Holokaustin hyvä puoli

Pidän natsien suorittamaa holokaustia tuomittavana, mutta oli sillä hyväkin puolensa: miljoonia ihmisiä kuoli pois kuluttamasta luonnonvaroja ja tuhoamasta maapalloa niin kuin myös toisessa maailmansodassa. Muistakaamme tämäkin. Tuomittavaa natsien toiminta silti oli siinäkin mielessä, että sota ja holokausti eivät varmasti edistäneet luonnonsuojelua vaan päin vastoin käänsivät huomion pois luonnonsuojelusta ja myöskin paljon luontoa jäi sodan jalkoihin.

50

123

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jooo!!!!!!!! Juuri näin!!!! Natsit eivät olleet pahoja, koska tappoivat juutalaisia vaan koska liiskasivat pikkukukkasia! Rest in peace pikkuvoikukat!

Nyt meni usko ihmiskuntaan lopullisesti.

• Törkeä valhe kokonaa

Holokausti on huijaus osa 1: Väestötilastot

Ihmisiä aivopestään edelleen kouluissa uskomaan Neuvostoliiton sepittämät valheet, joiden mukaan natsi-Saksa olisi tarkoituksellisesti murhannut 6 miljoonaa juutalaista. Magneettimedia ottaa täyden vastuun artikkelin julkaisusta. Lupa julkaisuun saatu alkuperäiseltä kirjoittajalta vuonna 2011. Lue myös osat 2 ja 3.

Sen sijaan koululaisille ei kerrota mm. sitä, että Neuvostoliiton propagandaministeri oli juutalainen Ilya Ehrenburg, joka kiihotti joukkojaan murhaamaan ja raiskaamaan saksalaiset (Ainkin ennen koulun historiankirjoissa käytettiin lähdeviitteenä Ehrenburgia. Onko tämä muka objektiivista ja luotettavaa historian opetusta?).

Koululaisille ei myöskään kerrota sitä, että juutalaisten omistama media levitti kuuden miljoonan uhrin myyttiä jo kauan ennen toista maailmansotaa. Väitettiin esim. että Venäjän pogromeissa olisi kuollut tämä määrä juutalaisia ja myöhemmin väitettiin, että ensimmäisessä maailmansodassa olisi kuollut 6 miljoonaa juutalaista. Tämä kaikki siksi, että kyseessä on juutalainen talmudistinen myytti, jonka mukaan vaaditaan kuuden miljoonan uhri, ennen kuin juutalaiset palaavat Israeliin. Kyseessä on siis heidän itse sepittämä ja toteuttama profetia, jolla ei ole mitään tekemistä jumalallisen profetian kanssa.

Holokausti on yksi historian suurimmista valheista ja se tulisi paljastaa suuren yleisön tietoisuuteen, sillä jo useita sukupolvia on orjuutettu tämän valheen verukkeella. USA ja Saksa maksavat vielä tänäkin päivänä miljardien holokaustikorvauksia, joiden avulla Israel varustautuu ja rakentaa ydinasearsenaaliaan sekä rahoittaa Mossadin terroritekoja ympäri maailmaa.

Vesa-Ilkka Laurio on koonnut ansiokkaasti yhteen revisionistisen tiivistelmän, joka osoittaa kuinka holokausti on törkeä valhe.

http://www.magneettimedia.com/holokausti-on-huijaus-osa-1-vaestotilastot/

• Törkeä valhe kokonaa kirjoitti:

Holokausti on huijaus osa 1: Väestötilastot

Ihmisiä aivopestään edelleen kouluissa uskomaan Neuvostoliiton sepittämät valheet, joiden mukaan natsi-Saksa olisi tarkoituksellisesti murhannut 6 miljoonaa juutalaista. Magneettimedia ottaa täyden vastuun artikkelin julkaisusta. Lupa julkaisuun saatu alkuperäiseltä kirjoittajalta vuonna 2011. Lue myös osat 2 ja 3.

Sen sijaan koululaisille ei kerrota mm. sitä, että Neuvostoliiton propagandaministeri oli juutalainen Ilya Ehrenburg, joka kiihotti joukkojaan murhaamaan ja raiskaamaan saksalaiset (Ainkin ennen koulun historiankirjoissa käytettiin lähdeviitteenä Ehrenburgia. Onko tämä muka objektiivista ja luotettavaa historian opetusta?).

Koululaisille ei myöskään kerrota sitä, että juutalaisten omistama media levitti kuuden miljoonan uhrin myyttiä jo kauan ennen toista maailmansotaa. Väitettiin esim. että Venäjän pogromeissa olisi kuollut tämä määrä juutalaisia ja myöhemmin väitettiin, että ensimmäisessä maailmansodassa olisi kuollut 6 miljoonaa juutalaista. Tämä kaikki siksi, että kyseessä on juutalainen talmudistinen myytti, jonka mukaan vaaditaan kuuden miljoonan uhri, ennen kuin juutalaiset palaavat Israeliin. Kyseessä on siis heidän itse sepittämä ja toteuttama profetia, jolla ei ole mitään tekemistä jumalallisen profetian kanssa.

Holokausti on yksi historian suurimmista valheista ja se tulisi paljastaa suuren yleisön tietoisuuteen, sillä jo useita sukupolvia on orjuutettu tämän valheen verukkeella. USA ja Saksa maksavat vielä tänäkin päivänä miljardien holokaustikorvauksia, joiden avulla Israel varustautuu ja rakentaa ydinasearsenaaliaan sekä rahoittaa Mossadin terroritekoja ympäri maailmaa.

Vesa-Ilkka Laurio on koonnut ansiokkaasti yhteen revisionistisen tiivistelmän, joka osoittaa kuinka holokausti on törkeä valhe.

http://www.magneettimedia.com/holokausti-on-huijaus-osa-1-vaestotilastot/

Ja lähteenä Magneettimedia. XD

• Minä voin jatkaa "positiivista ajattelua".

Jos henkilö, josta minä eilen tein tutkintapyynnön, ja joka on esittänyt henkeen ja terveyteen kohdistuvan uhkauksen, päättää ampua minut

--> minun ei tarvitse tehdä veroilmoitusta!

Siinä on aivan saatananmoinen homma. Tosi hyvin ajattelin tämän. Oonkin nyt hyvillä mielin odottamassa, että onko tuolla joku puukon kanssa odottamassa, kun menen ovesta ulos :)

Voi vitsi oon järkevä :)

• Jos nyt äärimmäisyyksiin pitää mennä, niin helpommalla päästäisiin kun vaan hävitettäis KAIKKI ihmiset maan päältä. Kaikki muut eliöt hyötyisivät siitä.

• Ei, kun jätän perikuntani tekemään veroilmoitusta puolestani. Hankaloittaa testamenttiasioita ja voin olla etukäteen vahingoniloinen. Hehheh, kiva kun ehkä kuolen.

Kiva, kun minua on uhattu puukottaa :)

Tosi luontevasti suhtaudun tähän :)

Enkä ole juutalainen, vaan ortodoksi. Miten olisi ortodoksien joukkotuho? Puukotatte kaikki ortodoksit Suomesta? Meitä on 1-2 prosenttia, paljon säästyy sähköä ja muuuta kampetta.

- Trollihan tuo herra X on. Turha ottaa kierroksia. Hyvin provosoitu, sen myönnän.

• Ihminenkin on korvaamaton osa luontoa.

• Sanoisinko, ettet oikein osaa asettua toisen IHMISEN (ei puun, ei oravan) asemaan.

• Mitä sana "anteeksi" tarkoittaa? Selitä se.

• Minulle lapsena nuijittiin päähän, että jos jotain juttua pyytää anteeksi se tarkoittaa myös sitä, ettei sitä juttua tehdä uudestaan.

• Ja sössöti sössöti :)

• Selitä se kristillisyys, niin vaikutelma ajattelusta välittyy tännekin asti.

• Olet vastuuton. Läksytin sinua ja Bilse ketjussa Hekestanian saari.

• No juu, periaatteessa se hyväkin puoli löytyy, mutta taisi natsismi tuhota paljon enemmän luontoa kuin suojella sitä.

Herra X, monista asioista olemme samaa mieltä, mutta nyt olet ottanut kyllä turhan radikaalin toisinajattelijalinjan.

• "No juu, periaatteessa se hyväkin puoli löytyy, mutta taisi natsismi tuhota paljon enemmän luontoa kuin suojella sitä."
        Juuri näin. Olen samaa mieltä. Muistutinkin vain holokaustin hyvästäkin puolesta.

• Mitenkäs tuo sopii yhteen herra X:n kristillisen linjan kanssa? Herra valistakoon...

• herra--x kirjoitti:

"No juu, periaatteessa se hyväkin puoli löytyy, mutta taisi natsismi tuhota paljon enemmän luontoa kuin suojella sitä."
        Juuri näin. Olen samaa mieltä. Muistutinkin vain holokaustin hyvästäkin puolesta.

Miksi siitä hyvästä puolesta piti muistuttaa, kun se on niin pikkiriikkien kärpäsenkakka valtameressä? Halusitko vain provosoida ja ärsyttää?

• biologinalku kirjoitti:

Miksi siitä hyvästä puolesta piti muistuttaa, kun se on niin pikkiriikkien kärpäsenkakka valtameressä? Halusitko vain provosoida ja ärsyttää?

Kyllä. Juuri niin.

• herra--x kirjoitti:

Kyllä. Juuri niin.

Joistain asioista ei tarvitse etsiä hyvää puolta...

Mutta kyllähän niitten ruumiiden polttaminen ja hautaaminen maahan vahingoitti luontoa nyt jonkin verran? Heikensi hengitysilman laatua? Joillain alueillahan ei edes saa polttaa puita mikäli oikein muistan.

Ruandassa mätänevät ruumiit taas pilasivat juomavettä.

• nasse_seta kirjoitti:

Mitenkäs tuo sopii yhteen herra X:n kristillisen linjan kanssa? Herra valistakoon...

Minä kysyin jotain. Kysyin tätä samaa itsemurhaketjussa. Selitä, ole hyvä. Olet velkaa sen palstalaisille.

Vastuuton vetelys. Liikkuu liikkuu. Alkaa selittää.

• nasse_seta kirjoitti:

Minä kysyin jotain. Kysyin tätä samaa itsemurhaketjussa. Selitä, ole hyvä. Olet velkaa sen palstalaisille.

Vastuuton vetelys. Liikkuu liikkuu. Alkaa selittää.

Vaikka joistakin viesteistäni on voinut saada sellaisen kuvan, että olisin uskovainen, olen agnostikko. Pidän joitakin kristinuskon oppeja hyvinä, mutten läheskäään kaikkia. En edusta mitään sellaista kristillisyyttä kuin kirkko. En anna minkään uskonnon estää minua muodostamastra omia mielipiteitäni.

• herra--x kirjoitti:

Vaikka joistakin viesteistäni on voinut saada sellaisen kuvan, että olisin uskovainen, olen agnostikko. Pidän joitakin kristinuskon oppeja hyvinä, mutten läheskäään kaikkia. En edusta mitään sellaista kristillisyyttä kuin kirkko. En anna minkään uskonnon estää minua muodostamastra omia mielipiteitäni.

Yksi palstalainen teki aloituksen vaikeasta elämäntilanteestaan, ja hän pyysi meiltä apua. Onneksi saikin apua ja ymmärrystä. Sinä olit ensimmäinen vastaaja. Kirjoitit herran siunauksen etkä mitään muuta.

Minä ortodoksina ja jossain määrin uskonnollisena henkilönä ajattelin, että olipa älytöntä hihhulointia. Minusta se oli väärin myös aloittajaa kohtaan. Hän ei ollut ilmaissut uskonnollista vakaumustaan, eikä tarvinnut mitään "Raamatulla päähän lyömistä".

Mutta se olikin siis vain vitsi? Uskomattoman hävytöntä. Motarikin on asiallisempi kuin sinä.

• nasse_seta kirjoitti:

Yksi palstalainen teki aloituksen vaikeasta elämäntilanteestaan, ja hän pyysi meiltä apua. Onneksi saikin apua ja ymmärrystä. Sinä olit ensimmäinen vastaaja. Kirjoitit herran siunauksen etkä mitään muuta.

Minä ortodoksina ja jossain määrin uskonnollisena henkilönä ajattelin, että olipa älytöntä hihhulointia. Minusta se oli väärin myös aloittajaa kohtaan. Hän ei ollut ilmaissut uskonnollista vakaumustaan, eikä tarvinnut mitään "Raamatulla päähän lyömistä".

Mutta se olikin siis vain vitsi? Uskomattoman hävytöntä. Motarikin on asiallisempi kuin sinä.

Se ei ollut mikään vitsi. Itse olet uskomattoman hävytön kun tuollaista kirjoittelet.

• herra--x kirjoitti:

Se ei ollut mikään vitsi. Itse olet uskomattoman hävytön kun tuollaista kirjoittelet.

Auttamista ei ainakaan ollut.

• herra--x kirjoitti:

Voisitko selittää? Olitko vai etkö ollut tosissasi, kun kirjoitit herran siunauksen? Ja jos olit tosissasi, eivätkö muut - kaikki ihmiset tässä maailmassa - ole herran siunauksen arvoisia?

Olivatko juutalaiset herran siunauksen arvoisia?

• nasse_seta kirjoitti:

Voisitko selittää? Olitko vai etkö ollut tosissasi, kun kirjoitit herran siunauksen? Ja jos olit tosissasi, eivätkö muut - kaikki ihmiset tässä maailmassa - ole herran siunauksen arvoisia?

Olivatko juutalaiset herran siunauksen arvoisia?

Olin tosissani. En ole väittänyt, etteivät muut ihmiset olisi Herran siunauksen arvoisia.

Sinä olet kyllä ärsyttävä tyyppi, sen myönnän. Palstan ärsyttävin.

• herra--x kirjoitti:

Olin tosissani. En ole väittänyt, etteivät muut ihmiset olisi Herran siunauksen arvoisia.

Lienee ärsyttävää myöntää oma typeryytensä.

• herra--x kirjoitti:

En ole kiinnostunut ärsyttävyydestäni vaan siitä, että miten yhdistät kristillisyyden, itsemurhamyönteisyyden ja juutalaisten joukkotuholla pelleilyn.

• nasse_seta kirjoitti:

Minä olen ilmaissut asiani hyvin asiallisesti. Vaikka tämän aloituksen tarkoitus olikin lähinnä provosoida, tein sen täysin asiallisesti. Halusin myös toki muistuttaa hyvästä puolesta siksi, että aina puhutaaan vain siitä, kuinka karmeaa holokausti oli. Aloitusviestissä sanoin myös selvästi tuomitsevani holokaustin, vaikka muistutinkin sen hyvästä puolesta, jota ei myöskään voi kiistää.

• icepicked kirjoitti:

Lienee ärsyttävää myöntää oma typeryytensä.

En ole typerä - olen toisinajattelija. Itse osoitat pikemminkin typeryyttä haukkumalla minua typeräksi.

• nasse_seta kirjoitti:

En ole kiinnostunut ärsyttävyydestäni vaan siitä, että miten yhdistät kristillisyyden, itsemurhamyönteisyyden ja juutalaisten joukkotuholla pelleilyn.

En ole pelleillyt juutalaisten joukkotuholla. Aloitus on täysin asiallinen.

• nasse_seta kirjoitti:

Juurihan selitin, että en anna minkään uskonnon estää minua muodostamasta omia mielipiteitäni.

• herra--x kirjoitti:

En ole pelleillyt juutalaisten joukkotuholla. Aloitus on täysin asiallinen.

Miten yhdistät kristillisyyden, itsemurhamyönteisyyden ja sen, että kirjoitat holokaustin hyvistä puolista?

Saat ihan vapaasti muotoilla ajatuksesi, viestikenttään mahtuu kyllä useampikin lause ja kuten itse sanoit, mikään kirkkokuntakaan ei estä sinua ilmaisemista itseäsi. Voithan sitten jatkaa toisella viestillä, jos tila loppuu kesken.

• nasse_seta kirjoitti:

Miten yhdistät kristillisyyden, itsemurhamyönteisyyden ja sen, että kirjoitat holokaustin hyvistä puolista?

Saat ihan vapaasti muotoilla ajatuksesi, viestikenttään mahtuu kyllä useampikin lause ja kuten itse sanoit, mikään kirkkokuntakaan ei estä sinua ilmaisemista itseäsi. Voithan sitten jatkaa toisella viestillä, jos tila loppuu kesken.

En aio selittää sen tarkemmin kuin olen jo selittänyt. Se saa luvan piisata.

• herra--x kirjoitti:

Minä olen ilmaissut asiani hyvin asiallisesti. Vaikka tämän aloituksen tarkoitus olikin lähinnä provosoida, tein sen täysin asiallisesti. Halusin myös toki muistuttaa hyvästä puolesta siksi, että aina puhutaaan vain siitä, kuinka karmeaa holokausti oli. Aloitusviestissä sanoin myös selvästi tuomitsevani holokaustin, vaikka muistutinkin sen hyvästä puolesta, jota ei myöskään voi kiistää.

Kirjoituksen sävy on vähän sellainen, kuin puheenaihe olisi jokin tyyliin digiboksiuudistus....

Sama se kuitenkin.

• kurpizza kirjoitti:

Kirjoituksen sävy on vähän sellainen, kuin puheenaihe olisi jokin tyyliin digiboksiuudistus....

Sama se kuitenkin.

Kaipaisin selvennystä.

• herra--x kirjoitti:

Kaipaisin selvennystä.

Ja minä sitä, ettei minulle huudeta ja valiteta jatkuvasti. En jaksa. Sovitaan, että sama se.

• herra--x kirjoitti:

En ole typerä - olen toisinajattelija. Itse osoitat pikemminkin typeryyttä haukkumalla minua typeräksi.

Toimit typerästi etkä osaa pyytää sitä anteeksi.

• icepicked kirjoitti:

Toimit typerästi etkä osaa pyytää sitä anteeksi.

En ole toiminut typerästi.

• herra--x kirjoitti:

En ole toiminut typerästi.

Kuten näemme, sinun on vaikea myöntää sitä.

• icepicked kirjoitti:

Kuten näemme, sinun on vaikea myöntää sitä.

Et perustele näkemystäsi ollenkaan. En jaksa lähteä jankkaamaan.

• icepicked
        herra--x kirjoitti:

Et perustele näkemystäsi ollenkaan. En jaksa lähteä jankkaamaan.

Et auttanut toista vaan löit häntä Raamatulla. Minun mielestäni se on typerää.

• Herra X, haluaisin, että menet sanomaan tuon niille ihmisille (tai vaikka juutalaisille) joiden sukulaisia on kuollut keskitysleirillä tai vaikkapa sillekin, joka on siellä ollut.

• Raippari

Kerrankin joku "järkevä" sanoo jotain viisasta.

• Hmmm, mitäs jos me kaikki vaan tapettaisimme itsemme kun ei Herra X näköjään keksi mitään muuta keinoa sille, että me lopettaisimme maapallon tuhoamisen. Miten hieno idea!

Mutta oi Herra X, mikset ole jo tappanut itseäsi, kun kyllähän sinäkin tuhlaat luontoa vaikka kovin pyrit varmastikin olemaan ympäristöystävällinen ihminen (tätä en epäile!). Ikävä kyllä luultavasti enemmän kuin esimerkiksi vaikkapa joku unohdettu pikku Isak vuonna 1943.

Kaikki kansanmurhat ovat itseasiassa mitä mainioimpia asioita mitä voi vaan tapahtua. Miksei äärihutuille annettu "Vuoden ympäristöteko"-palkintoa kun he tappoivat 800 000 ihmistä vuonna 1994 vain parissa kuukaudessa?

Ja jos nyt ajatellaan, että eihän tämä luonnonsuojelu tästä nyt paremmaksi muutu, niin ihmisten vähentäminen on ainoa vaihtoehto miten vältetään totaalinen tuho. Noniin, nyt meidän on vaan päätettävä ketkä saa elää ja ketkä kuolla. Mitäs jos tuhottaisiin afrikkalaiset, ihan turha maanosa muutenkin, ei niitä kukaan sitten parin kymmenen vuoden kuluttua muista. Ei ne koskaan saavuta mitään rauhaa ja muutenkin siellä on syntyvyys niin korkealla... Kyllä meidän länsimaalaisten on parempi elää. Aasialaiset sentään tekee meille kaikkia kivoja tavaroita, tuotanto on siellä niin halpaa...

Vai tuhotaanko aakkosjärjestyksessä?
      1. Aasia (ihan hyvä, siellä kun asuu suurin osa ihmispopulaatiosta...)
      2. Afrikka
      3. Australia
      4. Etelä-Amerikka

Itse asiassa tuohon voitaisiin lopettaa, koska eihän nyt kaikkia ihmisiä voida tappaa. Onhan ihminen itsekin nyt osa eläinkuntaa.

(Yritätkö Herra X nyt tahallasi provosoida?)

• Kun viherkapitalistilta loppuvat keinot, alkaa hän kannattaa joukkomurhaa!

Provokaatiolle "rovokaatio," eikö?

• No neutronipommi on yks ratkaisu. Odotan vieläkin sitä kristitllisyyden ja itse- ja joukkotuhon yhdistämisperustelua. Olen odottanut eiliesstä asti. Herra x taitaa olla vähän hidas. Tai sitten ei tullut mietittyä ihan loppuun asti.

Että sössöti sössötiä vaan tulee. Mieti vaan herra, ei mitään kiirettä.

• nasse_seta kirjoitti:

No neutronipommi on yks ratkaisu. Odotan vieläkin sitä kristitllisyyden ja itse- ja joukkotuhon yhdistämisperustelua. Olen odottanut eiliesstä asti. Herra x taitaa olla vähän hidas. Tai sitten ei tullut mietittyä ihan loppuun asti.

Että sössöti sössötiä vaan tulee. Mieti vaan herra, ei mitään kiirettä.

Kristillisyyteen on saatu ympättyä ties mitä aiemminkin, joten miksei nytkin? Aborttiklinikoiden räjäytyskin oli juuri sitä, mitä Jeesuskin tekisi!

• icepicked kirjoitti:

Kristillisyyteen on saatu ympättyä ties mitä aiemminkin, joten miksei nytkin? Aborttiklinikoiden räjäytyskin oli juuri sitä, mitä Jeesuskin tekisi!

No siellä hän nyt miettii uskonratkaisuaan. Odotan mielenkiinnolla. Halleluja.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      30
      2945
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1616
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      127
      1454
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1274
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      80
      1196
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      26
      1089
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      55
      1017
    8. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      961
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      228
      953
    10. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      121
      920
    Aihe