havupuu-uutejuoma?

marja

Onko kukaan kokeillut pitkälle edenneen keuhkosyövän (metastaasit luustossa) hoidossa havupuu-uutejuomaa? Lääkäri on selvittänyt hoidon olevan vain sädetystä leviämisen estämiseksi, eikä mitään voida enää tehdä.

Onko jollain "ihmeparanusta / tai leviämisen estokokemuksia tästä juomasta? Jostain olen kuullut.

Toivoa ei saa heittää...

159

80599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa on

      Sitä markkinoidaan vähän kaikkiin vaivoivin, eturauhasen liikasvuun etc. Itse en oikein usko tuotteeseen, menekki perustuu ihmisten epätoivoon. Mutta mikä estää kokeilemasta.

      • sma

        olet oikeassa ,mersulla se "kunkku" ajelee,paskaakaan se välittää ihmisteen syövästä,jos se juo sitä itse,pian on syöpä äijällä


      • "kunkun" kadehtijall
        sma kirjoitti:

        olet oikeassa ,mersulla se "kunkku" ajelee,paskaakaan se välittää ihmisteen syövästä,jos se juo sitä itse,pian on syöpä äijällä

        "sma"
        Vaikeatpa ovat sinunkin murheesi. Herran jestas, jopa autosta pitää olla katellinen. Eikös toimitusjohtajien aina kuulukkin ajaa kunnon pelillä? Ei niillä ole aikaa tuhrata kaiken maailman tumppukorjaamoisssa, auto pitää olla varma peli alla.

        Mitäpäs, jos sinäkiin kehittelisit jotain järkevää tuotantoa, näkisit, millaisen työn takana on saavuttaa tasapainoinen markkinatilanne. Kyllä sillä "kunkulla" on ollut niitä kapuloiden rattaisiin viskojia ihan tarpeeksi. Arvostan yrittäjää, joka uskoo asiaansa, ja kykenee hankkimaan tuotteelleen arvovaltaiset tutkimukset.

        Lueppas ne Turun yliopiston tutkimukset, niin jos osaat?


      • Sakkenen
        sma kirjoitti:

        olet oikeassa ,mersulla se "kunkku" ajelee,paskaakaan se välittää ihmisteen syövästä,jos se juo sitä itse,pian on syöpä äijällä

        Kateus tuo Suomalainen peritauti, siihen ei taida koskaan löytyä lääkettä


      • EI.YHTÄÄN

        Montako todistettavasti parantunutta löytyy?


      • Kieli.kunniaan
        Sakkenen kirjoitti:

        Kateus tuo Suomalainen peritauti, siihen ei taida koskaan löytyä lääkettä

        Suomalainen kirjoitetaan pienellä. Ymmärrätkö?
        Sinä asut Suomessa ja olet suomalainen.

        Hämmästyttää tämä suomalaisten sivistyksen taso!


      • syöpäukko

        Karin havupuu uute juomaa on tullut käytettyä vuoden aikana ja kuitenkin todettiin nyt eturauhasyöpä. Tieteellisesti yliopistossa ainakin todettu parantavan vastustuskykyä ja vähentää tulehdusvastetta. Ei vain estänyt minun syöpää. No jatkan uutteen kanssa varmuuden vuoksi. Ehkä olisi ärhäkkäämpi syöpä ilman tätä uutetta, tiedä sitten?


      • Johannasäde

        Ikäviä on syövät. Itsellä pari kertaa leikattu suolistosyöpä. Nyt on lähettänyt metastaaseja keuhkoihin. Vaikka en ole päivääkään tupakoinut ja alkoholiakaan en ole käyttänyt ainakaan 15 vuoteen. Join juuri ensimmäisen dl havupuu-uutejuomaa. Kokeilen koska on todettu parantumattomaksi ja ei voi leikaya enää. Hengitys tuntuu selässä kipeältä ja olen saanut opioideja lääkkeeksi kipuun. Mutta lisäksi ajattelin kokeilla luontoperäisiä lääkkeitä, jos saisi jotenkin pidennettyä elinikää. Muita oireita kuten yskää ei ole vielä, paitsi pakkasessa oli kuivaa yskää. Lääkäri sanoi pari kuukautta sitten että oireita alkaa tulemaan n. Vuoden päästä. Tällä hetkellä ei ole muuta lääkitystä. Lääkäri sanoi että keho ei kestä sytostaaseja. Johan niitä oli puolen vuoden kuureja kahtena perättäisenä vuotena. Sanoi että lähdetään ehkä kokeilemaan hoitoa jossa ne suonet laitetaan kiinne, jota kautta syöpä leviää. Minulla on tulppa taipumus alla eli 5-geenin mutaatio. Tällä hetkellä on klexane 80mg eli ei ole Marevan ohennuslääke käytössä. Niin uskallan pienellä määrällä kokeilla tätä droppia. Allergiakin on, toivottavasti ei tule niitä oireita tästä. Kaikella tavalla saan olla varovainen. Ollaan kaikki niin erillaisia, saa nähdä kuinka droppi alkaa auttamaan. Otin tähän alle pakurinkääpäuutetta, saa nähdä kuin käy. Kyllä jos joku kysyy, niin asiallisesti pitää vastata. Kirjoitus virheistä huolimatta, se ei ole niin vaarallista tässä vaiheessa. Stemppiä muille kaimoille


      • ÄLY_HOI

        Kari ainakin tuotteen sivuilla mainitsee että tämä on ravintolisä, niinkuin asia onkin, eikä mikään lääke/ihmeaine. On täyttä hölynpölyä että tämä yksinään parantaisi syövän, tai edes ehkäisisi sitä. Joillekin syöpä tulee kaikesta huolimatta, mutta terveet elämäntavat, riittävä antioksidanttien saanti ja monipuolinen ruokavalio liikunta auttavat ennaltaehkäisemään syöpäsolujen kasvua. Isossa koneistossa tämä tuote tai sen kaltainen tuote on vaan pieni palanen ratkaisua, eikä todellakaan kannata uskoa että tämä itsessään olisi joku ihmelääke. Monet sivustot/toissijaiset toimijat väittävät kyllä mitä tahansa myydäkseen tavaraa kuin tavaraa. Maalaisjärki olisi sallittua tässäkin aiheessa. Jos joku asia todella olisi ihmelääke sitä käytettäisiin oikeiden syöpähoitojen yhteydessä tukihoitona.


      • Anonyymi
        Johannasäde kirjoitti:

        Ikäviä on syövät. Itsellä pari kertaa leikattu suolistosyöpä. Nyt on lähettänyt metastaaseja keuhkoihin. Vaikka en ole päivääkään tupakoinut ja alkoholiakaan en ole käyttänyt ainakaan 15 vuoteen. Join juuri ensimmäisen dl havupuu-uutejuomaa. Kokeilen koska on todettu parantumattomaksi ja ei voi leikaya enää. Hengitys tuntuu selässä kipeältä ja olen saanut opioideja lääkkeeksi kipuun. Mutta lisäksi ajattelin kokeilla luontoperäisiä lääkkeitä, jos saisi jotenkin pidennettyä elinikää. Muita oireita kuten yskää ei ole vielä, paitsi pakkasessa oli kuivaa yskää. Lääkäri sanoi pari kuukautta sitten että oireita alkaa tulemaan n. Vuoden päästä. Tällä hetkellä ei ole muuta lääkitystä. Lääkäri sanoi että keho ei kestä sytostaaseja. Johan niitä oli puolen vuoden kuureja kahtena perättäisenä vuotena. Sanoi että lähdetään ehkä kokeilemaan hoitoa jossa ne suonet laitetaan kiinne, jota kautta syöpä leviää. Minulla on tulppa taipumus alla eli 5-geenin mutaatio. Tällä hetkellä on klexane 80mg eli ei ole Marevan ohennuslääke käytössä. Niin uskallan pienellä määrällä kokeilla tätä droppia. Allergiakin on, toivottavasti ei tule niitä oireita tästä. Kaikella tavalla saan olla varovainen. Ollaan kaikki niin erillaisia, saa nähdä kuinka droppi alkaa auttamaan. Otin tähän alle pakurinkääpäuutetta, saa nähdä kuin käy. Kyllä jos joku kysyy, niin asiallisesti pitää vastata. Kirjoitus virheistä huolimatta, se ei ole niin vaarallista tässä vaiheessa. Stemppiä muille kaimoille

        Hei! Luin vasta nyt tätä sivua ja näin kirjoituksesi. Toivottavasti Sinulla on kaikki hyvin ?<3 Lähetän sinulle parantavia ajatuksia.<3 Kesäterveisin Raija <3


      • Anonyymi
        EI.YHTÄÄN kirjoitti:

        Montako todistettavasti parantunutta löytyy?

        Ainakin yksi varmasti. Se olen minä


      • Anonyymi
        Johannasäde kirjoitti:

        Ikäviä on syövät. Itsellä pari kertaa leikattu suolistosyöpä. Nyt on lähettänyt metastaaseja keuhkoihin. Vaikka en ole päivääkään tupakoinut ja alkoholiakaan en ole käyttänyt ainakaan 15 vuoteen. Join juuri ensimmäisen dl havupuu-uutejuomaa. Kokeilen koska on todettu parantumattomaksi ja ei voi leikaya enää. Hengitys tuntuu selässä kipeältä ja olen saanut opioideja lääkkeeksi kipuun. Mutta lisäksi ajattelin kokeilla luontoperäisiä lääkkeitä, jos saisi jotenkin pidennettyä elinikää. Muita oireita kuten yskää ei ole vielä, paitsi pakkasessa oli kuivaa yskää. Lääkäri sanoi pari kuukautta sitten että oireita alkaa tulemaan n. Vuoden päästä. Tällä hetkellä ei ole muuta lääkitystä. Lääkäri sanoi että keho ei kestä sytostaaseja. Johan niitä oli puolen vuoden kuureja kahtena perättäisenä vuotena. Sanoi että lähdetään ehkä kokeilemaan hoitoa jossa ne suonet laitetaan kiinne, jota kautta syöpä leviää. Minulla on tulppa taipumus alla eli 5-geenin mutaatio. Tällä hetkellä on klexane 80mg eli ei ole Marevan ohennuslääke käytössä. Niin uskallan pienellä määrällä kokeilla tätä droppia. Allergiakin on, toivottavasti ei tule niitä oireita tästä. Kaikella tavalla saan olla varovainen. Ollaan kaikki niin erillaisia, saa nähdä kuinka droppi alkaa auttamaan. Otin tähän alle pakurinkääpäuutetta, saa nähdä kuin käy. Kyllä jos joku kysyy, niin asiallisesti pitää vastata. Kirjoitus virheistä huolimatta, se ei ole niin vaarallista tässä vaiheessa. Stemppiä muille kaimoille

        Miehelläni todettiin n. 10 vuotta sitten imusolmukesyöpä. Hoitoja jo suunniteltiin mutta sitten laajentumat yllättäen häipyivät. Otettiin käyttöön antioksidantti omahoito, jonka osa on päivittäinen havupuu uutejuoma. Ei merkkejään syövän oireista. Mies voi toistaiseksi hyvin.


      • Anonyymi

        Hei
        Itselle auttoi rauhoittamaan vatsan. Ripuloin 5 viikkoa, tähystettiin ja paksuduolessa luevää tulehdus muutosta. Nyt käyttänyt viikon Havupuu uutejuomaa ja tänään eka päivä ku en ole ripuloinut. Ei tää oo "uskonasia".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelläni todettiin n. 10 vuotta sitten imusolmukesyöpä. Hoitoja jo suunniteltiin mutta sitten laajentumat yllättäen häipyivät. Otettiin käyttöön antioksidantti omahoito, jonka osa on päivittäinen havupuu uutejuoma. Ei merkkejään syövän oireista. Mies voi toistaiseksi hyvin.

        Toi ei ole totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelläni todettiin n. 10 vuotta sitten imusolmukesyöpä. Hoitoja jo suunniteltiin mutta sitten laajentumat yllättäen häipyivät. Otettiin käyttöön antioksidantti omahoito, jonka osa on päivittäinen havupuu uutejuoma. Ei merkkejään syövän oireista. Mies voi toistaiseksi hyvin.

        Nyt kirjotat palturia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kirjotat palturia

        Ohhoh, itse parannuin imusolmukesyövästä syöpähoitojen ansiosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin yksi varmasti. Se olen minä

        Minulle Räsänen sanoi jo 70 luvulla ,että minulla on keuhkosyöpä. Hän totesi sen vakavalla naamalla, katsottuaan silmästäni vian. Kotiin palattuani menin lääkäriin ja keuhkokuviin. Minulle lääkäri kertoi, ettei ole keuhkoissa syöpää, eikä sitä ole ilmennyt vieläkään. Olen nyt yli 70 vuotias astmaa sairastava mies, ja pärjään oikein hyvin lääkärin määräämillä lääkkeillä ja ulkoilulla. Havujuomat palautin . Että sellainen diagnoosi ja sellaiset lääkkeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelläni todettiin n. 10 vuotta sitten imusolmukesyöpä. Hoitoja jo suunniteltiin mutta sitten laajentumat yllättäen häipyivät. Otettiin käyttöön antioksidantti omahoito, jonka osa on päivittäinen havupuu uutejuoma. Ei merkkejään syövän oireista. Mies voi toistaiseksi hyvin.

        Älä puhu paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kirjotat palturia

        Ihme kommentointi, toisilla on oikeus heittää tänne ihan mitä huvittaa. Ole ennemin hiljaa tai poistu sivuilta.....


      • Anonyymi
        Johannasäde kirjoitti:

        Ikäviä on syövät. Itsellä pari kertaa leikattu suolistosyöpä. Nyt on lähettänyt metastaaseja keuhkoihin. Vaikka en ole päivääkään tupakoinut ja alkoholiakaan en ole käyttänyt ainakaan 15 vuoteen. Join juuri ensimmäisen dl havupuu-uutejuomaa. Kokeilen koska on todettu parantumattomaksi ja ei voi leikaya enää. Hengitys tuntuu selässä kipeältä ja olen saanut opioideja lääkkeeksi kipuun. Mutta lisäksi ajattelin kokeilla luontoperäisiä lääkkeitä, jos saisi jotenkin pidennettyä elinikää. Muita oireita kuten yskää ei ole vielä, paitsi pakkasessa oli kuivaa yskää. Lääkäri sanoi pari kuukautta sitten että oireita alkaa tulemaan n. Vuoden päästä. Tällä hetkellä ei ole muuta lääkitystä. Lääkäri sanoi että keho ei kestä sytostaaseja. Johan niitä oli puolen vuoden kuureja kahtena perättäisenä vuotena. Sanoi että lähdetään ehkä kokeilemaan hoitoa jossa ne suonet laitetaan kiinne, jota kautta syöpä leviää. Minulla on tulppa taipumus alla eli 5-geenin mutaatio. Tällä hetkellä on klexane 80mg eli ei ole Marevan ohennuslääke käytössä. Niin uskallan pienellä määrällä kokeilla tätä droppia. Allergiakin on, toivottavasti ei tule niitä oireita tästä. Kaikella tavalla saan olla varovainen. Ollaan kaikki niin erillaisia, saa nähdä kuinka droppi alkaa auttamaan. Otin tähän alle pakurinkääpäuutetta, saa nähdä kuin käy. Kyllä jos joku kysyy, niin asiallisesti pitää vastata. Kirjoitus virheistä huolimatta, se ei ole niin vaarallista tässä vaiheessa. Stemppiä muille kaimoille

        Pakuriin suosittelen tutustumaan.


      • Anonyymi
        EI.YHTÄÄN kirjoitti:

        Montako todistettavasti parantunutta löytyy?

        Eivät sellaiset parane, jotka ovat parantumattomia...... ;)


      • Anonyymi
        EI.YHTÄÄN kirjoitti:

        Montako todistettavasti parantunutta löytyy?

        Eivät sellaiset parane, jotka parantumattomia.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakuriin suosittelen tutustumaan.

        Ei oo pakuri auttanut .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelläni todettiin n. 10 vuotta sitten imusolmukesyöpä. Hoitoja jo suunniteltiin mutta sitten laajentumat yllättäen häipyivät. Otettiin käyttöön antioksidantti omahoito, jonka osa on päivittäinen havupuu uutejuoma. Ei merkkejään syövän oireista. Mies voi toistaiseksi hyvin.

        ite käytän havupuutetta 3 10 satsia vuodessa selvä vaikutus hiuksiin vahventaa ja nopeuttaa kasvua selvästi toinen selkeä vaikutus suun limakalvot paranevat ,


      • Anonyymi
        Sakkenen kirjoitti:

        Kateus tuo Suomalainen peritauti, siihen ei taida koskaan löytyä lääkettä

        Kateuteen todella joku jos löytää lääkkeen, niin varmaan ajelee kanssa Täys sähkö mersulla vielä


      • Anonyymi

        ”Sitä markkinoidaan vähän kaikkiin vaivoivin, eturauhasen liikasvuun etc. Itse en oikein usko tuotteeseen, menekki perustuu ihmisten epätoivoon. Mutta mikä estää kokeilemasta.”

        Täyttä puppua, ja ihmiseltä joka ei ole edes kokeillut ainetta!

        Olen käyttänyt ainetta 1,5 vuotta ja siinä ei mennyt kauaakaan kun huomasin sen positiivisen vaikutuksen. Satunnaisesti jouduin heräämään yöllä vessaan pienemmälle tarpeelle, aaamuisin oli AINA kova kiire, mutta 2-4 vkon käyttämisen jälkeen kiireet hävisivät. Yöllä ei ole enää koskaan tarvinnut mennä vessaan.

        Toinen iloinen asia on hiusten kasvun ja kynsienkin kasvun tuplaantuminen entisiin aikoihin verraten. Liikun säännöllisesti paljon ulkona, nivelissä ei ole mitään ongelmia ollut. En myöskään tarvitse mitään lääkettä, vaikka ikää jo on.

        Syöpäparantumisista olen kuullut paljon positiivista mutta onneksi ei ole omakohtaista kokemusta

        Uute lisää myös vastustuskykyä joten sitä kannattaa nauttia kaikenmaailman viruksia vastaan.

        M60


      • Anonyymi

        juuri näin yrittänyttä ei laiteta moni on saanut todellisen avun ei kun kauppaan hakemaan minäkin meinaaan kokeilla eturauhas vaivaan nim ukko 70


      • Anonyymi
        Kieli.kunniaan kirjoitti:

        Suomalainen kirjoitetaan pienellä. Ymmärrätkö?
        Sinä asut Suomessa ja olet suomalainen.

        Hämmästyttää tämä suomalaisten sivistyksen taso!

        nyt kai olipuhe havupuu uutteesta eikä kieliopista pysytåån asiassa ukko 70


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin yksi varmasti. Se olen minä

        Yksi on tiedossa , toiselle annettiin pari kk elinaikaa, eli kaks ja ouol vuotta juomalla tätä tuotetta


      • Anonyymi
        sma kirjoitti:

        olet oikeassa ,mersulla se "kunkku" ajelee,paskaakaan se välittää ihmisteen syövästä,jos se juo sitä itse,pian on syöpä äijällä

        Rohkea hyvin jännä ja valaiseva kirjoitus.


      • Anonyymi
        Kieli.kunniaan kirjoitti:

        Suomalainen kirjoitetaan pienellä. Ymmärrätkö?
        Sinä asut Suomessa ja olet suomalainen.

        Hämmästyttää tämä suomalaisten sivistyksen taso!

        Mitä Suomalainen?


      • Anonyymi
        "kunkun" kadehtijall kirjoitti:

        "sma"
        Vaikeatpa ovat sinunkin murheesi. Herran jestas, jopa autosta pitää olla katellinen. Eikös toimitusjohtajien aina kuulukkin ajaa kunnon pelillä? Ei niillä ole aikaa tuhrata kaiken maailman tumppukorjaamoisssa, auto pitää olla varma peli alla.

        Mitäpäs, jos sinäkiin kehittelisit jotain järkevää tuotantoa, näkisit, millaisen työn takana on saavuttaa tasapainoinen markkinatilanne. Kyllä sillä "kunkulla" on ollut niitä kapuloiden rattaisiin viskojia ihan tarpeeksi. Arvostan yrittäjää, joka uskoo asiaansa, ja kykenee hankkimaan tuotteelleen arvovaltaiset tutkimukset.

        Lueppas ne Turun yliopiston tutkimukset, niin jos osaat?

        Hienoa, se että saa minkä tahansa tuotteen hyllylle, vaatii monenlaista pääomaa.. varsinkin henkistä, jota moneltakaan arvostelijalta ei tunnu löytyvän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateuteen todella joku jos löytää lääkkeen, niin varmaan ajelee kanssa Täys sähkö mersulla vielä

        Jees!


    • itse kokeillut

      Olen juonut ko uutetta C-vitamiinilla (tyrnimehulla) terästettynä vuodest 2006--> aluksi 2 dl päivässä, mutta nykyisin 1dl päivässä aamulla.
      Minulla todettiin 2005 kesällä levinnyt kohtusyöpä ja ensimmäisen leikkauksen jälkeen ilmaantui virtsarakkoon reikiä, joka oli viedä hengen. Syöpähoitoja ei voitu antaa ja vielä tehtiin yksi korjausleikkaus ja iso syövän kartoitusleikkaus. Onneksi syöpää ei löydetty ja olen jatkanut ko aineen juontia. Labra-arvot ovat olleet hyvät tähän asti.
      Innostuin ko aineesta, koska olen lukennut lukuisien syöpäpotilaiden ja muiden sairaiden kertomuksia ko aineen käytöstä.
      Kertojat ovat sairastaneet pitkälle levinneitä syöpiä, psoriasista, punajäkäläihottumaa, fibromyalgiaa. Ovat saaneet normaaleja syöpähoitoja ja siinä rinnalla vakavat tapaukset ovat juoneet noin 4dl uutejuomaa päivässä ja vähentäneet määrää, kun terveydentilanne on parantunut. Hämmästyttävää on ollut tukan säilyminen hoitotilanteessa, pahoivoinnin hävimäinen ja fyysisen kunnon nousu, on jaksanut liikkua sairaanakin jne.
      Itselläni tuntuu kuin tämä aine lisäisi voimakkaasti vastustuskykyä. Mitään erikoisia haittavaikutuksia en ole huomannut, paitsi, että vatsa on löysempi.
      Käytän myös muita hivenaineita, kuten voimakasta kalaöljyä, Q10, Mivitotal Flex hivenainejuomaa. Olen myös aikaisemmin käyttänyt Vehnänorasjauhoa, mutta lopetin sen käytön, kun veriarvoni kohosivat yli 150.
      Olen tällä hetkellä hyvässä kunnossa.

      • Äitini kokeillut

        Näköjään tämä sama huuhaa tuote on edelleen markkinoilla !

        Äitini joi sitä jo vuonna 1986 kun hänellä todettiin luusyöpä - no eipä siitä ollut mitään
        hyötyä - joku rahanahne vailla omaatuntoa oleva kusipää vaan haluaa hyötyä ihmisten hädästä !

        On se perkele kumma että tällaiset loiset ovat vieläkin keskuudessamme !

        ps. Jos tällainen havupuu-uutejuoma auttaisi todella syöpäsairaita niin olisi se kahdeksas ihme maailmassa ja sen keksijä olisi 1000 kertaa rikkaampi kuin Bill Gates !


      • kuka rahastaa?
        Äitini kokeillut kirjoitti:

        Näköjään tämä sama huuhaa tuote on edelleen markkinoilla !

        Äitini joi sitä jo vuonna 1986 kun hänellä todettiin luusyöpä - no eipä siitä ollut mitään
        hyötyä - joku rahanahne vailla omaatuntoa oleva kusipää vaan haluaa hyötyä ihmisten hädästä !

        On se perkele kumma että tällaiset loiset ovat vieläkin keskuudessamme !

        ps. Jos tällainen havupuu-uutejuoma auttaisi todella syöpäsairaita niin olisi se kahdeksas ihme maailmassa ja sen keksijä olisi 1000 kertaa rikkaampi kuin Bill Gates !

        Niin, ja virallisesti hyväksytty syöpälääke, joka tappaa syöpäkasvainten lisäksi myös terveitä soluja, maksaa 6000 €/hoitojakso. Kukahan näillä mahtaakaan rahastaa?

        Kannattaa tutustua seuraavaan dokumenttiin, jossa kerrotaan syitä siihen, miksi luontaisia hoitokeinoja ei virallisesti hyväksytä, vaikka niiden tehosta on lukuisia todisteita.
        http://bambuser.com/channel/H2O Tampere/broadcast/1548437


      • Pitkäaikaisvaikutus
        kuka rahastaa? kirjoitti:

        Niin, ja virallisesti hyväksytty syöpälääke, joka tappaa syöpäkasvainten lisäksi myös terveitä soluja, maksaa 6000 €/hoitojakso. Kukahan näillä mahtaakaan rahastaa?

        Kannattaa tutustua seuraavaan dokumenttiin, jossa kerrotaan syitä siihen, miksi luontaisia hoitokeinoja ei virallisesti hyväksytä, vaikka niiden tehosta on lukuisia todisteita.
        http://bambuser.com/channel/H2O Tampere/broadcast/1548437

        Niin vielä virallisten hoitojen haittavaikutuksia lisää (pitkäaikaisvaikutuksista jotka jäävät pysyviksi tai kestävät vuosia):

        Sytostaatit aiheuttavat sydänsairauksia, tai edistävät niitä, jos niihin on riski jo olemassa. (minulla sairastettu sydänlihastulehdus nuorena, josta jo vaurioita sydämessä), sytostaatit ovat pahentaneet sydävikaani (sairaalan tutkimukset).
        Myös verisuonet kovettuvat, eli palavat sytostaatin tiputuksesta. Myös verisuonten kovettumatautia = ateroskleroosia synnyttävät.

        Kun ihmettelin, mistä minulle sellainen verisuonitauti on voinut kehittyä, vaikka tällä ruokavaliolla siihen ei tule terveysviranomaisten käsityksen mukaan mitään riskiäkään.

        Mutta sellainen on. Syöpähoitaja kertoi, että aikaisemat syöpähoidot ovat olleet niitä, jotka niitä minulle ovat aiheuttaneet.
        Kaulavaltimokin on kovettunut. Ensin sitä ihmettelin, mutta sitten kun tarpeeksi monta hoitajaa sanoivat edellisten syöpähoitojen aiheuttaneen sitä, niin aivan oikein. Kaulahan sädetettiin ja kurkkukudokset ja ruokatorvi paloivat.

        Olin äänettömänä vuoden. Kesti monia vuosia, etten pystynyt edes luennomaan, kun ääni ei kestänyt, vaan lopui. Nielemisvaikeudet olivat hirvittävän suuret liki kymmenen vuotta.

        Minulle on syntynyt myös äärettömän vaikeat hermovauriot solunsalpaajahoidoista.
        http://www.studio55.fi/hyvaolo/kumppani.shtml/1263929
        Hurjia allergisia reagtioita. Nytkin illalla jouduin aloittamaan taas mielettömään kutinaan antihistamiinihoidon.

        Keuhkovaurioita, kun keuhkon kärjet paloivat säteessä. Se aiheutti sädekeuhkokuumeen (sädepneumonian) ja keuhkoissa on fibroottisia arpia tuon sädetyksen ja sädekeuhkokuumeen jäljiltä, joka on hengittämätöntä kudosta. Keuhkot ovat alttiimpia sairastumiselle, joten ne ovatkin nyt sairastuneet vakavasti. En ole ikinä tupakoinut, eikä perheessä kukaan ole tupakoinut, joten tupakan savun kanssa en juurikaan ole ollut tekemisissä.
        Hengityskapasiteetti jäi paljon alemmalle tasolle, kuin aiemmin.

        Puhumattakaan hormonaalisista ongelmista, ne olivat suuret. Olinhan sairastuessani huomattavasti alle 50 vuotias.

        Yleisesti ei puhuta muista haittavaikutuksista, kuin niistä, mitä hoito sillä hetkellä aiheuttaa, ja ne onkin aika hyvin eliminoitavissa. Mutta pitkäaikaisvaikutuksista ei puhuta yhtään mitään, mitä hoidot myöhemmin saavat elimistössä aikaan.


      • pappa560
        Äitini kokeillut kirjoitti:

        Näköjään tämä sama huuhaa tuote on edelleen markkinoilla !

        Äitini joi sitä jo vuonna 1986 kun hänellä todettiin luusyöpä - no eipä siitä ollut mitään
        hyötyä - joku rahanahne vailla omaatuntoa oleva kusipää vaan haluaa hyötyä ihmisten hädästä !

        On se perkele kumma että tällaiset loiset ovat vieläkin keskuudessamme !

        ps. Jos tällainen havupuu-uutejuoma auttaisi todella syöpäsairaita niin olisi se kahdeksas ihme maailmassa ja sen keksijä olisi 1000 kertaa rikkaampi kuin Bill Gates !

        Oma äitini kuoli 2004 syöpään. Valitettavasti silloin ei ollut havupuu-uutejuomaa tiedossa. Varmasti on syöpätyyppejä, johon se auttaa, ei kaikkiin. Älä ole katkera.
        Eikö se ole hyvä, jos joku siitä avun saa. Tuotetta on nykyään jopa tutkittu, jopa useat lääkärit sitä suosittelevat. Ei siitä kenellekkään ole haittaa ollut. Jos putelin hinta on kuusi euroa, on se vähän. Jotkut naisten laihdutus tuotteet saattavat maksaa sata euroa.


      • pappa 569

        exema atopium - joskus sulle noutaja tulee - ei välttämättä rässä elämässä!


      • Pitkäaikaisvaikutus
        pappa560 kirjoitti:

        Oma äitini kuoli 2004 syöpään. Valitettavasti silloin ei ollut havupuu-uutejuomaa tiedossa. Varmasti on syöpätyyppejä, johon se auttaa, ei kaikkiin. Älä ole katkera.
        Eikö se ole hyvä, jos joku siitä avun saa. Tuotetta on nykyään jopa tutkittu, jopa useat lääkärit sitä suosittelevat. Ei siitä kenellekkään ole haittaa ollut. Jos putelin hinta on kuusi euroa, on se vähän. Jotkut naisten laihdutus tuotteet saattavat maksaa sata euroa.

        Niin, kyllä tuolloin oli jo havupuun uutejuomaa, kun minäkin sitä olen käyttänyt -90 luvun lopulla.


      • suvi.tuomi
        Äitini kokeillut kirjoitti:

        Näköjään tämä sama huuhaa tuote on edelleen markkinoilla !

        Äitini joi sitä jo vuonna 1986 kun hänellä todettiin luusyöpä - no eipä siitä ollut mitään
        hyötyä - joku rahanahne vailla omaatuntoa oleva kusipää vaan haluaa hyötyä ihmisten hädästä !

        On se perkele kumma että tällaiset loiset ovat vieläkin keskuudessamme !

        ps. Jos tällainen havupuu-uutejuoma auttaisi todella syöpäsairaita niin olisi se kahdeksas ihme maailmassa ja sen keksijä olisi 1000 kertaa rikkaampi kuin Bill Gates !

        Joopa joo. Tuolla periaatteella voisi sitten lopettaa samantien kaikki lääkäreiden toimiluvat. He kun eivät yrityksistään huolimatta pysty parantamaan kaikkia potilaitaan. Entäs sitten lääketehtaat? Mikä tekee synteettisestä lääkkeestä "paremman" kuin luomulääke? Satutko tietämään mitä lääketehthaat tekevät esim. sademetsissä? vastaus: Etsivät luonnosta lääkeaineita.
        Mitä sitten tulee tuon uutejuoman kehittäjään, niin tuskin hän Suomessa saisi kovin paljon pröystäillä rahoillaan, jos kerran jo pelkkä Mersu aiheuttaa perisuomalaisen kateuspiikin.
        Ota nyt hyvä mies/nainen järki käteen ja hyväksy se tosiasia, että olemme kaikki erilaisia, meillä on kaikilla erilaiset taudit ja se mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle. Miksi ihminen ei saisi kokeilla jotain, jos hän tuntee siitä olevan apua? Miksi väitetään heti rahanahneeksi, jos markkinoi tuottetta, josta jotkut ovat saanet avun? Miksi samantien ei haukuta Ratiopharmia, Orionia, Bayeria ym.- lääketehtaita, jotka myös "rahastavat" lääkkeillään, eivätkä jaa niitä ilmaiseksi? Poista tuo kateus - sillä sitähän se on - jo mielestäsi. Ota vaikka huikka havupuujuomaa, jos se vaikka lähtisi sillä.
        Kaunista kesänalkua!


      • luki_ja
        pappa560 kirjoitti:

        Oma äitini kuoli 2004 syöpään. Valitettavasti silloin ei ollut havupuu-uutejuomaa tiedossa. Varmasti on syöpätyyppejä, johon se auttaa, ei kaikkiin. Älä ole katkera.
        Eikö se ole hyvä, jos joku siitä avun saa. Tuotetta on nykyään jopa tutkittu, jopa useat lääkärit sitä suosittelevat. Ei siitä kenellekkään ole haittaa ollut. Jos putelin hinta on kuusi euroa, on se vähän. Jotkut naisten laihdutus tuotteet saattavat maksaa sata euroa.

        Ihan vaan tuosta hinnasta. Joku aine voi olla kallista vaikka ykhden "putekin hinta on vain 6 euroa". Riippuu niin paljon siitä, minkä vetoinen puteli on ja montako fingerporillista tai juomalasillista sitä ainetta pitää päivässä nauttia, tehoja saadakseen. -Suhteellista, nääs.


      • ajattele aivoilla
        Äitini kokeillut kirjoitti:

        Näköjään tämä sama huuhaa tuote on edelleen markkinoilla !

        Äitini joi sitä jo vuonna 1986 kun hänellä todettiin luusyöpä - no eipä siitä ollut mitään
        hyötyä - joku rahanahne vailla omaatuntoa oleva kusipää vaan haluaa hyötyä ihmisten hädästä !

        On se perkele kumma että tällaiset loiset ovat vieläkin keskuudessamme !

        ps. Jos tällainen havupuu-uutejuoma auttaisi todella syöpäsairaita niin olisi se kahdeksas ihme maailmassa ja sen keksijä olisi 1000 kertaa rikkaampi kuin Bill Gates !

        Helvetti ku löytyy tälläisia idiootteja sen takia se ei ole lööpeissä koska sitä ei voi patentoida ja se syntyy luonnon raaka-aineista joten sillä ei kauheesti nettoa rahaa syöpä kun on yks helvetin iso bisnes!! niin mieti kaks kertaa kumpi on rahan ahne iso apteekki-mafia vai yksityishenkilö joka tienaaa ehkä 4-5euroa per puteli kun saat maksaa syöpälääkkeistä ja kemoterapiasta monta tonnia!!


      • Ihminen ensin
        kuka rahastaa? kirjoitti:

        Niin, ja virallisesti hyväksytty syöpälääke, joka tappaa syöpäkasvainten lisäksi myös terveitä soluja, maksaa 6000 €/hoitojakso. Kukahan näillä mahtaakaan rahastaa?

        Kannattaa tutustua seuraavaan dokumenttiin, jossa kerrotaan syitä siihen, miksi luontaisia hoitokeinoja ei virallisesti hyväksytä, vaikka niiden tehosta on lukuisia todisteita.
        http://bambuser.com/channel/H2O Tampere/broadcast/1548437

        Kiitos tästä linkistä, jossa on video, joka kertoo todellisen tilanteen syöpähoidoista.
        Meidät ihmiset on todella tehokkaasti isolla markkinoinnilla ja rahalla saatu uskomaan, että nykyinen allopaattinen lääketiede on ainoa apu ja paras apu. Nykyään lääketiede ja lääkkeiden valmistus eivät ole enää yliopistojen tai tieteellisen lääketietteellisen tutkimuksen kontrollin alla vaan lääketehtaat suoltavat ulos kalliita lääkkeitä, joita ei ole testattu missään, vaan jokainen ihminen on aina kunkin lääkkeen testaaja. Katsokaa ihmeessä video vaikka epäilisittekin. Totuus on karua ja kylmää ja meidän on pakko myöntää, että meitä huijataan ja RAHASTETAAN. Ja PELKO saa meidät toimimaan kuten valtaapitävät lääkefirmat odottavat. Meidän täytyy herätä ja nähdä TOTUUS!


      • Anonyymi
        kuka rahastaa? kirjoitti:

        Niin, ja virallisesti hyväksytty syöpälääke, joka tappaa syöpäkasvainten lisäksi myös terveitä soluja, maksaa 6000 €/hoitojakso. Kukahan näillä mahtaakaan rahastaa?

        Kannattaa tutustua seuraavaan dokumenttiin, jossa kerrotaan syitä siihen, miksi luontaisia hoitokeinoja ei virallisesti hyväksytä, vaikka niiden tehosta on lukuisia todisteita.
        http://bambuser.com/channel/H2O Tampere/broadcast/1548437

        Luontaiset hoidot ei paranna ketään se on ihan humpuukia jos oikea lääkäri ei pysty auttaa se on kuolemaksi


      • Anonyymi

        Olen nyt viikon aikana juonut toista pullollista havupuuuutetta enkä ole havainnut itsessäni syöpää enkä koronaa.


      • Anonyymi
        Äitini kokeillut kirjoitti:

        Näköjään tämä sama huuhaa tuote on edelleen markkinoilla !

        Äitini joi sitä jo vuonna 1986 kun hänellä todettiin luusyöpä - no eipä siitä ollut mitään
        hyötyä - joku rahanahne vailla omaatuntoa oleva kusipää vaan haluaa hyötyä ihmisten hädästä !

        On se perkele kumma että tällaiset loiset ovat vieläkin keskuudessamme !

        ps. Jos tällainen havupuu-uutejuoma auttaisi todella syöpäsairaita niin olisi se kahdeksas ihme maailmassa ja sen keksijä olisi 1000 kertaa rikkaampi kuin Bill Gates !

        Nyt täällä eräät on unohtaneet, että luonnosta on peräisin suurin osa koululääketieteenkin määräämistä lääkkeistä ja niistä on kehitetty ns. synteettisiä lääkkeitä. Koko ajankin uutta tutkimusta ja haetaan luonnon antimista raaka-aineita uusiin lääkkeisiin.


      • Anonyymi
        Ihminen ensin kirjoitti:

        Kiitos tästä linkistä, jossa on video, joka kertoo todellisen tilanteen syöpähoidoista.
        Meidät ihmiset on todella tehokkaasti isolla markkinoinnilla ja rahalla saatu uskomaan, että nykyinen allopaattinen lääketiede on ainoa apu ja paras apu. Nykyään lääketiede ja lääkkeiden valmistus eivät ole enää yliopistojen tai tieteellisen lääketietteellisen tutkimuksen kontrollin alla vaan lääketehtaat suoltavat ulos kalliita lääkkeitä, joita ei ole testattu missään, vaan jokainen ihminen on aina kunkin lääkkeen testaaja. Katsokaa ihmeessä video vaikka epäilisittekin. Totuus on karua ja kylmää ja meidän on pakko myöntää, että meitä huijataan ja RAHASTETAAN. Ja PELKO saa meidät toimimaan kuten valtaapitävät lääkefirmat odottavat. Meidän täytyy herätä ja nähdä TOTUUS!

        Miten ennen ihmisiä lääkittiin luonnon omilla aineilla. Mummoni hoiti paljon sairauksia omia ja muiden luonnosta hakemillaan yrteillä. Jokaiseen sairauteen hän tiesi hakea omansa. Kesällä hän keräsi ja kuivasi yrtit. Ratamoa voikukka ja ties mitä. Keräsi käpyjä otti männyistä kuorta ja nilaa keitti niistä juomia. Aina kun oli nuha juostiin mummon mökiltä hakemaan apua. Aina löytyi apu. Äitini sanoi jos jätin pihassa sattuu mummi auttaa. Äitini lypsi lehmiä hoiti maatalon työt mummi hoito meitä lapsia taisi hoitua naapurinkin lapset. Mummi oli kuppaaja hieroja kylän ukot ja emännät hoidattivat itseään. Mummi hoiti kaikki jos jollain oli niska hartia kipuja tai vatsa ongelmia ihan mitä vaan mummi hoiti. Mummoni oli kansanparantaja. Meillä kävi aina väkeä
        Mummi asui ihan vieressä hänellä oli myos iso sauna jossa potilaita hoidettiin. Hyvä että auttoi lähimpään kunnan lääkäriin oli 200 km. Korvesta ei lääkäreihin lähdetty eikä ollut rahaakaan maksaa. Mummoni ei rahoja paljon perinyt. Mummoltani opin luonnosta hakemaan kaikki yrtit. Teen sitä jatkuvasti. En edes muista koska oon apteekissa käyny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ennen ihmisiä lääkittiin luonnon omilla aineilla. Mummoni hoiti paljon sairauksia omia ja muiden luonnosta hakemillaan yrteillä. Jokaiseen sairauteen hän tiesi hakea omansa. Kesällä hän keräsi ja kuivasi yrtit. Ratamoa voikukka ja ties mitä. Keräsi käpyjä otti männyistä kuorta ja nilaa keitti niistä juomia. Aina kun oli nuha juostiin mummon mökiltä hakemaan apua. Aina löytyi apu. Äitini sanoi jos jätin pihassa sattuu mummi auttaa. Äitini lypsi lehmiä hoiti maatalon työt mummi hoito meitä lapsia taisi hoitua naapurinkin lapset. Mummi oli kuppaaja hieroja kylän ukot ja emännät hoidattivat itseään. Mummi hoiti kaikki jos jollain oli niska hartia kipuja tai vatsa ongelmia ihan mitä vaan mummi hoiti. Mummoni oli kansanparantaja. Meillä kävi aina väkeä
        Mummi asui ihan vieressä hänellä oli myos iso sauna jossa potilaita hoidettiin. Hyvä että auttoi lähimpään kunnan lääkäriin oli 200 km. Korvesta ei lääkäreihin lähdetty eikä ollut rahaakaan maksaa. Mummoni ei rahoja paljon perinyt. Mummoltani opin luonnosta hakemaan kaikki yrtit. Teen sitä jatkuvasti. En edes muista koska oon apteekissa käyny

        Näin se oli mistä ois köyhä lääkäreillä juossu pirtti täynnä lapsia jotka piti elättää. Tällaisia mummoja oli aika monessa paikassa kuppaus luonnon yrtit oli näiden lääkkeet. Parantajia joilla oli tieto ja osaaminen.


    • sma

      koko perhe kuolee syöpään ,on käyttänyt tätä juomaa vuosikausia ,ulvilassa ,edelleen on sairaalan pöydällä samaa juomaa,ei tule ihmeparantumisia,muutama päivä elinaikaa

      • ok tuote

        Varmasti ok tuote! Jos te pöljät jotain ravinto aineista ymmärätte niin antioksidantit (joita tämä tuote sisältää) on erittäin tärkeitä elimistölle!!

        Antioksidantit suojaavat ja parantavat myös soluja, joten siihenhän se syövän parantuminenkin toimii..


      • Uutteen käyttäjä
        ok tuote kirjoitti:

        Varmasti ok tuote! Jos te pöljät jotain ravinto aineista ymmärätte niin antioksidantit (joita tämä tuote sisältää) on erittäin tärkeitä elimistölle!!

        Antioksidantit suojaavat ja parantavat myös soluja, joten siihenhän se syövän parantuminenkin toimii..

        Te jotka sanotte Havupuu uutteen olevan huuhaa tuote:
        -Miten on sitten mahdollista, että Turun ja Helsingin yliopistot ovat tehneet puolueettoman tutkimuksen aineesta ja havainneet sen terveysvaikutukset? mm 95% antioksidantti tehon. Tutkimusraportit löytyy netistä.

        -Syöpä on sairaus johon ei kukaan osaa sanoa 100% toimivaa lääkettä. Minusta on hienoa että monet ihmiset ovat löytäneet apua sairauksiinsa kyseisestä aineesta.

        Voimia teille jotka syöpää sairastatte ja myös omaisille!


      • realistihymy
        Uutteen käyttäjä kirjoitti:

        Te jotka sanotte Havupuu uutteen olevan huuhaa tuote:
        -Miten on sitten mahdollista, että Turun ja Helsingin yliopistot ovat tehneet puolueettoman tutkimuksen aineesta ja havainneet sen terveysvaikutukset? mm 95% antioksidantti tehon. Tutkimusraportit löytyy netistä.

        -Syöpä on sairaus johon ei kukaan osaa sanoa 100% toimivaa lääkettä. Minusta on hienoa että monet ihmiset ovat löytäneet apua sairauksiinsa kyseisestä aineesta.

        Voimia teille jotka syöpää sairastatte ja myös omaisille!

        ihana kun joku asiallisesti kirjoittaa, kun kysymyksessä on oikeasti vakava asia. oma kokemukseni kys juomasta on hyvin positiivinen- antaa jaksamista ja parantaa unen laatua. suosittelen.


      • mop737_iherb_alekoodi
        Uutteen käyttäjä kirjoitti:

        Te jotka sanotte Havupuu uutteen olevan huuhaa tuote:
        -Miten on sitten mahdollista, että Turun ja Helsingin yliopistot ovat tehneet puolueettoman tutkimuksen aineesta ja havainneet sen terveysvaikutukset? mm 95% antioksidantti tehon. Tutkimusraportit löytyy netistä.

        -Syöpä on sairaus johon ei kukaan osaa sanoa 100% toimivaa lääkettä. Minusta on hienoa että monet ihmiset ovat löytäneet apua sairauksiinsa kyseisestä aineesta.

        Voimia teille jotka syöpää sairastatte ja myös omaisille!

        Mitä tarkoittaa 95% antioksidanttiteho?

        Mistä tutkimukset voi lukea?


      • Anonyymi
        Uutteen käyttäjä kirjoitti:

        Te jotka sanotte Havupuu uutteen olevan huuhaa tuote:
        -Miten on sitten mahdollista, että Turun ja Helsingin yliopistot ovat tehneet puolueettoman tutkimuksen aineesta ja havainneet sen terveysvaikutukset? mm 95% antioksidantti tehon. Tutkimusraportit löytyy netistä.

        -Syöpä on sairaus johon ei kukaan osaa sanoa 100% toimivaa lääkettä. Minusta on hienoa että monet ihmiset ovat löytäneet apua sairauksiinsa kyseisestä aineesta.

        Voimia teille jotka syöpää sairastatte ja myös omaisille!

        Älä puhu valheita


      • Anonyymi
        Uutteen käyttäjä kirjoitti:

        Te jotka sanotte Havupuu uutteen olevan huuhaa tuote:
        -Miten on sitten mahdollista, että Turun ja Helsingin yliopistot ovat tehneet puolueettoman tutkimuksen aineesta ja havainneet sen terveysvaikutukset? mm 95% antioksidantti tehon. Tutkimusraportit löytyy netistä.

        -Syöpä on sairaus johon ei kukaan osaa sanoa 100% toimivaa lääkettä. Minusta on hienoa että monet ihmiset ovat löytäneet apua sairauksiinsa kyseisestä aineesta.

        Voimia teille jotka syöpää sairastatte ja myös omaisille!

        Ja teille jotka uskotten kaikkeen hömppään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu valheita

        pettu leipäkö humpuukia,


    • kohtu ja munasarjasyöpää

      Siskollani todettiin kohtu-ja munasarjasyöpä. Hänet leikattiin ja hän käytti hoidon tukena havupuu-uutejuomaa. Sairaus on pysynyt toistaiseksi poissa. Syöpätaudeissa ei uskalla sanoa, että kadonnut, mutta yli 10 vuoteen ei ole enää uusinut.

    • höpöä

      Huuhaa juomaa. Seurasin vierestä vuosia. Hukkaan meni rahat.

      • Älyvapaa...

        "höpöä"!
        Huuhaatahan se leipäkin on ja silti sä sitä syöt, miksi syöt huuhaata?


      • leipä tiellä
        Älyvapaa... kirjoitti:

        "höpöä"!
        Huuhaatahan se leipäkin on ja silti sä sitä syöt, miksi syöt huuhaata?

        Leipä pitää tiellöä vie nälän ja pitää kunossa. Huvuute vie vain rahat.


      • 4 laatikkoa

        Nyt höpö höpölle, pidä aataminomas nyt liekassa, se voi nyrjähtää vaarallisesti. Lähden just hakemaan 4 laatikkoa tuota Havupuun uutejuomaa, kestää vain 40 päivää mulla.


      • tuhlaa vaan!
        4 laatikkoa kirjoitti:

        Nyt höpö höpölle, pidä aataminomas nyt liekassa, se voi nyrjähtää vaarallisesti. Lähden just hakemaan 4 laatikkoa tuota Havupuun uutejuomaa, kestää vain 40 päivää mulla.

        Jokainen voi tuhlata mihin haluaa. Usko on siinä litkusa ainaoa parantava.


      • Vaarallinen leipä
        leipä tiellä kirjoitti:

        Leipä pitää tiellöä vie nälän ja pitää kunossa. Huvuute vie vain rahat.

        Leipä ei sitäpaitsi ole edes terveellistäkään, mutta sitä kyllä pupelletaan. Viehän se makaroonikin nälän.
        Ihmiset paneutuvat vuosikymmeniä tuhoamaan terveyttään. Suomalainen pistelee sokeriakin suhinsa n. 30 kg/henkeä kohti. Se on jumalaton määrä. Sokerikin antaa energiaa, mutta on vahingollinen elimistölle pitkällä aikajuoksulla.


      • Pöljiä riittää
        tuhlaa vaan! kirjoitti:

        Jokainen voi tuhlata mihin haluaa. Usko on siinä litkusa ainaoa parantava.

        Voi voi mikä hätä onkaan ihmisllä. Aika pöljä täytyy olla, kun ei ravintoainesta ymmärrä tuon taivaallista, mutta teitähän on... ja uusia tulee.


      • Älyvapaa...
        leipä tiellä kirjoitti:

        Leipä pitää tiellöä vie nälän ja pitää kunossa. Huvuute vie vain rahat.

        Vaikka syöt leipää, kuolet kuitenkin. Se sitäpaitsi altistaa diabetekselle.


    • tsunamix

      Itselläni todettiin syöpä 2007 ja silloin aloin käyttämään havupuu uute juomaa ja eipä tuo ainakaan vielä ole uusiutunut ja tuskin uusiutuukaan :D
      Alkujaan käytin myös venhänorasjauhetta ja nyt ostin pullon koivun mahlaa jota myytiin CM:ssä ruokajuomaksi :D
      Suosittelen käyttämään. Kalliitahan ne on mutta on henkikin:D

      Voimia, voimia, voimia!

      • UteliasUlla

        Tarkoitatko, että syöpäsi hoidit itse tuolla juomalla? Saitko ollenkaan mitään lääke- tai leikkaus- ym. hoitoja eli pelkkä juomako paransi?


      • Mistä tietäisit?
        UteliasUlla kirjoitti:

        Tarkoitatko, että syöpäsi hoidit itse tuolla juomalla? Saitko ollenkaan mitään lääke- tai leikkaus- ym. hoitoja eli pelkkä juomako paransi?

        Mistäs tiedet, että vaikka saisikin sytostaattia että se parantaisi? Minua se ei ole parantanut. Mutta jos ottaa tukihoitoa sen kanssa, voi olla paremmat mahdollisuudet parantua.


      • Anonyymi

        Sulla ei varmaan ollu syöpä tai ei ollu henkenvaarallinen oikeeta syöpää ei paranna mikää havupuu uutejuoma


    • taxotere rulaa

      Vaikka sytostaatit eivät Sinua parantaneet, ei se tarkoita sitä, että kukaan ei saisi niistä apua. Useimmat hyötyvät niistä, parantuvat kokonaan tai saavat lisää elinaikaa, kun kasvaimen leviäminen hidastuu ja oireet vähenevät.

    • Tehoamaton

      Olen törmännyt moneen, joilla on Taxotere ollut sytostaattina, mutta ei ollut tehonnut.

    • t rulaaa

      Et sitten vissiin ota lukuun lainkaan niitä, jotka ovat taxoterellä ja muilla sytostaateilla parantuneet.

      • puheoikeus..

        Entäs otatko itse huomioon niitä, jotka eivät ole parantuneet? Näilläkö ei ole äänioikeutta, puheoikeutta?


    • Juniperus58

      Äitini sairastui vuonna 1974 haimasyöpään, toivoa ei annettu ja elinaikaa luvattiin puoli vuotta. Edesmenneen Räsäsen havupuu-uutejuomalla ja muillakin ei-apteekkituotteilla äitini taltutti syövän, ja elää edelleen.

      • Paljonko päivässä?

        Onnittelut äitisi parantumisesta.

        Millaisia annoksia hän otti sitä havupuun uutejuomaa?

        Kun elimistöni ei siedä sytostaatteja, niin yritän tainnuttaa syövän näillä luontaistuotteilla ja luontaisilla ravintotuotteillla. Siksi kiinnnostaa, millaisia annoksia hän otti. Minä olen nyt ottanut pullon päivässä.
        Mitä muuta äitisi otti?


      • hölönpölp

        Mitä todennäköisimmin äitisi diagnoosi on kuitenkin ollut jokin muu kuin haimasyöpä. Siihen ei mikään puujuoma tehoa. Mutta täällähän voi kertoa minkälaisia juttuja vaan. Minussa oli erittäin aggressiivinen rintasyöpä. Minä paransin sen ryhtymällä kirjoittamaan runoja ja mietiskelemällä. Sitä kannattaa kokeilla ehdottomasti; suomenkielen rytmiikan ja sointujen yhdistelemisen postiiviset värähtelyt tappoivat syöpäsolut ja mietiskely on estänyt niiden uusiutumisen. Suosittelen!!!!


        No voihan... ihan meinasi unohtua, että otinhan minäkin sitten kumminkin leikkauksen ja sytostaatit ja sädetyksen ja herseptiinin ja antiestrogeenin. Mutta eihän niillä mitään vaikutusta ollut, tukka vaan lähti. Onneksi mietiskelin ja kirjotin runoja. Niillä se parantava voima oli.

        Uskokoon ken tahtoo...


      • vaihtoehto tyttö
        Paljonko päivässä? kirjoitti:

        Onnittelut äitisi parantumisesta.

        Millaisia annoksia hän otti sitä havupuun uutejuomaa?

        Kun elimistöni ei siedä sytostaatteja, niin yritän tainnuttaa syövän näillä luontaistuotteilla ja luontaisilla ravintotuotteillla. Siksi kiinnnostaa, millaisia annoksia hän otti. Minä olen nyt ottanut pullon päivässä.
        Mitä muuta äitisi otti?

        hei kaikille
        Lukekaa tohtoritolonne.fi sieltä löytyy tieto ja konstit...


      • vaihtoehto tyttö
        hölönpölp kirjoitti:

        Mitä todennäköisimmin äitisi diagnoosi on kuitenkin ollut jokin muu kuin haimasyöpä. Siihen ei mikään puujuoma tehoa. Mutta täällähän voi kertoa minkälaisia juttuja vaan. Minussa oli erittäin aggressiivinen rintasyöpä. Minä paransin sen ryhtymällä kirjoittamaan runoja ja mietiskelemällä. Sitä kannattaa kokeilla ehdottomasti; suomenkielen rytmiikan ja sointujen yhdistelemisen postiiviset värähtelyt tappoivat syöpäsolut ja mietiskely on estänyt niiden uusiutumisen. Suosittelen!!!!


        No voihan... ihan meinasi unohtua, että otinhan minäkin sitten kumminkin leikkauksen ja sytostaatit ja sädetyksen ja herseptiinin ja antiestrogeenin. Mutta eihän niillä mitään vaikutusta ollut, tukka vaan lähti. Onneksi mietiskelin ja kirjotin runoja. Niillä se parantava voima oli.

        Uskokoon ken tahtoo...

        siis tohtoritolonen.fi


      • nainen4
        hölönpölp kirjoitti:

        Mitä todennäköisimmin äitisi diagnoosi on kuitenkin ollut jokin muu kuin haimasyöpä. Siihen ei mikään puujuoma tehoa. Mutta täällähän voi kertoa minkälaisia juttuja vaan. Minussa oli erittäin aggressiivinen rintasyöpä. Minä paransin sen ryhtymällä kirjoittamaan runoja ja mietiskelemällä. Sitä kannattaa kokeilla ehdottomasti; suomenkielen rytmiikan ja sointujen yhdistelemisen postiiviset värähtelyt tappoivat syöpäsolut ja mietiskely on estänyt niiden uusiutumisen. Suosittelen!!!!


        No voihan... ihan meinasi unohtua, että otinhan minäkin sitten kumminkin leikkauksen ja sytostaatit ja sädetyksen ja herseptiinin ja antiestrogeenin. Mutta eihän niillä mitään vaikutusta ollut, tukka vaan lähti. Onneksi mietiskelin ja kirjotin runoja. Niillä se parantava voima oli.

        Uskokoon ken tahtoo...

        Hyvin kirjoitettu☺Noinhan se joskus menee, saadaan viralliset hoidot jotka nitistää syöpäsolut, mutta parantajiksi sanotaan ihan jotain muuta. Itseltäni leikattiin rintasyöpä viime tammikuussa ja sen jälkeen sain normi paketin eli sytostaatit ja sädehoidon. Vajaa kuukausi sitten aloitin työt ja tässä tukkaa kasvattelen.
        Hyvää syksyä sinulle.


      • Anonyymi
        hölönpölp kirjoitti:

        Mitä todennäköisimmin äitisi diagnoosi on kuitenkin ollut jokin muu kuin haimasyöpä. Siihen ei mikään puujuoma tehoa. Mutta täällähän voi kertoa minkälaisia juttuja vaan. Minussa oli erittäin aggressiivinen rintasyöpä. Minä paransin sen ryhtymällä kirjoittamaan runoja ja mietiskelemällä. Sitä kannattaa kokeilla ehdottomasti; suomenkielen rytmiikan ja sointujen yhdistelemisen postiiviset värähtelyt tappoivat syöpäsolut ja mietiskely on estänyt niiden uusiutumisen. Suosittelen!!!!


        No voihan... ihan meinasi unohtua, että otinhan minäkin sitten kumminkin leikkauksen ja sytostaatit ja sädetyksen ja herseptiinin ja antiestrogeenin. Mutta eihän niillä mitään vaikutusta ollut, tukka vaan lähti. Onneksi mietiskelin ja kirjotin runoja. Niillä se parantava voima oli.

        Uskokoon ken tahtoo...

        Juuri niin...


    • ???

      Saas nähdä... Minä olen nyt juonut havupuujuomaa ja pakuriteetä. Maanantaina on kontrolli.

      • Annokset?

        Kaunko olet juonut noita, havupuun uutejuomaa ja pakuriteetä? Millaisilla annoksilla?


      • saas nähdä
        Annokset? kirjoitti:

        Kaunko olet juonut noita, havupuun uutejuomaa ja pakuriteetä? Millaisilla annoksilla?

        3 kertaa päivässä 2-3 dl.


      • saas nähdä

        Syöpäpesäke pienentynyt 2/3 ja etäpesäkkeet hävinneet. Aion jatkaa ainakin pakuriteetä.


      • minäkin..
        saas nähdä kirjoitti:

        Syöpäpesäke pienentynyt 2/3 ja etäpesäkkeet hävinneet. Aion jatkaa ainakin pakuriteetä.

        Kaunako olet pakuriteetä käyttänyt?


      • saas nähdä
        minäkin.. kirjoitti:

        Kaunako olet pakuriteetä käyttänyt?

        Vasta helmikuusta asti.


      • minäkin..
        saas nähdä kirjoitti:

        Vasta helmikuusta asti.

        Onko mennyt muita hoitoja esim. lääketieteellisiä hoitoja?
        Mulla ne eivät ole tehonneet. Nyt olen pelkästään näiden "humpuukeiksi" haukuttujen varassa ollut kuukauden kun lopetettiin tehottomina sytostaatit.

        Pakuria onnistuin vasta saamaan, että olen vasta litran sitä juonut. Havupuu-uutetta 3,5 viikkoa, Essiacta 4 viikkoa, B17 vitamiinia (aprikoosin) siemeniä 2 viikkoo, koivuntuhkauutetta 3 viikkoa tätä viimeistä erää. Aiemmin käytin sitä, ennenkuin sytostaatit alkoivat, mutta sitten kielsivät sitä käyttämästä sytostaatin rinnalla. Niin ja joo, valkosipulis 4-5 isoa kynttä/päivä ja vihannesmehuja.


      • Nythän on niin,
        saas nähdä kirjoitti:

        Syöpäpesäke pienentynyt 2/3 ja etäpesäkkeet hävinneet. Aion jatkaa ainakin pakuriteetä.

        että pakurikäävän käyttöohjeissa sanotaan, että sitä EI SAA käyttää antibioottien kanssa yhdessä, koska ne ovat vasta-aineita joiden käyttö yhdessä on vaarallista. Mikäli havupuu-uutejuoma toimii kuten antibiootit, kuten väitetään, voi olla riskipeliä ottaa sitä yhdessä pakurikäävän kanssa.


      • Anonyymi
        minäkin.. kirjoitti:

        Onko mennyt muita hoitoja esim. lääketieteellisiä hoitoja?
        Mulla ne eivät ole tehonneet. Nyt olen pelkästään näiden "humpuukeiksi" haukuttujen varassa ollut kuukauden kun lopetettiin tehottomina sytostaatit.

        Pakuria onnistuin vasta saamaan, että olen vasta litran sitä juonut. Havupuu-uutetta 3,5 viikkoa, Essiacta 4 viikkoa, B17 vitamiinia (aprikoosin) siemeniä 2 viikkoo, koivuntuhkauutetta 3 viikkoa tätä viimeistä erää. Aiemmin käytin sitä, ennenkuin sytostaatit alkoivat, mutta sitten kielsivät sitä käyttämästä sytostaatin rinnalla. Niin ja joo, valkosipulis 4-5 isoa kynttä/päivä ja vihannesmehuja.

        Terve valkosipulista "pääkanavilla" väärää tietoa, ei kannata noin paljon.. https://www.isical.ac.in/~goutam.paul/onion.pdf kolmoskohdassa kerrotaan enemmän.

        Itsekin olin uskomuksessa että on "luonnon oma antibiootti" ja yritin olla ilman superkallista biologista lääkettä ja vedin justiinsa nelisen kynttä päivä niin ei mennyt aikaakaan kun kuumeinen olo tuli takaisin ja jouduin lääkkeen aloittamaan taas..

        Pian kokeilen ruokavaliolla jolla parantunut aids, syöpiä ym.. eli emäksinen ruokavalio ja luonnollinen raakaruoka. Kaveri, joka tuon puolesta puhui, parani itse diabeteksesta, Dr. Sebi. Hän sanoi itse, että jokainen sairaus on parannettavissa ja mitä kuunnellu niin vaikuttaa vakuuttavalta. Hänen potilainaan käyneet monet julkkiksetkin ja nyt jo edesmenneen Sebin ohjeilla syöviä ihmisiä on kymmeniä ellei satojatuhansia. Valtamedian tohtorit toki pitää huijarina, kun lääkeyhtiöiden kanssa ovat samasta puusta.


    • aussilainen

      Minä käyttäisin havupuujuomaa, jos sitä täällä meren takana saisi. Noudatan Gersonin terapiaa parhaani mukaan. Syön vain luomuvihanneksia ja hedelmiä, en lainkaan eläinproteiineja, suolaa, sokeria, rasvoja (paitsi pellavansiemenöljyä), prosessoituja suokia jne. Oloni on hyvä. Ensi viikolla on yhden syövän tarkastuskäynti, parin kuukauden päästä toisen.

      On jotkut kai parantuneet syöpähoidoinkin, tai niistä huolimatta. Jos niihin uskoo, ne voivat toimia. Uskossa on valtava voima. Plasebo-vaikutus on jossain 30% paikkeilla. Se on suurempi vaikutus kuin monilla lääkkeilä. Eikö ole aika nurinkurista, että plaseboa ei käytetä enemmän hyväksi? Sehän on ilmaista lisäetua!

      Kaiken kaikkiaan uskoisin, että syöpä on yksi elämäntapatauti. Jos muuttaa ruokatapojaan kasvisten suuntaan, liikkuu, pitää vitamiinien saannista huolen, paraneminen on varmempaa. Sen olen huomannut, että ne, jotka kokeilevat luonnollisia hoitoja, varsinkin ruokavaliota, ovat avoimempia muillekin vaihtoehdoille. Syöpäteollisuuteen sokeasti uskovat eivät sitten ole avoimia millekään muulle. Tuo on vain yksi havaintoni.

    • factajutut

      Syöpäsolut eivät ole placebosta koskaan kuulleetkaan eivätkä sille korviaan lotkauta.... Ja syöpälääkkeiden tehoon ei uskolla ole vaikutusta; ne toimivat, uskoit tai ei. Mutta kaikkia eivät nekään auta, mikä ei tarkoita, että niillä ei olisi mitään merkitystä.

      • aussilainen

        Otapa selvää, mitä plasebo tarkoittaa:)
        Se juuri on plaseboa, että jokin auttaa johonkin tautiin, koska siihen uskoo. Tuollainen sokeasti kemikaaleihin uskova voi saada jonkinlaisen avun jopa niistä. Siitä vaan kaatamaan syövyttäviä kemikaaleja suoniisi, kun itse saat syövän. Muista uskoa, niin ehkä paranet.


      • Höpön höpö

        "Ja syöpälääkkeiden tehoon ei uskolla ole vaikutusta; ne toimivat, uskoit tai ei."

        Älä höpötä joutavia. Eivät nekään läheskään aina toimi. Ei toiminut minullakaan.


      • Itsesuggestio
        aussilainen kirjoitti:

        Otapa selvää, mitä plasebo tarkoittaa:)
        Se juuri on plaseboa, että jokin auttaa johonkin tautiin, koska siihen uskoo. Tuollainen sokeasti kemikaaleihin uskova voi saada jonkinlaisen avun jopa niistä. Siitä vaan kaatamaan syövyttäviä kemikaaleja suoniisi, kun itse saat syövän. Muista uskoa, niin ehkä paranet.

        Plasebolla ei ole minun maaillmassani oikeastaan minkäänlaista sijaa. Se on vääristynytttä tulkintaa.
        Onhan ihmisten sairauksissa muutenkin liikehdintää, ja kun sattuu tämä liikehdintä juuri tiettyyn aikaan, silloin se tulkitaan plaseboksi.

        Kun niin kovasti vakuutellaan, että balasebolla on mm. kivussakin suuri vaikutus. Sanon, että todellisessa kipusairaudessa ei ole. Ei sekään ole jokapäivä monotoonista samanlaista. Toisena päivänä normaalistikkin parempi ja toisena päivänä huonompi.

        Onnistuneella itsesuggestiolla voi saada otetta tautiinsa ja sen hallintaan. Itsesuggestiolla voi saada elimistössä aikaan muutoksia, että ne kykenevät tuottamaan aineita, jotka vähentävät sairautta.
        Mutta itsesuggestio ei ole plaseboa.


      • havupuu fani
        aussilainen kirjoitti:

        Otapa selvää, mitä plasebo tarkoittaa:)
        Se juuri on plaseboa, että jokin auttaa johonkin tautiin, koska siihen uskoo. Tuollainen sokeasti kemikaaleihin uskova voi saada jonkinlaisen avun jopa niistä. Siitä vaan kaatamaan syövyttäviä kemikaaleja suoniisi, kun itse saat syövän. Muista uskoa, niin ehkä paranet.

        Hei..ainakin ruotsista pitäisi havupuu uutejuomaa saaavan mutta siellä ei kuulemma saa merkitä mitä siinä on. Googlaa havupuu uutejuoma ja löydät netistä siitä tietoa. myös muista antioksidanteista voi olla apua, esom berberiinistä ja karnosiinistä. epaa kannattaa syödä aina ja maailmalla käydään kovaa keskustelua myös hainrustouutteesta syöpähoitojen tukena. Kaikki on hyväksi mikä nostaa yleiskuntoa joten terveellinne ruoka on tosi tärkeä. Googlaa myös ortoglykeeminen ruokavalio niin saat tietoa siitä...toivon että saat apua, minusta kaikki keinot on luvallisia silloin kun kerran tilanne on sellainen..T: havupuu fani


      • Toisenlainen päätös
        havupuu fani kirjoitti:

        Hei..ainakin ruotsista pitäisi havupuu uutejuomaa saaavan mutta siellä ei kuulemma saa merkitä mitä siinä on. Googlaa havupuu uutejuoma ja löydät netistä siitä tietoa. myös muista antioksidanteista voi olla apua, esom berberiinistä ja karnosiinistä. epaa kannattaa syödä aina ja maailmalla käydään kovaa keskustelua myös hainrustouutteesta syöpähoitojen tukena. Kaikki on hyväksi mikä nostaa yleiskuntoa joten terveellinne ruoka on tosi tärkeä. Googlaa myös ortoglykeeminen ruokavalio niin saat tietoa siitä...toivon että saat apua, minusta kaikki keinot on luvallisia silloin kun kerran tilanne on sellainen..T: havupuu fani

        Nyt olen kiskonut pullollisen päivässä havupuun uutejuomaa. Tosin on liuta paljon muitakin ravintotuotteita tilanteessa, missä sytostaateista ei ollut apua.

        Ja ihme, ovat tehonneet nämä ravintotuotteet sikäli, ettei ole pahentunutkaan tauti. Nyt katsotaan syksyyn, ja sitten kontrolloidaan taas uudelleen, onko pysynyt ennallaan, vai mikä iihaniinta, jos olisi syöpä vähentynyt.

        Kaikki mahdolliset vinkit tänne vaan, otan kiitollisuudella vastaan! Nyt ei sitten ole muuta mahdollisuutta, kuin luottaa ja uskoa, että tältä ravintosektorilta se apu löytyy, sen täytyy löytyä.


      • saas nähdä
        Toisenlainen päätös kirjoitti:

        Nyt olen kiskonut pullollisen päivässä havupuun uutejuomaa. Tosin on liuta paljon muitakin ravintotuotteita tilanteessa, missä sytostaateista ei ollut apua.

        Ja ihme, ovat tehonneet nämä ravintotuotteet sikäli, ettei ole pahentunutkaan tauti. Nyt katsotaan syksyyn, ja sitten kontrolloidaan taas uudelleen, onko pysynyt ennallaan, vai mikä iihaniinta, jos olisi syöpä vähentynyt.

        Kaikki mahdolliset vinkit tänne vaan, otan kiitollisuudella vastaan! Nyt ei sitten ole muuta mahdollisuutta, kuin luottaa ja uskoa, että tältä ravintosektorilta se apu löytyy, sen täytyy löytyä.

        Juo myös pakuriteetä.


      • Toisenlainen päätös
        saas nähdä kirjoitti:

        Juo myös pakuriteetä.

        Juon juon, mutta sain vastikään sitä pakurijauhetta, että mulla on vasta viikon verran takana pakuriteen juontia. Kauppa ei saanut, vaikka tilauksessa oli pitkään.
        Tuttu ystävä lupasi kattella pakurikääpää luonnosta, mutta joutui ilmoittamaan, ettei yhtään kääpää ole vielä onnistunut osumaan kulkutielle.


      • havupuu fani
        Toisenlainen päätös kirjoitti:

        Nyt olen kiskonut pullollisen päivässä havupuun uutejuomaa. Tosin on liuta paljon muitakin ravintotuotteita tilanteessa, missä sytostaateista ei ollut apua.

        Ja ihme, ovat tehonneet nämä ravintotuotteet sikäli, ettei ole pahentunutkaan tauti. Nyt katsotaan syksyyn, ja sitten kontrolloidaan taas uudelleen, onko pysynyt ennallaan, vai mikä iihaniinta, jos olisi syöpä vähentynyt.

        Kaikki mahdolliset vinkit tänne vaan, otan kiitollisuudella vastaan! Nyt ei sitten ole muuta mahdollisuutta, kuin luottaa ja uskoa, että tältä ravintosektorilta se apu löytyy, sen täytyy löytyä.

        Kuulkaa, havupuu uutejuomaa ilman muuta, pullopäivässä Lisäksi valkosipulia, paljon vihreitä vihanneksia ja mausteista kurkuma ja inkivääri.
        Lisäravinteista: berberiini, karnosiini, e-epa, d-vitamiini, foolihappo, c-vitamiini ja ubikinon...noilla voi aloittaa. Lisäksi paljon liikkumista luonnossa että korvienväli pysyy kunnossa, ystävin ja rakkaitten tapaamista ja hyvää seksiä..siinä lääkkeet alkajaisiksi.....


      • saas nähdä
        Toisenlainen päätös kirjoitti:

        Juon juon, mutta sain vastikään sitä pakurijauhetta, että mulla on vasta viikon verran takana pakuriteen juontia. Kauppa ei saanut, vaikka tilauksessa oli pitkään.
        Tuttu ystävä lupasi kattella pakurikääpää luonnosta, mutta joutui ilmoittamaan, ettei yhtään kääpää ole vielä onnistunut osumaan kulkutielle.

        Katsoppas netistä Lootuskauppa tai Jaakko Halmetoja. Niistä löytyy pakurikääpäjauhetta.


      • Toisenlainen päätös
        saas nähdä kirjoitti:

        Katsoppas netistä Lootuskauppa tai Jaakko Halmetoja. Niistä löytyy pakurikääpäjauhetta.

        Taitaa tehdä tämä pakuritee ummelle. Mahan toiminnassa ei ole normaalisti mitään onglemia, mutta nyt on suoli aivan juntturassa. Sanotaan, että kyllä paska laiskan pystyyn nostaa. Joo, niin nostaa, vaan kun ei tule ulos tötteröstä, ei millään. Oon syöny päivittäin pellavansiemeniä ronskisti ja luumuja, mut tulpaa ei lähe liikkeelle. Nyt piti turvautua jo apoteekin mömmöihin, ryyppäsin sitäkin äksen.
        Juon vettä hullun lailla, mut ulos ei vaan tuu...


    • saas nähdä

      Hei Minäkin. Olen syönyt täsmälääke Tarcevaa 150mg vrk. Nyt muutaman kk vain 100mg koska vatsa ei kestä. Puolen vuoden sisällä ollut 3 kertaa 1-2 viikon taukoja. niin että kyllä on nyt pakko uskoa pakuriteehen ja tai havupuu uutejuomaan.

    • havupu fani

      Hei marja, kyselit havupuu-uutejuomasta. Siinä on paljon antioksidanttia ja se auttaa monessakin asiassa elimistössäsi. Olen syöpäpotilas ja juon sitä päivittäin enkä edes kysele lääkäriltä. Yleiskuntoni on erittäin hyvä eikä hoidoista ole ollut haittaa. Olen juonut sitä aikaisemmin desin päivässä mutta nyt enemmän. Myös kaikki allergiset ihottumani ovat hävinneet enkä sairasta koskaan flunssaa tai vatsatautia vaikka olen päiväkodissa töissä. Suosittelen, se ei ole mehua kummempaa mutta auttaa moneen vaivaan. meillä sitä juo koko lähisuku..T:havupuu fani

    • pakurijäkälä
      • kokemuksen valtatie

        Täältä minä juuri käyn katsomassa, kannattaako tuotteita käyttää. Jos täällä tuomitaan, niin tuote on hyvää. Eihän nyt markkinoinnin etujärjestö halua, että jokin muukin tuote voi auttaa ihmisiä.

        Eipäs nuo aineet ole tehonneet, vaikka muita tuotteita ei sytojen kanssa olekkaan käytetty, mutta sytot vaan eivät ole tehonneet.
        Mitään ei häviäkkään, jos muita tuotteita käyttää, kun sytoista ei kerran ole apua.


      • "Milloin hälytyskellojen tulisi soida?

        tuote kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta
        suomen- ja ruotsinkieliset pakkausmerkinnät puuttuvat
        yrityksen katuosoite tai koko osoite puuttuu
        tuote maksaa paljon
        tuotetta markkinoidaan ylisanoilla
        tuotetta myydään "melkein lääkkeenä"
        tuotetta myydään viittaamalla tieteellisiin kokeisiin, käsikirjoihin, yksittäisten kuluttajien kokemuksiin, asiantuntijoihin, viranomaisten tutkimuksiin tai rekistereihin
        tuotetta myydään jonkin sairauden hoitoon
        yhden tuotteen väitetään tehoavan useiden erilaisten vaivojen ja sairauksien hoitoon"

        Niinkuin melkein kaikki lääketehtaan pillerit, jos nuilla kriteetereillä lääkkeeni söisin, en söisi mitään. Aika huonoa propagandaa jopa syöpäsäätiöltä, ja sinulta herra trolli.


    • olaseb000

      Vanha aloitus, mutta varmaan on muitakin samaa pohtivia.

      Aivan, toivoa ei saa heittää. Eikös plasebovaikutus ole noin 30%? Jos jollakin lääkkeellä olisi niin suuri todellinen vaikutus, sehän olisi ihmerohto! Lääketeollisuushan kutsuu 50%:n vaikutukseksi sitä, jos lääkkeen takia (tai siitä huolimatta?) paranee 90% 80%:n sijaan. Eikös oikeasti pitäisi puhua 50 prosentista vasta, jos puolet kaikista lääkettä ottaneista paranee ja ilman sitä kaikki kuolisivat?

      Uskolla, ajatuksella, visuoinnilla on valtava voima. Kutsutaan sitä plaseboksi tai miksi vain, mutta jos se on avuksi, käytetään sitä. Se ei edes maksa mitään!

      En tiedä havupuu-uutteesta. Kokeilin sitä viime vuonna Suomessa käydessäni. Täällä sitä ei saa.

      • Jees box ahneille

        "lääke- tai leikkaus- ym. hoitoja "

        Luulisi jo ihmisten pikku hiljaa tajuavan että leikkauksilla,sädehoidoilla ja turhanpäiväisillä huuhaa lääkkeillä vain ja ainoastaan pilaat loppuelämäsi mahdollisesti ja annat lisää rahaa ahneille ja huijari lääkefirmoille.

        Ihan samaa paskanjauhantaa ovat nämä sika ja lintuinfluenssat jotka ovat normaalia flunssaa mutta niihin on vain keksitty hyvä lisänimi.... Normaali flunssa tappaa kaksinkertaisesti enemmän ihmisiä vuodessa maailmassa kuin nämä kaksi satutautia.


    • Kanssakulkija

      Hei! Miehelläni todettiin sydänpussissa mesoteliomakasvain kesällä 2009. Saanut säde- ja sytostaasihoitoja. Sytostaasihoidot jatkuvat edelleen hamaan tulevaisuuteen joka toinen viikko. Hän on ottanut havupuu-uutetta aamuisin nyt kohta vuoden ajan, 1 dl. Rankoista hoidoista huolimatta veriarvot ovat olleet tosi hyvät, tulehdusarvokin alle 2 jo pitkään. Uskomme, että säännöllisesti havupuu-uutetta käyttäen, veriarvot pysyvätkin hyvänä ja tauti kurissa.
      Pullollinen uutetta maksaa 5 € ja riittää melkein viikoksi. Mitä saat viidellä eurolla viikoksi? Kaljapullokin taitaa maksaa jo kohta sen verran.
      Tsemppiä kaikille ko. uutetta käyttäville ja uusille käyttäjille.
      t. Kaikkea kannattaa kokeilla

      • Anonyymi

        Aina löytyy näitä hihuleita jotka uskoo vaikka mihin mä uskon vaan lääkäriin


    • ,.,.,.

      Kyllä kaikkea kannattaa kokeilla. Varsinkin jos perinteiset myrkytys hoidot ei auta. EI kaikki vaihtoehdot ole edes kalliita. Kuten tämä kohuttu vaahterasiirappi ruokasooda yhdistelmä.

    • Juntti Aarikorpi

      Hirvittää joidenkin "kielenkäyttö" näissä kommenteissa. Varmaan joku on ihan oikeasti saanut avun havupuu-uutejuomasta. Valitettavasti ei se auta kaikilla. Sitä en tiedä miksi näin on. Voimia kaikille, jotka sairastatte. Toivo on se, joka pitää olla. Sen on todistanut mm. Viktor Frankl. Itävaltalainen psykiatri, joka menetti kaikki rakkaimpansa natsien keskitysleirillä. Kehitti mm. logoterapian.

    • Huomaatteko mitään eroja lauserakenteissa, kun vertaatte havupuu-uute juoman puolesta puhujien ja vastaan puhujien tekstejä? :)

    • pävö

      jokainen uskoo johonkin eikä nhavupuu juoma tunnu vaaralliselta-Kaikki ovat yksillöllisiä vaikka olisi sama sairauskin .Liikunta monipuolinen ruoka ja ainakin yrittää olla positiivinen auttaa tosi pitkälle kokemusta on kaveripiiristä joilla on syöpä masennus on pahinta myrkkyä.

    • totuus

      Resveratroli on uutteen vaikuttava aine,kannattaa ehdottomasti kokeilla kun monet "toivottomat" ovat sillä selvinneet.Kylmä totuus on että virallisena lääkkeenä käytetään vain sellaista jolla lääkefirma tekee rahaa,syöpää on hoidettu epävirallisilla keinoilla vuosikymmenet.

    • eiköhän tästä selvit

      Paksusuolen syöpä leikattiin 2012 helmikuussa, kavain n. 8 cm, Oli dukes B, ei annettu mitään jälkihoitoa. Kahdeksan kk. kuluttua CEA oli hieman koholla (4,9), kuvattiin ja havaittiin paksusuolen syövän metastaasi 4 cm maksan kärjessä. Leikkausta odotellessa aloin käyttää pieninä annoksina pakuriteetä, havupuu-uutejuomaa, monivitamiimejä ja hivenaineita,berberiniä, e-eba, valkosipulia, parsaa, inkivääriä, marjoja, vihanneksia, hedelmiä, jne. Viikkoa ennen leikkausta CEA oli noussut 12,7:ään. Leikkaus onnistio hyvin, kasvain poistettiin 3 cm:n tervekudosmarginaalilla.Kaksi päivää leikkauksesta CEA oli enää 1,1. Todettiin, että kasvain oli mennet sisältä kuolioon ja pienetynyt 1/3:n 2 kk ennen kuvatusta koostaan.Lopputarkastusksessa kerroskuvauksessa viitteitä metastaaseista ei ollut. Nyt olen saanut sytöstaasihoitoja 5 kertaa (kolme käljellä), hoito kestää puoli vuotta. Hyvätä näyttää, tosin sytostaasihoitojen sivuvaikutukset on aika pahat ja joka kerta pahenee. Tiedä, oliko noilla itsehoidoilla jokin merkitys kasvaimen pinenemiseen vai oli kasvain itsekseen mennyt kuolioon. Jatkossa aion kiinnittä huomiota ruokavalioon ja käyttää myös pieninä määrinä noita itsehoitotuotteita. Aika näyttää lopputuloksen.

      • näin

        Havupuu-uutteessa on mm. resveratrolia joka on erittäin voimakas kasviantioksidantti ja tutkimuksissa tehoaa useisiin syöpiin.Monista ravintotekijöistä on löydetty syöpää estäviä ominaisuuksia ja esim. raakakasvisdieetissä on ilmeisesti tuntemattomia tekijöitä jotka näyttävät tehoavan syöpään.Pitää muistaa että lääketeollisuus ei voi patentoida esim. vitamiineja joten niitä ei koskaan tulla hyödyntämään virallisessa hoidossa.Seleeni ja antioksidanttivitamiinit ovat myös vuorovaikutuksessa keskenään joten niitä on käytettävä tasapainoisesti vesi- ja rasvaliukoisten yhdistelminä,muuten voi seurauksena olla haitallinen pro-oksidantti-vaikutus.


      • Havuhuijaus
        näin kirjoitti:

        Havupuu-uutteessa on mm. resveratrolia joka on erittäin voimakas kasviantioksidantti ja tutkimuksissa tehoaa useisiin syöpiin.Monista ravintotekijöistä on löydetty syöpää estäviä ominaisuuksia ja esim. raakakasvisdieetissä on ilmeisesti tuntemattomia tekijöitä jotka näyttävät tehoavan syöpään.Pitää muistaa että lääketeollisuus ei voi patentoida esim. vitamiineja joten niitä ei koskaan tulla hyödyntämään virallisessa hoidossa.Seleeni ja antioksidanttivitamiinit ovat myös vuorovaikutuksessa keskenään joten niitä on käytettävä tasapainoisesti vesi- ja rasvaliukoisten yhdistelminä,muuten voi seurauksena olla haitallinen pro-oksidantti-vaikutus.

        On sitä hieman suurempia määriä punaisissa rypäleissä, tummassa suklaassa ja monessa muussa.

        Tuon puolen litran havupuun hinnalla saa sellaisen pläjäyksen antioksidantteja ja vitamiineja että oksat pois! Samalla mahaakin täyteen.

        Ongelma noissa luontaistuotteissa jne. on että ei ole tutkittu miten ne bindaavat estrogeeni/progesteroni reseptoreihin ja jos joku nostaa estrogeenia niin se ei ole ihan järkevää.

        Yrteistä oli aika kattavasti tutkittu: http://www.cancersupportivecare.com/estrogenherb.html


      • omatekosta

        kannattais mennä metsään männyltä kysymään,että saako ottaa vähän kuorta ja nuoleskella sitä pikkuhiljaa,ja juoda vettä.eiköhän siinä sama aine tule saaduksi vähän niinkun ilmasex.tietysti varovasti puuta satuttamatta,näin ajattelin tehdä jos tulee syöpä kohdalle ja miks ei jo ennenkin.koska aine on niin jytyä,niin 10 kertaa 10sentin pala varmaankin riittää koko hoidoksi.sitä kiehuvaan veteen murunen.niitä murusia säilyttää pakastimessa.puu varmaankin toipuu niin pinestä haavasta.siis itse tehtyä uutetta, mitäs tähän sanotte.


    • minä itse

      Olen nyt yli puoli vuotta juonut Havupuu-uutetta, koska minulla
      on silmänpohjarappeuman alku ja kaihin alku silmissä...ei
      ainakaan ole pahentunut.

    • pattirintainen

      Keräsin kuusen-, männyn- ja katajankerkkiä ja pilkoin ne saksilla ihan pieniksi millimetrin-kahden silpuksi ja sain pellillisen kasaan. Sitten kuivasin ne 75 asteessa ja sekoitan yrttiteehen ja pari lusikallista päivässä mittaan litraan kiehuvaa vettä, jäähdytän ja juon mukillisen päivässä teesihdillä sihdattuna. Lisäksi 2 valkosipulin kynttä ja mustaa pippuria ruokaan, Rainbow sekavihanneksia jossa on paljon parsakaalia, multitabsi; mukillinen vettä aamuin illoin, jossa on 1 tl ruokasoodaa ja myös banaania, tomaattia, paprikaa ja omenaa. Pari viikkoa oli napsinut lusikallisen kalamaksaöljyä päivässä sekä vihreä tee/-kahvi yhdistelmätapletin. Saa nähdä, pieneneekö syöpäpatti, kun viikon päästä menen leikkaukseen. Kieltivät ottamasta omia rohtoja viikkoa ennen leikkausta. Onkohan tämä itsehoito yritys hyvä juttu vai olenko hakotiellä? Verenpaine on noussut varmaan tään stressin takia, yöllä hypin kuuta ja pilviä katsomassa, nukun rauhattomasti ja mietin, pitäisikö tästä vielä ostaa jotain perperitapletteja... Varastossa olisi nuo lääkärin määräämät rauhoittavat, niitä en ole ottanut, kun tekevät psyykkistä riippuvuutta, mutta säästän ne mahdollisen sädehoidon ja sytostaattihoitojen jälkisen kurjan olon lievittämiseen. Mitenkähän tässä käynee, ihmettelee

      • asiaa5

        Ota huomioon että lääkärien on hoitolainsäädännön mukaan pakko olla "oikeaa" mieltä näistä keinoista.Havupuu-uutteesta on kyllä monille ollut valtava hyöty,se sisältää useita tehoaineita.


    • no comments

      Kyllä se piristää kummasti kun aamulla on desin tyhjään mahaan ottannut.Sanoisin että muut luonnontuotteet on huuhaata havupuu-uutejuomaan verrattuna kun olen kaikkea kokeillut.Tyrnikään ei piristä niin paljon.

    • havu

      voiko tuotetta ottaa jos on lääkärin määräämiä lääkkeitä. Esim verenpainelääke ja antibiootteja ,kortisonia,.

      kiitos jos saa tiedon.

    • ,,mbs

      Nosto

    • saktsktsa

      Ranskalainen männyn kuoriuute Pycnogenol estää tuumorinekroositekijä-alfan aiheuttamaa kappa B:n aktivointia ja adheesiomolekyylien ilmaantumista ihmisen verisuonten endoteelisoluissa:
      Cell Mol Life Sci. 2000 May;57(5):834-41.
      Pycnogenol inhibits tumor necrosis factor-alpha-induced nuclear factor kappa B activation and adhesion molecule expression in human vascular endothelial cells.
      Peng Q1, Wei Z, Lau BH.
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10892347

      Pycnogenol aiheuttaa apoptoosia rintasyöpäsoluissa:
      Anticancer Res. 2000 Jul-Aug;20(4):2417-20.
      Selective induction of apoptosis in human mammary cancer cells (MCF-7) by pycnogenol.
      Huynh HT1, Teel RW.
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10953304

      Männyn kuoriuutteen lääkinnälliset vaikutukset:
      Res Pharm Sci. 2011 Jan;6(1):1-11.
      Pharmaceutical and nutraceutical effects of Pinus pinaster bark extract.
      Iravani S1, Zolfaghari B.
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22049273

      Pycnogenol aiheuttaa erilaistumista ja apoptoosia ihmisen leukemiasoluissa:
      Leuk Res. 2005 Jun;29(6):685-92. Epub 2005 Jan 19.
      Pycnogenol induces differentiation and apoptosis in human promyeloid leukemia HL-60 cells.
      Huang WW1, Yang JS, Lin CF, Ho WJ, Lee MR.
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15863210

      Männyn kuoriuutteesta eristetty leelamine tuhoaa melanoomasoluja:
      Mol Cancer Ther. 2014 Jul;13(7):1679-89. doi: 10.1158/1535-7163.MCT-13-0867. Epub 2014 Mar 31.
      Targeting multiple key signaling pathways in melanoma using leelamine.
      Gowda R1, Madhunapantula SV2, Kuzu OF3, Sharma A1, Robertson GP4.
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24688050

      Pycnogenol vähentää talkin aiheuttamaa munasarjasyövän leviämistä:
      Phytother Res. 2007 Jun;21(6):579-86.
      Pycnogenol reduces talc-induced neoplastic transformation in human ovarian cell cultures.
      Buz'Zard AR1, Lau BH.
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17357971

      Pycnogenolin vaikutukset ihmisen keuhkosyöpäsoluihin:
      FEBS J. 2009 Jan;276(2):532-40. doi: 10.1111/j.1742-4658.2008.06800.x. Epub 2008 Dec 10.
      Effects of the antioxidant Pycnogenol on cellular redox systems in U1285 human lung carcinoma cells.
      Gandin V1, Nyström C, Rundlöf AK, Jönsson-Videsäter K, Schönlau F, Hörkkö J, Björnstedt M, Fernandes AP.
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19077163

      Rypäleiden siemenistä ja männyn kuoresta eristetyillä aineilla on antiproliferatiivista ja pro-apoptoottista vaikutusta eturauhassyöpäsoluissa:
      Prostate. 2008 Nov 1;68(15):1647-54. doi: 10.1002/pros.20829.
      Oligomeric proanthocyanidin complexes (OPC) exert anti-proliferative and pro-apoptotic effects on prostate cancer cells.
      Neuwirt H1, Arias MC, Puhr M, Hobisch A, Culig Z.
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18663730

    • saktsktsa

      --Havupuista valmistetaan erilaisilla menetelmillä luontaistuotteita,jotka sisältävät vaihtelevia määriä fenolisia yhdisteitä. Havupuista valmistetuilla tuotteilla ei ole tieteellisesti osoitettu olevan tehoa syövän ehkäisyssä tai hoidossa.--

      Syöpäjärjestöt.

    • satkta

      Onko syöpäjärjestöillä esittää tutkimustuloksia, jotka kumoavat täällä esitettyjen tutkimusten tulokset?

      • Sottku

        No kuule, ehkä kannattaisi kysellä sieltä syöpäjärjestöstä tuskin ne täällä paivystää.


    • jarskajari

      Sain tietää että tuttu sairastaa ruokatorven syöpää ei ole hyvä asia, ennustettavuus tosi huonoa hoidon suhteen, olen vankka lääketieteen kannattaja mutta samalla myös huomaan ja tiedostan sen että lääketiede alussa lähti nimenomaan luonnonlääketieteestä eteenpäin mm. Alexander Fleming keksi penisiliinin 1927 ja sen keksintö on pelastanut kymmeniä miljoonia ihmisiä ja kyse on luonnonlääkkeestä joka keksisittiin vahingossa. tiedän että tuttu kuolee siihen syöpään. koulussa puhuttiin aikoinaan että kasvien solut muistuttaa paljon syöpäsoluja ja mietin että ehkä tuo männynhavuute on sellainen jossa solu on syöpäsolun mukainen ja näin ollen aiheuttaa käyttäjälle elimistössä immunologisen vasta reaktion että tuhoaa samalla myös syöpäsolut. Jos itse sairastaisin syöpää niin en lähtisi raskaisiin syöpähoitoihin vaan eläisin viime kuukaudet ehkä suht koht vailla kipuja ja syöpälääkkeiden aiheuttamia sivuvaikutuksia koska en näe järkeä siinä että hoidetaan vääjäämätöntä ja potilaan elämän laatu huononee ja kuolema on kuitenkin edessä, niin kuin kävi mummmolle sairasti rintasyöpää ja olisi elänyt sen syövän kanssa puoli vuotta mutta aloitettiin raskaat hoidot niin kuoli 2 viikkoa hoidon alettua, eli mitä järkeä siinä on. Kummilla oli haima syöpä niin hoidatti sitä sitten muun hoidon ohessa Kaarlo Jaakkolan hoidolla niin kuoli sitten loppujen lopuksi vuosien kuluttua keuhkoemboliaan ja se syöpä mikä oli haimassa niin oli koteloitunut ja olen kuullut että puhutaan hainrustokapseleissa niin siinä voi olla järkeä, IHAN SEN TAKIA ETTÄ HAILLA EI OLE TODETTU SYÖPÄÄ OLLENKAAN, SIIS MINKÄÄNLAISTA. eli järkeä käteen, olen nähnyt kyllä sen pahimman syövän mitä lääkkeet aiheuttaa on se syöpä mitä lääkeyhtiöt tekee, markkinoi tuotteitaan lääkäreille suurin panostuksin ja se on syöpä omassa terveydenhoito systeemissä ja epätervettä kilpailua ja jossa kuitenkin ihmishenki on panostuksena. jos joku närkästyy sanomisesta niin 4 euroa johonkin männynhavuuutteeseen kokeilu mielessä on tosi vähän ja saapa ainakin sen blasebo vaikutuksen sitten ja se on luonnon lääke.

    • Tri molo

      Jos havu-uutejuoma toimii niin kannattaa sitten syödä nuoren männyn kuorta ja nilaa se 0,3 grammaa ennenkuin ostaa tuota kallista litkua. Varmaan funktionaalisuus on silloin parempi.

    • satuinlukemaan

      gookle tietää otsikolla.mies parantui keuhkosyövästä juotuaan havupuu uutejuomaa ,3viikossa

      • Bhffhkl

        Käsittääkseni tuotteen valmistaja ei mainosta että havupuu uute olisi lääke mihinkään syöpään tai muuhunkaan sairauteen.Nämä ovat käyttäjien tekstejä. Onhan apteekissa pihkavoidettakin joka on vanha kansan lääke . Tiettävästi se auttaa joissakin tulehduksia mutta ei kaikissa.


      • Anonyymi

        Älä puhu paskaa


    • Jarkki

      Itsekin säikähdin kipujani, joita vastaavia koskaan ollut. Diagnoosi:keuhkosyöpä ja poltan edelleen. Säikähdin ja kieltäydyin kaikesta pelon uhatessa. Hain havu-uutetta ja ny 3 pvän jälkeen olotila kuin ois jollain tosi tehokkaalla lääkekuurilla. Kivut poistuneet lähestulkoon kokonaan, vaikka hengittäessä tuntuukin vielä. Nyt viinalla tunteita ja kipujani lantraan. Pelkään ihan kamalasti!!
      Uusi ihana suhde ja luulin et voin jättää tupakin jo toisen takia, kun halua on elää ja olla toiselle jotain tärkeetä ja kun ikääkin on 45v.vaan ei!, tuo rööki vaan hallitsee elämää.
      Sain lääkäriltä kuurin, jolla se ois lopetettavissa. EI!
      Eli saa nähä kauanko mie tääl "valitan", - tai kerron jostain ihme paranemisesta. Ja tulee se aika jokaiselle, muttei tarvis tulla näin nuorena. Tsemppiä ja voimia kaikille. Me ollaan aina yhtä!!

      • Jarkki

        Vielä lisään jotain ku kaikkee ei kerralla tajuu. Mun luokkakaveri (sydänsiirtopotilas) eli vain 8kk siirteen jälkeen, vaikka prosentuaalisesti luvattiin vaikka mitä.
        Jokainen meistä lupais mitä vaan, et sais elää puhtaan elämän. Miksi kaikkien pitää kuolla niin nuorena?
        Nähtiin Matti ja Olli. Ja kummallakin niin eriäväiset ja erilaiset elämäntavat.
        Siis meidät viedään liian aikaisin. Eikä meistä oo kertojiksi ees oman elämän päiväkirjaan.
        Jokaisen pitäis tajuta aikaisemmin se oman elämän häilyvyys, ehkä. Saatas parempii stoorei jälkipolville. Ja saatas ne ymmärtämään, et tääl pitää tehdäkin jotain pysyäkseen hengissä.
        Sit vielä ne lapset, jotka tänne jää kaipaamaan. Surullisinta.
        Me kun ei eletä välimerellä, jossa ihmiset elää 100 v ja juovat viiniä 5l /pvä.
        Suomessa meidät leimataan alkoholisteiksi.
        Jospa tämä tästä tutinan kaa ja kirjoittelen vielä 5-vuoden päästä.
        Kaikkee hyvää teille, jotka jaksoitte tän lukee


      • Anonyymi
        Jarkki kirjoitti:

        Vielä lisään jotain ku kaikkee ei kerralla tajuu. Mun luokkakaveri (sydänsiirtopotilas) eli vain 8kk siirteen jälkeen, vaikka prosentuaalisesti luvattiin vaikka mitä.
        Jokainen meistä lupais mitä vaan, et sais elää puhtaan elämän. Miksi kaikkien pitää kuolla niin nuorena?
        Nähtiin Matti ja Olli. Ja kummallakin niin eriäväiset ja erilaiset elämäntavat.
        Siis meidät viedään liian aikaisin. Eikä meistä oo kertojiksi ees oman elämän päiväkirjaan.
        Jokaisen pitäis tajuta aikaisemmin se oman elämän häilyvyys, ehkä. Saatas parempii stoorei jälkipolville. Ja saatas ne ymmärtämään, et tääl pitää tehdäkin jotain pysyäkseen hengissä.
        Sit vielä ne lapset, jotka tänne jää kaipaamaan. Surullisinta.
        Me kun ei eletä välimerellä, jossa ihmiset elää 100 v ja juovat viiniä 5l /pvä.
        Suomessa meidät leimataan alkoholisteiksi.
        Jospa tämä tästä tutinan kaa ja kirjoittelen vielä 5-vuoden päästä.
        Kaikkee hyvää teille, jotka jaksoitte tän lukee

        Miten mahtoi Jarkin käydä?


    • Anonyymi

      Tiedättekö mistä sytostaatti Doketakseli on valmistettu. Marjakuusen neulasista!

    • Anonyymi

      Join vuoden verran havupuu-uutetta eturauhasvaivojen helpottamiseksi hyvässä uskossa. Todettiin sitten eturauhassyöpä, joten mitä olikaan havupuu uutteen hyödyistä?

    • Anonyymi

      Jääkiekkoilija Esa Keskinen joutui lopettamaan kaikki virallisen terveydenhoidon pillerit ennen kuin havupuu-uutejuoma hänellä tehosi, ja vasta sitten sai toivomansa tuloksen aikaan. Monet ovat siinä käsityksessä, että luontaistuotteen voi yhdistää mihin tahansa pillerisumaan, ja jos toivottua tulosta ei synny, vika onkin siinä luontaistuotteessa, eikä niissä lukemattomissa muissa lääkeaineissa ja niiden yhdistelmissä.

      Esa Keskisen tapaukseen kannattaa tutustua ja ryhtyä ajattelemaan itse. Luontaistuotteen lisääminen ei yleensä poista länsimaisen lääketieteen pillereiden haittavaikutuksia (toki syöpähoidoissa tukihoitona lievennystä sivuvaikutuksiin on todettu), kun taas nämä lääkeaineet ovat omiaan estämään ja kokonaan tuhoamaankin yksittäisen luonnonlääkkeen tehon.

    • Anonyymi

      Minä olen juonut kyseistä havuuute juomaa ja todennut sen auttavan ruusufinniin, ja aijon jatkaa niin kauan kun sitä saa. Alussa meni kaks viikkoo kun ihoni lähti paranee selvästi eikä ole tarvinnut antibiootteja syödä. Juoma on ollut käytössä vuoden päivät, ei lehahruksia ja voi syödä mitä vaan mitä mieleen tuleen, ennen oli toisin syömisten kanssa. Suosittelen ainakin niille joilla on allergioita ja ruusufinni taipumusta. Syksyn jatkoon kaikille😀.

      • Anonyymi

        Minulla alkoi kynnet muuttumaan oudoiksi ja tuli muitakin pelottavia oireita. Ostin 4 päivää sit havupuu-uutejuomaa. Oireet hävisivät. Juon 2 dl päivässä


    • Anonyymi

      Syöpää sairastavat haluaa tarrautua jokaiseen oljenkorteen onhan kysymys heidän elämästä valitettavaa että huijarit astuu tässä välissä heidän elämää

    • Anonyymi

      Jos lääkäri ei pysty sua auttaa juo vaikka lehmänkusta se auttaa näin ne huijarit toimii ihmisen epätoivolla

    • Anonyymi

      Yhdestä tapauksesta oli uutisoitu jopa valtamediassa, jossa henkilö parantui syövästä ja kyseinen mies joi sen ajan havupuu-uutejuomaa. Hän itse uskoi sillä olevan osaa parantumiseen. Linkki löytyy vielä muistin virkistykseksi: https://www.studio55.fi/tastapuhutaan/article/syopasairas-sai-kuolemantuomion-parantui-kolmessa-viikossa-juotuaan-luonnonlaaketta/126936

      Antioksidantti lienee se, joka puuttuu syöpäpotilailta. Niillä on tärkeä osansa immuunipuolustuksessa ja ihon kunnon ylläpitämisessä, ja varmaan hyödyllisiä ovat sairaanakin ollessa. Hyvä syödä myös kasviksia, marjoja, joitain hedelmiä, luonnollisia rasvoja ja kalaa. Sokerit ja vielä enemmän keinotekoiset makeutusaineet pois. Sokeri on tutkitusti syövän lempiruokaa.

      • Anonyymi

        Kuules nyt, mitkään antioksidantit eivät sinällään selitä tai selätä syöpää. Ne eivät myöskään estä sen leviämistä.

        Puoskarointi on puoskarointia ja sitä on esiintynyt maailman sivu. Ihmeparantumiset eivät ole puoskaroinnin lopputuloksia, vaan sattuman lopputuloksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules nyt, mitkään antioksidantit eivät sinällään selitä tai selätä syöpää. Ne eivät myöskään estä sen leviämistä.

        Puoskarointi on puoskarointia ja sitä on esiintynyt maailman sivu. Ihmeparantumiset eivät ole puoskaroinnin lopputuloksia, vaan sattuman lopputuloksia.

        Eihän se ihan huuhaata ole, että syöpä ei tykkää antioksidanteista. Sokerista, jota myös tadaa hiilihydraatit ovat, syöpä taas tykkää. Meitä ihmisiä syytetään milloin liikkumattomuudesta, juomisesta tai tupakoinnista saatuaan syöpä-diagnoosin. Totta kai vähän kasviksia ja liikaa lihaa sisältävästä ruokavaliosta muistutetaan jonkun verran, mutta se näyttää unohtuvan, että viljat, sokerit ja nopeat hiilihydraatitkaan ei ole syövän vihollisia, vaan sen lempiruokaa, jolla syöpäsolut etenevät ja etenevät.


    • Anonyymi

      Jos lääkärin hoidot ei auta ei ole muita hoitoja

    • Anonyymi

      UUTE KANNATTAA TEHDÄ ITSE , KEITÄ KUORTA MÄNNYSTÄ.

    • Anonyymi

      Kauan lääkäreillä kulkenut, vatsaongelmista kärsivä nainen 62 v ( minä) aloitin nyt Karin havupuu uutteen juomisen, mahakipu kun ei ole kivaa, ruokavaliosta karsittu jo lähes kaikki, eikä silti mikään auta.
      Suolistosyöpää pelkään näiden tuskien ohessa.
      To 22.4.21 hain kaupasta pari pulloa ja pienellä annoksella(1 dl/ pv) aloitin.
      Katsotaan nyt auttaako näihin suolisto- ongelmiin.
      Luin tästä ketjusta että C- vitamiini tehostais, lorautan siis tyrnimehua mukaan.

    • Anonyymi

      "Mäntytee" on kova sana syövänhoidossa. Tunnen veljekset, jotka hoitivat sillä äitinsä terveeksi, joka poti terminaalista syöpää. Olen itsekin valmistanut tuota ällöttävää eliksiiriä omaan käyttöön. Suoliston hoidossahan se on myös ykköstuote. Haavaisia paksunsuolen tulehduksiakin on sillä parannettu. Minun reseptini mukaan annostus sairauden hoitoon on 3 juomalasillista/pv. terveyden ylläpitoon 1 lasillinen.

    • Anonyymi

      Pakurikääpä persereijässä mulukun mitan päässä peräaukosta joka yö parantaa suolistosyövän vuodessa. Samalla se parantaa myös homokumppanin eturauhassyövän neljässä viikossa säännöllisesti päivittäin nautittuna. Kysykää vaikka ulkoministeriltä jos ette usko.

    • Anonyymi

      Onko aloittaja vielä hengissä yli 17 vuoden jälkeen?

    • Anonyymi

      Aika iso tästä väittelystä Havupuu-uutejuoman tehokuudesta perustuu tähän aika vanhaan internet artikkeliin.

      https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-269.png

      Aika iso osa kysymystä on minkälaisesta syövästä oikein on kysymys+ Myös missäpäin kroppaa se oikein sijaitsee+ Näin yleensä Havupuu-uutejuoma ei tunnu tai vaikuta kovin tehokkaalta torjumaan syöpää. Tässä tapauksessa taisi olla kyse keuhkosyövästä.

      https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-266.png

      Tuossa siis ote tupakoimattoman miehen keuhkoista jotka eivät tulleet värjätyiksi mustalla tervalla tupakoinnista mutta silti sai kyseisen valkoisen sienen kroppaansa. Ja alla puolestaan leikattu keuhkosyöpä kasvain. Suhteellisen pieni mutta myös aika symmterinen ja vaalea vai mitä asiasta sanoisitte?

      https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-267.png

      Ja tuossa vielä alla lisäkuva kyseisistä valkoisista kasvaimista miehen keuhkossa. Juu syöpäsieneltähän tuo suoraan sanoen vaikuttaa ;=))

      https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-268.png

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe