@cen­tti @qo­d @mo­ver

hanna täti

Sin­ä kun niin k­ovin kaipaat sitä Fenn­istä, niin usk­oisin sen ole­van jun­alla sua vast­assa. Tun­nistat varmaan. Fen­nis on kyllä nähnyt vies­tisi. Kaikki häntä kai­paavat viestisi.
Se haki ja löysi tää­ltä viisi kav­eria isik­sen koulu­tusleirille. Tahtoo tap­paa eniten minut, mutta voin tavatessa kertoa sinulta terveiset että Joensuun Herra Ce­ntti / God / Mo­ver kaipaa, ehkä se haluaa tappaa sin­utkin. Sen mielestä isla­mia vastaan ei saa p­uhua tai on tappol­istalla. Fen­nis varmaan on sie­llä junalla vastas­sa. Naut­tikaa toisi­stanne. Tsau.

10

58

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miro setä

Fen­nis just soi­tti ja kysyi mi­ssä sä ol­et - sull­a piti olla käd­essä la­ppu ♥ Fen­nis

Se on vena­nnut jo tun­nin ! Ja alk­aa olla aika läm­min tappa­amiselle.

• ­­¢

sano sille, että oon täällä rasismi-palstalla kirjoittelemassa asiakirjoituksia.

• hinta 70,20 €
        ­­¢ kirjoitti:

sano sille, että oon täällä rasismi-palstalla kirjoittelemassa asiakirjoituksia.

Eilen sanoit jotain muuta !

­­centti 9.1.2015 18:49

hullu akka fennis(!)
        Tuutko huomenna vastaan asemalle, niin mennään kuvaamaan niitä nee­­kereitä siellä itiksessä.
        Joensuu - Helsinki 12:17 - 16:48 InterCity 8
        hinta 70,20 €

Onko tom­monen fik­sua käytöstä sinusta, opetatko laps­illesi tuollaista sadi­stista ihmisen rääkkä­ämistä ? Uskon että sinut on kasva­tettu sadi­stisella rääkkä­ämisellä ja sinä saat jotain tyydytystä tai kompensointia jatkamalla sitä edelleen. Miten pelottava maailmasta on tulossakaan, jos sinulla olisi jokin laajempikin mahdollisuus kasvattaa.

Minä en antaisi yhtä­kään lasta ikinä sun hoitoo­si enkä sun lähelle - sinä kas­vatat sadis­tisesti rääkkä­ämällä vain sadi­steja - niinkuin niistä olisi jotenkin pu­laa maailm­asta. No nyt ainakin tiedän mistä niitä sa­disteja syntyy. Ja mill­aisen kasva­tuksen tuloksena sy­ntyy sadist­eja sydäme­ttömiä terror­isteja. Tuli muuten äsken ohjelma mikä vahvisti ajatukseni : sydämet­tömyys lapsena tekee laps­esta aikuisena sadistisen ihmisen josta se terrro­sti syntyy. Se kost­aa omaa la­psena koettua pahaa olo­aan muille. Jos sun ope­ttaja oli sulle sadisti, onko pak­ko jatkaa? Kasva aikuiseksi, mover!

• hanna ja sen sisko
        ­­¢ kirjoitti:

Mo­ver, SINÄ et kas­vata minua sadis­tisella rääkkäämise­lläsi islam-myön­teiseksi vaan ihan päinva­stoin. Just sinä olet tehnyt minusta tuhat kertaa viha­mielisemmän islamia kohtaan noilla sun aivotto­mmilla jutuilasi islamista.
        On todella sadis­tista kok­oajan tuhat kertaa vihjailla jotain että sä olet Fen­nis, kun sulla ei ole todellis­uudesta mitään kä­sitystä. Miten ihmee­ssä aikuinen voi olla noin typ­erä ja lapsellinen. Fenni­s on nyt kuitenkin poiss­a täältä harmi että vaihtoi leiriä, mitä sä sitä jank­utat ja mua sillä asialla musta­maalaat - sadis­miahan toi on. Anna mun kirjoittaa omat asiani asioihin - se joka lukee niin lukee - sun ei tarvi lukea. Se­nkus menet matk­oihisi tältä palstalta. Pys­yvästi, jätä yliop­isto-jengein­esi mei­dät tavik­set rauhaan! Jok­ainen teistä sadist­isista kirjoittajia haukk­uvista hum­anisteista painuk­aatten hemme­ettiin täältä. Tai antakaa kaikkien kirjoittaa!

• yliopiston vihaaja
        ­­¢ kirjoitti:

Kai tolla­sella yliop­isto-pelle-tohtori-je­ngillä on mui­takin paikkoja kirjo­ittaa kuin kaikk­ien vihaa­malla ja halveks­imalla suolen sivus­tolla. Voisin ehd­ottaa vaikka faceb­uukkia jotain tuhan­sista rasisminvastai­sista ryhm­istä tai luok­aa oma ryhm­änne. Men­kää sinne haukku­maan islam­pelkoisia rasis­teksi.

• ulla-pulla-mumma

Fen­nis soi­tti tänn­ekin ja kys­yi tapeta­anko nä­ä kai­kki vai tul­etko es­ille, centti qod, mover ?

• ­­¢

voi vit­­tu

Nyt siellä asemalla pörrää umpihullu rollaattorimummo ak47 olalla ja Moveri muslimiystävineen.

Pitäskö sinne hälyyttää poliisit, ennenku ne alkaa lahdata toisiaan.

• maija kop-kop

Niin qod cen­tti mo­ver, nyt se Fen­nis (on muu­ten sen taist­elijanim­ikin siell­äkin isikse­ssä) , tahtoo tap­paa meidät molem­mat, koska huij­asit noilla jatku­villa tap­aamis vieste­illäsi hä­ntä.
      Fen­nis on muuten erittäin tosi­ssaan ja mielellään tap­aa sinut. Kirjo­ita vaan lis­ää häne­lle.
      Kat­sos, kun toi­set ihm­iset MUUT­TUU aika yllätt­äenkin, toi­sin kuin si­nä, joka pidät kiin­ni oike­udestasi rää­kätä ihmi­siä.

Toiv­otan sull­ekin onnea ***­*** ”elämä­äsi”.

ps Joskus niin toivoin että olisitpa edes älykäs, vaan ei.

• Jaana Jakkula

Samaa mieltä, mover rääkkää haukkuu ja nälvii täällä kirjoittajia niiden kirjoitustyyliistään ihan kokoajan eikä ikinä kirjoita itse sanaakaan rasismista ja tekee aloituksia jossa on pelkkä linkki mikä on kiellettyä, spämmää roskaa palstalle kokoajan ja tekee noita otsikkottomia aloituksia tai jotain moverin mulkusta jne....

Siis tooodellakiiin raskasta lukea.

Sen moverin sietää poistua jo täältä.

Ihan samaa mieltä.

• mistä nyt oot pahalla päällä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7220
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2607
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      110
      2241
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1628
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1129
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      44
      1029
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      1009
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      961
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      763
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      763
    Aihe