@shakuristi ♥ skini & natsi

tippa

Okei mä matkin nyt shakuristin logiikkaa

shakuristi 25.1.2015 15:52
http://www.iltasanomat.fi/muutlajit/art-1422152964223.html?pos=crosspromo#comments-anchor
Menkää Octagoniin tuon mamun kanssa, voi olla että ei enää sitten tee mieli puhua paskaa heistä tällä saitilla tai missään muuallakaan!

shakuristi 25.1.2015 17:27
Ylistän maahanmuuttajan saavutusta ja yritän sillä esimerkillä saada nämä pois ahdasmielisyyden kahleista. Sitä kutsutaan rasismin ehkäisemiseksi. Asia josta tällä palstalla pitäisi keskustella eikä siitä miten sitä voi lietsoa lisää.
_________________________________

Samalla logiikalla Minä todistan ettei suomalaiset ole rasisteja
koska Tarja Halonen oli Suomen presidentti 2 kautta yhteensä 12 vuotta.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tarja_Halonen

Että on ihan turha syyttää natseja tai skinejä rasisteiksi enää ikinä missään.

Pitäiskö vielä laittaa sut Halosen Tarjan saa samaan koppiin 5 minuutiksi niin sen jälkeen rakastat kaikkia natseja ja skinejä enemmän kuin profeettaasi.


Näetkö @shakuristi logiikkasi höperyyden ?

102

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tippa

      shakuristi 25.1.2015 16:55
      Mene Octagoniin Makwanin kanssa, et tule elävänä ulos.
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/13384581/#comment-77615346

      Se nyt vaan on tappouhkaus toisella ihmisillä ja todellakin naurettava sellainen
      Voi herran jumala jos Makwan Amirkhani näkisi shakuristin postauksen niin varmaan häpeisi silmät päästään. Onko noi samaa rotua vai eri maata?

      • tippa

        shakuristi
        25.1.2015 16:55
        1
        Sulje
        Kirjoittaja on poistanut tämän viestin

        ________________________


        Sinällään jotain järkeä pojasta löytyy että poisti edes tappouhkauksen,
        mikä olikin ihan kammottava. Mutta se nyt vaan oli jo tarttunut mun omaan koneeseen. Koko aihe on oikeesti hölmö jos tarkoitus on poistaa islamvihaa tai mamuvihaa - niin ei se toisella uhkaamisella lähde vaan omaan käytökseen katsomisella. Olen sanonut ennenkin ettei kivoja tyyppejä vihattaisi.


      • asdfasdf
        tippa kirjoitti:

        shakuristi
        25.1.2015 16:55
        1
        Sulje
        Kirjoittaja on poistanut tämän viestin

        ________________________


        Sinällään jotain järkeä pojasta löytyy että poisti edes tappouhkauksen,
        mikä olikin ihan kammottava. Mutta se nyt vaan oli jo tarttunut mun omaan koneeseen. Koko aihe on oikeesti hölmö jos tarkoitus on poistaa islamvihaa tai mamuvihaa - niin ei se toisella uhkaamisella lähde vaan omaan käytökseen katsomisella. Olen sanonut ennenkin ettei kivoja tyyppejä vihattaisi.

        jos sillä järkeä olisi niin se ei olisi alunpitäenkään kyseistä tekstiä kirjoittanut.


      • ­­¢
        asdfasdf kirjoitti:

        jos sillä järkeä olisi niin se ei olisi alunpitäenkään kyseistä tekstiä kirjoittanut.

        onko noissa otteluissa tarkoitus tappaa vastustaja?

        Minä kun luulin, että ne on näyteltyjä temppuja, joilla kerätään pölkkypäiltä rahat pois.


      • asdfasdf
        ­­¢ kirjoitti:

        onko noissa otteluissa tarkoitus tappaa vastustaja?

        Minä kun luulin, että ne on näyteltyjä temppuja, joilla kerätään pölkkypäiltä rahat pois.

        kyllähän niissä taidot kehittyy knock out peleihin varsinkin kun vastaanottokeskuksiin on jo valmiiksi järjestetty nyrkkeilysäkit sun muut tarvikkeet millä väkivaltaa voi harjoitella voidakseen toteuttaa sitä käytännössä.
        sen sijaan että näille annettaisiin lumilapio kouraan mikä koulisi työntekoon tappelun sijasta.


    • iso d

      Sakurasisti sanoi eräässä toisessa ketjussa ettei ole tummaihoinen.

      Itse asiassa se on raskauttava asianhaara. Jos se olisi musta heikkolahjaisuuden ja muut lieveilmiöt ymmärtäisi helpommin, minkäs rotuominaiselle tylsämielisyydelle ja väkivaltaisuudelle mahtaa.

      Nyt se on vain roskaväkeä fanittava heikkolahjainen ja laiska kantis.

      • tippa

        Musta tuntuu shakuristi on hassu nuori poikanen jolla on uhoa enemmän kuin järkeä.

        Monikaan mamu ei pidä itseään tummana, koska luulee mamun tarkoittavan tummaa jopa mustaa. Nää käsitteet laitetaan tahallaan sekaisin. Musta shaku puhuu liian täydellistä suomea, oikeine pilkun paikkoineen, että sylttytehdas löytynee moverin koneelta. ? Ei näistä tiedä.


      • iso d
        tippa kirjoitti:

        Musta tuntuu shakuristi on hassu nuori poikanen jolla on uhoa enemmän kuin järkeä.

        Monikaan mamu ei pidä itseään tummana, koska luulee mamun tarkoittavan tummaa jopa mustaa. Nää käsitteet laitetaan tahallaan sekaisin. Musta shaku puhuu liian täydellistä suomea, oikeine pilkun paikkoineen, että sylttytehdas löytynee moverin koneelta. ? Ei näistä tiedä.

        Sama on käynyt mielessä. Kumman hyvin on oikeinkirjoitus hallussa, vaikka kirjoitusten perusteella on täysi retardi.

        Joko mullah-mover tai joku muu trolli.

        Lienee parasta ettei haaskaa aikaa siihen tämän enempää.

        Suosittelen sinullekin.


      • iso d kirjoitti:

        Sama on käynyt mielessä. Kumman hyvin on oikeinkirjoitus hallussa, vaikka kirjoitusten perusteella on täysi retardi.

        Joko mullah-mover tai joku muu trolli.

        Lienee parasta ettei haaskaa aikaa siihen tämän enempää.

        Suosittelen sinullekin.

        aivan

        Tämä sakurasisti on Moverin alias.

        Mover ja sen muut nikit pitäisi blokata täysin näissä keskusteluissa. Kysehän on pelkästään trollin syöttämisestä, jos sille vastailee. Asiallista keskustelua on ihan turha kuvitella sen kanssa. Jos palstalaisilla olisi vähääkään älliä ja yhteisvoimaa Moverin blockaamiseen, niin ehkä se olisi paras tuomio tälle häirikölle. - Ei vaan taida onnistua.

        Yksi trollihan täällä on jo sellainen blokattu, eli tämä muttaneiti. Se joutuukin keskustelemaan pelkästään itsensä kanssa. Moverille sama kohtelu.


      • centti kirjoitti:

        aivan

        Tämä sakurasisti on Moverin alias.

        Mover ja sen muut nikit pitäisi blokata täysin näissä keskusteluissa. Kysehän on pelkästään trollin syöttämisestä, jos sille vastailee. Asiallista keskustelua on ihan turha kuvitella sen kanssa. Jos palstalaisilla olisi vähääkään älliä ja yhteisvoimaa Moverin blockaamiseen, niin ehkä se olisi paras tuomio tälle häirikölle. - Ei vaan taida onnistua.

        Yksi trollihan täällä on jo sellainen blokattu, eli tämä muttaneiti. Se joutuukin keskustelemaan pelkästään itsensä kanssa. Moverille sama kohtelu.

        Kiva kun kuvittelette että minä olisin sama henkilö kuin Mover, en ole. On tässä maassa muitakin järkeviä kuin vain hän.


      • ies89scaupr
        shakuristi kirjoitti:

        Kiva kun kuvittelette että minä olisin sama henkilö kuin Mover, en ole. On tässä maassa muitakin järkeviä kuin vain hän.

        ja sitten taas itselle peukkua.
        facepalm


      • ies89scaupr kirjoitti:

        ja sitten taas itselle peukkua.
        facepalm

        HERÄÄ!


    • tippa

      shakuristi
      25.1.2015 17:29
      En uhkaile ketään, sanon että voivat haastaa hänet jos uskaltavat tai sitten lopettavat rasismin lietsomisen.
      __________________________

      Rasismia lietsoo islamin kannattajat ja puolustajat, kuten vaikka kohta entinen luotsimme mover.

      Etkä sä shakuristi, voi toisen puolesta haastaa ketään. Miksi olet niin aggressiivinen suomalaisia kohtaan Kyllä mä jo vihaan sua muutenkin. Mutten uhkaa sen enempää laittaa samaan pussauskoppiin Tarja Halosen kaa. Kunhan vertasin vaan miten hölmöä on vetää ulkopuolinen kun oma järki ei riitä keskustelemaan asioista niin aina islamistit olette ottamassa tappamisen mukaan peliin. oletko sä sitten oikeassa kun olet saanut tapetuksi erimieltä olevan ?

      Sitten kun islam on tappanut kaikki kristityt ja ateistit ja buddha-uskoiset ym sittenko islamistit ovat olleet oikeassa?

    • suomi suomalaisille

      eipäs morkata hanuristia,seon niin rohkee että on laittanut keskisormikuvan ittestään palstalle.
      sittenkun mower laittaa kuvan ittestään niin meikä-mannekin liittyy joukkoon tummaan.

      • Eikö sulle ole vieläkään lamppu syttynyt että kuvassa esikuvani Tupac Amaru Shakur? HERÄÄ.


      • tippa
        shakuristi kirjoitti:

        Eikö sulle ole vieläkään lamppu syttynyt että kuvassa esikuvani Tupac Amaru Shakur? HERÄÄ.

        ai siitä se shakuristi tulee vaikea muistaa onko se rasti vai risti, mutta on siis risti.

        samalla lailla kuin islamin fanittaja on islamisti
        tämä fanittaa Shakuria ja on siksi shakuristi.


      • tippa kirjoitti:

        ai siitä se shakuristi tulee vaikea muistaa onko se rasti vai risti, mutta on siis risti.

        samalla lailla kuin islamin fanittaja on islamisti
        tämä fanittaa Shakuria ja on siksi shakuristi.

        En fanita vaan palvon.

        Tupac Amaru Shakur on Jumala, ghettonuorten pelastaja.


      • iso d
        shakuristi kirjoitti:

        En fanita vaan palvon.

        Tupac Amaru Shakur on Jumala, ghettonuorten pelastaja.

        Ammuttu rikollinen n eekeri.

        Niitä Jenkeissä riittää joka sormelle.

        Jou, räppää siitä.


      • iso d kirjoitti:

        Ammuttu rikollinen n eekeri.

        Niitä Jenkeissä riittää joka sormelle.

        Jou, räppää siitä.

        Mikset kykene osoittamaan samaa kunnioitusta legendaa kohtaan mitä lukemattomat ihmiset päivittäin osoittavat, olipa se sitten Facessa, YouTubessa, kaduilla graffitien muodossa, yms. HERÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • tupatarkastaja
        shakuristi kirjoitti:

        Mikset kykene osoittamaan samaa kunnioitusta legendaa kohtaan mitä lukemattomat ihmiset päivittäin osoittavat, olipa se sitten Facessa, YouTubessa, kaduilla graffitien muodossa, yms. HERÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mä en lue itseäni lukemattomiin, koska en oo koskaa kuullutkaa koko nimeee EVVK.

        Tommonen palvominen on sairasta kuten uskovaiset yleensä - ne pitäisi sulkea mielisairaalaan, tommonen on yhteiskunnalle vaarallista toimintaa.


      • tupatarkastaja kirjoitti:

        Mä en lue itseäni lukemattomiin, koska en oo koskaa kuullutkaa koko nimeee EVVK.

        Tommonen palvominen on sairasta kuten uskovaiset yleensä - ne pitäisi sulkea mielisairaalaan, tommonen on yhteiskunnalle vaarallista toimintaa.

        Et ole koskaan kuullut Tupacista, jonka lukemattomat ihmiset ympäri maailmaa tietävät? Kertoo paljon sinusta. Ja jos sinun mielestä se että joillakin on roolimalleja on sairasta, kertoo vielä enemmän. HERÄÄ!


      • iso d
        shakuristi kirjoitti:

        Et ole koskaan kuullut Tupacista, jonka lukemattomat ihmiset ympäri maailmaa tietävät? Kertoo paljon sinusta. Ja jos sinun mielestä se että joillakin on roolimalleja on sairasta, kertoo vielä enemmän. HERÄÄ!

        Blaa blaa.

        En viitsi haaskata kallista aikaani enää sen enempää sinuun kuin rikolliseen idoliisi.

        Koeta hommata ammatti niin pärjäät kun ruokintanne loppuu.


      • iso d kirjoitti:

        Blaa blaa.

        En viitsi haaskata kallista aikaani enää sen enempää sinuun kuin rikolliseen idoliisi.

        Koeta hommata ammatti niin pärjäät kun ruokintanne loppuu.

        Kallis aikasi eli toisin sanoen puhua paskaa maahanmuuttajista ruudun takana.

        HERÄÄ!


      • tupatarkastaja
        shakuristi kirjoitti:

        Et ole koskaan kuullut Tupacista, jonka lukemattomat ihmiset ympäri maailmaa tietävät? Kertoo paljon sinusta. Ja jos sinun mielestä se että joillakin on roolimalleja on sairasta, kertoo vielä enemmän. HERÄÄ!

        höpö nyt shaku, sä käännnäät mun sanomiseni...
        sanoin että on sairasta palvoa
        aluksi ehdotin fanittamista mikä sekin on minusta aina ollut kahelin hommaa
        sitteen alat höpisee ettet fanita vaan palvot, kuin Jumalaa - no sitten sanon että 50 60 ja vielä 70 luvulla sellaiset suljettiin Suomessa mielisairaalaan joten olet aika onnekas ettet höpissy tommosii Suomessa 1960 luvullla.

        Mun puolesat voit pitää roolimallina kun en edes tunne tupaccia, mutta iso d tietänee tupacin olleen mitätön heppu joka ammuttiin ehkä huumevelkojen takia joten olisin samaa mieltä että etsi parempia roolimalleja. Tarja Halonen, :) Hänhän myös vihaa suomalaisia, varsinkin naisia ! Oli 12 vuotta pressana eikä saanut yhtään parannusta suomalaisten naisten asioihin. Joten ei ole mun roolimalli. Ei mulla ole kyl koskaan ollutkaan jokin henkilö roolimallina. Enkä hommaa. Semmonen on sairasta matkia ja palvoa yhtä henkilöä kuin jumalaa.
        Palvominen on sairasta mutta roolimallina tupacissa saattaa jotain pientä ollakin. Ota oppia mielummin kaikkialta ja kaikilta se mikä hyvää on. Ja lopeta tommoset palvomiset.


      • tupatarkastaja kirjoitti:

        höpö nyt shaku, sä käännnäät mun sanomiseni...
        sanoin että on sairasta palvoa
        aluksi ehdotin fanittamista mikä sekin on minusta aina ollut kahelin hommaa
        sitteen alat höpisee ettet fanita vaan palvot, kuin Jumalaa - no sitten sanon että 50 60 ja vielä 70 luvulla sellaiset suljettiin Suomessa mielisairaalaan joten olet aika onnekas ettet höpissy tommosii Suomessa 1960 luvullla.

        Mun puolesat voit pitää roolimallina kun en edes tunne tupaccia, mutta iso d tietänee tupacin olleen mitätön heppu joka ammuttiin ehkä huumevelkojen takia joten olisin samaa mieltä että etsi parempia roolimalleja. Tarja Halonen, :) Hänhän myös vihaa suomalaisia, varsinkin naisia ! Oli 12 vuotta pressana eikä saanut yhtään parannusta suomalaisten naisten asioihin. Joten ei ole mun roolimalli. Ei mulla ole kyl koskaan ollutkaan jokin henkilö roolimallina. Enkä hommaa. Semmonen on sairasta matkia ja palvoa yhtä henkilöä kuin jumalaa.
        Palvominen on sairasta mutta roolimallina tupacissa saattaa jotain pientä ollakin. Ota oppia mielummin kaikkialta ja kaikilta se mikä hyvää on. Ja lopeta tommoset palvomiset.

        ''joka ammuttiin ehkä huumevelkojen takia'' Voi hyvä luoja... ammuttiin koska sanoi faktat yhteiskunnasta ja oli valmis kuolemaan näiden faktojen puolesta!


      • tupatarkastaja
        shakuristi kirjoitti:

        ''joka ammuttiin ehkä huumevelkojen takia'' Voi hyvä luoja... ammuttiin koska sanoi faktat yhteiskunnasta ja oli valmis kuolemaan näiden faktojen puolesta!

        Kukaa ei ammu ketään jos sanoo totuuden yhteiskunnasta.
        Ehkä saattaa riippuu mistä roikkuu, joten mistä se nyt sit roikkui?


      • tupatarkastaja kirjoitti:

        Kukaa ei ammu ketään jos sanoo totuuden yhteiskunnasta.
        Ehkä saattaa riippuu mistä roikkuu, joten mistä se nyt sit roikkui?

        ''Kukaa ei ammu ketään jos sanoo totuuden yhteiskunnasta.''
        Et oo tosissas? Ikinä kuullu Illuminatista? Martin Luther King ammuttiin ja hän sanoi...


      • tupatarkastaja
        shakuristi kirjoitti:

        Et ole koskaan kuullut Tupacista, jonka lukemattomat ihmiset ympäri maailmaa tietävät? Kertoo paljon sinusta. Ja jos sinun mielestä se että joillakin on roolimalleja on sairasta, kertoo vielä enemmän. HERÄÄ!

        shakuristi,


        https://www.youtube.com/watch?v=O_Dud_Haolc
        Katsonut 142 199
        172 tykkää
        13 ei tykkää
        Onko siinä sun koko maailma
        "lukemattomat ihmiset ympäri maailmaa tietävät"


      • tupatarkastaja kirjoitti:

        shakuristi,


        https://www.youtube.com/watch?v=O_Dud_Haolc
        Katsonut 142 199
        172 tykkää
        13 ei tykkää
        Onko siinä sun koko maailma
        "lukemattomat ihmiset ympäri maailmaa tietävät"

        Katoppa huvikseen 2pacin facebook-sivu: 20 785 099 tykkäystä, 2pac changes ft. talent videolla youtubessa 15 miljoonaa tykkäystä, aika hyvin melkein 20 vuotta sitten kuolleelle.


      • shakuristi kirjoitti:

        Katoppa huvikseen 2pacin facebook-sivu: 20 785 099 tykkäystä, 2pac changes ft. talent videolla youtubessa 15 miljoonaa tykkäystä, aika hyvin melkein 20 vuotta sitten kuolleelle.

        korjaan: 2pac changes ft. talent videolla 15 miljoonaa näyttökertaa.


      • tupatarkastaja
        shakuristi kirjoitti:

        korjaan: 2pac changes ft. talent videolla 15 miljoonaa näyttökertaa.

        Mä en ole facebookissa sori, mä en usko enkä fanita enkä palvo enkä jumaloi semmoista sairasta yhteisöä. Siellä kuten täälläkin kuka vaan voi tehdä mitä vaan
        Esim sivu jolla on ollut 10 kävijää voi olla tuhansia tykkäyksiä, ymmärrätkö että nämä on pelkkää huijausta ja ~ 15 miljoonaa näyttökertaa. ~ saa helposti kun laittaa koneen avaamaan sen aina vaan uudestaan päivät ympäriinsä.

        Mutta mikä oli se pointti mitä Tupacci opetti ?
        Mikä oli se sanoma jonka takia se ammuttiin ? - näin kuvia
        enkä hallitse enkun teknistä sanastoa niin hyvin että alkaisin kaikkee tutkii, joten sano lyhyesti.

        ps "musa" oli ihan liian raskasta mun korville


      • tupatarkastaja kirjoitti:

        Mä en ole facebookissa sori, mä en usko enkä fanita enkä palvo enkä jumaloi semmoista sairasta yhteisöä. Siellä kuten täälläkin kuka vaan voi tehdä mitä vaan
        Esim sivu jolla on ollut 10 kävijää voi olla tuhansia tykkäyksiä, ymmärrätkö että nämä on pelkkää huijausta ja ~ 15 miljoonaa näyttökertaa. ~ saa helposti kun laittaa koneen avaamaan sen aina vaan uudestaan päivät ympäriinsä.

        Mutta mikä oli se pointti mitä Tupacci opetti ?
        Mikä oli se sanoma jonka takia se ammuttiin ? - näin kuvia
        enkä hallitse enkun teknistä sanastoa niin hyvin että alkaisin kaikkee tutkii, joten sano lyhyesti.

        ps "musa" oli ihan liian raskasta mun korville

        Luuletko oikeasti että jotkut avaa sivua joka päivä kunnes on 15 miljoonaa mittarissa? Älä nyt viitsi. Tupac puhui nuorten puolesta joita yhteiskunta painostaa.
        THUG LIFE= The Hate U Give Little Infants Fücks Everybody= Siitä vihasta jonka kohdistat nuoriin ihmisiin kärsii kaikki.


      • shakuristi kirjoitti:

        Luuletko oikeasti että jotkut avaa sivua joka päivä kunnes on 15 miljoonaa mittarissa? Älä nyt viitsi. Tupac puhui nuorten puolesta joita yhteiskunta painostaa.
        THUG LIFE= The Hate U Give Little Infants Fücks Everybody= Siitä vihasta jonka kohdistat nuoriin ihmisiin kärsii kaikki.

        no jos kyse on vähänkin julkisuutta saaneesta rikollisesta (mustasta), niin sivulle voi laittaa maksetun mainoksen. Aina sivun avauksesta saa mainostajalta sovitun määrän rahaa. Sivun pitäjä voi tienatakseen hyvät rahat, pistää muutaman tietokoneen automaattisesti avaamaan sivua 24/7. Kukaan ei epäile mitään, kun kyse on ns mustasta julkkiksesta.

        Nerokasta.


      • centti kirjoitti:

        no jos kyse on vähänkin julkisuutta saaneesta rikollisesta (mustasta), niin sivulle voi laittaa maksetun mainoksen. Aina sivun avauksesta saa mainostajalta sovitun määrän rahaa. Sivun pitäjä voi tienatakseen hyvät rahat, pistää muutaman tietokoneen automaattisesti avaamaan sivua 24/7. Kukaan ei epäile mitään, kun kyse on ns mustasta julkkiksesta.

        Nerokasta.

        Tuohon et usko itsekkään. Ei kukaan voi olla noin hukassa

        HERÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • tupatarkastaja
        shakuristi kirjoitti:

        Luuletko oikeasti että jotkut avaa sivua joka päivä kunnes on 15 miljoonaa mittarissa? Älä nyt viitsi. Tupac puhui nuorten puolesta joita yhteiskunta painostaa.
        THUG LIFE= The Hate U Give Little Infants Fücks Everybody= Siitä vihasta jonka kohdistat nuoriin ihmisiin kärsii kaikki.

        Luuletko oikeasti että jotkut avaa sivua joka päivä kunnes on 15 miljoonaa mittarissa? Älä nyt viitsi.

        shaku.., jos sä haluat keskustella niin kuuntele mitä toinen sanoo !!
        Sanoin niillä on kone siis joku tekniinen laite joka avaa sitä uudestaan ja uudestaan
        Tykkääji ja ystäviä voi ostaa niin kerrottiin radiossa uutisissa kun jotkut tekee itsemurhia facen takia ja muuta mitä kauheeta siellä facebookissa tapahtuu Se kaikki on ihan huijausta. Täällä saa olla ihan vaan mielipide vs mielipde, mulle riittää se.

        Siis Tupacci ammuttiin koska se lauloi ettei saa vihata nuorisoa
        Kummonen nuorison vihaaja se ampuja sitten oli ?


      • tupatarkastaja
        centti kirjoitti:

        no jos kyse on vähänkin julkisuutta saaneesta rikollisesta (mustasta), niin sivulle voi laittaa maksetun mainoksen. Aina sivun avauksesta saa mainostajalta sovitun määrän rahaa. Sivun pitäjä voi tienatakseen hyvät rahat, pistää muutaman tietokoneen automaattisesti avaamaan sivua 24/7. Kukaan ei epäile mitään, kun kyse on ns mustasta julkkiksesta.

        Nerokasta.

        No just tota minäkin tarkoitin !! että joku laite on
        koska täälläkin näkee että sivulla on ollut kävijöitä 10 mmutta tykkäyksiä tuhansia
        niin onhan siinä pakko olla joku laite.

        Aikoinaan seurasin yhtä kirjoittaa täällä ja huomasin sen postaukset tuli tasan tunnin välein, että koneelle se oli ne laittanut ja sieltä sitten lähettää tänne tasan tunnin välein. Taitava kundi kyl, ja varmaan päivän töissä ja yöllä nukkui niin silleen sai aktivitettiä palstalle. Ellei ollut peräti henkilökunta, mover itse, mutta ei voi osata laittaa tasan tunnin välein jokaista postausta.


      • tupatarkastaja
        shakuristi kirjoitti:

        ''Kukaa ei ammu ketään jos sanoo totuuden yhteiskunnasta.''
        Et oo tosissas? Ikinä kuullu Illuminatista? Martin Luther King ammuttiin ja hän sanoi...

        Joo mää oon tämmönen tavis, enkä ole yliopistossa lukenu Illuminaatista en tiä.
        Martin Luther King sanoi .... I Have a dream to kill as many white people as possible

        tai niin mustat sen ymmärtää


      • hei hei vaan
        shakuristi kirjoitti:

        Kallis aikasi eli toisin sanoen puhua paskaa maahanmuuttajista ruudun takana.

        HERÄÄ!

        iso d ei ole ikinä puhunut yhtäkään väärää sanaa maahanmuuttajista.
        Olen lukenut hänen mielipiteitään heti kohta toista miljoonaa, miten monta hänen mielipidettään sinä olet lukenut, kun kehtaat tommosen väitteen valehdella?


      • asdfasdf
        shakuristi kirjoitti:

        ''joka ammuttiin ehkä huumevelkojen takia'' Voi hyvä luoja... ammuttiin koska sanoi faktat yhteiskunnasta ja oli valmis kuolemaan näiden faktojen puolesta!

        fakta lienee ollut se että ampui ensin poliiseja.


      • suomi suomalaisille
        shakuristi kirjoitti:

        Eikö sulle ole vieläkään lamppu syttynyt että kuvassa esikuvani Tupac Amaru Shakur? HERÄÄ.

        entosiaan tunne esikuvaasi mutta muuten koetan pysyä hereillä.
        jaannin, minulle on ollut esikuvana mr.mandela,musiikin puolella arvostan dolly partonia sekä hiski salomaata.
        heittiä kun kuuntelet niin siinä sulle usan historiaa.


      • asdfasdf
        shakuristi kirjoitti:

        Eikö sulle ole vieläkään lamppu syttynyt että kuvassa esikuvani Tupac Amaru Shakur? HERÄÄ.

        mitä se esittelee tota sormeaan tuossa,onko se lipsahtanut vahingossa hanuriin kun on pyyhkinyt vessahädän jälkeen,ja hyvältä tuntui?
        kummallakos kädellä ne muslimit taas pyyhkikään ja kummalla lappoivat ruokaa kitaansa?


      • höps
        shakuristi kirjoitti:

        Luuletko oikeasti että jotkut avaa sivua joka päivä kunnes on 15 miljoonaa mittarissa? Älä nyt viitsi. Tupac puhui nuorten puolesta joita yhteiskunta painostaa.
        THUG LIFE= The Hate U Give Little Infants Fücks Everybody= Siitä vihasta jonka kohdistat nuoriin ihmisiin kärsii kaikki.

        Thug life

        That Hideously Useless Gansta Loser Idiot Faked Everything

        jou mään! Oogabooga!


    • höperyyden pohja

      shakuristi 25.1.2015 18:21

      Pointti oli se että maahanmuuttajan saavutuksilla päästää ihmiset pois ahdasmielisyyden kahleista. Ymmärrät tahallasi väärin vaikka sanoin sen jo

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/13384581/#comment-77620665

      En tiedä musta tää logiikka on niin outo ettei tää voi olla mover. Vai osaisiko se kääntää asiat näin tyhmästi ?

      Mover sanoo ettei yhden muslimin tai mamun pahaa tapaa, voi yleistää kaikkien muslimien tai mamujen tavoiksi

      Joten miten tämä nyt saattaa kääntää yhden muslimin
      (jos Makwan A. edes on muslimi sitä tarina ei kerro ) tai mamun
      hyvän teon koskemaan kaikkia muslimeita tai mamuja tai mitä helv.... shaku nyt tarkoittakaan. Onko kaikki nyt sit tommosii että pudottaa ekalla ?

      Voisiko Mover selostaa tämän kuvion, koska shaku ei nyt voiton kiimastaan onnessa ole enää ihan ole kartalla tässä elämässä.

      • Moveri alias saturasisti, pudotti siinä vain syötin. Samanlaisen syötin pudotti joku aika sitten innerstrength (myös Moverin alias) uhkaamalla tappaa palstalaiset paljain nyrkein. Minä näykin syöttiä ilmoittamalla olevani pistooliampuja ja voimme ottaa matsin. Tilanne johti siihen, että Mover otti jo yhteyden poliisiin ja syyttää minua tappajaksi.


    • iso d

      Centavo on oikeassa että nuo trollit on viisainta ignoorata täysin.

      Mutta kun ne on niin hupaisia...

      • tippa

        Viihdettä sunnuntai-iltapäivän ratoksi :)

        Kohta alkaa taas raskas viikko tehdä verorahoja mamujen elättämiseksi ja yliopistotohtoreiden palkkaan dissaamaan suomalaisia.


      • tippa kirjoitti:

        Viihdettä sunnuntai-iltapäivän ratoksi :)

        Kohta alkaa taas raskas viikko tehdä verorahoja mamujen elättämiseksi ja yliopistotohtoreiden palkkaan dissaamaan suomalaisia.

        Monikulttuurisuus on rikkaus ja 2Pac on elämä.

        HERÄÄ!!!!!!!!!!


      • tippa
        shakuristi kirjoitti:

        Monikulttuurisuus on rikkaus ja 2Pac on elämä.

        HERÄÄ!!!!!!!!!!

        shaku.., varmaan monikulttuurisuus voisi olla rikkaus
        mutta ei tappajien ja murhaajien kanssa, sori baby.

        Mä elin monokulttuurrissa 60 70 ja 80 luvun se oli semmoinen paratiisi ettet semmoisesta osaa edes haaveilla.


      • ♫♪ tippa ♪ ♫
        shakuristi kirjoitti:

        Monikulttuurisuus on rikkaus ja 2Pac on elämä.

        HERÄÄ!!!!!!!!!!

        Kuunteletko miltä 70 luvun nuoruus tuntui minusta

        https://www.youtube.com/watch?v=DRwuIiv3w_Q

        https://www.youtube.com/watch?v=CcEnFwvDGt0

        https://www.youtube.com/watch?v=rTuKmgQ1sOE

        https://www.youtube.com/watch?v=cgC47478fV4

        https://www.youtube.com/watch?v=0atv9v2nNww

        Sanoista saa selvän ja on tunnelmaa ja fiilistä
        Haistatko ~ Sen toivon mitä mitä musiikki antoi ?
        kun pääsimme irti uskonnon kahleista joka määräsi
        että musiikki on syntiä.
        Sinähän et semmosesta tiedä, mutta sen toivon tunteen tuntee vieläkin ja se tuoksu kun kaikki alkaa vapautuu.
        Tässä tuli se räjähdys kun tajusin että kirkko on lopullisesti LYÖTY
        https://www.youtube.com/watch?v=1ztZ7WFo3nw
        musiikki on meidän - kirkko ei.


      • 2+26+
        shakuristi kirjoitti:

        Monikulttuurisuus on rikkaus ja 2Pac on elämä.

        HERÄÄ!!!!!!!!!!

        Voi helvati sentään! ; D

        Jos tää Tupacci ilmestyisi shakuristin eteen nyt, niin shakuristi varmaan ottaisi siltä suihin.

        ; D

        FACEPALM !!!


      • tippa
        2+26+ kirjoitti:

        Voi helvati sentään! ; D

        Jos tää Tupacci ilmestyisi shakuristin eteen nyt, niin shakuristi varmaan ottaisi siltä suihin.

        ; D

        FACEPALM !!!

        On tää kyl, osaisko Mover trollaa tolleen, kehtaisko? Jos se on moverin lapsi? Hauskahko kaveri, pysyisin kyllä livessä niin kaukana, ei tommonen ole totta


      • 2+26+ kirjoitti:

        Voi helvati sentään! ; D

        Jos tää Tupacci ilmestyisi shakuristin eteen nyt, niin shakuristi varmaan ottaisi siltä suihin.

        ; D

        FACEPALM !!!

        Niinkuin te ottaisitte Shitleriltä jos se ilmestyisi.
        Siinä vasta facepalm.

        HERÄTKÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • tippa kirjoitti:

        On tää kyl, osaisko Mover trollaa tolleen, kehtaisko? Jos se on moverin lapsi? Hauskahko kaveri, pysyisin kyllä livessä niin kaukana, ei tommonen ole totta

        tänään
        mustui
        jo
        kukka
        lumpeen

        https://www.youtube.com/watch?v=uyZlBCY9CnY

        .


      • 1+1 = 0

      • poesklds
        shakuristi kirjoitti:

        Niinkuin te ottaisitte Shitleriltä jos se ilmestyisi.
        Siinä vasta facepalm.

        HERÄTKÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ei näin, sori.

        Minä en ole maininnutkaan Hitleriä ja inhoan kyseistä murhaajaa varmaan enemmän kuin sinä koskaan pystyisit ketään inhoamaankaan.

        Sinä sen sijaan jumaloit jotain kuollutta poliisiampujaräppäriä Tupac Shakuria.

        Facepalm! ;D


        Joo, eikä tarvitse vastata CAPSit päällä, että "2Pac ei ole kuollut, hän elääääää..."

        Facepalm! ;D

        Herätkää? Oletko entinen lesta, hellari tai jehova, hihhuli? ; D

        Facepalm! ;D


      • tippa
        poesklds kirjoitti:

        Ei näin, sori.

        Minä en ole maininnutkaan Hitleriä ja inhoan kyseistä murhaajaa varmaan enemmän kuin sinä koskaan pystyisit ketään inhoamaankaan.

        Sinä sen sijaan jumaloit jotain kuollutta poliisiampujaräppäriä Tupac Shakuria.

        Facepalm! ;D


        Joo, eikä tarvitse vastata CAPSit päällä, että "2Pac ei ole kuollut, hän elääääää..."

        Facepalm! ;D

        Herätkää? Oletko entinen lesta, hellari tai jehova, hihhuli? ; D

        Facepalm! ;D

        ai se on poliisia kohti ampunut ~ huumeet teetää semmoista. Ja poliisi ampui sen ja sitäkö toi nyt jumaloi. On sekin kai joku uskontokultti sitten.


      • tippa kirjoitti:

        ai se on poliisia kohti ampunut ~ huumeet teetää semmoista. Ja poliisi ampui sen ja sitäkö toi nyt jumaloi. On sekin kai joku uskontokultti sitten.

        utopia:

        olispa hienoa nähdä kerrankin palstalla Moverin aloitus, johon kukaan ei vastaa (eli ei syötä trollia).

        Paljastuisi siinä myös Moverin aliakset. Höpöttäisi itsensä kanssa kuten muttaneiti ja yleisö vaan nauraisi tälle idiootille.



      • centti kirjoitti:

        utopia:

        olispa hienoa nähdä kerrankin palstalla Moverin aloitus, johon kukaan ei vastaa (eli ei syötä trollia).

        Paljastuisi siinä myös Moverin aliakset. Höpöttäisi itsensä kanssa kuten muttaneiti ja yleisö vaan nauraisi tälle idiootille.

        Siinä Mover, iso b, browser ja saturasisti:

        https://www.youtube.com/watch?v=qgDKtLPp46s

        .



      • asdfasdf
        shakuristi kirjoitti:

        Monikulttuurisuus on rikkaus ja 2Pac on elämä.

        HERÄÄ!!!!!!!!!!

        sivistyskulttuurien maista töihin tulevien kanssa se voi sitä ollakin mutta tämän rikollisen raiskaavan ja murhaavan roskasakin kanssa tulevaisuus ei todellakaan ole rikkautta.


    • hyi sinua shakuri

      Onkohan mitään alhaisempaa kuin käyttää hyväksi toisia ihmisiä arveluttavassa agendassaan, kuten shakuristi käyttää hyväksi Makwania.

      Makwan edustaa ylpeänä Suomea, mutta tämä shakuristi esittää kuin Makwan olisi valmis hakkaamaan suomalaisia ihan tosta vaan.

      • tippa ... öitä ♥

      • Je suis Charlie
        tippa ... öitä ♥ kirjoitti:

        Makwanille kaikki kunnia ja kiitos ♥
        ja shakurasti poisti oman ylilyöntinsä :
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/13384581/#comment-77615346
        Ei lyödä enää kai se poika otti jo opiksi, ettei täällä ihan mitä vaan heitetä.
        Kaikki hyvin ♥

        Niinhän siinä usein käy, että kun on heikoilla, niin helposti sortuu ylilyönteihin. Näin kävi nyt shakurille.

        No, hän on vielä varmasti todella nuori. Hyvä kuitenkin, että ottaa osaa yhteiskunnalliseen keskusteluun. Ehkä hän saa sillä tavalla itsetuntonsa kasvatettua, ryhdistäytyy ja menee joskus töihinkin.


      • Je suis Charlie kirjoitti:

        Niinhän siinä usein käy, että kun on heikoilla, niin helposti sortuu ylilyönteihin. Näin kävi nyt shakurille.

        No, hän on vielä varmasti todella nuori. Hyvä kuitenkin, että ottaa osaa yhteiskunnalliseen keskusteluun. Ehkä hän saa sillä tavalla itsetuntonsa kasvatettua, ryhdistäytyy ja menee joskus töihinkin.

        Ei ollut ylilyönti, poistin sen takia koska ymmärsitte tahallanne väärin.


      • asdfasdf
        shakuristi kirjoitti:

        Ei ollut ylilyönti, poistin sen takia koska ymmärsitte tahallanne väärin.

        englanniksi kirjoittelukin kai loppui sen takia vai tuliko ylläpidolta jo varoitus?


      • Je suis Charlie
        shakuristi kirjoitti:

        Ei ollut ylilyönti, poistin sen takia koska ymmärsitte tahallanne väärin.

        Ethän sinä sitä ole poistanut. Miksi ihmeessä pitää valehdella joka asiassa? Varsinkin kun tietää, että valehtelusta jää kuitenkin kiinni.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/13384581


      • Je suis Charlie kirjoitti:

        Ethän sinä sitä ole poistanut. Miksi ihmeessä pitää valehdella joka asiassa? Varsinkin kun tietää, että valehtelusta jää kuitenkin kiinni.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/13384581

        Olenhan poistanut.


    • iso d

      Seli seli.

    • wpeokl

      Yksi asia ihmetytti.
      Makwanilla oli kyllä Suomen lippu harteilla, mutta kuvaruudussa ottelijoiden tiedoissa Makwanilla oli Irakin lippu. Miksi näin?

      • KOSKA HÄN ON IRAKISTA, EDUSTAA SUOMEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        HERÄÄ
        HERÄÄ
        HERÄÄ
        HERÄÄ
        HERÄÄ


      • hihhuliko?
        shakuristi kirjoitti:

        KOSKA HÄN ON IRAKISTA, EDUSTAA SUOMEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        HERÄÄ
        HERÄÄ
        HERÄÄ
        HERÄÄ
        HERÄÄ

        Lähdetäänkö yhdessä herätysjuhlille?



        ps. Monikulttuuri ei toimi Suomessa. Usassa voi toimia, mutta Suomi on liian pieni maa. Se ei vain toimi täällä.


      • nakuristi
        shakuristi kirjoitti:

        KOSKA HÄN ON IRAKISTA, EDUSTAA SUOMEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        HERÄÄ
        HERÄÄ
        HERÄÄ
        HERÄÄ
        HERÄÄ

        Tollanen päähänpotkiminen on idioottien touhua, mutta mitä sitä ei tekis, että sais "kovan jätkän" maineen. Täytyy olla pää umpiluuta, kun tollaseen menee mukaan.

        http://www.iltasanomat.fi/muutlajit/art-1422332489373.html

        Tätä "Rikkautta" joo taas,


      • ­­¢
        nakuristi kirjoitti:

        Tollanen päähänpotkiminen on idioottien touhua, mutta mitä sitä ei tekis, että sais "kovan jätkän" maineen. Täytyy olla pää umpiluuta, kun tollaseen menee mukaan.

        http://www.iltasanomat.fi/muutlajit/art-1422332489373.html

        Tätä "Rikkautta" joo taas,

        aivojen hakkaaminen tohjoksi on nee­­kereille korkeampaa kulttuuria. Myös Mover on harrastanut sitä.


      • Je-suis-Charlie
        nakuristi kirjoitti:

        Tollanen päähänpotkiminen on idioottien touhua, mutta mitä sitä ei tekis, että sais "kovan jätkän" maineen. Täytyy olla pää umpiluuta, kun tollaseen menee mukaan.

        http://www.iltasanomat.fi/muutlajit/art-1422332489373.html

        Tätä "Rikkautta" joo taas,

        Vaikka itse olen kamppailun ystävä, niin täytyy myöntää että että toisinaan se on kyllä aikamoista venäläisen ruletin pelaamista omilla ainoilla aivoillaan.
        Rebecca H. Kaple profiles Boxer 'Terrible' Terry Norris: http://youtu.be/Z6bFYsh9pJ0


      • hyvää huumoria
        shakuristi kirjoitti:

        KOSKA HÄN ON IRAKISTA, EDUSTAA SUOMEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        HERÄÄ
        HERÄÄ
        HERÄÄ
        HERÄÄ
        HERÄÄ

        "Isä, miksei Star Trekissa ole muslimeja?"

        - Koska se tapahtuu tulevaisuudessa, poikani.


      • nakuristi
        Je-suis-Charlie kirjoitti:

        Vaikka itse olen kamppailun ystävä, niin täytyy myöntää että että toisinaan se on kyllä aikamoista venäläisen ruletin pelaamista omilla ainoilla aivoillaan.
        Rebecca H. Kaple profiles Boxer 'Terrible' Terry Norris: http://youtu.be/Z6bFYsh9pJ0

        Todellinen kamppailu onkin itsen voittamista, kuten idän mestarit ovat asian ilmaisseet. Nää vapaaottelut on brutaalia väkivaltaa ainakin sen suosituimmassa muodossa. Siinä pärjää parhaiten umpiluupäät, joiden aivoissa ei ole muutenkaan aivosoluilla mitään tekemistä.

        Ihan yhtä hyvin vois antaa niille konekiväärit ja katsoa kumpi "vetää nopeimmin"

        Ihmiset tietenkin maksaa tästäkin sirkushuvista.


      • nakuristi kirjoitti:

        Todellinen kamppailu onkin itsen voittamista, kuten idän mestarit ovat asian ilmaisseet. Nää vapaaottelut on brutaalia väkivaltaa ainakin sen suosituimmassa muodossa. Siinä pärjää parhaiten umpiluupäät, joiden aivoissa ei ole muutenkaan aivosoluilla mitään tekemistä.

        Ihan yhtä hyvin vois antaa niille konekiväärit ja katsoa kumpi "vetää nopeimmin"

        Ihmiset tietenkin maksaa tästäkin sirkushuvista.

        Tosissako väität että vapaaottelu tai vaikka showpaini ei vaadi aivojen käyttöä? Vapaaottelussa varsinkin, missä täytyy katsoa mitä vastustaja aikoo tehdä, tarvitsee olla valppaana. Eikä kamppailulajit ole pelkkää lyömistä tai potkimista. Pitää tietää miten pääsee eri lukoista irti, jne.


      • pataan ja onnea!
        shakuristi kirjoitti:

        Tosissako väität että vapaaottelu tai vaikka showpaini ei vaadi aivojen käyttöä? Vapaaottelussa varsinkin, missä täytyy katsoa mitä vastustaja aikoo tehdä, tarvitsee olla valppaana. Eikä kamppailulajit ole pelkkää lyömistä tai potkimista. Pitää tietää miten pääsee eri lukoista irti, jne.

        Kovan potkun tai lyönnin perille saaminen ei vaadi kuin nopeita refkelsejä ja opittuja liikesarjoja. Ei siinä touhussa paljon älyllä loisteta. Täytyy olla väkivaltainen luonne jo valmiiksi.

        Joskus ehkä opit mitä sillä 'itsen voittamisella" tarkoitetaan. Kukaan japanilainen budo-mestari ei lähtis tuollaiseen touhuun mukaan. He osaavat yhdistää älynsä ja voimansa rakentavasti. Heille lapsellinen uhoaminen on pelkkää lapsellista uhoamista.

        Pannaan koko touhu kuitenkin nuoruuden piikkiin. Saahan sillä vissiin naisiakin.

        Väkivalta lietsoo väkivaltaa ja yksi innoituksen lähde nuorisolle ovat nimenomaan nämä vapaaottelut.


      • ­­¢
        hyvää huumoria kirjoitti:

        "Isä, miksei Star Trekissa ole muslimeja?"

        - Koska se tapahtuu tulevaisuudessa, poikani.

        lieksa-palstalla oli kans hyvä vitsi lieksalaisista.

        En muista miten se meni, mut sieltä se löytyy täänpäiväsistä.

        Helsingistä oli somalirikollinen ilmeisesti paennut Lieksaan.
        Helsingin poliisi oli lähettänyt somalirikollisesta lieksan poliisille tuntomerkiksi valokuvan siitä molemmilta sivuilta ja edestä. Kuukauden päästä kyselivät sitten, että onko saaneet kiinni. Lieksan poliisi vastasi, että kaksi niistä on jo otettu kiinni ja yksi on vielä karkuteillä.


      • pataan ja onnea! kirjoitti:

        Kovan potkun tai lyönnin perille saaminen ei vaadi kuin nopeita refkelsejä ja opittuja liikesarjoja. Ei siinä touhussa paljon älyllä loisteta. Täytyy olla väkivaltainen luonne jo valmiiksi.

        Joskus ehkä opit mitä sillä 'itsen voittamisella" tarkoitetaan. Kukaan japanilainen budo-mestari ei lähtis tuollaiseen touhuun mukaan. He osaavat yhdistää älynsä ja voimansa rakentavasti. Heille lapsellinen uhoaminen on pelkkää lapsellista uhoamista.

        Pannaan koko touhu kuitenkin nuoruuden piikkiin. Saahan sillä vissiin naisiakin.

        Väkivalta lietsoo väkivaltaa ja yksi innoituksen lähde nuorisolle ovat nimenomaan nämä vapaaottelut.

        Jos joku menee sillä asenteella vapaaotteluun että ei tarvitse aivoja käyttää, niin sitten ei tarvitse jatkossakaan kun vastustaja on hakannut ne pihalle jo ensimmäisessä erässä. HERÄÄ!


      • triinuu
        ­­¢ kirjoitti:

        lieksa-palstalla oli kans hyvä vitsi lieksalaisista.

        En muista miten se meni, mut sieltä se löytyy täänpäiväsistä.

        Helsingistä oli somalirikollinen ilmeisesti paennut Lieksaan.
        Helsingin poliisi oli lähettänyt somalirikollisesta lieksan poliisille tuntomerkiksi valokuvan siitä molemmilta sivuilta ja edestä. Kuukauden päästä kyselivät sitten, että onko saaneet kiinni. Lieksan poliisi vastasi, että kaksi niistä on jo otettu kiinni ja yksi on vielä karkuteillä.

        hehe oliko pointti siinä että Lieksassa on vaan 3 somalia, joista kaksi on kiinni ja yksi on vielä karkuteillä - eikä kuvaa olisi tarvittu ollenkaan ?

        Eihän nyt polliisi voi olla somali ?

        ei noi ¢:n vitsit ihan aukee

        mut se edell. oli 10


      • hahhahhaa...
        hyvää huumoria kirjoitti:

        "Isä, miksei Star Trekissa ole muslimeja?"

        - Koska se tapahtuu tulevaisuudessa, poikani.

        musut varmaa kuolee pelkästä pelosta että joku sanoo ettei jumalaa ole olemassakaan ... niiden koko elämä loppuu siihen niiden koko elämä on ollut ihan turhaa kun ne tajuu ettei jumalaa eikä varsinkaa allahia ole ikinä ollutkaan vaan ne on niin tyhmiä että on uskoneet turhaan, tappanet turhaan, rukoilleet turhaan, paastonneet turhaan ja kaikki koko elämä on ihan turhaa.... voi kun hahhattaa.
        Sit ne hahhahhaa kaavutkin vielä voi hahhahhaaaahaa.


      • ­­¢
        triinuu kirjoitti:

        hehe oliko pointti siinä että Lieksassa on vaan 3 somalia, joista kaksi on kiinni ja yksi on vielä karkuteillä - eikä kuvaa olisi tarvittu ollenkaan ?

        Eihän nyt polliisi voi olla somali ?

        ei noi ¢:n vitsit ihan aukee

        mut se edell. oli 10

        Lieksassa on 600 somalia ja yksi osapäiväisesti päivystävä kyläpoliisi.

        Lieksasta on myös kaikki fiksummat muuttaneet pois. Siellä on vaan hölmöläiset ja somalit.

        Se somaliroisto oli siis paennut Lieksaan ja sen nappaaminen delegoitiin Lieksan poliisille, jolle lähetettiin somalista kolme kuvaa, eli sivuilta ja edestä. Pöljä lieksalaispoliisi järkeili, että kun on kolmesta somalista kuva, niin niitä on silloin yhteensä kolme rikollista. Nauraa pitää siinä kohtaa kun sanotaan että yksi on vielä karkuteillä. Fiksummat mensan jäsenet älyää jutun jo kun sanotaan, että kaksi on otettu kiinni.


      • pata vai kattila
        shakuristi kirjoitti:

        Jos joku menee sillä asenteella vapaaotteluun että ei tarvitse aivoja käyttää, niin sitten ei tarvitse jatkossakaan kun vastustaja on hakannut ne pihalle jo ensimmäisessä erässä. HERÄÄ!

        No, en ole koskaan tåysin aivotonta ihmistä tavannut, joten annan vähän sulle periksi nyt tässä asiassa.

        Eivät kaverit ainakaan aivojaan ja älyään kovin paljon arvosta kun ottavat vakavan aivovaurion riskin joka kerta kun astuvat areenalle.

        Älyn ja lihaksien suhteesta tässä hauskassa, vanhassa eppujen biisissä. Jos pystyt uholtasi kuuntelemaan muutakin kuin rappia,

        http://www.youtube.com/watch?v=3pcuXHcHtrk

        Muista että elämä on tuolla jossain, ei täällä netissä rähjäämisessä...


      • ­­¢
        hahhahhaa... kirjoitti:

        musut varmaa kuolee pelkästä pelosta että joku sanoo ettei jumalaa ole olemassakaan ... niiden koko elämä loppuu siihen niiden koko elämä on ollut ihan turhaa kun ne tajuu ettei jumalaa eikä varsinkaa allahia ole ikinä ollutkaan vaan ne on niin tyhmiä että on uskoneet turhaan, tappanet turhaan, rukoilleet turhaan, paastonneet turhaan ja kaikki koko elämä on ihan turhaa.... voi kun hahhattaa.
        Sit ne hahhahhaa kaavutkin vielä voi hahhahhaaaahaa.

        ja elimetkin silvottu.


      • äölkj
        ­­¢ kirjoitti:

        aivojen hakkaaminen tohjoksi on nee­­kereille korkeampaa kulttuuria. Myös Mover on harrastanut sitä.

        samaa mieltä jokin noita vaivaa että on pakko tuhota muita


      • pata vai kattila kirjoitti:

        No, en ole koskaan tåysin aivotonta ihmistä tavannut, joten annan vähän sulle periksi nyt tässä asiassa.

        Eivät kaverit ainakaan aivojaan ja älyään kovin paljon arvosta kun ottavat vakavan aivovaurion riskin joka kerta kun astuvat areenalle.

        Älyn ja lihaksien suhteesta tässä hauskassa, vanhassa eppujen biisissä. Jos pystyt uholtasi kuuntelemaan muutakin kuin rappia,

        http://www.youtube.com/watch?v=3pcuXHcHtrk

        Muista että elämä on tuolla jossain, ei täällä netissä rähjäämisessä...

        ''Eivät kaverit ainakaan aivojaan ja älyään kovin paljon arvosta kun ottavat vakavan aivovaurion riskin joka kerta kun astuvat areenalle.''

        Hetkinen, eikös melkein kaikissa urheilulajeissa oteta riskejä? Sitä kutsutaan omistautumiseksi ja intohimoksi, ja jos ei riskejä uskallettaisi ottaa, etpä varmaan näkisi seuraavaa Suomen jääkiekkopeliäkään esimerkiksi. Ole vaan onnellinen että ihmiset riskeeraavat hyvinvointinsa muissakin kuin kamppailulajeissa meidän viihdyttämisen ja ajantapon puolesta.


      • täysdorka
        hyvää huumoria kirjoitti:

        "Isä, miksei Star Trekissa ole muslimeja?"

        - Koska se tapahtuu tulevaisuudessa, poikani.

        Ei siinä taida olla muuten kristittyjäkään.

        Gene Roddenberryn tulevaisuuden visiossa uskonnotkin ovat siis kadonneet. Eihän niiistä taida mitään hyötyä tulevaisuudessa ollakaan. Pelkkiä vallankäytön välineitähän ne ovat lähinnä aina olleetkin. Valta-asetelma lienee siis sekin tulevaisuudessa muuttunut radikaalisti.

        Eihän se Jeesuskaan koskaan mitään kirkkoja rakennellut. Eikä mikään estä sitäkään, että voisi olla olemassa jokin korkea olento, jota voitaisiin myös jumalaksikin kutsua. Ihmisten käsitykset hänestä ovat vain välillä täysin absurdeja ja naurettavia.

        Tapamme "Jumalan nimissä" vaikka lapset, naiset ja vanhuksetkin!

        Heh, voiskos enää älyttömämpää juttua ollakaan?


      • ISIS tässä
        shakuristi kirjoitti:

        ''Eivät kaverit ainakaan aivojaan ja älyään kovin paljon arvosta kun ottavat vakavan aivovaurion riskin joka kerta kun astuvat areenalle.''

        Hetkinen, eikös melkein kaikissa urheilulajeissa oteta riskejä? Sitä kutsutaan omistautumiseksi ja intohimoksi, ja jos ei riskejä uskallettaisi ottaa, etpä varmaan näkisi seuraavaa Suomen jääkiekkopeliäkään esimerkiksi. Ole vaan onnellinen että ihmiset riskeeraavat hyvinvointinsa muissakin kuin kamppailulajeissa meidän viihdyttämisen ja ajantapon puolesta.

        Ootkos muuten koskaan huomannut, että lätkässä niillä on kypärät ja muut suojukset nimenomaan estämään niitä aivovaurioita sun muita vammoja?

        Vapaaottelussa on vaan nyrkit suojattu, että hakkaaminen tuntuis mukavammalta.

        Heh, ootsä kyllä varsinainen nuori.

        Mee ny vaikka pelaan sitä lätkää, äläkä unohda sitä kypärää!!!


      • asdfasdf
        shakuristi kirjoitti:

        KOSKA HÄN ON IRAKISTA, EDUSTAA SUOMEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        HERÄÄ
        HERÄÄ
        HERÄÄ
        HERÄÄ
        HERÄÄ

        eli ei siis ole Suomalainen.heh sinä sen sanoit en minä.
        voinemme siis lähettää takaisin enenkuin käyttää kykyjään akdulla,voisikohan jostain tarkastaa onko jo valmiiksi rikosrekistereissä merkintöjä?


      • asdfasdf
        ­­¢ kirjoitti:

        lieksa-palstalla oli kans hyvä vitsi lieksalaisista.

        En muista miten se meni, mut sieltä se löytyy täänpäiväsistä.

        Helsingistä oli somalirikollinen ilmeisesti paennut Lieksaan.
        Helsingin poliisi oli lähettänyt somalirikollisesta lieksan poliisille tuntomerkiksi valokuvan siitä molemmilta sivuilta ja edestä. Kuukauden päästä kyselivät sitten, että onko saaneet kiinni. Lieksan poliisi vastasi, että kaksi niistä on jo otettu kiinni ja yksi on vielä karkuteillä.

        vitsi ontuu koska eihän niitä saa kuvailla.


      • ­­¢
        täysdorka kirjoitti:

        Ei siinä taida olla muuten kristittyjäkään.

        Gene Roddenberryn tulevaisuuden visiossa uskonnotkin ovat siis kadonneet. Eihän niiistä taida mitään hyötyä tulevaisuudessa ollakaan. Pelkkiä vallankäytön välineitähän ne ovat lähinnä aina olleetkin. Valta-asetelma lienee siis sekin tulevaisuudessa muuttunut radikaalisti.

        Eihän se Jeesuskaan koskaan mitään kirkkoja rakennellut. Eikä mikään estä sitäkään, että voisi olla olemassa jokin korkea olento, jota voitaisiin myös jumalaksikin kutsua. Ihmisten käsitykset hänestä ovat vain välillä täysin absurdeja ja naurettavia.

        Tapamme "Jumalan nimissä" vaikka lapset, naiset ja vanhuksetkin!

        Heh, voiskos enää älyttömämpää juttua ollakaan?

        tää jeesuksen isähän loi alussa kaikenlaista. Oli paratiisi ym. Sitten se siitti sinne vaimonsa kanssa Aatamin ja Eevan, jotka olivat sisaruksia ja alkoivat nus­­simaan ihmiskuntaa ja olihan niitä muitakin sisaruksia siellä, Kain ja Aabel . Kaikki menikin sitten sitämyöten ihan vi­­tuiksi, kun kaikki pani sitä Eevaa. Sitten tuli Muhamed joka pani lapsia ja leikkasi sitten niitten elimet ihan vain piruuttaan.


      • ISIS tässä kirjoitti:

        Ootkos muuten koskaan huomannut, että lätkässä niillä on kypärät ja muut suojukset nimenomaan estämään niitä aivovaurioita sun muita vammoja?

        Vapaaottelussa on vaan nyrkit suojattu, että hakkaaminen tuntuis mukavammalta.

        Heh, ootsä kyllä varsinainen nuori.

        Mee ny vaikka pelaan sitä lätkää, äläkä unohda sitä kypärää!!!

        Ootkos muuten huomannut että kypäristä ja suojista huolimatta jääkiekossa on sattunut jopa kuolemia? Ja kyllä muuten jääkiekossakin tapella osataan.


      • mahtoton meininki
        shakuristi kirjoitti:

        Ootkos muuten huomannut että kypäristä ja suojista huolimatta jääkiekossa on sattunut jopa kuolemia? Ja kyllä muuten jääkiekossakin tapella osataan.

        Joo,joo, uskotaan joo...

        Golfi on muuten kaikkein kovin laji, koska siinä voi saada salamasta suoraan persuuksiin!


      • historiaekspertti
        ­­¢ kirjoitti:

        tää jeesuksen isähän loi alussa kaikenlaista. Oli paratiisi ym. Sitten se siitti sinne vaimonsa kanssa Aatamin ja Eevan, jotka olivat sisaruksia ja alkoivat nus­­simaan ihmiskuntaa ja olihan niitä muitakin sisaruksia siellä, Kain ja Aabel . Kaikki menikin sitten sitämyöten ihan vi­­tuiksi, kun kaikki pani sitä Eevaa. Sitten tuli Muhamed joka pani lapsia ja leikkasi sitten niitten elimet ihan vain piruuttaan.

        Sinähän se siinä hienosti taas tiivistit juutalaisuuden, kristinuskon sekä islaminkin historiikin.

        Onko sulla yhtään tallessa sun kouluaikojen historian kokeitas?

        Opettaja tais repiä pelihousunsa niitä lukiessaan kun kaikki pani kaikkia, oli se sitten muinaisessa Mesopotaniassa tai Ruottissa.


      • Pegida
        shakuristi kirjoitti:

        ''Eivät kaverit ainakaan aivojaan ja älyään kovin paljon arvosta kun ottavat vakavan aivovaurion riskin joka kerta kun astuvat areenalle.''

        Hetkinen, eikös melkein kaikissa urheilulajeissa oteta riskejä? Sitä kutsutaan omistautumiseksi ja intohimoksi, ja jos ei riskejä uskallettaisi ottaa, etpä varmaan näkisi seuraavaa Suomen jääkiekkopeliäkään esimerkiksi. Ole vaan onnellinen että ihmiset riskeeraavat hyvinvointinsa muissakin kuin kamppailulajeissa meidän viihdyttämisen ja ajantapon puolesta.

        No joo, mutta ymmärräthän kuitenkin, että aivovamman riski on suurempi lajissa, jossa hakataan / potkitaan päähän?


      • Je-suis-Charlie

        Siis laji, jossa nimenomaisena tavoitteena on kohdistaa iskuja päähän.
        Onhan se eri asia kuin esim. jääkiekossa, jossa päätavoitteena kohdistaa jotain kiekkoa maaliin ja siinä sivussa jotain osuu päähän (jossa muuten käytetään myös kypärää).

        Itse olen suuri UFC-fani ja katson jokaisen fight night:n, mutta en minä kuitenkaan valehtele siitä tai vähättele riskejä mitenkään. Se on vaarallinen laji ja siihenhän sen viehätys osittain perustuukin. Ei oktagoniin mitään vellihousuja nouse.
        Hienosti UFC on onnistunut pitämään loukkaantumiset aisoissa, vaikka esim.
        Mark Colemanilla on aivan selvästi nähtävissä aivovamman merkkejä ja GSP sai niin pahoja tällejä päähänsä, että alkoi uskoa alienien siepanneen hänet.

        On suorastaan ihme, ettei yksikään ole vielä sokeutunut noilla nykyisillä hanskoilla.


      • Je-suis-Charlie
        historiaekspertti kirjoitti:

        Sinähän se siinä hienosti taas tiivistit juutalaisuuden, kristinuskon sekä islaminkin historiikin.

        Onko sulla yhtään tallessa sun kouluaikojen historian kokeitas?

        Opettaja tais repiä pelihousunsa niitä lukiessaan kun kaikki pani kaikkia, oli se sitten muinaisessa Mesopotaniassa tai Ruottissa.

        Opetetaanko nykyään historian tunneilla seemiläisten lammaspaimenten uskonnon syntyä?

        Ei ihme, että Suomella menee huonosti.


    • iso d

      Usassa jos joku rätti-pää alkaa mölisemään tai riehumaan se ammutaan siihen paikkaan tai lähetetään gitmoon.

      Sama käytäntö olisi niiden pas kaelättien kanssa kohdallaan muuallakin mihin ovat loisimaan ja rettelöimään ängenneet.

      Eli ylläoleva koskee vain haittamusluja. (eli enemmistöä)

    • mohammad
      • hukattusivistys

        https://www.youtube.com/watch?v=iQGFzSVSYWk

        Tosi rauhaa rakkautta hyvää käytöstä ja onpa loukkaantunut muslimi
        Entä kun toi suuttuu ? Lähettääkää toi viedopätkä kansanedustajille että ne tietää millaista islamilaista sivistystä Suomeen ovat tuoneet!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe