Itse olen pitänyt mäkkäriä boikotissa jo peruskoulun kahdeksannelta luokalta lähtien, eli vuodesta 2001. Tänä aikana en ole käynyt syömässä mäkkärissä kertaakaan, enkä mene. Tuolloin syynä oli kaverin pihvistä löytynyt luunsiru, nykyään mäkkäri boikotti alkaa vain vahvistua entisestään kun löytyi tuota syöpää aiheuttavaa salaatinkastiketta. Yksi syy, miksi en käytä mäkkäriä, on se, että se on amerikkalaisten omistuksessa (ainakin käsittääkseni). Ja minä en ihan kaikessa ole noiden amerikkalaisten kannalla.
Kyllä nyt kuulkaas, pistää kaikki muutkin mäkkäri boikottiin, niin ne joutuu vetäytymään suomen markkinoilta. Miltäs kuulostaa? Jos hampurilaisella tekee mieli käydä, niin poiketaan mieluummin Hesburgeriin tai johonkin muuhun paikkaan, mutta EI MISSÄÄN NIMESSÄ MÄKKÄRIIN! Miltäs kuulostaa? Itse ainakin aion jatkaa tällä linjalla nyt ja jatkossa. Ja piste lauseen loppuun.
mäkkäri boikotissa
11
723
Vastaukset
- jullijalmari
Asiaa,tosi tärkeetä saada tälläinen pilipalipulju pois suomesta.
- jepulis
Jaaha. No koska olet USAn virallisen kannan kanssa eri mieltä asioista et sitten varmaan juo Cokista, käytä Niken lenkkareita, laske Texas Instrumentsin laskimella, istu autossa joka käy Esson bensalla, syö Marabou suklaata ja Estrella sipsejä jotka omistaa tietääseni USAlainen monialakonserni, et osta silmälaseja tai piilareita jos on tarvis Instrumentariumista, tätä viestiäkään et ole ilmeisesti kirjoittanut Dellin, IBM:n tai Compaqin tietokoneella ja et varmaankaan katso n. 80% markkinoilla olevista lefoista koska et ilmeisesti pidä kaikista USAn toimintatavoista. Ei mieleesi tullut että ei iso osa ameriikkalaisista itsekään ole samaa mieltä valtion johdon kanssa joka asiasta?
Ja mitä mäkkärin tuoteselosteita on katsonut, tulee osa tuotteista myös täältä Suomesta. Ja voin kertoa etä veroja ne tännekin maksaa. Ja että ei se Hesburgerinkaan ruoka aina kovin laadukasta ole ollut...- mäkkii vastaan, mut ei nyt ...
Kappalejaot! Ilman niitä kukaan ei jaksa lukea tota tekstii.
Muista se! - kaikkea vastustava
mäkkii vastaan, mut ei nyt ... kirjoitti:
Kappalejaot! Ilman niitä kukaan ei jaksa lukea tota tekstii.
Muista se!Boikotoikaa kappalejakoja. Ne on amerikkalaista hapatusta!
- Meri
Minäkin oon ollu nyt jo jonkun aikaa boikotissa...
Vielä en ole lipsunut paitsi ilmaisilla kahveilla kavereiden kupongeilla.... Miinustahan se vaan niille tuottaa...:D- Meri boikottiin
Mikä sun nimi on. voisin nääs mäkin boikotoida sua!
- Amatöörikokki
Mulle ei tuota vaikeutta pitää mäkkäriä boikotissa, kun en nääs mäkkäriruuasta yhtään tykkää. :P
- Nugetit rulaa
Naurettavia tällaiset boikotit, ikäänkuin ne nyt sen firman taloutta heilauttaa sinne tai tänne jos täällä joku inisee. Tosin Suomen osalta mäkkäri on kai tehnyt tappiota lähes koko ajan, mutta se ei kokonaisuutta häiritse....
- päivän naurut
Hahahaaaaa... vau mikä hurja kosto :o))) LOL
varmaan mäkki itkee krokotiilinkyneleitä kun yks kermaperse jättää käymättä siellä jo vuodesta 2001...
ja syynä kaverin hampurilainen
oliks sulla muita vitsejä - Namskis.
Huvitti tuossa sunnuntaina kun kattelin A. Bourdainia maailmalla, Australiassa. Siellä vedettiin ihan kunnon härästä tehtyä, paksua, erittäin mehevä PIHVIÄ. Sitten perään tuli mainos jossa nassutetaan että mäkkärin pihvi on 100-% naudanlihaa....
PIHVI vs. kengänpohja.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483