Jossain kesäfestareilla joku teiniämmä oli kännipäissään tajunnu haluuvansa munaa...(niinku naiset yleensä).. no tää akka oli menny läheiselle biitsille ja bongannu jätkäporukasta jonku koviksen näkösen hepun, jolta halus munaa. (niinku naiset yleensä).. Ne suuntas mettään jossa hommia ryhditti muun porukan kannusteluhuudot rantsulta!! Eukko oli saanu mitä halus, joten lähti moraalikrapuloissaan kyttikselle tekemään rikosilmotusta raiskauksesta!!! Näin! onko reilua!!??
Tälläset teinihuorat pitäs pistää kadunvarteen ilmatteeks naitavaks... vähenis ihan oikeet raiskaukset!!! Naiset on älykääpiöitä... eikö?
Oikea tyyli =>LUE!!
8
424
Vastaukset
- heikki
suosittelen kokeilemaan cipramil mieliala lääkettä niin huomaat että naiset on ihan kivoja
- Häntä
Näköjään Heikkikin pärjää ja kaikki on ihanan tasaista??
- dsj
En kyllä haluu käyttää mitään tajunnanturruttajia ymmärtääkseni naisten logiikkaa, ja suosittelen että heität ne nappis roskiin!!!
- sr
Minusta kun tapaus kertoo paljon enemmän miehistä,jotka alkavat seksuaaliseen kanssakäymiseen ympäripäissään/tolkuttomassa tilassa olevan teiniTytön kanssa.
- dsj
tiedät että nää kaverit oli päissään?
Eikä se muutenkaan ollu kysymys!!
Asia oli siitä että tää akka nostaa syytteen kun jätkä anto mitä akka halus!!!!!!!
taitaa syyllisyys kalvaa suakin kun vedät jutun sivuraiteelle!!! - Nellimaria
dsj kirjoitti:
tiedät että nää kaverit oli päissään?
Eikä se muutenkaan ollu kysymys!!
Asia oli siitä että tää akka nostaa syytteen kun jätkä anto mitä akka halus!!!!!!!
taitaa syyllisyys kalvaa suakin kun vedät jutun sivuraiteelle!!!Jos kyseessä on ollut alaikäinen (alle 16v) tyttö, on kyseessä rikos. Olipa tyttö sitten mennyt itse tilannetta ehdottamaan tai ei, täysi-ikäinen seksikumppani on joka tapauksessa tehnyt rikoksen sekaantumalla ala-ikäiseen.
Akka vai tyttö? Iso ero. Itse tiedän takuuvarmasti erään nuoren naisen, joka syytti raiskauksen yrittämisestä (ehdotti itse kaverilleen, kun hän valitti rahapulasta, että "lavasta sinäkin raiskaus") erästä nuorta miestä. Johti lopulta miehen tuomitsemiseen.
Miehen pikkurikollinen tausta huomioonottaen syytös oli helppo viedä läpi oikeudessa.
Kuukausia ennen "rahojen tuloa tilille" tämä nainen mietti minne rahat sijoittaisi (korvaukset).
Itse olen nainen, enkä missään tapauksessa hyväksy edellämainituista kumpaakaan. En alaikäiseen sekaantumista, mutta en myöskään turhaa raiskaussyytettä.
Mutta ei tuollaisista yksittäisistä tapauksista voida vetää mitenkään johtopäätöksiä siitä, että jokainen mies käyttäisi hyväkseen alaikäistä itseään tarjoavaa lasta tai että jokainen nainen nostaisi tuollaisessa tilanteessa syytteen raiskauksesta.
Ikävä tapaus kaikesta huolimatta, mutta älä yleistäisi! - ........
Nellimaria kirjoitti:
Jos kyseessä on ollut alaikäinen (alle 16v) tyttö, on kyseessä rikos. Olipa tyttö sitten mennyt itse tilannetta ehdottamaan tai ei, täysi-ikäinen seksikumppani on joka tapauksessa tehnyt rikoksen sekaantumalla ala-ikäiseen.
Akka vai tyttö? Iso ero. Itse tiedän takuuvarmasti erään nuoren naisen, joka syytti raiskauksen yrittämisestä (ehdotti itse kaverilleen, kun hän valitti rahapulasta, että "lavasta sinäkin raiskaus") erästä nuorta miestä. Johti lopulta miehen tuomitsemiseen.
Miehen pikkurikollinen tausta huomioonottaen syytös oli helppo viedä läpi oikeudessa.
Kuukausia ennen "rahojen tuloa tilille" tämä nainen mietti minne rahat sijoittaisi (korvaukset).
Itse olen nainen, enkä missään tapauksessa hyväksy edellämainituista kumpaakaan. En alaikäiseen sekaantumista, mutta en myöskään turhaa raiskaussyytettä.
Mutta ei tuollaisista yksittäisistä tapauksista voida vetää mitenkään johtopäätöksiä siitä, että jokainen mies käyttäisi hyväkseen alaikäistä itseään tarjoavaa lasta tai että jokainen nainen nostaisi tuollaisessa tilanteessa syytteen raiskauksesta.
Ikävä tapaus kaikesta huolimatta, mutta älä yleistäisi!Entäs jos nainen on täysi-ikäinen ja poika alaikäinen?
Syytätkö siinä tapauksessa miestä?
ja Tosta raiskaus jutusta sen verran että kyseessä on melkein mahdottomuus, jos ei ole todistajia/väkivallanjälkiä jne...
Jenkeissähän oli yhteen aikaan oikea buumi noista lavastusraiskauksista ja mitenkäs niille huijarinaisille siten kävikään?
Nyt ne ovat naisvankilassa OIKEASTI raiskattavina ja hakattavina vartijoiden toimesta.
Suomen "demokratian" mukaan oikeakin raiskaus on helpommin käännettävissä tekemättömäksi oikeudessa kuin toisinpäin. varsinkin jos alkoholilla osuutta asiaan.
Minä en henkkohtaisesti edes usko tuota sinun lavastusraiskaustarinaasi...taitaa olla ämmäin juoruja, rikoksen lavastaminen kun on suomessa melkoisen vaikeaa.
ja korvauksista sen verran että törkeästä pahoinpitelystä saatat saada korvauksia, mutta raiskauksesta - hyvä vitsi. - Nellimaria
........ kirjoitti:
Entäs jos nainen on täysi-ikäinen ja poika alaikäinen?
Syytätkö siinä tapauksessa miestä?
ja Tosta raiskaus jutusta sen verran että kyseessä on melkein mahdottomuus, jos ei ole todistajia/väkivallanjälkiä jne...
Jenkeissähän oli yhteen aikaan oikea buumi noista lavastusraiskauksista ja mitenkäs niille huijarinaisille siten kävikään?
Nyt ne ovat naisvankilassa OIKEASTI raiskattavina ja hakattavina vartijoiden toimesta.
Suomen "demokratian" mukaan oikeakin raiskaus on helpommin käännettävissä tekemättömäksi oikeudessa kuin toisinpäin. varsinkin jos alkoholilla osuutta asiaan.
Minä en henkkohtaisesti edes usko tuota sinun lavastusraiskaustarinaasi...taitaa olla ämmäin juoruja, rikoksen lavastaminen kun on suomessa melkoisen vaikeaa.
ja korvauksista sen verran että törkeästä pahoinpitelystä saatat saada korvauksia, mutta raiskauksesta - hyvä vitsi.uskotko vai et. Totta se joka tapauksessa on... kyseessä ei siis ollut raiskauksen vaan raiskausyrityksen "lavastus" (saatoin tosin ilmaista itseäni vähän turhan vaikeaselkoisesti ensimmäisessä tekstissä).
En kai olisi muutoin edes osannut epäillä tarinan paikkansapitävyyttä (näin oikeuspöytäkirjat ym..) ellei kyseinen naisihminen olisi itse möläyttänyt "lavasta sinäkin raiskaus"-juttua ääneen eräälle yhteiselle tutullemme.
Korvauksia hän sai muutaman tonnin vanhaa rahaa, sitä en tiedä sitten mikä yleensä on tapana noissa jutuissa, pahoinpitelyistä puhumattakaan. Vitsi tai ei.
Kyllähän myös pojat ovat alaikäisiä (mutta alkuperäisessä tarinassa käsittääkseni kirjoittaja puhui koko ajan tytöstä/akasta/naisesta???? Vai käsitinkö aivan väärin?????), joten tottahan toki pätee myös toisinpäin. Siis jos poika on alaikäinen on vastuu täysi-ikäisellä naisella --> sekaantuu yhtä lailla alaikäiseen kuin sukupuolten ollessa toisin päin. Eihän se siitä miksikään muutu.
Täysi-ikäisen vastuu siis. Oli kyseessä sitten kaksi samaa tai eri sukupuolta olevaa partneria, jos jompi kumpi on alaikäinen, on vastuu täysi-ikäisellä.
Tosin tuohon alaikäiseen sekaantumiseen olen ehkä jäävi antamaan kovin kummoista kommenttia siinä mielessä, että olen kyllä itsekin ollut miehen kanssa alaikäisenä (mies täysi-ikäinen, pitkäaikainen poikaystäväni), joten periaatteessa exäni syyllistyi parin vuoden ajan rikokseen joka kerran kun oli kanssani sängyssä.
Ei kyllä tullut mieleenikään syyttää häntä mistään... mutta jälkeenpäin kaikki olisi melkeinpä saanut jäädä kokematta siinä vaiheessa, mutta nuoruuden piikkiin minä ne pistän.
Joka tapauksessa ajattelen nyt vanhempana -ja ehkä piirun verran viisaampana, että kyllä sen vastuun pitäisi olla sillä täysi-ikäisellä, joka ei ottaisi tarjousta vastaan.
Ja kuitenkin pieni ero on sillä, onko kyseessä vakituinen poikaystävä, jonka kanssa pelehtii vai joku känninen tuntematon jostakin bongattuna.
Sanoisin, että jokainen on kyllä ihan oma yksilönsä tuossa asiassa. Mutta ihan kenen tahansa pantavaksi ei kannattaisi kenenkään suostua, oli sitten alaikäinen tai ei.
Ja alaikäisen ollessa kyseessä... vastuu on aina sillä toisella osapuolella. Vaikka alaikäinen olisi kuinka suostuvainen tahansa. Sen sanoo lakikin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192166Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392065Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä251945Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461367- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56792Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698