Pään asento

tällainen asia

Kiinnitättekö huomiota oman päänne ja muiden ihmisten päiden asentoon?

Minä olen alkanut kiinnittämään huomiota koska fysioterapeutti sanoi, että minulla olisi kyfoottinen, mutta hän olisi muka saanut sen kuntoon.

Ehkä se lievästi oli ja on kyfoottinen, mutta todella aavistuksen.

Katsoin tv:stä Ruotsin paras vanhainkoti vai mikä hoitokotiohjelma olikaan ja kiinnitin huomiota paikan johtajan päähän.
Monilla ihmisillä pää on sijoittunut eri kohtaan kuin muu ruumis eli se on pään verran ruumista edellä. Harvemmin näkee päätä takakenossa ja onko se edes mahdollista!

28

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pystyikö hän kyykkäämään?
      Pääsikö ylös vai löikö päänsä?

      H.

    • .Siilimuori

      Monille hieman ylipainoisille esimerkiksi tulee niskaan sellainen emänän kyhmy, johtunee paitsi ylipainosta, niska-hartiaseudun heikoista lihaksista, huonoista työasennoista yms.

      • ".Siilimuori"

        Pystyikö hänkään kyykkäämään?
        Pääsikö hän ylös vai löikö hänkin päänsä?

        H.


      • €--

        Jaa ylpeillä ylevästi pää pystyssä sotilailla katse eteenpäin, murheen murtamilla pää nuokkuen.


      • .Siilimuori
        hunksz kirjoitti:

        ".Siilimuori"

        Pystyikö hänkään kyykkäämään?
        Pääsikö hän ylös vai löikö hänkin päänsä?

        H.

        "hunksz"

        Riippunee siitä kuka on "hän". Toiset pystyy ja pääsee, toiset ei.

        Mites nörtit, eikös tämä aloittajan mainitsema ryhtivika ole nörttien ammattiatati, mites, päästikös ylös vai kyykkäsitkös?


      • .Siilimuori kirjoitti:

        "hunksz"

        Riippunee siitä kuka on "hän". Toiset pystyy ja pääsee, toiset ei.

        Mites nörtit, eikös tämä aloittajan mainitsema ryhtivika ole nörttien ammattiatati, mites, päästikös ylös vai kyykkäsitkös?

        ".Siilimuori"

        En ollut Skitsofreninen.
        Lause-rakenne oli vanhan-aikaisesti tehty kohtelias, kohdistuen nimen-omaan tedän
        henkilöönne.
        Minä kun ähkäisin tympeästi taas tällaisesta terveys-talo-mainoksesta.
        Jopa heistä, jotka jatkavat liirumia.

        H.


      • ap.
        hunksz kirjoitti:

        ".Siilimuori"

        En ollut Skitsofreninen.
        Lause-rakenne oli vanhan-aikaisesti tehty kohtelias, kohdistuen nimen-omaan tedän
        henkilöönne.
        Minä kun ähkäisin tympeästi taas tällaisesta terveys-talo-mainoksesta.
        Jopa heistä, jotka jatkavat liirumia.

        H.

        Minulla näkyy ketjussa Hobby Hallin mainos. Mikä sinua terveydessä ahdistaa?


      • .Siilimuori
        hunksz kirjoitti:

        ".Siilimuori"

        En ollut Skitsofreninen.
        Lause-rakenne oli vanhan-aikaisesti tehty kohtelias, kohdistuen nimen-omaan tedän
        henkilöönne.
        Minä kun ähkäisin tympeästi taas tällaisesta terveys-talo-mainoksesta.
        Jopa heistä, jotka jatkavat liirumia.

        H.

        "hunksz"

        Ai mää vielä tarkenna et määkö se "hän" olinkin?
        Noh, polvet on jo niin kulmavikaset että tiukaa tekkee kyykyst nousu joskus, toisin en paljoa kyykistele. Varmaan liikaa kyykitty. Päätä e muistaakseni ole pahemmin lyöny, paitsi joskus jonkun viisaan kanssa yhteen.

        Mutta, et vastannut:
        Mites nörtit, eikös tämä aloittajan mainitsema ryhtivika ole nörttien ammattiatati, mites, päästikös ylös vai kyykkäsitkös? Onko kipiä ja kestääkö pää olla tyynyllä?


      • .Siilimuori
        ap. kirjoitti:

        Minulla näkyy ketjussa Hobby Hallin mainos. Mikä sinua terveydessä ahdistaa?

        Hän on varmaan joku MyyntiJohtaja :)


      • Anonyymi

        Usein ihminen jolla heikko itse tunto ,nimen omaan naiset yksin asuvina ja ylipainoa.Pää on aina ales päin kulkiessa lähiön ostoskeskus paariin asemalle,Kyttäävät maata,huppu silmillä. Siksi Näyttävät ulkoisesti miehiltä.


    • mimmimummi*

      Ryhtiä on hyvä tarkkailla...aina silloin sun tällöin.... Pää pystyssä ja rinta rottingilla ..niinkuin toripululla..

      • €ero

        Yritän pitää omanpääni asioissa, joulun aikoihin oli niska viikon kipeä ei pystyny edes omaa päätä kunnolla kääntämään saati toisten.


      • mimmimummi*
        €ero kirjoitti:

        Yritän pitää omanpääni asioissa, joulun aikoihin oli niska viikon kipeä ei pystyny edes omaa päätä kunnolla kääntämään saati toisten.

        Olitko venäyttänyt niskasi....vai jokin muu juttu.. On joskus minullakin ollut...kun olkapää kenkkuili ja säteili kaulaan....


      • €ero
        mimmimummi* kirjoitti:

        Olitko venäyttänyt niskasi....vai jokin muu juttu.. On joskus minullakin ollut...kun olkapää kenkkuili ja säteili kaulaan....

        En tienny mistä tuli.
        Tarkoitin oman pään pitämistä, kuvainnollisesti, en tykkää päättömistä


      • mimmimummi*
        €ero kirjoitti:

        En tienny mistä tuli.
        Tarkoitin oman pään pitämistä, kuvainnollisesti, en tykkää päättömistä

        Juu kyllä oma pää on hyvä pitää....vaikka onkin sanonta .. että mies on perheen pää..mutta nainen se joka sitä päätä kääntelee....


      • .Siilimuori
        €ero kirjoitti:

        En tienny mistä tuli.
        Tarkoitin oman pään pitämistä, kuvainnollisesti, en tykkää päättömistä

        Miepä pijin pääni ja kävin ensimmäistä kertaa hiihtämässä ja oli sitten hyvä luisto noilla huoltovapailla. 5,3km, enempiki ois menny mutta en tohtinu näin ekäökertaa enempää.


      • €--
        .Siilimuori kirjoitti:

        Miepä pijin pääni ja kävin ensimmäistä kertaa hiihtämässä ja oli sitten hyvä luisto noilla huoltovapailla. 5,3km, enempiki ois menny mutta en tohtinu näin ekäökertaa enempää.

        Hyvä siilimuori, minäkin tulin justii, alusvaatteita myöten hikinen.
        Saman verran noin 5 km, täytyy yrittää joka päivä vaikka puuskuttaa.


      • .Silimuori
        €-- kirjoitti:

        Hyvä siilimuori, minäkin tulin justii, alusvaatteita myöten hikinen.
        Saman verran noin 5 km, täytyy yrittää joka päivä vaikka puuskuttaa.

        Aivan, omien voimien mukkaan aloitella, sillain että tuntuu hyvältä. Kyllä nuo sukset ainaki tällä kelillä luisti hyvin ja mikä tärkeintä, eivät lipsuneet. Mukavaa oli. Siinähän se kunto kohenee ja rasvaa palaa.


      • €--
        .Silimuori kirjoitti:

        Aivan, omien voimien mukkaan aloitella, sillain että tuntuu hyvältä. Kyllä nuo sukset ainaki tällä kelillä luisti hyvin ja mikä tärkeintä, eivät lipsuneet. Mukavaa oli. Siinähän se kunto kohenee ja rasvaa palaa.

        Harri Kirvesniemellä oli hiihtäessä pää vinosti kalellaan se oli hänen tavaramerkki niin kauan kunnes kärähti doopinkista hö.
        Suksen luisto on sillä vaikutus etenimiseen, minä oon alkanu harrastaa tuota perässähiihtoa.


      • .Siilimuori
        €-- kirjoitti:

        Harri Kirvesniemellä oli hiihtäessä pää vinosti kalellaan se oli hänen tavaramerkki niin kauan kunnes kärähti doopinkista hö.
        Suksen luisto on sillä vaikutus etenimiseen, minä oon alkanu harrastaa tuota perässähiihtoa.

        Yks laulajaki on jolla on aina pää kierossa mutten muista sen nimmee. Ite asiassa en edes kiinnittänyt siihen huomiota kunnes joku huomautti.

        Aijaa, sinä oot löytäny ihtelles eellähiihtäjän :).Sehän on mukavata. Kun toinen aukoo latua valmiiksi. Onhan siinäki luistolla merkityksesä. Jos eellähiihtjällä luistaa paremmin niin kaukana perässähän sitä saapi hiihtää.


      • €--
        .Siilimuori kirjoitti:

        Yks laulajaki on jolla on aina pää kierossa mutten muista sen nimmee. Ite asiassa en edes kiinnittänyt siihen huomiota kunnes joku huomautti.

        Aijaa, sinä oot löytäny ihtelles eellähiihtäjän :).Sehän on mukavata. Kun toinen aukoo latua valmiiksi. Onhan siinäki luistolla merkityksesä. Jos eellähiihtjällä luistaa paremmin niin kaukana perässähän sitä saapi hiihtää.

        Nii varsinkin eellä lähtijä on lähteny edellisenä päivänä, muuten missä asennossa sulla on tuo pää siis yläpää.


      • .Siilimuori
        €-- kirjoitti:

        Nii varsinkin eellä lähtijä on lähteny edellisenä päivänä, muuten missä asennossa sulla on tuo pää siis yläpää.

        Höh, en minä oo aatellu pään asentoa. Tuossahan to mukana kelekkasee millon mitenhi päin. Pää on muten aika raskas jos se ei ole kaulan ja selkärankaan nähden linjassa.


    • kaikille hyväksi

      Kiitos muistuttamisesta. Asia tuppaa aina välillä unohtumaan.

      Ryhdikkäästi eteenpäin, mars!

    • teräpeutti

      Minun pääni on vasemmalle vinossa ollut vissiin aina, muuten en ole vasemmalle kallellaan, ne myöskään oikealle.

    • Viaton sivullinen

      Peilistä juuri katsoin, pää pystyssä, kasvot symmetriset, hymy, pieni, vino,
      arvoituksellinen. Lähdössä rientoihin..

    • cvcvcv<z<z<z

      Tuomiojan pään asento on silmiinpistävä ja Antti Holman olkapäät alhaallla, puvun hartiakohat tyhjän päällä. Lyhytkaulaiset pistää myös silmään, liian pitkätkin kaulat pistää silmään. Homot on ok kumminkin, heitä typerää solvata!

    • L - L

      Oman nuppini asento ja katseen suunta on jo aikoja sitten automatisoitunut tarpeellisissa tilanteissa.

      Tarvittaessa opastan kanssaihmisiäni em. asioissa.

    • Anonyymi

      Aina sama kaula kährä nukahtaa muisti Pyhäjärvi Laukkasen irti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe