TM palkitsi

åsmå

16

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoijaa mm

      Ja myynti on ihan hirveetä. Kyllä ihmiset osaa arvostaa citikkaa... Nää vuoden autot kuluu samaan last season luokkaan kuin miss suomi kilpailut tai r#nkkauksen maailman ennätykset. Vain 70-luvulle jässähtänyt karvalakkipää muistaa ja kiittää.

      • boring japanese

        Pysy vaan niissä tojoissa, ne oi jo last season luokkaa aiemmin niin edistyksellisiä ja tyylikkäästi muotoiltuja, että näky sai nimimerkkisi kaltaisia oireita aikaan


      • vive la maginot
        mie romahan kirjoitti:

        http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288755176000.html

        Autokorjaamot, varaosaliikkeet, hinausfirmat, taksi julkinen liikenne kiittää !!! ostakaa lisää ranskalaisia autoja niin saadaan em aloille lisää palkattua väkeä ja suomi nousuun lamasta: yhtä myytyä uutta sitikkaa kohden 200tkm ajosuoritteella osia menee 10:nen uuden sitikan edestä sama koskee pösöä, rellu vähän parempi ja Dacia jo Premium merkki ja toimii jopa rellun osilla..


    • hohhoijaa mm

      Valkokaulusköyhä on jäänyt citikkaloukkuun. Katkeruus ja viha meitä laatuauton ostajia kohtaan pukkaa joka reiästä. Pitäisikö teitä citikan ostajia sääliä vaiko ymmärtää? Jokatapauksessa, luuserimeininkiä!

      • ,,,sssssssssssss,,,,

        Vai laatuautojen ostajat, milloin se ostaminen tosiasia?


    • Saikos se

      toyotanpaska mitään mainintoja? Ei tietenkään. Ajan volkswagenilla.

      • CeeViiis

        No sehän nyt on kaikkien tiedossa oleva fakta, että volkkari ostaa nuo voitot itselleen. Se tiedetään myös Renault-palstalla.


    • Minä en kyllä kehtais Volkkarin omistajana tulla muita autoja paskoiks haukkumaan, ottaen huomioon, että automaailman jäte tulee volkkarikonsernista.

      • ???

        Mitä? Eikös se jäte olekaan sitikka tai tojota teroineen? Eikä edes Dacia? Nyt kyllä meni maailmankartat ihan uusiksi.


      • ??? kirjoitti:

        Mitä? Eikös se jäte olekaan sitikka tai tojota teroineen? Eikä edes Dacia? Nyt kyllä meni maailmankartat ihan uusiksi.

        Positiivisemmat kokemukset mulla on tojoista ja citikoista, kuin volkkariromuista. Dacioista ei ole kokemusta.


    • No mitäs

      mainintoja se toyota romu sai?

      • 15+18

        Jos tojo on romu, niin shitikka on niin suurta paskaa että huh huh :D


      • No kerro nyt
        15+18 kirjoitti:

        Jos tojo on romu, niin shitikka on niin suurta paskaa että huh huh :D

        miten sitä toyoa kehuttiin, vai kehuttiinko?


    • What a shame !

      Vai että TM oikein palkitsi ! Nyt loppuu 22 vuotta kestänyt tilaus koska en minäkään nyt ihan kaikkea voi niellä !

      Olen aina pitänyt lehteä normaalia parempana julkaisuna mutta olenkin näköjään ollut väärässä !

      Pitäkööt harrastelijapuuhastelijatoimittajat lehtensä minun puolestani !

    • Lestaadiolaiset ry.

      Perhe malli, tollanen kippo anna miun nauraa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe