mäkkäri boikotissa

mulla ollut jo tosi kauan

Itse olen pitänyt mäkkäriä boikotissa jo peruskoulun kahdeksannelta luokalta lähtien, eli vuodesta 2001. Tänä aikana en ole käynyt syömässä mäkkärissä kertaakaan, enkä mene. Tuolloin syynä oli kaverin pihvistä löytynyt luunsiru, nykyään mäkkäri boikotti alkaa vain vahvistua entisestään kun löytyi tuota syöpää aiheuttavaa salaatinkastiketta. Yksi syy, miksi en käytä mäkkäriä, on se, että se on amerikkalaisten omistuksessa (ainakin käsittääkseni). Ja minä en ihan kaikessa ole noiden amerikkalaisten kannalla.

Kyllä nyt kuulkaas, pistää kaikki muutkin mäkkäri boikottiin, niin ne joutuu vetäytymään suomen markkinoilta. Miltäs kuulostaa? Jos hampurilaisella tekee mieli käydä, niin poiketaan mieluummin Hesburgeriin tai johonkin muuhun paikkaan, mutta EI MISSÄÄN NIMESSÄ MÄKKÄRIIN! Miltäs kuulostaa? Itse ainakin aion jatkaa tällä linjalla nyt ja jatkossa. Ja piste lauseen loppuun.

11

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jullijalmari

      Asiaa,tosi tärkeetä saada tälläinen pilipalipulju pois suomesta.

    • jepulis

      Jaaha. No koska olet USAn virallisen kannan kanssa eri mieltä asioista et sitten varmaan juo Cokista, käytä Niken lenkkareita, laske Texas Instrumentsin laskimella, istu autossa joka käy Esson bensalla, syö Marabou suklaata ja Estrella sipsejä jotka omistaa tietääseni USAlainen monialakonserni, et osta silmälaseja tai piilareita jos on tarvis Instrumentariumista, tätä viestiäkään et ole ilmeisesti kirjoittanut Dellin, IBM:n tai Compaqin tietokoneella ja et varmaankaan katso n. 80% markkinoilla olevista lefoista koska et ilmeisesti pidä kaikista USAn toimintatavoista. Ei mieleesi tullut että ei iso osa ameriikkalaisista itsekään ole samaa mieltä valtion johdon kanssa joka asiasta?
      Ja mitä mäkkärin tuoteselosteita on katsonut, tulee osa tuotteista myös täältä Suomesta. Ja voin kertoa etä veroja ne tännekin maksaa. Ja että ei se Hesburgerinkaan ruoka aina kovin laadukasta ole ollut...

      • mäkkii vastaan, mut ei nyt ...

        Kappalejaot! Ilman niitä kukaan ei jaksa lukea tota tekstii.
        Muista se!


      • kaikkea vastustava
        mäkkii vastaan, mut ei nyt ... kirjoitti:

        Kappalejaot! Ilman niitä kukaan ei jaksa lukea tota tekstii.
        Muista se!

        Boikotoikaa kappalejakoja. Ne on amerikkalaista hapatusta!


    • Meri

      Minäkin oon ollu nyt jo jonkun aikaa boikotissa...
      Vielä en ole lipsunut paitsi ilmaisilla kahveilla kavereiden kupongeilla.... Miinustahan se vaan niille tuottaa...:D

      • Meri boikottiin

        Mikä sun nimi on. voisin nääs mäkin boikotoida sua!


    • Amatöörikokki

      Mulle ei tuota vaikeutta pitää mäkkäriä boikotissa, kun en nääs mäkkäriruuasta yhtään tykkää. :P

    • Nugetit rulaa

      Naurettavia tällaiset boikotit, ikäänkuin ne nyt sen firman taloutta heilauttaa sinne tai tänne jos täällä joku inisee. Tosin Suomen osalta mäkkäri on kai tehnyt tappiota lähes koko ajan, mutta se ei kokonaisuutta häiritse....

    • päivän naurut

      Hahahaaaaa... vau mikä hurja kosto :o))) LOL
      varmaan mäkki itkee krokotiilinkyneleitä kun yks kermaperse jättää käymättä siellä jo vuodesta 2001...
      ja syynä kaverin hampurilainen

      oliks sulla muita vitsejä

    • Namskis.

      Huvitti tuossa sunnuntaina kun kattelin A. Bourdainia maailmalla, Australiassa. Siellä vedettiin ihan kunnon härästä tehtyä, paksua, erittäin mehevä PIHVIÄ. Sitten perään tuli mainos jossa nassutetaan että mäkkärin pihvi on 100-% naudanlihaa....

      PIHVI vs. kengänpohja.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe