Sinä kun niin kovin kaipaat sitä Fennistä, niin uskoisin sen olevan junalla sua vastassa. Tunnistat varmaan. Fennis on kyllä nähnyt viestisi. Kaikki häntä kaipaavat viestisi.
Se haki ja löysi täältä viisi kaveria isiksen koulutusleirille. Tahtoo tappaa eniten minut, mutta voin tavatessa kertoa sinulta terveiset että Joensuun Herra Centti / God / Mover kaipaa, ehkä se haluaa tappaa sinutkin. Sen mielestä islamia vastaan ei saa puhua tai on tappolistalla. Fennis varmaan on siellä junalla vastassa. Nauttikaa toisistanne. Tsau.
@centti @qod @mover
10
58
Vastaukset
- miro setä
Fennis just soitti ja kysyi missä sä olet - sulla piti olla kädessä lappu ♥ Fennis
Se on venannut jo tunnin ! Ja alkaa olla aika lämmin tappaamiselle.- ¢
sano sille, että oon täällä rasismi-palstalla kirjoittelemassa asiakirjoituksia.
- hinta 70,20 €
¢ kirjoitti:
sano sille, että oon täällä rasismi-palstalla kirjoittelemassa asiakirjoituksia.
Eilen sanoit jotain muuta !
centti 9.1.2015 18:49
hullu akka fennis(!)
Tuutko huomenna vastaan asemalle, niin mennään kuvaamaan niitä neekereitä siellä itiksessä.
Joensuu - Helsinki 12:17 - 16:48 InterCity 8
hinta 70,20 €
Onko tommonen fiksua käytöstä sinusta, opetatko lapsillesi tuollaista sadistista ihmisen rääkkäämistä ? Uskon että sinut on kasvatettu sadistisella rääkkäämisellä ja sinä saat jotain tyydytystä tai kompensointia jatkamalla sitä edelleen. Miten pelottava maailmasta on tulossakaan, jos sinulla olisi jokin laajempikin mahdollisuus kasvattaa.
Minä en antaisi yhtäkään lasta ikinä sun hoitoosi enkä sun lähelle - sinä kasvatat sadistisesti rääkkäämällä vain sadisteja - niinkuin niistä olisi jotenkin pulaa maailmasta. No nyt ainakin tiedän mistä niitä sadisteja syntyy. Ja millaisen kasvatuksen tuloksena syntyy sadisteja sydämettömiä terroristeja. Tuli muuten äsken ohjelma mikä vahvisti ajatukseni : sydämettömyys lapsena tekee lapsesta aikuisena sadistisen ihmisen josta se terrrosti syntyy. Se kostaa omaa lapsena koettua pahaa oloaan muille. Jos sun opettaja oli sulle sadisti, onko pakko jatkaa? Kasva aikuiseksi, mover! - hanna ja sen sisko
¢ kirjoitti:
Mover, SINÄ et kasvata minua sadistisella rääkkäämiselläsi islam-myönteiseksi vaan ihan päinvastoin. Just sinä olet tehnyt minusta tuhat kertaa vihamielisemmän islamia kohtaan noilla sun aivottommilla jutuilasi islamista.
On todella sadistista kokoajan tuhat kertaa vihjailla jotain että sä olet Fennis, kun sulla ei ole todellisuudesta mitään käsitystä. Miten ihmeessä aikuinen voi olla noin typerä ja lapsellinen. Fennis on nyt kuitenkin poissa täältä harmi että vaihtoi leiriä, mitä sä sitä jankutat ja mua sillä asialla mustamaalaat - sadismiahan toi on. Anna mun kirjoittaa omat asiani asioihin - se joka lukee niin lukee - sun ei tarvi lukea. Senkus menet matkoihisi tältä palstalta. Pysyvästi, jätä yliopisto-jengeinesi meidät tavikset rauhaan! Jokainen teistä sadistisista kirjoittajia haukkuvista humanisteista painukaatten hemmeettiin täältä. Tai antakaa kaikkien kirjoittaa! - yliopiston vihaaja
¢ kirjoitti:
Kai tollasella yliopisto-pelle-tohtori-jengillä on muitakin paikkoja kirjoittaa kuin kaikkien vihaamalla ja halveksimalla suolen sivustolla. Voisin ehdottaa vaikka facebuukkia jotain tuhansista rasisminvastaisista ryhmistä tai luokaa oma ryhmänne. Menkää sinne haukkumaan islampelkoisia rasisteksi.
- ulla-pulla-mumma
Fennis soitti tännekin ja kysyi tapetaanko nää kaikki vai tuletko esille, centti qod, mover ?
- ¢
voi vittu
Nyt siellä asemalla pörrää umpihullu rollaattorimummo ak47 olalla ja Moveri muslimiystävineen.
Pitäskö sinne hälyyttää poliisit, ennenku ne alkaa lahdata toisiaan.
- maija kop-kop
Niin qod centti mover, nyt se Fennis (on muuten sen taistelijanimikin sielläkin isiksessä) , tahtoo tappaa meidät molemmat, koska huijasit noilla jatkuvilla tapaamis viesteilläsi häntä.
Fennis on muuten erittäin tosissaan ja mielellään tapaa sinut. Kirjoita vaan lisää hänelle.
Katsos, kun toiset ihmiset MUUTTUU aika yllättäenkin, toisin kuin sinä, joka pidät kiinni oikeudestasi rääkätä ihmisiä.
Toivotan sullekin onnea ****** ”elämääsi”.
ps Joskus niin toivoin että olisitpa edes älykäs, vaan ei. - Jaana Jakkula
Samaa mieltä, mover rääkkää haukkuu ja nälvii täällä kirjoittajia niiden kirjoitustyyliistään ihan kokoajan eikä ikinä kirjoita itse sanaakaan rasismista ja tekee aloituksia jossa on pelkkä linkki mikä on kiellettyä, spämmää roskaa palstalle kokoajan ja tekee noita otsikkottomia aloituksia tai jotain moverin mulkusta jne....
Siis tooodellakiiin raskasta lukea.
Sen moverin sietää poistua jo täältä.
Ihan samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167220- 1992607
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1102241En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761628Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911129- 441029
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461009- 99961
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6763- 46763