Lidlin konsepti on kuin mulle tehty

ostoskori

Sopivan kokoiset myymälät joissa tekee nopeasti ostokset, laatu on hyvä, hinnat kilpailukykyiset. Valikoima on sopiva ja jotkin erikoistuotteet mitä sieltä ei saa ostan hallista.
Jos S-ketju aikoo tulevaisuudessa pärjätä Lidlille niin sen kannattaisi uudistaa S-marketit samankaltaiseen muotoon.

18

3313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lidlisti

      Ei tule onnistumaan S-ketjulta. Itse löysin Lidlin vuosi sitten ja ollut tyytyväinen hintoihin sekä laatuun.

      • wanha gubbe

        En ole vielä keksinyt muuta ostettavaa Lidlistä kuin vissyä. Kaljakin on halvempaa muualla.


      • Löysin-kaupan-ok

        LIDL kauppoja ei ole pilattu korkeilla hyllylabyrinteillä ja sokkeloisilla ahtailla-kin käytävillä, joissa joudut antamaan tilaa, etsimään ja etsimään, kurkottelemaan, tiirailemaan, mitä on missäkin hyllyväleissä...
        Vittu että niissä kaupoissa menee aikaa, Citarit ja Prismat sun muut ja K- marketit ja saatana pienetkin Alepat.
        Eka kerran kun kävin Lidlissä, kaikki oli tarjolla selkeästi ja matalalla ja meni loogisesti ja johdonmukaisesti. LIDL kaupassa on tajuttu, missä järjestyksessä ihmiset ostavat tai osti tai ei, niin tuotteiden asettelu on selkeä. OTAT kärryn tai korin, kävelet järjestyksessä, poimit mitä tarvitset ja päädyt kassalle. NOPEAA ja käytännöllistä. Etkä tarvitse vitun plussa ja etu kortteja. Säästyy joka tuotteessa!
        Ostoskorini LISLissä on joka kerta 30 - 50 euroa halvempi kuin muissa puljuissa. Noin 8 käyntiä kuukaudessa - sopiipa miettiä. Kuukaudessa se tekee enemmän kuin mikään petollinen pistekortti systeemi.


    • money talks b.shit walks

      Olen boikotoinut Lidliä alusta asti. Se polkee työehtoja heti kun silmä välttää. Suomen Lähikauppa Oy toimii ja riittää.

      • en tykkää

        Navettamainen verrattuna oikeeseen kauppaan


      • olen kuullut
        en tykkää kirjoitti:

        Navettamainen verrattuna oikeeseen kauppaan

        Sen takia maito on halpaa ja tuoretta kun takahuoneessa on lehmiä


      • piianpeili

        Olen käynyt Lidlissä sen avaamisesta lähtien. Se on vakiokauppani, koska siellä on kaikki tavarat puolet halvempia kuin muissa esim. S-marketissa ja K-kaupoissa. Ostan vain kahvipaketit K-matketista, kun siellä on tarjouksessa. Kaikki muut tuotteet haen Lidlistä. Joku asiakas joskus kirjoitti, Lidl pelasti hänet. Olen samaa mieltä, kun rahat on vähissä kannattaa hakea kaikki tarvikkeet Lidlistä. Maksan samat tavarat puolet halvemmalla kuin esim. S-marketista. Minulla ei ole muuta kuin positiivista sanottaavaa ko kaupasta. Aion asioida pelkästään Lidlissä niin kauan kuin olen elossa.Myös lapseni asioivat samassa kaupassa.Siellähän on paljon muutakin hyödyllistä ostettavaa mm. vaatteita ja taloustavaroita.Ei muuta kuin järki päähän j


    • sama täällä

      Liiterissä on nopeat kassat eikä tarvii itte punnita ostoksia kun kassat punnittee

    • Se on täydennyskauppa meillä. Perheellinen ei saa sieltä kaikkea, vaikka valikoima on laajentunut viime aikoina. Joten harvemmin tulee käytyä kun tarttis tehdä muutakin kuin juosta kaupoissa.

      Lisäksi tykkään kantaa roposeni suomalaiskauppaan, näin laman aikana koen tärkeänä kannattaa suomalaisuutta.

    • Kyllä suvun hintatietoiset näyttää s-marketissa asioivan, että se taitaa olla halvin, ja parkkipaikan autojenmäärästä voi samaa päätellä.
      Minulla ei ole minkään kaupan korttia, ostan siitä kaupasta, joka kohdalle sattuu.
      Tuskin Suomen suurimman kaupan kannattaa lähteä matkimaan Suomen pienintä kauppaa

    • Pellavaine

      Hyviä viikkotarjouksia. Tänään ostin höyrysilitysharjan hintaan 12,99€. Toimii ja silityskammoiselle loistava vekotin. Hyviä jugurtteja ja ovat ottaneet ihan tuttujakin tuotteita valikoimiinsa. Pieni ja helppo kauppa!

    • Erilaiset tarpeet

      Omakotitalossa asuvalle ei riitä lidlin valikoima.

      Riippuu ihan elämäntilanteesta mutta itse ostan lähes kaiken yhdestä isosta S-marketista. Kaikkien tarpeita ei palvele pieni ruokakauppa jonka romut ja vaatteet ovat huonolaatuisia.

    • sinivalkoisin_siivuin

      Tosimiehet asioivat Siwoissa ja Valintataloissa. Niiden valikoimat keskittyvät oleelliseen, kaikki on käden ulottuvilla ja kassajonot vetävät. Henkilökuntakin puhuu vasta kun sitä puhutellaan, eli suomalaisen miehen sielunelämä on noilla tosinaisilla ja lastensa äideillä syvällisesti sisäistettynä, kuin parhaimmissa vanhan ajan partureissa konsanaan. Suomalaisesta lähikaupasta olet jo ostoksinesi takaisin ulkona siinä vaiheessa, kun marketissa tai litslätslitsissä vasta potkit ostoskärrysi kanittavia pyöriä oikoseen. Sydämeni sykkii suomalaiselle lähikaupalle ja sen pyyteettömästi raatavalle rouvastolle.

    • asiakas.kaupassa

      Kauppakeskukseen mennessäni on tunnelmaa, voin huokaista juoda kupposen kahvia jos on nälkä sekin hoituu pois tai jutustelu tuttujen kanssa sitten ruokaostokset k tai s tiloissa on toista kuin liiteri/navetta tiloissa. Hinnoissa en huomaa sen kummempaa, Lidliin joutuisin ajamaan autolla sekin maksaa olen jos käynyt jos on sattunut matkan varrelle myös navetassakin tai liiteristä puita silloin tällöin.

    • jotenkierränkaukaa

      Lidl on sossupummien paratiisi:)))

      • Sossujapa-hyvinkin

        Eli et ole käynyt LIDL kaupassa kertaakaan.
        Käy edes kerran. Älä mene sisään. Seiso siinä edessä ja katso millaisilla autoilla asiakkaat tulevat ostoksille. Kateudesta vihreä naamasi voisi toimia liikennevalona. Ne eivät ole sossukärryjä millä he ajavat.
        Ai niin, ne ovat niitä teko-rikkaita, ylivelkaantuneita yksinäisiä ja perheitä uudenkarheine audeineen, volvoineen, bemareineen ja ÖKY maastureineen.


      • jotenkierränkaukaa
        Sossujapa-hyvinkin kirjoitti:

        Eli et ole käynyt LIDL kaupassa kertaakaan.
        Käy edes kerran. Älä mene sisään. Seiso siinä edessä ja katso millaisilla autoilla asiakkaat tulevat ostoksille. Kateudesta vihreä naamasi voisi toimia liikennevalona. Ne eivät ole sossukärryjä millä he ajavat.
        Ai niin, ne ovat niitä teko-rikkaita, ylivelkaantuneita yksinäisiä ja perheitä uudenkarheine audeineen, volvoineen, bemareineen ja ÖKY maastureineen.

        En varmasti mene,en edes uteliaisuudesta. Saattaisi joku tuttu nähdä......
        Kävelen joka päivä Lidlin ohi enkä ole huomannut parkkiksella yhtään ökyautoa.
        Joskus Mersu on,sitä mannelavettia ajaa naispuolinen vähemmistökansalainen;)


    • kevät-kun-koittaa

      Kyllä Lidlin hinta/laatusuhde on paras, mutta ei niitä ole joka nurkalla. Talvella ei voi käydä matkan vuoksi, mutta kesällä käyn tiheämmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      299
      3418
    2. 202
      2941
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2524
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      233
      1992
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1415
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      167
      1289
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe