Onks täällä kaikki ihan terveitä?

Kysyn vain

Kun noita juttuja lukee, herää kysymys, onks tää palsta jonkinlainen mielisairaalasta hiljattain avohoitoon pääseiden temmellyskenttä.

Haukkumista on vielä enempi kuin muilla palstoilla ja toisenlaisten ihmisten mitätöihtiä. Ajatellaan, että MINÄ olen maailman napa ja minusta erilaiset ihmiset saisi pistää ampumaradoille harjoittelumaaleiksi.

Saattaa nuo tietysti olla provojakin tai kielioppivirheistä päätellen jonkun peruskoulun ala-astelaisen tekstejä. Mutta jospa joku niitä rustaa ihan tosissaan?

Täällä saisi olla keskustelupalsta hulluille, jolloin saisivt mennä sinne ja melskata keskenään, me muut voitaisiin jutella asiallisemmin täällä muualla.

7

943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MdK

      junttien laki.

      • Samperi

        Ei täällä vallitse mikään laki, mikäli olen havainnut.

        Tyhjää täynnä vain on niitten pää, jotka eniten mesoo.


      • MdK
        Samperi kirjoitti:

        Ei täällä vallitse mikään laki, mikäli olen havainnut.

        Tyhjää täynnä vain on niitten pää, jotka eniten mesoo.

        junttien laista:
        - Älä kuvittele olevasi viisaampi kuin me muut.

        (Siis kuvitteletko että sinunkaan päässä olisi muutakin kuin läpiä?)


    • Avohoidossa

      Olen samaa mieltä tuossa mielisairaalasta avohoitoon päässeitähän me kaikki ollaan;)

      • pena

        ... keskustelija, joka ei langennutkaan ansaan: ei ryhtynyt kiistelemään.


    • teet

      jos oot terve

      • Aarne

        Niin täytyy tunnustaa että mullekaan ei ole annettu terveen papereita.entä sulle?


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1325
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      74
      869
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      797
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      678
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe