Golgatan veressä voima on

tomis...

19

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomis...
    • tomis...
    • tomis...
      • * Kiitos Tomumaja


      • Tomumaja...
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        * Kiitos Tomumaja

        Hyvää Jolua Mohikaani!


    • Hyvää joulua tomikselle tämän laulun muodossa. Aluksi se soi hiljaa ja sitten tulevat sähkökitarat ja rummut kuin alleviivaten laulun sanomaa.

      https://www.youtube.com/watch?v=T3yLdaQTQ-4

      • tomis...

        Kiitos.

        Hyvää Joulua Sari!


    • kjhgfdre

      Noissa veri jutuissanne on lahtareiden kannibalisuutta.
      Tutkikaa faktat ja hävetkää!
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Kannibalismi
      "Kannibalismia on tiedetty harjoitetun ensimmäisen ristiretken aikana. Joidenkin ristiretkeläisten tiedetään syöneen kuolleiden vihollistensa ruumiita Ma'aratin valloituksen jälkeen. Sitä harjoitettiin myös marssilla Jerusalemiin. Kyseessä oli luultavasti nälän ja kuumeisuuden yhdistelmä, mahdollisesti myös halu terrorisoida vihollista. Jotkut kieltäytyivät syömästä kristittyjen toveriensa lihaa, mutta söivät tapettujen muslimien ruumiita.

      Taiteessa helvetti on usein kuvattu suuna, joka syö ihmisiä. Kristittyjen ehtoollisessa tapahtuu symbolista ihmissyöntiä. Katolisen dogmin mukaan leipä ja viini muuttuvat oikeaksi Kristuksen vereksi ja lihaksi ehtoollisessa."

      Yhdistä nuo tiedot Jeesuksesta ukostetta tekevien katekismuksen opin "herran ehtoolliseen" siis ei Jeesuksen omille opetuslapsilliin tarjomaa illalista jonka VERTAUSTA eivät kaikki uskovaiset ymmärrä:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Kannibalismi#Kannibalismi_ihmisill.C3.A4
      """"Kannibalismia on tiedetty harjoitetun ensimmäisen ristiretken aikana. Joidenkin ristiretkeläisten tiedetään syöneen kuolleiden vihollistensa ruumiita Ma'aratin valloituksen jälkeen. Sitä harjoitettiin myös marssilla Jerusalemiin. Kyseessä oli luultavasti nälän ja kuumeisuuden yhdistelmä, mahdollisesti myös halu terrorisoida vihollista. Jotkut kieltäytyivät syömästä kristittyjen toveriensa lihaa, mutta söivät tapettujen muslimien ruumiita.""""

      Ylösnousseella Jeesuksella ei ole ruumista, se on ehtoollisen asettana vale:
      Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
      20:27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen."
      20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

      Tätä vertausta uskovaiset ei ymmärrä. katekismuksen herran ehtoollinen on Jeesusta pilkkaava eksytys jossa tehdään Jeesuksen ulostetta:
      15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
      Ja voitte olla varmoja, että Jeesuksen antama vastaus on edelleen sama:
      15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
      15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?

    • tmc

      tässä tmc sakaktan satri j' minua hyvää jouloa.

    • * Risti/veri, on meille jotka uskomme Jumalan voima, teille jotka pilkaatte, saatte siitä vastata Jumalalle ja Karitsalle ! Hyvää joulua kuitenkin, ja ottakaa vastaan pelastus Jeesuksen veressä ja nimessä !

    • Siunattu varmuus:

      KYSYMYS:

      Mistä johtuu, ettei ihmisiä yleensä tule uskoon jouluna? -
      Tiedän vastauksen:
      Seimenlapsikultti peittää ihmisiltä ristiin naulitun verisen Jeesuksen, joka ei sovi "joulunsanomaan".
      Synnit voidaan saada anteeksi vain ristin veren kautta.

      • Veri Puhdistaa

        Ristin veri, jossa meillä on pelastus, edellyttää Jeesuksen syntymistä.
        Ilman Jeesuksen lihaksi tulemista, ihmiseksi syntymistä, ei ole taivaasta tullutta Jumalan verta joka pesee pois synnit.


    • tomis...
    • JonesHenry

      * Risti/veri, on meille jotka uskomme Jumalan voima, teille jotka pilkaatte, saatte siitä vastata Jumalalle ja Karitsalle ! Hyvää joulua kuitenkin, ja ottakaa vastaan pelastus Jeesuksen veressä ja nimessä ! *


      Ei niin hyvää Joulua sinulle Mohikaani. Joulu on pakanallinen keskitalven Juhla. Jeesus syntyi Lokakuun lopussa Juutalaisen pyhän Lehtimajajuhlan yhteydessä!


      Näin tänään kaupungilla käydessäni Joulupukin, joka oli paikallisen lelukaupan edessä. Pukilla oli kädessään KIRVES! Aika kuvaavaa ottaen huomioon kyseisen pakanallisen Odinjumalan todellisen luonteen! Tiesitkö muuten, että Odin oli alunperin KUOLEMAN JUMALA!?

      • hyvät joulut

        Kuinka monen uskotte muistavan jouluna jeesuksen syntymää, luulen että aika harva johtunee siitä että jumalaan uskovia on vähenevässä määrin. Toisaasaalta ihmiset ajattelevat järjellisesti, on raamatussa jotain hyvääkin sanomaa tosin saman saa ilman raamattuakin.
        Raamattu on eepos siinä missä moni muukin eepos.


      • Yksinenkuljehetkeäkä

        Ei ole muuta kuin yksi Jumala Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa.

        >>>Tiesitkö muuten, että Odin oli alunperin KUOLEMAN JUMALA!?


    • tomis...
    • tomis...
    • eikö vaan

      Kattositte messua Roomasta on komiat puitteet

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe