Kaikille kateellisille tiedoksi

Jos epäilette minun matkaani antakaa yhteystiedot minulle minä tulen näyttämään asian oikein kuvien kanssa. Toivottavasti myös arska antaa tiedot että voidaan samalla selvittää meidän selvittämättömät asiat.

9

695

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaasan veri

Kukapa nyt palstan saarnaajan sanaa, epäilisi? Niin laadukasta saarnamiehen möykkä on.

• arska

..uhoamassa olemattomista matkoistaan. Kyllähän täällä nettiympäristössä saa kehuskella vaikka millä.

Oletkos muuten jo saanut kotiasiasi kuntoon? Huomasin tuolla isaänmaallisuuspalstalla joku oli löytänyt kirjoituksesi vuoden takaa juutalaisuuspalstalta.

"Ottaen huomioon sen että minä olen täysin yksin. Minulla ei ole mitään seurakunta yhteyttä ei ole ystäviä ja sukulaiset ovat minut jättäneet oman onnen varaan. Minulla ei ole perhettä ym. Ainut yhteys muuhun maailmaan on tämä netti ja sitäkin ollaan minulta viemässä pois. Ei hyvältä näytä"

Säälittää tuonkaltainen elämä. Pitäisiköhän sinun hakeutua johonkin, vaikkapa kansalaisopistoon jossa käsiteltäisiin historiaa ja äidinkieltä. Saisit ystäviä itsellesi ettei sinulla olisi paha mieli siellä kotona.

• Tai veri alkaa liristä ja jos epäilet matkaani anna yhteystiedot minä tulen todistamaan asian sinulle ja samalla selvitämme kaikki entiset sopimattomat asiat.

• arska
        Sanamies kirjoitti:

Tai veri alkaa liristä ja jos epäilet matkaani anna yhteystiedot minä tulen todistamaan asian sinulle ja samalla selvitämme kaikki entiset sopimattomat asiat.

Unelmoihan sinä poju vaan "ameriikanmatkoista" siellä. Ehkä sitten kun kasvat aikuiseksi voit matkustaa sinne oikeasti.

Et vastannut kysymykseeni.

• arska kirjoitti:

Unelmoihan sinä poju vaan "ameriikanmatkoista" siellä. Ehkä sitten kun kasvat aikuiseksi voit matkustaa sinne oikeasti.

Köyhä punikki ei ole arskalla varaa matkustaa.

Jos et matkaani usko anna yhteystietosi minä voin tuoda dokumentit ja silloin kyllä uskot (tiedät) että olen käynyt USA:ssa.

Vituttaako kommaria kun USA:n tuli jälleen maailman paras Presidennti George. W. Bush?

• arska kirjoitti:

Kirjoita arska oikealla nimellä tai veri alkaa lirisemään

• önkö se
        Sanamies kirjoitti:

Kirjoita arska oikealla nimellä tai veri alkaa lirisemään

vähän sämä äsiä kyin hymiö (:-))?

Mistä sulla muuten se veri lirisee kun tuntuu koko ajan vuotavan? Pane huva miäs sörmi nenääs niin et sötke nappaimistoa. Mytta ala laita kirjoitussormeas etta pustut tanne kirjööttahan.

• önkö se kirjoitti:

vähän sämä äsiä kyin hymiö (:-))?

Mistä sulla muuten se veri lirisee kun tuntuu koko ajan vuotavan? Pane huva miäs sörmi nenääs niin et sötke nappaimistoa. Mytta ala laita kirjoitussormeas etta pustut tanne kirjööttahan.

Joo sen saat vielä arska nähdä kun tapaamme ja silloin sinua ei naurata.

Kerro nyt arska paikka missä voisimme tavata ja selvittää nämä selvittämättömät asiat. tommoisia paska kasoja on nuijittu suohon ennenkin kuin arska on

• arska
        Sanamies kirjoitti:

Köyhä punikki ei ole arskalla varaa matkustaa.

Jos et matkaani usko anna yhteystietosi minä voin tuoda dokumentit ja silloin kyllä uskot (tiedät) että olen käynyt USA:ssa.

Vituttaako kommaria kun USA:n tuli jälleen maailman paras Presidennti George. W. Bush?

..haaveilehan sinä vaan "ameriikanmatkoista". Mutta ennemminkin koittaisit saada kotiasiasi kuntoon. Kaltaisellesi murrosikäiselle ei liiallinen netissä oleminen ole hyväksi. Ajattelin vain tuota vuoden takaista itkuvirttäsi josta ote:

"Ottaen huomioon sen että minä olen täysin yksin. Minulla ei ole mitään seurakunta yhteyttä ei ole ystäviä ja sukulaiset ovat minut jättäneet oman onnen varaan. Minulla ei ole perhettä ym. Ainut yhteys muuhun maailmaan on tämä netti ja sitäkin ollaan minulta viemässä pois. Ei hyvältä näytä"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      109
      6878
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      32
      4118
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3535
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      390
      1893
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1438
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      32
      1399
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      49
      1219
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      1026
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      980
    10. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      165
      972
    Aihe