Seksuaalisuus/lisääntyminen on ihmisen voimakkain
vietti.
Naisen ja miehen seksuaalisuus on erilaista, mies tarvitsee lepoa orgasmin jälkeen, nainen taas pystyy jatkamaan kliimaksiaan.
Tämä eroavaisuus miehen ja naisen välillä aiheuttaa eron myös haluun ja sitäkautta kaikkiin
pyrkimyksiin.
Nainen on siis miestä ahneenpi.
Orgasmi vs kliimaksi
19
690
Vastaukset
- Makaryyni
Jäätelönsyöntisesongin aikana hukkumiskuolemat lisääntyvät. Jäätelön syöminen siis lisää hukkumisia tai sitten lisääntyneet hukkumiset saa ihmiset syömään paljon jäätelöä.
- Miia
Loppupäätelmäsi ontuu.
Kaiken logiikan mukaan olisi pitänyt todeta, että nainen on orgaismissaankin miestä pystyvämpi, mikä ilmeisesti aiheuttaa miehessä traumaattista halua alistaa nainen, koska hän pelkää, ettei pysty naista tyydyttämään.- Ukkometso
ei todellakaan kiinnosta nauttiiko nainen vai ei... Saan pillua niin paljon kun vaan haluan, joten ei tarvitse naisten kliimakseja ajatella!!!
Feministit muuten on rumia!!! - Unikko
Ukkometso kirjoitti:
ei todellakaan kiinnosta nauttiiko nainen vai ei... Saan pillua niin paljon kun vaan haluan, joten ei tarvitse naisten kliimakseja ajatella!!!
Feministit muuten on rumia!!!Ja tuollaisella käsittelyllä kyllä joka nainen rumenee ihan silmissä.
Surkastuu, lakastuu. - Jokke
Unikko kirjoitti:
Ja tuollaisella käsittelyllä kyllä joka nainen rumenee ihan silmissä.
Surkastuu, lakastuu.minullehan on aivan sama jos sinusta jokainen nainen on aluksi kaunis, minun mielestäni näin ei ole on kauniita naisia ja on rumia naisia. Ja sehän on minulle aivan sama jos joku todella ruma yrittää olla viisas koska en hänestä välitä pätkääkään.
Ulkonäöllä on väliä oli kyseessä sitten mies tai nainen.
Yleensä vielä rumat aiheuttavat itse sen että heistä tulee vielä rumempia. Jos välittää itsestään voisi itseään myös hoitaa, eikä päästää surkastumaan/lakastumaan/lihomaan. - Dr.Joe
Unikko kirjoitti:
Ja tuollaisella käsittelyllä kyllä joka nainen rumenee ihan silmissä.
Surkastuu, lakastuu.Mutta naisiahan on maailma täynnä.Kun nykyinen alkaa näyttä rumalta,tai siihen muuten vain kyllästyy,niin silloin otetaan seuraava kiertoon.Ja jos mahdollista,niin nykyisen kaveripiiristä.
- feministi
Jokke kirjoitti:
minullehan on aivan sama jos sinusta jokainen nainen on aluksi kaunis, minun mielestäni näin ei ole on kauniita naisia ja on rumia naisia. Ja sehän on minulle aivan sama jos joku todella ruma yrittää olla viisas koska en hänestä välitä pätkääkään.
Ulkonäöllä on väliä oli kyseessä sitten mies tai nainen.
Yleensä vielä rumat aiheuttavat itse sen että heistä tulee vielä rumempia. Jos välittää itsestään voisi itseään myös hoitaa, eikä päästää surkastumaan/lakastumaan/lihomaan.No mitenkäs tämä nyt poikkeaisi miesten rumuudesta ja komeudesta?
Silti väitän, etteivät kaikki tasa-arvoa kannattavat naiset ole rumia, ei sinne päinkään.
Ja kyllä rumatkin naiset voivat luhistua ja lakastua entisestään. - feministi
Dr.Joe kirjoitti:
Mutta naisiahan on maailma täynnä.Kun nykyinen alkaa näyttä rumalta,tai siihen muuten vain kyllästyy,niin silloin otetaan seuraava kiertoon.Ja jos mahdollista,niin nykyisen kaveripiiristä.
No ei ole kumma jos naisista tulee frigidejä sun käsittelyssäs.
- Dr.Joe
feministi kirjoitti:
No ei ole kumma jos naisista tulee frigidejä sun käsittelyssäs.
Päinvastoin,minun "käsittelyni" jälkeen naiset haluavat olla naisia ja tuntea lähellän aidon miehen,niinkuin minä.Heiltä unohtuu kaikkinainen feminismiin viittaava tms.hömppä.
Oikein kohdeltu nainen haluaa alistua miehelle ja olla hänen kumppaninaan,kuitenkaan haluamatta tasa-arvoa,jonka tietää olevan mahdoton saavuttaa. - feministi
Dr.Joe kirjoitti:
Päinvastoin,minun "käsittelyni" jälkeen naiset haluavat olla naisia ja tuntea lähellän aidon miehen,niinkuin minä.Heiltä unohtuu kaikkinainen feminismiin viittaava tms.hömppä.
Oikein kohdeltu nainen haluaa alistua miehelle ja olla hänen kumppaninaan,kuitenkaan haluamatta tasa-arvoa,jonka tietää olevan mahdoton saavuttaa.Kyllä se feminismi ei kauaa sun naiseltas unohdu.
Viimeistään siinä vaiheessa kun vaihdat hänet hänen ystävättäreen, alkaa feminismi taas toimia. - Dr.Joe
feministi kirjoitti:
Kyllä se feminismi ei kauaa sun naiseltas unohdu.
Viimeistään siinä vaiheessa kun vaihdat hänet hänen ystävättäreen, alkaa feminismi taas toimia.Siinävaiheessahan asialla ei liene enään merkitystä,vai mitä.Ja sanoisin,että hänen tappiokseenhan se koituu.
- Yökyöpeli
Näinhän se tahtoo olla.
- Elli
Mun vieteistä voimakkain on kyllä nälkä. Ja shoppailukin vie voiton seksistä.
- Dr.Joe
Taidat Elli olla Frigidi.
- feministi
Dr.Joe kirjoitti:
Taidat Elli olla Frigidi.
Sinäkö Ellinkin olet käsitellyt?
- Dr.Joe
feministi kirjoitti:
Sinäkö Ellinkin olet käsitellyt?
En ole.Elli ei ehkä vain ole vielä löytänyt sitä oikeaa,tosimiestä,eikä näinollen ole herännyt siinä mielessä.Näinollen muut asiat sivuuttavat hänen naisellisuutensa.
- Vihannes
Aaaahh...Lisää piiskaa.
- feministi
Jos mä sun tunnen oikein, niin nyt tais mennä väärään osotteeseen.
Luepas loppuun asti, niin huomaat että kirjoittaja on MIES!!! - Vihannes
feministi kirjoitti:
Jos mä sun tunnen oikein, niin nyt tais mennä väärään osotteeseen.
Luepas loppuun asti, niin huomaat että kirjoittaja on MIES!!!Auts...uijuijuijuijui..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä271963Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471376- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698