Mistäs helvetistä mä teen sellasen Karhu -lipun mun seinälle? Kokoa sain olla about 150 cm / 100 cm?
Mikä helvetti siinä on, että ne ei niitä voi myydä tuolla internetsivuillaan "www.karhu.fi tai www.koff.fi". Kyllä jotain vitun lippiksiä yms. on mutta ei mitä minä haluaisin. Siis mistä jotkut kauppiaan pieree niitä lippujaan ja lappujaan joilla mäkin haluaisin koristella "tulevan" autoni sekä huoneeni? Pitääkö mun mennä pölliin niitä kaupoista ja tienposkilla olevista mainospömpeleistä?
Vai tiedättekö / oletteko nähneet missään myynnissä sellaisia "fani" rääsä tuotteita, kun mulla se ei ole rahasta kiinni ja penniä en venytä?
...Soitan perkele kohta karhun panimolle ja kysyn, että missä minun lippuni viipyvät. Voisin samalla tilata rekkakontillisen kaljaa takapihalle, kunnon poppivehkeet ja tuhatkunta pussia perunalastuja. Sen jälkeen alkaisivat kesän ja koko vuoden megabileet. Niin tämä nyt oli asiaankuulumatontonta, mutta tuollaista unta satuin näkemään "voi kun olis totta".
Mistä teen Karhun lipun?
5
180
Vastaukset
- Cure for the itch
Karhu, siitä ei olut parane=)!!! lapin kulta=kota kola, eli tunturiporojen raikkautta, jää kyllä häntäpäähän kaljojen maussa! juokaamme karhua, se pitää miehen tiellä! röyh!
- Kaljasieppo
Älä muuta sano. Tosin Saksassa olen juonut parempaa kaljaa, kuin mitä Karhu on. Nimeä en muista, mutta maku ei unohdu koskaan - sääli, että en voinut tuoda muutamaa kopallista mukanani. Luultavasti oltaisiin erotettu koulusta, kun olisin jäänyt niistä kiinni viimeistään lentokentällä. =(
Mutta, saas ny nähdä, jos vaikka lähtisin vielä joskus uudelleen tuonne oluen ystävien paratiisiin.
- CXX
Kuule kaljasieppo,sun kannattaa mennä graafisen suunnittelun alalle! Sielähän sitä vasta saaki minkälaist lippua ja lappua vaan...koska se on mainosala..niin meille niitä jaetaan ihan mielinmäärin ilmatteeks....Esim. mä oon graafikko! Mulla on esim. ainaki 5 erilaist karhun lippua,joista suurin 250/200...hyvät rahat niist kyl saa,ku menee sit myimään ne..ainaki mä oon niin tehny...ja sitäpaitsi kauppiaat saa niitä kato mainoksina meiltä............et sillee....että revi sitte tästä.....
- CXX
ai niin...mä myin niitä...
- SM
Soitappa sinne panimolle, niin ehkä he tsägällä antaa sulle jotain myynnin edistämis krääsää. Tai sit mee kysyy kaupoista josko ne olis heittämässä jotain vanhaa kamaa pois. Tai tietenkin kolmantena vaihtoehtona voit kokeille jotain osoitetta tyyliin www.amisviikset.fi, et jos joku vois myydä sellaisen lipun sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763