Minusta urheilulliset, sopivan lihaksikkaat naiset ovat todella seksikkäitä. Varsinkin peppu, pylly ja takapuoli ovat urheilullisella naisella aivan uskomattoman hyvän näköiset! ;D
(Tosin mielellään ei nainen saisi olla ihan niin lihaksikas kuitenkaan kuin minä=D)
Niin, mitäs muut tuumaatte?
Urheilulliset naiset
19
5252
Vastaukset
- geraldo (n)
urheilulliset ihmiset ole aina komeita / kauniita. mut harvalla sellainen on ihan geeneissä kun vähän liikkuu niin on heti hyvänäkönen.
suurimman osan täytyy tehä töitäkin sen eteen sanon minä!- Arnold
Arvostankin urheilullisessa ulkonäössä myös sitä näkymätöntä puolta, eli sitä että näkee vaivaa pitääkseen itsensä kunnossa.
Itsekin tässä käyn sinnikästä viivytystaistelua ikääntymisen vaivoja ja hiipivää ylipainoa vastaan. ;D - geraldo (n)
Arnold kirjoitti:
Arvostankin urheilullisessa ulkonäössä myös sitä näkymätöntä puolta, eli sitä että näkee vaivaa pitääkseen itsensä kunnossa.
Itsekin tässä käyn sinnikästä viivytystaistelua ikääntymisen vaivoja ja hiipivää ylipainoa vastaan. ;Dpitää myös itsestään pitää huolta jos vaatii sitä toiselta.
nimittäin yksi nainen tosiaankin jätti miehensä joka vaatimalla vaati kaikkea. sitten kun nainen oli miehensä mieleen niin hän jätti miehensä:D
tuo oli oikeestaan aika oikein tehty koska ei pidä muilta vaatia täydellistä ulkonäköä jos ei itsekkin pidä itseään hyvässä kunnossa ja komeena. (eli toisin sanoen lihaksikkaana/trimmattuna) sanoisin naisena näin. - Arnold
geraldo (n) kirjoitti:
pitää myös itsestään pitää huolta jos vaatii sitä toiselta.
nimittäin yksi nainen tosiaankin jätti miehensä joka vaatimalla vaati kaikkea. sitten kun nainen oli miehensä mieleen niin hän jätti miehensä:D
tuo oli oikeestaan aika oikein tehty koska ei pidä muilta vaatia täydellistä ulkonäköä jos ei itsekkin pidä itseään hyvässä kunnossa ja komeena. (eli toisin sanoen lihaksikkaana/trimmattuna) sanoisin naisena näin.Enkä missään tapauksessa vaadi naiselta mitään mutta olen kyllä iloinen jos kumppani huolehtii ulkonäöstään kuntoilemallakin noin niinkuin kohtuuden rajoissa. :)
- geraldo (n)
Arnold kirjoitti:
Enkä missään tapauksessa vaadi naiselta mitään mutta olen kyllä iloinen jos kumppani huolehtii ulkonäöstään kuntoilemallakin noin niinkuin kohtuuden rajoissa. :)
sellainen voipikin kostautua hyvin äkkiä:D
mut toki itse pitäisin itseni kunnossa ja vain ja ainoastaan itseni takia:) jos joku tulis kommentoimaa jotain ylimääräsistä tai alimääräsistä sanoisin kait.. kattele vaan omia kahvojas tai laihuuttas tms.
koska ei se aina se urheilullisuuskaan kun miettii että osa ihmisistä kasvaa ja kutistuu kun ilma pallo. urheilullinen vaikka oisi.
- Jeppe
Urheilulliset ja amatööri fitness harrastaja naiset ovat aivan jumalaisen hyvän näköisiä.
PS. Olitko Fitness messuilla Lahdessa
(Taivas)- eh...
NAM!
- Arnold
Fitness-naiset ovat erittäin hyvän näköisiä vaikka henkilökohtaisesti tykkäänkin enemmän jos naisella on hiukan rasvakerrosta pehmentämässä lihaksikasta ulkomuotoa, kohtuudella toki! ;D
- Arthur_Alexander
Arnold kirjoitti:
Fitness-naiset ovat erittäin hyvän näköisiä vaikka henkilökohtaisesti tykkäänkin enemmän jos naisella on hiukan rasvakerrosta pehmentämässä lihaksikasta ulkomuotoa, kohtuudella toki! ;D
...olen minä.
Ihminen joka urheilee on aktiivinen ja reipas. Urheilu parantaa ulkonäköä. Urheilulliset naiset kunniaan....UGH!!!
- Sporttis(N)
Oot sitten katellu mun PEFFAA, vai?
- Arnold
Jos olet ollut n. 100 metriä lähempänä. Pakko myöntää että ainakin minulla silmät vilkuilevat aivan pakonomaisesti naisten pepun suuntaan jos vaan on jotain katsottavaa. ;D
- icequeen75
Olen törmännyt sellaiseen mieheen jolle tulee "eroottisessa mielessä ongelmia" (hänen sanojaan siteeraten) jos naisella on lihaksia. Samainen mies piti napakorua ällöttävänä.
- Nurse-Man
Olet tavannut väärän tyypin :-)
Mielipiteet ovat kuin hiukset (kauniisti ilmaistuna), jokaisella on omansa.
Kysymys kuuluukin: pitäisikö naisen todella olla se ns. heikko osapuoli ja miksi? Nainen ei siis saisi ilmaista itseään? Esim. koruilla ym. Niin on tapahtunut aikojen alusta joten miksi nyt lopettaa?
Sinänsä hauska juttu, mutta pitää toisaalta myös ymmärtää, että nuokin mielipiteet pitää oikeastaan vain hyväksyä vaikka ne hassuilta kuulostaakin... - Arnold
Kyllä minäkin pidän parempana että olen itse lihaksikkaampi kuin nainen mut jos pysytään kohtuudessa niin pidän kyllä sopusuhtaisia lihaksia naisellisina ja kauniina.
Enkä minäkään kyllä ole lävistysten ystävä mut tiedän että se on vain ennakkoluuloa, hyväksyn minä korvakorutkin.
Tatuointeja olen myös vierastanut mutta nyt kun tyttöystävällä on muutama tatuointi niin niistä tuleekin sopivan tuhma eroottinen viritys.
Mut kaiken kaikkiaan otan kyllä kumppanin sellaisena kuin on, nämä ulkonäköjutut on minulle pelkkää huulenheittoa. :) - kuvia
galleriasta. OH MAMA !
Itse olen urheilullinen kaveri ja pidän kaikenlaisista naisista (terve kun olen) ja erityisesti urheilullisista.
Miehillä on monesti tajuton homokammo ja kaikki lihaksikkuus ja sporttisuus tuo heille miehet mieleen. - HiljaisetSillat
mielestäniurheilullinen ja vielä pitkäkin nainen on sekä sexsikäs, että kaunis....
- rotta
Tärkeintä on että nainen tyytyväineen itseensä, silloin ei lihakset, läskit tai napakorut häiritse....
- Mä vaan.
Niin lihaksethan ne ihmisessä ja varsinkin kumppanissa ovat tärkeimmät.
- 3O5
Jos nainen ei urheile se on laiska ja ruma! Urheilulliset naiset ovat seksikkäitä!!! i lovw thwm!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k863821On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382401Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712363Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732272Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.362015Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma741605- 761507
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581071Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?691044Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r5985