Jäin miettimään

rakasTuin siTTen

Mies, että ajattelitko missään vaiheessa, että minä olen ihastunut sinuun? Yritin kaikenlaista, en tiedä tajusitko silloin tai huomasitko, vai aattelitko että ei se varmaan mitään oo ;) olin ehkä vähän kömpelö...

10

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehenmiete

      Me miehet ollaan vähän huonoja näissä asioissa..

    • ristalli pallo

      Mitä te naiset tarkalleenottaen yritätte? Eräskin nainen alkoi silloin tällöin pitämään hiuksiaan auki sen tavallisen poninhännän sijasta, olin kiinnittävinäni huomiota että se tapahtui yleensä heti seuraavana päivänä kun olin sattunut juttelemaan naiselle. Mutta ajattelin, ettei se varmaan mitään ole. Sitten eräs toinen nainen alkoi aina hiplaamaan hiuksiaan korvan taakse kun sattui huomaamaan minut, mutta taas ajattelin että omassa päässäni se varmaan vaan kaikki. Naisetkin itse feministisyyksissään ja "vahva nainen"-ajattelumalleineen tuntuvat olevan yleisesti sitä mieltä ettei mitkään merkit mitään tarkoita ja mies kuvittelee vaan omiaan, naisen ei tartte itseään tuoda mitenkään miehelle esille ja kaikki mitä nainen tekee on vaan naista itseään varten. Joopajoo, ottaapa sitten selvää?

    • Aika parantaa

      Kyllä ihastunut tai rakastunut mies sen huomaa, mutta jos hän ei ole samalla aaltopituudella sun kanssa, niin ei hän sitä huomaa eli voit unohtaa hänet.

      • Ap.

        :)) tässähän erityisen onnistunut sanavalinta minun ajatuksiini liityen. Jatkan alkuperäiseen viestiini liittyen, että kyllähän minä sinua mies koitin "lukea" mutta kun tuo sanaton viestintä hiukan ruosteessa minulla...


      • niinköhän
        Ap. kirjoitti:

        :)) tässähän erityisen onnistunut sanavalinta minun ajatuksiini liityen. Jatkan alkuperäiseen viestiini liittyen, että kyllähän minä sinua mies koitin "lukea" mutta kun tuo sanaton viestintä hiukan ruosteessa minulla...

        Onhan sinulla suu, kai osaat sanoa mitä ajattelet ja saa sitä suuta käyttää muuhunkin , kuin puhumiseen.)))))...


      • Ap.
        niinköhän kirjoitti:

        Onhan sinulla suu, kai osaat sanoa mitä ajattelet ja saa sitä suuta käyttää muuhunkin , kuin puhumiseen.)))))...

        Niin. Ja kun itte olin niin kovin ihastunut, koitin netistä löytää jotain vinkkiä malliin: "miten tunnistaa ihastunut mies..." Googlatkaa aiheesta, löytyy aika paljon. Lopputulema - etsiessäni eksyin näille palstoille ja loppu onkin historiaa ;)

        Ja mistä voi tunnistaa ihastuneen miehen, oma johtopäätös: ei mistään - pitää kysyä :)))))


      • tsemppiä tyttö
        Ap. kirjoitti:

        Niin. Ja kun itte olin niin kovin ihastunut, koitin netistä löytää jotain vinkkiä malliin: "miten tunnistaa ihastunut mies..." Googlatkaa aiheesta, löytyy aika paljon. Lopputulema - etsiessäni eksyin näille palstoille ja loppu onkin historiaa ;)

        Ja mistä voi tunnistaa ihastuneen miehen, oma johtopäätös: ei mistään - pitää kysyä :)))))

        Niinhän se pitääkin. Tsemppiä sinulle että saat rohkeutta kysyä tuota ihastukseltasi mahdollisimman pian ettei pääse rima kysymiseen nousemaan liian korkealle!


    • ite ainakin olin

      Kyllähän minä sitä toivoin ja unelmoin, mut en osannut sua täysin tulkita ja hommat jäi puolitiehen ja loppu :(

    • Naiselle...

      Tuskin ymmärsi kun lopputulos on tämä palsta.
      Pitäisi puhua ja näyttää tunteensa.

    • Nainen.

      Niin.. on helpompi ehkä listata ei-ihastunut mies.
      Ja se tuli kyllä selvälksi vaikka toisaalta antoikin ristiriitaisia merkkejä.
      Eli ei ne miehetkään aina ole niin yksinkertaisia lukea ja tulkita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe