Onko kellään ollut Aprilia Tuonoa? Onko hintansa väärti?
Tuono?
5
1082
Vastaukset
- hyvinkin
Itellä on viimevuoden malli, hyvä fighteri, ajoasento on hyvä ja muutenkin oon tyytyväinen!
- tietoa
Itselläni olisi kiinnostusta asianomaiseen malliin ja yksi olisi kiikarissa.Valitettavasti koeajolle ei vielä pääse joten en vielä lähde kylmien takia sinne missä pyörä on matkaamaan.Kun tuota matkaa kertyisi niin ei viitsisi lähteä ihan muuten vaan ajelemaan.Kun tuono on sinulle sopivan kokoinen ja mukavan tuntuinen niin kuinka pitkä olet?Onko minkä verran varaa säätää ajoasentoa itselleen sopivammaksi?Entä oletko ajanut rsv:tä jos olet miten kone eroaa näiden kesken?Thanks
- Omistaja
tietoa kirjoitti:
Itselläni olisi kiinnostusta asianomaiseen malliin ja yksi olisi kiikarissa.Valitettavasti koeajolle ei vielä pääse joten en vielä lähde kylmien takia sinne missä pyörä on matkaamaan.Kun tuota matkaa kertyisi niin ei viitsisi lähteä ihan muuten vaan ajelemaan.Kun tuono on sinulle sopivan kokoinen ja mukavan tuntuinen niin kuinka pitkä olet?Onko minkä verran varaa säätää ajoasentoa itselleen sopivammaksi?Entä oletko ajanut rsv:tä jos olet miten kone eroaa näiden kesken?Thanks
Pitkä olen, taino 175 ja painoa 100 vähemmän. Ajoasentoa ei saa säädettyä. RSV: tä oon ajanut myös. Tuonossa on enempi tehoa keskikierroksilla, huipputehoa vähemmän, tuonon ohjaustanko on suora, eli mukavampi kaupungilla.
- Tuonoilija
Tuono on todellakin hintansa väärti!Omistan mallin 2003 ja ei ole kuin positiivista sanottavaa.Paitsi turhan pitkät välitykset..Tarpeeksi tehoa,pakoputkesta kuuluu mahtavat äänet ja ajoasento mukavan rento(olen 185cm).Ei ole vielä tullut hauskenpaa peliä vastaan!!
- suski
Oon kans katellu tätä kyseistä Apriliaa sillä silmällä, mutta kuus tonnia on aika hemmetin kallis. Entäs ne katteet? Kun heittää lipat miten kallis laskusta tulee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202212Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi722157Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä302009Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471406- 741356
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56822Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8761- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734