Orgasmi vs kliimaksi

Anonyymi

Seksuaalisuus/lisääntyminen on ihmisen voimakkain
vietti.
Naisen ja miehen seksuaalisuus on erilaista, mies tarvitsee lepoa orgasmin jälkeen, nainen taas pystyy jatkamaan kliimaksiaan.
Tämä eroavaisuus miehen ja naisen välillä aiheuttaa eron myös haluun ja sitäkautta kaikkiin
pyrkimyksiin.
Nainen on siis miestä ahneenpi.

19

690

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Makaryyni

Jäätelönsyöntisesongin aikana hukkumiskuolemat lisääntyvät. Jäätelön syöminen siis lisää hukkumisia tai sitten lisääntyneet hukkumiset saa ihmiset syömään paljon jäätelöä.

• Miia

Loppupäätelmäsi ontuu.
      Kaiken logiikan mukaan olisi pitänyt todeta, että nainen on orgaismissaankin miestä pystyvämpi, mikä ilmeisesti aiheuttaa miehessä traumaattista halua alistaa nainen, koska hän pelkää, ettei pysty naista tyydyttämään.

• Ukkometso

ei todellakaan kiinnosta nauttiiko nainen vai ei... Saan pillua niin paljon kun vaan haluan, joten ei tarvitse naisten kliimakseja ajatella!!!

Feministit muuten on rumia!!!

• Unikko
        Ukkometso kirjoitti:

ei todellakaan kiinnosta nauttiiko nainen vai ei... Saan pillua niin paljon kun vaan haluan, joten ei tarvitse naisten kliimakseja ajatella!!!

Feministit muuten on rumia!!!

Ja tuollaisella käsittelyllä kyllä joka nainen rumenee ihan silmissä.
        Surkastuu, lakastuu.

• Jokke
        Unikko kirjoitti:

Surkastuu, lakastuu.

minullehan on aivan sama jos sinusta jokainen nainen on aluksi kaunis, minun mielestäni näin ei ole on kauniita naisia ja on rumia naisia. Ja sehän on minulle aivan sama jos joku todella ruma yrittää olla viisas koska en hänestä välitä pätkääkään.

Ulkonäöllä on väliä oli kyseessä sitten mies tai nainen.
        Yleensä vielä rumat aiheuttavat itse sen että heistä tulee vielä rumempia. Jos välittää itsestään voisi itseään myös hoitaa, eikä päästää surkastumaan/lakastumaan/lihomaan.

• Dr.Joe
        Unikko kirjoitti:

Surkastuu, lakastuu.

Mutta naisiahan on maailma täynnä.Kun nykyinen alkaa näyttä rumalta,tai siihen muuten vain kyllästyy,niin silloin otetaan seuraava kiertoon.Ja jos mahdollista,niin nykyisen kaveripiiristä.

• feministi
        Jokke kirjoitti:

minullehan on aivan sama jos sinusta jokainen nainen on aluksi kaunis, minun mielestäni näin ei ole on kauniita naisia ja on rumia naisia. Ja sehän on minulle aivan sama jos joku todella ruma yrittää olla viisas koska en hänestä välitä pätkääkään.

Ulkonäöllä on väliä oli kyseessä sitten mies tai nainen.
        Yleensä vielä rumat aiheuttavat itse sen että heistä tulee vielä rumempia. Jos välittää itsestään voisi itseään myös hoitaa, eikä päästää surkastumaan/lakastumaan/lihomaan.

No mitenkäs tämä nyt poikkeaisi miesten rumuudesta ja komeudesta?
        Silti väitän, etteivät kaikki tasa-arvoa kannattavat naiset ole rumia, ei sinne päinkään.
        Ja kyllä rumatkin naiset voivat luhistua ja lakastua entisestään.

• feministi
        Dr.Joe kirjoitti:

Mutta naisiahan on maailma täynnä.Kun nykyinen alkaa näyttä rumalta,tai siihen muuten vain kyllästyy,niin silloin otetaan seuraava kiertoon.Ja jos mahdollista,niin nykyisen kaveripiiristä.

No ei ole kumma jos naisista tulee frigidejä sun käsittelyssäs.

• Dr.Joe
        feministi kirjoitti:

No ei ole kumma jos naisista tulee frigidejä sun käsittelyssäs.

Päinvastoin,minun "käsittelyni" jälkeen naiset haluavat olla naisia ja tuntea lähellän aidon miehen,niinkuin minä.Heiltä unohtuu kaikkinainen feminismiin viittaava tms.hömppä.
        Oikein kohdeltu nainen haluaa alistua miehelle ja olla hänen kumppaninaan,kuitenkaan haluamatta tasa-arvoa,jonka tietää olevan mahdoton saavuttaa.

• feministi
        Dr.Joe kirjoitti:

Päinvastoin,minun "käsittelyni" jälkeen naiset haluavat olla naisia ja tuntea lähellän aidon miehen,niinkuin minä.Heiltä unohtuu kaikkinainen feminismiin viittaava tms.hömppä.
        Oikein kohdeltu nainen haluaa alistua miehelle ja olla hänen kumppaninaan,kuitenkaan haluamatta tasa-arvoa,jonka tietää olevan mahdoton saavuttaa.

Kyllä se feminismi ei kauaa sun naiseltas unohdu.
        Viimeistään siinä vaiheessa kun vaihdat hänet hänen ystävättäreen, alkaa feminismi taas toimia.

• Dr.Joe
        feministi kirjoitti:

Kyllä se feminismi ei kauaa sun naiseltas unohdu.
        Viimeistään siinä vaiheessa kun vaihdat hänet hänen ystävättäreen, alkaa feminismi taas toimia.

Siinävaiheessahan asialla ei liene enään merkitystä,vai mitä.Ja sanoisin,että hänen tappiokseenhan se koituu.

• Yökyöpeli

Näinhän se tahtoo olla.

• Elli

Mun vieteistä voimakkain on kyllä nälkä. Ja shoppailukin vie voiton seksistä.

• Dr.Joe

Taidat Elli olla Frigidi.

• feministi
        Dr.Joe kirjoitti:

Taidat Elli olla Frigidi.

Sinäkö Ellinkin olet käsitellyt?

• Dr.Joe
        feministi kirjoitti:

Sinäkö Ellinkin olet käsitellyt?

En ole.Elli ei ehkä vain ole vielä löytänyt sitä oikeaa,tosimiestä,eikä näinollen ole herännyt siinä mielessä.Näinollen muut asiat sivuuttavat hänen naisellisuutensa.

• Vihannes

Aaaahh...Lisää piiskaa.

• feministi

Jos mä sun tunnen oikein, niin nyt tais mennä väärään osotteeseen.
        Luepas loppuun asti, niin huomaat että kirjoittaja on MIES!!!

• Vihannes
        feministi kirjoitti:

Jos mä sun tunnen oikein, niin nyt tais mennä väärään osotteeseen.
        Luepas loppuun asti, niin huomaat että kirjoittaja on MIES!!!

Auts...uijuijuijuijui..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2176
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2075
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      27
      1963
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      47
      1376
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1316
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      873
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      802
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      721
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      713
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      698
    Aihe