Absolut Torr

^Diiuli

Kertokaa kokemuksia tästä hikoilua estävästä myrkystä!

Itse olen käyttänyt sitä noin vuoden päivät, en tietenkään päivittäin tai es viikottain. Itse olen aika hikoilevaa sorttia et tämmönen ihonmyötänen paita jos on ni tulee nämä ikävät hikiläikät..

Kesällä tosi kätevä jos tuntee hikoilevansa paljon ni ei tarvi käyttää es dödöä, joku havujesi riittää sitten hyvin jos haluu jolleki tuoksua. Kertokaa :)

108

88270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta vahvaa

      Onneksi noin vahvaa ainetta ei tarvitse käyttää kuin kerran viikossa... koko viikon perusdödöilyn alumiinit kerralla :-)

      Mainiota ainetta, monen kesän pelastus. Talvella riittää ihan normaalidödökin kutta kesällä kun mittari hiihtelee kolmessakymmenessä on kiva käyttää varmasti tehokasta.

      Onneksi iho kestää. On aika voimakas aine. Saattaa tosin kestää senkin takia että annan iholleni talveksi AT-tauon.

      • hyvin

        Tosiaan mahtavaa ainetta... .ja varmasti kuivista kainaloista voi vähän kärsiäkin


    • osbaosba

      Itellä absolut torr kirvelsi ja kutitti kainoloita niin paljon että raavin kainalot vaikutusyönä verille. Jalkapohjatkaan ei oikein tykänny aineesta mutta niihin tehokas.

      • yks vaan

        kai oot lukenu ohjeet?nimittäin kainaloita ei saa sheivata samana päivänä kun laittaa sitä kainaloon koska aine on sen verran "tuhtia tavaraa" ja saattaa aiheuttaa "rikotulle" iholle kutinaa.


    • tyytyväinen

      Se on kyllä tosi hyvää tököttiä! Mulla nimittäin oli just se ongelma et jos oli vähänki tiukempi paita ni heti oli mielettömät hikiläiskät kainaloissa vaikka ei mitään ees tehny. Mut sit rupesin käyttää absolut torria kerran viikossa yön yli ni eipä oo enää hikiongelmaa ollu, kainalot ei haise kyllä oikeestaan koskaan ja tiukkoja paitojakin voi käyttää ihan huoletta.
      Kannattaa kyllä lukee ohje huolellisesti ettei tuu kutinaa tai kirvelyä. Mutta suosittelen käyttöä :)

      • Niksu

        Kauanko menee että se absolut torr alkaa niinkuin "tehota" siis sillei ettei tule enää hikiläikkiä?


      • hiisi
        Niksu kirjoitti:

        Kauanko menee että se absolut torr alkaa niinkuin "tehota" siis sillei ettei tule enää hikiläikkiä?

        ...heti seuraavana päivänä kun sen on pessyt aamulla pois (vaikuttaa yön ajan). Eli kun illalla laitat, seuraavasta päivästä lähtien saat olla ihman hikoilua - kätevää!


    • sporttinen mies

      ...nimittäin urheilijahan hikoilee väkisin vaikka käyttäisi tuota ainetta. Jos urheilee lähes joka päivä ja sen merkeissä hikoilee, täytyykö silloin käyttää ainetta lähes joka yö sitten? Vai voiko urheilevallekin riittää tuo 1-2 kertaa viikossa?

      • ande85

        Kannattaa kokeilla eka vähä vähemmällä sillä aine todellakin on voimakasta..esim. 2-3 yönä peräkkäin ja sitten vaan kerran viikossa


    • ande85

      Kannattaa kuivata kainalot hiustenkuivaajalla (vaikka kylmimmällä) ennen aineen laittoa. Ihon täytyy olla täysin kuiva ennen kuin sitä lisää, muuten saattaa kirvellä...

    • hei

      Munkin oli nyt sitten ihan pakko tulla tänne =) Kyseinen aine on tosi hyvä, tälläkin hetkellä sitä kainaloissa ja toista pikkuisen kutittaa mutta ei muuta :) Viime viikolla käytin ekan kerran ja on tosi tehokkaasti estäny hikoilun. Ennen ku tuli aina hirveät hikiläiskät, mutta nyt saa huolettaa nostaa kättänsäkin ilman että tarvii vilkuilla :D SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI kaikille liikahikoilusta kärsiville :)

      • Absolutisti

        Moi! Voiks aamuisin, tuo torrin pesun jälkeen laittaa normi dödöä? Olisi kuitenkin kiva tuoksua hyvälle? Vai meneekö torrin vaikutus ohi, jos laittaa esim Tommy Hilfiger antiperspiranttia aamuisin, vaikka käyttää torria esim. kerran viikossa? Kokemuksia??


      • dödöä käyttävä
        Absolutisti kirjoitti:

        Moi! Voiks aamuisin, tuo torrin pesun jälkeen laittaa normi dödöä? Olisi kuitenkin kiva tuoksua hyvälle? Vai meneekö torrin vaikutus ohi, jos laittaa esim Tommy Hilfiger antiperspiranttia aamuisin, vaikka käyttää torria esim. kerran viikossa? Kokemuksia??

        Itse käytän dödöä päivittäin vaikka käytän absolut torria kerran viikossa. Syy tähän on että haluan tuoksua raikkaalle ja jotenkin tuntuu turvalliselta jos on dödöä ettei sit yhtäkkii ala haisee hielle jos absolut torr pettää. Ei ole merkitystä jos käytät dödöä suihkun jälkeen, mut ei se dödö välttämätönkään ole :)


    • Vihdoin kuiva

      Olen kärsinyt liikahikoilusta monta vuotta. Nyt olen alkanut käyttämään absolut torria ja aivan kuin olisin aloittanut uuden elämän. Välillä kyllä kutittaa kainaloita niin että täytyy aivan rasvata, mutta kunhan minun ei tarvitse hävetä märkiä kainaloita niin olen tyytyväinen.

      • Hikoileva

        Keväällä aloin käyttämään ja silloin meni helposti viikko, ettei hikoillut eikä edes haissut kainalot miltään. Nykyään joutuu kolmekin kertaa viikossa laittamaan kun melkein jo seuraavana päivänä alkaa hiki haisemaan ja kainalot kostumaan. Täysin kuiviin kainaloihin olen laittanut ja tarpeeksi paljon eli samanlailla kun ennen, mutta eipä auta enää niin hyvin.

        Onko kellään tietoa vahvemmista aineista? Pitää kohta hylätä tuo torr kun ei se oikein toimi enää. Silti kuitenkin ainut dödö joka pitää hien poissa edes päivän.


      • ihme

        Olen vasta 14-vuotias, mutta kärsin monta vuotta liikahikoilusta. Lääkärilläkin kävin, mutta sanottiin vaan että "normaalia hormoonien toimintaa". Onneksi löysin tän tuotteen, huomasin, että elämänlaatuni on PALJON parempi! voin vihdoin käyttää muitakin värejä kuin valkoista ja mustaa, joista hiki ei kovin paljon näy.


      • hikoilija
        ihme kirjoitti:

        Olen vasta 14-vuotias, mutta kärsin monta vuotta liikahikoilusta. Lääkärilläkin kävin, mutta sanottiin vaan että "normaalia hormoonien toimintaa". Onneksi löysin tän tuotteen, huomasin, että elämänlaatuni on PALJON parempi! voin vihdoin käyttää muitakin värejä kuin valkoista ja mustaa, joista hiki ei kovin paljon näy.

        SAMOIN! mäki oon vasta 14 v ja armottomat hikikainalot. aijjon ruveta käyttään tota ainetta heti ku pääsen ostaan sitä.


    • jöde

      Paljo tää myrkky maksaa apteekis?

      • vihdoin muitakin kuin musti...

        ostin tuon putkilon just viime viikolla ja pulitin siitä vähän päälle 11 euroa. loistava juttu, kun nyt kuuden vuoden jälkeen uskallan laittaa päälleni muutakin kuin mustaa....! en malta odottaa kesää ja hihattomia toppeja ja mekkoja ja ja... oih! ihanaa tuntea olevansa kuin muut.


    • Minävain0987654

      Ei toiminut minulla yhtään, ei käsiin ei jalkoihin ei kainaloihin. Vaikka kaksi iltaa peräkkäin laitoin ja viikon päästä kokeilin uudestaan, ei mitään tehoa. missä vika?

      • mainiota

        myrkkyä. Kyllä sillä hikoilu lähti kainaloista, ja olen kai sen verran paksunahkainen ettei kirvellytkään kuin parina kertana, jolloin taisi olla hieman kosteutta kainaloissa.

        Minulle tuli kyllä korvaava vartalohikoilu perseen kautta, mutta siellä hiki tuntuu lähinnä vedelle. Kainaloista tuli ikävää feromonihuuruista hikeä, jota oli pakko peitellä ja saada loppumaan.

        Absolut torrin hinta vain harmittaa. Tietääkö joku saako jostain alle tai reilusti alle kympillä? Tökötin emämaasta ruotsista? tai laivalta? virosta?


      • torri
        mainiota kirjoitti:

        myrkkyä. Kyllä sillä hikoilu lähti kainaloista, ja olen kai sen verran paksunahkainen ettei kirvellytkään kuin parina kertana, jolloin taisi olla hieman kosteutta kainaloissa.

        Minulle tuli kyllä korvaava vartalohikoilu perseen kautta, mutta siellä hiki tuntuu lähinnä vedelle. Kainaloista tuli ikävää feromonihuuruista hikeä, jota oli pakko peitellä ja saada loppumaan.

        Absolut torrin hinta vain harmittaa. Tietääkö joku saako jostain alle tai reilusti alle kympillä? Tökötin emämaasta ruotsista? tai laivalta? virosta?

        Minusta absolut torr on halvinta antiperspiranttia mihin olen törmännyt, sillä 10e putkilo on käytössäni riittänyt jo n. 9kk ja varmasti vielä kolmannes jäljellä. Viikottain laitan ja hikoilu on kyllä pysynyt poissa. Toisinaan torri kirvelee ikävästi mutta siihen salainen ase on talkki.
        Eli laitat torria normaalisti ja sitten jos kutina alkaa niin sipaiset vähän talkkia kainaloihin niin ainakin itsellä kaikki kutinat häviää siitä pikku hiljaa. Talkki kuivaa kainalot ja estää kosteuden torrin aiheuttaman reaktion joka tuntuu kutinana kainaloissa.
        Selkä on kyllä torrin käytön jälkeen hikoillut hieman tavallista enemmän mutta se ei kuitenkaan ole edes häiritsevää.
        Yhteenveto: Ei kutise talkin kanssa. Ei ole kallista koska torrin kanssa riittää pelkkä edt (itsellä 30e/100ml CK). Estä hikoilun (tai ehkä hieman siirtää sitä toiseen paikkaan). Eli mahtava tuote ! Kiitos ruotsille tästä. :)


      • tyhmälle...
        torri kirjoitti:

        Minusta absolut torr on halvinta antiperspiranttia mihin olen törmännyt, sillä 10e putkilo on käytössäni riittänyt jo n. 9kk ja varmasti vielä kolmannes jäljellä. Viikottain laitan ja hikoilu on kyllä pysynyt poissa. Toisinaan torri kirvelee ikävästi mutta siihen salainen ase on talkki.
        Eli laitat torria normaalisti ja sitten jos kutina alkaa niin sipaiset vähän talkkia kainaloihin niin ainakin itsellä kaikki kutinat häviää siitä pikku hiljaa. Talkki kuivaa kainalot ja estää kosteuden torrin aiheuttaman reaktion joka tuntuu kutinana kainaloissa.
        Selkä on kyllä torrin käytön jälkeen hikoillut hieman tavallista enemmän mutta se ei kuitenkaan ole edes häiritsevää.
        Yhteenveto: Ei kutise talkin kanssa. Ei ole kallista koska torrin kanssa riittää pelkkä edt (itsellä 30e/100ml CK). Estä hikoilun (tai ehkä hieman siirtää sitä toiseen paikkaan). Eli mahtava tuote ! Kiitos ruotsille tästä. :)

        Siis käytetäänkö "tavallista" dödöä päivittäin tuon AT:n lisäksi vai tosiaanko ei tarvitse mitään muuta dödöä käyttää?


      • käyttää muuta
        tyhmälle... kirjoitti:

        Siis käytetäänkö "tavallista" dödöä päivittäin tuon AT:n lisäksi vai tosiaanko ei tarvitse mitään muuta dödöä käyttää?

        dödöä. Nimikin sen jo kertoo. Saa käyttää jos haluaa. En tiedä lisääkö se muu dödö enää sitä suojaa, ehkä hieman voi lisätäkin, mutta itsellä ei ole tarvetta.

        Mä en oikeestaan enää edes huomaa käyttäväni absolut torria. Tulee vain jotenkin vaistomaisesti vedettyä sitä kainaloihin silloin kun päivällä on huomannut että edellisen sivelyn vaikutus alkaa loppua. Tai jos on jokin tapahtuma huomenna jossa tiedän hikoilevani.

        Ja onhan se tosiaan halpaa kun sitä riittävyyttä miettii. Useita kuukausia yhdellä pullolla. En tosin enää muista paljonko normidödöä kuluu kun siitä on vuosia kun viimeksi käytin :D Ton myrkyn tuomaa varmuutta ei voi rahassa mitata, joten hinta-laatusuhde on tosiaan kohdillaan. Mielelläni tilaisin postimyynnistä niin ei tarvis apteekisssa vaan ton takia käydä.

        Jos pystyy olemaan käyttämättä esim. talvella tai lomalla niin kannattaa olla. Teho säilyy ja iho kestää.


      • maksavan netissä
        käyttää muuta kirjoitti:

        dödöä. Nimikin sen jo kertoo. Saa käyttää jos haluaa. En tiedä lisääkö se muu dödö enää sitä suojaa, ehkä hieman voi lisätäkin, mutta itsellä ei ole tarvetta.

        Mä en oikeestaan enää edes huomaa käyttäväni absolut torria. Tulee vain jotenkin vaistomaisesti vedettyä sitä kainaloihin silloin kun päivällä on huomannut että edellisen sivelyn vaikutus alkaa loppua. Tai jos on jokin tapahtuma huomenna jossa tiedän hikoilevani.

        Ja onhan se tosiaan halpaa kun sitä riittävyyttä miettii. Useita kuukausia yhdellä pullolla. En tosin enää muista paljonko normidödöä kuluu kun siitä on vuosia kun viimeksi käytin :D Ton myrkyn tuomaa varmuutta ei voi rahassa mitata, joten hinta-laatusuhde on tosiaan kohdillaan. Mielelläni tilaisin postimyynnistä niin ei tarvis apteekisssa vaan ton takia käydä.

        Jos pystyy olemaan käyttämättä esim. talvella tai lomalla niin kannattaa olla. Teho säilyy ja iho kestää.

        ensimmäisessä vastaantulevassa kaupassa 51 kruunua eli 5,53 €. Eli jos ruotsissa käy tai rajalla liikkuu niin kannattaa piipahtaa apoteketissa.


      • ei oikeastaan
        mainiota kirjoitti:

        myrkkyä. Kyllä sillä hikoilu lähti kainaloista, ja olen kai sen verran paksunahkainen ettei kirvellytkään kuin parina kertana, jolloin taisi olla hieman kosteutta kainaloissa.

        Minulle tuli kyllä korvaava vartalohikoilu perseen kautta, mutta siellä hiki tuntuu lähinnä vedelle. Kainaloista tuli ikävää feromonihuuruista hikeä, jota oli pakko peitellä ja saada loppumaan.

        Absolut torrin hinta vain harmittaa. Tietääkö joku saako jostain alle tai reilusti alle kympillä? Tökötin emämaasta ruotsista? tai laivalta? virosta?

        Se 11 euroa per pönikkö on halpa! jos ajattelet kuinka kauan käytät yhtä pulloa ku kerran viikossa töpötät kainaloihin..ja vertaat sitä normaalin dödön hintaan jota joutuu useammin ostamaan ni aika tasasta..

        Ja sitten sen jälkeen vertaa merkki-dödöihin jotka maksaa noin 20 e per purtilo, jos haluut viellä parantaa oloa =)


    • Nolompi juttu

      Mutta mikä auttaa alaraajojen hikoamiseen, eli PEHIIN (persehiki)???

      Tuo on pahempi kuin kainalot!

      • bbbbb

        Ei ainakaan absolut torr auttanut minulla PeHin syndroomaan kun kerran kokeilin. Ainetta kului aika reippaasti verrattuna kainaloihin, kun alue on laajempi. Eipä auttanut vaan hikeä pukkasi entiseen malliin. Epäilen syyksi takapuolen paksua rasvanahkaa joka estää aineen pääsyn sinne missä sillä voisi olla jotain vaikutusta.

        jos PeHi vaivaa pahasti, on syytä kääntyä lääkärin puoleen.


    • ..hl

      miul ainakin toimi tosi hyvin. ennen hikoili iha tosi paljo ja ei kehdan pitää ku mustii paitoja, mut nyt voi jopa pitää iha mitä vaatteit haluaa vaa. eikä tarvi hävetä hikiläiskii! kannattaa kokeilla iha tosissaa.

      • da134

        Ihan totta puhut. Parantaa elämänlaatua, kun ei tarvitse miettiä niitä hikiläiskiä kainaloissa :)


      • minä vaan
        da134 kirjoitti:

        Ihan totta puhut. Parantaa elämänlaatua, kun ei tarvitse miettiä niitä hikiläiskiä kainaloissa :)

        muutamia kertoja olen ainetta käyttänyt ja hyvin on aine myöskin toiminut.

        Olen kuitenkin törmännyt muutamaan ongelmaan. LÄhes joka toinen käyttökerta joudun huuhtelemaan aineen pois muutaman tunnin kuluuttua aineen laittamisen jälkeen kirvelyn vuoksi, usein vielä keskellä yötä.

        Toinen ongelma on se, ettei vaimo tunnu kestävän voimakasta AT:n hajua. Voiko siis aineen laittaa vaikuttamaan päivän ajaksi?


      • karvakainalo
        minä vaan kirjoitti:

        muutamia kertoja olen ainetta käyttänyt ja hyvin on aine myöskin toiminut.

        Olen kuitenkin törmännyt muutamaan ongelmaan. LÄhes joka toinen käyttökerta joudun huuhtelemaan aineen pois muutaman tunnin kuluuttua aineen laittamisen jälkeen kirvelyn vuoksi, usein vielä keskellä yötä.

        Toinen ongelma on se, ettei vaimo tunnu kestävän voimakasta AT:n hajua. Voiko siis aineen laittaa vaikuttamaan päivän ajaksi?

        Pitääkö kainalokarvat olla ajettu kun ainetta käyttää?


      • sheivaa
        karvakainalo kirjoitti:

        Pitääkö kainalokarvat olla ajettu kun ainetta käyttää?

        ei tartte olla kainalokarvat sheivattu. Käyttiksessä sanotaan sitten, että kahteen päivään ei saa sheivaa kainalokarvoja sen jälkeen, kun ainetta on levittänyt.


      • ...
        sheivaa kirjoitti:

        ei tartte olla kainalokarvat sheivattu. Käyttiksessä sanotaan sitten, että kahteen päivään ei saa sheivaa kainalokarvoja sen jälkeen, kun ainetta on levittänyt.

        siis karvoja ei saa ajella kahteen päivään ennen hoitoa...


    • ongelmat

      Niin,
      Absolut torr on hyvä tuote, mutta joskus aivan liian vahva herkkäihoiselle. Kirvelee siis ja paljon. Ensin on hyvä kuivattaa kainalot hiustenkuivaajalla (sillä viileällä puhalluksella) ja levittää sitten torri. Toiset kuivaa vielä levityksenkin jälkeen..minusta sillä tavoin aine ei yhtä hyvin pääse imeytymään, mutta vaikuttaa silti.

      Mietin sitä, että miksi itselläni kirvelee lähes aina, ja se turhauttaa, kun ei saa nukutuks ja sitten pitää käydä huuhtelee pois. Katselin peilin edessä kainaloitani ja ne lähes hilseilivät...ovat siis kuivat! Kosteutin niitä laittamalla monta kerrosta kosteusvoidetta yöksi ja seuraava päivänäkin laitoin kosteusvoidetta ja sitten yöllä absolut torria. Kirvelyä ei ollut. Luulen siis, että kainaloiden kuivuuskin voi herkentää kirvelylle.
      Semmosta tällä kertaa.

      • mimmi11

        Mäkin haluisin absolutia kokeilla, mutta ongelmana on, että sitä ei saa meidän paikkakunnan apteekista eikä muistakaan lähiapteekeista.. Ajattelin sitä tilata verkkoapteekista, mutta sieltäkin se oli poistunut valikoimista.. :(


      • man8787
        mimmi11 kirjoitti:

        Mäkin haluisin absolutia kokeilla, mutta ongelmana on, että sitä ei saa meidän paikkakunnan apteekista eikä muistakaan lähiapteekeista.. Ajattelin sitä tilata verkkoapteekista, mutta sieltäkin se oli poistunut valikoimista.. :(

        Absolut on toiminut todella hyvin, mutta kerran viikkoon käyttäessä pari viimeistä päivää viikosta alkaa hieman pettää. Muuten loistavaa ainetta ja vaikka urheilen viisi kertaa viikossa, niin kainalot pysyy silti kuivana.


    • vaan

      Tuota on pakko kokeilla kun niin monet ihmiset on kehunut vaikutusta ! : )) Ja ainehan poistaa hien hajun myös tehokkaasti ?
      Ite olen kolmisen vuotta jo kärsinyt runsaasta ja ahdistavasta kainalojen hikoilusta joka vaan tuntuu lisääntyvän kun itse huomaan miten paljon hikoilen. Olen käynyt läpi suurinpiirtein kaikki apteekin tuotteet mutta mikään ei tehoa, joten toivottavasti tämä auttaisi ja voisin heittää mustat paidat sivummalle. :-DD
      Missä hintaluokassa Absolut Torr pyörii ? : )

      • selätetty

        heippa vaan!
        aivan loistokas tuote, elämänlaatu parantunut huomattavasti. poistaa myös hien hajun! maksaa noin 10e, on hintansa väärti.
        nyt olen käyttänyt kuukauden verran ja pelkään kovasti että teho laskee... kirvelee/kutittaa aika tavalla, mutta mitäpä ei tekisi onnellisuuden vuoksi x)


      • vaan
        selätetty kirjoitti:

        heippa vaan!
        aivan loistokas tuote, elämänlaatu parantunut huomattavasti. poistaa myös hien hajun! maksaa noin 10e, on hintansa väärti.
        nyt olen käyttänyt kuukauden verran ja pelkään kovasti että teho laskee... kirvelee/kutittaa aika tavalla, mutta mitäpä ei tekisi onnellisuuden vuoksi x)

        Ostin tuota tököttiä tänään ja äsken laiton ja heti alko kutittamaan mut samaa mieltä mitä äskeinenkin kirjoittaja; mitäpä ei tekisi onnellisuuden vuoksi ((((jos siis tosiaan toimii ))))) : DDDDD


      • Hikikainalo
        vaan kirjoitti:

        Ostin tuota tököttiä tänään ja äsken laiton ja heti alko kutittamaan mut samaa mieltä mitä äskeinenkin kirjoittaja; mitäpä ei tekisi onnellisuuden vuoksi ((((jos siis tosiaan toimii ))))) : DDDDD

        Moi! Itsekki kävelen huomenna apteekkii hakemaan tätä.. saa nähä toimiiko :) Voihan tuon kanssa käyttää normaalisit dödöjä? Entä heikentääkö jokapäiväinen suihkuttelu tehoa?


      • aijaijai
        Hikikainalo kirjoitti:

        Moi! Itsekki kävelen huomenna apteekkii hakemaan tätä.. saa nähä toimiiko :) Voihan tuon kanssa käyttää normaalisit dödöjä? Entä heikentääkö jokapäiväinen suihkuttelu tehoa?

        ite käytin ekaa kertaa ATa muutama vuos sitten, sen käyttö loppu vann aika nopeesti ku kutitti niin paljon öisin. yritin olla raapimatta, mutta ei pystyny ja joskus havahtu siihen ku unissaan raapi kainaloita. sit sen teho laski. nyt otin uudestaan käyttöön, mutta kirvely jatkuu vaan ja pelkään, että käy niinkuin aiemminkin eli teho loppuu ja kutina käy niin sietämättömäks että raapii ihon rikki. muutama viikko menny tosi hyvin sen pidon suhteen, mutta eilen taas laitoin ja tänään tuli silti vähän läpi. mistähän johtuu? laskeeko vaikutus? vai johtuuko siitä, että hankasin kainaloita yöllä? lähteekö aine pois sillä tavalla?


    • pipopia

      Todella hyvää ainetta, suosittelen. Apteekista saa, ja hintaa on n.12€. Vähän voi kutittaa ja kirvellä aluksi, mutta siihen pian tottuu.

      • : )

        mutta ainakin mulla kävi silleen että sitten kun siihen tottu sen teho heikkeni, eikiva : (


    • fanipala85

      Rakkaat kohtalotoverit! Älkää antako torrin kirvellä, se ei ole hyväksi! Kirvely johtuu usein siitä että kainalon iho on kuiva! Joten kosteuttakaa iho edellisinä päivinä tai silloin tällöin ennen torrin levityspäivää. Ei kirvelystä tarvitse kärsiä niin kuin minä ennnen tein ja en saanut yöllä unta. Toinen syy on kirvelyyn että iho on kostea levittäessä torria, joten se kannattaa kuivata vaikka hiustenkuivaajalla.

      terveisin, onnellinen ei-enää hikikainaloinen torr-fani

      • titiuuuu

        Pitääpä tosiaan kokeilla tuota kosteuttamista seuraavalla kertaa.. viime yö oli nimittäin ihan kamala. Laitoin AT illalla ja kolmeen ekaan tuntiin ei kirvelly yhtää.. mut sit ku olin menossa nukkuun niin alko kyllä kirveleen.. kävin neljän aikaan yöllä peseen sen pois ku en ollu siihen mennesä nukkunu yhtään, aamulla piti kumminki jo kuudelta ylös. Aattelin myös et voisin laittaa tästälähtien päivällä jos vapaa päivä ja koko päivän kotona, ei ainakaa häirittis nukkumista.

        Mutta siis kiitos fanipala85 vinkistä! kokeilen heti seuraavalla kertaa :)


    • ja käsien hikoilu

      Onko kenellä kokemuksia auttaako absolut torr käsien hikoiluun?
      Entäpä jännitys hikoiluun?

      Itsellä hikoilu suuri ongelma ja luulisin, että enimmäkseen johtuu jännityksestä ym. Siitä vain tuppaa tulemaan varsinainen noidankehä, kun alkaa jännittämään että milloin alkaa taas hikoilemaan ja milloin alkaa hikiläntit kainaloissa näkyä ja tämähän vain lisää hikoilua entisestään.
      Triple Dry:ta ja kaikkea mahdollista olen kokeillut, seuraavana vuorossa olis tämä Absolut Torr. Toivon todella, että auttaisi...

      • pekkis26

        Noniin päätin itekki kokeilla tota AT:tä kun tuppaa noi kainolot hikoileen ihan mielettömästi eikä mitkään tökötit tunnu auttavan. Viime yönä laitoin kainaloihin ja kirvely ja kutitus oli yöllä aika kova, mutta siitä joten kuten selvittiin. Aamulla kun pesin sitte kainalot ja laitoin perusrasvaa niin kirvely helpotti. Nyt vaan odotellaan josko tämä aine toisi toivottuja tuloksia. Nyt on vähän kosteen tuntoset kainalot, muttei mitenkään pahasti, kuten ennen saatto olla. Toivottavasti tämä tuo helpotusta elämään. Toi kainaloiden hikoilu on ollut aika iso ongelma jo pidempään, ainakin itelle.


    • minnnsku

      Suosittelen lämpimästä liiallisesta hikoilusta kärsiville! Kovaa myrkkyähän tuo on, mutta eihän sitä tarvitse todellakaan käyttää edes viikoittain. Tärkeää on, että kainalot ovat oikeasti KUIVAT ainetta laittaessa, muuten kirvelee. Itse kuivailen kainaloita hiustenkuivaajalla, kylmällä puhalluksella tottakai!

    • hikiläntti

      Onko tietoa voiko absolut torria käyttää muille kuin kainaloille, käsille ja jaloille? esim selälle tai vatsalle, nekin tuppaavat liioiksi hikoilemaan. onko kokemuksia?

      • joskus silti kutitta

        muistakseni sitä pystyy käyttämään hyvin myös jalkoihin ja käsin. kannattaa vaan muistaa, että liika kosteus haihtuu joka tapauksesta iholta joten jos estät yhden kanavan se tulee muuta kautta.



        minun eka kerta oli katastrofaalinen. laitoin aivan liikaa ainetta kainaloihin, jotka tais olla hieman kosteet. kirveli kamalasti ja päätin yrittää pestä aineen pois. reaktio joka siitä syntyi sai kainalot rakkuloille ja kipu oli mieletön. eli ei kannata leikkiä veden kanssa. ajan myötä kainalot tottuu eikä haittaa vaikka ois just sheivanut. tosin tuntuu et aine ei toimi muutoin kuin pienen sängen kanssa.
        harrastan hiki liikunta melkein päivittäin, joten joudun käyttää ainetta pari kertaa viikossa.
        suosittelen!


    • vastaavia?

      Itse kokeilin Torria aikaisemmin pariin kertaan yön yli, hikoiluun kyllä muistaakseni auttoi hyvin, mutta yön aikana kutina oli aika kovaa ja aamulla kainalot hellät ja suorastaan punaiset. Voiko noin kova reaktio johtua pelkästään siitä jos kainalot eivät ole olleet täysin kuivat ainetta levitettäessä vai onko tuo aine minun kainaloilleni yksinkertaisesti liian vahvaa? Muistelisin, että odottelin kyllä sen pari päivää edellisestä sheivauksesta ennen kuin tuotetta käytin.

      Onko kokemuksia vastaavista, hyvin hikoilua ehkäisevistä mutta iholle hellemmistä tuotteista? Olen miettinyt että kokeilisin Torria uudestaan, mutta tietysti olisi miellyttävämpää käyttää jotain hivenen vähemmän ihoa ärsyttävää ainetta.

      • jepuliosjeee

        KÄYTTÄKÄÄ IHMEESSÄ, EIHÄN SE KU TUKI KAINALOSSA OLEVIA HIKIRAUHASIA JA AIHEUTA KAINALO SYÖPÄÄ.

        JEE! EI HIKISIÄ KAINALOITA ENÄÄ , MAAILMAN PELASTUS!!!!


      • paremman tuotteen

        Itse olen myös kärsinyt liikahikoilusta ja Absolut Torria olen käyttänyt noin yhdeksän vuotta. Aivan alussa se toimi niin, että kainalot todella olivat muutaman päivän ihan kuivat, mutta jo parin kuukauden jälkeen sellainen teho katosi. Muut testaamani aineet (mm. Triple Dry) eivät toimineet melkein ollenkaan, joten olen kuitenkin pitäytynyt AT:ssa. Viime vuodet olen laittanut sitä kerran viikossa, mutta kainalot ovat olleet jo kyllä samana päivänä nihkeät. Useammin en ole sitä voinut laittaa, sillä se ärsyttää ihoani sen verran.

        Olen käyttänyt AT:n ohella deodoranttia ja pari viikkoa sitten päätin Rexonan sijaan ostaa vaihtelun vuoksi Garnierin uutta Mineral-deodoranttia. Olin kyllä kuin puulla päähän lyöty sen tehosta. Yleensä kaikki "pitää hien poissa jee!"-deodorantit ovat olleet täysin tehottomia, joten tuomoisille on tullut lähinnä vain hymähdeltyä, mutta tuo oli kyllä aivan eri luokan tavaraa. En voi muuta kuin suositella.

        Kainalot pysyvät ainakin minulla koko päivän aivan kuivina, ja tämä aine tehoaa minulle selvästi paremmin kuin Absolut Torr. Olen ollut nyt kaksi viikkoa käyttämättä AT:ia, ja normaalisti hiki valuisi tässä vaiheessa kuin sialla, mutta tuon deodorantin kanssa kainalot ovat edelleen aivan kuivat.

        Toivon nyt tietenkin kädet ja jalat ristissä, että tuon deodorantin teho ei käyttäessä laskisi, kuten Absolut Torrin kanssa kävi. En voi sanoin kuvailla, miten mukavaa on elää ilman sitä joka viikkoista rumbaa sopivan yön valitsemisen, kuivattelun, huonosti nukutun yön, polttelun ja kirvelyn kanssa. Aamulla vain deodoranttia normaalisti kainaloon ja menoksi.

        Todellakin suosittelen ainakin kokeilemaan tuota! Paljon AT:ia vaivattomampi ja ainakin siis minulla pitää hikoilun poissa paremmin.


      • 15v

        Kärsin liikahikoilusta ja olen kokeillut kaikki perus kaupasta saatavat deodorantit eikä kyllä oo mitkään auttanu. Toi garnierin mineraalijuttu auttaa hetken mutten voi kuitenkaan siihen luottaa. oon aikeissa mennä apteekkiin ja sen verra oon tosta at:n kirvelystä lukenu että taidan ensin kokeilla tripleä. lukemani perusteella se toisilla auttaa, toisilla ei... kerron kommentit tuotteesta kun oon testannu:)


      • gfdrt
        15v kirjoitti:

        Kärsin liikahikoilusta ja olen kokeillut kaikki perus kaupasta saatavat deodorantit eikä kyllä oo mitkään auttanu. Toi garnierin mineraalijuttu auttaa hetken mutten voi kuitenkaan siihen luottaa. oon aikeissa mennä apteekkiin ja sen verra oon tosta at:n kirvelystä lukenu että taidan ensin kokeilla tripleä. lukemani perusteella se toisilla auttaa, toisilla ei... kerron kommentit tuotteesta kun oon testannu:)

        Mitenkäs se AT on toiminut teillä käsissä? Ostin tässä muutama päivä sitten ekan AT-pullon ja kainaloissa toimi hyvin, mutta kädet alko hikoilemaan lahes entiseen malliin vaikka pidin ainetta yön yli ja vielä hanskat kädessä kun jostain luin että se auttais. Eli mitenkäs tämän sais käsissä toimimaan, neuvoja?


      • higoileva44444
        gfdrt kirjoitti:

        Mitenkäs se AT on toiminut teillä käsissä? Ostin tässä muutama päivä sitten ekan AT-pullon ja kainaloissa toimi hyvin, mutta kädet alko hikoilemaan lahes entiseen malliin vaikka pidin ainetta yön yli ja vielä hanskat kädessä kun jostain luin että se auttais. Eli mitenkäs tämän sais käsissä toimimaan, neuvoja?

        Ompas huipputuote tää AT, kainalohikoilu ollu itellä vuosikausia ongelmana ja nyt vasta törmäsin tähän aineesee. Kutitti ja kirveli n. 2-3 tuntia laittamisen jälkeen ja mieli teki raapia...mutta kestin sen. Aivan sama hikoaako itellä kädet/jalat/joku muu kehon osa enemmän, sillä nyt pystyy pitämää muunkin värisiä vaatteita ku tummia :)


      • piupaupum
        paremman tuotteen kirjoitti:

        Itse olen myös kärsinyt liikahikoilusta ja Absolut Torria olen käyttänyt noin yhdeksän vuotta. Aivan alussa se toimi niin, että kainalot todella olivat muutaman päivän ihan kuivat, mutta jo parin kuukauden jälkeen sellainen teho katosi. Muut testaamani aineet (mm. Triple Dry) eivät toimineet melkein ollenkaan, joten olen kuitenkin pitäytynyt AT:ssa. Viime vuodet olen laittanut sitä kerran viikossa, mutta kainalot ovat olleet jo kyllä samana päivänä nihkeät. Useammin en ole sitä voinut laittaa, sillä se ärsyttää ihoani sen verran.

        Olen käyttänyt AT:n ohella deodoranttia ja pari viikkoa sitten päätin Rexonan sijaan ostaa vaihtelun vuoksi Garnierin uutta Mineral-deodoranttia. Olin kyllä kuin puulla päähän lyöty sen tehosta. Yleensä kaikki "pitää hien poissa jee!"-deodorantit ovat olleet täysin tehottomia, joten tuomoisille on tullut lähinnä vain hymähdeltyä, mutta tuo oli kyllä aivan eri luokan tavaraa. En voi muuta kuin suositella.

        Kainalot pysyvät ainakin minulla koko päivän aivan kuivina, ja tämä aine tehoaa minulle selvästi paremmin kuin Absolut Torr. Olen ollut nyt kaksi viikkoa käyttämättä AT:ia, ja normaalisti hiki valuisi tässä vaiheessa kuin sialla, mutta tuon deodorantin kanssa kainalot ovat edelleen aivan kuivat.

        Toivon nyt tietenkin kädet ja jalat ristissä, että tuon deodorantin teho ei käyttäessä laskisi, kuten Absolut Torrin kanssa kävi. En voi sanoin kuvailla, miten mukavaa on elää ilman sitä joka viikkoista rumbaa sopivan yön valitsemisen, kuivattelun, huonosti nukutun yön, polttelun ja kirvelyn kanssa. Aamulla vain deodoranttia normaalisti kainaloon ja menoksi.

        Todellakin suosittelen ainakin kokeilemaan tuota! Paljon AT:ia vaivattomampi ja ainakin siis minulla pitää hikoilun poissa paremmin.

        Mul ei toi Garnierin Mineral juttu auttanu ollenkaan :( AT on kyl nyt ens kerran ostoslistal, joten apteekkiin päin :D


    • hikipläntti

      Useamman vuoden kans kiusannut tuo runsas kainaloiden hikoilu. Triple Dry vähentää hieman, mutta ei sen teho kovin kummoinen ole. Absolut Torria ostin ekan kerran vähän aikaa sitten ja ekalla kerralla kainalot pysyi kuivina kaksi päivää, kolmantena alkoi vähän kostua ja neljäntenä hikoili taas ihan normaaliin malliin. Sen jälkeen olen koettanut ainetta uudestaan neljä kertää eikä mitään vaikutusta. Nämä siis oli niin että laitoin kerran viikossa. Nyt ajattelin kokeilla parina päivänä peräkkäin ja jollei mitään vaikutusta enää niin olipa turha ostos. Noh, saipahan ainakin sen kaksi päivää iloita kuivista kainaloista.

    • tepsii

      kun laitan Absolut Torria. Kuivalle iholle olen sitä laittanut, mutta pitää kokeilla vielä tuota hiustenkuivaajaa. Olen ilmeisesti tosi herkkä hipiäinen, kun en voi ainetta koko yötä pitää. Mutta ei hätää, itsellä auttaa 2 tuntia, kun sen saan pidettyä. Sitten pesu miedolla pesuaineella ja Bepantenia kainaloon, niin iho lakkaa kirvelemästä. Pari päivää tuolla keinolla toimii, mutta se riittää. Esim. kun on esim. hikinen tanssi-ilta tiedossa, laitan AT:ta edellisenä iltana niin ei tule hajuhaittoja tanssiessa.

      Oletteko huomanneet, että kun haju ei tule kainaloista niin se pukkaa kämmenistä ulos. Kämmenpohjat haisevat tunkkaiselta tuota ainetta käyttäessä, mutta kädet on helpompi pestä usein :) eli no hätä. Tosi myrkkyä tuo aine on, mutta miedommilla ei kummoista tehoa ole.

    • pelastusko

      Erinomainen aine. Laitoin viime yöksi eka kerran. Vähän kirveli vaikka kuivasin hyvin. Mutta tänään kainalot pysyivät todella kuivina, vaikka normaalista aina kainalot märkinä. Mielenkiintoista nähdä kestääkö vaikutus viikon.

    • Mikä neuvoksi nyt?

      Kävin apteekissa tänään ja kuulin valitettavan uutisen: "Tuote on poistunut markkinoilta eikä sitä ole enää saatavilla". Miksi ihmeessä näin hyvä tuote on markkinoilta poistunut???

    • dödöilijä

      Ei ole poistunut markkinoilta. Kävin juuri viime viikolla suomessa ja oma kotipaikkakuntani apteekista se oli tilapäisesti loppu. Lupasivat tilailla lähiaik. Jos tuo tuote loppuu, Norjassa on vastaava tuote nimeltä Aluminiumklorid NAF, maksaa 159Nok eli n.20 eur (30ml pullo). Loistava kyllä on.

      • Läntit kainaloissa

        Kävin omalla paikkakunnallani kyselemässä parissakin apteekissa ja molemmissa sama lopputulos: ei ole hyllyssä, eikä enää tilauslistallakaan.
        Olisin iloinen, jos voisit vinkata, mistä apteekista ja mistäpäin Suomea sinua onnisti AT:n suhteen?
        Nettiapteekkejakin selailin, eikä tuotetta saa enää niistäkään. :(


    • ...

      Monet on kirjotellu että teho menee hetken käytön jälkeen. Kaikissa dödöissä on se juttu että jos käyttää pitkään samaa, niin kainalot tottuu, eikä sama dödö enää pidäkkään hikeä. Eli kannattaa välillä käyttää jotain muuta ku sitä lempparia että teho säilyy. Ite käytän kahta omaa lempparia vuorotellen purkin. Ensin biothermia ja sitte ku se loppuu niin lancome ja sitte taas vaihto.

    • ,.,.

      Moni on kirjottanu et teho menee pitemmän käytön jälkeen. Tuote on todella riittoisa, joten oletteko miettineet, että omanne alkaa olla liian vanhaa. Ainesosat haihtuvat varmasti ilmaan, jos purkki on vaikka vahingossa jääny auki. Ostakaa ihan uusi ja kokeiltaa uudestaan! Voitte yllättyä. Kokemusta on!!

    • ziva´s

      Tuotetta ei enää valmisteta, ikävä kyllä. Itse kävin heti ostamassa jyväskylän kaikki AT:t, heh..... löysin peräti 3 pulloa. Riittää vähäksi aikaa! Harmi heittää hyvästit hyvälle tuotteelle. Apteekkarit itsekin ihmettelivät miksi suosittu tuote lopetettiin?
      Pitänee vain odotella tilalle uutta valmistetta.

      • ljft

        Kyllä Ruotsista ainakin edelleen saa, pakkaus vaan on vaihtunu limenvihreeseen vanhan sinivihreen sijaan.


    • .,.

      just ostin eilen pullon Jyväskylästä! :)

    • juliaeatyou

      voikos tuota ainetta ostaa ihan apteekista vaikka oon vasta 14 :) ?

    • just wondering

      kovasti hikoilevana epäilin suuresti AT:n vaikusta..ajattelin että joo kyllä se muille vaikuttaa varmaan mut en usko että mulle...ostin kuitenkin..ja erittäin positiivisesti yllätyin. se tosiaanki tehoaa..mä en myöskään kyllä pysty sitä jättään koko yöksi kainaloihin, koska tuska on hirveä..enkä johtuu siitä että ekalla kertaa hinkkasin sitä vähä turhan voimakkasti. täytyykin seuraavalla kerralla kokeilla niin että rasvailee muutaman iltana kainalot enne torrin laittoo.
      aine toimii myös käsiin ja jalkoihin..pitää ne hyvin kuivana!!..eka kerran ku laitoin käsiin...laitoin 3 iltana peräkkäin..ja mut kädet oli ihan korput!! mies katto kauhuissaan että tuo ei voi olla terveellistä....onko kelläkään oikeesti tietoo että on tää huono juttu ku tukkii noi hikirauhaset??? joku jossain pelotteli että aiheuttaa jopa syöpää...mä haluisin oikeesti tietää että onko jotaki kauheita vaikutuksia tuon myrkyn käytöstä??

    • just wondering
    • sääääääd

      ite kans ostin tossa jokunen päivä sitten, äsken ekaa kertaa laitoin, mutta ei mulla kyllä kirvele yhtään! en sitte tiedä laitoinko liian vähän vai oliko vaan hyvin kosteutetut kainalot ja kuivat laittaessa :)

    • ggh

      helkkarin kovaa kamaa, fantastinen. Eipä hikoo kainalot enää edes kovassa fyysisessä työssä :)

      • fokk

        Tuohon kirvelyyn ja kutinaan tosiaan auttaa säännöllinen kosteusvoiteen käyttö. Itse laitan aina AT laiton jälkeen perään vähän mietoa kortisonivoidetta, ei tule kutinoita.


    • Torrrrr

      Olen käyttänyt nyt reilun pari vuotta Absolut Torria. Käytön alussa jouduin laittamaan kerran viikossa ainetta (yhden kesän ajan), mutta kun käytön hetkeksi lopetin, niin kainalot pysyivät kuivina monta kuukautta ! Viimeisen vuoden aikana olen laittanut ainetta n. kerran kuukaudessa. Edellinen puteli on siis kestänyt vuoden! Ottaen huomioon, että kainalot ovat pysyneet täysin kuivina, niin on kyllä halpaa ainetta.

      Kirvelyä oli itsellänikin aluksi, mutta opin käyttämään tuotetta oikein. Suihkussa käynti, jonka jälkeen hyvä kuivaus. T-paita päälle ja pari tuntia oleilua ennen nukkumaan menoa. Sitten ainetta kainaloon ja puoli tuntia nukun kädet ylhäällä, ettei ainetta pääse tarttumaan muualle ihooni. Aine kuivuu ja saan nukuttua ilman kirvelyä.

    • Neiti Absolutely Tor

      Absolut Torria on taas saatavana suomen apteekista nornaalisti. Väliaikainen katos johtui ilmiesesti tuotteet ulkopakkauksen (Markkinoinjan?) muutoksesta.
      Mutta löytyy edelleen nimellä Absolut Torr - ja nykyään myös suomen kieleen paremmin istuvalla nimellä "TosiKuiva". :)

      Hinta pyörii 10-12 euron tietämillä, eli halpaahan tuo on kuin mikä, kun mietti, että ainetta tarvitsee laittaa vain kerran viikossa! Itsellni tosin on kokeiluna 2 kertaa vikkossa, mutta se on siltikin naurettavan vähän - kalliit Biothermin Stockalla myytävät dödöt ja muut kuin sai lisäillä vähintään 2 kertaa päivässä. Ja ne maksavatkin sitten sen 20€... Voi tehdä vähän laskelmia. :)

      Itselleni ei hinta ole tässä este, varsinkaan kun kympillä saa näin supertehokasta tavaraa ja kaikki apteekin tehodödödt on testattu niiden ollessa samaa luokkaa teholtaan, onneksi ei sentään hinnaltaan, tuon Biothermin kanssa.

      Toistaiseksi hyvät tuolokset: toissapäivänä laitoin AT:ta ja nyt tänä iltana havahduin siihen että en ollut muistanut edes ajatella dödöä tai hikoulua... sellaista kun ei ollut. Mahtavaa! :D
      Voimakastahan tuo on, joten tosiaan välkttääkseen kaiken mahdollisen vaivan, ajakaa kainalokarvat 2-3 ppäivää ennen AT:n laittoa, kosteuttakaa kainaloita hyvin (ajaminenkin kuivattaa ihoa! ja sitten puhtaalle ja rutikuivalle iholle Torria... Kutittaa/kirvelee hetken, mutta menee ohi itselläni puolessa tunnissa. Jos sitä ei kestä, joku vinkkasikin talkin sivelemisen kainaloon. :) Kovenpaan kutinaan esim. kortisonivoide tai Physiogel AI voide joka on oma luottotuotteeni kutinaan ilman kortisonia.

      Aika kiva fiilis, kun nuorena naisena voin nyt vapaasti pitää päälläni mitä haluan, hikilänttejä ja hajuja ei ole (edes kuukautisten aikaan, kuten juuri nyt pahinta aikaani itse todistan :D) Jatkossa jos AT:ta laittaa kerran, pari viikossa ja muina päivinä kainaloihin voi sutia vaikka lemppari hajuvesimerkin dödöä tuoksumaan... IHANAA!!

    • wemina16

      4 vuotta hikiläiskän kainalossa. Joka päivä... 12-vuotiaana ensimmäisen kerran ja nyt oon 16-vuotias. Ensin käytin vain deodoranttia mutta sitte kuulin jostain että se on antiperspirantti joka estää sen hikoilun. Ostin kaupasta antiperspirantteja mutta sekään ei auttanut vaan aina oli hikiläiskät kainalossa ja tosi epämukava olo :( Otin sen takia monesti 2 paitaa kouluun että voin vaihtaa toisen paidan päälle sitte ku toiseen tulee hikiläiskät. Tässä pari päivää sitte tulin tosi surulliseksi kun yks tuttava sanoi mulle ihan suoraan että: Käytätkö deodoranttia? Vastasin että tottakai. Siinä vaiheessa tämä tuttu katsoi kainaloitani ja sanoi: Ei siltä näytä.... Tuo tuntu aivan kamalalle ja herkkänä ihmisenä itkin illalla nukkumaan mennessä.
      Tuon tapauksen jälkeen aloin etsimään tietoa liika hikoilusta ja näin että monilla on toiminut tämä Absolut torr. Niimpä marssin eilen apteekkiin ja kävin ostamassa AT:ta ja laitoin sitä ensimmäistä kertaa. Kirveli vähän toisessa kainalossa koska siinä oli punasia näppyjä sheivauksen jäljiltä. Mutta kuitenkin tuo pieni kirvely ei haittaa jos tämä aine toimii.... Tänään ensimmäinen päivä, saa nähdä toimiiko :) Illalla voisin raportoida aineen toimivuudesta, jos siis kukaan tätä viestiketjua enää lukee, tai jos ketään edes kiinnostaa. :p

    • Neiti Absolutely Tor

      Kerro toki fiiliksiä!
      Itselläni on meinaa sama ongelma, eikä mikään, ei MIKÄÄN, antiperspirantti ole pitänyt kuin maksimissaan tunnin, pari. ja kuten sanoin, kaikki tehokkaammat dödöt olen testannut ja nyt viimeinen oljenkorteni ennen botoxia kainaloihin oli Absolut Torr.

      Pelasi kuin unelma sen muutaman päivää tosiaan unohtaen koko dödön olemassaolon, kun ei vaan hikoillut!
      Laitoin kuitenkin aamuisin varmuuden vuoksi vielä Nivean uutta 72 h voimakkaaseen hikoiluun tarkoitettua,mutta kuitenkin hellävaraisempaa dödöä.
      Aloitin käytön maanantaina ja lauantaina havaitsin jo pientä hikoilua, mutta siitä selvittiin tuolla tehonivealla. Nyt uusin AT-käsittelyn. katsoo nyt sitten että muodotuuko minulle sopivaksi rytmiksi käyttää AT:ta sen 2 kertaa viikossa, ja muina aamuina muistaessa ja halutessa vielä buustata tehoa lempparidödöllä.
      Ja sitten AT:n tehon alkaessa olla lopppupuolella varmuuden vuoksi noihin 72H-dödöihin turvautuu ennen uutta AT-käsittelyä. (Näitä on ton Nivean uuden lisäksi muitakin, esim. Vichyn 72H dödö on todella hyvä ja Triple Dry auttaa joitakin.) Tosin Nivean ja Vichyn dödöissä on hieman miesmäinen tuoksu, tai pitäisikö sitä sitten unisexiksi sanoa. Vichyssä vahvempi mutta kummatkin haihtuvat nopeasti iholta. :) Triple Dry on hajuton mutta se ei itselläni auta markettidödöä kummemmin...

      Näin, jatketaan Absolut Torr -harjoituksia! :)

    • Ab tor

      Mulla hikoilu johtuu aika paljon jännityksestä! Kädet ja kainalot hikoilevat tosi paljon enkä voi käyttää ku valkosia,mustia tai löysiä huppareita! Onneks löysin näiltä samoilta sivuilta noin kuukaus sit tämän kyseisen aineen. Oon laittanu sitä noin 2-3 kertaa viikossa ja hyvin on toiminu vaikka urheilenki tosi paljon. Hikoilu vei iha itsetuntoo ku aina sai olla varuillaa, että jos joku huomaa, eikä voinu käyttää iha mitä vaatteita vaa. Aine kirvelee jonku verra mutta pakko se on kestää jos kerta haluaa hyvän lopputuloksen ja saa olla huoleta koulussa. Suosittelen kaikille!

    • TA-kiinnostaa

      Voiko käyttää myös selkään? Hikoilen todella paljon selästä ja kainaloista jopa läpi talven :( Niin käykö myös selkään ja niskaan kun talvellakin tuntuu että jokainen paita liimautuu kiinni ihoon ja paidan selkämys ja kainalot aivan märät vaikka seison -20 asteen pakkasessa

    • itsevarmempi

      Itse ostin Absolut Torria vuorokausi sitten apteekista ja heti ensimmäisen käyttökerran jälkeen ollut täysin kuivat kainalot. Nimittäin ollut hikiongelmaa vaikka ihan vain istuu. Pitää hien pois vaikka työsekentelen maanrakennusalalla :)
      SUOSITTELEN!

    • mjhbvde

      mistä olette ostaneet ebsolut torrinne?

    • at

      Apteekista saa.

    • helppiä3232

      hei oon 15-vuotias tyttö ja ostin juuri absolut torria, koska kärsin ärsyttävästä jännityshikoilusta... etenkin koulussa. Nyt kuitenkin aloin epäillä näitä tekstejä lukiessa että uskallanko laittaa sitä ollenkaan koska sen kerrottiin kirvelevän paljon ja minulla on todella herkkäiho.. voiko kosteusvoidetta laittaa ennen torria, jotta kirvely vähenisi ?
      Ja tuotehan on aika ärtsyä.. olen myös vieläkin vähän epäileväinen tuotteen haitallisuudesta/vaarallisuudesta keholle..?

    • hajupommi

      onko muita vastaavia dödöjä, kuin triple dry, jos haluaa varmuuden vuoksi käyttää viikolla (tosi hikinen päivä ja haluaa varmistaa dödön pitävyyden), jos laittaa absolut torr´ia kerran viikossa. Mulla sen teho ei kestä koko viikkoa ja kun se kirvelee, ei viitsi laittaa useammin.
      Onko muita vastaavia "kevyempiä" dödöjä. Triple dry ei pidä kovin hyvin. Haluaisin kokeilla jotain muutakin.
      Normaalikauppojen halpa-dödöistä ei mitään apua... Mitä muita kannattaa kokeilla. Väheneekö absolut torr´in teho ajan myötä?

    • hikikainalo

      17 vee likka täällä kärsii satunnaisesta kainaloiden liikahikoilusta, tosi ikävää ja noloa on olla koulussa kainalot märkinä. vähän vaa tuo torrin "jämäkkyys" mietityttää kun on kuulemma aikamoista myrkkyä, jostain olen myös lukenut vahvojen alumiinipitoisten antiperspiranttien aiheuttavan rintasyöpää, mutta se voi kyllä olla pelkkää pötypuhetta.. haluisin vaan tietää onko kirvely jatkuvaa vaan vain hetkellistä kun ainetta laittaa? kokemuksia?

    • No se vähän riippuu

      Korkeintaan hetken kirvelee-ja mikäli huolellisesti kuivaa pestyt kainalot vielä pyyhkeen jälkeen esmes talouspaperiarkilla-ei kirvele ollenkaan.

    • hikihilleri

      mahtava tuote! itse kärsin myös sinun ikäisenäsi tosi runsaasta hikoilusta, rajotti paljon vaatteiden käyttöä, käytin siis pääasiassa vain löysiä yläosia, tai paksuja neuleita. Itsetunto oli alhaalla ja olo joka päivä likainen ja epämukava. Googelttelin sitten ratkaisua ja päädyin tuohon absolut torriin. Olin aiemmin kokeillut vain markettien perus antiperspirantteja, joista ei kyllä ollut mitään hyötyä.

      No siihen Absolut torriin. Tosiaan aluksi kainalot olivat jopa pienillä haavaumi, kirveli ja kutitti, raavin teki kipeää. Kainalot hilseilivät ja punottivat runsaasti. Mutta omalla mittapuullani se oli pientä verrattuna jatkuvasti märkiin kainaloihin, joten päätin kestää. Laitoin tosin alkuvaiheessa ainetta kanaloon 2 kertaa viikossa, jotta varmasti pysyisi kuivana. Kainalot nimittäin pysyivät TÄYSIN KUIVINA. Vaihetta onneksi kesti vain ehkä muutama viikko. Tämän jälkeen iho palaantui kainalossa, mitä nyt ainetta laittaessa kutitti ja hieman nipisteli, mutta muuten en huomannut enään minkään näköisiä oireita.

      Käytin ainetta siis tosiaan aluksi kaksi kertaa viikossa, jonka jälkeen vähensin käyetttäväksi kerran viikossa. Ajan kanssa väheni ja väheni ja tänä päivänä, noin 2 vuotta käytön aloittamisesta, laitan sitä kainaloon ehkö kerran 2 kuukaudessa, jos niinkään usein. ELI SIIS olen nyt Absolut Torria 2 vuotta käyttänyt ja päässyt kainalohikoilusta täysin eroon. En enään hikoile kainaloista vaikken ainetta käyttäisikään. Käytän nykyisin siis silloin tällöin AT:tä ja muuten arkisin perus markettidödöjä, joiden avulla pysyy pienet mahdolliset hientuoksut poissa, kosteus on siis käytännössä kokoaan kadonnut., eli jotkut hikisolmukkeet(?) kainalosta tukkeutuneet. Itsetuntoni on noussut ja voin käyttää mitä tahansa vaatteita.

      P.S. minulla on edelleenkin noin 1/4 jäljellä tuota samaa putelia, jonka ostin silloin parivuotta sitten TODELLA RIITTOISAA, hintaakin oli vain noi 10 euroa.
      PP.S. ÄLÄ LAITA HETI KAINALIIDEN SHEIVAUKSEN JÄLKEEJ KUN IHOSOLUT AMMOLLAAN ---> KIRVELEEE!!!!!!!!!!!!

    • korppukainalo

      Itse ostin AT:n noin kuukausi sitte, hikoilu on kyllä vähentynyt mutta JOKAINEN päivä on yhtä tuskaa tämän kutinan kanssa... Ihan ensimmäinen yö oli hirveä, en nukkunut vasta kun 4 jälkeen kun viimein pesin aineen pois pyörimisen ja sätkimisen jälkeen.
      Käytän torria kerran viikossa, joka kerta ennen laittoa kuivaan kainalot hiustenkuivaajan kera ja sheivaukset on tehty pari päivää aikaisemmin. Kun laitan ainetta, kutina pysyy poissa kunhan pidän kädet ylhäällä mutta kun ne lasken, alkaa pian järkyttävä kutina. Selviän nykyään joka yön yli pakon edestä ja aamulla kainalot ovat aivan turvonneet ja tulipunaiset. Ja eiköhän tämä kutina sitten jatkukin joka päivä vaikka rasvaan aamuin illoin. Erittäin tuskallista!! Kaiken lisäksi oikeassa kainalossani on suht. iso luomi ja mietin mitähän AT sillekin tekee... Miten saan kutinan loppumaan en halua lopettaa käyttöä kokonaan, hikoiluongelma haittaa sen verran elämää.. AUTTAKAA!!!!!!!

    • ommm346

      ^vähän samankaltaisia ongelmia, kellään ratkaisuja tohon edelliseen?

    • fjfhhkghk

      En tiedä mikä tuohon reaktioon on syynä mutta jospa Absolut torr ei vaan sovellu ihollesi. Ja tuo luomi-juttu kyllä kuulostaa siltä että itse en uskaltaisi käyttää tuota kovaksi myrkyksi kutsuttua ainetta luomen päälle.
      Kannattaa muutenkin mennä poistatuttamaan se luomi, varsinkin jos on isonkokoinen. Minulla on poistettu jonkinlaisella laserilla eikä sattunut kun puuduttivat, tais olla 5 minuutin homma ja pelkäsin etukäteen kuollakseni monta vuotta sitä operaatiota :-D mutta toi nyt meni vähän "asian vierestä"...
      Ootko ajatellut että voisit vaihtaa muuhun dödöön, joka ei ole niin jytyä kuin Absolut torr.
      Mä oon kuullut Triple Drystä ja täällä olikin jotain keskusteluja siitä.

    • kvöln lkewngv

      Kokeilin ite tota Triple Dryta, yhen illan piti kuivana ja sen jälkeen ei mitään tehoa. Kaikki markettipaskat käyty läpi, ei vaikutusta. Korkeintaan pitää hajut poissa. 5 vuotta oon tän hikoilun kanssa kamppaillu, niin ahdistavaa ku voi käyttää vaan löysiä tai tummia paitoja. Kellään kaverilla ei oo samanlaista ongelmaa, kaikki pärjää jollain Rexonan 2e purkilla. Koulun liikuntatunnit aina yhtä tuskaa, etenkin jos on jotain lajia missä pitää nostaa käsiä. Yritä siinä sitten peitellä hikiläiskiä kenenkään huomaamatta.
      Ajattelin nyt ostaa tota Absolut Torria, jos vaikka auttaskin. Ite kyllä kestän kaiken mahollisen kirvelyn ja kutinan, kunhan vaan tää helvetti loppuu. Oon tapellu aknen kanssa viimiset 4 vuotta ja siitä ollaan pikkuhiljaa selviimässä, josko tää hikoiluongelmakin tästä ratkeais :)

    • hikihilleri

      se kutina on ihan tuskaa alkuun mutta uskokaa tai älkää se tulee vielä helpottamaan, enään ei minkäänlaista kutinaa! se on kuitekin aika tujua tavaraa että kunhan iho vaan tottuu siiihen. ei se auta kuin sinnitellä

      • hikihilleri

        ja siis tosiaan nyt 2 vuoden käytön jälkeen voin laittaa jopa juuri sheivattuihin kainaloihin ilman häiritsevää kutinaa vaikka alkukuukausina kun tuli laitettua sheivattuihin kainaloihin valvoin koko yön ja olin repiä hiukset päästä


    • Ihan hyvä

      Jooh.. Jos joku enää ees lukee näitä, niin ostin eilen Absolut Torrin(suomeksi Tosi kuiva) ja kävin suihkussa, kuivasin kainalot huolella ja absolut torr kainaloon.. Mulla on lievä atooppinen iho ja illalla tietenkin kirveli ja nipisteli jonkin verra.. Pakko oli kestää, että sais tän hien pois..Vähän aikaa pyöriskelin sängyssä, mutta kyllä se siitä.. Aamulla oli vähän punaset kainalot ja aika herkät, mutta rasvasin.. Koulussa kainalot alko tottua jo jakutitti vähän.. MUTTA TOIMII!! suosittelen.. :) Olen 14wee poika.

    • Hikoilun mentävä ohi

      Hei kaikki, ostettiin tuota tosi kuivaa ja ei vastannu odotuksia...

      1: Oon 14v poika Turusta. Kun käytin ekan kerran Tosi kuivaa, ei kutittanut yhtään. Aloin ihmetellä tätä ja kokeilin sheivata kainalokarvat ja laittaa sitä hivenen kostealle iholle, eikä kutittanut siltikään. Hyvähän vaan ettei kutita, mutta outoa kun kaikki muut tuntuu kutisseen, ja minä en?

      2: En voi käyttää sitä iltaisin suihkun jälkeen, sillä mulla on pakkomielle masturboida aina nukkmaan mentyäni. Silloinhan se ei toimisi kun hikoilisi heti sen laittamisen jälkeen? Vai?

      3: Oon siis siksi tehnyt niin, että oon aina herättyäni mennyt suihkuun, ja sen jälkeen laittanut sitä. Olen käyttänyt sitä reilu viikon ajan lähes joka päivä, mutta hikoilen yhä älyttömästi. Erityisesti hikoilee jalat, kädet, ja muu kroppa. Kainalot ei ainakaan oo hiestä märkänä, vähän saattavat haista, tai sit muu kroppa hämää, että luulis kainaloidenkin haisevan..

      4: Mulla ois tärkeetä että tää hikoilu menis ohi, koska mua kiusattiin vanhassa koulussa mm. mun hikoilun takia. Nyt kun vaihdoin kouluu 9.luokalle, niin toivon että en hikoilis niin niillä ei ois heti jotain mistä kiusaa mua. Hikoilen kuitenkin yhä ja paljon! Miksi se ei auta minua, vaikka käytän päivittäin?? Pyydän, auttakaa.

    • Hikoilun on loputtava

      Miksi kukaan ei auta, monta tuntia ollu tui mun avunpyyntö.

      • lääkäriltä apua?

        Tarkoitus on, että laitat AT:tä illalla ennen nukkumaanmenoa, ja yön aikana se imeytyy ihoon. Aamulla iho pestään puhtaaksi. Mitä pidempään aine ehtii imeytyä, sitä tehokkaammin ja pidempään sen vaikutus kestää. Jos aiheuttaa kutinaa, kannattaa laittaa muutama tunti ennen nukkumaanmenoa, niin kainalot ehtivät kuivua ja kutina mennä ohi ennen nukkumista (on aika vaikea nukkua kun kainaloissa on jumalaton kutina/kirvely).

        Jos ei absolut tor tehoa hikoiluun niin kannattaa kääntyä lääkärin puoleen. Minulla aine tehoaa kainalohikoiluun, mutta siirtää hikoilun vatsaan, jalkoihin ja alapäähän :( Ei kuitenkaan viitsisi koko kehoa käsitellä tuolla aineella.


      • samaaaa
        lääkäriltä apua? kirjoitti:

        Tarkoitus on, että laitat AT:tä illalla ennen nukkumaanmenoa, ja yön aikana se imeytyy ihoon. Aamulla iho pestään puhtaaksi. Mitä pidempään aine ehtii imeytyä, sitä tehokkaammin ja pidempään sen vaikutus kestää. Jos aiheuttaa kutinaa, kannattaa laittaa muutama tunti ennen nukkumaanmenoa, niin kainalot ehtivät kuivua ja kutina mennä ohi ennen nukkumista (on aika vaikea nukkua kun kainaloissa on jumalaton kutina/kirvely).

        Jos ei absolut tor tehoa hikoiluun niin kannattaa kääntyä lääkärin puoleen. Minulla aine tehoaa kainalohikoiluun, mutta siirtää hikoilun vatsaan, jalkoihin ja alapäähän :( Ei kuitenkaan viitsisi koko kehoa käsitellä tuolla aineella.

        niin ja kokemukseni mukaan AT:n tehoon ei vaikuta jos hikoilee sen laittamisen jälkeen.


    • mies 23v.

      luulin, että AT oli mennyt itsellä vanhaksi(ainesosat haihtunut) ja ostin uuden putelin, mutta ei toimi vieläkään. Voiko tälle tulla jotenkin immuuniksi? Kainalohikoiluun on auttanut tähän mennessä AT ja alkoholi(suun kautta). Eipä ole kiva mennä treffeille kainalot jo valmiiksi litimärkinä.

    • Janneeee32

      Olen käyttänyt Absolut Torria noin 2kk ajan ja en kyllä parempaan ole ikinä sitä noin kymmentä euroa laittanut. Laitan joka sunnuntai kainaloon ja pesen maanantaina aamulla pois. Ennen hikoilin töissä kauluspaidan kainalot hikiseksi alle tunnissa ja en ole edes lihava tai huonokuntoinen.

      Nykyään voin käyttää myös muita värejä kuin mustaa. Kutitti ja kirveli parilla ekalla kerralla melko vähän ja unen saamisessa kesti hetki, mutta nyt ei kirvele enää juuri ollenkaan. Ei se kirpaise kuin kerran ja ikinä ei ole kainalot sen jälkeen hikoilleet eikä ole paidoissa hikiläikkiä vaikka kävelee paksumpikin takki päällä. Tosi hieno keksintö ja uskallan sanoa, että paransi elämänlaatua aivan järkyttävän paljon omalla kohdallani. :)

    • Jeahhh

      Itselläni on ollut hikoiluongelmia melkein kolme vuotta. Olen etsinyt ja kaikki dödömerkit on tullut testattua. Eilen sitten tuli ostettua aine ja laitettua. Ei hajun hajua! Kertokaa jos tiedätte että kestääkö aine kovin hyvin suihkua. Uskoisi ainakin kestävän.

      • Anonyymi

        Lähtee pois tietty suihkussa:D


    • Anonyymi

      Hei , olen käyttänyt At:tä usean vuoden ajan ja olen ollut tyytväinen siihen! Ihanaa kun saa pukeutua miten haluaa eikä tarvitse miettiä hikiläikkiä. Hikoilen vatsasta kainaloiden sijaan mutta se on pienempi paha kuin kainalot, mielestäni.
      Nyt kuitenkin kärsin hiustenlähdöstä, -jo monta vuotta niitä on tippunut oikein urakalla-, ja ajattelin taaksepäin että olen yhtä kauan käyttänyt AT:tä kuin hiuksia on lähtenyt. Olen ollut verikokeissa ja kilpirauhas- ja rauta-arvot ovat kunnossa. Saattaisiko At aiheuttaa hiustenlähtöä? Muilla kokemusta asiasta? Olen kohta kalju!

      • Anonyymi

        Olen 50v mies, AT:tä käyttänyt muutaman vuoden. Kuten jo kerrottukin, ei sheivausta parina edeltävänä päivänä ennen AT:n laittoa, ja kainalot pitää olla todellakin kuivat ennen AT:n laittoa. Paitsi jos tykkää kirvelystä :D

        Itse olen tehnyt niin että laitan AT:ta aamulla ja huuhdon pois 4h vaikutusajan jälkeen. Kerta viikkoon riittää, joskus menee kaksikin. Tehokas tuote, eikä ole kalliskaan. Purkki, pienestä koostaan huolimatta, riittää pitkään.


    • Anonyymi

      Pelastus ainakin tähän mennessä. Käytän noin 1-2x viikossa ja ei oo vielä hikiläiskiä ilmaantunut. Pystyy taas käyttään kainaloista tiukempia paitoja.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe