Poliisi vei ilman syytä..

..miehen..

..putkaan. Mies odotti hammaslääkärille pääsyä, mutta korjattiin humalaisena putkaan.
Kun juttua tutkittiin virkavirheenä, niin poliisi
lopetti tutkinnan kesken. Tällaista toimintaa yhteiskunta kustantaa !

13

1874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgjftjf

      Jos EI tee töytä, EI tee virheitäkään!

      Näin luki Mustalaismiehen T-paidassa, eli eläköön Mustalaiset...

      • vai ?

        ..kyllä niitä virheitä voi tehdä vaikka ei tekisi työtä..tässähän oli kysymyksessä jo ylempiä virkamiehiä. Onko laki sama kaikille, poliisille ja mustalaiselle ?


    • Jooseppix

      Mites se nyt oli? Tutkiiko poliisin virkarikokset syyttäjä vai toinen poliisipiiri? Muistaakseni syyttäjä on ainakin tutkinnan johtaja. Tuolloinhan poliisi ei lopettanut mitään tutkintaa vaan syyttäjä.

      • Beagle Boy

        Näinhän se oli miten Jooseppi sen kirjoitti. Tällä palstalla näköjään kirjoittelevat pässinpäät tahallaan väärää tietoa.


      • Oikeusasianainen

        ..poliisi lopetti tutkinnan tutkinnanjohtajana toimivan syyttäjän määräyksestä. Eli aivan oikein kirjoitettu, mutta väärin tulkittu, niinkuin poliisi itseään koskevissa jutuissa tekee.

        Tilastot kun tulevat kauniimmiksi,
        kun tutkintaa jatketaan vain jos poliisin toiminta osoittautuu virheettömäksi !


      • poliisin ammattitaitoa
        Oikeusasianainen kirjoitti:

        ..poliisi lopetti tutkinnan tutkinnanjohtajana toimivan syyttäjän määräyksestä. Eli aivan oikein kirjoitettu, mutta väärin tulkittu, niinkuin poliisi itseään koskevissa jutuissa tekee.

        Tilastot kun tulevat kauniimmiksi,
        kun tutkintaa jatketaan vain jos poliisin toiminta osoittautuu virheettömäksi !

        Oikeusasiamiehen tutkimia juttuja esitetään lehdessa aina yksipuolisesti. Harvoin esitetään poliisin näkemys asiasta. Jokainen poliisi tietää että olisi voinut tapahtua kenellä tahansa moinen juttu. Antakaamme tietämättömien kansalaisten syödä jutun kultatarjottimesta. Sitä he haluavat! He eivät tiedä että päätöksen tekeminen ei aina ole niin yksinkertainen tehtävä vaikka kyseessä olisikin vain juoppo.

        Kaikki haukkujat myös kuvittelevat että poliisit syyllistyvät rikkeisiin tarkoituksella, valtaansa väärinkäyttäen jne. Tämä on väärin. Suurin osa poliiseista ovat ammattitaitoisia, tietävät eettiset säännöt ja heillä on hyvä moraali. Mutta työtä tekevälle aina sattuu yhtä sun toista. Ei vaan ole monta ammattia missä jokainen moka tutkitaan, tavalla tai toisella.

        Selkeitä tahallisia väärinkäytöksiä on tutkittava ja tekijöille on annettava lain mukainen rangaistus. Koskee myös poliiseja.


      • Beagle Boy
        poliisin ammattitaitoa kirjoitti:

        Oikeusasiamiehen tutkimia juttuja esitetään lehdessa aina yksipuolisesti. Harvoin esitetään poliisin näkemys asiasta. Jokainen poliisi tietää että olisi voinut tapahtua kenellä tahansa moinen juttu. Antakaamme tietämättömien kansalaisten syödä jutun kultatarjottimesta. Sitä he haluavat! He eivät tiedä että päätöksen tekeminen ei aina ole niin yksinkertainen tehtävä vaikka kyseessä olisikin vain juoppo.

        Kaikki haukkujat myös kuvittelevat että poliisit syyllistyvät rikkeisiin tarkoituksella, valtaansa väärinkäyttäen jne. Tämä on väärin. Suurin osa poliiseista ovat ammattitaitoisia, tietävät eettiset säännöt ja heillä on hyvä moraali. Mutta työtä tekevälle aina sattuu yhtä sun toista. Ei vaan ole monta ammattia missä jokainen moka tutkitaan, tavalla tai toisella.

        Selkeitä tahallisia väärinkäytöksiä on tutkittava ja tekijöille on annettava lain mukainen rangaistus. Koskee myös poliiseja.

        Jos Suomessa on noin 8500 poliisia ja suurin osa on ammattitaitoisia tarkoittaa se, että tuhannet eivät sitten ole. Kyllä kirjoittelija työsti täyttä potaskaa. Kyllä kaikissa ammateissa suurin piirtein kaikki ovat niitä ammatin vaatimia ammattitaitoisia, vai onko poliisin ammatti sitten poikkeus. Poliisin ja psykiatrin ammatit taitavat olla niitä ammatteja, missä asiakkaat osaavat ammatin paremmin kuin näitten ammattien harjoittajat.


      • ..saa..
        Beagle Boy kirjoitti:

        Jos Suomessa on noin 8500 poliisia ja suurin osa on ammattitaitoisia tarkoittaa se, että tuhannet eivät sitten ole. Kyllä kirjoittelija työsti täyttä potaskaa. Kyllä kaikissa ammateissa suurin piirtein kaikki ovat niitä ammatin vaatimia ammattitaitoisia, vai onko poliisin ammatti sitten poikkeus. Poliisin ja psykiatrin ammatit taitavat olla niitä ammatteja, missä asiakkaat osaavat ammatin paremmin kuin näitten ammattien harjoittajat.

        ..BB:n mielestä puuttua, jos poliisi vie selvän syyttä putkaan. Etenkään siitä ei saa kirjoittaa.

        Montakohan tällaista tapausta Suomessa on ollut ja nyt kun yhtä tapausta tutkitaan virkavirheenä,
        ja oikeusasiamies puuttuu tutkinnan lopettamiseen,niin voidaan päätellä, että asiasta olivat tietoisia syyttäjä ja useat poliisin alemmat sekä ylemmät virkamiehet. Mitä tästä voidaan päätellä ? Että aluksi yhden poliisin synnyttämässä sopassa onkin ehkä kymmeniä virkamiehiä, joilta puuttui tahto olla
        rehellisiä. Tästä on kysymys, kun peitellään ja
        jooseppix sekä Beatle suoltavat poliisipropagandaa kuin NL:n aikoina...


      • ..oikeusasianainen..
        Beagle Boy kirjoitti:

        Jos Suomessa on noin 8500 poliisia ja suurin osa on ammattitaitoisia tarkoittaa se, että tuhannet eivät sitten ole. Kyllä kirjoittelija työsti täyttä potaskaa. Kyllä kaikissa ammateissa suurin piirtein kaikki ovat niitä ammatin vaatimia ammattitaitoisia, vai onko poliisin ammatti sitten poikkeus. Poliisin ja psykiatrin ammatit taitavat olla niitä ammatteja, missä asiakkaat osaavat ammatin paremmin kuin näitten ammattien harjoittajat.

        ..kertaa viety syytön putkaan ?

        Kenen vastuulla ?


      • ovat

        Syyttäjät ovat navastaan kiinni poliisin kanssa.
        Useimmat ovat vanhoja apulaisnimismiehiä ja
        poliisipäälliköitä.
        Kihlakuntauudistuksen jälkeen sitten kilpimiehiä.
        Juttu jää siihen esitutkinnan lopettamispäätökseen.

        Käytännössä Suomessa virkamiestä ei saa vastuuseen
        ja sillä siisti.

        Epäonnistumisia ei myönnetä vaan selitykset vaihtuvat kelien mukaan.

        No epäonnistihan tuo Mannerheimikin Suur-Suomen
        suhteen tai joku toinen tuhatvuotisen valtakunnan.

        Joka alalla tulee vahinkoja ja epäonnistumisia
        ammattimiehillekin. Niitten tunnustaminen
        sitten onkin vaikeampaa.


      • ..hankki..
        ovat kirjoitti:

        Syyttäjät ovat navastaan kiinni poliisin kanssa.
        Useimmat ovat vanhoja apulaisnimismiehiä ja
        poliisipäälliköitä.
        Kihlakuntauudistuksen jälkeen sitten kilpimiehiä.
        Juttu jää siihen esitutkinnan lopettamispäätökseen.

        Käytännössä Suomessa virkamiestä ei saa vastuuseen
        ja sillä siisti.

        Epäonnistumisia ei myönnetä vaan selitykset vaihtuvat kelien mukaan.

        No epäonnistihan tuo Mannerheimikin Suur-Suomen
        suhteen tai joku toinen tuhatvuotisen valtakunnan.

        Joka alalla tulee vahinkoja ja epäonnistumisia
        ammattimiehillekin. Niitten tunnustaminen
        sitten onkin vaikeampaa.

        ..vain paremmat puolustuslinjat, kun NL aloitti sodan uudelleen pommituksilla. Hän onnistui.

        Virkamiestä laki ei koske. Hän ei saa edes kymmentä päiväsakkoa ellei tunaroi aivan täydellisesti. Tavallinen kansalainen, kun ajaa 15 km ylinopeutta, niin heti tulee sakkoa. Nykyään lähtee korttikin ja työ helposti. Jos joku tekee virkavirheen, niin kuuluisi sakottaa. Tällä systeemillä pollisin ystävät vähenee...


    • polisiin pettynyt

      läheiseni kuoli putkaan, kasvoissa paljon ruhjeita, ei viety edes terveyskeskuksen kautta,nyt kulunut puoli vuotta kuolemasta,kotiin tuli iso pino papereita."on päätetty jättää syyttämätta"
      Kaksi poliisia jotka hakivat hänet putkaan puhuvat tietysti aivan samalla tavalla ja kumpikaan ei ole huomannut ruhjeita.Pitäsikö poliiseoille hankkia silmälaseja????

      • Ilkka

        Tuo, että poliisit eivät huomanneet ruhjeita on ihan tavallista poliisi toimintaa ja että he puhuivat samalla lailla on myös tavanomaista ja syyttäjättämis päätös on normaalia, Suomessa ei poliisi syyllisty rikoksiin. Haltuuni saamien
        espoolaisetn poliisien kuulustelukertomuksissa he eivät huomaneet sitä, että monikulttuuri konstaapeli Ivo Tatarinov kuristi minut tajuttomaksi, ja sanoivat sen kyllä minut tutkineelle lääkärille, mutta kuulustelu vaiheessa Tattarinov todistajana ja Espoon kaupungin valtuutettu Nina Pelkonen olivat yhdessä sopineet sen että tajuttomaksi kuristaminen unohdetaan, eikä siitä kumpikaan mainitsemitään pöytäkirjaan.

        Asiasta olen tehnyt rikosilmoituksen, joka on tällä hetkellä tutkinnassa tutk.joht Raimo Kuusisto.

        Epäilenpä, että Kuusistolle tulee pupu pöksyyn ja hän lopettaa tutkimukset kuten normaalisti tämän laatuisissa jutuissa on tapana ollut.

        Nimimerkki Mies älä kommentoi, paitsi jos löydät kirjoitusvirheitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe