Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

joulun vietto

mies 55v.

Meinaan viettää mettässä joulun. Yksin kissani kanssa. Ei lahjoja. Ei kauppoja. Ei ystäviä. Ei kauppoja. Ei tarvi rahaa. Mitä mieltä olette?

7

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No mikä ettei

      Jokainen taaplaa tyylillään.

      • omassa rauhassa.

        Yksin minäkin vietän joulun.


    • .Siilimuori

      Ihanko taivasalla vai mökissä? Ehottomasti lämmin kortteeri pitäsi olla, mielellään ei kissaa, koira kävis. Lahjattomuus lämmittää, ystävät vähintään puhelimen päässä. Kulkuväline pihassa, se millä pääsöö halutessaan pois ihmisten ilimoille, noin mikäettei.

    • hytinä

      En uskaltaisi , siellä kun on susia ja ne söisivät sen kissan.

      Töissä johtaja kertoi vaimonsa innostuneen telttailusta lumessa.he ovat sellainen pariskunta että viettävät aika askeettista talvilomaa tuntureilla ja nyt vaimo oli saanut päähänsä ettei edes vuokraisi mökkiä talvilomallaan vaan ostaisivat teltan ja yöpyisivät siinä. Saapa nähdä kun johtaja ei ole oikein innostunut asiasta, hänellä kun ei kunto ole parhain raahata vielä telttaakin selässään.

    • Sopis hyvin mulle. Mutta kyllä siellä metsässä pitäis mökki olla.
      Mie oon yksin kotona, voi kun oliskin kissa mutta en meinaa toistaiseksi hankkia.
      Jo monta joulua olen isekseni viettänyt ja nauttinut siitä. Lahjat olen kyllä läheisimmilleni ostanut koska hekin ostaa aina. Mutta ne jaetaan joka vuosi jo joukuun alussa kun yhteistapaaminen pikkulikan synttäreiden johdosta.
      Oikein ihanaa Joulua sinulle.

    • maalaismuori

      Elämäni ensimmäinen joulu yksin, on hieman surullinen mieli. Valinta on kuitenkin omani. Molemmat lapseni ovat perheineen päättäneet viettää jouluaaton puolisoittensa vanhempien kodeissa. Kutsuttiin minutkin, mutta en tuntisi oloani kotoisaksi niin hienoissa huusholleissa.

    • Tulee oltua talvenmittaan niin paljon metsässä, ettei sinne Jouluna niin suurta hinkua ole.
      Samoin näytää olevan tuo metsäkissasta kesyyntynyt kissakin.
      Joulu taitaa olla ainoa Pyhäpäivä, joka saa jonkinmoisen tunnetilan aikaiseksi.
      Joulu kuitenkin katkaisee talvenselän, ja mennään kohti valoisampia aikoja, vaikka kaunis se on luonto, kun sininen hämärä laskeutuu lumisen maiseman ylle.

      Kehottaisin kuitenkin vielä miettimään vaihtoehtoa tuolle metsäjoululle. Tuossa iässä siellä saa vielä kuumeen ja flunssan, jos sukat kastuu, jos takapuoli, tulee virtsaongelmia.
      Vielä hyvin ehdit hakea kinkun ja lanttulaatikkoa. Siitä vaan kinkku uuniin, sitten vaan kunnon siivuja ruisleivän kanssa, omatekemän kaljan säestämänä, niin kuluu se Joulu paremmin.
      Äläkä unohda kermaleivoksia ja täytekakkua.
      Niin ja sitten muista kunnon kainalollinen konvehtirasioita, niitä voit välipalana napostella ja jaella tutuille, kukaties saat jonkun itsekin.
      Joulu on kerran vuodessa,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe