paras gospelbändi??

jonna

niin..kysymys on että mikä on susta paras gospelbändi,joko kotimainen tai ulkomainen??

musta se on ehdottomasti delirious?.

63

8844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitääpä nyt oikein miettiä

      Mun mielestä on niin paljon hyviä gospelbändejä että pistit pahan. Siis haetaanko nyt ihan minkä vaan tyylistä gospelmusaa?
      Jos tyylillä ei ole väliä, niin mulle kolahtaa joku The Rain, Egoeimi tai Petra, mutta jos kerta yksi bändi pelkästään pitää nimetä, niin mä nimeän ehdottomasti Petran, sen Usalaisen bändin.

      • vartia himmeän maan

        mun sukuuni kuulunut vanha lapseton nainen oli aviossa yhen ukkelin
        kanssa joka oli nauhoittanut kaseteille omaa uskovaista musiikkiaan.
        Tätin kuoltua sain haltuuni sen ukon kasetteja ja se mies oli laulanut ja soittanut ihan yksinään
        siinä kasetilla.

        siis se soitti monia soittimia ja sovitukset olivat ihan kaameita.
        Ukolla joka oli btw jukka-niminen oli kyllä ihan hieno lauluääni
        mutta soitto oli yhtä tuskaa ja sekamelskaa.

        Tää ukkeli vaikuttaa tietämäni mukaan nykyään Asikkalassa ja
        on kai vieläkin jonkin seurakunnan jäsenenä lauleskelemassa.
        Vieläköhä se " levyttää" ? Kiinnostaa vaa tietää vieläx ulosanti on yhtä kamalaa.
        joku sanoi et se olis ollu vankilaskin joskus ja kädessä poistettu tatuointi.


      • Anonyymi

        Minea on kyllä tosi hyvä.Mielettömän melodista hardrockia Suomeksi laulettuna,tulee Petra mieleen.


    • Juhisfani

      Mun mielestä paras gospelbändi on Juha Tapio Band,Juhahan on laulaja-lauluntekijä,mutta tarkoitan tässä yhteydessä häntä bändinsä kera.
      Myös L-60* ja The Rain kolahtavat.

      • väki poistuu

        Oli hyvä tämä Tapio mutta hän palasi maalliseen poppiin, raha ratkaisee ja samoin Leif Lindeman lähti tangokuvioihin etsimään maallista kuninkuutta.


    • PippuriZ

      Mulla ei ole sitä parasta gospelbändiä. Niitä, mitä kuuntelen (gospelmusiikista meinaan), on yhtähyviä.

      Eikö kaikissa ole yhtähyvä sanoma? =)

    • fantti

      Niin todella, voiko määritellä parasta gospelbändiä? Riippuukin miltä kantilta paras, sillä kaikkihan ne vie ilosanomaa eteenäin....soitannollisia eroavaisuuksia ja kyllä mielipide-eroavaisuuksiakin löytyy. Mulle henkilökohtaisesti kolahtaa nämä perinteiset, joissa on ihanasti fiilistä, eli the Rain ja bass´n´Helen.

    • magnoliah

      Delirious on kyllä ihan hyvä, toissa vuoden maata näkyvissä festareilla ihastuin ihan päättömästi siihen bändiin. Mun mielestä paras on ehdottomasti THE RAIN ja hyvänä kakkosena BASS'N HELEN.

    • Nimetön

      Gospel Covertajat myös hyviä biisejä

    • mie

      terapia ja hb

    • Rinsessa

      Terapian jäähyväiskeikka vakuutti! Mutta tykkään myös The Rainista, bass n Helenistä, Normal Generation?:sta ja Realismin musiikkikin kuulosti mun mielestä hyvältä, kun Ristirockissa kuulin...
      Monta hyvää jäi vielä mainitsematta, mutta tässäpä muutama "suosikki".

    • bluegrass

      On paljon hyviä... esim. Stanley Brothers

      • äksdee

        Parhaita on .Kraka, Terapia ja The Rain


    • piip

      Paras gospelbändi? Vaaka kallistuu varmaankin tonne Jonah 33:sen puolelle :) Myös Tourniquet, Terapia, The Rain..niitä on niin PALJON!

      • masspap

        The Rain ja Rainin fanina tykkään myös KLS:stä.


      • Anonyymi

        Minea !!! Todella hyvä.Suomen Petra


    • HB-bändi

      on kyllä parhaimmasta päästä. :)

    • THE BENJAMIN GATE:
      -teki pari studioalbumia "Untitled" ja "Contact"
      -naislaulaja
      -etelä-Afrikkalainen (mutta valkoihoinen laulaja ja bändi)
      -ensimmäinen gospelartisti jonka levyn ostin
      -lopettanut
      -kaksi kertaa piti tulla Suomeen 1)ekalla kerralla oli viisuongelmia 2)tokalla kerralla oli erimielisyyksiä jäsenten kesken eivätkä tuleet Suomeen

      Onhan niitä muitakin hyviä, toisaalta mikä on gospelia ja mikä ei? Ihminen tykkää luokitella.
      -Stryper
      -Trouble
      -The Rain
      -Terapia
      -HB
      -Bass n Helen
      -Vaskikäärme
      -Exit
      -Wingdom
      -New Born Soul
      -jokin jäi varmasti pois?

      • Outi Terhon "Muukalaisuuden maja" on aivan erinomainen albumi! Outi Terho on erinomainen laulaja. Nimellisestihön Outi Terho se ei ole "bändi" mutta kyllä levyyn oli soittajien kuvatkin laitettu, Heikki Silvennoinen oli yksi heistä.


    • piteeni on
    • Nimetön

      jihuu the best the best the best the best on meee :D

    • No umbrellas :)

      The Rain on mun suosikki. Oon aina tykänny raskaasta, melodisesta musiikista. Sanotukset on mulle kolahtavia. Keikoilla on hyvä meininki. Pojat tekee työtä sydämestä. Myös Ruudolf on hyvä. Ainoo räppäri, josta tykkään :)

    • -TT-

      Think Twice on ehdoton ykkönen mun mielestä.
      Hyvinä kakkosina tulee:
      The Rain,
      Exit,
      Bass'n Helen,
      NMB,
      Kisko,
      Vespa...

    • itsjustme

      Paras goslpel-bändi on ehdottomasti Kanava.
      Osittain myös siksi että tunnen yhden Kanavan jäsenen ja 2 on olleet veljeni bändikerho-vetajiä :> ♥Turkka♥

      • joku

        Petra & Idle Cure


    • jusseli

      Se taitaa olla Think Twice.. Sitte tykkään myös Michael W. Smithistä, Relient K:sta, ja Stellar Kartista.. ;D

    • NIPPE

      PARHAAT BÄNDIT OVAT TERA, THE RAIN JA HB.
      MUTTA MIKÄ ON PARAS BIISI?

      - MINUN MIELESTÄ PARAS BIISI ON THE RAININ TUULI KULKEE

      • arvoinen on

        varmasti myös News Boys! :)
        Hyvä bändi!


    • jepulis222

      Mielestäni parhaat ovat: Skillet, Thousand foot krutch, Demon hunter, Pillar, P.O.D., Fog ja ristinolla. Vaikka nämä ovatkin aivan eri tyylisiä bändejä parhaat ovat Skillet, Thousand foot krutch ja Demon hunter. suosittelen kaikille jotka tykkäävät vähän rajummasta musiikista ja kannattaa todellakin kuunnella. =DDD

      • rick'n'roll

        Skillet on ehdottomasti paras. Hyvää materiaalia, monta tyyliä ja niiiiin monta vuotta! Ja Demon Hunter, aijjj että. Blindside on kyllä kanssa todella hyvä.


      • nomnomnom
        rick'n'roll kirjoitti:

        Skillet on ehdottomasti paras. Hyvää materiaalia, monta tyyliä ja niiiiin monta vuotta! Ja Demon Hunter, aijjj että. Blindside on kyllä kanssa todella hyvä.

        Muun muassa... Skillet, Relient K, Hawk Nelson, Blessthefall, G-Powered, Donkeyride, Showbread


    • (simp)Anssi

      Otsikossa on kaikki olennainen. Sääli vaan kun lopettivat. Erityisesti vanha materiaali toimi kuin Pohjois-Korean sensuuri.

      • Cast ing

        Casting Crowns ja tietysti Petra. Petra tekee kiertuettakin Eurooppaan ensi vuonna.. Toivottavasti tulisivat edes pohjoismaihin.

        Vois vetää crowns ja Petra yhteiskeikan Suomessa. Olis kova. :D


      • Vanhaa kansaa

        The Rain on sääli, kun lähtivät tauolle. Terapia on sääli, kun lopettivat. Tera on vain pieni lohdutus.

        Onhan näitä.


    • Shalom Israel

      Tällaiselle 40:lle "myöhäisheränneelle" on parhaiten maistunut The Rain, ja perässä hiihtelee Bass'n Helen (jolla tosin taso heittelee palon kappaleesta toiseen), Exit (vähän liian lepsua mutta joissakin kappaleissa kauniit melodiat) ja moni muu.
      Jos yksi kappale pitäisi nimetä olisi se joko Tuuli kulkee, Kasvot (jota joskus myös lapsilleni laulan) tai Taisteluni, riippuen mielentilasta.

      Yleisesti ottaen kuulisin mielelläni myös hieman vähemmän julistavaa Gospelia, sellaista jossa kuuntelija itse löytäisi punaisen langan koska "myöhäisheränneenä" tiedän miten huonosti suora julistus uppoaa "ateisteihin" ja usein tuntuu että ei keksitä kunnon sanoituksia niin kappale menee hallelujan ja jeesuksen toisteluksi.
      Yllä mainitsemani kolme bändiä eivät melko suorasta julistuksestaan huolimatta ole mielestäni tähän langenneet.

      • Eniten tykkään mustan gospelin puolella pitkän uran tehneestä Mighty Clouds of Joysta. Tykkään yhtyeen railakkaan iloisesta tyylistä. Uudemmista artisteista kolahtaa Mary Mary-kaksikko, joka on taitavasti hyödyntänyt modernia r&b:tä musiikissaan ja osaltaan päivittänyt mustaa gospelia ajanmukaisiin soundeihin.


    • Paci

      G-Powered.

      www.gpowered.com

    • Nebukadnessar
    • aivan1123
    • Näistä...

      Godfm

    • Gospel-veteraani
    • ebo2

      Olen Jumala. Minulla on kaiketi ainutkertainen tilaisuus antaa johdonmulainen päätös asialle.
      Elikkäs nummero uno ooooooooon Beeeaaatttllesssss.

    • Kataja Kansa
    • Retro Gospel

      VETELIN TYTÖT, siinä veren evankeliumilla peruskalliota järistävä gospeljyrä. Ei muuta lisättävää kiitos.

    • Musti <3

      Musti& Hyvä Vainu ja Exit

    • Hiili

      Tämä on ainakin mielestäni hieno!!!
      Parasta gospel on silloin kun tietää sen esittäjien laulavan ja soittavan sydämestään.
      (huom.16v laulajalla on äänenmurros mutta esitys on silti aivan upea ja
      henki hyvä.;))

      http://www.youtube.com/watch?v=KCzYFJ_xr84

    • Dustin Smith

      Dustin Smith saa sanoituksen Jumalalta ja mies oppi laulaan ja sanoittamaan ihmeen kautta kerta heitolla. Ite tutustuin juuri hiljan mieheen TV7 -Yliluonnollista ohjelman kautta. Tuhansia on parantunut hänen keikoillaan Jumalan voimasta. Uniongelmat katoavat, hänen musiikkiaan soitetaan sairaaloissakin, joka saa aikaan ihmeellisen rauhan huoneesta toiseen. Itse tykkään Crying Holy-kappaleesta, sekä Yahweh. Mies on sanoittanut noin 200 laulua!

      http://www.youtube.com/watch?v=hkbDqxyl8G0

      http://www.youtube.com/watch?v=8_fy_9NIw98

      http://www.youtube.com/watch?v=hVlv8DJkaGM

      TV7 Yliluonnollista ohjelmassa,

      http://www.tv7.fi/vod/player/?program=26897

    • Freebird-75

      Jacks of All Trades, NMB.. öö Deukkis .. öö.. Theogracy.. Terapia ja the Rain kainnii kans :)

    • Wrights
    • eiolehyvää
    • Paras bändi

      Paras? On monia: the rain, pastorit, Immanuel, kls, idän ihmeet, gfm, miriam, keamo, katajainen kansa, Pekka Simojoki, exit, audile, lz7 ja monet muut
      (Ei järjestyksessä)

    • hobe

      Olen HB:tä fanittanut alusta asti

      • aars

        Tuli tuosta HB:n videosta mieleeni: Missä on Arska Paloheimo nykyään? Kuka tietää?


      • aars
        aars kirjoitti:

        Tuli tuosta HB:n videosta mieleeni: Missä on Arska Paloheimo nykyään? Kuka tietää?

        No joo, vastaus tähän löytyikin tuolta alempaa.....


      • dsrfserf
        aars kirjoitti:

        Tuli tuosta HB:n videosta mieleeni: Missä on Arska Paloheimo nykyään? Kuka tietää?

        Kuka on se video päähenkilö? Se vaaaleetukkanen poika joka muijasa kaa tulee kirkkoon mutta kuitenkin lopulta kieltäytyy jostain kutsusta jonka pappia esittävä Paloheimo heittää ilmaan kannustavasti elehtien? Onko se joku HB:n entinen jäsen, ehkä Keijo Kaikkonen? Janne Karhunenhan on ainakin se penkisä istuva jota vaaleetukka töykkää. Sen takana taas istuu Antti Niskala, bändin sanottaja


    • Anonyymi

      Minea! Soittaa todella tyylikästä rock musaa.

      • Anonyymi

        Minea tehnyt kolme täyspitkää albumia,Henki,Sota ja Voittaja.Todella vakuuttava porukka.On yhä toiminnassa ainakin facebookin mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minea tehnyt kolme täyspitkää albumia,Henki,Sota ja Voittaja.Todella vakuuttava porukka.On yhä toiminnassa ainakin facebookin mukaan.

        Minean seuraava keikka muuten 6.5.2023 Pieksämäellä, Minea on todella kova ja ehdottoman Sanomakeskeinen porukka, kuunnelkaa ! youtubessa kaikki levyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minea tehnyt kolme täyspitkää albumia,Henki,Sota ja Voittaja.Todella vakuuttava porukka.On yhä toiminnassa ainakin facebookin mukaan.

        Minea on kova bändi musiikillisesti ja Sanoman puolesta, Iso suositus.


    • Anonyymi

      Bob Marley And Wailers.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3017
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2866
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2038
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1755
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1472
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      96
      1223
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1188
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe