Miksi BMW-ryhmä?

Japsipyöräilijä

Miksi bemareille on oma ryhmänsä? Eihän sellaista
kai ole Zetoreille, keinutuoleille ja rollaatto-
reillekaan.

14

2578

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensimmäinen

JEEJEE, köyyhääät!

• R12C

Kaikki eivät halua keskustella,mistä saisi halvimmalla hajonneen osan tilalle uuden.
      Tällä palstalla voidaan keskittyä itse pääasiaan,elikä moottoripyörällä ajamiseen ja
      muihin vähemmän käsiä rasvaaviin aiheisiin.

• Itäpyöräilijä

Niin, jos on paljon rahaa kuten kai bemaristeilla
        ei tartte etsiä halvalla eikä rasvata käsiään.
        Muuten moottoripyöräilyyn on kyllä Suomessa aina
        kuulunut ajokauden lisäksi myös huolto- ja kunnos-
        tuskausi. Näin se on ollut bemareillakin ennen,
        mutta sinä et bemarillesi taida enää osata tai
        viitsiä tehdä mitään. Ladot vaan firmalle euroja.
        Jotain jäät kyllä vaillekin. Keskittykää nyt sit-
        ten tällä palstalla ajamiseen. Mitähän siitä pi-
        täisi sanoa? No kävin tänään ajamassa köyhän pyö-
        rälläni ja taas kädet rasvastuivat. Mutta ne ovat
        jo työn puolesta likaiset. Toisin kuin varmaan si-
        nulla.

• R12C
        Itäpyöräilijä kirjoitti:

Niin, jos on paljon rahaa kuten kai bemaristeilla
        ei tartte etsiä halvalla eikä rasvata käsiään.
        Muuten moottoripyöräilyyn on kyllä Suomessa aina
        kuulunut ajokauden lisäksi myös huolto- ja kunnos-
        tuskausi. Näin se on ollut bemareillakin ennen,
        mutta sinä et bemarillesi taida enää osata tai
        viitsiä tehdä mitään. Ladot vaan firmalle euroja.
        Jotain jäät kyllä vaillekin. Keskittykää nyt sit-
        ten tällä palstalla ajamiseen. Mitähän siitä pi-
        täisi sanoa? No kävin tänään ajamassa köyhän pyö-
        rälläni ja taas kädet rasvastuivat. Mutta ne ovat
        jo työn puolesta likaiset. Toisin kuin varmaan si-
        nulla.

Hahaa...saimpas muutaman provosoitua ;-)
        Köyhät kyykkyyn !

• Itäpyöräilijä
        R12C kirjoitti:

Köyhät kyykkyyn !

Mitä kieltä on "saim"?

• jaa.
        R12C kirjoitti:

Köyhät kyykkyyn !

bemut on kestäviä? Millä perusteella niillä sitten on esim. 10v aikana yleisesti ajettu vain 20tkm?

• R1100
        jaa. kirjoitti:

bemut on kestäviä? Millä perusteella niillä sitten on esim. 10v aikana yleisesti ajettu vain 20tkm?

Oli aika kova yleistys. Minä ja suurin osa tuntemistani BMW kuskeista ajaa huomattavasti enemmän kuin esim. nämä uusio custom kaverit joilla tulee muutama tuhat vuodessa, olen nähnyt myös kavereita jotka ajavat satojen tuhansien markkojen HD:llä vain muutaman satakilometria vuodessa.
        Mutta jokainen pyöräilee tavallaan
        nimim: kuukausi enään ja eurooppa kutsuu.

• Kolja
        jaa. kirjoitti:

Taitavat olla niitä bemareita, joita on tuotu ja
        tuodaan Saksasta. Sehän se on kummallista, että
        samanikäisillä on ehditty ajaa Suomessa 100 000 ja
        Saksassa vain 20 000, vaikka Saksassa on pitempi
        ajokausi. Taidetaanpa rukata mittareita, sitä var-
        tenhan on olemassa oikein firmoja. Pyörä säilyy
        kyllä Saksassa lämpimässä tallissa ja saksalais-
        sella siisteydellä hyväkuntoisena vaikka sillä
        olisikin ajettu yli 100 000.

• jaa.
        R1100 kirjoitti:

Oli aika kova yleistys. Minä ja suurin osa tuntemistani BMW kuskeista ajaa huomattavasti enemmän kuin esim. nämä uusio custom kaverit joilla tulee muutama tuhat vuodessa, olen nähnyt myös kavereita jotka ajavat satojen tuhansien markkojen HD:llä vain muutaman satakilometria vuodessa.
        Mutta jokainen pyöräilee tavallaan
        nimim: kuukausi enään ja eurooppa kutsuu.

tarkoitettu tuolle c12 nimimerkille. Monet ko. tyypit nimittäin kuvittelevat, että se pari-kolme tonnia vuodessa on max. mitä pyörällä ajetaan. Ei ymmärretä, että jotkut ajavat jopa 30tkm/vuosi ja NIILLÄ ITÄPYÖRILLÄ ilman remonttia ja rasvaisia käsiä. Itsekin ajan 15-25tkm/vuosi riippuen tilanteesta ja eipähän ole tarvinnut paljon korjauksia tehdä. Tosin huollot olen itse tehnyt, joten siinä olen käteni kyllä rasvannut. Tämä siksi, että suomessa ei ole yhtään hyvää tai edes välttävää huoltoliikettä, tai ainakaan ei ole kohdalle sattunut. Monesti nämä samat tyypit kehuvat miten "huoleton" kardaani on. Noilla kilometreillä nykyaikainen 1100cc pyörä ketjuvetoisenakin menee ilman rataspaketin vaihtoa 8-10v! Omassani se on n. 2 ajokautta. Eikä sitten vaikuta keppi ajettavuuteen ja on suurempi valikoima pyöriä joita voi ajatella.
        p.s. vähän yli kk ja reissuun!

• Vee2

Miksei tällä palstalla sitten keskustella ajamisesta? Kun niin uhoat!!! No mis oot käyny?
        Muuallakin kun anopin luona näyttämässä muovias?

Eikä se bemari mitenkään kallis ole... kalleinkaan ei maksa kuin vaivaiset 150 tonnii vanhaa rahaa ja mitä sillä saa? Saatanan kamalan ja ruman näköisen muovihässäkän...

• no niin
        Vee2 kirjoitti:

Miksei tällä palstalla sitten keskustella ajamisesta? Kun niin uhoat!!! No mis oot käyny?
        Muuallakin kun anopin luona näyttämässä muovias?

Eikä se bemari mitenkään kallis ole... kalleinkaan ei maksa kuin vaivaiset 150 tonnii vanhaa rahaa ja mitä sillä saa? Saatanan kamalan ja ruman näköisen muovihässäkän...

...joku, joka ei todellakaan ymmärrä moottoripyöräilystä yhtään mitään! Itselläni on tämä "kamala muovikasa" ja ajelen vuosittain 15 tkm, jopa 1200 km päivässä useana päivänä perättäin Eurooppaa kiertäessä! Uskallanpa tulla kaveriksesi suunnittelemalleni Kiinan matkalle sinun kyykkypyöriesi kanssa! Asiallisesti sanoen; jos ja kun pyörällä kykenee nautinnollisesti ajamaan yli 900km:n päivämatkoja - on siinä ominaisuuksia, ei vain kromia! Monella autollakin jääpi moiset matkat haaveeksi!
        Jutellaan, pojat asiallisti jalosta harrastuksestamme! Melu on saastetta - hiljaisuus ylellisyytä!!
        Hyvää pyöräkesää!

• triton
        no niin kirjoitti:

...joku, joka ei todellakaan ymmärrä moottoripyöräilystä yhtään mitään! Itselläni on tämä "kamala muovikasa" ja ajelen vuosittain 15 tkm, jopa 1200 km päivässä useana päivänä perättäin Eurooppaa kiertäessä! Uskallanpa tulla kaveriksesi suunnittelemalleni Kiinan matkalle sinun kyykkypyöriesi kanssa! Asiallisesti sanoen; jos ja kun pyörällä kykenee nautinnollisesti ajamaan yli 900km:n päivämatkoja - on siinä ominaisuuksia, ei vain kromia! Monella autollakin jääpi moiset matkat haaveeksi!
        Jutellaan, pojat asiallisti jalosta harrastuksestamme! Melu on saastetta - hiljaisuus ylellisyytä!!
        Hyvää pyöräkesää!

että mitä järkeä on lähteä jonnekin ajamaan 1200 km päivässä, voisihan sen saman matkan ajella vaikka helsingin ja turun väliä niin et tulis sama matka täyteen...olis halvempaakin. Kun mä meen pyöräreissuun ulkomaille,niin ajan max. 300 km päivässä, yleensä en sitäkään, kun mulla on mopoilun lisäksi tarkoitus nauttia myös perillä olosta...jos on satamaan menossa niin voi ajaa koko päivän

• Ekku

Tuntuu monesti että ne seurustelee mieluiten omassa porukassaan ja vaikuttavat aika ylimielisiltä esimerkiksi japsipyöriä ajavia kohtaan. Onhan se tietysti mukava ajaa mielestään "parhaalla".

• Beemeri

Kyllä tätä ryhmää tarvitaan, jotta beemerilläkin
      ajavilla olisi joku keskustelupalsta. Esim. BMW-
      kerhon sivuilla ei sellaista ole. Ne ovat todella
      hiljaiset, kuin haudassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2176
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2075
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      27
      1963
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      47
      1376
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1316
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      873
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      802
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      721
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      713
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      698
    Aihe