Jess, takana kuusi kuukautta munkkielämää ja 3000 euron mastercard-piikki maksettu. Tuli vähän reissattua, mutta nyt se riippakivi on poissa. Kyllä helpotti!
mastercard
7
1236
Vastaukset
- Jeremias
Olet tehnyt kyllä viisaasti ja ihan miehen työn. Lämpimät onnitteluni siitä.
- köykänen
Onníttelut. Itsellä on juuri edessä tosiasioiden tunnustus eli saman verran höylätty luottokortilla ja tarvitsee soittaa ko. firmaan ja anoa maksuaikaa. Reilusti...
Tuliko itsellesi muita seuraamuksia kun että korttia ei saanut käyttää velanlyhennysaikana?- keitsu
Ei mulle mitään sanktioita tullut, kun päätin ihan itse hankkiutua luottokortista eroon. Katkaisin kortin ja maksoin laskut kiltisti.
Harmittaa kun tuli alunperin edes koko kortti otettua. Rahalaitokset vaan kauppaa niitä nykyisin aika aktiivisesti.
Ota vain reilusti yhteyttä luottoyhtiöön ja selitä tilanne.
Lykkyä sinulle! - Mika
keitsu kirjoitti:
Ei mulle mitään sanktioita tullut, kun päätin ihan itse hankkiutua luottokortista eroon. Katkaisin kortin ja maksoin laskut kiltisti.
Harmittaa kun tuli alunperin edes koko kortti otettua. Rahalaitokset vaan kauppaa niitä nykyisin aika aktiivisesti.
Ota vain reilusti yhteyttä luottoyhtiöön ja selitä tilanne.
Lykkyä sinulle!Tuossa taas esimerkki ihmisestä, joka ei hallitse omaa elämäänsä. Korttia pitäisi sinun hallita, ei kortin sinua. Ei dorkille pitäisi olla jokaisessa luottokortin hakuprosessissa...
- keitsu
Mika kirjoitti:
Tuossa taas esimerkki ihmisestä, joka ei hallitse omaa elämäänsä. Korttia pitäisi sinun hallita, ei kortin sinua. Ei dorkille pitäisi olla jokaisessa luottokortin hakuprosessissa...
Jos pystyy laskut maksamaan, niin sehän tarkoittaa, että raha-asiat on hallinnassa. Joten Mika tumputa vaan käteen. Tuskin sulla on edes visa electronia. Kasva homo!!
- korttilot
keitsu kirjoitti:
Jos pystyy laskut maksamaan, niin sehän tarkoittaa, että raha-asiat on hallinnassa. Joten Mika tumputa vaan käteen. Tuskin sulla on edes visa electronia. Kasva homo!!
Jos kerran pystyy maksamaan laskut niin mitä helkuttia koko kortilla tekee?
Maksat turhia kk-maksuja..
Sen ymmärtää että ulkomailla käyttää sitä hotelleissa sun muissa mutta muuten järjetöntä. - tylyttäjä
korttilot kirjoitti:
Jos kerran pystyy maksamaan laskut niin mitä helkuttia koko kortilla tekee?
Maksat turhia kk-maksuja..
Sen ymmärtää että ulkomailla käyttää sitä hotelleissa sun muissa mutta muuten järjetöntä.Käteinen on käyhille jotka ei saa luottoa. Luotolla voi toteuttaa käytännössä paljon asioita joita ei muuten pysty. Menonsiirrossa verraton. Mene muualle vinkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519