Osuuspankki Kotivakuutus Irtisanominen

VihastunutperkeleAP

Elikkä otin kotivakuutuksen OP:lta lokakuussa ja nyt irtisanoin sen joulukuussa ja kerkesi olla voimassa sen 2kk. Hintaa tuli 14e näiltä kuukausilta, mutta maksoin vuoden sopimuksen joka oli 88e.

Irtisanominen hyväksyttiin 12 pv joulukuuta ja oma arkistoon verkkopankissa saapui uudet vakuutustiedot 15 pv ja kotiin tuli tuo lasku (14e) 17 pv, mutta missä helvetissä on minun 74e?! Luulis että vittu he maksavat tililleni tuon summan takaisin minkä olen maksanut vuodesta... Lähetin viestiäkin verkkopankin kautta mutta eivät vastaa

Taitaa vaihtua pankki kohta perkele... ELI HE OVAT VELKAA MINULLE 72e! Miksi he eivät ole maksaneet niitä?! Laskuja kyllä lähettää jne!

13

1783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käy pankissa
    • Ei maksa OP PErkele

      Ei ole vieläkään maksanut OP.

      • kikkeliskokkelis 66

        eikö ole edes vastannut mitään ?


      • 23+AP+10+13
        kikkeliskokkelis 66 kirjoitti:

        eikö ole edes vastannut mitään ?

        Ei ole.. Odotellaan vielä vähän aikaan


    • 0d0t3ll44n

      Ei vieläkään. Odotellaan

    • Eivieläkään

      Ei vieläkään. Odotellaan part 3

      • realismia peliin

        Et kai nyt oikeasti kuvittele, että jouluna tai viikonloppuna tapahtuisi mitään?


      • niinpäniin
        realismia peliin kirjoitti:

        Et kai nyt oikeasti kuvittele, että jouluna tai viikonloppuna tapahtuisi mitään?

        No niin, odotteluaikaa on kuukauden verran. Jos irtisanomisesi on noteerattu 15.12. niin voit saada ylimääräiset vakuutusmaksurahat takaisin viimeistään 15.1.2015. Turha tuosta on riehaantua, miksi ihmeessä otit vakuutuksen vain paria kuukautta varten???


      • OkeiJeeOkJoo
        niinpäniin kirjoitti:

        No niin, odotteluaikaa on kuukauden verran. Jos irtisanomisesi on noteerattu 15.12. niin voit saada ylimääräiset vakuutusmaksurahat takaisin viimeistään 15.1.2015. Turha tuosta on riehaantua, miksi ihmeessä otit vakuutuksen vain paria kuukautta varten???

        Missään ei sanottu että odotteluaikaa on kuukausi joten riehaannuin tästä syystä, mutta jos asia on näin niin silloin voin olla tästä edes riehaantumatta 15.1.2015 asti.


    • PankinVaihtoEdessa

      Ei ole vieläkään mitään ilmoitusta
      Odotellaan part 4

    • OPtrollikka

      Ylimääräiset vakuutusmaksut tulevat kyllä takaisin. Ne hyvitetään joko tulevissa laskuissa tai jos ei ole enää voimassaolevia vakuutuksia, tulee rahat takaisin joko tilille tai maksuosoituksena. Homma vaan kestää, koska jokaisen vakuutusyhtiön laskutusjärjestelmässä on pitkät viiveet. Asiakkaan etu viiveessä on se, että lasku tulee yleensä kuukausi ennen eräpäivää. Palautusasioissa asiakkaan etu kääntyy sitten päälaelleen. Itsekin odottelin aikoinaan hyvitystä lähes pari kuukautta OP:sta, mutta se tuli kuitenkin.

    • Kunhankysyn

      Joko on tullut 😎

      • odotustila

        luultavasti odottelee edelleen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2300
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1781
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1639
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1271
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      136
      1133
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe