Pyöriikö tällä palstalla uus-nazeja. Minä kannatan todellakin tätä nazismia. Ihan vituttaa kamalasti lukea paskaa niiltä jotka eivät arvosta isänmaallisuutta paljon! Sentään nazien perinteiden kunniotus ja isänmaallisuus on parasta mitä voi olla! Taitaa moni suomalainen olla turha ihminen näissä asioissa! Kuten kaikki hip hopparit yms! Mannerheim oli mahtava mies. Myös Aatukin oli jos oisi jättännyt tapattamatta syyttömät!
Onko täällä nazeja?
26
2068
Vastaukset
Kyllä täältä palstalta aina varmasti natseja löytyy, ainakin nimimerkit Julistaja ja joku Folio murder ovat oikein uusnatseja pahimmasta päästä.
Minä taas vihaan natsismia yli kaiken, ja sen vuoksi haluaisin lähettää sinut, julistajan, folio murderin ym. skinit siperiaan pois terrorisoimasta viattomia suomessa asuvia ihmisiä. Sen vuoksi äänestänkin vaaleissa Vasemmistoliittoa tai SKP:tä koska ne ovat kaikkein eniten natsismia vastaan.
Minulle isänmaallisuus ja maanpuolustus ovat ne kaikken eniten vihaamani asiat, ja näitä asioita kohtaan en viitsi osoittaa minkäänlaista arvostusta ja kunnioitusta. Sotilaallinen ulkonäkö ei myös voisi minua yhtään vähempää kiinnostaa, mieluummin pidän pitkää lettiä kun ajaisin pääni kaljuksi miellyttääkseni näitä sinunlaisiasi skinipellejä.
Kommunismi onkin aatteista se parhain, ja mikä parasta niin siinä nämä äärioikeistolaiset ja natsimieliset teloitetaan heti saman tien väärien mielipiteidensä vuoksi. Stalin oli mahtava mies, se olisi jättänyt syyttömät tappamatta, vain äärioikeistolaiset suojeluskuntalaiset olisivat saaneet menolipun siperian keskitysleireille.- Adolf
Kansallissosialistit eli natsit ovat lähes kommunisteja. Kommunismin ja kansallissosialismin suurin ero on se mikä on kansa. Kommareille se on rajojen sisäpuolella oleva väestö. Natseille kaikki saman kielen tai kulttuuriperinnön omaavat ihmiset. Usein kuullee sanottavan että kommunistit eivät ole kansallismielisiä, mutta mikä muu maa on ollut yhtä kansallismielinen kuin NL.
Kansallissosialismi on siis nimensä mukaisesti kansallismielistä sosialismia. NL oli myös kansallismielinen sosialistivaltio. ELI nämä kaksi aatetta ovat lähes samaa paskaa.
Voit huoletta liittyä natseihin. Monet kuuluisat fasistit ovat alunperin kommareita Hitler, Mussoliini... - valtio omisti teollisuuden
Adolf kirjoitti:
Kansallissosialistit eli natsit ovat lähes kommunisteja. Kommunismin ja kansallissosialismin suurin ero on se mikä on kansa. Kommareille se on rajojen sisäpuolella oleva väestö. Natseille kaikki saman kielen tai kulttuuriperinnön omaavat ihmiset. Usein kuullee sanottavan että kommunistit eivät ole kansallismielisiä, mutta mikä muu maa on ollut yhtä kansallismielinen kuin NL.
Kansallissosialismi on siis nimensä mukaisesti kansallismielistä sosialismia. NL oli myös kansallismielinen sosialistivaltio. ELI nämä kaksi aatetta ovat lähes samaa paskaa.
Voit huoletta liittyä natseihin. Monet kuuluisat fasistit ovat alunperin kommareita Hitler, Mussoliini...ja ylläpiti kolhooseja yms. kommunistista.........Mitä historiankirjoja sä olet lukenut (tai siis et ole lukenut)?
- ,,,,
Adolf kirjoitti:
Voit huoletta liittyä natseihin. Monet kuuluisat fasistit ovat alunperin kommareita Hitler, Mussoliini...Kommunismi:
ei tunnusta yksityisomaisuutta
Kaikki on yhteistä
Kolhooseja
Kansat sekoitetaan
Perustajat juutalaisia
Kansallissosialismi:
Rakkaus omaan kansaan ja sen kehittäminen
Tunnustaa yksityisomaisuuden
Kannustaa yksityisyrittäjyyteen
Suuryritykset valtion valvontaan kansan hyväksi
Ei kolhooseja
Kannustaa maanviljelyyn - Adolf
,,,, kirjoitti:
Kommunismi:
ei tunnusta yksityisomaisuutta
Kaikki on yhteistä
Kolhooseja
Kansat sekoitetaan
Perustajat juutalaisia
Kansallissosialismi:
Rakkaus omaan kansaan ja sen kehittäminen
Tunnustaa yksityisomaisuuden
Kannustaa yksityisyrittäjyyteen
Suuryritykset valtion valvontaan kansan hyväksi
Ei kolhooseja
Kannustaa maanviljelyynToi oli jonkun natsi-Saksan kansallissosialistin näkemys.
Esimerkiksi saksassa oli natsi-puolueessa vasemmisto- ja oikeistosiipensä. Oikeisto tuki yksityisyrittäjyyttä ja yksityisomaisuutta. Vasemmisto halusi muuntaa aatetta lähemmäs sosialismia. Tosin suuri osa vasemmistosta tapettiin pitkien puukkojen yönä.
Esittämäsi faktat ovat tosia, mutta kansallissosialismi yhdistää nationalismia, sosialismia ja militarismia. Kaikki kolme käsitettä olivat tuttuja myös neuvostoliitossa.
Kansallissosialistiset järjestöt omivat paljon sosialistisiä piirteitä. Luokkataistelun sijasta natsit julistivat teoriaa "riistävän" (= juutalainen, kansainvälinen) ja "tuottavan" (= saksalainen; kansallinen) pääoman ristiriidasta.
Hitlerin mukaan hänen ja Marxin ainoa ero on nationalismi.
- kansallismielinen
Miten Saksa ja natsismi liittyy suomalaiseen isänmaallisuuteen?
En näe saksalaisten ja heidän tekojensa kunnioittamista
isänmaallisena. Ole suomalainen älä saksalainen. - teac
on isänmaallisuus- palsta.
Sairaudet- palstalla voi olla kyseisiä henkilöitä. - H.P.
Kiinnostaisi kans tietää, että mitä yhteistä on Itävallassa syntyneellä Saksan johtajalla ja suomalaisuudella? Eikös se menisi enempikin maanpetturuuteen, kun palvoo vaan muiden maiden johtajia?
Mannerheim ei muuten ollut kovin kova Hitler-fani. - häpeällistä
Tuo sinun natsilais ihailusi on häpeällistä. Suomalaisista ei monikaan osallistunut natsilaisuuteen edes 30-40 luvuilla. Tuommoinen on vieras käsite kommunismin rinnalla Suomessa. Onhan toki 70-luvulta lähtien meillä ollut pieniä usnatsiryhmiä huonolla menstyksellä. Suomalainen kansallinen kuuluu hunneihin tai wiikinkeihin.
Kauan eläköön hunnit!- jaaa......!
Tajuatteko sen että en minä ihaile nazismia! Omalla tavallaan ne ovat oikeassa mutta taas väärässä! Muuten ne olisivat Okei jos ne ei ois tappanneet viattomia ihmisiä! Osa saksalaisistakin vihasi Ss toimintaa ja Aatua! Mutta en hauku meidän ase veljiä ikinä!
- muuten
jaaa......! kirjoitti:
Tajuatteko sen että en minä ihaile nazismia! Omalla tavallaan ne ovat oikeassa mutta taas väärässä! Muuten ne olisivat Okei jos ne ei ois tappanneet viattomia ihmisiä! Osa saksalaisistakin vihasi Ss toimintaa ja Aatua! Mutta en hauku meidän ase veljiä ikinä!
Minä olin amiksessa ja meidän rehtorimme oli mennyt sotavuosina vapaaehtoisesti Adolf Hitlerin alaiseen waffen-ss:ään. Suomesta meni yksi pataljoona ja Ruotsin, Norjan ja Tanskan kanssa muodostivat Viikinki-Divisioonan saksan rintamalle. Elikkäs vapaaehtoisena natsiarmeijaan. Suomalaisten ylimpänä johtajana ss:ssä oli Heinrics Himmler. Mihin Himmler joutui? Nurnbergin sotatuomioistuimeen hirtettäväksi, mutta ennen kuolemaansa hän nielaisi syanidi kapselin.
Ihailehan vain natseja. Yhdysvallat on maailmanpoliisi kaikkine helvetillisine aseineen ja uutta kolmatta valtakuntaa ei tule. Se on vain joittenkin unelmissa, haaveissa tai tietämättömässä lapsellisuudesa.
Hunneja me voidaan olla, elikkäs yltiö scandinaavis-isänmaallisia. Siihen ei kukaan puutu.
Ps. Ausvitzin Päällikön Rudolf Hössin hirttivät Ausvizin krematorio ykkösen edessä 2 huhtikuuta 1947.
Siinä on sinulle idolit! - EVVK..
muuten kirjoitti:
Minä olin amiksessa ja meidän rehtorimme oli mennyt sotavuosina vapaaehtoisesti Adolf Hitlerin alaiseen waffen-ss:ään. Suomesta meni yksi pataljoona ja Ruotsin, Norjan ja Tanskan kanssa muodostivat Viikinki-Divisioonan saksan rintamalle. Elikkäs vapaaehtoisena natsiarmeijaan. Suomalaisten ylimpänä johtajana ss:ssä oli Heinrics Himmler. Mihin Himmler joutui? Nurnbergin sotatuomioistuimeen hirtettäväksi, mutta ennen kuolemaansa hän nielaisi syanidi kapselin.
Ihailehan vain natseja. Yhdysvallat on maailmanpoliisi kaikkine helvetillisine aseineen ja uutta kolmatta valtakuntaa ei tule. Se on vain joittenkin unelmissa, haaveissa tai tietämättömässä lapsellisuudesa.
Hunneja me voidaan olla, elikkäs yltiö scandinaavis-isänmaallisia. Siihen ei kukaan puutu.
Ps. Ausvitzin Päällikön Rudolf Hössin hirttivät Ausvizin krematorio ykkösen edessä 2 huhtikuuta 1947.
Siinä on sinulle idolit!Ei voisi vähempää kiinnostaa idolini jotka ei ole minun idoleja. Mulle on aivan sama vaikka että ne oisi syötetty nälkäisille juutalaisille. Minulle on tärkeintä se että olemme suomi eikä venäjä! Arvostan sitä kovasti ja tulen aina arvostamaan! Saksa ja suomi eläköön!
- Näin on
muuten kirjoitti:
Siinä on sinulle idolit!Ei kannattas vääristellä historiaa. Himlerillä ja Viikinki-divisioonalla ei ole sellaista yhteyttä mitä yrität provona esittää. Ja minä vuonna olit amiksessa? Kerroppa reksin nimi. Yksikään Suomalainen EI ollut suoraan Hitlerin tai Himlerin alaisena. SS on pikkasen monimutkasempi systeemi.
- 17v
Näin on kirjoitti:
Ei kannattas vääristellä historiaa. Himlerillä ja Viikinki-divisioonalla ei ole sellaista yhteyttä mitä yrität provona esittää. Ja minä vuonna olit amiksessa? Kerroppa reksin nimi. Yksikään Suomalainen EI ollut suoraan Hitlerin tai Himlerin alaisena. SS on pikkasen monimutkasempi systeemi.
Olen amiskassa ja menen 2 vuodelle. Sama mulle!
Katoitko tv2 kello 10 dokkarin, silminnäkijä ohjelmassa oli!
Sakujen kaveruus sodassa! Emme olisi enää suomi jos sakut ei olisi ollut ase veljiä ja kavereita. He saivat tuhottua neuvostoliiton panssarivaunut!
Suomen ase ja lentokone voimilla emme olisi saavuttaneet tätä mitä ne silloin saavuttivat"pelastumisen"..
Olkaa hiljaa vaan!! - vaan
Näin on kirjoitti:
Ei kannattas vääristellä historiaa. Himlerillä ja Viikinki-divisioonalla ei ole sellaista yhteyttä mitä yrität provona esittää. Ja minä vuonna olit amiksessa? Kerroppa reksin nimi. Yksikään Suomalainen EI ollut suoraan Hitlerin tai Himlerin alaisena. SS on pikkasen monimutkasempi systeemi.
Tuo palvelimen ylläpito ei anna minun vastata.
- Näin on
17v kirjoitti:
Olen amiskassa ja menen 2 vuodelle. Sama mulle!
Katoitko tv2 kello 10 dokkarin, silminnäkijä ohjelmassa oli!
Sakujen kaveruus sodassa! Emme olisi enää suomi jos sakut ei olisi ollut ase veljiä ja kavereita. He saivat tuhottua neuvostoliiton panssarivaunut!
Suomen ase ja lentokone voimilla emme olisi saavuttaneet tätä mitä ne silloin saavuttivat"pelastumisen"..
Olkaa hiljaa vaan!!Satutko oleen EVVK. Lue historiaa ja opettele laskeen. Älä vaihda joka kerta nimimerkkiä helpompi seurata kenen kanssa juttelee.
- A.Punaniska
,,,Mannerheim EI OLLUT mikään v---n natsi, saatanan ääliö. Marski itseasiassa suhtautui varauksella Saksaan, paitsi tsaarinarmeija-taustansa, myös juuri kansallaissosialismin takia. Eikä vanha- tai uusnatsismissa ole suomalaisittain MITÄÄN isänmaallisuudeksi katsottavaa, ulkomaista tuonti kuonaa ja jäljittelyä niin 30-luvun iikollit kuin nää uudemmatkin hörhöilyt.
- "isänmaallisista"
on natseja, jotka eivät vain kutsu itseään natseiksi. Arvomaailma kuitenkin hyvin pitkälti sama.
- anti ss kundi
HOHOHOOHOHO HAHAHAHAHA HEHEHEHEHE!!!! VOI SINUA LAPSOSTA. HAHAHAHAHAA!! sitä ollaan oikein natseja (hehehe) mahdatko edes tietää mikä on tuo ss. Miten kannatat natsismiä jos kerran Hitler tappoi turhaan syyttömiä siviilejä, tiesitkö että natsit vihasivat juutalaisia. On hiukka ristiriitaista väittää olevansa natsi ja samaan aikaan sanoa että juutalaiset, kommarit, jehovat, romaanit ja homot kuolivat turhaan. HAHAHHA "Minä kannatan todellakin tätä nazismia." HAHAHAHA "Aatukin oli jos oisi jättännyt tapattamatta syyttömät!" HAHAHAHAHAHA VITTU MITÄ JUTTUJA!!
- tauno t.
voit mennä naureskelemaan hysteeristä nauruasi kommarifoorumille! Kommarit puolusti rauhaa juu. Ne myös piti huolta kansansa hyvinvoinnista (Siperiaan vaan suolakaivokseen)HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAH
HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAH
Mä nauroin älykkäämmin, sinä komukka ja taistolainen!!!! - anti ss kundi
tauno t. kirjoitti:
voit mennä naureskelemaan hysteeristä nauruasi kommarifoorumille! Kommarit puolusti rauhaa juu. Ne myös piti huolta kansansa hyvinvoinnista (Siperiaan vaan suolakaivokseen)HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAH
HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAH
Mä nauroin älykkäämmin, sinä komukka ja taistolainen!!!!enhän mikään kommari ole arvostan isänmaatani. En minäkään salli maahanmuuttajia, pakolaisia ja yms. Mutta kyllä on hauska lukea tekstiä jossa sanotaan kannattavansa natsismiä ja heti perään todettiin että juutalaiset ja muut kuolivat turhaan vaikka natsismin perusidea on juuri arjalaisen rodun levittäminen. "Kommarit puolusti rauhaa juu. Ne myös piti huolta kansansa hyvinvoinnista (Siperiaan vaan suolakaivokseen)" enhän minä ole sanonut kommunismistä sanaakaan, enkä minä ole neuvostoliittoa kehunut. Naurekelin vain kakaralle.
- Folio Mulder
Vahvistus tutkijoilta (ja onhan ne kirjoistakin luettu): Ryti järjesti avut saksasta (erittäin pätevä lentolaivue JUURI OIKEA, kuin kohtalon ohjaamana ja aseistusta mm. panssarikauhut ja nyrkit ym.). Minusta Ryti kuuluu asettaa Mannerheimin rinnalle ehdottomasti. Ilman saksalaisten aseapuja olisi suomelle voinut käydä kalpaten, vaikka saksalaiset ja maailman lehdistö ylistivätkin talvisodan jälkeen suomalaisia sotureita ihmeteoistaan ja joista me saamme olla kiitollisia.
Katsoessani näiden saksalaisten suomea auttavien haastatteluita huomaa, että he eivät olleet mitään hulluja natsi-saksan sotilaita, vaan tavallisia ihmisiä, jotka hoitivat tehtävänsä todella taitavasti ja sellaista kansaa auttaen, joka säilymisensä ansaitsi hyvyydessään. Eli toisaalta Hitlerin pahuus palveli myös hyvyyttä ainakin siinä, kun suomalaisia autettiin.
Loppuun haluaisin muistuttaa, että nyt elämme toista aikaa, mutta siltikin täällä elelee sellaisia kiihkomielisiä kuin Hitler ja Stalinkin olivat oli, mutta heidän tuhotyöt eivät näy samassa laajuudessaan ainakaan vielä. Ihmiskunta ei ole kehittynyt henkisesti mihinkään eikä planeetan ekologinen tilanne tai ylikansoitus näytä vieläkään kiinnostavan esim. USA:N johtoa unohtamatta kehittymättömyyden maita, joissa ei vielä edes ymmärretä ongelmaa, vaan lisääntyminen tapahtuu kuin rotilla.- , omaan nimeen
Ryti kirjoitti sopimuksen jossa Suomi lupasi taistella Saksan rinnalla loppuun asti omalla nimellään, ja sopimukseen olisi tarvittu eduskunnan hyväksyntä. Ryti tiesi että Saksa häviää eikä uhrannut koko Suomen kansaa, vain itsensä.
RYTI ON SANKARI
- lihapää
Mitä sinä isänmaallisuus palstalla teet. Natsismi on eri asia kuin isänmaallisuus.
- Ammattisotilas
Natsismi ei kuulu Suomen asevoimien toimintaperiaatteisiin. Ajatusmalli on saksalaisten ja ainoa mitä suomalaiset ovat heiltä ottaneet, ovat asepuvun malleja ja taktiikan perusteita.
Lyhyet hiukset ovat käytännölliset, helppo pitää puhtaana, siinä syy lyhyeen hiusmalliin. Lyhyet hiukset ja natsismi eivät kuulu yhteen, melko mustavalkoinen kuva, jos pelkästään näin ajattelee. Pitää olla oikeus pitää lyhyttä tukkaa, ilman että leimataan natsiksi.
Tiukka historiallinen fakta on, että Stalin tapatti enemmän juutalaisia kuin tämä itävaltalainen korpraali. Voittajat kuitenkin sanelevat mitä historia "virallisesti" kirjoittaa, mutta nämä juutalaistapot NL:ssa ovat kuitenkin tulleet ilmi.
Isänmaallisuus ei ole natsismia! Puolustusvoimat eivät halua olla missään tekemisissä tämän sairaan aatteen kanssa. Nämä "ihanat" natsit myivät Suomen NL:lle vuonna 1939, kun NL ja Saksa tekivät hyökkäämättömyyssopimuksen. Suomi kuului sopimuksen mukaan NL:n etupiiriin. Kiitos vaan saksalaiset!
Kukin valtio toimii etujensa mukaan tilanteen vaatimalla tavalla, liittolaisista voi tulla hetkessä vihollisia (Vrt. NL ja USA heti sodan jälkeen).
Täällä kirjoitettuja natsi-ylistyksiä en ota vakavasti. Suurin osa on keskenkasvuisten, ymmärtämättömien ylistystä. SS ja muut natsipellet, Puolustusvoimat eivät ole teitä varten, haluamme Suomen puolustajia emme Saksan nuolijoita.- legioonalaisen poika
Kiitoksiapa kovasti.
Mielipiteesi ovat järkeenkäypiä ja realistisen isänmaallisia.
Tällä palstalla mekastavat natsit ovat useinmiten
"toiminnassa" mukana pelkän shokkiarvon takia.
Nykypäivän eurokansalainen on pelkkä mitätön luku
jättimäisessä luettelossa, ja isänmaallisuutta tarvitaan kipeästi.
On se kumma, että en voi sanoa "Suomi" ilman että kaiken maailman SS-vesselit hyökkäävät niskaan märkine unineen poliisivaltiosta, rotusorrosta ja järjen kuolemasta.
Oikeastaan kansallis-sosialistit näkevät isänmaallisuuden lähinnä välttämättömänä pahana;
lälläreitten ajatusmallina jota voi paremman puutteessa kannatella matkalla kohti neljättä valtakuntaa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026913
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353975- 683157
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171650
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431207