IHMISOIKEUSLOUKKAUS PORISSA !

Outi1954

Virkavallan törkeä väärinkäyttö

Rikosilmoitus 1/2005,Porin poliisista ja Sairaanhoidonpiiristä .ja Satakunnan Kansasta .Kävin 5.4.05.Porin käräjäoikeudessa nostamassa syytteen poliiseita ja sairaanhoitohenkilökuntaa ja muita tähän liittyviä henkilöitä vastaan. Porin Oikeusapu toimisto ei myöntänyt minulle oikeusapua, Viranomaiset eivät halua että asia tulee julkisuuteen. Minulla on todisteita heitä vastaan.
Eräs poliisi seurasi minua kaupungilla useita kertoja alkuvuodesta 22.7.2002. Hänellä oli harmaa Peugeot merkkinen auto. Sain törkeän puhelun 22.9.02, yöllä kello 03 aikaan. Poliisilaitos ei ole kertonut hänen nimeään minulle, sitä kysyttyäni heiltä. Syksyllä 2003 hän ei enää toiminut kentällä vaan siirtyi muihin tehtäviin. Tämä kyseinen poliisi järjesti minulle törkeän kohtelun, muiden poliisien kanssa. Tarkoitus oli että joutuisin muuttamaan pois Porista. Kaikki asiat tehtiin niin vaikeiksi kuin mahdollista, tätä jatkui vuoden. Sen takia sairastuin sydämen vajaatoimintaan 2003. Missään potilastiedoissa, reseptissä tai lääkepurkeissa ei mainita että minulla on sydämenvajaatoiminta. Kelakortin lääkekorvaus on merkitty verenpainetauti. Dg.Rintakehäkipu ja itsesyntyinen kohonnut verenpaine, sydämen ultraäänitutkimuksen 4.2.04. jälkeen laitettu. Lääkkeeni on Ramipril 10 mg. päivä. Minulla ei ole mitään sellaista sairautta joka aiheuttaisi vajaatoiminnan, se johtui siitä kun minua törkeästi kohdeltiin jatkuvasti. Ensin sisätautilääkäri määräsi minulle väärän lääkkeenkin. Zanidip 10mg.päivässä .Siitä tuli rytmihäiriöitä ja huono olo. Tätä lääkettä ei olisi saanut antaa jos on esim. hoitamaton sydämen vajaatoiminta. Toinen Dg.itsesyntyinen kohonnut verenpaine yhdessä LVH sydämen tykytys!
Olen tehnyt rikosilmoituksen Porin poliiseista 14.12.2004 ja kirjallisena 26.1.2005.
Törkeää häirintää 23.7.2002 alkaen, ja Satakunnankansassa alkoivat kirjoittaa törkeitä juttuja! Poliisit alkoivat pelotella minua, ajoivat hiljaa liki, sitten lujaa ohi. Ei vilkkua tai hälytysääntä päälle. Kaksi kertaa poliisiauto pysähtyi suojatien päälle, suoraan eteeni niin, että jouduin odottamaan. Tilaa olisi ollut ajaa eteenpäin, mutta eivät tehneet sitä. 17.3.03.Otavank. ja Länsipuiston kulmassa klo.9.00.poliisiauto pysäyksissä pienen matkan päässä. Kun he näkevät minut kauhea kiihdytys minua kohti. Kävelen lujempaa mutta en ole vielä jalkakäytävällä, kun poliisiauto takaani lujaa poiketen Länsipuistoon. EI sireeniä tai vilkkua päälle. Tästä menin joka aamu samaan aikaan.
Siviiliasuiset poliisit kaupungilla matkivat ja huusivat törkeitä asioita. Esm.15.3.03. Kävelyk. mies oli pukeutunut puliukoksi, huusi minulle vanha ämmä ja muuta törkeätä .Ei muille huutanut. 22.4.03. Isolinnank. sama mies uhkaili minua sanoen, älä tule tänne keskustaan! Vapun yönä 30.4.-1.5.03.Tytär tuli yöllä kotiin, samassa rapussa asuvan tutun pojan kanssa, poliisit pysäytti tämän miehen .Tytär pääsi sisälle, niin ulkona sama mies huusi lehmä ja huora ,muuta törkeätä. Hän oli mustalla vanhalla naisten pyörällä liikkeellä Äitienpäivän aamuna tämä sama pyörä oli tyttären auton edessä seinän nojalla.. Näin tämän miehen 14.8.03.hiano uusi auto tyylikkäät vaatteet, ei mikään puliukko! Naureskeltiin ja triikkaria painettiin, jos en huomannut. Tämän vuoden aikana kun olin tyttäreni kanssa kaupungilla, ei kertaakaan näkynyt poliisiautoja tai siviiliasuisia poliiseita. Summeria painettiin jatkuvasti, koskaan ei näkynyt ketään. Mutta se, joka sitä painoi, oli avain ulko-oveen. 18.2.03 taas painettiin summeria, jolloin menin ikkunasta katsomaan ulos ja näin miehen, jolla oli sammaleenvihreä takki, hän käveli viistoon puiston poikki, varmistaen sen, että hänet huomattaisiin. Asuin 7.kerroksessa. Sk:ssa 31.5.03 kirjoitus miehestä kadoksissa, jolla oli sammaleenvihreä mokkatakki päällään. Sk:ssa 5.8.03 sama mies edelleen kadoksissa, mutta nyt takki oli tummanvihreä? Esm.4.4.03.summeria painettiin klo.17.00 ja 19.00.(7) kaksi kertaa molemmilla kerroilla.
12.2.03 kello 18.00 ainakin puolentuntia harmaa Opel merkkinen auto ja tumma Volvo rapun edessä, edes takaisin vilkuttelivat valoja ja kaasuttelivat. Tämä kyseinen poliisi oli Volvossa. Katselin ikkunasta, sitten painettiin summeria ja Volvo lähti lujaa pois, Opel rauhallisemmin perässä. Saman tien K1 poliisi maija tulee puiston toista puolta ja kaartaa talon eteen. Poliisit nousivat pois autosta, toinen katselee ylös ikkunaani päin. Tämä kyseinen Volvo kävi vielä myöhemmin rapun edessä ainakin kaksi kertaa.
Sk:ssa törkeä juttu prostituutiosta mielipideosastolla 11.2.03 ja samana päivänä olin itäpuistossa, jossa kyseinen Opel, josta mieshenkilö (poliisi) kysyi minulta Vaakunaa törkeästi kello 18.15.
Minulta on kaiken kaikkiaan kysytty kolme kertaa Vaakunaa Itäpuistossa, yhden kerran siviiliasuinen naispoliisi. 25.1.03. Menen Antink. Mäkilään teelle la. klo. 9.00. saman tien poliisiauto kahvilan eteen, poliisi seisomaan oven eteen selkä päin ovea. Pienen päästä Volvo, jossa 4 siviiliasusta miestä. He tulevat kahvilaan, ovat tunnin kahvilla. Eräs mies kahvilassa suurella äänellä sanoo, hän tietää ne on kaikki Porin poliiseja.27.2.03.Samat poliisit 2 kertaa ohitseni, kun olen Antink .linja-auto pysäkillä. 6.3.03 torstaina kello 15.00 (3) uusi harmaa farmari Mersu, kaasutteli kävelykadulla niin, että juoksin pois alta. Olin juuri ollut leikkauksessa maanantaina. Tämä tapahtui valvontakameroiden edessä. Valehtelivat että myyn lääkkeitäni. Vartijat jatkuvasti kaupoissa vieressäni. Esm.16.4.03.Sokoksessa vartija ensin poliisien kanssa takahuoneeseen, pienen päästä sama vartija viereeni, ottaa myytävän laukun penkoen papereita sen sisältä. Välillä vahtaa minua. Vartija on kalju. Anttilan tavaratalossa myyjä laittoi ostamani puseron taskuun hälytysnapin, kun poistuin liikkeestä hälytyslaitteet alkoivat huutaa. Jäin odottamaan että vartijat, tai kauppias tulee tarkistamaan tilanteen .Mutta ketään ei tullut paikalle, joten lähdin kotiin. Siellä huomasin että hälytysnappi oli taskussa. Toisen kerran kävi saman lailla ostaessani aurinkolasit. EI näkynyt vartijoita, vaikka he muuten olivat aina kassan vieressä, tai lähettyvillä. Anttilaan mennessäni vartijat olivat yleensä ulko-ovella seisoskelemassa. Kerroin näistä tapahtumista Anttilassa työskentelevälle tutulle, joka ihmetteli sitä, että ketään ei tullut paikalle. Tämä henkilö kertoi, jos hälytyslaitteet huutavat, niin kauppias ja vartijat ryntäävät paikalle heti. Sairaanhoitohenkilökunta alkoi kohdella minua törkeästi, poliisit suunnittelivat ja järjestivät sen. Aiheutettiin tahallaan kipua ja tuskaa toimenpiteillä ja kokeilla. Pitkiä aikoja odotusta. Valehdeltiin ja annettiin vääriä hoito-ohjeita sairaudestani, lääkkeistä ja verikokeista. Reseptiä ei uusittu, (esim. kun ei ole yksityisvastaanottoa ei voida uusia reseptiä) terveyskeskuslääkäri sanoi. (SATKS naistentautien PKL 6.8.02, Satalinnan reumapoli 11.9.02, Otavankadun Terveyskeskuksessa mies lääkäri 12.2.03.poltti oikeasta ranteestani kaksi isoa syylää, ei puuduttanut kunnolla ,se tuntui kamalalta .Koko ajan haisi palaneen lihan käry. Sitä kesti tunnin ja lääkäri sanoi minulle, aina kun tuntuu kipua niin sano sitten .Pyysin tätä lääkäriä kolme kertaa, että se leikattaisiin, eikä poltettaisi. Hän vastasi minulle, hän polttaa sen, mutta se voidaan joutua leikkaamaan silti vielä. Olisi ollut paljon pienempi ja nopeampi toimenpide leikkaus, parantunut nopeasti. Sen polton jälkeen ranne oli kamalan kipeä ja ruma palanut kohta. Ne syylät tulivat heti uudestaan. , SATAKS neurologi 26.3.03,Sairaanhoitaja tulee oviaukkoon sanoen isolla äänellä pöliisi soitti ,kysellyt potilaan tietoja. EI mitään tutkimuksia tehty. Rauman reumapolilla 11.7.03, perjantaina klo.14.30.mies lääkäri kirjoitti lääkemääräyksen keltaiselle muistilapulle, mitä ei ollut tarkoitus edes ottaa, sairauteni ei minusta tarvinnut kortisooni annostuksen lisäystä. Tämä lääkäri sanoi, että otat nyt 7.5mg kortisoonia, lapusta ei mitään selvää sitten saakkaan Sanoin hänelle laita se siihen reseptille, hän vastasi, että ei se mahdu siihen! Tämä lääkäri käski minun ottaa isomman annoksen lääkettä, mutta ei muuttanut sitä reseptin lääkemääräykseen! Kortisooni annokseni oli 2.5mg.päivässä.Ei mitään kokeita otettu, hoitaja sanoi käyt verikokeilla SATKS:ssa ja soitat tänne Raumalle parin viikon päästä tuloksista .Hoitaja suttas ja ympyröi seurantakorttiani monesta kohtaa. Lähetteen sain Satalinnaan luuntieysmittaukseen viikon sisällä Soittaessani Satalinnaan saadakseni uuden ajan, sieltä vastasi remonttimies jostakin paarista, kysyen minulta eikö sulla ole muuta numeroa?. Yksityinen silmälääkäri Porissa 17.3.03) kirjoitti Oftan A-pant silmävoidetta, sanoen sen olevan uusi lääke .Sitä ei ole vielä apteekissa, mutta tulee lähiaikoina. Menin Yliopiston apteekkiin 19.3.03.en saauut lääkettä. Kävin monta kertaa kysymässä Oftan A-pant voidetta, aina sanottiin ei ole vielä tullut. Kolmen kuukauden päästä poikkesin taas apteekkiin, ei vieläkään tullut. Samana päivänä kahden tunnin päästä, apteekista soitetaan minulle, että nyt se lääke on tullut. Lääkeoppaassa 1998-1999v.sivulla 518.Oftan A-pant ollut jo silloin myynnissä. Apteekki henkilökunta valehteli minulle, saaden näin minut turhaan käymään apteekissa. Näissä kaikissa törkeää kohtelua, joka oli poliisien järjestämää. Kohdunpoisto leikkaus järjestettiin samaan aikaan, kun tytär täytti vuosia.3.3.03.SATAKS.M1.Osastolla oli remontti järjästetty samaan aikaan, remonttimiehet kulkivat kokoajan huoneen ulkopuolella . Leikkaava lääkäri valehteli että kasvain oli rypälemäinen ja niin iso että oli viimeinen hetki leikata. Papereissa lukee että kasvain oli sileälihaskasvain ja hoitavan lääkärin allekirjoitus on toisen lääkärin. Yritettiin painostaa että leikkaus tehtäisiin selkäydinpuudutuksella, lääkärit ja hoitajat .Osastolla kohtelu oli törkeää. Esm. kun odotin leikkauspöydällä niin hoitaja tulee ovesta sisään ja laittaa nukutusaineen siitä vaan mitään sanomatta. Pyysin osastonhoitajaa ottamaan kipupumpun pois, hän kohautti olkapäitään ja käveli tiehensä. Eräs potilas kertoi olevansa 27 vuotias, ja 7 kerta kun leikattu. Joka kerta hänellä tehnyt pahaa leikkauksen jälkeen. Hän kertoi tämän minulle ennen kuin minut oli leikattu. Viereinen potilas oli saanut palovamman leikkauksessa, osastonhoitajan tutkittua hänet siinä vieressä. Odotin papereita pois pääsy päivänä, remonttimiehet johtoja laittoivat vieressäni! Ennakkoon olisi saanut äänestää, en nyt oikein jaksanut! SK:ssa samaan aikaan kirjoituksia M1.stä remontista! Satalinnassa eräs naislääkäri pahoinpiteli jalkapohjasta minua, pyöritti peukalolla lujaa painaen jalkapohjaa. Yritin vetää jalkani pois, mutta hän piti toisella kädellä kiinni, joten en saanut vedettyä jalkaani pois. Kahteen viikkoon en voinut astua jalalla kunnolla, tämä tapahtui 11.9.02 Satalinnassa. Samana päivänä Sk:ssa sivulla 3 sairaanhoitopiirin kirjoitus, siinä valinta tehtävä miten ihmistä hoidetaan ja miten ei. Tämä on tuskan jakamista. Verikokeen ottajalla oli käsissä paha ihottuma. Pissapurkin kun laitoin seinässä olevasta luukusta toiselle puolelle alustalle, niin hoitopöydällä makasi mies potilas paljaana hoitajia ympärillä. 30.4.03. tyttären kanssa Porin Terveyskeskuksessa 2 lääkäriä 11 potilasta 4 tuntia odotettiin, ei lääkettä! Porin Instrumentarium 2002 syksyllä tytär piilolinssejä varten näöntarkastuksessa, hänelle ei annettu tarkastus arvoja!
Sosiaalit. virkailija sanoi lottoa, jos voitat ei sun tarvi täällä käydä. Toisella kerralla sama henkilö sanoi, ei täältä rahaa saa mihinkään kauneusleikkaukseen. Kun tiedustelin saanko sairaalamaksuista korvauksen, jouduttuani kohdun poisto leikkausjonoon. Verot.virkailija nauroi päin naamaa, älä kaikkia usko. Kun pyysin häntä laskemaan uuden veroprosentin, eläkelaitosten pyydettyä sitä. Ei laskettu uutta veroprosenttia. Kuntieneläkevakuutus muutti omavaltaisesti veroprosenttiani 2002 syksyllä. Soitin 2.6.03. Osuuspankkiin, se yhdistyi 112 Hätänumeroon. Hyväterveydestä soitettiin 19.6.03 ja 4.7.03, että tilaisin lehden. Painonhallinnasta he vinoilivat. Mistähän he sen tiesivät, kun eivät ole minua nähneet ennen, että minulla on ylipainoa. Esm. Sonera teki niin puhelin laskulleni 1.3.03-30.4.03.yhdisti kahden kuukauden laskut, saaden minulle 111.00 euron laskun miinus 20.00 euron latauslipuke, maksettavaa jäi vielä 91.00 euroa. SK:ssa 29.1.03.Peruusteettomia seksipuhelin laskuja satelee satakuntalaisille 100.00 euroa lasku! Syksyllä 2002 Sonera laittoi minut puherinkiin jonkun naisen kanssa. Tiedustelin näistä tapauksista Soneralta, en kunnon selitystä saanut. Muitten ihmisten käytös muuttui negatiiviseksi, ilkeäksi, minulle valehdeltiin asioista. Uusi vuokraisäntä kävi 9.9.2002.(isän ja äidin vihkipäivä)pudottamassa postiluukusta käsin kirjoitetun ilmotuksen, omistaja on vaihtunut ja uuden tilinumeron. Allekirjoitus ja päivämäärä 9.9.02. Ei mitään yhteyden ottoa entiseltä tai uudelta vuokraisännältä ennenpää! Kun muutin pois 2003 kesällä, vuokraisäntä sanoi minulle, et kai jätä törkeeseen kuntoon asuntoa! Esm. vuokran välitys toimisto Porista toi 7 henkilöä katsomaan asuntoa 6.5.03.. Satakunnankansassa toimittajat kirjoittivat törkeästi asioista, jotka tapahtuivat minulle/ liittyivät minuun. Käyttäen syntymäpäiviä, kuten äidin ja isän kuolinpäiviä. Esim. 3. 13. 7. 17. 27 .12. 1954. 1977. Samannimisiä ja näköisiä henkilöitä, Isä on 12.8.71 kuollut sepelvaltimotautiin rintakipua. Satakunnankansassa 12.8.02.s.15.kirjoitus Patologit ja Arkkiatri. Ruumiinavaus kuvaillaan tarkasti, törkeästi. Hetken ennen kuolemaansa hänen kätensä olivat puristuneet tiukasti nyrkkiin rintakivusta. Sk:ssa 2.6.03 kirjoitus Majakoiden loistot sammuneet, asunnot tyhjenevät. Samana päivänä muutimme Länsipuisto 22 Ruosniemeen. Viittaa sukunimeeni, Majakka nimi. Sk:ssa 13.6.03. poliisien kirjoitus kaaharit halutaan kuriin Porissa, kuva kahdesta autosta jotka menevät lujaa. Toejoella Vanhansahank. 17.5.03 tuli minua kaksi autoa vastaan todella lujaa, ajoin pois tieltä. Sk:ssa 4.7.03.Kaaharit kuriin Hyvelässä kuva Linja-autosta, alapuolella teksti. Ei siinä paljon tilaa muille jää. Taas Vanhansahank.12.6.03.linja-auto keskellä tietä vastaan, taas ajettiin sivuun tyttären kanssa.. Tyttären eteen 3 kevaria törkeästi Karjasillantieltä 17.7.03. tytär ajoi! 3 rekkaa törkeästi eteen 9.6.03. rekat tuli pihoista! Poikani kävi katsastamassa Opelin 1.7.03.jarrut oli käsitelty niin, kun poika tuli pihaan autolla, kauhea savu ja käry nousi vanteista. Vanteet olivat tulikuumat, sen jälkeen ne ei ole toimineet kunnolla! Länsipuisto 22 A takapihalle mennessäni viemään roskia, joka kerta mies nousee yhtä aikaa rappusia kellarikerroksesta!(pommisuoja)Tulee vetämään savuja roskisten viereen, ei puhu mitään vahtaa vaan. Asuinympäristö muuttui levottomaksi, remonttia joka puolella. Naapurien käytös muuttui törkeäksi.Kaikissa paikoissa remonttia tai muuta häiriötä. Kaikki mitä minulle tehtiin laitettiin lehteen. Toiset jopa aivan samana päivänä. Tässä on pieni osa tapahtumista, Näitä kirjoituksia on satoja, vieressä muita kirjoituksia joista löytyy yhdistäviä tekijöitä. Niissä toistuu aina sama kaava.

OUTI MAJA Pori

188

193197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mullekin

sosiaalitoimistossa, muista viedä lottokuponki. Onko Sinulla ajokortti, millanen, mulla abc, riittääkö se vai pistetäänkö kirjaimia lisää, kyllä kirjaimet poris riittää mut jos meet turkuseen siel vaaditaan viel D ja jos meet stadiin siel vaaditaan viel pikku e.
      Kyä paree ou pysyä omil kotnurkil.

• jumala

Oisko pikkusen provo-juttu?

• POLIISI MITÄ SINÄ TEET??

Mene oikeesti outi hoitoon, eiköhän poliisilla ole parempaaa tekemistä, kuin sinua kytätä, viaton ihminen ja eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä, kuin poliiseja kytätä ja kuvitella puliukotkin poliiseiks!!! (;

• sIG
        jumala kirjoitti:

siis en usko että sä edes oot olemassa. Huijari.

• Poliisi
        sIG kirjoitti:

siis en usko että sä edes oot olemassa. Huijari.

Hakeudu hyväihminen hoitoon.Mutta kiitos tarinasta siitä onkin jo hetken aikaa kun oon näin hyvät naurut saanu:)

• OUTI MAJA PORI

Tapahtumista lisää tietoa.

• OUTI MAJA
        jumala kirjoitti:

NELJÄ SIVUA TAAKSEPÄIN TOINEN KIRJOITUS RIKOKSISTA!

• Tuplaporilainen

On se elämä kovaa, kun on vilkas mielikuvitus :D Vielä kovempaa, kun joutuu avohoitoon.

Tottahan se on, että Suomen melko rajallisilla poliisivoimilla on aikaa ja mielenkiintoa kytätä jokaista kylähullua. Ja täysin luonnollista, että jokaista meitä valvotaan kaduilla, satunnaisesti reittiä kyselevät ihmiset ovat naamioituneita viranomaisia, puhelimiamme kuunnellaan ja summeria painavat ilmaispostin jakelijat ovat vähintään FBI:n agentteja.

Jos meistä jokainen olisi näin perusteellisessa seurannassa ei tämän maan asukkailla olisi mitään hätää. Pelottavaa tässä on kuitenkin se, että tälläisten kirjoitusten laatijat palloilevat tekemässä näitä tarkkoja havaintojaan keskellämme ilman valvontaa. Ja niin suuressa vaarassa kuin he kuvittelevatkin olevansa itse, niin jokainen meistä kanssaeläjistä on tuplasti suuremmassa, aivan oikeasti.

• Turust

Ei kukaan sano "turkuseen", jollei se ole "Turkuun" niin se on "Turkku".

• järjenjuoksua

Todella törkeä ihmisoikeusloukkaus!
      Jaksamista sinulle Outi.
      Ps. uusi reseptisi ja verhoa pääsi folioon, niin olosi alkaa helpottamaan.

• haukuttu

mutta toi kyllä voittaa kaiken näkemäni, kokemani, täytyy lähettää tuo juttu kaivannon ylilääkärille, jospa vois auttaa.

• Jooseppix

kuin aikaisempaankin viestiisi:

Outista voitaneen kyllä todeta, että erittäin ansiokasta tekstiä. Pitää lukijan mielenkiinnon yllä ja tapahtumakäänteet ovat yllättäviä. Pikkuisen olisi voinut harkita vaikka kappalejakoa, niin olisi ollut mukavampi lukea. Odotan innolla jatko-osaa.

Muuten suositukset ovat samat kuin muillakin. Hoitoa vaatii Outin pää. Porin poliisit...No älkää ainakaan enää pukeutuko pultsareiksi, teidät on jo tunnistettu...

• kazzzz-

:D:D

• on täälläkin

hupaisat jutut. Olen kyllä samaa mieltä kappalejaosta, hiukan sekavalta vaikuttaa.

• tip

lehteen laitettiin, niin tarinasi uskottavuuta lisäisi esim. se että laittaisit ne lehtileikkeet nettiin.

• G.man

Revi äkkiä kaikki hampaanpaikat pois. Poliisi on piilottanut niiden sisään salakuuntelulaitteita! Ja tuo foljo kikka on ihan hyvä, eivät pysty lukemaan ajatuksiasi kun nukut yöllä. Muista hankkiutua eroon kännykästä, poliisit pystyvät seuraamaan liikkumistasi sen avulla.

Ps.jaksamista elämään, kyllä se siitä helpottaa

• Antsa

... en jaksanut lukea kuin vähän alusta.

• Kyä

Nii et tua. Aika kovaa touhuu siäl Poris ku ajattelee. Ei ikä uskois. Taitaa kaveril hiuka särkee päätä ku tollai asioit tapahtuu. Määki ole joskus nähny poliisiautoi!

Et Harjavallas ol ajatellu enempää käyd, siäl on tohtoreit mitkä osaa varmaste auttaa!

• Tajuste
        Kyä kirjoitti:

Nii et tua. Aika kovaa touhuu siäl Poris ku ajattelee. Ei ikä uskois. Taitaa kaveril hiuka särkee päätä ku tollai asioit tapahtuu. Määki ole joskus nähny poliisiautoi!

Et Harjavallas ol ajatellu enempää käyd, siäl on tohtoreit mitkä osaa varmaste auttaa!

Tekstin olisit voinut muotoilla edes jotenkin ymmärrettävään muotoon.
        Juu kyllähän poliisit ihmisoikeuksia loukkaa jatkuvasti mutta eipä yhtään oikeusjuttua ikinä läpi mene, jostain kumman syystä...

• Jiipee

ei vahvistaisi Derbyä!

• jkjk
        Kyä kirjoitti:

kannattasko mennä tutkituttaan se oma pääkoppas..poliisit kiertelee ja valvoo,ja se on niiden työtä,kyllä niitä tulee vastaan monta kertaa päivässä..ja lääkäreiden toiminpiteet ei kaikki ole kivuttomia ja mukavia,mutta ei se niiden vika ole!!!aika hullun puhetta koko tarina!!!elä nyt omaa elämääs,äläkä ota kaikkea niin henkilökohtaisesti!

• Sutemi
        Jiipee kirjoitti:

ei vahvistaisi Derbyä!

En o Antsa!

• ottamatta LÄÄKKEET

Taitaa kyllä nyt iso pyörä pyöriä vähän liikaa. Onko ne ottaneet sun mielialalääkityksen pois vai oletko lakannut syömästä niitä kun kaikki ympärilläsi olevat ihmiset vahtivat sinua? Onkohan kohtalosi kirjoitettu jo Satakunnankansaan?

• kirjottele

mielialalääkkeet, kyseessä on varmasti aivan ERI ASIA. kirjoita esim. skitsofrenialääkkeet. palikka.

• titityyyyyyyyy
        kirjottele kirjoitti:

mielialalääkkeet, kyseessä on varmasti aivan ERI ASIA. kirjoita esim. skitsofrenialääkkeet. palikka.

just joo ja sit se vihree takkinen kaveri hävisi savunailmaan ja tuli västäräkkinä sun parvekkeelle.

• sallinen

Sitä on liikkeellä, koska nyt on kevät ja auringonpilkkujakin on liikaa.

Lisäksi demarit meinaavat jälleen voittaa presidentin vaalit ja työpaikan kahvi maistuu tervalle ...kele.

• rauhallisemmasta kaupunkista..

Tässä olisi ainesta leffaan nimellä Kaunis mieli 2...Käsikirjoituskin valmiina.Kiinostavuutta lisää vielä tarinan perustuminen "tositapahtumiin"....

• heppu

Ei herää epäilys, et olisit ensimäinen ihminen joka kokis tollasta kohteluu, etkä myös viimeinen ihmiset osaa olla sellaisia piruja jos oikein haluavat. Mitä enemmän valtaa, sitä sairaampia ovat toiset.

tsemmpiä Poriin

• sälli
        heppu kirjoitti:

Ei herää epäilys, et olisit ensimäinen ihminen joka kokis tollasta kohteluu, etkä myös viimeinen ihmiset osaa olla sellaisia piruja jos oikein haluavat. Mitä enemmän valtaa, sitä sairaampia ovat toiset.

tsemmpiä Poriin

Aika fiksua jengiä täällä kommentoimassa alkuperäistä viestiä. Miettikää kelle kommentoitte ja millä tavalla.

En ole ihan varma, onko välttämätöntä lisätä epäonnisempien taakkaa yhtään enempää.

• kylkai

jees!

• erehdys

Outi hyvä

Luin tänään ilmoituksesi miljoonamarkkinoista ja päätin katsoa mitä olet tänne kirjoittanut.
      Yhdestä olen varma ja se on, että SK:ssa ollut majakkajuttu ei todellakaan mitenkään liittynyt sinuun. Muistan itse lukeneeni tekstin ja siinä tosiaankin oli kyse majakoista!

• Esko

Tai ainakin netissä.Oikeesti sulla ei ole ihan kaikki ruuvit ja mutterit kohdallaan.huhhuh mitä tekstiä.

• Jani Koivisto

Miten ihmisillä riittää aikaa kehitellä tuollasia tarinoita. Tekemisenpuute on vakava sairaus ja vaatii välittömän lääkityksen aloittamisen. Ompi tainnu mennä iso pallo karkuteille.
      Black Sabbath - Paranoid

• miukumauku

Voi hyvä päivä, lienee poliisilla olevan muutkin tekemistä kun kytätä yhtä ie rikollista ihmistä, skitso olet, muuten valituksesi olisi jo joku kuullut! PYYDÄN SINUA NÄTISTI OUTI PLIIS MEE HOITTOON!!!

• Zigg

Ei taija lääkitys tuommoseen ennää tepsiä. Elinikänen pakkohoito suositeltavampi.

• kaap
        Zigg kirjoitti:

Ei taija lääkitys tuommoseen ennää tepsiä. Elinikänen pakkohoito suositeltavampi.

into

• Kreisi

Te oikeet kahelit olette hienoja ihmisiä. Nimittäin niillä hetkillä kun itse epäilen omaa mielenterveyttäni, etsin jostain teidän kirjoituksianne ja huokaisen helpotuksesta kun huomaan että omat asiani ovat sittenkin melko hyvällä mallilla... Ei muuta kuin tsemppiä, jatkakaa sekoiluanne samaan malliin ja muistakaa raportoida säännöllisesti... kiitos!

• Ääniä

Olet aivan oikeassa! Nukuin kerran sairaalassa ja lääkärit asensivat päähäni lähettimen. Nyt kuulen outoja ääniä pääni sisällä. Äänet loppuivat kun käytin täällä mainittua "pää folioon" menetelmää. Tarkista aina ettei sänkysi alla ole poliiseja. Minun sänkyni alle ne tekivät pesän viimeviikolla.

• Raudat

Mielestäni tuossa on tapahtunut törkeä hoitovirhe!

• pakkopaitaan

Hoitovirhe todellakin. Potilas päässyt vapaalle jalalle.

• tomppa

Tai ehkä lääkäri on vapaalla jalalla.

• -Dave-
        pakkopaitaan kirjoitti:

Hoitovirhe todellakin. Potilas päässyt vapaalle jalalle.

Niin, paha hoitovirhe hyvinkin. Siinä vaiheessa niitä poliiseja vasta tarvitaankin kun tuo Outi-niminen kaheli alkaa luulemaan että joka toinen vastaan tuleva on kyttä ja hankkii pimeästi aseen ja rupeaa riehumaan.

• pumpulipalle

Et sitten saanu enempää tekstiä PÖTKÖÖN? hullu..

• Joojoo...

Olenkin aina miettinyt että kuinka pitkälle ihmisen vainoharhaisuus voi mennä, olen nimittäin luullut olevani vainoharhainen kun TIEDÄN että ku mun koira karkas, niin UFO:t sieppas sen ja asensi siihen tähtienvälisenpulsaattorinanotekniikkasalakuunteluvakoilulähetinradiotelevision.
      Mutta, onnekseni huomaan että mun asiani ovat kuiteski aika hyvin.

Jahas, koira tuli viereen, täytyy lopettaa, humanoidit tarkkailevat tekemisiäni koiran silmien kautta.

• Moose

Kuka hitto haluaa asua Posrissa.

Asun siellä muutaman vuoden ja totesin että ei tuu mitään

• halli

niin on

• eikä
        halli kirjoitti:

niin on

niin joo

• kuinka
        eikä kirjoitti:

niin joo

vissiin

• Hmmpph.

Voi outi parka,mikä kohtalo. Hehehehehehehheheeeeh
      hehehehehehehehehehehhahhahahahaahahahhahahahahaha
      hehehehhehhahahahahahehhehehehHehehehehehehheheeeeh
      hehehehhehhahahahahahehhehehehehehehehehehehehehehheheeeeh
      hehehehhehhahahahahahehhehehehHehehehehehehheheeeeh
      hehehehhehhahahahahahehheheheheheheheh

• CIA

Ei tällaista pysty kukaan keksimään, tuon on pakko olla totta!

• Kelpo

Melkoisen tapahtumasarjan olet kirjannut ylös. Ei ole varmaan helppoa elää tuollaisten asioiden kanssa.

Tuli mieleeni, että Sinun ei kannattaisi kaikkea huomaamaasi tuoda julki - Tarkkailet vaan siten vaivihkaa ja kerrot kokemistasi asioista läheisillesi, he varmasti auttavat Sinua!

Sinun kannattaisi myös perua nuo rikosilmoitukset. Silloinhan nuo asianosaiset menisivät aivan ymmälleen - saisivat siitä melkoisesti ajattelemisen aihetta.

Toivotaan, että asiat kääntyvät parhain päin.

Terveisin, myös porilainen

• jeeeee456

Eiköhän toi otsikko jo kaiken sano...

• Mulleki sanoivat näin

Aloin kertoa ongelmistani ja sama oli vastaus. Kyseessä on minun kohdallani syvällisempi juttu jota Karpo ei ymmmärrä.. Kerron siitä kohta muilla sopivilla sivustoilla.. tuu sinne

• Timo

Mä oonki aina ihmetelly miks mulla menee kaikki perseelleen...
      Nyte syyki selvis > POLIISIT!!! Voi jeevanan jeevana! :)

• kylkai

jees

• ei tod

Kuullostaa niin legendaariselta, että huh huh...
      Kyllä taitaa olla taas puuta heinää ja muutama vesiperä tää juttu.

• Härpätin

Nyt tajuta, saatanan latvaneloset, minkä jutun kanssa te olette tekemisissä!

Jos tuo juttu on tarinana "totta" (siis OM:n omassa päässä), niin hänellä on oikeasti ongelma ja se ei ainakaan parane keskenkasvuisten palikoiden todella järkevistä lausunnoista.

Teidän päänaukojien ja foliohattujen kannattaisi hieman harkita, mitä oikein kirjoittelette; te pahennatte tilannetta ja joku saattaa killua teidän höpinöittenne kannustamana kaulakiikussa, mutta sehän ei teitä kiinnosta.

Ja kuten joku toinen jo kehotti, niin sinun Outi kannattaisi puhua niille, jotka oikeasti välittävät siitä, mitä sinulle tapahtuu ja haluavat auttaa. Tämä heinähattujen paratiisi ei todellakaan ole siihen oikea foorumi.

Koeta pärjäillä!

• hullu olikaan

Näin on. Tähän astisista Outi tuntuu kuitenkin järkevimmältä.

• tom_juice

älä ny kaikkea tosissaa ota. jos tuommone muka totta ois ni vittujako se muille kuuluu.

• Härpätin
        tom_juice kirjoitti:

älä ny kaikkea tosissaa ota. jos tuommone muka totta ois ni vittujako se muille kuuluu.

voi itkunprujut, mistä tollasia tom_juiceja oikein löytyy??

Ei tainnut oikein napsahtaa ajukoppaasi tuo mitä sanoin?

Kyse on siis todennäköisesti siitä, että alkuperäisen viestin kirjoittajalla on ihan oikeasti ongelmia ja hän tarvii niihin apua ja se apu ei todellakaan löydy täältä, eikä ainakaan sinulta tom_juice, vaan joltain ammattiauttajalta.

1. jos siis luulit, että pidin/pidän alkuperäistä juttua totena, niin sinun kannattaa lukea kirjoitukseni uudestaan ja koitappa poitsu oikein pinnistää, jos vaikka pari aivosolua sattuisi heräämään ruususen unestaan.

2. jos taas ajattelit, että ei kannata ottaa tosissaan höpinöitä itsensä jojoon vetämisestä, niin taas voisit pinnistää ja kenties oivaltaisit, että kyse ei ole siitä, mitä minä ajattelen moisesta, vaan siitä, mitä alkuperäisen kirjoituksen laatija tuossa tilassaan ajattelee noista kirjoituksista.

3. Ja sitten sekin, että "vittujako se muille kuuluu", menee raskaasti pöpelikköön; kyllä se kuule pikkasen kuuluu.
        Toisaalta sinua ei taida vittujakaan kiinnostaa se, mitä ympärilläsi tapahtuu, kunhan vaan oma pikku hiekkalaatikkosi pysyy hallinnassasi.

Jos oletetaan, että alkuperäinen juttu olisi totta (äläkä nyt taas ymmärrä väärin, vaan pinnistä oikein lujasti), niin tuolla menolla hiekkalaatikkosi tulee menemään pahasti sekaisin, ja sinun sijassasi alkaisin huolestumaan järjestelmän toimivuudesta.

Ja koska juttu ei ole totta, vaan ongelma sijaitsee vähän muualla, niin kannattaisi taas vähän huolestua siitä, että yhteiskunta ei kykene auttamaan niitä, jotka apua todella tarvitsevat. Ei muuten mutta kohta hiekkalaatikossasi saattaa meuhkata jokunen muukin kuin vain sinä. Ja niillä muilla voi olla vaikka kuinka veikeitä juttuja kerrottavana sinulle...

Hyvää päivän jatkoa sinulle Tom_juice !

ps. tuo vittujako on muuten mielenkiintoinen sana... :)

• Anselmi Rektaalipenetraatio
        Härpätin kirjoitti:

voi itkunprujut, mistä tollasia tom_juiceja oikein löytyy??

Ei tainnut oikein napsahtaa ajukoppaasi tuo mitä sanoin?

Kyse on siis todennäköisesti siitä, että alkuperäisen viestin kirjoittajalla on ihan oikeasti ongelmia ja hän tarvii niihin apua ja se apu ei todellakaan löydy täältä, eikä ainakaan sinulta tom_juice, vaan joltain ammattiauttajalta.

1. jos siis luulit, että pidin/pidän alkuperäistä juttua totena, niin sinun kannattaa lukea kirjoitukseni uudestaan ja koitappa poitsu oikein pinnistää, jos vaikka pari aivosolua sattuisi heräämään ruususen unestaan.

2. jos taas ajattelit, että ei kannata ottaa tosissaan höpinöitä itsensä jojoon vetämisestä, niin taas voisit pinnistää ja kenties oivaltaisit, että kyse ei ole siitä, mitä minä ajattelen moisesta, vaan siitä, mitä alkuperäisen kirjoituksen laatija tuossa tilassaan ajattelee noista kirjoituksista.

3. Ja sitten sekin, että "vittujako se muille kuuluu", menee raskaasti pöpelikköön; kyllä se kuule pikkasen kuuluu.
        Toisaalta sinua ei taida vittujakaan kiinnostaa se, mitä ympärilläsi tapahtuu, kunhan vaan oma pikku hiekkalaatikkosi pysyy hallinnassasi.

Jos oletetaan, että alkuperäinen juttu olisi totta (äläkä nyt taas ymmärrä väärin, vaan pinnistä oikein lujasti), niin tuolla menolla hiekkalaatikkosi tulee menemään pahasti sekaisin, ja sinun sijassasi alkaisin huolestumaan järjestelmän toimivuudesta.

Ja koska juttu ei ole totta, vaan ongelma sijaitsee vähän muualla, niin kannattaisi taas vähän huolestua siitä, että yhteiskunta ei kykene auttamaan niitä, jotka apua todella tarvitsevat. Ei muuten mutta kohta hiekkalaatikossasi saattaa meuhkata jokunen muukin kuin vain sinä. Ja niillä muilla voi olla vaikka kuinka veikeitä juttuja kerrottavana sinulle...

Hyvää päivän jatkoa sinulle Tom_juice !

ps. tuo vittujako on muuten mielenkiintoinen sana... :)

Vittajako täällä itket että yhteiskunta kusee ja sitä joihinkin teineihin purat! Kerronpa sinulle surullisen totuuden. Internetin ihmemaata jo 15v kolunneena olen oppinut sellaisen pikkuseikan että täällä ei taisteluja voiteta niitä ainoastaan hävitään.
        En todellakaan ymmärrä mikä teitä kotiäitejä/yksinhuoltajia/(laita tähän minkä tahansa ylihuolehtivaisen ihmisen stereotypia) oikein riivaa? Jos on noin kova pakko valistaa opettaa ja parantaa mailmaa, niin hea perkele politiikkaan. Todellisuudessa et sielläkään voi vaikuttaa. Aina joku isompi/rikkaampi kusettaa kumminkin.
        Elämä on julma paikka ja heikot sortuu elon tiellä.
        Säälikisi käy Outia ja sinua. Outia siksi että hän on mitä ilmeisemmin sairas ja sinua siksi että luulet saavasi täällä valistamalla jotain hyvää aikaan. Tee Suomen kansalle palvelus ja mene valistamaan jonnekkin muualle jos siitä vaikka olisi jotain hyötyä. Mutta enne sitä katso kuitenkin peiliin että on varaa mennä muille pätemään ja opettamaan!
        Saatana hoivaaja tädit perkele! Keskittyisitte enemmän pillun jakamiseen kuin muitten elämän murehtimiseen ja toisten elämän siten pilaamiseen!

• You've seen the light!
        Anselmi Rektaalipenetraatio kirjoitti:

Vittajako täällä itket että yhteiskunta kusee ja sitä joihinkin teineihin purat! Kerronpa sinulle surullisen totuuden. Internetin ihmemaata jo 15v kolunneena olen oppinut sellaisen pikkuseikan että täällä ei taisteluja voiteta niitä ainoastaan hävitään.
        En todellakaan ymmärrä mikä teitä kotiäitejä/yksinhuoltajia/(laita tähän minkä tahansa ylihuolehtivaisen ihmisen stereotypia) oikein riivaa? Jos on noin kova pakko valistaa opettaa ja parantaa mailmaa, niin hea perkele politiikkaan. Todellisuudessa et sielläkään voi vaikuttaa. Aina joku isompi/rikkaampi kusettaa kumminkin.
        Elämä on julma paikka ja heikot sortuu elon tiellä.
        Säälikisi käy Outia ja sinua. Outia siksi että hän on mitä ilmeisemmin sairas ja sinua siksi että luulet saavasi täällä valistamalla jotain hyvää aikaan. Tee Suomen kansalle palvelus ja mene valistamaan jonnekkin muualle jos siitä vaikka olisi jotain hyötyä. Mutta enne sitä katso kuitenkin peiliin että on varaa mennä muille pätemään ja opettamaan!
        Saatana hoivaaja tädit perkele! Keskittyisitte enemmän pillun jakamiseen kuin muitten elämän murehtimiseen ja toisten elämän siten pilaamiseen!

Jos et olisi liian viisas olisit poliitikko.

• Raumalainen heppu

Onnex meil Raumal o asiat viel suhteelisen tolgullaan!

• juu

han vaikuttaa melko hyvältä paikalta. Muutan oitis Poriin ja sanon poliiseille, että he ovat aika ilkeitä. Toissapäivänä muuten vierailin Porissa ja tuli vastaan poliisi, joka kävi nurkan takana muuntautumassa zombiksi. Sitten se melkein söi minut. Pori on hyvä paikka.

• Lee
        juu kirjoitti:

han vaikuttaa melko hyvältä paikalta. Muutan oitis Poriin ja sanon poliiseille, että he ovat aika ilkeitä. Toissapäivänä muuten vierailin Porissa ja tuli vastaan poliisi, joka kävi nurkan takana muuntautumassa zombiksi. Sitten se melkein söi minut. Pori on hyvä paikka.

Jaa!

• maikkel

Olet sairastumasssa skitsofrenia nimiseen tautiin. hae ihmeessä apua
      t: kokemuksen syvällä rintaääneellä

• okk

kyl

• juttusilukija

Mene hyvä ihminen ammatti-auttajan luo kyl sieltä apu tulee

• potatoman

Pahalta näyttää...... Ottakaa naapurit nyt kädestä kiinni tuota Outia ja taluttakaa hoitoon. "avohoidossa" on aivan liikaa näitä tapauksia.

• www.sontalaatikko.net

Olette päässeet suureen kuuluisuuteen!
      huom. n.20000 kertaa luettu teksti. 18.5.2005.

Tekstisi on päässyt sontalaatikon huumorilinkistöön.
      Vierailkaa. WWW.SONTALAATIKKO.NET
      (kirjoitetaan pienellä)

• Dr.Phil

Kärsit psykoosioireista ja lisäksi sinulla on hankala persoonallisuushäiriö, suosittelen hakeutumista psykiatriseen hoitoon. Kannattaa kysyä itseltäsi että miksi luulisit että kaikki on sinua vastaan?

(tai sitten tämä on hyvä trolli =)

• HorGrath

HAHAHAHAH

Tää juttu löyty sontalaatikko.net sivulta linkkinä, siis ei huh huh et joku osaa olla niin vitun sekasin...

Koht varmaa Tatjanat viipurist tulee viel hakkaa sut, ku koko maailmakii on sua vastaa!

• Carnage

Täytyy kyllä sanoa että olet omasta mielestäni vainoharhainen ihminen. Toisaalta nyt varmaan vedät minutkin oikeuteen kunnianloukkauksesta. Ajattele. Sanoin mielipiteeni sinusta.

Toiseksi haluaisin kuulla perustelut siitä miksi kaikki sinua vainoaisivat. Ihminen, henkisesti terve sellainen ei ala ilman syytä ketään tuntematonta vainoamaan saati sitten kaikki poliisit, sairaalan väki jne.

Kolmanneksi oletko kysynyt tuttaviltasi mielipidettä tähän tilanteeseen vai ovatko he kaikki myös sinua vastaan? Entäs tyttäresi? Jos he epäilevät mielenterveyttäsi kannattaisi kuunnella heitä eikä olettaa että olet oikeassa. (olettaen että he eivät ole tehneet suurta salaista liittoa sinua vastaan)

Kaikkea hyvää sinulle ja onnea niiden oikeuskanteittesi kanssa.

• Maco

Ammatti auttajan luo hakeutumista. Mielenterveys ongelmat on vaikea myöntää itselleen saati jos lainkaan niitä myöntää.

Nyt kun tämä on näinkin julkista.. niin suosittelisin tytärtä ja poikaa hoitamaan äitinsä ammatti auttajalle koska varmasti tämän tekstin myös lukevat.

T: Porilainen.. valitettavasti

• tom_juice

ihan ko jostain jenkkilän iltasadusta.. mutta, oot unohtanu että suomessa ei saa paljon yhtään rahaa oikeus juttuilla. ensimmäisenä tulee mieleen että joko olet joku roku. tai sinulla on joku ongelma. hoito on aika pop. IHMISET EI VAINOA SINUA!!!! miten 3kevaria ja 3rekkaa liittyy mitenkään mihinkään. tuskimpa nuoria kiinnostaa joku muori jolla potkii vähän päähän.. herranen aika, kato itteäs peiliin ja tuu sitten kirjottelemaan tänne. tai.. eti parempi foorumi jossa sinua (ehkä) joku vois uskoakki..

• efsesf

Se tarkoittaa suunnilleen sitä, että sinä tiedät kaiken paremmin kuin muut. Olet varmaan itsekin lääkäri.

• halkean naurusta

lehmä kuole pois

• kallekoo

otsikko kertookin jo kaiken

• Minna P.

Hei Outi, muutaman vuoden lääketiedettä opiskelleena voin sanoa että tuo sinun viestisi täyttää kaikki skitsofrenian määritelmät, joten omatoiminen hoitoon hakeutuminen olisi paikallaan..

Hoitoonhan sinua ei voi kukaan pakottaa, mutta ensi askel parantumiseen olisi juuri tuo omatoiminen hoitoon hakeutuminen sillä sairauden myöntäminen ja sen parantuminen ovat ensi askeleet kohti parempaa ja tasapainoista henkistäelämää kohti.

Tuo, kun sanoit lopussa että sinulta löytyy noita tekstejä kotoa paljon lisääkin saa minut todella huolestumaan, sillä juuri näinhän suurin osa skitsofreenikoista toimii. Eli kirjoittelevat omia ajatuksiaan ja tuntemia uhkiaan paperille, ja jutut kuulostavat ulkopuolisen kannalta täysin tolkuttomilta, kuten ne yleensä ovatkin.

Neuvoisin sinua kääntymään tyttäresi puoleen tässä asiassa, hän varmaan ymmärtää kun on kerta seurannut sinun elämääsi lähempää kuin muut.

• quoise

Kirjoitus todellakin tuo mieleen paranoidisen skitsofrenian oireet. Ihmettelen etteivät ole häntä siellä porissa toimittaneet hoitoon. Toivottavasti tähänmennessä jo ovat.

• quoise

Hoitoon voidaan myös pakottaa.. M1 lähettellä.

• psyk.sh II

Niin jos oikeesti olet 2 vuotta lääketiedettä lukenut, niin luulisi sinun tietävän tahdon vastaisen eli pakkohoidon olevan olemassa ihan edelleen kuten on aina ollutkin. Toki tahdon vastaiseen hoitoon joutuessa täytyy potilaalla täyttyä mielenterveyslain mukaiset kriteerit pakkohoidosta. Mutta tässä tapauksessa kriteerit alkavat hyvinkin nopeasti täyttyä... Ei muutakun lekurin pakeille vaan tai lekuri kotikäynnille. Eiköhän kyseisen "pääkirjoituksen" kirjoittajalta löydy kotoa muutakin "raskauttavaa" todistetta mielisairaudestaan.

• psyk.sh II
        psyk.sh II kirjoitti:

Niin jos oikeesti olet 2 vuotta lääketiedettä lukenut, niin luulisi sinun tietävän tahdon vastaisen eli pakkohoidon olevan olemassa ihan edelleen kuten on aina ollutkin. Toki tahdon vastaiseen hoitoon joutuessa täytyy potilaalla täyttyä mielenterveyslain mukaiset kriteerit pakkohoidosta. Mutta tässä tapauksessa kriteerit alkavat hyvinkin nopeasti täyttyä... Ei muutakun lekurin pakeille vaan tai lekuri kotikäynnille. Eiköhän kyseisen "pääkirjoituksen" kirjoittajalta löydy kotoa muutakin "raskauttavaa" todistetta mielisairaudestaan.

Oman terveytesi vuoksi, outi, suosittelen sulle lämpimästi, että kääntyisit lääkärin puoleen kyseisistä asioistasi. Ymmärrän että kyseiset asiat tuntuvat hyvinkin todellisilta, sillä sinulle ne ovat todellisia, mutta näin ulkopuolisena ammatti-ihmisenä voin kertoa sinulle, että ihmisen mieli ja mielikuvitus tekee toisinaan tepposia ja tekstisi sai minut todella huolestumaan.
        Nykyään on hyviä lääkkeitä kehitetty ja kun löydät itsellesi sopivan lääkityksen ja käyt hetken lepäämässä sairaalassa, niin olosi varmasti parantuu ja ahdistus väistyy ja kykenet jatkamaan normaalia elämää ilman paranoidisuutta, mikä teksteistäsi selvästi heijastuu.
        Toivottavasti saat/haet itsellesi apua mahd.pikaisesti

• Heebo

Joo ihan normaalilta porilaiselta kuulostaa, ei mitään ihmeellistä.

Jos nyt tuntuu ihan oikeasti kaikki mitä sinulle tapahtunut olisi "totta" niin kysympä sinulta "Miksi et pidä puoliasi esim. siellä apteekissa, verotoimistossa, sairaalassa je kelassa ext ext..?" Vittu itsekkin olen niiden kanssa tapellut ja kova kovaa vastaan vaan väittää ni välillä tahtuukin jotain, jos on tarvinnut lappuja hakea lisää ni haetaan ja lisää vaan vääntämään.
      Voin sanoa, että ei se pelkästään porin sairaala ole mikä ei toimi ja tuntuu, että potilasti siirretään paikasta paikkaa (joka on jo kidutusta muutenkin). Omat kokemukset on TYKS:sistä ja HYKS:sistä ja samanlaista suoraan sanottua paskaa palvelua saa. Siinä ei auta muutakuin sanoa VOI S%¤!!ja ¤!%%!% #"#"#% %"¤!¤"!¤ ja karjua niitä hetken aikaa raivohullun katse silmissä hoitajaa, lääkäri tai ketä nyt siellä potilasta pompotteleekaan niin alkaa oikeita ihmisiä tehdä oikeitakin asioita eikä pelkästään "valitan, mulla on ruokatunti nytten. odota hetken aikaa tähän tulee kohta joku toinen".

Et ole muuten vastannut kenenkään kirjoitukseen kertaakaan niin et taida tosissasi asiasi kanssa olla. Muuta vaikka rovaniemen peräkuntaan niin ei enää ooppeli ja volvoa näy.

Ihme, jos porissa ei mikään luista, kun tämä kaupunki vaan on tälläinen.
      Liikenteestä kirjoitetaan aina SK:ssa, kun EIVÄT VIELÄ OLE HUOMANNEET, ETTÄ TÄÄLLÄ EI KUKAAN OIKEASTI OSAA AJAA OIKEIN LIIKENNESÄÄNTÖJEN MUKAAN!

Mitä sitten, jos SK:ssa on kirjoitettu törkeästä prostituutiosta? Ketä kiinnostaa? Tuntuu olevan muutenkin ihan normaalia poliisi toimintaa, jos jossain on jotain tapahtunut niin pidetään paikkaa silmällä hetken aikaa, jos jotain tapahtuu uudelleen.

Ja mitä hemmetin väliä sillä on, jos sulta kysytään missä vaakuna on? Olisit näyttänyt, että tohon suuntaan 6km ja siellä on prisma siitä vielä eteenpäin niin kauan, kunnes tulee vaakuna.
      Seuraavalla sanot, että "tohon suuntaan" voit valita mihin näytät kädellä.
      Helppo kuin mikä, jos ei sillä hetkellä kiinnosta.

Niin ja pulsut nyt huutelee sille joka sopivasti kohdalle sattuu tai jotkut puhelee pelkästää muuten ja taistelee muuten vain mielikuvistus kaverinsa kanssa.

Mutta kuitenkin taitaa kyse olla hieman liian vilkkaasta mielikuvituksesta ja paranoidiasta tai pahemmasta luulosairaudesta.

Kaikkea sitä sortuukin kirjoittamaan.

• mooses

Minulla on yksi sukulainen skitsofreenikko, siksi ei paljon naurata. Ihminen on kemiaa, ettei paljon tartte pääkopassa tapahtua kun muuttuu tarinan henkilöksi. Lisäksi tuollaiset persoonat eivät ole tyhmiä, vaan niin välkkyjä että heidän kanssaan keskusteleminen on erittäin hankalaa - aihealueiden poukkoillessa puolelta toiselle. Kyseessä ei siis ole hullu. Yleinen tunnusmerkki on se että puheenvuoroa ei näiltä persoonilta saa. Puhelimessa keskusteleminen päättyy siihen kun saat jotakin sanottua väliin puhelu katkeaa. Kun vain tämä porilainen itse ymmärtäisi hakeutua hoitoon, niin paraneminen voi alkaa.

• Kellerio

Kaikki ruuvit tallella?

• Kepu

"Niin ja pulsut nyt huutelee sille joka sopivasti kohdalle sattuu tai jotkut puhelee pelkästää muuten ja taistelee muuten vain mielikuvistus kaverinsa kanssa. "

Niitten on oltava poliiseja ne pulsut.. Ei täällä Porissa sellasia oo :D..

Perskeles pihlavassakin ne huutelee kaikil rivouksii

• gigga
        Kellerio kirjoitti:

Kaikki ruuvit tallella?

no mitä luulisit? vaikuttaako siltä että kaikki on kunnossa?

• krisem
        mooses kirjoitti:

Minulla on yksi sukulainen skitsofreenikko, siksi ei paljon naurata. Ihminen on kemiaa, ettei paljon tartte pääkopassa tapahtua kun muuttuu tarinan henkilöksi. Lisäksi tuollaiset persoonat eivät ole tyhmiä, vaan niin välkkyjä että heidän kanssaan keskusteleminen on erittäin hankalaa - aihealueiden poukkoillessa puolelta toiselle. Kyseessä ei siis ole hullu. Yleinen tunnusmerkki on se että puheenvuoroa ei näiltä persoonilta saa. Puhelimessa keskusteleminen päättyy siihen kun saat jotakin sanottua väliin puhelu katkeaa. Kun vain tämä porilainen itse ymmärtäisi hakeutua hoitoon, niin paraneminen voi alkaa.

Tunnen henkilön....hiljainen, ujohko persoona..on useimmiten hiljaa, eikä ole kovinkaan puhelias...yllätyin suuresti hänen aikaansaamastaan tekstistä

• erkkivennamo

"Siviiliasuiset poliisit kaupungilla matkivat ja huusivat törkeitä asioita. Esm.15.3.03. Kävelyk. mies oli pukeutunut puliukoksi, huusi minulle vanha ämmä ja muuta törkeätä"no, ainakin päivän parhaat naurut irtosi

• juupa

kaikkea sitä netistä löytääkin. =D

• Täysjärkinen

Minua viihdyttivät eritysisesti kohdat:

"Anttilan tavaratalossa myyjä laittoi ostamani puseron taskuun hälytysnapin, kun poistuin liikkeestä hälytyslaitteet alkoivat huutaa."
        "Kohdunpoisto leikkaus järjestettiin samaan aikaan, kun tytär täytti vuosia.3.3.03.SATAKS.M1.Osastolla oli remontti järjästetty samaan aikaan, remonttimiehet kulkivat kokoajan huoneen ulkopuolella . Leikkaava lääkäri valehteli että kasvain oli rypälemäinen ja niin iso että oli viimeinen hetki leikata."
        "Uusi vuokraisäntä kävi 9.9.2002.(isän ja äidin vihkipäivä)pudottamassa postiluukusta käsin kirjoitetun ilmotuksen, omistaja on vaihtunut ja uuden tilinumeron."
        "Apteekki henkilökunta valehteli minulle, saaden näin minut turhaan käymään apteekissa. Näissä kaikissa törkeää kohtelua, joka oli poliisien järjestämää."

Aika yllättävää että Outi pitää seikkailuelokuvista ja lukemisesta. Pitäähän sitä mielikuvistustaan jollain ruokkia.

• mallioppilas

...juttu ole päässy viikon suosituimmat listalle?
      Tätä on kuitenkin luettu joku 44tuhatta kertaa ja listan alimmaista on luettu vain 8000kertaa.

Onkohan tässäkin jotain hämärää taustalla? Kenties Porin poliisien salaliitto? ;)

• että

näitä käyntejä alkoi kertyä vasta sen jälkeen kun kirjoittaja oli laittanut ilmoituksen asiasta Satakunnan Kansaan. Käyntien pitäisi kertyä viikon kuluessa kirjotuksen ilmestymisestä palstalle, jotta se näkyisi viikon suosituimmissa.

• Jokke

Kaikenlaista sitä Suomessakin tapahtuu, sortamista. Onneksi ei meillä täälläpäin.

• hmm

Älkääs nyt ihmiset noin pahansävyisesti naista mollatko! Skitsofrenia on vakava sairaus ja se ei todellakaan lyö lisää pökkyä pesään, jos hän sattuu näitä lukemaan...

• Leevi

Tämä Internut on siitä eriskummallinen paikka, että täällä ei voi tietää kuka on tosissaan ja kuka ei.

Niinkuin muutama on jo aiemmin sanonut, jos tämä henkilö on oikeasti sairas, saatatte sanoillanne aiheuttaa käsittämättömän suuria asioita.

• Ku-fo

Foliohattu päähän, niin ei enää poliisit kiusaa, eikä ufot tuu sun talon katolle.

• Lare

no jos kerran tyyppi on noin sairas, ni ehkä kannattais sen tuttavien tehä asialle jotain.. Enpä muista millon oon viimeks nauranu näin räkäsesti. Kiitos kuitenkin vaivannäöstä, että oli kirjottanu oikein perusteellisen tekstin.
        Ja porilaisille; tunnistatte tarina tätimme kadunkulmassa kirjottamassa vihkoonsa tarkkoja kellonaikoja ja päivämääriä. :D :D

• enkeli

uskoisko tollasta :D on sulla outi jutut.. :D ei kannata muuten enää ees käydä ulkona, taikka kaupassa :P sun leivissäkin voi olla salakuuntelu laitteita, kun poliisit on myyjien kans sopinu :D en paljoo sulle naura :P mutta koita jaksaa.. ei kannata ees vessassa käydä, jos poliisit on pannu siikoja sinne =) MUTTA VOIMIA JA JUMALAN SIUNAUSTA

• Androidparanoid

Just because you are PARANOID doesn`t mean they are not after you! Tule ulos kaapista ja myönnä että sulla ei oo kaikki kotona! Pilleriä poskeen vuan!

• enkeli

just niin. Sulla Outi täytyy todella olla TODELLA vilkas mielikuvitus. Tosin sun tarinas alko hieman naurattamaan. Saatat olla "hieman" vainoharhainen, jos nyt vaan uskoisit niitä lääkäreitä ja söisit suosiolla ne määrätyt lääkkees, niin olo varmaan paranisi.. Tsemppiä sulle!

• lapset lapset

kasvaa aikuiseksi?

Mieti vähän teini mitä kirjottelet. Huoh.

• _-..:::6:::6:::6:::..-_

YOUR END IS NEAR, IF YOU MAKE THAT HABIT...
      -------------------------------------------------
      Niin kai sä nyt tajuut että ei " oikeessa elämässä " tapahdu tollasta...oot saattanu kattoo elokuvan " the net - verkko kiristyy " liian monta kertaa jos luulet että suomessa poliisit ja sairaanhoitoviranomaiset ryhtyis tollasseen... Esim.
      Ne ohi ajavat poliisit saattavat tarkkailla mahdollisia nuoriva jotka lähtevät ottamaan viivoilta poliisin kanssa jos ne siihen suostuvat...sateessa ei tietenkään siviili autoa huomaa...tai joku joka tulee viereesi tupakalle saattaa haluta jutella kanssasi mutta on siihen liian ujo...tee aloite...ota selvää tuosta asiasta...kysy esim siitä hälytys jutusta että miksi se halyytin on ostamasi vaatteen sisällä...???
      Sitten, mitä itse luulisit miltä tuo tekstisi alussakin kuulostaisi???

Ok, minulla on rahat loppu...--> menen antamaan syytteen siitä että lahtelainen poliisi ajoi niin lujaa ohitseni että kuralätäköstä lensi vedet uuteen takkiini...nahkatakki muutti heti väriä...plääh...ei siitä saisi kuin korkeintaan 200 euroo plus oikeus kulut...mutta entäpä jos kertoisin että minua ovat vainonneet poliisivoimat ja PILANNEET IMAGONI...no ainakin tämän TEKSTISI JÄLKEEN SINULLA EI OLE ENÄÄ IHMISYYDEN LUOMAA IMAGOA...MUISTA LAITTAA VIEL HESARIIN JA ETELÄ-SUOMEN SANOMIIN ILMOTUKSIA ETTÄ " HALUTAAN HENKIVARTIOITA PITÄMÄSSÄ POLIISIVOIMAT KAUKANA..." SAAT MINUSTA SILLOIN KAVERIN...

• jozzu82

olen samaa mieltä kuusikuusikutosen kanssa siitä että sulla on vain kaksi tietä...elää sen kanssa tai lopettaa se...tiedätvarmaan mitä tarkoitan...:)

t: jossu

• joned

ei kukaan oikeesti tee tollasta juttua rahasta...666: millanen ihminene on 666 kun ei tajua mitä huonoa hän saa aikaan...nicki:kin on aivan väärä...jos toisella on huono olo niin älä pahenna sitä....

• paskempi juttu...

...

• esaijas

Tän täytyy olla joittekin skitsojen foorumi. Voihan kettu.

• kartsa

mitä huumeita sinä outi käytät?

• Elämä on....

Täytyy kyllä sanoo että yhdestä asiasta olen Outin kanssa täysin samaa mieltä.

Lääkitys todellakin on väärä. Outille välittömästi voimakas psyykelääkitys ja lähete suljetulle.

• Psyk.sh

Oletko ajatellut vaihtaa lääkkeesi Temestaan tai kenties suoraan Ativaniin? Diapam ei myöskään olisi pahasta.Olet jonkin aivan muun kuin sisätautisen lääkärin tarpeessa.

• ei...

...välttämättä ole hyvä lääke. Se voi haittavaikutuksina laittaa kikulinkin seisomaan. Diapam pieninä annoksina sopisi ehkä paremmin.

• dfgher
        ei... kirjoitti:

...välttämättä ole hyvä lääke. Se voi haittavaikutuksina laittaa kikulinkin seisomaan. Diapam pieninä annoksina sopisi ehkä paremmin.

Joo ei saattaisi olla hyvä lääkitys varsinkaan kun alkuperäisen viestin kirjoittaja on nainen ;) Seuraukset voisivat olla...hämmentävät.

• psyk.sh II

Niin siis Temestahan on sama kuin Ativan, mutta vain injektio muodossa. Ja kertoa voin vuosien kokemuksella mielisairaalassa työskenneltyäni, ettei Temesta skitsofrenian oireisiin niinkään auta. Temesta on rauhoittava lääke, kun myös Diapam mitä joku myös ehdotti. Ne toimivat kyllä hyvin muun lääkityksen rinnalla, mutta itse skitsofrenian oireistoon kuten harhoihin auttaisi paremmin esim. risperdonit( mm.Risperdal), viime kädessä klotsapiini lääkitys olisi paikallaan jos ei muista apua. Klotsapiini on mm. Leponex = Froidir. Toki klotsat voidaan alkaa jo heti kättelyssä jos tarve niin vaatii... tiedoksi vaan ihan hyvällä jos oikeesti oot psyk. sh...

• Dr.

DG: Paranoidinen psykoosi, tod.näk. skitsofrenia. Toiv. ko. hlö. saa psykiatrista apua...

• stella

Tässä taas nähdään kun kukaan ei VÄLITÄ kenestäkään. Paranoidinenhan tää ihminen on. Nyt omaiset ja ystävät auttamaan. Onhan tossa tekstissä osoitteita tai sitten niiden perusteella ilmoitus MTT:hen.

Ja kakaroille, joskus jotain muutakin kuin ainaista hahattelua. Se voi joskus kolahtaa vaikka omalle kohdalle.

• pexi69

kannattaako kattoo liikaa jenkki leffoi, hiukan meinee vaikutsta niistä... ei tollasta tapahdu oikesti, psykoosin oireita kaikki, haasta ny viel usa oikeutee ku on tehn y selasii sarjoja/leffoja et hämää.... sit on kaikki hyvin... eli siis paskan jauhantaa suoraan sanottuna eikä mitää muuta!!! BULSSSII SANON MÄ!!!!

• jaa että tällästä...

Anteeksi maalaisuuteni, mutta eikös kunnan tai paikallisten sosiaaliviranomaisten homma ole TOIMITTAA TÄLLÄISET IHMISET HOITOON!!!!
      kyseinen ihminenhän on psyykkisesti sairas, luulisi omaisten jo huomaavan. Ei näin...ei todellakaan näin!!???!!!

• _?_

Jos sosiaaliviranomaiset ei tollaisia toimita hoitoon niin ainakin itse tajuisin hakeutua, jos vakavissani tollaista tarinaa selittäisin.

• Gee

Ihminen, joka epäilee paranoidisesti kaikkien olevan häntä vastaan, ei todellakaan mene vapaaehtoisesti mielenterveystoimistoon. Nämä asiat ovat Outille varmasti erittäin todellisia.

Paranoidisuuteen liittyy nimenomaan kaikkien tapahtumien yhdistäminen toisiinsa. Me näemme nämä täysin päättöminä, mutta Outi näkee selkeän yhteyden näiden välillä, poliisit, autot, lehtijutut, puhelinsoitot, lääkärit.

Tämä näyttää jatkuneen pitkään ja saanut jo isot mittasuhteet. Siksi hänen olisikin tärkeä saada pian apua. Mutta se onkin vaikeaa. Miten saada paranoidinen ihminen hoitoon. Jos tällainen rikosilmoitus on oikeasti jätetty, toivottavasti sitä kautta puututaan asiaan.

• se parhaiten nauraa jolla o...
        Gee kirjoitti:

Ihminen, joka epäilee paranoidisesti kaikkien olevan häntä vastaan, ei todellakaan mene vapaaehtoisesti mielenterveystoimistoon. Nämä asiat ovat Outille varmasti erittäin todellisia.

Paranoidisuuteen liittyy nimenomaan kaikkien tapahtumien yhdistäminen toisiinsa. Me näemme nämä täysin päättöminä, mutta Outi näkee selkeän yhteyden näiden välillä, poliisit, autot, lehtijutut, puhelinsoitot, lääkärit.

Tämä näyttää jatkuneen pitkään ja saanut jo isot mittasuhteet. Siksi hänen olisikin tärkeä saada pian apua. Mutta se onkin vaikeaa. Miten saada paranoidinen ihminen hoitoon. Jos tällainen rikosilmoitus on oikeasti jätetty, toivottavasti sitä kautta puututaan asiaan.

paranoidi skitsofrenia on parannettavissa... muut orgaaninen psykoosi,delirium alcoholik,tai huumeiden käytöstä aiheuneet pitempi aikainen sekavuus saattaa kestää aikansa ja vaatii pitempää sairaala jaksoa...mutta väärissä asioissa toki säästetään,sairaus pääsee pitkälle ja siittä kärsii muutkin kuin itse avun tarvitsija,josko paperiväki palaisi taas koneille että päästään kirjoittelemaan m1 lähetteitä...kaikkihan toki on suhteellista sanoi jo einstain,"fortite in re suavite in modo"... ei kun häntä pystyyn ja kohden kesän pälviä, P.s: kyllä se siittä... PAHENEE.T:PIKKUSEN HULLU ittekkin.

• Kaasufeikki
    • Frank Budden

Mene ihmeessä hoitoon. Sun paikkas ei ole vapaalla jalalla.

• JormaStiina

Ja minä kun luulin että MINÄ olen sekaisin....

• kuvaus

Aivan mahtava ja klassinen esimerkki vainoharhaisuudesta joka liittyy skitsofreniaan, paranoidiseen sellaiseen.
      Tämä kouluesimerkiksi lääkiksen psykankurssille!

• Poritar*

..todellakin tietää mitä Porin kihlakunnan poliisilaitos kommentoisi tähän? =)

• Flamero

Tarkista ennen lähettämistä kielioppi kun on näinkin vakavasta jutusta kyse... Pitäisikö niissä lääkepurkeissa lukea "Omistajani sairastaa sydämen vajaatoimintaa" kun niissä ei mainittu sitä?

• Kolea

Ei jestas... tollaset ihmiset laittaa vihaseks... vaikka ihan selvästi sairas ihminen... vois tytär varmaan tehä jotain... vink vink vink

• Vinkuintiaani

Laittaa vihaseks? Kuka tässä on selvästi sairas ihminen?

• minä

eiköhän tos ollu kaikki!!!!!

• kastemato

Ei taida Outi Majalla enää hissi nousta ihan ylimpään kerrokseen. Voimia vaan lapsille ja jaksamista...

• sakke

onko sulla päässä vikaaa nä sun skitsoilut o laitettu jo sontalaatikkoo kannattais vissii hommata sitä seuraa kotiin ku o noin yksinäistä että pitää rueta keksimään

• H-Diddy

Selvä tapaus

• Harri Veijonen
      • Pääpää

Kyllä tuota egoismia voisi hieman hillitä. Olet listannut sivuillesi Suomen top 100 kirjailijat ja laittanut itsesi sijalle 90. Ja sitten olet kirjoittnut itsestäsi esittelyn Wikipediaan ja haastattelet itseäsi lehdessäsi. Jotakin rajaa.

• Suomen Sallaenen Polliisi

Suomen Sallaenen Polliisi (SSP) tulee seuraamaan tilanteen kehittymistä.

t:Suomen Sallaenen Polliisi (tm)(r)(c)

ps. Outi pistä folio päähän niin helpottaa

• viitsittäis

leikkiä vakavalla asialla. Mielestäni tässä saattaa olla viranomaisten puolelta kyseessä vaikka heitteillejättö!

• Olli

Kyllä ne ihmiset minuakin tarkkailevat. Autolla ajelevat katsovat, joskus osoittavat sormella. Kaupassa myyjät kyttäilevät. Joskus joku puliukko alkaa ilman mitään syytä kysymään rahaa tai jotain muuta. On se kamalaa kun ei saa missään olla rauhassa.

• Kakkakuuppa

Tän täytyy olla rölli

• Aikuisten oikeasti

Tälläkin hetkellä kuulen kuinka naapuri kuuntelee seinän takana. Mutta äänet pään sisällä on hiljenneet... Alumiinifolio auttaa sittenkin... Hää hää...
      Vein roskia aamulla, ja pihalla ei näkynyt yhtään ihmistä. Ne kaikki varmaan seuraavat minua ikkunoista.
      Asun Sampolassa.... Auttakaa

• Ujo Piimä

Ihme kun ei ole kirjoittanut ISOILLA kirjaimilla juttuaan jotta olisi vaikeampaa lukea sitä.

Kirjoittaja on selvästikkin häiriintynyt henkilö, jonka pitäisi päästä hoitoon mahdollisimman nopeasti. Psykoosin eteneminen pitäsi saada estettyä ja jotta tästä ympäristölle (ihmisille)aiheutuvat mahdolliset uhkat voitaisiin estää.

Kokemuksella: Lähipiirissä huomattavasti lievempänä nähtynä ja murheellisen lopun kumminkin sai hän.

• äpäräinen

"Satalinnassa eräs naislääkäri pahoinpiteli jalkapohjasta minua, pyöritti peukalolla lujaa painaen jalkapohjaa. Yritin vetää jalkani pois, mutta hän piti toisella kädellä kiinni, joten en saanut vedettyä jalkaani pois. Kahteen viikkoon en voinut astua jalalla kunnolla, tämä tapahtui 11.9.02 Satalinnassa."

Mikäköhän tossa mahtaa olla pointti??

• Häläpäti hämmää

Ku tämmöstä kirjottelet?

• Matti N

Hyvä Outi olen itse joutunut melko samanlaisen vainoamisen kohteeksi täällä Keravalla. Minua seurataan aamusta iltaa. Poliisit väijyvät minua pusikoissa etenkin iltaisin pimeän aikaan puistoissa ja syrjäteillä.
      Pahinta on että he puhaltavat siihen pilliinsä. Jotenkin he ovat onnistuneet sijoittamaan jonkinlaisen toistimen asuntooni kun kuulen sen vihellyksen aika ajoin. Lukuisista yrityksistäni huolimatta en ole onnistunut löytämään kyseistä laitetta.

Tiedän että he hiippailevat öisin asunnossani, koska eteisessä ja olohuoneessa on kuraisia kengän jälkiä. He myös laittelevat salaa sähkölaitteita päälle tietämättäni ja piilottelevat tavaroita. Eräänä yönä heräsin kauheaan savuun kun asunto oli tulessa. Olivat käyneet yöllä laittamassa hellan päälle. Selvä murhan yritys!

Olen kirjoituksestasi rohkaistuneena tehnyt myös rikosilmoituksen Keravan poliisia ja sosiaalivirastoa vastaan. Kertomasi tapahtumat ovat järkyttäneet minua niin syvästi etten enää uskaltaudu lääkäriin enkä ota lääkkeitäni. Yrittiväthän he murhata minut jo kerran! Tällainen ihmisten vainoaminen on todella törkeää ja valtiovallan olisi syytä puuttua asiaan!

Teille epäilijöille sanon vain sen että odottakaa vaan, vuoronne tulee ennen pitkää. Poliisi ei jätä ketään rauhaan jos heitä ei pysäytetä. Sillä kommunistit ovat soluttautuneet poliisivoimiin ja ottaneet ne hallintaansa. Heidän tavoitteenaan on alistaa koko maailma kiinan alaisuuteen. Tiedän tämän siitä että Ben Zyskowicz sen minulle henkilökohtaisesti vannoi ja vakuutti.
      Luojan kiitos tässä maassa on edes yksi instanssi mihin vielä voi luotta ja se on kokoomus. He tietävät kaiken kommunistien saatanallisesta salajuonesta.

Kaikkea hyvää ja jaksamista sinulle Outi. Et ole yksin!

• Nardi

"Sillä kommunistit ovat soluttautuneet poliisivoimiin ja ottaneet ne hallintaansa."

Eikös ne Suomen kommunistit aikoinaan laulaneet, että me ollaan Suopon mustalla listalla.

• Raimo S.

Kiitos Matti!
        Vasta kirjoituksesi jälkeen uskallan kertoa omista kokemuksistani vainotuksi joutumisesta.

Ensimmäiset havaintoni epäilyttävästä toiminnasta ympärilläni tapahtui Heinäkuun 18. vuonna 2003.
        Kävelin lähikauppaani tekemään viikonloppuostoksia kun tajusin, että joku seuraa minua. Sama hahmo oli seurannut minua kotiovelta saakka. En uskaltanut katsoa sitä suoraan vaan jouduin vilkuilemaan sitä sivusilmällä. Kauppaan astuessani hahmo katosi, mutta ostokset tehtyäni ja kaupan ovesta ulos astuessani sama hahmo jatkoi seuraamistani.
        Kun pääsin kotipihalleni se seurasi ihan ovelle saakka.

Olin todella peloissani enkä uskaltanut edes soittaa mihinkään.

Usein pelkotilassa haen turvaa viinasta ja niin tein myös sillä kertaa.

Uskon tapaukseen liittyvän aivopesua, jonkinlaista mielen manipulointia sillä seuraava muistikuva on kun herään samalta tuolilta johon edellis päivänä kauppareissun jälkeen istahdin viinaa juomaan.

Seuraaja oli ilmeisesti saanut jostain avaimen kotiini koska oli päässyt lisäämään jonkinlaista unilääkettä juomaani.

Seuraaja/murtautuja oli käynnillään juonut viinani loppuun, vaihtanut setelirahani kolikoihin (huonolla kurssilla) ja oli vielä oksentanut syliini.

Otin lipastosta kukkaron jota pidin niinsanottuna säästökukkaronani. Lähdin aamupäivällä kävelemään kohti paikallista kuppilaa mielessäni muutama olut. Ajattelin josko ne auttaisi päänkipuuni mikä johtui tainnutusaineesta jota seuraaja oli juomaani sujauttanut.

Koko matkan sama hahmo seurasi minua aina baarin ovelle asti.

Kulautin huikan oluesta ja kurkkuuni nousi oksennus.

Päättelin, että olut ja yhä ruumiissani oleva tainnutusaine eivät sopineet keskenään.

Jätin oluen pöytään ja lähdin kävelemään kohti kirkonkylän A-kauppaa. Ostin pullon Jameson viskiä ja kaksi pulloa 0.5litraisia Koskelaista.

Taas sama hahmo seurasi minua kunnes yht'äkkiä katosi. Arvelin sen pelkäävän vettä koska taivaalle ilmestyi tummia pilviä.

Jatkoin matkaani kohti läheistä puistoa jonka penkille istahdin.

Sadetta kuitenkaan ei tullut ja pilvet väistyivät.
        Samalla avasin Jamesonin ja huomasin sivusilmällä samaisen hahmon makaavan maassa edessäni.

Hyppäsin pystyyn ja nielaisin huikan väärään kurkkuun ja oksennus pulahti kurkkuuni ja sieltä suoraan kadulle.
        Lähdin juosemaan karkuun, mutten saanut karistettua seuraajaa kannoiltani kun vasta kotiin päästyäni.

Sen jälkeen en ole ulkona käynyt.

Koitappa pärjätä Matti!

Sinä vielä voit liikkua ulkona. Minä en!

-Rami-

• haha

Käpysotilaat yrittävät vallata suomen!!!!!!11

• Pertti

Ota yhteyttä Hannu Karpoon, se osaa auttaa...
      Äläkä myöskään syö jugurttia, siinä voi olla mikro-siruja jotka alkavat piippaamaan päässäsi.

• Juhan af Gran

Kyllä tuo en ihan selvästi humpuukia. Eihän tuollaseen usko kukaan.

Olet selvästi päästäsi vajaa.

Eri asia olisi jos ne "poliisit" olisivat olleet humanoideja Luxicarzoc planeetalta ja niillä olisi ollut osterin muotoiset hampaat ja olisivat huudelleet: "Praxla! Praxla! Rörröplökli! Jippiajee!"

Se olisi ollut paljon uskottavampi tarina.

Kiitos ja hyvästi!

Poistun ulottuvuuksiin!

Trixad.... viuh...

• ramboz!!

kaikenlaisia ääliöitä sitä tässä maassa näkee!!Jos joku ton tarinan uskoo ni ei vois asiat huonommin olla...toi ämmähän on ihan vainoharhanen ja todennäköisesti joku saatanan pultsari joka on juonu ja kussu aivonsa etanolin ja muiden aineiden kanssa pihalle...ei helvetti. SÄÄLITTÄVÄÄ..ajaisin tollasen päälle jos jossain näkisin!!

• pasi

minuakin ovat sairaanhoitajat ahdistelleet ja kun tein asiasta ilmoituksen johtavalle ylilääkärille hän käski minun rauhittua

• pena

... jäänyt lääkkeet tädillä ottamatta. =)

• jatkoa

Outille. Olipa hän sitten oikeasti olemassa tai ei!

• Aivan totta.

Kyllä olet Outi kovia kokenut.. ihan totta. ööö...hyvää loppuvuotta.

• hahahahahaahahaha

Luin kokemuksestasi ja olen vakuuttunut, että SINÄ vainoat minua. Kaikki ajankohdat ja tuntomerkit täsmäävät. Teen rikosilmoituksen!!!!!!!!

• minä

..että miksi tämän viestiketjun aloittaja, Outiko se oli, ei ole vastannut yhteenkään viestin.. Oletteko te mahdollisesti saaneet hänet järkyttymään kirjoituksillanne ja hän on tehnyt jotain itselleen..? Samaa mieltä siinä kyllä oon että hoitoon Outin pitäisi mennä.. Toivottavasti joku läheinen ymmärtäisi auttaa häntä..

• ..käy...

..mutta kukaan ei ole ohjaamossa!

• tänään...

Outi "mainostaa" monen rivin ilmoituksella tästä kirjoituksestaan. Ihmettelen vaan, että miksi Porin Sanomat julkaisee tämän tyylisiä lmoituksia? No, savatpa rahaa (ko ilmoitus 24 euron arvoinen).

• pöpi

sinähän olet täysi kahjo outi, mutta onneksi sinua ei ole vielä ufot kaapanneet.

• vaikeata myös

Moi Outi! Mulla on itselläni ollut kanssa vakavaa paranoidisuutta ja on joskus vielä edelleenkin. Olen monta kertaa ajatellut, että mikä ajatus siinäkin on takana ja olisiko mitään perusajatusta mikä voisi auttaa. Musta tuntuu että sua pikemminkin vaivaa se että "vainoaako" joku/poliisit sua henkilökohtaisesti OIKEASTI vai onko se MIELIKUVITUKSEN TUOTETTA. Tuskin vainoaa, mutta tiedän kyllä itse miltä tuntuu kun se filmi lähtee pyörimään silmissä. Tosiasiahan on se että jos joku todella alkaa sua henkilökohtaisesti vainoaamaan, niin silloin pitää pyytää apua että se loppuisi eli ajattele niin että jos joskus nyt sitten paljastuisi että joku on sun perässä,siis vaara olisi TODELLINEN, niin sitten haet apua et sen takia että joku pultsari pahaa päiväänsä puistossa vittuilee sulle. Poliisit auttaa sua jos joku ahdistelee sua OIKEASTI. Ja toinen juttu siitä että et tiedä vainoaako joku sua, niin anna sen asian vain olla. ANNA VAIN OLLA, kyllä ne ratkeaa JOS TOSI on kyseessä ja sehän vain on helpotus jos asiat ratkeaa, sillä SILLOIN voit pyytää apua. Tsemppiä paljon, paljon ja vielä kerran paljon, toivottavasti saat jotain selvää tekstistä ja rohkaistu hakeutumaan hoitoon jos siltä tuntuu ja juttelemaan asiosta. Kattele jotain muuta filmiä välillä:)

• krisse

Pakko kommentoida tähän....ekaksi voin sanoa, että outi maja on todellinen porissa asuva henkilö..tunnen hänet!

Sitten sanon seuraavaksi, että ettekö te hyvät kommentoijat tajua, miten monet ihmiset maailmassa kärsivät vakavista mielenterveysongelmista. Miksi ihmeessä pitää lisätä vettä myllyyn...????? kaikenlaisilla "pistä pääsi folioon" -jutuilla. Parempi olisi olla ottamatta mitään kantaa outin kirjoittamaan tarinaan.
      Siitä asiasta olen samaa mieltä useimpien kanssa, että outin asiat ei ole hyvin. Kun ihmisen mielenkiinto kohdistuu tällä tavoin jokaisen ihmisen liikkeiden seuraamiseen ( kaikki tuntuvat pitemmän päälle tarkkailevan jo itse kutakin)...vaatii se asianmukaista hoitoa....

Ongelmallisinta tässä kuitenkin on saada Outi itse ymmärtämään sairautensa, sillä hän todella uskoo ja on vakuuttunut näistä tarinaansa kirjoittamista asioista. Alkusykäyksen on saattanut antaa vaikkapa jokin salaliittoelokuva, joissa täysin viaton ihminen joutuukin yhtäkkiä valtavan salaliittojuonien uhriksi. Jos ihmisen oma elämä on "mitättömän tylsää", alkaa mielikuvitus tuottaa siihen väriä hyvinkin vaarallisella tavalla..kuten olemme kaikki huomannneet. Kun näitä sitten yksinäisyydessään pohtii...alkaa kaikki tuntua todelta, todella todelta. Mutta me kommentoijat emme saisi edesauttaa tällaisen ihmisen epätodellisen maailmankuvan luomisessa. Siksi voisitte lopettaa "asiattomat" kommentit siitäkin, kun poliisit on pistänyt salakuuntelulaitteita kännyköihinne.

Outille haluan sanoa, että minä tiedän miltä sinusta tuntuu, tiedän miten todelliselta kaikki nuo asiat sinusta tuntuvat. Minulla ei ole antaa ohjetta siihen, miten saisit takaisin oman taodellisuudentajusi, mutta oletko ottanut yhteyttä mielenterveystoimistoon ja pyytänyt apua. Ne eivät juonittele sinua vastaan, vaan yrittävät auttaa sinua. Tämän tapainen salaliitto poliisien, sairaaloiden, anttilan myyjien, katsastusasemien jne. välillä ei ole oikeasti mahdollista. Sinun tulisi huomata, että olet vain yksi ihminen tässä suuressa maailmassa...et ole mitenkään erityisen tärkeä esimerkiksi poliittisesti, et tiedä mitään salaisia koodeja esim.sota-asioista...olet vaan tavallinen ihminen, tavallinen porilainen. Siksi ei poliiseilla, sairaaloilla ym...ole mitään syytä muodostaa sinua vastaan minkäänlaisia salaliittoja. Tiedän, että nämä kommentit ( myös minun kommenttini) saattavat satuttaa sinua, ja tunnet olosi masentuneeksi ja avuttomaksi, kun kukaan ei usko....auttaisin itse jos osaisin...Mutta sinä tarvitset pätevää henkistä sairaudenhoitoa...sen saaminenkaan ei ole helppoa, tuntuu ettei kukaan välitä. Minä toivon, että joku alan lääkäri on myös lukenut sinun tarinasi, ja kun otat yhteyttä mielenterveystoimistoon...he toivottavasti huomaavat tuskasi...
      Koeta outi jaksaa, ja lapsillesi jaksamista myös!
      PS: Oletko Outi yrittänyt pyytää apua Jumalalta? Vaikka en ole uskovainen, uskon kuitenkin, että Hän on olemassa. Tällaisessa tilanteessa tuntuu, että Hän olisi se, joka sinua voisi auttaa kaikkein parhaimmin!

• AnneliA

Täyttä asiaa tuo. Jokainen meistä voi olla samassa tilanteessa aivan yhtäkkiä.

Jättäkää se pilkkaaminen hyvät ihmiset ja kasvakaa aikuisiksi. Todella lapsellisia olette suurin osa.

• krisem

Pakko kommentoida tähän....ekaksi voin sanoa, että outi maja on todellinen porissa asuva henkilö..tunnen hänet!

Sitten sanon seuraavaksi, että ettekö te hyvät kommentoijat tajua, miten monet ihmiset maailmassa kärsivät vakavista mielenterveysongelmista. Miksi ihmeessä pitää lisätä vettä myllyyn...????? kaikenlaisilla "pistä pääsi folioon" -jutuilla. Parempi olisi olla ottamatta mitään kantaa outin kirjoittamaan tarinaan.
      Siitä asiasta olen samaa mieltä useimpien kanssa, että outin asiat ei ole hyvin. Kun ihmisen mielenkiinto kohdistuu tällä tavoin jokaisen ihmisen liikkeiden seuraamiseen ( kaikki tuntuvat pitemmän päälle tarkkailevan jo itse kutakin)...vaatii se asianmukaista hoitoa....

Ongelmallisinta tässä kuitenkin on saada Outi itse ymmärtämään sairautensa, sillä hän todella uskoo ja on vakuuttunut näistä tarinaansa kirjoittamista asioista. Alkusykäyksen on saattanut antaa vaikkapa jokin salaliittoelokuva, joissa täysin viaton ihminen joutuukin yhtäkkiä valtavan salaliittojuonien uhriksi. Jos ihmisen oma elämä on "mitättömän tylsää", alkaa mielikuvitus tuottaa siihen väriä hyvinkin vaarallisella tavalla..kuten olemme kaikki huomannneet. Kun näitä sitten yksinäisyydessään pohtii...alkaa kaikki tuntua todelta, todella todelta. Mutta me kommentoijat emme saisi edesauttaa tällaisen ihmisen epätodellisen maailmankuvan luomisessa. Siksi voisitte lopettaa "asiattomat" kommentit siitäkin, kun poliisit on pistänyt salakuuntelulaitteita kännyköihinne.

Outille haluan sanoa, että minä tiedän miltä sinusta tuntuu, tiedän miten todelliselta kaikki nuo asiat sinusta tuntuvat. Minulla ei ole antaa ohjetta siihen, miten saisit takaisin oman taodellisuudentajusi, mutta oletko ottanut yhteyttä mielenterveystoimistoon ja pyytänyt apua. Ne eivät juonittele sinua vastaan, vaan yrittävät auttaa sinua. Tämän tapainen salaliitto poliisien, sairaaloiden, anttilan myyjien, katsastusasemien jne. välillä ei ole oikeasti mahdollista. Sinun tulisi huomata, että olet vain yksi ihminen tässä suuressa maailmassa...et ole mitenkään erityisen tärkeä esimerkiksi poliittisesti, et tiedä mitään salaisia koodeja esim.sota-asioista...olet vaan tavallinen ihminen, tavallinen porilainen. Siksi ei poliiseilla, sairaaloilla ym...ole mitään syytä muodostaa sinua vastaan minkäänlaisia salaliittoja. Tiedän, että nämä kommentit ( myös minun kommenttini) saattavat satuttaa sinua, ja tunnet olosi masentuneeksi ja avuttomaksi, kun kukaan ei usko....auttaisin itse jos osaisin...Mutta sinä tarvitset pätevää henkistä sairaudenhoitoa...sen saaminenkaan ei ole helppoa, tuntuu ettei kukaan välitä. Minä toivon, että joku alan lääkäri on myös lukenut sinun tarinasi, ja kun otat yhteyttä mielenterveystoimistoon...he toivottavasti huomaavat tuskasi...
      Koeta outi jaksaa, ja lapsillesi jaksamista myös!
      PS: Oletko Outi yrittänyt pyytää apua Jumalalta? Vaikka en ole uskovainen, uskon kuitenkin, että Hän on olemassa. Tällaisessa tilanteessa tuntuu, että Hän olisi se, joka sinua voisi auttaa kaikkein parhaimmin!

• krisem

niin , vahingossa lähetin kahdesti, ongelmia koneessa?

• OUTI MAJA
        krisem kirjoitti:

niin , vahingossa lähetin kahdesti, ongelmia koneessa?

NELJÄ SIVUA TAAKSEPÄIN TOINEN KIRJOITUS TAPAHTUMISTA!

• TyhmäIdioottiPönttö!!!

Ei jumalauta, sut kyl pitäes viiä johki hoitoo... idiootti.

• Oot juntti

Ei riitä sanat kuvaamaa kuinka hölmöjä ihmiset voi sitte olla! Tullaa tänne Suomi24 keskustelu palstoille itkemää siitä kuinka ollaa nii skitsofreenisiä. Hankkiudu hoitoo, kuole pois.

• VOI #####

SIIS TOI ON JO NOLOO... ONKO LÄÄKITYS KUNNOSSA KU NOIN TYHMÄÄ JUTTUU KEKSIT????

• sami_pori

Ei vittu mua hävettää olla Porilainen tän jutun takia!! Muuta Raumalle tai Harjavaltaa ehkä paremminki... kehittelet siellä sit omassa rauhassas salaliitto teorioitas!! Vittu on pimeetä porukkaa

• Porilainen myös

...ja hiljaa ! Minä puolestani häpeän sinun kirjoitustasi. Et selvästikään ymmärrä, millaiseen tilanteeseen Outi Maja on tahtomattaan joutunut.

• ossu
        Porilainen myös kirjoitti:

...ja hiljaa ! Minä puolestani häpeän sinun kirjoitustasi. Et selvästikään ymmärrä, millaiseen tilanteeseen Outi Maja on tahtomattaan joutunut.

TÄMÄN TARINAN ON PAKKO OLLA RAUMALAISTEN TEKOSIA EI HIRVEÄÄÄÄÄ TUNTUU KUIN OLTAS LYÖTY PUUKOLLA SELKÄÄN!!

• Yks.Ets.

Hei, Outi Maja, ymmärrän varsin hyvin kohtaamasi vääryydet. Ja olen vilpittömästi pahoillani niistä. Haluisin vielä tarkennuksen näkemykseesi tekijöiden motiivista, mikäli mahdollista? Sitä ei nimittäin ollut mitenkään havaittavissa kertomuksessasi.

Ps.Ystäväni kertoi 2 vuotta sitten, päästyään muutaman vuoden katkohoidosta, kaverista katkolla. Kyseinen kaveri ihmetteli, että kun on ollut muutaman kuukauden amfetamiinista erossa, on poliisien määrä laskenut ympäristössä merkittävästi - ennen kun niitä oli joka vitun puussa!!!

• Mikki

...poikien kanssa tossa baarissa sovittiin, että kun Porissa päin liikutaan, niin jäädään odotteleen, että Outi tulee, niin päästään pihoista kurvaamaan rekoilla sen eteen. Kaikki valitsee eri pihan...

• Ylitarkastaja Himalainen

Nyt me poliisit pyydämme anteeksi Outi. Ei ollut tarkoitus, että huomaisit meidän valtakunnallisen operaation "Häätäkää Outi Turkuun". Mutta yhtä et huomannut. Sitä ruskeaan nahkatakkiin ja farkkuihin pukeutunutta 22-vuotiasta salaista naisagenttia, joka työnsi lastenvaunuja keskustassa takanasi yhden korttelinvälin, meni sisälle kauppaliikkeeseen ja pukeutui siellä 80-vuotiaaksi eläkeläismieheksi ja käveli sinua vastaan. Sen jälkeen hän pujahti puhelinkoppiin ja naamioitui puusta pudonneeksi lehdeksi. Sait muuten melkein pahoinpitelysyytteen, kun meinasit astua hänen päällensä. Se olisikin ollut viranomaisen pahoinpitely. Tässä yksi syy, miksi päätimme kiristää otetta.
      Eikä talosi vieressä oleva lyhtypylväs ole sitä mille se näyttää, oikeastaan se ei edes ole lyhtypylväs, sen valokin on sädekimppu, jolla lääkärit tarkkailevat elintoimintojasi, jotta he jo etukäteen osaisivat valita ne lääkkeet ja hoidot, jotka eivät sinulle sovi. Itse pylväs on mestarillisesti naamioitu poliisiauto, joka hyvän naamiointinsa ansiosta sulautuu kaupunkimaisemaan. Et siis voi koskaan tietää, mikä pylväs on poliisiauto ja mikä ei. Roskalaatikolla vahtiva poliisi, Esko, oli kyllä virhearviointi. Hänen piti tulla paikalle vasta myöhemmin, tutkimaan roskasi, koska sillä tavalla olisimme saaneet sinusta lisää tietoa. Pesuvetesihän jo analysoidaan laboratoriossa. Taisit muuten viimeviikolla syödä liikaa jotain sokeripitoista, koska viemäristäsi otetun virtsanäytteen perusteella virtsassasi oli hiukan normaalia enemmän sokeria, ja uloste maistui makealle. Niin me tutkimme sinusta kaiken.
      Lisäksi ihan huviksemme lisäsimme edellä olevaan kirjoitukseesi huomattavan määrän kirjoitusvirheitä, joita et oikeasti tehnyt.
      Mutta tätä emme kyllä ymmärrä: "Eräs poliisi seurasi minua kaupungilla useita kertoja alkuvuodesta 22.7.2002". Meidän kalenterissamme 22.7. ei ole alkuvuodesta, eikä kenelläkään ole niin pitkää työvuoroa, joka jatkuisi alkuvuodesta heinäkuulle, ellei sitten joku ole ollut ylitöissä...
      Sinulla siis sittenkin on hallussasi salaista aineistoa!
      Tutkinta jatkuu...

Otto Himalainen
      Ylitarkastaja

• Jyrki Haapala&Vesa Viti...

juuri niin. perkeleen sairasmätisäkkitautipesäke.
        onneksi olet niin karvainen ettei ihan pintaa syvemmälle pääse missään tapauksessa näkemään kun yrität epätoivoisesti häätää satiaisia suihkussa.
        saatanan känsäkäsi.
        kuole vaikka ruttoon..tai jää vaikka auton alle. tai jotain muuta vastaavaa kunhan vain jotenkin kuolet!
        huku paska mutantti huora.

• deityliini

Sinulla ilmiselvästi näyttäisi olevan viitteitä paranoiseen määrittelemättömään skitsofreniaan ja psykoottisiin oireisiin. Tarvitset ehdottomasti lääkärin apua, oikealla terapialla ja lääkityksellä olosi saadaan helpottumaan, jonka jälkeen asiat alkavat luistaa normaalimmin.

• janus

Nimenomaan! Ei hitto miten voi olla ihminen sekaisin... Tosin ihan hauskaa luettavaa tuo oli! Heh hee!!!

• .:.:.

Vittu mitä paskaa toi Outi1954 on kirjottanu!!!!

• -Dave-

Niin, Outi, Porin poliisilla ei olekaan muuta tekemistä kuin kytätä sinua ja vainota sinua ja perhettäsi. Niin ja eivätkös juutalaiset olekin samassa salaliitossa sienten kanssa??? xD

• Poliisi

... mutta.... laitapa yhteystietosi niin katsotaan oletko yhtä hurja lakanoiden välissä.

Terv. KRP

• j0n77u

Lohinoppaa perseeseen!!!!! :D

• lollo

www.meatspin.com

siin sulle materi aalii!!

• pahasti joku vialla

Taidat olla ihan kaistapäinen. Tajuatko lainkaan että sähköpistorasioiden kautta sinua säteilytetään koko ajan ja salakuunnellaan viemäriputkista.

Ei poliisien tarvitse suomessa ketään kiusata niillä on hommia ihan tarpeeksi muutenkin.

Suosittelen sinulle pikaista pöpiläkäyntiä.

• Rohtorrrrri

Täs o ote mu uudest biisist nimeltää Rektaalirankasija: "...hänen nimensä on rektaalirehtori ja hän rektaalia rankaisee..." se o siis hevyy!

\ /
      '::'--

• Mene hoitoon

Hoitoon

• siviiliasuinen poliisi

Älähän nyt eukko viitsi!!!

Kun luen tätä sinun viestiäsi niin minulle herää muutamia kysymyksiä:
      1) Mikä ihme aiheuttaa sinussa katkeruutta noita valtakunnamme suojelijoita kohtaan?

2) Onko poliisit tehnyt sinulle tai tyttärellesi jotain pahaa esim. antanut parkkisakkoja, ylinopeus-sakkoja tms.

3)Oletko jäänyt kiinni verovilpistä?

4) Oletko ikinä miettinyt että kuinka Porin kokoisessa kaupungissa voi olla niin paljon siviiliasuisia poliiseja?

5) Miksi ne ovat liikkellä yhtä aikaa?

Siitten faktoja joita haluan sinulle kertoa:

1) Siviiliasuiset poliisit eivät pukeudu puli-ukoiksi ja pummi viinaa!

2) Luultavasti hän oli ihan oikea juoppo!

3) Leikkauksessa annetaan kipulääkettä ja nukutetaan koska:

Kuka haluaisi katso omaa kohdunpoistoleikkausta?

Jos leikkauksen tekee ilman puudutusta niin se SATTUU HELVETISTI!!!!

• ehkäpä hullu

ni mä hommaisi aseen tai parikin... alkaisin tekemää pommeja (ihan yksinkertaisii vaa...)
      ampusin jokaisen poliisin joka rinkuttelee summeria... sytyttäisin sen pulsupoliisin tuleen ja räjäyttäisin poliisi autot ja aseman...
      pistäisin lääkäreille/sairaanhoitajille postilaatikkoon postipommeja... JNE.
      että sillee...
      mul ei kettuile ykskää koppalakki.

• kaikella kunnioituksella

vaikutat henkisesti tosi sairaalta hae apua,ettet kuluttaisi läheisiäsi loppuun,mutta epäilen silti vahvasti että nämäkin viestit otat niin että ne olisivat poliisien aikaan saamaa kiusan tekoa...en voi käsittäää että joku on kirjannut asioita noin tarkasti ylös,paranoidista skitsofreniaa,diagnoosi ihan vaan maalaisjärjellä..olet vakavasti sairas

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      126
      4629
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      29
      3367
    3. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      20
      3285
    4. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      47
      2969
    5. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      51
      2905
    6. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2819
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      18
      2580
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2315
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2135
    10. Vornanen ja oulainen

Voi voi Ville mihin sekaannuit🥶
      Oulainen
      9
      2119
    Aihe