onko kenellekkään tuttu aprillia atlantig skootteri,onko kokemusta,meinaan hankkia kesän ajokiksi,anna tietoa,kiitos
aprilia atlantig skootteri,onko kenelläkkään?
5
1582
Vastaukset
- skootteristi
Hei,
itse hankin Atlantic 500:sen heti sen markkinoille
tultua vuonna 2002 korvaamaan edellisen Suzuki Burgman 400:seni. Eli kolme kesää on tullut pelillä kurvailtua.
Mittarissa on nyt reilut 15000 km ja pyörä toiminut koko ajan moitteettomasti. Ainoastaan normaalit huollot tehty ja renkaita vaihdettu.
Kaikenkaikkiaan laatu tuntuu Apriliassa olevan hyvin kohdallaan.
Pyörä on mukava myös pidemmässä matka-ajossa. Ajoasentoa voi vaihdella ajon aikana ja satula on todella miellyttävä eikä pakaroiden puutumista juurikaan tapahdu. Ajotietokone, ulkolämpömittari ym. varusteet lisäävät mukavuutta.
Ajo-ominaisuudet ovat mielestäni hyvät verrattuna myös moniin perusmoottoripyöriin, joita olen ajanut. Edessä oleva 15-tuumainen rengas sekä säädettävä ohjausvaimennin vakavoittavat ajoa suuremmissa nopeuksissa. Esim. moottoritiellä leppoisa matkanopeus on 130-140km/h. Huippunopeudeksi on ajotietokone kirjannut 161 km/h. Matkustajan mukanaolo vakavoittaa menoa vielä hiemn lisää.Takajousituksen voi tarvittaessa säätää matkustajan painon mukaan.
Kulutus on vaihdellut 3,8-4,5 litran välillä.
Normaaleilla kahdeksankympin teillä menee hieman
alle 4 litraa sadalla, moottoritiellä 4-4,5 litraa.
Ulkonäkö on tietysti aina makuasia, mutta mielestäni Atlantic 500 on yksi parhaimman näköisistä skoottereista markkinoilla. - Tutmos
http://www.kolumbus.fi/skootteri-aitta/myytavat.htm
meinaan Silver Wing FJS600. Paras 40v skootterikokemuksella! - kalevi s
no nyt on jo ajettu noin 1000 kilsaa,on vaan makee peli,varsinkin vaimon kanssa ajelu on hauskaa,ja bensaa palaa vajaat neljä litraa satasella,huomattavasti kivempaa kun corolla ajo. ei muuta kun hauskaa kesää ja lämpimiä ilmoja toivoo kalevi s
- kalevi.s
on toi kiva äitienpäivä,tuli käytyä vaimoa taas kuskaamassa ,meinaan kunnon pyörällä,tuli mittariin pari sataa kilsaa,on muuten hyvä keino vaimo saada nuortumaan,terveisin kalevi
- harkinnassa
kalevi.s kirjoitti:
on toi kiva äitienpäivä,tuli käytyä vaimoa taas kuskaamassa ,meinaan kunnon pyörällä,tuli mittariin pari sataa kilsaa,on muuten hyvä keino vaimo saada nuortumaan,terveisin kalevi
atlantic sulla on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202252Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi772200Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412069Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma531449- 741376
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8791Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33754- 52753