Jöröjukka-Kukka tuolla jo kyselikin itsestään selvyyksiä, että onko hän vahva? Tottakai hän on. Mutta nyt lisää kysymyksiä liittyen palstan ehdottomaan kuningattareen.
1. Kuinka monta Jörden sanontaa lainaat omassa puheessasi?
2. Mikä tekee Jördestä huippuälykkään?
3. Jos saisit olla päivän Jördis, mitä tekisit kaikkivoipana ensimmäiseksi?
4. Haluaisitko, että Jördis kirjoittaisi kirjan?
5. Kuolisitko Jördiksen puolesta?
6. Voisitko olla päivääkään ilman Jördiksen viisauksia?
7. Kuinka paljon palkastasi olisit valmis luovuttamaan Jörde Kördelle?
8. Onko mitään asiaa missä olisit parempi kuin Jördis?
9. Antaisitko lapsesi Jördikselle?
10. Jos saisit Jördiksen kirjevaihtotoveriksi, millä nimellä ylistäisit häntä?
11. Kuinka usein haaveilet olevasi itse Jördeliini?
12. Miten Jördiksen viisaudet on auttanut sinua elämässäsi?
13. Uskotko, että Jördis on ns. yli-ihminen?
14. Mistä kaikesta luopuisit, että saisit nähdä Jördiksen livenä?
15. Jos Jördis lähtisi palstalta, montako päivää/kuukautta/vuotta itkisit ja olisit täysin lamaantunut?
16. Onko Jörtteli vaikuttanut suhteeseesi vanhempiisi?
17. Vaikuttaako Jörde äänestyskäyttäytymiseesi?
18. Onko sinulla enää ollenkaan omaa tahtoa vai pelkästään Jörden tahto?
19. Kuinka monelle tuttavallesi olet kehunut Jörtsää?
20. Mitä Jördelle lahjaksi?
Jöröjukka-Kukka Gallup
10
693
Vastaukset
- Halt
Jöris on tyhmä puusilmä, joka ei näe asioita kuin femakoiden kantilta. Hänen mielestään tasa-arvoa ei voi kannattaa olematta feministi.
- Seon provo
jördin on mies, joka provoilemalla yrittää tehdä feministeistä naurettavia ja näin pilata feministien maineen.
- diabolos
Aah, tätä tunnetta. Kuin perhoset lentelisivät vtsassani :D
- Colli.
Tulin juuri lähiöpubista (enkä saanut naista nyt, mutta olisivatko nuo mulle kelvanneetkkaan, selkä olison sopivasti terve), mutta Jöröjukka on oma omalaatuisensa persoona, joka rikastuttaa tätäkin palstaa.
Tuohon kysymykseen 20, mitä Jördelle lahjaksi? Vastaam, että kaksi koria olutta, että riittäis mullekkin. - Markitta
1. Kuinka monta Jörden sanontaa lainaat omassa puheessasi? Vakiosanontoja on ehkä kolme-neljä. Yksittäisesti lainaan jatkuvasti.
2. Mikä tekee Jördestä huippuälykkään? Luulisin, että geenit ja armoton opiskelu ja tahto.
3. Jos saisit olla päivän Jördis, mitä tekisit kaikkivoipana ensimmäiseksi? Muuttaisin sukupuoliroolit siten, että naiset pääsisivät sortamaan miehiä.
4. Haluaisitko, että Jördis kirjoittaisi kirjan?
Tämä on yksi hartain toiveeni.
5. Kuolisitko Jördiksen puolesta? Hänen elämänsä on muiden elämiä arvokkaampi.
6. Voisitko olla päivääkään ilman Jördiksen viisauksia? En usko. En ainakaan montaa päivää peräkkäin.
7. Kuinka paljon palkastasi olisit valmis luovuttamaan Jörde Kördelle? Palkastani ei jää paljoa pakollisten menojen jälkeen yli. Mutta tinkisin vähästäkin, jotta saisin annettua hänelle enemmän.
8. Onko mitään asiaa missä olisit parempi kuin Jördis? Ei. Ei ole.
9. Antaisitko lapsesi Jördikselle? Koska vain. Ajattelisin lasteni parasta. Ikävä tulisi, mutta lasten tulevaisuus on tärkein.
10. Jos saisit Jördiksen kirjevaihtotoveriksi, millä nimellä ylistäisit häntä? Ehkä hänen ylhäisyytensä tai valtiatar.
11. Kuinka usein haaveilet olevasi itse Jördeliini? Jatkuvasti, vaikka tiedän että lahjani eivät riitä.
12. Miten Jördiksen viisaudet on auttanut sinua elämässäsi? Monella tapaa. Olen oppinut mm.puolustautumaan miesten sortoa vastaan.
13. Uskotko, että Jördis on ns. yli-ihminen? Ehdottomasti.
14. Mistä kaikesta luopuisit, että saisit nähdä Jördiksen livenä? Siihen hetkeen panostaisin kaiken. En tiedä mitään asiaa maan päällä, joka olisi tärkeämpää.
15. Jos Jördis lähtisi palstalta, montako päivää/kuukautta/vuotta itkisit ja olisit täysin lamaantunut? Tuskin palautuisin normaaliksi koskaan. En halua edes ajatella asiaa.
16. Onko Jörtteli vaikuttanut suhteeseesi vanhempiisi? Olen oppinut näkämään suhteeni vanhempiini ja erityisesti isääni toisin. En enää kuuntele isääni, joka on mies.
17. Vaikuttaako Jörde äänestyskäyttäytymiseesi? Noudatan hänen ohjeitaan äänestystilanteessa.
18. Onko sinulla enää ollenkaan omaa tahtoa vai pelkästään Jörden tahto? En koskaan kyseenalaistaisi hänen tahtoaan, mutta pientä omaa tahtoa on asioissa joihin hän ei ole puuttunut.
19. Kuinka monelle tuttavallesi olet kehunut Jörtsää? Monelle, niin monelle. Kymmenille.
20. Mitä Jördelle lahjaksi? Hänellä on varmaan jo kaikkea. Antaisin sieluni, jos hän vain huolisi.- Antsu
Hauska alku päivälle! Varsinainen Kim-Jong-Il -mukaelma... ja toisaalta tuli mieleen se 1980-luvun romanialainen propagandamylly, joka jauhoi ylistystä presidentti Ceaucesculle: "Karpaattien nero ja ajatusten Tonava..."
Eipä tiennyt pikkutyttö Jörö silloin 40 vuotta sitten, että kypsässä keski-iässä päätyisi kulttihahmoksi nettiin!
- vähäiset on
tarpeet ihmisen palvontaan, jos kyseessä oleva "Nettiritari" sytyttää mielenpalon.....
- Mr Miekkonen
Paras lahja jörölle on tietysti että hänet mainitaan palstalla useasti.
- Nari_Säre
...vastaan, ja ihan vakavissani.
1. En ole laskenut, usein olen tullut lainanneeksi.
2. Tähän en osaa vastata.
3. Keittäisin kahvit. (aika usein keitän kahvit noin nykyolotilassanikin).
4. Miksei, jos hän tahtoisi itse niin tehdä. (Ei kai sitä vastaankaan...)
5. Mitä tod. näköisimmin en.
6. Voisin.
7. Mikäs ettei tavatessa voisi kahvit tarjota.
8. Luultavasti - tod. näk. myös päin vastoin on.
9. En.
10. "Hyvä ..."
11. Ei ole vielä sattunut.
12. Nauru pidentää ikää.
13. En, enkä edes veikkaa.
14. Keltaisesta mainospipostani.
15. Nolla.
16. Ei.
17. Ei
18. Oma.
19. kolmelle
20. hattukukka. - vanhoja aikoja......
Tää on vaan niin sairaan hyvä aloitus. Mikäli tuntee palstan historiaa......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k683751On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382381Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712338Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602228Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.321675Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711584- 761487
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581061Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681012Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40909