Just olin lähdossä uudelleen ulos mennäkseni Prismassa käymään,

kukkaron kanssa,

42

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1111111111-126

      Oletko sama opettaja joka opettaa seksikäyttäytymistä.
      Luulen että meillä kaikilla on ruutu ja siihen käyttöoikeus samalla huomaamme osaavamme lukea.
      Näitä tuulihattuja on joka lähtöön kuka menee hameeseen kuka muka kävelemään ja tekstiä itsestään selvistä asioista ja loput pettää, perskeli.

      • c c

        111111111-126

        Aloitushan on mitä ajankohtaisin, myös asiallinen. Miksi tuo myrkyllisyys.
        "Oletko sama opettaja joka opettaa....

        Kuulin radiouutisissa, että Sokoskonserni on alentamassa hintojaan.

        Kävin tänään sekä Lidlissä, että S-marketissa. Lidlissä oli kaksi kassajonoa, S-marketissa 2 asiakasta sillä hetkellä, hiukan sarkastisesti ilmaistuna.

        Tv-uutisissa Sokoksen pääjohtaja Heikkilä puhui myöskin hintojen alentamisesta. Oikein. Sitä varten järkeä on annettu, että kans käytetään.


    • Makriina ek

      Minä muistan, että takavuosina K-kauppa julisti alentaneensa 500 tuotteen hintoja. Ihmettelin, miksen huomannut kukkarossa.
      Olisi pitänyt varmaan ilmoittaa, että oli muuttanut 500 tuotteen hintalaput, sillä koko K-kauppahan on tänäkin päivänä täynnä tuotteita, joiden hinta on x99 €.

      Mielenkiintoista nähdä, miten alennukset Prismassa tulevat toimimaan.

    • Aloittaja.

      Niin, Makriina, juuri samaa mietin minäkin. Mutta joku päivä sitten olivat tummat rypäleet ... ja vihreätkin... K-marketissa halpoja, sain niitä kaksi rasiaa 3 €:n hintaan. Helppoa jälkkäriä.

    • kukkaro kanssa

      Taitaa olla pakko kilpailla Lidlin kanssa, koska esim. Reissumies leipä on noin 0,45 €, kun taas toisaalla (S-market)se on noin 0,95€! Samoin kermajuusto 750 gr 4,00.€ (3,99) ja maidoista puhumattakaan!

      Toisaalta huomasin mainoksista, että ainakin Sokos on alentanut maidon hintoja, kun taas yllätys oli kahvin hinnan korotus, joka oli Lidlissäkin. Onneksi on kuitenkin varaa aamukahviin vaikka tuplaisivat hinnan.

      Leipomukset täytyy kyseenalaistaa noiden Lidlien hintojen vuoksi, sillä yksin asujan ei kannata paisellla mitään, tai mitä nyt jos uunilämpiäisiä joskus haluaa nauttia?

      • halvalla hyvää vai?

        Ostin Lidlistä ulkolaista perunamuusijauhetta. Aivan hirveänmakuista. Söin sitä pussillista monta päivää lihakastikkeen kanssa - paino silti nousi.
        Vaikka tuote olikin kalliimpaa S-marketissa, se on myös hyvän makuista.


    • Aloittaja.

      Melkein aloittajan nikki sinulla nyt, mutta aloittaja et ole.
      —°—

      • jutun jatkaja

        Anteeksi aloittaja

        Kuinka olen taaaas sekoillut, koska juttu piti aloittaa sinun nikillä, eikä laittaa sitä omaksi. Vai olisiko sittenkin ollut joku näistä minun hienoista oivalluksista?

        No, eilen menin sairaalaan, kun piti mennä terveyskeskukseen ja päivittäin tunnun töppäilevän jotain.


      • Mitä pienistä!
        jutun jatkaja kirjoitti:

        Anteeksi aloittaja

        Kuinka olen taaaas sekoillut, koska juttu piti aloittaa sinun nikillä, eikä laittaa sitä omaksi. Vai olisiko sittenkin ollut joku näistä minun hienoista oivalluksista?

        No, eilen menin sairaalaan, kun piti mennä terveyskeskukseen ja päivittäin tunnun töppäilevän jotain.

        jutun jatkajalle

        Ei tuo haitannut muuten, mutta kun en Lidliä juuri tunne. Sikäli vain.


    • KIITOS.

      Kapteenille kiitos, on hyvä, että joku esiintyy oikeudenmukaisesti täällä!

    • katsotaa miten käy

      Hyvä juttu, just ehdinki käydä city marketissa ostoksilla muutaman päivän ajan,
      ostokset OLI HUOMATTAVASTI halvempia kuin PRISMASSA ,
      olen ollu kymmeniä vuosia prisman eli SOK:n jäsen, nyt ajattelin jättää sen omanonnesa varaan ja mennä City Marketin asiakkaaksi,
      NO JOS siellä todella hinnat putoo, niin voin palata takasi, mutta katson tarkaan ettei se enää mua huijaa liian korkeilla hinnoilla,

    • *Kukkahame*

      Melkein viimeiset kymmenen vuotta ruokakauppani on ollut Lidl ja se on lähinnä kotiani.
      Leipä on vastapaistettua ja melkein aina vielä lämmintä, hedelmät hyvänlaatuista
      Olen ostanut sieltä myös paljon käyttätavaraa ja vaatteita, päätöksen tekoon on vaikuttanut aina edullisuus.
      Kassajonot vetää ja kassoja kuulutetaan paikalle jonojen pidentyessä, palvelu pelaa aina hyvin.

    • hinnat ratkaisee

      Lidliin en olekkaa vielä tutustunu,
      sinne on syytä suunatan nyt askeleet, edullisuus tulee olemaan ratkaisevaa missä alan käymään ostoksilla,
      viis veisaan enää prisman poonusksista,
      ne tulee muissa kaupoissa asiotaessa monin kertasesti takasi ilman poonuskortteja,

      • Toivoisin, että suomalaiset isot ruokaketjut kilpailluttaisivat Lidlin saaman asiakasvirran oikeisiin mittoihin.
        En pidä kovin hyvänä, että saksalainen jättiketju imuroi miljoonat omaan maahansa.

        Onhan Lidl tehnyt hyvän teon yleisesti ottaen, kun se on saanut suomen päivittäistavarakauppiaat tarkistamaan hintapolitiikkaansa.


      • Makriina ek
        capt.cöpenick kirjoitti:

        Toivoisin, että suomalaiset isot ruokaketjut kilpailluttaisivat Lidlin saaman asiakasvirran oikeisiin mittoihin.
        En pidä kovin hyvänä, että saksalainen jättiketju imuroi miljoonat omaan maahansa.

        Onhan Lidl tehnyt hyvän teon yleisesti ottaen, kun se on saanut suomen päivittäistavarakauppiaat tarkistamaan hintapolitiikkaansa.

        Lidl on hyvä työnantaja muunmaalaisille nuorille. Meidän myymälässämme on paljon maahanmuuttajataustaisia myyjiä. En tiedä, ovatko he opiskelijoita vain keikkatöissä, vai vakituisia, koska vaihtuvuus tuntuu olevan suuri.
        Pisteet firmalle joka tapauksessa.


    • karttak

      Suosi ulkolaista sehän on suomalaisen tunnuslause.

      Oma maa konkurssiin hinnalla millä hyvänsä.

      Suomi pois maailmankartalta, sillä on kannattajia.

      • Todella perinpohjaisesti tutkittu väite.
        Kukaan ei tietenkään ole eri mieltä!


      • kauppa-asia

        On tahoja, joille sopisi, että Suomi olisi osa Venäjää Tästäkin aina ollaan oltu eri mieltä meillä.
        Kauppasuhteet venäjän kanssa ovat nyt pahasti kärsineet. Tästä on haittaa molemmilla puolilla rajaa.
        Syynä tietenkin Ukraina-Krimi tapahtumat. Ennenpitkää kauppasaarto purkautuu. Se tietäisi meillekin parempia aikoja.


    • Aloittaja.

      Minä olen yrittänyt enemmän suosia suomalaisia kauppoja juuri tuon työllisyyden turvaamiseksi ja rahojen pysymiseksi Suomessa, verotkin siitä saisivat lisäystä.

      Lidleissä käyn vain, jos olen autolla matkassa, niitä on kolme lähiseuduilla, mutta kauempana, seltä olen ostanut mm. vaatehuoneeseen yhden kenkätelineen, mikä osoittautui täydeksi sudeksi. Ts. kengät eivät pysy siinä, koska niiden kauniiden kromiputkien väli on kengille liian iso. Kengät putoilevat kasaan sinne alle sikin sokin.
      Täytyy kai viedä se roskiin.

      • risui ja ruusui

        Aloittaja
        Siis kostohan elää. Vie se työttömien kirpparille. Ne saa siitä muiutaman kolikon ja uusi omistaja keksii halpaostolleen ties vaikka kuin hyvän käyttätarkoituksen.
        Kaikkihan Lidlissäkään ei ole halpaa makuun ja hintaan nähden.


    • katleija.

      Lidlissä olen käynyt citymarketin lisäksi. Aina olen saanut ihmetellä siellä laskun pienuutta. Käynnit siellä ovat olleet kannattavia koska Lidlin osuus ruokamyynnissä on lisännyt hintakilpailua ja se on aiheuttanut ruoan hinnan laskun isoissa ruokaketjuissa.kuluttajien hyödyksi.

      • jakolasku

        Lidlissä on AINA lasku pienempi kun muualla. Meilläkin on aika iso tavaramäärä kun ostetaan me ei juosta siellä kaupassa joka päivä ostoksilla. Liiteri on tehnyt suurta voittoa viime vuonna.


    • lumi*

      Lidlissä en ole koskaan käynyt, ihan periaatteesta, suosin kotimaisia kauppoja,
      useimmin Sokkaria.
      Nyt kuitenkin ihmettelin, kun Prismoissa sanottiin tulevan voimaan halvemmat
      hinnat, kuin Sokoksissa, K-kauppa sitten rupeaa vetämään enemmän asiakkaita.

      Muutama viikko sitten kerrottiin, kuinka paljon liikkeistä varastetaan tavaraa.
      Varkaat olivat usein myös henkilökuntaa!
      Asiakkaat nekin hinnoissa maksaa?

    • poissa silmistä

      Lidlissä on kaupantekoon motivoituneempi henkilökunta. S-marketin myyjissä on ihmisiä, jotka katsovat karsaasti joitakin asikkaita.
      Mitä tuokin pummi oikein tänne tunkee, näyttävät ilmeillään. Huono henkilökunta johtaminen tässä syynä.

      • jakolasku

        Täällä kaupungin paremmassa Sokoksessa esimies tuskin huomaa asiakasta, muu henkilökunta on aivan jees ja kohteliaita.


      • kunkusta nyt tiedä
        jakolasku kirjoitti:

        Täällä kaupungin paremmassa Sokoksessa esimies tuskin huomaa asiakasta, muu henkilökunta on aivan jees ja kohteliaita.

        No prismat ja suuret kauppakeskukset ovat jo oma maailmansa. Siellä riittää kun asiakas käyttäytyy säällisesti. Ei tuota häiriöitä ja maksaa ostoksensa.

        Ainahan suomalainen maan naistensa- miestensä kanssa oikeasti pärjää.

        Jos asiakas ei löydä etsimiään tuotteita, tullaan näyttämään kyllä.

        Sitä pikku nokittelua suosikkikauppojen välillä kaiketi kaikkialla on. Oma myymälä on paras asiakkaan mielestä.


    • jakolasku

      Liiteri laskee huomenna hinnat.

    • Missä?

      Mikä ihmeen Liiteri?

      • jakolasku

        Älä viisastele tietty Lidl.


    • Thanks !

      Oikeesti ei ollut viisastelusta kyse, en vain bonjannut.

    • edullisempaa

      Jo 142 Lidl myymälää Suomessa. Tarjoaa työtä 4000 henkilölle, osa heistä ei suomalaisia. Jokaisessa L-myymälässä venäjänkieltä hallitsevaa henkilökuntaa.

      Vanhuntuneita tuotteita en ole tavannut täydellä hinnalla myytävissä tuotteissa.

    • Ajankoht.2 klo 21 ti

      Eivät ihmiset sellaisenaan kaikkea niele!

      Ranskan maahanmuuttaajlähiöissä sikiää jihadismi.

