silmäripset

juhamuru

Missä vika ja mitä teen? Silmäripseni karisee pois, ripsi siellä ja ripsi täällä. saanko ne vielä kasvamaan?

8

7185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kelsou

      Sivele ripsiin yöks vaseliinia. Vahvistaa ihmeesti, mutta en kyl tiedä kasvattaako takaisin... Kannattaa kuitenkin kokeilla. Ja jos ne ripset nyt kokonaan tippuu, niin itse menisin kyllä tohtorille. :)

      • nandana

        ripset ja esim kulmakarvat saa nopeammin kasvamaan kun niihin valelee risiiniöljyä, kuulostaa uskomattomalta mutta tämän mummoni neuvoi kun kosmetologi poisti nypinnässä kulmakarvat lähes kokonaan!toimi kyllä hyvin, yön yli ja varovaisesti annostus ettei valu silmiin.. saa apteekista,säilytettävä kylmässä..
        =)


      • ripsipiirakka
        nandana kirjoitti:

        ripset ja esim kulmakarvat saa nopeammin kasvamaan kun niihin valelee risiiniöljyä, kuulostaa uskomattomalta mutta tämän mummoni neuvoi kun kosmetologi poisti nypinnässä kulmakarvat lähes kokonaan!toimi kyllä hyvin, yön yli ja varovaisesti annostus ettei valu silmiin.. saa apteekista,säilytettävä kylmässä..
        =)

        Mulla on ihan piikkisuorat ripset, ne kasvaa melkeen "alaspäin" voisko ne saada mitenkään pysyvämmin taipumaan ylöspäin, muulla kun ripsentaivuttajal...
        pliis, jotain vinkkejä kiitos... toimiskohan toi öljyhomma et jos ennen nukkumaan menoo taivuttaa ripset sil taivuttajal ja laittais sit vaseliinii. olisko ne taipusammat sitte? :o *tarvin neuvoja!!!'*


      • Tuulia
        ripsipiirakka kirjoitti:

        Mulla on ihan piikkisuorat ripset, ne kasvaa melkeen "alaspäin" voisko ne saada mitenkään pysyvämmin taipumaan ylöspäin, muulla kun ripsentaivuttajal...
        pliis, jotain vinkkejä kiitos... toimiskohan toi öljyhomma et jos ennen nukkumaan menoo taivuttaa ripset sil taivuttajal ja laittais sit vaseliinii. olisko ne taipusammat sitte? :o *tarvin neuvoja!!!'*

        Minä kokeilin tota vaseliinia viimeyöksi ripsiin. Levitin sitä ripsiharjalla, ja se levittyi hyvin. aamulla ripset olivat ihan normaalit, mut hieman vielä niissä oli vaseliinia eli ne oli vähän liukkaat. Mut sitte ku laitoin ripsiväriä, se levitty erittäin hyvin, eikä jääny yhtää paakkua! (mun vanha ja kulahtanu ripsari yleensä niitä paakkuja jättää) Mut nyt kun ripsissä oli vaseliinia, se väri levittyikin todella hyvin! kannattaa ehdottomasti kokeilla, jos haluaa hyvin erotellut ja paakuttomat ripset!Minulla ainakii toimi. (:


    • ripsipiirakka

      nyt tarvis niitä vinkkejä miten nuo ripset sais taipusiks.... mulla menee herrrrmmmoooooooooooo

      • mennä

        kosmetologille nii se laittaa sun ripsiin permanentin, tulee kaarevat ripset ja pysyy ainaki jonku aikaa... elä sekoooooooooooooooo.......


    • en oo varma

      mulla on sellane purkki jossa lukee vaseline onko se vaseliiniä

      • myLoveVaseline

        On.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe