Lopettakaa se naurettavien poseerauskuvien laittaminen irc-galleriaan, kuvake.nettiin, ii2:een ym. Teitä nolottaa sellainen sitten kun aikuistutte! Ja jos ei nolota, muut saavat hävetä puolestanne kun jatkatte typerää huomionhakuista käytöstänne.
Ja ei, en ole ruma ja lihava kateellinen tyttö, vaan kaunis ja tyytyväinen itseeni ilman että tarvitsisin itsetunnon kohotusta kalastelemalla imartelevia kommentteja paljastavilla "huulet törröllään, silmät suurina" -kuvilla.
Siinä teille! ;D
PISSIKSET!
126
14997
Vastaukset
- vampyrella666
mä olen niiin samaa mieltä sun kanssasi! sellaset teiniherutus kuvat ottaa kaaliin,je en miekää mikää lihava katkera ja lihava tyttö ole,olen myös tyytyväinen itseeni:) niinkuin kaikkien pitää ollakkin.
- Tyttönen :)
Olen aivan samaa mieltä kanssasi asiasta..
- sivustakatsoja^
siel on kans OIKEESTI TYRKKYJÄ kuvia.
- huvittunut...
Todella tyrkkyjä kuvia löytyy (ja ne tietysti ovat pahimpia), mutta kyllä juuri nuo "silmät suurina" -kuvat ovat säälittävän naurettavia, varsinkin kun sama henkilö on laittanut niitä itsestään joskus jopa kymmeniä. Onko se sitten itserakkautta, huomionhakuisuutta, epävarmuutta vai mitä? Kertokaa te kaikki jotka tuollaisia kuvia laittelette!
- poika
Oot täysin oikeessa!!!!!!!!! ja mua ärsyttää sellaset kuvat!!! sitä paitsi mitä luonnollisempi sen kauniinpi ne tytöt on tyhmiä ääliöitä joilla ei ole itsetuntoa sitä paitsi se ei ole kaunista poseerata sillä tavalla t.poika 15v!!!!!
- FlashPoint
huvittunut... kirjoitti:
Todella tyrkkyjä kuvia löytyy (ja ne tietysti ovat pahimpia), mutta kyllä juuri nuo "silmät suurina" -kuvat ovat säälittävän naurettavia, varsinkin kun sama henkilö on laittanut niitä itsestään joskus jopa kymmeniä. Onko se sitten itserakkautta, huomionhakuisuutta, epävarmuutta vai mitä? Kertokaa te kaikki jotka tuollaisia kuvia laittelette!
When they grow up they understund.
- siismitäviduu? :D
poika kirjoitti:
Oot täysin oikeessa!!!!!!!!! ja mua ärsyttää sellaset kuvat!!! sitä paitsi mitä luonnollisempi sen kauniinpi ne tytöt on tyhmiä ääliöitä joilla ei ole itsetuntoa sitä paitsi se ei ole kaunista poseerata sillä tavalla t.poika 15v!!!!!
okei toi oli ihan helvetin oudon ja nössön kuulosta, ootko varma ettet oo mikään hirvee finninörä?
- Nörät on perseessäs
siismitäviduu? :D kirjoitti:
okei toi oli ihan helvetin oudon ja nössön kuulosta, ootko varma ettet oo mikään hirvee finninörä?
Toi taas oli niin TYHMÄN kuulosta, että kehottaisin aikuistumaan ja pian.
- dear-e
asiaa. :)
- vision
Jos yhtään mitään nörteistä tiedät, niin he käyttävät aika paljon konetta ja heitä tuskin kiinnostaa mikään galleria.
Kyllä nörtit hankkivat netistä aivan kunnon tyydytyksen aikuisviihteen puolelta, naisista.
- alakulon_urkupiste
noo,ei kaikki laita sellasii poseerauskuvia.ja kyllähän vähän saa poseerata,mut ei kyllä liikaa!!!
- norttisd
Tässä resepti maailman parhaimpaan pissisheru kuvaan:
ainekset:
tuubitoppi, mieluiten pinkki
hiuslakkaa
kampa
lokinpaskaa, peitepuikkoa, ripsaria, kulmakynää, kajalia, meikkivoidetta (mahd. halpaa ja huonolaatuista)
tietokone
kamera
ubs-liitin
Tupeeraa hiukset lakan avulla tötteröksi niin että se nousee mielettömän villisti ilmaan. Sitten vielä lakkaa hiuksiin. Pue tuubitoppi. Ala-osalla ei niin väliä, mikset näyttäisi pilluakin vaikka ventovieraille pedofiileille? Sitten taas lakkaa hiuksiin. Tee meikki, ja nudea huuliin niin, ettei ne erotu ihostasi. Sitten suihkauta jälleen lakkaa hiuksiisi ja tupeeraa. Ota kameralla kuva, jossa huulesi ovat törröllä, silmät isoina, ja purista olemattomia tissejäsi yhteen. Näps! Pistä vielä lakkaa, niin saat komean kuvan uusiksi. Ota kuva. Laita lakkaa. Ja vielä kuva.
Liitä ne tietsikallesi ja pistä irc-galleriaan.
Ja ei kun vain (lakkaa hiuksiin) sexy-kommentteja odottelemaan! - mävaann
norttisd kirjoitti:
ainekset:
hiuslakkaa
kampa
lokinpaskaa, peitepuikkoa, ripsaria, kulmakynää, kajalia, meikkivoidetta (mahd. halpaa ja huonolaatuista)
tietokone
kamera
ubs-liitin
Tupeeraa hiukset lakan avulla tötteröksi niin että se nousee mielettömän villisti ilmaan. Sitten vielä lakkaa hiuksiin. Pue tuubitoppi. Ala-osalla ei niin väliä, mikset näyttäisi pilluakin vaikka ventovieraille pedofiileille? Sitten taas lakkaa hiuksiin. Tee meikki, ja nudea huuliin niin, ettei ne erotu ihostasi. Sitten suihkauta jälleen lakkaa hiuksiisi ja tupeeraa. Ota kameralla kuva, jossa huulesi ovat törröllä, silmät isoina, ja purista olemattomia tissejäsi yhteen. Näps! Pistä vielä lakkaa, niin saat komean kuvan uusiksi. Ota kuva. Laita lakkaa. Ja vielä kuva.
Ja ei kun vain (lakkaa hiuksiin) sexy-kommentteja odottelemaan!Mut joskus vaa tuntuu ku ei oo koulus paljoo meikkii nii OOON IHA SIKA RUMA! Ja sit ku kattoo lissui nii vituttaaa ja tuntuu et ne ois kauniit vaik jos niil ei ois meikkii nii olis varmaa kauheen näkösiii!
- Pakokaasu
norttisd kirjoitti:
ainekset:
hiuslakkaa
kampa
tietokone
kamera
ubs-liitin
Ja ei kun vain (lakkaa hiuksiin) sexy-kommentteja odottelemaan!Mihin helvettiin sitä lokinpaskaa tarvitaan?
- trololololoolol
norttisd kirjoitti:
ainekset:
hiuslakkaa
kampa
tietokone
kamera
ubs-liitin
Ja ei kun vain (lakkaa hiuksiin) sexy-kommentteja odottelemaan!laukesin
- *cloud*
Vihdoinkin joku sanoo sen "suoraan" !!!!! tack so mycket!! Pissikset on niin ääliömäisiä et niitä tekis mieli lyödä paistinpannulla päähän ja lujaa.. Meidän ylä-asteella on yks tyttöporukka joista kaikki on seiskoja ja täysiä pissiksiä. Sitten kun mä (8.lk tavallinen vähä hopparityyppi) kävelen ohi,ne kattoo ku ei ois ennen ihmistä nähnyt!!! tekis mieli vetää turpaa kaikkia! alkaa vähä rassata noi tyypit...noh kyllä ne joskus sen tajuaa et ne on naurettavia pikkupaskiaisia.
- Yhdyn samaan
Ei vois paremmin sanoa :D
- ?!???
öö..siis ymärsinkö nyt oikein et pojat tykkää luonnon kauniista ja vihaa pissiksiä? tipahdin kärryilt..
T.12v tyttö,joka ei osaa meikata,eikä meikkaa.. - ...
et uskalla suoraa niille sanoo, pitää tulla nettii itkee:Dd "joku sanoo suoraa.." no jeejee näi9t keskustelui on netis vaik kui monta, ei auta yhtää. menkää sanoo päi naamaa jos ärsyttää.
- BOyyyy93
?!??? kirjoitti:
öö..siis ymärsinkö nyt oikein et pojat tykkää luonnon kauniista ja vihaa pissiksiä? tipahdin kärryilt..
T.12v tyttö,joka ei osaa meikata,eikä meikkaa..En tykkää pissiksistä niinq ihq daa xdee. EMO
- Juu mie oon sanonukki.:D
... kirjoitti:
et uskalla suoraa niille sanoo, pitää tulla nettii itkee:Dd "joku sanoo suoraa.." no jeejee näi9t keskustelui on netis vaik kui monta, ei auta yhtää. menkää sanoo päi naamaa jos ärsyttää.
Nii oli yks hirveen ärsyttävä pissis porukka ja niile käytii vähän valittaa ( astetta karkeemmalla kielel ) Havainto: 6 henkinen pissis liiga kerääntyy kasaan niinkuin joku opossumi eikä kukaan sano mitään kun vaan yks " Saatannnnaa " Jännittävää... ="D
- vision
Miksi olet itsetunto palstalla?
Yleensä tänne poikkeavat trollit kirjoittelemaan jotakin oikeaa, missä he tarvitsevat apuaan ja myöhemmin päättävät kokeilla jotakin "eksoottisempaa".
Kyllä sinullakin on itsetunto-ongelmia.
Niitä on aina, jos puuttuu toisten asioihin tai saatika sitten ne kaivertavat mieltäsi.
Voit kohottaa itsetuntoasi, voin antaa muutaman hyvän vinkinkin jos haluat?
Tämä palsta ei ole tarkoitettu teineilyyn, täällä keskustellaan itsetuntoon liittyvistä ongelmista ja kenties ratkaisuistakin.
Anna kaikkien kukkien kukkia.- huvittunut..
Vaikka niin haluaisitkin uskoa, minulla ei ole itsetunto-ongelmia.
Mietin millä palstalla voisin kertoa asiani ja tämä nimenomainen palsta osoittautuikin siihen erittäin sopivaksi.
Ja teini en ole, vaan 21-vuotias nainen joka vanhempana ja viisaampana katselee huvittuneena ja myötähäpeää tuntien pissisteinien pöljäilyjä. Ja ratkaisunkin asiaan esitin.
"Anna kaikkien kukkien kukkia."
Vastaus: Tuo nyt vain oli sellainen asia mitä en voinut enää olla kommentoimatta. Ja minun kanssani samaa mieltä olevia näyttää löytyvän useita, kiitos heille! ;) - paupau4356
varsinki gan**n.
- Miettikkää vähän!
huvittunut.. kirjoitti:
Vaikka niin haluaisitkin uskoa, minulla ei ole itsetunto-ongelmia.
Mietin millä palstalla voisin kertoa asiani ja tämä nimenomainen palsta osoittautuikin siihen erittäin sopivaksi.
Ja teini en ole, vaan 21-vuotias nainen joka vanhempana ja viisaampana katselee huvittuneena ja myötähäpeää tuntien pissisteinien pöljäilyjä. Ja ratkaisunkin asiaan esitin.
"Anna kaikkien kukkien kukkia."
Vastaus: Tuo nyt vain oli sellainen asia mitä en voinut enää olla kommentoimatta. Ja minun kanssani samaa mieltä olevia näyttää löytyvän useita, kiitos heille! ;)Teinien (ja muidenkin) olisi syytä miettiä mitä seurauksia erityisesti paljastavien kuvien julkaisemisesta netissä voi seurata joskus myöhemmin..Jostakusta voi isompana tulla vaikka kansanedustaja tai presidentti, onpa sitten kiva kun joku tuo menneisyyden kuvat esille julkisuuteen..Oikeastaan olisi ihan oikein jos näin kävisi :)
Ja vaikka siihen asti ei mentäisikään niin kuka tahansa voi tallentaa kuvat koneellensa ja pitää niitä siellä lopun elämäänsä ja vaikka levittää eteenpäin tai keksiä niille mitä tahansa (haitallistakin!) käyttöä.
Järjenkäyttö on IHAN sallitua. Harmi ettei sitä näköjään kaikille ole suotu. - huvittunut..
Miettikkää vähän! kirjoitti:
Teinien (ja muidenkin) olisi syytä miettiä mitä seurauksia erityisesti paljastavien kuvien julkaisemisesta netissä voi seurata joskus myöhemmin..Jostakusta voi isompana tulla vaikka kansanedustaja tai presidentti, onpa sitten kiva kun joku tuo menneisyyden kuvat esille julkisuuteen..Oikeastaan olisi ihan oikein jos näin kävisi :)
Ja vaikka siihen asti ei mentäisikään niin kuka tahansa voi tallentaa kuvat koneellensa ja pitää niitä siellä lopun elämäänsä ja vaikka levittää eteenpäin tai keksiä niille mitä tahansa (haitallistakin!) käyttöä.
Järjenkäyttö on IHAN sallitua. Harmi ettei sitä näköjään kaikille ole suotu.Niinhän se on; poseeraamisen himo näyttää kehujen toivossa käyneen toisilla niin ylivoimaiseksi että älyllinen ajattelu kärsii ja pahasti.
Pissisteinit: te ETTE ole mitään tuhansien palvomia huippumalleja, vaan tavallisia tyttöjä joille paljastelukuvat voivat koitua hankaliksi tulevaisuudessa. Unelmoidahan saa, mutta älkää antako pissan nousta päähänne kiimaisten teinipoikien ja pervojen setien imartelevista kommenteista. Niitä nimittäin riittää jokaiselle joka haluaa paljasta pintaa vilauttaa.
Kuka tahansa tyttö haluaa tuntea itsensä kauniiksi ja halutuksi. Nykyajan internet-maailma antaa siihen aivan erilaiset mahdollisuudet kuin ennen, mutta monille tytöille näyttää olevan mahdotonta pysyä kohtuudessa kehuja tavoitellessaan. Se antaa huonon kuvan ihmisestä. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin oman naaman kuvaaminen eri kulmista. - joo jöö..
Teinien (ja muidenkin) olisi syytä miettiä mitä seurauksia erityisesti paljastavien kuvien julkaisemisesta netissä voi seurata joskus myöhemmin..Jostakusta voi isompana tulla vaikka kansanedustaja tai presidentti, onpa sitten kiva kun joku tuo menneisyyden kuvat esille julkisuuteen..Oikeastaan olisi ihan oikein jos näin kävisi :)
Järjenkäyttö on IHAN sallitua. Harmi ettei sitä näköjään kaikille ole suotu.voisitteko te "aikuiset" pitää mielessä että kaikki tytöt ei oo pissikisii? mä oon 12. meil päin asutaan niin maalla että ei juurikaan kukaan pissistele paitsi mitä nyt yks virolainen pa.ja pari sen "kamuu" mun mielestä vaan kaupungissa asuvat tytöt muuttuu pisis ihmisiks..
- ...
joo jöö.. kirjoitti:
voisitteko te "aikuiset" pitää mielessä että kaikki tytöt ei oo pissikisii? mä oon 12. meil päin asutaan niin maalla että ei juurikaan kukaan pissistele paitsi mitä nyt yks virolainen pa.ja pari sen "kamuu" mun mielestä vaan kaupungissa asuvat tytöt muuttuu pisis ihmisiks..
aa kappas, no onneks s äet yleistä. "...vaa kaupungissa asuvat tytöt muuttuu PISIS ihmisiks..." no ootko sä jopa 12 ja asut maalla, ku kaikki kaupunkilaiset on liisoja. just
- heshly
muutei niiten kukkien tarvitse olla huoria vai tarvitseeköhän?
- heshly
Järjenkäyttö on IHAN sallitua. Harmi ettei sitä näköjään kaikille ole suotu.Enpä usko että joku semmonen tyyppi joka laittaa kuvia siis semmosia kuvia nettiin ei niistä voi tulla kansanedustaja tai presidentti jos ne viettää aikaansa semmoisiin asioihin
- vanhus
elikkä ei ehkä tähän kuulu, mutta kysympä kumminkii että mitä nämä pissikset on kun joka paikassa nykyän puhutaan pissikset sitä ja pissikset tätä?
auttakaa vanhusta.- örweli
Soot ehkä Pohojanmaalta ku et tajuu, mä ainaki oon ja täällä ns. pissikset on suoraan "horoperseitä" tai "v*tun pöyröö/huora." Mullaki kesti kauan ennen ku tajusin. Eli ne on niitä 13-? ikäsiä teinejä jokka kulokoo minihamehet päällä talvellakin, nii et justihi persehen peittää. Toppi alkaa just ennen ku rintsikat näkyy ja joko A)pikkuinen kaljamaha tursuaa 10cm hamehen/lannehousujen välistä tai B)syörähä ku anorektikot, nii et käret yltää vyötärön ympäri ja sitä IHQ napakoruu esitellähä kaikille. Viikon loput menöö yleensä ryypätessä ja maanantaina tullaan kouluhu (jos tullaan) kaula mustelmilla... Toivottavasti nyt vähän selvensi..Ja anteeksi jos kielenkäyttö ei ny ollu niin justihinsa...
- laura
örweli kirjoitti:
Soot ehkä Pohojanmaalta ku et tajuu, mä ainaki oon ja täällä ns. pissikset on suoraan "horoperseitä" tai "v*tun pöyröö/huora." Mullaki kesti kauan ennen ku tajusin. Eli ne on niitä 13-? ikäsiä teinejä jokka kulokoo minihamehet päällä talvellakin, nii et justihi persehen peittää. Toppi alkaa just ennen ku rintsikat näkyy ja joko A)pikkuinen kaljamaha tursuaa 10cm hamehen/lannehousujen välistä tai B)syörähä ku anorektikot, nii et käret yltää vyötärön ympäri ja sitä IHQ napakoruu esitellähä kaikille. Viikon loput menöö yleensä ryypätessä ja maanantaina tullaan kouluhu (jos tullaan) kaula mustelmilla... Toivottavasti nyt vähän selvensi..Ja anteeksi jos kielenkäyttö ei ny ollu niin justihinsa...
ensinnäkin. pissis ei ole huora.. niinkun hyvin luultavasti tiedät huora on ihan eri juttu.
ja toiseks.. niitä löytyy myös alle 13 vee ikäsiä..
ja lisää: toi mini hame juttu.. ei kaikki liisat käytä niitä ja löytyy niitä epä liisojakin joilla paistaa rintsikat,ja toiset ei voi sille mitään että on anorektisen laihoja,ja muillakin kuin pissiksillä on napa koruja.. mun äidillä on.. JA väitätkö muka että et ite ois nuorena ryypännu kyllä monet muutkin sitä hauskan pito tarkotuksiin käyttää.. ja noista fritsuista.. niitä on joskus ollu kaikilla ja niitä voi ilmestyä vaikka ei haluaisikaan...
ja et muuten kuvannut mitään muuta kun ulko näköö ja tapoja.. se pissis juttu on siitä luonteesta ja tavoista kiinni ei siitä miltä näyttää, ite saanut kuunnella ihmisiltä joihin tutustunut että ne on ihmetellyt et en olekkaan pissis vaikka siltä näytän ja ihan normaali painoinenkin.. eli se on se luonne joka ratkaisee.. - dsgsgd
laura kirjoitti:
ensinnäkin. pissis ei ole huora.. niinkun hyvin luultavasti tiedät huora on ihan eri juttu.
ja lisää: toi mini hame juttu.. ei kaikki liisat käytä niitä ja löytyy niitä epä liisojakin joilla paistaa rintsikat,ja toiset ei voi sille mitään että on anorektisen laihoja,ja muillakin kuin pissiksillä on napa koruja.. mun äidillä on.. JA väitätkö muka että et ite ois nuorena ryypännu kyllä monet muutkin sitä hauskan pito tarkotuksiin käyttää.. ja noista fritsuista.. niitä on joskus ollu kaikilla ja niitä voi ilmestyä vaikka ei haluaisikaan...
ja et muuten kuvannut mitään muuta kun ulko näköö ja tapoja.. se pissis juttu on siitä luonteesta ja tavoista kiinni ei siitä miltä näyttää, ite saanut kuunnella ihmisiltä joihin tutustunut että ne on ihmetellyt et en olekkaan pissis vaikka siltä näytän ja ihan normaali painoinenkin.. eli se on se luonne joka ratkaisee..Nyt meni vähän näsäviisasteluksi. Jos hän sanoi "~13" se tarkoittaa noin 13-vuotiaita eikä kirjaimellisesti juuri 13-vuotiaita. Melkein jokaisessa lauseessasi on "ei kaikki pissikset". Ei tietenkään, mutta aika monet...
- tjaaa
laura kirjoitti:
ja et muuten kuvannut mitään muuta kun ulko näköö ja tapoja.. se pissis juttu on siitä luonteesta ja tavoista kiinni ei siitä miltä näyttää, ite saanut kuunnella ihmisiltä joihin tutustunut että ne on ihmetellyt et en olekkaan pissis vaikka siltä näytän ja ihan normaali painoinenkin.. eli se on se luonne joka ratkaisee..Fritsuja voi ilmestyä, vaikkei tahtoisikaan?
Niivarmaan, ku perskännissä antaa jätkien nuolla itteään.
Eikä läheskään kaikki nuoret juo. Huvitat minua kapeakatseisuudellasi. - uujhjjhhjhjk
tjaaa kirjoitti:
Fritsuja voi ilmestyä, vaikkei tahtoisikaan?
Niivarmaan, ku perskännissä antaa jätkien nuolla itteään.
Eikä läheskään kaikki nuoret juo. Huvitat minua kapeakatseisuudellasi.karu totuus, mutta suomalaisnuorista yli puolet on vähintään kerran juonut itsensä humalaan. en muista mikä ikäluokka tarkalleen siinä tutkimuksessa oli nuori- käsitteestä, mutta järkeillein about 13-17-vuotiaat. itse olen 17-vuotias ja voin sanoa, että tunnen ehkä kaksi ihmistä, jotka eivät ole maistaneet alkoholia yli 13-vuotiaana.
valitettavaa, mutta totta. ja monissa euroopan maissahan alkoholinkäytön ikäraja menee alle 18v, esim. saksassa 16v saa juoda (ainakin mietoja). mutta sielläkään ei kuluteta niin paljon hiivaa kuin suomessa.
nuoret, jotka eivät juo ovat vähemmistöä. - ssdadsa
uujhjjhhjhjk kirjoitti:
karu totuus, mutta suomalaisnuorista yli puolet on vähintään kerran juonut itsensä humalaan. en muista mikä ikäluokka tarkalleen siinä tutkimuksessa oli nuori- käsitteestä, mutta järkeillein about 13-17-vuotiaat. itse olen 17-vuotias ja voin sanoa, että tunnen ehkä kaksi ihmistä, jotka eivät ole maistaneet alkoholia yli 13-vuotiaana.
valitettavaa, mutta totta. ja monissa euroopan maissahan alkoholinkäytön ikäraja menee alle 18v, esim. saksassa 16v saa juoda (ainakin mietoja). mutta sielläkään ei kuluteta niin paljon hiivaa kuin suomessa.
nuoret, jotka eivät juo ovat vähemmistöä.Saksassa EI saa juoda enään alle 18v.
ja VTUN LÄSKI EMOT / HEVARIT ..
Lissut o hot.. Panisin niitä ennemmin ku teitä LÄSKI NÖRTTEJÄ - kjosodsjdsi
On 3 eri pissis ''lajia'' (No puhutaan nyt sitten oikein eläimellisesti)
1. Normaali ala-astelainen pissis, tai no, hienostelija, pukeutuu normaalisti, luonne vain heittää.
2. 7.lk olevat liisat, massa tyyppiä, okeen glipit (ryhmät suomeksi) lajiteltu. Pinkki on lempiväri yleensä ja siinä esitetään vaikeastitavoiteltavaa :D Juu, sillee. Suosiossa: OMG, siis oikeest!
3. Normaali tyyppi, hienostelee plaaplaa.
Muhuu vaikeastitavoiteltavalla sävyllä ja pissistelee useasti, pukeutuu kuitenkin normaalisti, leikillä kehuu itseään prinsessaksi, josta tuo ärsyttävä luonteensävy :/
Itse olen numero 1. vaikka en ala-asteella ole (y) ...
- malttia!
Eiköhän anneta kaikkien olla ja elää ihan omaa elämäänsä.
Ja sitä paitsi tuo röökailu-, lävistys-, bissetys- ja muiden sekoilukuvien esittelyikä menee kyllä ohitse - toivon mukaan - jossain vaiheessa =) Tosin täytyypä sanoa, että kylläpä ne yli kaksikymppisetkin vielä jaksavat tatskojaan ja läväreitään siellä revitellä - mutta suotakoon se heille! Ei vedetä hernuita nenuliin, jookosta?- huvittunut..
Yritän vain parantaa maailmaa omalla tavallani ;)
- ((:
huvittunut.. kirjoitti:
Yritän vain parantaa maailmaa omalla tavallani ;)
ensinnäki ketää ei voi suoraa sanoo pissiskeks ulkonäön perusteella :DD se on enemmänki luonteesta kii. ja onko teil ees varaa tääl olla arvostelemassa muita? ((: luulis parempaaki tekemist oleva :D:D:D:D
- heshly
((: kirjoitti:
ensinnäki ketää ei voi suoraa sanoo pissiskeks ulkonäön perusteella :DD se on enemmänki luonteesta kii. ja onko teil ees varaa tääl olla arvostelemassa muita? ((: luulis parempaaki tekemist oleva :D:D:D:D
noh jos sanot et "luulis parempaaki tekemist oleva" nii miks sä oot sit täällä?
- Samaa mieltö
Mahtavaa! Mä olen kans kyllästynyt tämänlaisiin ihmisiin ja olen samaa mieltä....! Pose kuvat voi kyllä jättää muualle, onkos edes irc- galleriaa ja ii2:sta tarkoitettu pose kuvien paikoiksi?
Just. Mun mielestä vanhempana tämän tyyppiset teinikuvat vasta nolottaa. Eli ottakaa opiks, ku voitta vielä! - Annu
Joo eli eipä tuohon oo lisättävää, oot NIIIIN oikeessa!! Ärsyttää todellaki ne itsensä esittelijät!
- Make-88
Tää nyt ei ehkä liity asiaan, mutta oon huomannut yhden tosi rasittavan asian mm. irc-galleriassa ja muualla: Jokaisella "pissiksellä" on sivullaan noin kymmenen kuvaa, jotka on otettu peilin kautta, ja jossa siis näkyy kamera jolla kuva on otettu! Siis WTF?!?!? Okei, ehkä se on ihan siistiä tai jotain, mutta jos joka ikisellä on ihan samanlaisia kuvia, niissä ei enää oo mitään persoonallista! Ja kun 15 kuvasta 10 on tällaisia ihan samanlaisia kameraposeja, menee hermo!! Ja muuten, mitä järkeä on laittaa galleriaan vaik 20 kuvaa itsestä eri asennoissa??? EIkö muutama riitä, kyllä niistä näkee millanen ihminen on kyseessä! Sitä vartenhan niitä kuvia esim. irc-galleriaan voi laittaa niin monta, että ihmiset laittaisivat kiinnostavia tilanne- maisema- tapahtuma- yms. kuvia, eikä pariakymmentä samanlaista itsenapattua naamakuvaa eri ilmeillä! x(
- katjuska
Kyllä toi juuri liittyy asiaan! Must on kans tosi ärsyttävää törmätä sellasiin kuviin gallerioissa!!! Ite oon laittanu vaan yhen "posekuvan" itestäni ja loput on kaikkii eri tilanteita ja kavereita ym ym.
- jätkä17.
katjuska kirjoitti:
Kyllä toi juuri liittyy asiaan! Must on kans tosi ärsyttävää törmätä sellasiin kuviin gallerioissa!!! Ite oon laittanu vaan yhen "posekuvan" itestäni ja loput on kaikkii eri tilanteita ja kavereita ym ym.
onhan tuo aika säälittävää/kurjaa katseltavaa kun ii2 etusivulla 12v. tyttö esittelee persettään ja olemattomia rintoja.mutta toistaalta antaa niitten olla.kyllä ne tulee katumaan.mutta rajansa kaikella...
- Median Orja
jätkä17. kirjoitti:
onhan tuo aika säälittävää/kurjaa katseltavaa kun ii2 etusivulla 12v. tyttö esittelee persettään ja olemattomia rintoja.mutta toistaalta antaa niitten olla.kyllä ne tulee katumaan.mutta rajansa kaikella...
joten jos nyt käytettäis vaikka sanoja tisut ja peppu kuulostais enemmän tuon ikäiseltä.Persehän meinaa isoa ja tyrkyllä olevaa ja peppu on viaton,viattomampi ja ilmaisee viattomat muodot.Mediahan tytöistä ja teineistä tekee tuollaisia,turruttaa ja vie viattomuuden pois.
Provosoi päivittäin piiloporno mainoksilla ja
näyttää että mitä ihmisen,miehen ja naisen täytyy olla ennenkuin vanhenevat ja lähtevät pois.Kävellessä huomaa miten monta ihmisen stereotyyppiä tulee vastaan ei mitään omaan,persoonallista ulkonäössä eikä vaatteissa ei missään.
- joukkoon
Huomasin ettei täällä oo yhtään vastaanväittäviä kommentteja, eli aloittaja on siis harvinaisen oikeassa ja minä olen myös samaa mieltä! Pissikset hei; taisi osua arkaan paikkaan ;)
- ly7
oon niin ruma ,etten laita pärstääni minnekkään nettiin, mutta oon selannut irccejä enkä ole nähnyt siellä ainuttakaan semmoista kuvaa joista tässä on ny keskusteltu...musta ne kaikki on ihan hyviä eikä mitään tyrkky kuvia...
- huvittunut...
ly7 kirjoitti:
oon niin ruma ,etten laita pärstääni minnekkään nettiin, mutta oon selannut irccejä enkä ole nähnyt siellä ainuttakaan semmoista kuvaa joista tässä on ny keskusteltu...musta ne kaikki on ihan hyviä eikä mitään tyrkky kuvia...
Sulle ei vissiin (ihme kyllä) ole sattunut kohdalle, sellaisia kuvia nimittäin löytyy ja paljon. Ihan fiksua ettei kukaan keskustelijoista ole linkittänyt niitä tänne esimerkin vuoksi ettei ymmärtämättömiä teinixejä nolattaisi enää enempää julkisesti (ihqdaa-video on paha..). Kyllä he toivon mukaan huomaavat itsekin naurettavuutensa.
- Helle Permanni
Kun just niitten kuvien katselu ON niin KIVAA, kun saa huomata miten FIKSU sitä itse onkaan...
Jos jotkut haluavat itsensä näin julkisesti nolata tai muita kuvillaan hauskuuttaa, niin hitto...miks se pitäs kieltää?
Minusta näissä foorumeissa on vain yksi epäkohta: Rekisteröityminen pitäisi sallia vain ja ainoastaan omilla henkilötiedoilla. Ainakin oma täydellinen nimi, ikä ja asuinkunta.- ;o)
kieltämättä hauskaa puuhaa, tuntee itsensä jotenkin paremmaksi ihmiseksi niitä katsellessa.
- koakoakaoak
moooi
- jessss.
Miten ketään vois vähempää liikuttaa, minkälaisia kuvia nää pissikset pistää nettiin.
Ne voi toki muuttaa asenteensa, mutta myös tekin! Tällanen aihe on tosi säälittävää, en mä kyllä usko et kukaa pitää pissiksistä, mutta vaikka pistäisitte tällasia tarinoitanne nettii osottaako se sitä että pissikset muuttaa asenteensa ? No eipähän oo tähän mennessä ainakaa mitää saanu aikaseks. Toki saatte ilmasta tunteenne näin, mutta varmasti nää jotka on pissiksiä vastaa, on ite niitä. Joten miettihän ennen kun pistätte tänne tällasia? - pikku tyttö
pissikset on vaan teinei vähä ärsyttävii kylläki
- pikku tyttö ei teini
pissikset on vaan teinei on ne kyl vähä ärsyttävii!
- pissis_daa
oo hiljaa ku et näköjää mistää tiedä jos kerra irc -galleria on keksity niin kai sitä si kuu luu daa käyttää!!!!???? niin ja jos haukut muita ni mä pistän saman tien takas! huonoa tuo tuollainen!
- sadsadsdadsad
Irc-galleria oli paljon parempi sillon ku siellä oli
enimmäkseen irkkaajia...
- pillu
kgbf b vj fcjkb v jfcbv jvbhbdfv ncfbvjh c hjv xjcv dgöiv.egdoäfredfghrfdgdfigdglvhfoggfrhbbjnfugvfdgdgb-sefse-odgfödgfveids
- hiv tapaus
pissikset on vähä hyvän näköisiä
- shjktfd
Kaikki saman näkösiä... Menee vaan massan mukana
- Järvenpääläinen
Toisaalta Järvenpään ankeaan katukuvaan nuo katu narkkari lutka pissikset sopivat todella hyvin.
Telkkari skiedan jälkeen on hauskaa lähteä keskustaan ja mielessään naureskella kaikille nykyajan ilmiöille kuten pissiksille ja jos Järvenpään kulttuuri,Sibelius,kerrostalojen juoru ämmät eivät jaksa kiinnostaa niin sitten katsomaan Liisoja ja Laureja rantapuistoon.Järvenpäässä on sentään vielä järvi jäljellä ja aito luonto ne ovat asioita mitkä aina muistuttavat ihmisiä ongelmista,inhimillisyydestä ja sen puutteesta.
tervetuloa suureen teatteriin kun lähdet täältä pois muista kumartaa syvään.- Jpää Make
antakaa anteeksi minäkin olen Järvenpääläinen.
Ennustettavissa on että Järvenpäässä on vuoden kahden sisällä niin vaikeeta että poliisit ei enää mahda mitään ja Järvenpäästä ei ole enää juuri mitään jäljellä mikä siitä nyt sitten on muistuttanutkin ketäkin.Ongelmia ei voi kieltää eikä niitä voi myöskään peittää koska jossain vaiheessa ne kaikki paljastuu ja silloin on enää muistot jäljellä hyvistä teoista.Rantapuisto on linnoitus jonka muureja ei enää pysty murtamaan,valvonta ei enään auta.
- putte
JOS TÄÄL JOILLEKKI SAA NAURAA NI TEILLE :D
- miisuuuuu
hei ihmiset hyvät!
kai maailmassa on muitakin ongelmia kuin murehtia toisten ulkonäköä? Omalta osaltani olen hieman puolustavalla kannalla näitä "pissiksiä" kohtaan.Monia ystäviäni on haukuttu pissiksiksi vain vaatteiden, kampausten meikkien ja sellaisten perusteella. Oikeasti he ovat (luulojen vastaisesti) hyvin epäitsekkäitä..
JA muuten!
ihmisten lajittelu musiikki maun, ulkonäön tai omien ihanteiden mukaan on turhin asia maailmassa!- gramofoni
hei myös sinulle!
onhan niitä. mutta ei se, että on muitakin ongelmia tarkoita, ettei tarvitsisi murehtia tätä. eikä tässä nyt sitä ulkonäköä niinkään murehdita, vaan sitä miten ne pissikset sitä ulkonäköään käyttää: herutukseen. ja sitä, miten ne käyttäytyy.
jos sun ystäviäsi haukutaan pissiksiksi, koska he näyttävät sellaisilta niin... miksi ihmeessä sitten näyttävät?? jos ystäväsi kuljeskelevat ympäriinsä horahtavissa asuissa, naama täynnä meikkiä ja tukka TÄYNNÄ lakkaa, niin kyllä siinä vähän pissismi haiskahtaa, anteeksi vain. miksi joku, joka ei ole pissis, haluaisi kulkea ympäriinsä näyttäen sellaiselta??
jos taas eivät, vaan näyttävät normaaleilta eivätkä heruta itseään koko ajan, niin anteeksi. silloin on haukkujilla vääränlainen käsitys.
JA muuten!
olen samaa mieltä, mutta omat ihanteet ovat ihan eri asia kuin musiikki- tai vaatemaku tai ulkonäkö. omat ihanteet ovat jo enemmän sitä ihmistä itseään, sen mukaanhan meitä pitää lajitella. ei me nyt kaikki samanlaisia olla, eikä sillä lajittelulla aina pahaa tarkoiteta.
mutta kutienkin, ota itse järki käteen äläkä ole niiden kännäävien, vastuuttomien 'muka-aikuisten' puolella. - ei mikään lissu
Mulla on sama juttu nimittäin heti kun siirryin ylä-asteelle mua haukuttiin lissuksi mun vaatteiden ja meikkejän takia. Mä myönnän nyt suoraan että mä en ole lissu sillä mä osittain vihaan niitä. tai en vihaa mut ne on jotenkin ärsyttäviä . Mun kaverit kyllä tietää et mä en mikään lissu ole ja kun ne haukkujatkin tutustuis ni olisivat kyllä eri mieltä.
- ...
gramofoni kirjoitti:
hei myös sinulle!
onhan niitä. mutta ei se, että on muitakin ongelmia tarkoita, ettei tarvitsisi murehtia tätä. eikä tässä nyt sitä ulkonäköä niinkään murehdita, vaan sitä miten ne pissikset sitä ulkonäköään käyttää: herutukseen. ja sitä, miten ne käyttäytyy.
jos sun ystäviäsi haukutaan pissiksiksi, koska he näyttävät sellaisilta niin... miksi ihmeessä sitten näyttävät?? jos ystäväsi kuljeskelevat ympäriinsä horahtavissa asuissa, naama täynnä meikkiä ja tukka TÄYNNÄ lakkaa, niin kyllä siinä vähän pissismi haiskahtaa, anteeksi vain. miksi joku, joka ei ole pissis, haluaisi kulkea ympäriinsä näyttäen sellaiselta??
jos taas eivät, vaan näyttävät normaaleilta eivätkä heruta itseään koko ajan, niin anteeksi. silloin on haukkujilla vääränlainen käsitys.
JA muuten!
olen samaa mieltä, mutta omat ihanteet ovat ihan eri asia kuin musiikki- tai vaatemaku tai ulkonäkö. omat ihanteet ovat jo enemmän sitä ihmistä itseään, sen mukaanhan meitä pitää lajitella. ei me nyt kaikki samanlaisia olla, eikä sillä lajittelulla aina pahaa tarkoiteta.
mutta kutienkin, ota itse järki käteen äläkä ole niiden kännäävien, vastuuttomien 'muka-aikuisten' puolella."jos sun ystäviäsi haukutaan pissiksiksi, koska he näyttävät sellaisilta niin... miksi ihmeessä sitten näyttävät?? jos ystäväsi kuljeskelevat ympäriinsä horahtavissa asuissa, naama täynnä meikkiä ja tukka TÄYNNÄ lakkaa, niin kyllä siinä vähän pissismi haiskahtaa, anteeksi vain. miksi joku, joka ei ole pissis, haluaisi kulkea ympäriinsä näyttäen sellaiselta??! KOSKA JOS HEIDÄN MIELESTÄÄN ON MUKAVAA PUKEUTUA NIIN?? tullut mieleen? ja ei sitä heti täydy alkaa haukkua. iha sama ku on niit jtn saatanan mangahemmoi, jotka tykkää pukeutuu joihinki japanilaisii vaatteisii tms, ja sit niit haukuttais, ni heti kaikki valittamas ku "MÄ OONB VAA OMA ITTENI JA SIT KAIKKI LIISAT TULEE HAUKKUUU NYYYHGG..." ja kaikki "normit" on samaa mieltä et liisat on hirveitä ku haukkuu toisten tyyliä. ja sit kuitenki haukutte niitten tyyliä? mitä välii jos heruttelee, oma ongelma. ei siit tarvi suuttua. en keksi muut syytä' sille ku et teit vituttaa et ne heruttaa ku vaa sen et kukaa jätkä ei nyt muka huomais teitä ku ne keskittyy niitten herukuvii. mitä väliä? älkää välittäkö ja antakaa olla. ja ihmisethän saa olla kenen puolel huvittaa, ei sun täydy tulla neuvoo et ketä pitäs puolustaa ja ketä ei. mikä hirvee ongelma täs nyt on? ou mai kaad, hirvee ongelma ku tääl on pissiksiä !!! just..emmäkää nyt niistä kaikista pidä, mut en myöskää jostai vitun "normaaleist" tai nörteist tai hevareistakaa. jotai on vialla ku ottaa nii paljo päähän toisten pukeutuminen ja herutus..
- dfgdfgdfgdfdf
Se, että joku laittaa galleriaan kuva missä se törröttää huulia - ei tarkota mitää! Mikä siinä helvetti on NIIN pahaa että pitää tämmösiä haistatteluja lähettää? Kaikki saa huulet törröttää sillee, siinä ei oo mitää erikoista. Ihmisen huulia on tarkotettu liikutettavaks kerta niitä voi. Miks ei siitä vois ottaa kuvaa, jos mielestään se vaikka peittää jotakin kasvonpiirteitä tai ihan vaan jos tuntee olevansa kaunis? Kaikki ootte vaan kateellisia, ei teitä muuten ärsyttäis niin voimakkaasti. Teitä ei pitäis haitata kun ihan vähän, niin se olis tervettä. Miettikääs, miten se OIKEESTI vaikuttaa teijän elämää? Eikö ihmiset saa tehä miten haluaa? IHMISET LAITTAA ERILAISIA KUVIA, hyväksykää. Nää "pissikset" saa ajatella sitten semmosista ns. "rumista" kuvista että "HYI OIKEESTI MITEN KEHTAATTE oon nähny sellasen kuvanki mis sil oli tyyliin isänsä paita!" Ne on ihan oikeutettu siihe kerta tekin kiusaatte ihmisiä, jotka on erilaisia.
Niillä on omat syyt laittaa sellasia kuvia sinne. Eläkää yli kateelliset. Ne on vaan erilaisia kuvia!- kiinni ruma
pissis. Olet, et edes naurettava, vaan täysin säälittävä.
- ...
kiinni ruma kirjoitti:
pissis. Olet, et edes naurettava, vaan täysin säälittävä.
etkö osannu vastaa mitää muuta ni aloit haukkuu isoksi pahaksi pissikseksi?:D justjooo voitko sit kertoo syyn et miks vitus ärsyttää nii paljo? teil on oikeesti pahoi ongelmii:D naurettavaa. kateeellinen
- paha ongelma
... kirjoitti:
etkö osannu vastaa mitää muuta ni aloit haukkuu isoksi pahaksi pissikseksi?:D justjooo voitko sit kertoo syyn et miks vitus ärsyttää nii paljo? teil on oikeesti pahoi ongelmii:D naurettavaa. kateeellinen
älä itke lapsi rakas.
Pää pystyyn ja ala elää ihmisiksi vitun luuseri teeskentelijä. Sinulle ei ole tässä maailmassa kukaan kateellinen. - :D
paha ongelma kirjoitti:
älä itke lapsi rakas.
Pää pystyyn ja ala elää ihmisiksi vitun luuseri teeskentelijä. Sinulle ei ole tässä maailmassa kukaan kateellinen.et osaa perustella sitä mikä niis vituttaa? ja emmä sanonu et oot mulle kateellinen, en luokittele itteeni pissikseks(:
etsä niit haukkuis jos et ois ees vähän kateellinen, tai voit sä tietty kertoa et miks näin on(:
hyvähän sun on sanoo luuseriks ym ku melkei tunnetki mut:D vois ottaa vähä matsii tuol ulkon joskus, näkis kumpi se luuseri on. - heshly
paha ongelma kirjoitti:
älä itke lapsi rakas.
Pää pystyyn ja ala elää ihmisiksi vitun luuseri teeskentelijä. Sinulle ei ole tässä maailmassa kukaan kateellinen.niinpä ja säkin oot varmaan pissis vai mitä ?
Teidän tässä pitäisi olla kateellisia koska ette voi olla normaaleja pitää vaan esittää
- p17v.
Näille jotka vittuuntuvat galtsun "herutuskuvista":
Jos ne kuvat suututtaa, älä katso niitä. Niin yksinkertaista se on. Sama asia kuin se jos ei halua juosta, ei tarvitse juosta. Kuka teidät pakottaa niitä kuvia kattomaan ja sitten kateellisena itkemään suomi24:n itsensäluuserointipalstoille. Kaikki tytöt haluaa olla kauniita ja haluavat kehuja, eikö niin. Ihminen on seksuaalinen olento. Piste.
Kaikki ihmiset on omanlaisiaan ja ihmisiä on paljon, joten on luonnollista, että syntyy jonkinlainen valtavirta. Joka nyt sitten sattuu olemaan sellainen kuin se on. Onko rikos olla pukeutumiseltaan samankaltainen kuin joku muu? Te "pissiksistä" valittavat elitisti-ihmisethän olette aina oikeassa, vai mitä? Varmasti osa teistä nauraa niille kauniina pitämilleen "pissistytöille" peittääkseen kateutensa. Ihan niinkuin minäkin voin naurahtaa peittääkseni mustasukkaisuuden, kun ihastukseni on muiden poikien kanssa.
Pointtini on se, että
A) Ihmisten luokittelu on idioottimaista. Voi olla olemassa kaksi tai kolme luonteeltaan samanlaista ihmistä, mutta turha edes puhua epämääräisesti ja yleistäen "pissiksistä" tai vastaavista. Jokainen on erilainen.
ja
B) Kaikki tytöt haluavat löytää poikaystävän, jos vain ovat heteroja. Se on yksi elämän tavoitteista. Luonteeseen rakastutaan, ulkonäköä lähestytään. Ulkonäkö on yksi työväline tässä parinetsintäprosessissa ja jos joku käyttää omia avujaan hyväkseen niin todennäköisesti useammat pojat kiinnostuvat heistä ja haluavat tutustua paremmin. Ihminen on pohjimmiltaan itsekäs ja jos joku on jossain suhteessa parempi, hänelle ollaan kateellisia.- Siis edellisen kanssa.
Se, että ''pissikset'' laittavat herutuskuvia nettiin, ei koske minua eikä näin ollen kiinnosta minua.
Myönnän, että en juuri pidä hirveän pinnallisista ihmisistä
(tarkoitan tätä ''kaverit ulkonäön perusteella''-meininkiä),
mitä näillä ''pissiksillä'' yleensä pääosassa tarkoitetaankin,
mutta minua ei voisi vähempää kiinnostaa millaisia kuvia he nettiin tunkevat.
En pidä ihmisten yleistämisestä.
Anteeksi epäselvä teksti, en ole järin lahjakas kirjoittamisessa. - blalalalalaalllalalllll
Siis edellisen kanssa. kirjoitti:
Se, että ''pissikset'' laittavat herutuskuvia nettiin, ei koske minua eikä näin ollen kiinnosta minua.
Myönnän, että en juuri pidä hirveän pinnallisista ihmisistä
(tarkoitan tätä ''kaverit ulkonäön perusteella''-meininkiä),
mitä näillä ''pissiksillä'' yleensä pääosassa tarkoitetaankin,
mutta minua ei voisi vähempää kiinnostaa millaisia kuvia he nettiin tunkevat.
En pidä ihmisten yleistämisestä.
Anteeksi epäselvä teksti, en ole järin lahjakas kirjoittamisessa.Harmittaa todellakin kun 14 vuotiaat yrittävät näyttää jo 20 vuotialta kun laittavat sellaisia kuvia nettiin. Mutta ehkä he haluavat sillä jonkinlaista hyväksyntää kun ottavat itsestään kuvia missä ova puoliksi alasti tai en minä tiedä mutta siltä se tuntuu...
Inhottavaa sekin että täällä liikkuu pedofiileja ja kaikkia ketkä varmasti saavat jonkinlaisia "kiksejä" niistäkin kuvista jossa 13v on rinnat puoliksi paljaana kuvassa, hyi kamala... - vkbz.kxjnhkflrjhkajh
kuule p17v:
-oon samaa mieltä että ihminen on luonnostaa seksuaalinen ja itsekäs...
-mutta ihminen ärsyyntyy luonnolisesti toisen ihmisen itsekkyydestä, jota heru kuvat edustavat
-ja lisäksi näiden kuvien ottajat käyttäytyvät yleensä vittumaisesti ei-lissuja kohtaan, joten se takaa muiden ihmisten ärsytyksen vaikka ei olisikaan kateellinen
-ihmisellä on myös tarve sanoa mielipiteensä ääneen, joten siki meitä valittajia on monta
- vkbz.kxjnhkflrjhkajh
Itellä ei oo itsetunto ongelmia, mutta mua vituttaa kun mua pidetää yleisesti outona, ku tiedän etten sitä oo, oon vähä erillainen, en siis mikään emo tai sellane vaan erillainen neurologisesti (aivokemiallisesti)
mut joo nää lissut jaksaa vittuilla...
Otan itekki semmosii kuvii mis on silmät suurina... mutten meikkaa ku ripsarii ja luomivärii, im natural;)
Lissuilla niitä itsetunto ongelmia on, ne kokee jäävänsä ilman bossee ja päihteitä muiden alapuolelle. - heshly
toi oli parasta mitä ikinä olin kuullut oon samallainen tyyppi ku sä
- hehsly
'Lopettakaa se naurettavien poseerauskuvien laittaminen irc-galleriaan, kuvake.nettiin, ii2:een ym. Teitä nolottaa sellainen sitten kun aikuistutte! Ja jos ei nolota, muut saavat hävetä puolestanne kun jatkatte typerää huomionhakuista käytöstänne.
Ja ei, en ole ruma ja lihava kateellinen tyttö, vaan kaunis ja tyytyväinen itseeni ilman että tarvitsisin itsetunnon kohotusta kalastelemalla imartelevia kommentteja paljastavilla "huulet törröllään, silmät suurina" -kuvilla.
Siinä teille! ;D
toi oli parasta mitä ikinä olin kuullut oon samallainen tyyppi ku sä
- Nähnyttyttönen
Pojatkin vääntelevät naamaansa ja poseeraavat.
- TässäSulle;D
Vai huvittunut?
Oot itse ihan samanlainen, puutut toisten ulkonäköön, ilmeisiin, kuviin ja rupeat arvostelemaan ja antamaan ''käskyjä'' miten pitäisi tehdä. Jos joku mielestään näyttää paremmalta vääntäessään naamansa, niin tallentakoot sen kameralle ja nettiin jos haluaa! Kaikkien oma asia. Miksi sinun pitää puuttua?
Haluatko, että me puutumme sinun ulkonäköösi, kuviisi ja elämäntyyliisi, arvostelemme sitä ja käskemme lopettamaan mokomat hölynpölytouhut?
Nuoret ovat epävarmoja eivätkä välttämättä kovinkaan itsenäisiä, siksi joukkoon kuuluvuus on heille tärkeää. Nuoruus on helvetin vaikeeta aikaa.- vkbz.kxjnhkflrjhkajh
luonnoliset tytöt ja pojat on kauneinpia/komeimpia ja mukavimpia :)
- OWNED.
on
- tavallinen typykkä:)
olen aikasta samaa mieltä...
olen itsekkin hieman pissis, mutten mitenkään että
jokaisessa lauseessa olisi esim ''daa''...
eli minä meikkaan paljon, hieman tyrkkyjä paitoja jne...
EN HALUAISI olla mikään ''IHQ DAA'' lissu... enkä olekkaan...
olen tavallinen pikkutyttö joka vain tykkää hienostella =)
minua ei ole edes haukuttu lissuksi (paitsi kun kaverilleni ja minulle
tuli riitaa). Jos teistä olen pissis... niin sitten olen.
Mutten silti mikään liian lissu kuiteskaan.- tavallinen typykkä:)
''olen aikasta samaa mieltä...
Mutten silti mikään liian lissu kuiteskaan.''
ainiin ja haluaisin myös vain muistuttaa, että
jos olen kerran pissis niin tottakai menen aina ulos ohuissa vaatteissa
lumeen pyörimään ja kesällä takapihalle ruoholle nukkumaan ;) - EMOKID-girl
tavallinen typykkä:) kirjoitti:
''olen aikasta samaa mieltä...
Mutten silti mikään liian lissu kuiteskaan.''
ainiin ja haluaisin myös vain muistuttaa, että
jos olen kerran pissis niin tottakai menen aina ulos ohuissa vaatteissa
lumeen pyörimään ja kesällä takapihalle ruoholle nukkumaan ;)En minäkään lissuista tykkää, mutta kamalaa on se, että lussut/pissikset sekoitetaan aina jotenkin meihin emoihin!! Vittu mä ainakin vihaan yli kaiken nitä jokka huutelee "viilteliä,saatananpalvoja"jne.
- Anti-lissu
EMOKID-girl kirjoitti:
En minäkään lissuista tykkää, mutta kamalaa on se, että lussut/pissikset sekoitetaan aina jotenkin meihin emoihin!! Vittu mä ainakin vihaan yli kaiken nitä jokka huutelee "viilteliä,saatananpalvoja"jne.
Pissisten älykkyydestä kertoo myös se, että poseerauskuvat on otettu peilin kautta, koska lissun älykkyys ei riitä jokaisesta pokkarista löytyvän itselaukaisintoiminnon käyttämiseen.
- dslkaoiwnv
kaunis ja tyytyväinen? itserakas vielä siihe perseeseen.
- Sellane"Lissu" -.-
Mä oon 13.v. ja pukeudun ehkä vähän lissumaisesti, mutta en todellakaan ole mikään lissu! Käytän paljetti paitoja ja liivejä ja Wescin hupparia ja melkein kaikki huutelee kaduilla perään, että "Lissu!". Mua ärsyttää kun kaikki luokittelee munt lissuksi pukeutumis tyylin takia. -.- Ylä asteelle meno pelottaa, koska kaikki ihan varmasti alkaa haukkua mua lissuksi/pissikseksi. Kuluneen pestyt farkutkin on mielestäni ihania, mutta en haluaisi lopettaa niiden käyttöä vaan joittenkin idioottejen takia. Miten saisin lissuksi haukkumisen loppumaan!? Lissuiluhan on aate eikä vaate?
- tavis94
Minua sekä ärsyttää että huvittaa nuo hirveet lissukuvat. Itse en pidä heistä yhtään koska he evat niin itseään täynnä ja katsovat muita halveksuvasti olit sitten tavis tai vähän erkikoisempi. Itsekin olen joutunut näiden paskiaisten kohteeksi ja voin sanoo että kaikki heistä kerrotut paskapuheet ovat ihan oikein heille, kun luulevat muka olevansa niin vitun nättejä että kaikki kundit kuolaa niiden perään.
- 111111111111111111
Ärsyttää juuri kuvat irc-gallerioissa ja muissa sellaisissa. *Huoh* Hävetkää, pissikset!
- LISSUIHQD44VITUT -.-
mäkin olen lissu. Voin sen myöntää.
Tykkään heruttaa, pistää pakkelia naamaan niin että huhhuh jne...
SILTI vaikka olenkin lissu, haluaisin samaan aikaan olla emo,
mutta nehän ovat kaksi IHAN eri juttua, niin ei voi vaihtaakkaan.
ps, en polta, en juo, en pane jokaista joka maksaa.
- sdggg
on mullaki netissä kuvia, mut ihan vain ystävien vuoksi:D yritän olla niin luonnollinen kuin kuvassa voi olla (ei blurreja tai mitään...) meikkiä hiuka käytän ku noita arpia jääny ku oli akne tos joskus, ni niitä hiuka peittelen ja perus ripsaria... hyi mua ällöttää nude huulet ja lokin paskat D: tuntuu että 70% kaikilla kenel mun ikäsillä on netissä kuvia, ni kauheet muokkaukset ja meikit...hmm... nii ja itse oon 15 vuotta. mut onneks kaikki ei oo 'lissuja'. itse en edes viitti luokitella itteeni mihinkään, paitti 'normaali oma itteni' (?) onko sellasta jäljitelmää teineillä edes nykyään.. =D
- jdfghdjghdj
Toiseksi viimesintä panisin ja sen jälkeen heivaisin kartanolle, muut onki sitten yhdentekeviä! Onneks kaikki ei oo tommosia!
- näin semenee
jdfghdjghdj kirjoitti:
Toiseksi viimesintä panisin ja sen jälkeen heivaisin kartanolle, muut onki sitten yhdentekeviä! Onneks kaikki ei oo tommosia!
älykkö pissikset ei ees tiiä olevansa pissiksiä ja nauraa muille ja huutaa "v*ittu mikä pissis". Se on aika hasukan kuulost.
Mut noi herutus kuvat on niin jäätäviä. Ja hiukset on ku 5 vuotta roskiksis nukkuneel. Jos hyvin käy ni ihoki näyttää siltä että vetää joka ilta kunnon kännit. - M1k0
näin semenee kirjoitti:
älykkö pissikset ei ees tiiä olevansa pissiksiä ja nauraa muille ja huutaa "v*ittu mikä pissis". Se on aika hasukan kuulost.
Mut noi herutus kuvat on niin jäätäviä. Ja hiukset on ku 5 vuotta roskiksis nukkuneel. Jos hyvin käy ni ihoki näyttää siltä että vetää joka ilta kunnon kännit.Mikä sitten tekee itsensä pissaliisaksi jos ei ulkonäkö ja jatkumaton kiroilu ja epäkunnioitus muita kohtaan, herukuvat jne. Siis jos meikkaa hirveet kasat puuteria naamaan ja lude huulet, XLL kasat ripsarii, heru topit, mini hameet legginsit alla? Eikös sitä pitäis jo tajuta että ne jotka käyttää noi suuret määrät meikkiä on itse luonnollisesti aikas rumia? Tai siis miksi ne muuten pitäisi meikkiä, jos ei olisi niin huono itsetunto ja huono naama? :-/ En tullu tänne haastamaan riitaa mutta ku ärsyttää se ku nykyään saadaan kaikki ja toisten kunnioitus on ties missä, pidetään kännykän justin bieberit täysillä ja noi jou jou musiikit et vastaantulijat tuntis olonsa alempiarvosemmaksi ja uhatuksi. Sitte ku kuulee vielä että toine o sanonut sitä pissistä liisaksi ni alkaa heti raivoo ettei muka ole? Ketä ne huijjaa? jos nyt tykkää pitää semmosia vaatteita ja meikkejä niin kyllä se mielestäni tekee ihmisen pissaliisaksi. ei yhtään haittaisi jos pissiksi käyttäisivät noita äsken mainittuja asioita mutta kunhan käyttäytyisivät!!! monet liisat on fiksuja ni vois myös käyttää sitä päätän eikä huonoa asennettaan :S
- adssss
Nelonen ja kolmonen on ehkä typerimmät noista.
- lolleddddddddddd
adssss kirjoitti:
Nelonen ja kolmonen on ehkä typerimmät noista.
numero 3 on kyllä niin idiootin näkönen... kaksi pissistä on poistanut kuvansa... tai ylläpito on poistanut ne.. kuka tietää...
- puuuukkkoooaaa
lolleddddddddddd kirjoitti:
numero 3 on kyllä niin idiootin näkönen... kaksi pissistä on poistanut kuvansa... tai ylläpito on poistanut ne.. kuka tietää...
Kyllä joku helvetin pedo tykkäis kattoa ton viimesen "tissejä".........
- ;PPPPPP
Samaa mieltä, minusta on tyrkkyä kun toinen ''pussailee ilmaa'' ja työntää povee eteenpäin plaaplaa..
Mutta mitä hlvt tuo PISSIKSET nyt meinasi?
Minusta osa onkin juu pissiksiä, mutta enemmistö sitten tyrkkyväkeä.- eiprklmitäporukkaa
Hahhah! Täällähän nämä katkerat ylipainoiset suomi24 palstan tytöt haukkuvat kaikki itseään paremman näköiset! Ja täällä itkeminen on paljon säälittävämpää kun herutuskuvien laittaminen nettiin.
- Hienoa!
eiprklmitäporukkaa kirjoitti:
Hahhah! Täällähän nämä katkerat ylipainoiset suomi24 palstan tytöt haukkuvat kaikki itseään paremman näköiset! Ja täällä itkeminen on paljon säälittävämpää kun herutuskuvien laittaminen nettiin.
Kuule tuliko mieleen että just tosta syystä teistä ei pidetä? Ei se että ei tykkää pissiksistä tee automaattiesesti ylipainoseksi! Itsekkään en teistä pidä ja joo kiva tietää että olen ylipainonen kun paina 39 kiloa ja oon 260 cm pitkä. Hyvn menee!
- you ROCK!
ASIAA !
- Ei
Kiinnosta ne vitun lissut.
- tällästä
Jokainen tyttö on omalla tavallaan pissis. Älkäääkä yhtään väittäkö että olisin väärässä. :) Eipä minulla muuta.
- JUKKAPALMU232434
IHANA MIELIPIDE NENÄ AUKES!!!!!!!!!!!!!!!!!! OLEN SAMAA MIELTÄ
- ddodddddd
vanha keskustelu. miten se teilt on pois jos "pissikset" tekee noin? ;) taitaa viedä poikien huomion! vittu ku ette osaa ihmisten vaan olla sellasii ku ne haluu, painukaa vittuun. ei kuulu teille nimittäin.
- Pissis täällä
Pissikset on kuulkaa ihan samanlaisia kuin me kaikki. Me käytetään vaan meikkiä ja te ette.
- mmuuiikkuu
lol ootte jotain vitun kolmekymmentä yli niin ette ymmärräää tai si ainakii 20wee ylii mut kuiteski ei tarvii tölläää toiste kuviii et repikää siit
- xoxox4444444
Mikä vitun ongelma teille on toisten ulkonäössä ? Ne vie teijän jätkät ? Vitun tekopyhät paskat menkää itteenne.
- gomobile
Hei!
Miks mä nään liikaa kateellisuutta? pitäkää huoli omista asioistanne!!
Terveisin Helmi L- gg33tfg
Hei!
Siks sä näät liikaa kateellisuutta koska olet pissis.
Terveisin Sumopena
- joku
Mitä sitä nyt joidenkin yläasteikäisten harrastuksiin puuttumaan. Kyllä mun mielestä lapsilla ja nuorilla on oikeus pitää hauskaa. Itse en ole irc-galleriaan tutustunut, enkä tiedä minkälaisia kuvia sinne tavallisesti laitetaan, mutta tuskinpa ne nyt loppujen lopuksi niin kauheita on.
Sitäpaitsi ihminen voi nauraa itselleen jälkeenpäin... Tissivako. Ei jumalauta!!
- asdsdaasdasdsadads
On ne vaan niin surullista katseltavaa. Ja jatkuu vuodesta toiseen...
Pissistytöillä on kuvissa naama täynnä meikkiä, aina on sama kuvakulma (yläviisto niin että tissit näkyy) ja naamalla joku vitun ankkailme. Joskus sorrutaan jopa muokkaamaan vähän vartaloa Photoshopilla ja sumennetaan naamaa.
Kaiken kruunaa kuvatekstinä oleva englanninkielinen sana/lause millä ei edes tarkoiteta mitään, se vaan kuulostaa niin "vitun makeelta".
Ja mitä tällä kaikella haetaan?
Hohhoijakkaa...- 13v.
just näin!
- ggfs
täällä puhuvat todennäköisesti suomen viisaimmat tytöt asiaa kerrankin koska ikävä totuushan on se että yli 80% tytöistä laittavat itsestään tissiheru kuvia nettiin jotta saisivat imartelevia kommentteja jätkiltä jotka eivät tytöstä ymmärrä muutakuin pillun ja tissit.
- wittu lopettakaa toiih !
wittu ne ei oo mitää witun huulet törröllä kuwii! D44! Lol ootte waa nii witun kateellisii, ku ootte nii rumii ja me ollaa nii ihq
- HAISTAKAAPASKALISSUT
Pissikkset on syvältä saatana! Hankkikaa vittu elämä!!!!! :PPP OLEN IHAN SAMAA MIELTÄ ALOITTAJAN KANSSA!!!!!! (Y)
- minävain15veekoht16
juu nyt mul meni taas pää sekasi ku aloin miettii että : ite käytän just niinku lakkaa, ja suoristan hiusket ja meikkaan mutta en mitää rajuja silmämeikkejä ! niin ja sitte käytän suht.koht istuvia ja sellasia hyviä vaatteita( en tietenkää mitää tuubitoppeja ja farkkuja joista persvako vilikkuu ) JA en ole luonteeltani sellanen kusipaska jolla mielessä vaa oma napa :00
- easy as shit bitches
Tää on vaa mun mielipide, mutta jos ne pissikset on teistä/joistakuista niin kauheita, säälittäviä ja huomion hakusii nii mikä se teitä liikuttaa? Tiedätte että sellanen on noloa eikä mitenkää saa sua vaikuttamaan heinolta tai ännäs coolilta.
Jos ne ite haluu olla sellasii ja antaa itsestään sellasen kuvan et ne ei oo mtn muuta kun vaa ulkonäkö nii antakaa olla se on niiden oma ongelma ja siis jos oot tarpeeks ennakkoluuloton ihminen nii ehkä sit niiku et välitä siitä jos jku laittaa herukuvia ja näyttää miltä näyttää nimittäin sen ihmisen luonne saattaa olla aivan ihana jos vaa tutustuu? :D
Mut pointti täs ny oli et jos ette haluu olla niiden kaa tekemisis nii älkää olko ja jos jku sellanen "pissis" on vittumainen teitä kotaa nii seki on ihmine vaa sano suoat sanat nii eiköhä hiljene :) Tää on vaa mun mielipide mutta jos itse en tykkää jostakusta en sitte vaa oo niiden kanssa helppoo :D- Uh ;P
D44 S3 0N just ihguu olla pissis.
Voi panna hyvännäkösii kundeja ja 3cm pagsune kerros meikkivoidett on ihguu toisin ku verkkarit ja lapselliset prisman vaatteet. J4 mun lifen voi tiivistää tähän:bisse pojat vaatteet meikit ja tissit joskus tulee kyl nuoltuu tyttöjenki kaa mut anyway
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101179- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753