Kuinka moni muu käy uimassa ilman bikineitä/
uikkareita? Itse olen nuori ja rohkea tyttö.
Ikää 17 vuotta ja rakastan uida ja ottaa
aurinkoa nakuna. Onko kaltaisani monia Suomessa?
Olen harrastanut nudismia nyt lähes vuoden ja
päivä päivältä se tuntuu ihanammalta.
nakuna uimaan
7
2005
Vastaukset
- mandariinimehu
..olisi ihanaa ottaa aurinkoa aivan alasti ja joskus on niin tullut mökillä tehtyäkin, mutta kaupungissa ei niin oikein viitsi tehdä :)
Alasti uimassa on tullut käytyä useammankin kerran, muttei koskaan yksin :) Aina pitää olla kaveri mukana, mieluiten miespuolinen ;) - PIAN!!!
pian [email protected] niin voidaan tavata?! Oon poika ja hulluna nakuiluun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ö
poju
- Milla
Nakuna uimaan tietenkin.
Nyt on perustettu ihan uusi keskustelupalsta
suomalaisille naku-uimareille ym auringonottajille. Sinne voi lähettää kuviakin.
Lukea voi rekisteröitymättä ja rekisteröintikin tapahtuu heti.
osoite on
communities.msn.fi/sncry
Käyhän katsomassa ja keskustelemassa!
Milla - Jäppinen -84
UHHH...mä haluan sun kans nakuna uimaan... koska tavataan ja misä ja mennäänkö avantoon vaiko halille?
- tyttö 16v
Kivaa että löytyy kaltaisiani.Otan aina aurinkoa/
uin nakuna kun vain voin,niin Suomessa kuin
matkoilla.- matkailija
Sehän varsin kummallista olisi jos ei kukaan olisi ilman yläosaa täällä suomessa.
Vähänkin kun etelän (esim. kreikka) rannoilla käyskentelee niin näkyy paljon tissejä.
On se hyvä, että suomenkin kansa alkaa pikkuhiljaa vapaamielistymään.
Ihan hyvin yläosan voi jättää paljaaksi, mutta kyllä ne pöksyt voi pitää yleisillä uimarannoilla niinkuin ulkomaillakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192166Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392065Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä251945Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461367- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56792Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698