      Saksan kaduilla marssii islamvastainen Pegida-liike.

    • taajama-asukas

      Raakaöljyn hinnan halpelemisen on sanottu johtavan muidenkin tuotteiden halpenemiseen, miksei siis ruuankin.
      Suomen kaksi keskeisintä, K ja S-ketjut kilpailevat keskenään. Ne eivät katso Lidlin lisääntyvää osuutta päivittäistavaran myynnistä hyvällä silmällä.

      Ostovoimaa menettänyt asiakaskunta antaa kuitenkin kukkaronsa äänestää, mistä ostokset tehdään.
      Edullisuus tuo jo kuukauden mittaan lisää kymppejä sinne, jossa talous on ennestään tiukilla, esim. työttömyyden takia.

      • jakolasku

        Keskimäärin meidän ostokset Liiteristä on aivan varmasti kymmenisen euroa halvempi kun Sokkarilla puhumattakaan sitten Sittarin hinnoista.


      • nääs
        jakolasku kirjoitti:

        Keskimäärin meidän ostokset Liiteristä on aivan varmasti kymmenisen euroa halvempi kun Sokkarilla puhumattakaan sitten Sittarin hinnoista.

        Harmi vaan että S ja K-kaupat lähempänä. Lidliin 3 km. Tänään ja varmaan huomennakin pyörätiet ovat hyvässä kunnossa.
        Tänään en ehtinyt. Ja kun oli riittävästi ruoka-aineita vielä huomiseksi, niin en enää pimeellä viittinyt. Minulle jo parikin euroo säästöö merkittee.


      • Jos meet autolla
        nääs kirjoitti:

        Harmi vaan että S ja K-kaupat lähempänä. Lidliin 3 km. Tänään ja varmaan huomennakin pyörätiet ovat hyvässä kunnossa.
        Tänään en ehtinyt. Ja kun oli riittävästi ruoka-aineita vielä huomiseksi, niin en enää pimeellä viittinyt. Minulle jo parikin euroo säästöö merkittee.

        Lidliin, niin hintaa tulee enemmänkin.


      • jakolasku
        nääs kirjoitti:

        Harmi vaan että S ja K-kaupat lähempänä. Lidliin 3 km. Tänään ja varmaan huomennakin pyörätiet ovat hyvässä kunnossa.
        Tänään en ehtinyt. Ja kun oli riittävästi ruoka-aineita vielä huomiseksi, niin en enää pimeellä viittinyt. Minulle jo parikin euroo säästöö merkittee.

        Lidlit onkin sijoitettu mahdollisimman kauas muista kaupoista mutta niin vaan imu sinne on kovaa, se on nähty.
        Jos Liiteristä ei löydy täytyy käydä Sokkarilla.


      • ankee adam
        Jos meet autolla kirjoitti:

        Lidliin, niin hintaa tulee enemmänkin.

        Autoa ei ole. Jos siihen rahat saisin, pitäisi kuski aina tilata. Jos paljon paalua takana, vois vaikka talousapulaisen ottaa.
        Mopon vielä käytettynä saisi, ja tuultapitävän ajohaalarinkin. Autoa on ikävä kun ajokortin uusinta ei enää onnistunut.
        Ei kellään kurjemmin voisi olla. Ajaa vanhan palvelijansa lunastuskuntoon ja korttikin tyssätään. Musta tuleekin sitten mopomies.


      • kuulin muilta
        jakolasku kirjoitti:

        Lidlit onkin sijoitettu mahdollisimman kauas muista kaupoista mutta niin vaan imu sinne on kovaa, se on nähty.
        Jos Liiteristä ei löydy täytyy käydä Sokkarilla.

        Mutta hinnanalennutket ovat tuotetta kohden vain muutamia €-senttejä.


    • c c

      On jo torstai, enkä ole tarvinnut vielä elintarvikekaupan ovea avata. Sahattuja kinkunpaloja riittäisi pitemmällekin ajalle. Kellarista haen perunoita.
      Jos pakkanen jatkuisi kovempana, pakkasvahti kellariin viedä. Oven kautta fuskaa, jos kellarin eteiseen jäätyvää jättää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    4. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    5. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe