taas vaihteeksi kuopiossa feministi ämmät saa naureskella kun ämmä osoittaa susikoiran miehen sukuelimeen kiinni hyvin on koirat opetettu no eläikaupat myyvät harjoitus materiaalia kuivattuja härän siitimiä puruleluiksi saatana feministi kaupat milloin eläin kaupasta saisi kuivattuja lehmänvaginoita että voisi opettaa koirat hyökkäämään naisen herkimpään olisi niin kivaa nauraa teidän häpeälle ja kivulle edes kerran
feministinen väkivalta
30
1321
Vastaukset
- Femme Fatale
Naisen herkin paikka ei ole jalkovälissä, toisin kuin miehillä.
- Leka
Olen aina luullut, että klitoris on naisen herkin paikka. Käsittääkseni se on kutakuinkin jalkovälissä. Mikä se nyt sitten mahtaa se vielä herkempi paikka olla?
- Femme Fatale
Leka kirjoitti:
Olen aina luullut, että klitoris on naisen herkin paikka. Käsittääkseni se on kutakuinkin jalkovälissä. Mikä se nyt sitten mahtaa se vielä herkempi paikka olla?
No se on tietenkin sydän. Saa olla aika tarkka koira jos klitorikseen osuu.
- heikki
Femme Fatale kirjoitti:
No se on tietenkin sydän. Saa olla aika tarkka koira jos klitorikseen osuu.
elikkä suurin osa naisten ympärileikkauksista johon ei kuulu klitoriksen poisto on ylimainostettu kivun suhteen ja sydän mukamas se herkin paskaa sanon minä kivisydämiä te olette sadistisuudessa naiset on vailla vertaa
- Fenix
Leka kirjoitti:
Ainakin lävistäjien mukaan kivuliain paikka laittaa lävistys ovat nännit.
- Femme Fatale
heikki kirjoitti:
elikkä suurin osa naisten ympärileikkauksista johon ei kuulu klitoriksen poisto on ylimainostettu kivun suhteen ja sydän mukamas se herkin paskaa sanon minä kivisydämiä te olette sadistisuudessa naiset on vailla vertaa
näköjään ymmärtänyt.
- heikki
Femme Fatale kirjoitti:
näköjään ymmärtänyt.
herkimmällä tarkoitin nivusta enkä klitorista ja nuoruudessa murskasin yhden sydämmen hävettää vieläkin mirja oli hyvä nainen
- Fm
Noinko koville ottaa olla heikko miesressukka? Feministit on kovempia kuin osaat hurjimmissakaan kuvitelmissasi kuvitella! Sinulta varmasti menisi paskat housuun jos joutuisit lähietäisyydelle tosinaisesta. Kuka tahansa feministi nimittäin pystyy ilman koiraakin niittaamaan tuollaiset vässykät ketoon paljain käsin.
- heikki
nainen eihän heikkoja saa kiusata eikö äitisi opettanut sinulle?
- BCB
Mutta mun isi onkin kolmesataa kertaa kovempi kun sun isi, ja se nostaa 100kg penkiltä!!! Lisäksi sillä on viissataa kertaa hienompi auto kun sun isillä!!!
(Jatkoin vain aloittamallasi linjalla) - heikki
en ole koskaan vähätellyt mihin feministit kykenee ollaksesi valmis puolustautumaan pitää olla tietoinen että sinulla on vihollinen valmistautuminen on puolivoittoa ettet tuntisi itseäsi luopioksi olen ollut jo vuosia valmistautunut puolustautumaan hyökkäyseltä nahkurin orsilla tavataan
- heikki
BCB kirjoitti:
Mutta mun isi onkin kolmesataa kertaa kovempi kun sun isi, ja se nostaa 100kg penkiltä!!! Lisäksi sillä on viissataa kertaa hienompi auto kun sun isillä!!!
(Jatkoin vain aloittamallasi linjalla)no ei takuulla ole isäni on kuollut eikä sillä ole koskaan ollutkaan autoa yhdestä asiasta suomalaista miestä voi syyttää että ne on antanut munansa naisille ja sen takia suomi nainen uhoo niin perkeleesti kunnes saa turpaansa jos hoidettaisi vaan ne jutut minkä luonto hormooni muodossa lahjoittanut on perheväkivaltakin saattaisi vähentyä
- BCB
heikki kirjoitti:
no ei takuulla ole isäni on kuollut eikä sillä ole koskaan ollutkaan autoa yhdestä asiasta suomalaista miestä voi syyttää että ne on antanut munansa naisille ja sen takia suomi nainen uhoo niin perkeleesti kunnes saa turpaansa jos hoidettaisi vaan ne jutut minkä luonto hormooni muodossa lahjoittanut on perheväkivaltakin saattaisi vähentyä
Onko Heikillä jakautunut persoonallisuus, vai mikä on vikana, kun Fm:lle suuntaamaani viestiin vastailee? :)
Kiitos kuitenkin selvennyksestä. - heikki
BCB kirjoitti:
Onko Heikillä jakautunut persoonallisuus, vai mikä on vikana, kun Fm:lle suuntaamaani viestiin vastailee? :)
Kiitos kuitenkin selvennyksestä.et olisi pistänyt kirjoitustasi minun nimimerkin alle vaan pykälää paria ylemmäs ja psykiatrini puhui ainoastaan sairaaloisesta luonteessa esiityvä räjähtäväisyydestä mut voihan olla että persoonalisuudessa ois jakauma tai kaksi
- BCB
heikki kirjoitti:
et olisi pistänyt kirjoitustasi minun nimimerkin alle vaan pykälää paria ylemmäs ja psykiatrini puhui ainoastaan sairaaloisesta luonteessa esiityvä räjähtäväisyydestä mut voihan olla että persoonalisuudessa ois jakauma tai kaksi
Mihin se viesti olisi pitänyt laittaa, tuohonhan se tulee jos Fm:lle vastaan?
- C
TESTI TESTI
- HEIKKI
BCB kirjoitti:
Mihin se viesti olisi pitänyt laittaa, tuohonhan se tulee jos Fm:lle vastaan?
olit oikeassa anteeksi bcb
- Mies=Sika?
...olekin mukavaa uhota miehille anonyyminä netin välityksellä?
Ehkäpä sitten tuo niittaus onnistuu jos naisen ulkomuoto muistuttaa jotain entisen Itä-Saksan naiskuulantyöntäjän ulkomuotoa, enkä yhtään epäile, ettetko sinäkin jutuistasi päätellen näitä kriteereitä täyttäisi.
Ihmeellistä yleistystä, katkeruutta, kostonhalua, uhoamista, turpiinvedolla uhkailua (uskotaan, uskotaan...) ja miesvihaa täynnä tämä foorumi.Näitä asioitako se feminismi tarkoittaakin?Olin näköjään väärässä kun luulin, että sillä on jotain tekemistä tasa-arvon kanssa.
Minä menen pois, jääkää te "feministit" tänne raapimaan munianne. - Matti
Mies=Sika? kirjoitti:
...olekin mukavaa uhota miehille anonyyminä netin välityksellä?
Ehkäpä sitten tuo niittaus onnistuu jos naisen ulkomuoto muistuttaa jotain entisen Itä-Saksan naiskuulantyöntäjän ulkomuotoa, enkä yhtään epäile, ettetko sinäkin jutuistasi päätellen näitä kriteereitä täyttäisi.
Ihmeellistä yleistystä, katkeruutta, kostonhalua, uhoamista, turpiinvedolla uhkailua (uskotaan, uskotaan...) ja miesvihaa täynnä tämä foorumi.Näitä asioitako se feminismi tarkoittaakin?Olin näköjään väärässä kun luulin, että sillä on jotain tekemistä tasa-arvon kanssa.
Minä menen pois, jääkää te "feministit" tänne raapimaan munianne.Katsopas tuota Heikin avausta jossa hän tahtoisi ainakin kerran elämässään nähdä naisen kärsivän ja kovaa.
Niin että vastaukset ovat sitten sen mukaisia. - Mies=Sika?
Matti kirjoitti:
Katsopas tuota Heikin avausta jossa hän tahtoisi ainakin kerran elämässään nähdä naisen kärsivän ja kovaa.
Niin että vastaukset ovat sitten sen mukaisia.Jep, oikeassa olet.Taisinpa reagoida liian vahvasti vain asian toiseen puoleen, mies kun olen.
Nimim. heikki vaikuttaa kirjoitustensa perusteella henkisesti varsin tasapainottomalta, tyhmältä, kirjoitustaidottomalta ja sovinistiselta trollinpoikaselta.Siksi ihmettelenkin, minkä takia pitää provottaa lisää uhoamalla takaisin.Helpommalla pääsee kun näistä ei välitä.
Tuohon juttuni lopun kysymykseen haluaisin vastauksia eli onko feminismi se mikä paistaa tässä foorumissa näiden vihaisesti kirjoitettujen rivien välistä vai jotain muuta? - Tytsy
Mies=Sika? kirjoitti:
Jep, oikeassa olet.Taisinpa reagoida liian vahvasti vain asian toiseen puoleen, mies kun olen.
Nimim. heikki vaikuttaa kirjoitustensa perusteella henkisesti varsin tasapainottomalta, tyhmältä, kirjoitustaidottomalta ja sovinistiselta trollinpoikaselta.Siksi ihmettelenkin, minkä takia pitää provottaa lisää uhoamalla takaisin.Helpommalla pääsee kun näistä ei välitä.
Tuohon juttuni lopun kysymykseen haluaisin vastauksia eli onko feminismi se mikä paistaa tässä foorumissa näiden vihaisesti kirjoitettujen rivien välistä vai jotain muuta?Nainen, jota on useampi mies kohdellut huonosti
ei ehkä enää usko mieheltä mitään hyvää hänen elämäänsä tulevan. - Nainen
Mies=Sika? kirjoitti:
Jep, oikeassa olet.Taisinpa reagoida liian vahvasti vain asian toiseen puoleen, mies kun olen.
Tuohon juttuni lopun kysymykseen haluaisin vastauksia eli onko feminismi se mikä paistaa tässä foorumissa näiden vihaisesti kirjoitettujen rivien välistä vai jotain muuta?Tällä "Feminismi" -nimen alla olevissa kirjoituksissa ei ole feminismistä tietoakaan! Olen ollut lähinnä erittäin kauhistunut tästä "feministit = miesvihaajat" ja miesten avoimesti "feministivihaa" osoittavista kirjoituksista! Luultavasti tänne kirjoitetaan vain provosointitarkoituksessa.
- mies
Nainen kirjoitti:
Tällä "Feminismi" -nimen alla olevissa kirjoituksissa ei ole feminismistä tietoakaan! Olen ollut lähinnä erittäin kauhistunut tästä "feministit = miesvihaajat" ja miesten avoimesti "feministivihaa" osoittavista kirjoituksista! Luultavasti tänne kirjoitetaan vain provosointitarkoituksessa.
Taisi jäädä sinulta kertomatta, mitä se feminismi sinun mielestäsi sitten on.
Jäi sinulla myös antamatta se oma hienostunut ja älykäs panos tähän keskusteluun, jotta saatais nostettua tasoa.
Vai oletko vain yksi näistä loputtomista valittelijoista, jotka käväsevät lyömässä tälle palstalle leimansa jossa ilmoittelevat toisten tyhmyydestä, mutta itse eivät sitten millään saa mitään rakentavaa kurkustaan ulos kakistettua.
Tällaista menettelyä voisi kuvailla tuhoavaksi menettelyksi.
Oliko muuta? - Mies=Sika?
Tytsy kirjoitti:
Nainen, jota on useampi mies kohdellut huonosti
ei ehkä enää usko mieheltä mitään hyvää hänen elämäänsä tulevan....onko näillä naisten huonoilla kokemuksilla oikeasti mitään tekemistä feminismin (aatteena) kanssa?Eli onko tämä foorumi valjastettu katkeria elämänkohtaloita ja vuodatuksia varten vai edistämään tasa-arvoa ja siitä keskustelua?
- Tytsy
Mies=Sika? kirjoitti:
...onko näillä naisten huonoilla kokemuksilla oikeasti mitään tekemistä feminismin (aatteena) kanssa?Eli onko tämä foorumi valjastettu katkeria elämänkohtaloita ja vuodatuksia varten vai edistämään tasa-arvoa ja siitä keskustelua?
Minusta olisi hyvä, jos tämä palsta auttaisi naisia ja miehiä ymmärtämään toisiaan paremmin.
Ja silloin ehkä tulee väkistenkin puhuttua omista kokemuksistaan puolin ja toisin.
Naisilla ja miehillähän kun näyttää olevan huomattavia vaikeuksia toistensa ymmärtämisessä.
Olen varma siitä, että sukupuolten välinen ymmärtäminen auttaa tasa-arvon toteutumisessa pitkällä tähtäimellä.
- Matti
"...olisi niin kivaa nauraa teidän häpeälle ja kivulle edes kerran."
Etkö todellakaan uskalla sanoa äiteelle vastaan vielä?
Alahan jo ryhdistäytyä, poika, muuten ei hyvää seuraa naismaailmassa. - Liisa
Koko naissukukunnan puolesta.Feminismi ei ole kuin pahaa saanut aikaan maailmassa.
- Heikki ilman häntää
Tämä pikku-Pässi häntä-Heikki se täällä kirjottelee kaikenlaisilla naisnimimerkeillä.
Laita hame päällesi myös, niin voit olla erehdyttävästi neitokaisen näköinen.
- smurffiina
lukea tuollaisia uutisia. Feminismin ideana tuskin on ihmisten vahingoittaminen. Väkivallasta nauttiminen tuossa tapauksessa osoittaa alhaista mieltä.
- cat
Että mitä?Heikin kirjoitus vaikutti todella
idioottimaisen typerältä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202232Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742173Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422053Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma511427- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?60855Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8771- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734