Missä vika ja mitä teen? Silmäripseni karisee pois, ripsi siellä ja ripsi täällä. saanko ne vielä kasvamaan?
silmäripset
8
7185
Vastaukset
- Kelsou
Sivele ripsiin yöks vaseliinia. Vahvistaa ihmeesti, mutta en kyl tiedä kasvattaako takaisin... Kannattaa kuitenkin kokeilla. Ja jos ne ripset nyt kokonaan tippuu, niin itse menisin kyllä tohtorille. :)
- nandana
ripset ja esim kulmakarvat saa nopeammin kasvamaan kun niihin valelee risiiniöljyä, kuulostaa uskomattomalta mutta tämän mummoni neuvoi kun kosmetologi poisti nypinnässä kulmakarvat lähes kokonaan!toimi kyllä hyvin, yön yli ja varovaisesti annostus ettei valu silmiin.. saa apteekista,säilytettävä kylmässä..
=) - ripsipiirakka
nandana kirjoitti:
ripset ja esim kulmakarvat saa nopeammin kasvamaan kun niihin valelee risiiniöljyä, kuulostaa uskomattomalta mutta tämän mummoni neuvoi kun kosmetologi poisti nypinnässä kulmakarvat lähes kokonaan!toimi kyllä hyvin, yön yli ja varovaisesti annostus ettei valu silmiin.. saa apteekista,säilytettävä kylmässä..
=)Mulla on ihan piikkisuorat ripset, ne kasvaa melkeen "alaspäin" voisko ne saada mitenkään pysyvämmin taipumaan ylöspäin, muulla kun ripsentaivuttajal...
pliis, jotain vinkkejä kiitos... toimiskohan toi öljyhomma et jos ennen nukkumaan menoo taivuttaa ripset sil taivuttajal ja laittais sit vaseliinii. olisko ne taipusammat sitte? :o *tarvin neuvoja!!!'* - Tuulia
ripsipiirakka kirjoitti:
Mulla on ihan piikkisuorat ripset, ne kasvaa melkeen "alaspäin" voisko ne saada mitenkään pysyvämmin taipumaan ylöspäin, muulla kun ripsentaivuttajal...
pliis, jotain vinkkejä kiitos... toimiskohan toi öljyhomma et jos ennen nukkumaan menoo taivuttaa ripset sil taivuttajal ja laittais sit vaseliinii. olisko ne taipusammat sitte? :o *tarvin neuvoja!!!'*Minä kokeilin tota vaseliinia viimeyöksi ripsiin. Levitin sitä ripsiharjalla, ja se levittyi hyvin. aamulla ripset olivat ihan normaalit, mut hieman vielä niissä oli vaseliinia eli ne oli vähän liukkaat. Mut sitte ku laitoin ripsiväriä, se levitty erittäin hyvin, eikä jääny yhtää paakkua! (mun vanha ja kulahtanu ripsari yleensä niitä paakkuja jättää) Mut nyt kun ripsissä oli vaseliinia, se väri levittyikin todella hyvin! kannattaa ehdottomasti kokeilla, jos haluaa hyvin erotellut ja paakuttomat ripset!Minulla ainakii toimi. (:
- ripsipiirakka
nyt tarvis niitä vinkkejä miten nuo ripset sais taipusiks.... mulla menee herrrrmmmoooooooooooo
- mennä
kosmetologille nii se laittaa sun ripsiin permanentin, tulee kaarevat ripset ja pysyy ainaki jonku aikaa... elä sekoooooooooooooooo.......
- en oo varma
mulla on sellane purkki jossa lukee vaseline onko se vaseliiniä
- myLoveVaseline
On.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625