Olen päättänyt vaihtaa autoa ja vaihtoehtoina on ollut uusi A4 2.0 Avant tai Passat Variant 1.8T. Autot ovat n. samanhintaisia ( Passatti lisävarustettuna ilmastoinnilla ja keskinopeussäätimellä). Olen tutkinut autoja ja huomannut että Audin vakuutukset ovat kalliimpia kuin Passatin, kokemuksia vakuutuksista? Toinen huomio oli kun vertasin Passat Variant 1.8 ja Vanha Audi Avant 1.8 hintoja kahden vuoden käytön jälkeen oli Audin hinta pudonnut n.8 % enemmän kuin Passatin ( valitsin yhtäpaljon ajetut autot)!!!
Passatin hyvät puolet:
- Tilavampi
- Vääntävämpi moottori arvojen mukaan
- Halvemmat vakuutukset
- Pienempi kulutus kaupungissa
- Säilyttää arvon paremmin?
Audin hyvät puolet:
- Paremman näköinen
- Parempi varustelu
- Imago?
En ole ajanut vielä kumpaakaan joten en tiedä ajo-ominaisuuksista. Vaikea paikka, seurata järkeä vai mielihaluja...
Vaikea päättää...
14
1749
Vastaukset
- Audistinen
Eikö se riitä että paremman valitsee?
- Anjovis
Ota tojota AVENSIS mukaan vertailuun!
- C
Anjovis kirjoitti:
sitö mukaan!
- Audi
Anjovis kirjoitti:
Älä nyt ihan tosissan edes harkitse sitä lelu-toyotaa noiden oikeiden autojen kanssa vertailuun
- Tyyliä
Anjovis kirjoitti:
joku avensis tekee autovertailussa. Kaverihan on ostamassa autoa, ei tojotaa.
- VW
Anjovis kirjoitti:
Tein itsekin niin kun olin autoa ostamassa. Halusin nähdä koko skaalan missä liikutaan. Volsu kyllä tuntui entistä paremmalta kun oli kokeillut Toyotaa välillä.
- Anjovis
VW kirjoitti:
Tein itsekin niin kun olin autoa ostamassa. Halusin nähdä koko skaalan missä liikutaan. Volsu kyllä tuntui entistä paremmalta kun oli kokeillut Toyotaa välillä.
Sitähän minäkin ajan takaa, että koeaja välillä jotain Watburgin tasoista autoa, kuten Avensista, niin opit arvostamaan saksalaista tukevuutta entistä enemmän!
- natsikelkat romikseen
Anjovis kirjoitti:
Sitähän minäkin ajan takaa, että koeaja välillä jotain Watburgin tasoista autoa, kuten Avensista, niin opit arvostamaan saksalaista tukevuutta entistä enemmän!
Sekoita warrea tähän. Totuus on että kaikki saksalais romut vastaa täydellisesti trabanttia joka sentäs oli vuoden auto vuonna 1990.
- Satunnainen matkailija
Osta uusi Mondeon farkku. Saat sen tuolla rahalla 2.5 litran V6:lla, ja siihen kun otat vielä nahkaverhouksen niin
on jees-peli. Kuutonen on aina kuutonen !!!!!!!- Ennakkoluuloton
Jos sulla ei ole mitään suuria ennakkoluuloja ko. valmistusmaan automerkkejä kohtaan suosittelen ainakin koeajoa ko. autolla mielellään kolmen litran koneella.
Hinta/laatusuhde on nimittäin kohdallaan maxima 2000-2001 malleissa !
- Satunnainen matkailija
Jos haluaa farkun, niin Maximasta ei ole apua.
- A4
ja perustele järjellä itsellesi ja muille. (Vanha markkinoinnin sanonta)
- Naama virneessä...
Ostinkin käytetyn Passat Variant 1.8T vuosimallia -98. Autolla on ajettu 47 tkm ja se on hyvin varusteltu.
- Ajellaan
Olen omistanut VW passat Tdi -98 olimme
tyytyväisiä autoon.
Nykyinen Audi 1.8 T -00 on myöskin palvellut
mallikkaasti.
Niin että kumpi seuraavaksi vastaus on helppo Kun
velipojasta tuli Audimyyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412470Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211098Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40959Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864