Kaikille kateellisille tiedoksi

Jos epäilette minun matkaani antakaa yhteystiedot minulle minä tulen näyttämään asian oikein kuvien kanssa. Toivottavasti myös arska antaa tiedot että voidaan samalla selvittää meidän selvittämättömät asiat.

9

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaasan veri

      Kukapa nyt palstan saarnaajan sanaa, epäilisi? Niin laadukasta saarnamiehen möykkä on.

    • arska

      ..uhoamassa olemattomista matkoistaan. Kyllähän täällä nettiympäristössä saa kehuskella vaikka millä.

      Oletkos muuten jo saanut kotiasiasi kuntoon? Huomasin tuolla isaänmaallisuuspalstalla joku oli löytänyt kirjoituksesi vuoden takaa juutalaisuuspalstalta.

      "Ottaen huomioon sen että minä olen täysin yksin. Minulla ei ole mitään seurakunta yhteyttä ei ole ystäviä ja sukulaiset ovat minut jättäneet oman onnen varaan. Minulla ei ole perhettä ym. Ainut yhteys muuhun maailmaan on tämä netti ja sitäkin ollaan minulta viemässä pois. Ei hyvältä näytä"

      Säälittää tuonkaltainen elämä. Pitäisiköhän sinun hakeutua johonkin, vaikkapa kansalaisopistoon jossa käsiteltäisiin historiaa ja äidinkieltä. Saisit ystäviä itsellesi ettei sinulla olisi paha mieli siellä kotona.

      • Tai veri alkaa liristä ja jos epäilet matkaani anna yhteystiedot minä tulen todistamaan asian sinulle ja samalla selvitämme kaikki entiset sopimattomat asiat.


      • arska
        Sanamies kirjoitti:

        Tai veri alkaa liristä ja jos epäilet matkaani anna yhteystiedot minä tulen todistamaan asian sinulle ja samalla selvitämme kaikki entiset sopimattomat asiat.

        Unelmoihan sinä poju vaan "ameriikanmatkoista" siellä. Ehkä sitten kun kasvat aikuiseksi voit matkustaa sinne oikeasti.

        Et vastannut kysymykseeni.


      • arska kirjoitti:

        Unelmoihan sinä poju vaan "ameriikanmatkoista" siellä. Ehkä sitten kun kasvat aikuiseksi voit matkustaa sinne oikeasti.

        Et vastannut kysymykseeni.

        Köyhä punikki ei ole arskalla varaa matkustaa.

        Jos et matkaani usko anna yhteystietosi minä voin tuoda dokumentit ja silloin kyllä uskot (tiedät) että olen käynyt USA:ssa.

        Vituttaako kommaria kun USA:n tuli jälleen maailman paras Presidennti George. W. Bush?


      • Sanamies
        arska kirjoitti:

        Unelmoihan sinä poju vaan "ameriikanmatkoista" siellä. Ehkä sitten kun kasvat aikuiseksi voit matkustaa sinne oikeasti.

        Et vastannut kysymykseeni.

        Kirjoita arska oikealla nimellä tai veri alkaa lirisemään


      • önkö se
        Sanamies kirjoitti:

        Kirjoita arska oikealla nimellä tai veri alkaa lirisemään

        vähän sämä äsiä kyin hymiö (:-))?

        Mistä sulla muuten se veri lirisee kun tuntuu koko ajan vuotavan? Pane huva miäs sörmi nenääs niin et sötke nappaimistoa. Mytta ala laita kirjoitussormeas etta pustut tanne kirjööttahan.


      • önkö se kirjoitti:

        vähän sämä äsiä kyin hymiö (:-))?

        Mistä sulla muuten se veri lirisee kun tuntuu koko ajan vuotavan? Pane huva miäs sörmi nenääs niin et sötke nappaimistoa. Mytta ala laita kirjoitussormeas etta pustut tanne kirjööttahan.

        Joo sen saat vielä arska nähdä kun tapaamme ja silloin sinua ei naurata.

        Kerro nyt arska paikka missä voisimme tavata ja selvittää nämä selvittämättömät asiat. tommoisia paska kasoja on nuijittu suohon ennenkin kuin arska on


      • arska
        Sanamies kirjoitti:

        Köyhä punikki ei ole arskalla varaa matkustaa.

        Jos et matkaani usko anna yhteystietosi minä voin tuoda dokumentit ja silloin kyllä uskot (tiedät) että olen käynyt USA:ssa.

        Vituttaako kommaria kun USA:n tuli jälleen maailman paras Presidennti George. W. Bush?

        ..haaveilehan sinä vaan "ameriikanmatkoista". Mutta ennemminkin koittaisit saada kotiasiasi kuntoon. Kaltaisellesi murrosikäiselle ei liiallinen netissä oleminen ole hyväksi. Ajattelin vain tuota vuoden takaista itkuvirttäsi josta ote:

        "Ottaen huomioon sen että minä olen täysin yksin. Minulla ei ole mitään seurakunta yhteyttä ei ole ystäviä ja sukulaiset ovat minut jättäneet oman onnen varaan. Minulla ei ole perhettä ym. Ainut yhteys muuhun maailmaan on tämä netti ja sitäkin ollaan minulta viemässä pois. Ei hyvältä näytä"


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe