..putkaan. Mies odotti hammaslääkärille pääsyä, mutta korjattiin humalaisena putkaan.
Kun juttua tutkittiin virkavirheenä, niin poliisi
lopetti tutkinnan kesken. Tällaista toimintaa yhteiskunta kustantaa !
Poliisi vei ilman syytä..
13
1874
Vastaukset
- fgjftjf
Jos EI tee töytä, EI tee virheitäkään!
Näin luki Mustalaismiehen T-paidassa, eli eläköön Mustalaiset...- vai ?
..kyllä niitä virheitä voi tehdä vaikka ei tekisi työtä..tässähän oli kysymyksessä jo ylempiä virkamiehiä. Onko laki sama kaikille, poliisille ja mustalaiselle ?
- Jooseppix
Mites se nyt oli? Tutkiiko poliisin virkarikokset syyttäjä vai toinen poliisipiiri? Muistaakseni syyttäjä on ainakin tutkinnan johtaja. Tuolloinhan poliisi ei lopettanut mitään tutkintaa vaan syyttäjä.
- Beagle Boy
Näinhän se oli miten Jooseppi sen kirjoitti. Tällä palstalla näköjään kirjoittelevat pässinpäät tahallaan väärää tietoa.
- Oikeusasianainen
..poliisi lopetti tutkinnan tutkinnanjohtajana toimivan syyttäjän määräyksestä. Eli aivan oikein kirjoitettu, mutta väärin tulkittu, niinkuin poliisi itseään koskevissa jutuissa tekee.
Tilastot kun tulevat kauniimmiksi,
kun tutkintaa jatketaan vain jos poliisin toiminta osoittautuu virheettömäksi ! - poliisin ammattitaitoa
Oikeusasianainen kirjoitti:
..poliisi lopetti tutkinnan tutkinnanjohtajana toimivan syyttäjän määräyksestä. Eli aivan oikein kirjoitettu, mutta väärin tulkittu, niinkuin poliisi itseään koskevissa jutuissa tekee.
Tilastot kun tulevat kauniimmiksi,
kun tutkintaa jatketaan vain jos poliisin toiminta osoittautuu virheettömäksi !Oikeusasiamiehen tutkimia juttuja esitetään lehdessa aina yksipuolisesti. Harvoin esitetään poliisin näkemys asiasta. Jokainen poliisi tietää että olisi voinut tapahtua kenellä tahansa moinen juttu. Antakaamme tietämättömien kansalaisten syödä jutun kultatarjottimesta. Sitä he haluavat! He eivät tiedä että päätöksen tekeminen ei aina ole niin yksinkertainen tehtävä vaikka kyseessä olisikin vain juoppo.
Kaikki haukkujat myös kuvittelevat että poliisit syyllistyvät rikkeisiin tarkoituksella, valtaansa väärinkäyttäen jne. Tämä on väärin. Suurin osa poliiseista ovat ammattitaitoisia, tietävät eettiset säännöt ja heillä on hyvä moraali. Mutta työtä tekevälle aina sattuu yhtä sun toista. Ei vaan ole monta ammattia missä jokainen moka tutkitaan, tavalla tai toisella.
Selkeitä tahallisia väärinkäytöksiä on tutkittava ja tekijöille on annettava lain mukainen rangaistus. Koskee myös poliiseja. - Beagle Boy
poliisin ammattitaitoa kirjoitti:
Oikeusasiamiehen tutkimia juttuja esitetään lehdessa aina yksipuolisesti. Harvoin esitetään poliisin näkemys asiasta. Jokainen poliisi tietää että olisi voinut tapahtua kenellä tahansa moinen juttu. Antakaamme tietämättömien kansalaisten syödä jutun kultatarjottimesta. Sitä he haluavat! He eivät tiedä että päätöksen tekeminen ei aina ole niin yksinkertainen tehtävä vaikka kyseessä olisikin vain juoppo.
Kaikki haukkujat myös kuvittelevat että poliisit syyllistyvät rikkeisiin tarkoituksella, valtaansa väärinkäyttäen jne. Tämä on väärin. Suurin osa poliiseista ovat ammattitaitoisia, tietävät eettiset säännöt ja heillä on hyvä moraali. Mutta työtä tekevälle aina sattuu yhtä sun toista. Ei vaan ole monta ammattia missä jokainen moka tutkitaan, tavalla tai toisella.
Selkeitä tahallisia väärinkäytöksiä on tutkittava ja tekijöille on annettava lain mukainen rangaistus. Koskee myös poliiseja.Jos Suomessa on noin 8500 poliisia ja suurin osa on ammattitaitoisia tarkoittaa se, että tuhannet eivät sitten ole. Kyllä kirjoittelija työsti täyttä potaskaa. Kyllä kaikissa ammateissa suurin piirtein kaikki ovat niitä ammatin vaatimia ammattitaitoisia, vai onko poliisin ammatti sitten poikkeus. Poliisin ja psykiatrin ammatit taitavat olla niitä ammatteja, missä asiakkaat osaavat ammatin paremmin kuin näitten ammattien harjoittajat.
- ..saa..
Beagle Boy kirjoitti:
Jos Suomessa on noin 8500 poliisia ja suurin osa on ammattitaitoisia tarkoittaa se, että tuhannet eivät sitten ole. Kyllä kirjoittelija työsti täyttä potaskaa. Kyllä kaikissa ammateissa suurin piirtein kaikki ovat niitä ammatin vaatimia ammattitaitoisia, vai onko poliisin ammatti sitten poikkeus. Poliisin ja psykiatrin ammatit taitavat olla niitä ammatteja, missä asiakkaat osaavat ammatin paremmin kuin näitten ammattien harjoittajat.
..BB:n mielestä puuttua, jos poliisi vie selvän syyttä putkaan. Etenkään siitä ei saa kirjoittaa.
Montakohan tällaista tapausta Suomessa on ollut ja nyt kun yhtä tapausta tutkitaan virkavirheenä,
ja oikeusasiamies puuttuu tutkinnan lopettamiseen,niin voidaan päätellä, että asiasta olivat tietoisia syyttäjä ja useat poliisin alemmat sekä ylemmät virkamiehet. Mitä tästä voidaan päätellä ? Että aluksi yhden poliisin synnyttämässä sopassa onkin ehkä kymmeniä virkamiehiä, joilta puuttui tahto olla
rehellisiä. Tästä on kysymys, kun peitellään ja
jooseppix sekä Beatle suoltavat poliisipropagandaa kuin NL:n aikoina... - ..oikeusasianainen..
Beagle Boy kirjoitti:
Jos Suomessa on noin 8500 poliisia ja suurin osa on ammattitaitoisia tarkoittaa se, että tuhannet eivät sitten ole. Kyllä kirjoittelija työsti täyttä potaskaa. Kyllä kaikissa ammateissa suurin piirtein kaikki ovat niitä ammatin vaatimia ammattitaitoisia, vai onko poliisin ammatti sitten poikkeus. Poliisin ja psykiatrin ammatit taitavat olla niitä ammatteja, missä asiakkaat osaavat ammatin paremmin kuin näitten ammattien harjoittajat.
..kertaa viety syytön putkaan ?
Kenen vastuulla ? - ovat
Syyttäjät ovat navastaan kiinni poliisin kanssa.
Useimmat ovat vanhoja apulaisnimismiehiä ja
poliisipäälliköitä.
Kihlakuntauudistuksen jälkeen sitten kilpimiehiä.
Juttu jää siihen esitutkinnan lopettamispäätökseen.
Käytännössä Suomessa virkamiestä ei saa vastuuseen
ja sillä siisti.
Epäonnistumisia ei myönnetä vaan selitykset vaihtuvat kelien mukaan.
No epäonnistihan tuo Mannerheimikin Suur-Suomen
suhteen tai joku toinen tuhatvuotisen valtakunnan.
Joka alalla tulee vahinkoja ja epäonnistumisia
ammattimiehillekin. Niitten tunnustaminen
sitten onkin vaikeampaa. - ..hankki..
ovat kirjoitti:
Syyttäjät ovat navastaan kiinni poliisin kanssa.
Useimmat ovat vanhoja apulaisnimismiehiä ja
poliisipäälliköitä.
Kihlakuntauudistuksen jälkeen sitten kilpimiehiä.
Juttu jää siihen esitutkinnan lopettamispäätökseen.
Käytännössä Suomessa virkamiestä ei saa vastuuseen
ja sillä siisti.
Epäonnistumisia ei myönnetä vaan selitykset vaihtuvat kelien mukaan.
No epäonnistihan tuo Mannerheimikin Suur-Suomen
suhteen tai joku toinen tuhatvuotisen valtakunnan.
Joka alalla tulee vahinkoja ja epäonnistumisia
ammattimiehillekin. Niitten tunnustaminen
sitten onkin vaikeampaa...vain paremmat puolustuslinjat, kun NL aloitti sodan uudelleen pommituksilla. Hän onnistui.
Virkamiestä laki ei koske. Hän ei saa edes kymmentä päiväsakkoa ellei tunaroi aivan täydellisesti. Tavallinen kansalainen, kun ajaa 15 km ylinopeutta, niin heti tulee sakkoa. Nykyään lähtee korttikin ja työ helposti. Jos joku tekee virkavirheen, niin kuuluisi sakottaa. Tällä systeemillä pollisin ystävät vähenee...
- polisiin pettynyt
läheiseni kuoli putkaan, kasvoissa paljon ruhjeita, ei viety edes terveyskeskuksen kautta,nyt kulunut puoli vuotta kuolemasta,kotiin tuli iso pino papereita."on päätetty jättää syyttämätta"
Kaksi poliisia jotka hakivat hänet putkaan puhuvat tietysti aivan samalla tavalla ja kumpikaan ei ole huomannut ruhjeita.Pitäsikö poliiseoille hankkia silmälaseja????- Ilkka
Tuo, että poliisit eivät huomanneet ruhjeita on ihan tavallista poliisi toimintaa ja että he puhuivat samalla lailla on myös tavanomaista ja syyttäjättämis päätös on normaalia, Suomessa ei poliisi syyllisty rikoksiin. Haltuuni saamien
espoolaisetn poliisien kuulustelukertomuksissa he eivät huomaneet sitä, että monikulttuuri konstaapeli Ivo Tatarinov kuristi minut tajuttomaksi, ja sanoivat sen kyllä minut tutkineelle lääkärille, mutta kuulustelu vaiheessa Tattarinov todistajana ja Espoon kaupungin valtuutettu Nina Pelkonen olivat yhdessä sopineet sen että tajuttomaksi kuristaminen unohdetaan, eikä siitä kumpikaan mainitsemitään pöytäkirjaan.
Asiasta olen tehnyt rikosilmoituksen, joka on tällä hetkellä tutkinnassa tutk.joht Raimo Kuusisto.
Epäilenpä, että Kuusistolle tulee pupu pöksyyn ja hän lopettaa tutkimukset kuten normaalisti tämän laatuisissa jutuissa on tapana ollut.
Nimimerkki Mies älä kommentoi, paitsi jos löydät kirjoitusvirheitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483