Vanhoja vitsejä. Kaikki ovat varmasti kuulleet mutta laitetaan muuten vain.
Loch Nessin hirviöön uskominen
Ateisti vietti hiljaista päivää kalastaen ja äkkiä hänen veneensä kimppuun hyökkäsi Loch Nessin hirviö. Yhdellä helpolla nykäisyllä elukka viskasi hänet ja hänen veneensä korkealle ilmaan. Sitten se avasi suunsa nielaisten molemmat.
Mies seilasi ympäriinsä suussa ja itki: "Voi Jumalani! Auta minua!"
Kerralla kaikki jähmettyi paikalleen ja ateisti roikkui ilmassa ja jylisevä ääni tuli alas pilvistä: "Luulin, ettet sinä usko minuun!"
"Hei, rauhoituhan Jumala, anna anteeksi!", mies anoi, "kaksi minuuttia aikaisemmin en uskonut Loch Nessin hirviöönkään!"
Ateisti heräsi nukutuksesta umpisuolileikkauksen jälkeen ja kysyi, että miksi kaikki ikkunakaihtimet oli suljettu.
"Tien toisella puolella on iso tulipalo," kirurgi vastasi, "ja emme halunneet sinun ajattelevan, että leikkaus olisi epäonnistunut."
Puolalaisessa kirkossa oli meneillään messu. Muuan mies seisoi koko juhlavan toimituksen ajan. Lähellä olevat yrittivät kaikin keinoin saada hänet polvistumaan ja sipisivät:
- Polvistukaa heti...
- En voi, olen ateisti.
- Mitä te sitten teette kirkossa?
- Olen hallituksen vastustaja.
Ateisti vitsejä
25
4507
Vastaukset
- Pikku Pakana
Vosinpa tässä kertoa vitsin muuan papista, mutta en tiedä, viitsisinkö.
- Pikku Pakana
näiät kirjoitusvirheitä taas;).
- Minäuskon
Vitsit vitsinä.
- xzcrtsrew
Minäuskon kirjoitti:
Vitsit vitsinä.
Hyvät jutut ...
- Pikku Pakana
Minäuskon kirjoitti:
Vitsit vitsinä.
sen pappivitsin, jos muistaisin tarkemmin, miten se menee...:P Ikävä kyllä tällä nimenomaisella henkilöllä on todella kehno vitsimuisti...
- SEEMOS
Vanhoja, mutta ihan hauskoja. No eivät nuo kretu-veijareiden parhaille lohkaisuille vedä vertaa...
Pannaan pari lisää:
Katolinen pappi, Protestanttinen Ministeri ja Juutalainen Rabbi olivat pelaamassa golfia ja alkoivat keskustella heidän viikottaisesta kolehdistaan.
Erikoisesti he aloittivat vertailun, että kuinka he päättävät minkä osuuden kolehdista he pitävät itsellään ja minkä osuuden he antavat Jumalalle.
Protestanttinen Ministeri selitti: "Minä piirrän maahan ympärilleni ympyrän ja heitän rahat ilmaan. Ne mitkä jäävät ympyrän sisäpuolelle, pidän itselläni. Mitkä menevät ympyrän ulkopuolelle, annan Jumalalle."
Katolinen pappi lisäsi: "Minä käytän samankaltaista menetelmää, poikkeuksena että mikä jää ympyrän sisäpuolelle, minä annan Jumalalle ja mikä menee ympyrän ulkopuolelle, minä pidän henkilökohtaisia tarpeitani varten."
Silloin Juutalainen rabbi julisti: "Minä käytän samankaltaista menetelmää, jos mahdollista. Poikkeuksena, että kun minä heitän rahat ilmaan ja ajattelen, että mitä Jumala haluaa, hän voi ottaa."
Neljä nunnaa seisoi jonossa ripittäytymässä. Ensimmäinen nunna meni ripittäytymään ja sanoi: "Siunaa minua isä, sillä olen tehnyt syntiä ja koskettanut miehen yksityistä osaa."
Pappi kysyi, "Mitä osaa ruumiistasi sinä käytit?"
Nunna vastasi, "Minun oikeaa kättäni."
Pappi käski häntä kastamaan hänen oikean kätensä pyhään veteen ja lausumaan 10 AveMariaa ja kaikki synnit ovat anteeksiannetut.
Toinen nunna meni ripittäytymään ja sanoi, "Siunaa minua isä, sillä olen tehnyt syntiä ja koskettanut miehen yksityistä osaa."
Pappi kysyi, "Mitä osaa ruumiistasi sinä käytit?"
Nunna vastasi, "Minun vasenta kättäni."
Pappi käski häntä kastamaan hänen vasemman kätensä pyhään veteen ja lausumaan 10 AveMariaa ja kaikki synnit ovat anteeksiannetut.
Kolmas ja neljäs nunna seisoi jonossa. Neljäs nunna taputti kolmatta olkapäälle ja kysyi, "Pahastuisitko, jos minä menisin ensin?"
Kolmas nunna sanoi, "Tietenkään en pahastu, mutta voisitko kertoa minulle, miksi?"
Neljäs nunna vastasi, "No, haluaisin juoda pyhää vettä ennenkuin sinä olet istunut siinä!"- PekkaPakana
Amerikkalaisen ala-astseen opettaja kysyi lapsilta: "Kuka on maailmanhistorian tärkein henkilö. Se joka tietää saa dollarin!"
Juutalais poika vastasi: "Abraham Lincoln"
"Se on aivan oikea vastaus" opettaja sanoi "Mutta eikö sinun olisi juutalaisena pitänyt vastata Mooses"
"Mooses on Mooses, mutta bisnes on bisnestä" vastasi poika
- PikanaPakana
Itseironiaa kyllä löytyy, mutta noi vitsit oli vain huonoja tai sitten en vain tajunnut niitä.
- Juutas Pappi
Pappi oli katsomassa pyhäkoululaisen kanssa niityllä lampaita. Juuri pyhäkoulussa oli käsitelty Sodomaa ja Gomorraa ja poika kysyi papilta: "Mitä se sodomia on?"
Pappi: "Olepas nyt hiljempaa poikani ja pidä sitä lampaasta kunnolla kiinni" - Nassen
http://www.uta.fi/~latevu/vitsit.htm#uskonto
tosin juttua mustasta lampaasta ja lähetysaseman valkoisesta saarnaajasta ei siellä tainnut olla.- xzcrtsrew
Mitä Jeesus sanoi opetuslapsille, kun he kävelivät metsässä ja äkkiä polulla seisoi karhu?
- Älkää pelätkö. Se on täytetty.
- tode'
uskis-huumoria ja muutakin...tosin helluntai-papin pojan, jarkko vehniäisen, uskis-jutut taitavat olla enempi ironian puolella, kuin perinteisen vitsin.
- -WC-
Vitsi vitsinä, mutta tuon ensimmäisen osaltahan asia on oikeastikin juuri noin yksinkertainen (ainakin omalla kohdallani): Uskon Loch Nessin hirviöön kyllä heti kun näen sen. Sama pätee jumalaan. En ole mikään jääräpää joka ei tuollaisessa tilanteessakaan uskoisi.
No, ennen kuin kertoisin muille havainnostani, tarkistuttaisin kyllä vielä pääkoppani ja sulkisin pois optisen harhan mahdollisuuden... - Erski
Uskis meni etuovesta ja tuli takaovesta.
- vitsi, vitsi
On otsikko.
Ateistivitsejä!
Montako ateistivitsiä otsakkeen alta löytyy???
Tietysti, jos huomioidaan nimimerkit vitsiksi..xD- vitsailua vielä,
Jos olisin äidinkielen opettaja, niin antaisin kaikille muille paitsi ketjun aloittajalle hylsyn ja papukaijamerkin, otsikon vierestä kirjoitetusta aihevalinnasta...heh..heh..heeh..
Eipä tulisi valkolakkia.
HAH! HAH! HAH! HAAAAAAA!
Tämä oli se ateistivitsi.
Esitän nyt huonoa huumoria ja analysoin vitsit:
vitsi numero 1
"Luulin, ettet sinä usko minuun!"
Kohdan jälkeen ateisti olisi luonnollisesti vastannut:
"Lauseeni oli lipsahdus joka syntyi kulttuurin vaikutuksesta. Mutta luonnollisesti nyt uskon sinuun joten voisitko päästää minut täältä alas?"
tai
"EN minä sinusta puhunut, vaan kysymyksessä oli symboliikkaa jolla yritin koota voimia jotta jaksaisin pidempään. Mutta nyt kun todistit olemassa olosi, olen valmis uskomaan sinun olemassa oloosi"
tai
"mene pois, en halua olla väärässä kahta kertaa samana päivänä"
Ehkäpä jokainen meistä ateisteista löytää itsensä tuolta...
vitsi numero 2
Täysin käsittämätön viesti, sillä juuri liekkien näkeminenhän olisi kertonut ateistille että leikkaus onnistui. Verrattuna taasen pimeään huoneeseen, joka saattaa kuvastaa täydellistä halvaantuimsta ja aiheuttaa shokin
vitsi numero 3
Viva la resistanse!- Haloo
vitsiä numero 2.
Haloo kirjoitti:
vitsiä numero 2.
Vitsi kuvasti sitä kuinka ateisti liekit nähtyään luulisi joutuneensa epäuskossaan helvettiin. Joka on tietenkin typerää sillä ateisti ei olisi olettanut sellaista mahdollisuutta toisinkuin esimerkiksi kristitty, jolla on lähes yhtä suuri mahdollisuus joutua helvettiin kuin ateistilla. Kristitty taasen voisi olettaa nähdessään liekit, että oli väärässä, ateisti ei näe mahdollisuutta liekkien näkemiselle, ja herättyään mahdollisessa helvetissä ateisti olettaisi ensiksi nähdessään liekit, että sairaala tai jokin lähellä oleva rakennus on tulessa, kuten olettaisi herätessäänkin kyseisestä tilanteesta.
- Aurelianus
esiintyneen Rowan Atkinssonin esittämää Saatanaa. Hän oli loistava todetessaan Hornaan joutuville ateisteille osaansa sopivalla kyynisyydellä, että nämä taisivat tuntea olonsa hyvin typeriksi.
- gazpacho
Ja eikös se Atkinsonin saatana sanonut kristityille, että: "i´m afraid the jews were right" :D:D:D:D:
- gazpacho
Varsinkin tuo umpisuoli-vitsi oli oikein hyvä :D:D:D
- suntiolainen
PikkuKallea tuli rovasti kirkon nurkalla vastaan. PikkuKalle kysyi rovastilta: Miksi sinulla on nuo liperit kaulassa?Rovasti vastasi: Että ihmiset näkisivät että olen saarnaaja. PikkuKalle sanoi: Onko se sitten sama kun meidän Mustilla on panta kaulassa, että se joka haukkuu! Ei poikani vastasi rovasti. Koira haukkuu ihmsiä kun ne on ulkona, minä haukun kun ne ovat sisällä..
- Minäuskon
Mitä eroa on Kristityllä ja sipulilla? Sipulia veitsellä iskiessä itkettää!
- +++++++++++
Catholics are against abortions.
Catholics are against homosexuals.
But, I can't think of anyone who has less abortions than homosexuals! -- George Carlin
How many atheists does it take to change a light bulb?
Two. One to actually change the bulb, and the other to videotape the job so fundamentalists won’t claim that god did it.
Why did the atheist cross the road?
He thought there was a sidewalk on the other side, but he wouldn't believe it until he tested his hypothesis.
An atheist buys an ancient lamp at an auction, takes it home, and begins to polish it. Suddenly, a genie appears, and says, “I’ll grant you three wishes, Master.” The atheist says, “I wish I could believe in you.” The genie snaps his fingers, and suddenly the atheist believes in him. The atheist says, “Wow. I wish all atheists would believe this.” The genie snaps his fingers again, and suddenly atheists all over the world begin to believe in genies. “What about your third wish?” asks the genie. “Well,” says the atheist, “I wish for a billion dollars.” The genie snaps his fingers for a third time, but nothing happens. “What’s wrong?” asks the atheist. The genie shrugs and says, “Just because you believe in me, doesn’t necessarily mean that I really exist.”
What is the biggest problem for an atheist?
No one to talk to during an orgasm.
Why god never got a phd:
1. He had only one major publication.
2. It was written in Aramaic, not in English.
3. It has no references.
4. It wasn't even published in a refereed journal.
5. There are serious doubts he wrote it himself.
6. It may be true that he created the world, but what has he done since
then?
7. His cooperative efforts have been quite limited.
8. The Scientific community has had a hard time replicating his results.
9. He unlawfully performed not only Animal, but *Human* testing.
10. When one experiment went awry, he tried to cover it by drowning his
subjects.
11. When subjects didn't behave as predicted, he deleted them from
the sample.
12. He rarely came to class, just told his students to read the book.
13. Some say he had his son to teach the class.
14. He expelled his first two students for learning.
15. Although there were only 10 requirements, most of his students
failed his tests.
16. His office hours were infrequent and usually held on a mountain top.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412470Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211098Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40959Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864