Siinähän se kysymys tulikin...varmaan jokainen mun ikäinen polttaa tai juo.Mä en edelleenkään tajuu mitä hauskaa siinä on??Ois kiva jos täällä on joku muukin ns.kiltti tyttö/poika jolla on mielessään muutakin kuin pelkkä perjantai-ilta ja juominen...
Itse en voisi ajatellakaan ottavani polttavaa miestä tai juoppoa,joka alotti juomisen jo 12-vuotiaana...mun rakas on päihteetön ja mä ja se osataan pitää hauskaa ilman päihteitä ja tupakkaa...
Onko täällä yhtään 14v-> jotka ei juo/polta joka viikonloppu?
11
507
Vastaukset
- absolutisti
en ehkä kuulu tuohon ikä ryhmään koska olen 17v mutta voin sanoa että en ole juonut, en juo, enkä tule koskaan juomaan.... saati polttamaan.... eli on meitä muitakin....
- Raitis
Mie en juo enkä polta:Harrastan lautailu se on paljon terveellismpää kuin juominen tai tupakointi.
- ...
hmm..ei kannatakkaan juoda vielä tuossa iässä..ehkä ikäistesi juominen johtuu halusta päästä aikuiseksi aikaisemmin...
itse olen 17, käytän alkoholia kohtuullisesti, ja tarkoitukseni käyttöön on sosiaalisuus. pienessä humalatilassa pystyy juttelemaan asioista paljon avoimemmin, ja ystävyys jotenkin tulee paremmin esille kaveriporukassa..
en kuitenkaan suosittele alkoholin käyttöä 14 vuotiaille, se on jo kyllä liian aikaisin..nauttikaa 'lapsuudestanne' vielä kun voitte ( en pidä siis teitä lapsina vaan ihan nuorina mutta whatever ) - *Smile-girl*
Mä en ruukaa juua viikonloppusin enkä millonkaa..!
Olen samaa mieltä että ei ole mitään järkeä juua joka viikonloppu ittesä känniin ja sitte koulussa saa kuulla koko viikon siitä mitä oli tehny....hohhoi!
Mäki osaan TODELLAKI pitää hauskaa ilman mitään päihteitä...!
Se on hyvä juttu=)!!!! - catja
Oon 14-wee, enkä ole polttanut enkä juonut. Jätkät, jotka poltaa tai juo ei mullekaan kelpais.
Ne, jotka juo joka ikinen perjantai ei muusta puhukaan, kuin mitä tuli viikonloppuna tehtyä ja mokailtua ja kuinka tuli jaettuu joka toiselle vastaantulijalle. Sitten kun ne on levitetty koko koululle niin, että saa kovan maineen ne alkaa suureen ääneen pohtimaan mihin menis ens viikonloppuna kännäämään ja tietenkin nolaamaan itsensä.
Ei sellanen oo elämää... ainakaan mun mielestä.
Mä oonkin tällänen kiltti tyttö, joka on neitsyt vielä kolmekymppisenä tai niin varmasti jotkut nyt ajattelee, mutta enpä usko. Kyllä se elämä mullakin on, mutta ilman alkoholia ja tupakkaa. - Annukka
En miekään niihin päihteitten käyttäjiin kuulu..:) Ei vaan houkuttele vetää viikonloppusin jotain viinaa jossain kylillä..:) Hauskaa voi tosiaan pitää ilman sitäkin..:)
- muija
mä en vois ajatella enää poltaa ku poltin 7lla mut se sit loppu ku kaveritkin rupes tauolle! mut ei se nii paha asia oo jos joku vetää kännit tai polttaa omat ovat asianne! mut et sä ainoo oo joka ei polta siis (suomessa tai koko world)!!!
- mä
..en oo koskaan juonu enkä oo juonu (okei! yhden kerran kastoin huuliani kun oltiin siivoomassa ja isältä ja kaljapullo pöydälle ja mä olin vähän utelias tietää miltä se maistuu.. pahaa oli!!)
Joskus tekis mieli maistaa ja saada selville miltä se tuntuu ja "päästä vapaalle", mutta mielummin nyt absolutisti kun juoppo... - täällä taas yksi
nii määkää en juo enkä polta- mut kyllä viinaa joskus tekee mieli vetää pää täytee-- mut se oo ratkasu!Mut tottahan on et sillon on rohkeempi ja avoimempi yms.
- ninni
MOI!
mä oon 15v tyttö, enkä ole koskaan juonut enkä polttanut. Enkä polta!;) - riku
Täysikäsiäkin vielä löytyy. Oon siis 18-vuotias enkä oo ikinä juonut enkä polttanut. Alkoholin suhteen saatan vielä täydestä absolutismistä luopua, mutta ryyppyveikkoa musta ei saa tekemälläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17513388
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454910Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402833Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282032Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3711693Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515