Duel Masters-kortit

NickeK

Keräileekö joku Duel Masters-kortteja?
Haluaisitko vaihtaa niitä?

164

9029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petri

      onko kellään yli 13tuhantista kottia!

      • ale r

        sori mut yli 13tuhantista duel-korttia ei ole olemassa. iten paras on 9000 ja se on evolution. nimi on ultra mantis


      • saameli
        ale r kirjoitti:

        sori mut yli 13tuhantista duel-korttia ei ole olemassa. iten paras on 9000 ja se on evolution. nimi on ultra mantis

        itse asiassa on korkein arvo 15000 jos nyt tajuat
        d;)-I--=/:


      • killi000

        on


      • hp poju!

        Mulla on 15000 Duel Master kortti ja sen nimi on:Magmadragon Ogrist Whal eli VOLCANO DRAGON! MYYN SEN TAI VAIHAN JONKU KAA MUTTA ON MYÖS 11000 KORTTI!


      • HP POJU?
        ale r kirjoitti:

        sori mut yli 13tuhantista duel-korttia ei ole olemassa. iten paras on 9000 ja se on evolution. nimi on ultra mantis

        MULLA ON 15TUHANSINEN KORTTI!!!!! HAHAA EI MUKA OO OLEMASSA 13TUHANSISTA!!!!!!!!! XD


      • kurvi1
        hp poju! kirjoitti:

        Mulla on 15000 Duel Master kortti ja sen nimi on:Magmadragon Ogrist Whal eli VOLCANO DRAGON! MYYN SEN TAI VAIHAN JONKU KAA MUTTA ON MYÖS 11000 KORTTI!

        haluun ostaa sen kortin

        [email protected]


      • ÄssäT fanijuliste

        Mulla on Uberdragon Bajula Sen pisteet on 13000


      • Ho
        hp poju! kirjoitti:

        Mulla on 15000 Duel Master kortti ja sen nimi on:Magmadragon Ogrist Whal eli VOLCANO DRAGON! MYYN SEN TAI VAIHAN JONKU KAA MUTTA ON MYÖS 11000 KORTTI!

        Multa hukku 2 todella hyvää korttia molemmat 11000 voimasii


      • duelpoju

        mulla on 14tonninen duelmaster kortti


      • duelpoju

        mulla on 14tonninen nocturnal giant (kiilto)kuka voi vaihtaa sen johonkin yli 12tonniseen?


      • duelpoju
        duelpoju kirjoitti:

        mulla on 14tonninen nocturnal giant (kiilto)kuka voi vaihtaa sen johonkin yli 12tonniseen?

        minulla on syforce aurora elemental ja vashuna sword dancer jossa lukee kiiltona PREVIEW voisko joku kertoo mitä se tarkoittaa???


      • ale r kirjoitti:

        sori mut yli 13tuhantista duel-korttia ei ole olemassa. iten paras on 9000 ja se on evolution. nimi on ultra mantis

        On olemassa 14 000 ja 15 000 ite omistan 1 räsäsen 15 000


      • hp poju! kirjoitti:

        Mulla on 15000 Duel Master kortti ja sen nimi on:Magmadragon Ogrist Whal eli VOLCANO DRAGON! MYYN SEN TAI VAIHAN JONKU KAA MUTTA ON MYÖS 11000 KORTTI!

        Se ei oo 15 000 vaan jos sulla on 5 korttii kädessä, eikä niin montaa oo juuri ikinä.


      • :D
        ale r kirjoitti:

        sori mut yli 13tuhantista duel-korttia ei ole olemassa. iten paras on 9000 ja se on evolution. nimi on ultra mantis

        mulla on 12000


      • 123456789dfgbhnjm,
        duelpoju kirjoitti:

        minulla on syforce aurora elemental ja vashuna sword dancer jossa lukee kiiltona PREVIEW voisko joku kertoo mitä se tarkoittaa???

        mullakin on prewiew vashuna


      • se on se

        Miul on 13000 tuhantinen kortti se nimi on Stratosphere Giant jos joku haluu oastaa niin laita viestii [email protected] :)


      • Pallonenä
        :D kirjoitti:

        mulla on 12000

        Mun korkein kortti on 11000 kortti


      • Pallonenä
        Ho kirjoitti:

        Multa hukku 2 todella hyvää korttia molemmat 11000 voimasii

        Multakin hukku :(


      • add
        Pallonenä kirjoitti:

        Mun korkein kortti on 11000 kortti

        mulla on 69000 tuhantinen kortti


      • puli ukkeli

        mun yhes julistees on 15 tonninen 10 maksava armored dragon


      • duel master
        :D kirjoitti:

        mulla on 12000

        mulla on 12500,12000 ja 14000


      • duel master
        kurvi1 kirjoitti:

        haluun ostaa sen kortin

        [email protected]

        haluatko ostaa mun 12500,12000 ja 14000 voimaset kortit?


      • jukka341

        minulla olisi Headlong Giant 14000


      • mromro
        duel master kirjoitti:

        haluatko ostaa mun 12500,12000 ja 14000 voimaset kortit?

        Missä kunnossa on ja mihin hintaan?


      • mromro
        jukka341 kirjoitti:

        minulla olisi Headlong Giant 14000

        Missä kunnossa ja mihin hintaan myisit?


      • duel tt

        mulla on joku 300 yli kolme sataa korttii ja kyllä mulla on yli 13 000 kortteja montta


      • kettu222
        ale r kirjoitti:

        sori mut yli 13tuhantista duel-korttia ei ole olemassa. iten paras on 9000 ja se on evolution. nimi on ultra mantis

        Mul on 13000 powerine soul phoenix, avatar of unity


    • arttu98

      mulla on 23 duel masters korttia tässä yhden kortin nimi |magma gazer|

      • Minätässävaan.

        Hei Arttu98.. Mitä ihmmeellistä jos on muka 23 korttia?! Sehän on järkyttävän Magma Gazer on hyvä kortti, mutta ei sitä kannata hihkua koska mulla on ainakin tuhat kertaa hyvempiä kortteja. En haluaisi loukata, mutta asia on näin.


      • saameli

        Mulla on 95;)otellaanko joskus:I


      • saameli
        Minätässävaan. kirjoitti:

        Hei Arttu98.. Mitä ihmmeellistä jos on muka 23 korttia?! Sehän on järkyttävän Magma Gazer on hyvä kortti, mutta ei sitä kannata hihkua koska mulla on ainakin tuhat kertaa hyvempiä kortteja. En haluaisi loukata, mutta asia on näin.

        jos jollekin on saavutus 23 duelia nii anna olla.mullaki oli alussa40 duelia.


      • Manskinen
        saameli kirjoitti:

        Mulla on 95;)otellaanko joskus:I

        Mulla on 471 korttia paras kortti on Head Long giant 14000 Tripla murtaja. SUN SE PITÄIS OTELLA MUN KANSSA!!! Eihän se haitta jos on vähän kortteja mut ei tarviis olla noin ylpee kun omistaa "95" korttia.


      • ISMO LAITELA.
        Minätässävaan. kirjoitti:

        Hei Arttu98.. Mitä ihmmeellistä jos on muka 23 korttia?! Sehän on järkyttävän Magma Gazer on hyvä kortti, mutta ei sitä kannata hihkua koska mulla on ainakin tuhat kertaa hyvempiä kortteja. En haluaisi loukata, mutta asia on näin.

        MUULLA ON 8 15000 KORTTII JA 3 11000KORTTII!!!!! NOOB NOOB!!!!! XXXXXXDDDDDDDD


      • :D
        saameli kirjoitti:

        jos jollekin on saavutus 23 duelia nii anna olla.mullaki oli alussa40 duelia.

        mulla on tällä hetkellä yli 700 korttia


      • pallonenä
        :D kirjoitti:

        mulla on tällä hetkellä yli 700 korttia

        Mulla oli vuosi sitte jotain 600 nyt enää 200 :(


      • jukka 444
        Manskinen kirjoitti:

        Mulla on 471 korttia paras kortti on Head Long giant 14000 Tripla murtaja. SUN SE PITÄIS OTELLA MUN KANSSA!!! Eihän se haitta jos on vähän kortteja mut ei tarviis olla noin ylpee kun omistaa "95" korttia.

        niin mulki vaa kiinalaine versio


    • Maties Alasaukko-oja

      Minulla on 104 korttia ja haluaisin vaihtaa niitä.

      • saameli

        ois kiva munkin saada uutta ilmettä pakkaan;) vaihetaan vaan laita meilii tohon [email protected]


    • samppa

      no mä kerääsin mitä korttia sä vaihtaasit

      • jarppi246

        mulla on 15500 voimaanen valo kortti minkä nimi on Sahsa Chaneller of Suns


      • duel masters325
        jarppi246 kirjoitti:

        mulla on 15500 voimaanen valo kortti minkä nimi on Sahsa Chaneller of Suns

        kattoin netistä ei se oo noin voimakas se Sahsa Chaneller of Suns


    • hemmo

      mulla on vähäpäälle 200 korttia

      • Nimetön

        avalanche giant ja deathblade beetle vaihdan jostain demon commandista ja armored dragonista [email protected] jos tahdot vaihtaa pistä viestiä


      • hO

        Mullapa on 700 korttii kaikki jotain 1000-9000


      • hemmonaattori55
        hO kirjoitti:

        Mullapa on 700 korttii kaikki jotain 1000-9000

        Kuin myös:)


    • severi7v

      kyllä haluaisin

    • jere peltola

      juu mä voisin vaihdella mul on semmone 400 korttia noin 38 kiiltaria mut mis niit sit vaihettais postin kaut vai

    • joon

      joo

    • saameli

      joo voin vaihtaa.minkä laisii?????laita mulle mailii ja kerro mitä kortte ja (minkä nimisiä,power,blockr,speed atacerjne jne...)mulle kelpaa.e-mail on:[email protected] ;)

      • joonas trolo

    • Duel Master

      Moi!
      Mulla on jotain päälle tuhat korttia. Noin 85 kiiltävää. Muutamia Suomessa julkaisemattomia japanilaisia korttejakin löytyy. :)

      • DUel HUllU

        Hei duel master! Mikä on sun paras kortti?
        Voitaisko vaihtaa? Mulla on jotain hyviä superharvinaisia. Esim.
        Ballomia ja muuta kivaa.... Sekä tietysti Sasha, jonka voima on
        vaan silloin 15500, jos sulla tai vastustajalla on dragon kentällä. Muuten sen voima on vaan
        9500 .....


      • yksinäinen keräilijä
        DUel HUllU kirjoitti:

        Hei duel master! Mikä on sun paras kortti?
        Voitaisko vaihtaa? Mulla on jotain hyviä superharvinaisia. Esim.
        Ballomia ja muuta kivaa.... Sekä tietysti Sasha, jonka voima on
        vaan silloin 15500, jos sulla tai vastustajalla on dragon kentällä. Muuten sen voima on vaan
        9500 .....

        itelläkin on ollu ballomi, mut ei enää. missä asut mää asun iisalmessa. muita hyviä löytyy


      • asasasasas

        Missä sä asut kysyisin vaan


      • kerääjä
        yksinäinen keräilijä kirjoitti:

        itelläkin on ollu ballomi, mut ei enää. missä asut mää asun iisalmessa. muita hyviä löytyy

        mäkin asun iisalmes ja mullakin löytyy vaikka mitä esim ballom master of death headlong ciant alcadeijas lähetä viestii [email protected]


    • jalkapotku

      kyllä mä haluaisin

    • myyjä_

      Haluisko joku ostaa kortteja?
      Noin 180 korttia tarjolla? Yksitellen tai sarjoja.
      Ottakaa tarkemmin yhteyttä sähköpostitse jos kiinnostaa.
      Listaa korteista voi kysellä.

      osoitteeni: [email protected]

    • duel hullu

      mulla on 527 duel korttia voin vaihtaakkin jos haluut ja myydäkin niitä paljonko sulla on kortteja

      • okokkokok

        Missä sä asut ?


      • MoiioM

        Kuka haluis ostaa mun kortit siinä on jotain yli sata paras kortti on 9000 Voitte kysellä sähköpostista:[email protected]


      • miikajo

        miikajo tässä mulla on 255 korttia


    • Huppuhyypiö

      Keräilen.

      • InDaHouse

        Mul ois noin yli 100 korttii ja paras on Ballom, Master of Death ja muita hyviä.

        Jos kiinnostaa, lähetä viestiä osoitteeseen
        [email protected]


      • penaboy

      • sakullyi

    • ostakaa

      Vittu jos joku haluu arvo kortteja nii miulta löyttyyy vaikka mitä kivaa esim: Stratosphere Giant, Miar Comet Elemental, Super Terradragon Bailas Gale, ja kortti joka ei kiillä mut iskee 11000 nii laittakaa viesttiii jos tekee mieli ostaa sähköposti on [email protected] ps. kortteja on pääle kolmesataa kiiltokortteja löytyy 30

    • ????????????????????

      KYLLÄ

    • ????????????????????

      MULLA ON Schuka, Duke of Amnesia 5000

    • asxdcfvgbhnjmkjhgfds

      voisit ostaa kenkälaatikollisen täynnä dueleita kaikkien voima on 5000-15000

      • Duelmaster hemmo.

        Joo mulla on jotain 2000korttia tullut pienenä kerättyä. Muun muassa bolshack dragon sun muita harvinaisia (Headlong Giant 14000, Tripla murtaja,Alcadeias lord of spirit x2 ja niitten voima 12500, Ballom master of dead 12000 ja muita todella hyviä monia 6000-10000 voimaisia kortteja. Jos kiinnostaa ilmoitelkaa tänne ja jutellaan myöhemmin :)


      • PEPPILINA
        Duelmaster hemmo. kirjoitti:

        Joo mulla on jotain 2000korttia tullut pienenä kerättyä. Muun muassa bolshack dragon sun muita harvinaisia (Headlong Giant 14000, Tripla murtaja,Alcadeias lord of spirit x2 ja niitten voima 12500, Ballom master of dead 12000 ja muita todella hyviä monia 6000-10000 voimaisia kortteja. Jos kiinnostaa ilmoitelkaa tänne ja jutellaan myöhemmin :)

        mun veljellä on niitä sellanen pien hedelmä pusillinen et yli 50 on jos vaan ovat talessa et paljon ihiset maksais niistä nykyään [email protected]


      • miikajo
        Duelmaster hemmo. kirjoitti:

        Joo mulla on jotain 2000korttia tullut pienenä kerättyä. Muun muassa bolshack dragon sun muita harvinaisia (Headlong Giant 14000, Tripla murtaja,Alcadeias lord of spirit x2 ja niitten voima 12500, Ballom master of dead 12000 ja muita todella hyviä monia 6000-10000 voimaisia kortteja. Jos kiinnostaa ilmoitelkaa tänne ja jutellaan myöhemmin :)

        vaidatko miikajolle jotain?


      • Nyktinen pelaaja.
        Duelmaster hemmo. kirjoitti:

        Joo mulla on jotain 2000korttia tullut pienenä kerättyä. Muun muassa bolshack dragon sun muita harvinaisia (Headlong Giant 14000, Tripla murtaja,Alcadeias lord of spirit x2 ja niitten voima 12500, Ballom master of dead 12000 ja muita todella hyviä monia 6000-10000 voimaisia kortteja. Jos kiinnostaa ilmoitelkaa tänne ja jutellaan myöhemmin :)

        Oiskos saummaa myyvä niitä korttejas Duelmaster hemmo vai ootko myyny jo?


      • O.oo.O
        Duelmaster hemmo. kirjoitti:

        Joo mulla on jotain 2000korttia tullut pienenä kerättyä. Muun muassa bolshack dragon sun muita harvinaisia (Headlong Giant 14000, Tripla murtaja,Alcadeias lord of spirit x2 ja niitten voima 12500, Ballom master of dead 12000 ja muita todella hyviä monia 6000-10000 voimaisia kortteja. Jos kiinnostaa ilmoitelkaa tänne ja jutellaan myöhemmin :)

        oon aina halunnu headlong giantin... -.-


      • mromro
        Duelmaster hemmo. kirjoitti:

        Joo mulla on jotain 2000korttia tullut pienenä kerättyä. Muun muassa bolshack dragon sun muita harvinaisia (Headlong Giant 14000, Tripla murtaja,Alcadeias lord of spirit x2 ja niitten voima 12500, Ballom master of dead 12000 ja muita todella hyviä monia 6000-10000 voimaisia kortteja. Jos kiinnostaa ilmoitelkaa tänne ja jutellaan myöhemmin :)

        Minkä kuntosii ja mihi hintaa myisit?


    • miikajo

      mulla on 13 tuhatta evoluuti kortti sennimi on soul phoenix, avatar of unity

    • miikajo

      mulla on duel masters korttia 245

    • Myyjä2

      Joo mulla ois myynnissä kokonaisia pakkoja 3kpl light/nature water/fire ja nature/darkness kaikissa korteissa suojat! pyytäisin ehkä 25-50 euroo halpa hinta pakkoihin nähden! pakoissa Ultra harvinaisia esim:

      Darkness/nature: Zagaan, Knight of Darkness 2x, Ultra Mantis, Scourge of fate, Avalanche Giant, Ultracide Worm, Ballom, Master of Death (pakka sisältää myös super rareja) Light/Nature:Ultra rareja :Laveil, seeker of Catastrophe 2x Petrova, Channeler of Suns ,Siri, Hanusa, Ladia Bale sisältää myös alcadeiaksen Water/fire Crystal Paladin (sisältää hyviä pieni manasia kortteja esim:Smash Warrior Stagrandu
      Hinnasta voi sopia erikseen Ostaja maksaa postitoimikulut puh:0445546533
      Sähköposti:[email protected] (kaikki kortit hyvä kuntoisia!)

      • miikajo

        voitko kertoo oman osotteen niin mäkinkerron oman


      • MIIKAJO

        ONKO SULLA MAGMA GASER MYYJÄ2 ?


      • artsykka

        paljo hanusa ??


      • artsykka1

        Sähköposti osoite ei toiminu mulla eikä puhelin numerokaa
        mutta voisin ostaa kaikki ja maksaa sen 25e ja postikulut


    • !!!!!

      mul on 00000 kortti haahaa

      • NikKauFilms

        Mul onkin kaks 00000 korttii in your face


    • petri nygård

      kerään mul on yli 500korttii

    • CattinoX

      Mulla ei oo kovin hääppösii, mutta ite oon aina pitäny näistä : Dawn Giant 11000
      Magma Gazer, Sasha Channeler of Suns, Gandar, Seeker of Explosion, Crystal Lancer x 4, Cruel Naga, Avatar of Fate, death phoenix avatar of doom, Trox, general of destruction, Shucka Duke of Amnesia, Necrodragon Bryzenaga. Ja loput jtn paskoi, Kerran joutu Earthstomp Giant kaverilla hukkaan, on varmaan vieläki siellä.

      • mromro

        Missä kunnossa sasha Channeler of Suns ja mihin hintaan? Oisin kiinnostunu ostaa..


    • jz

      mulla on jotai 500-600 korttia...

    • DueLiHullU

      minun paras kortti on 9500 ( 6000)

    • asdferasghrt

      Joo mullaki on noin parisataa korttia , Voin myyä jos joku haluaa ostaa ku ei enää jaksa kiinnostaa..

      • DueLiHullU

    • DueLiHullU

      onko sulla ballom, master of death, voisin maksaa siitä aika paljon.
      Onko kellään, jos on niin pliis ilmottakaa (annan sitte myöhemmi sähköposti osotteen).

    • DueLiHullU

      Voisko joku ostaa 1432.duelkorttia 63 ihme palapelikorttia 70$
      Ps. ne ihme palapelikortit kaupan päälle...
      Tarvin rahaa....

      • mromro

        Onko sulla yhtään super rareja ja missä kunnossa? Voisin ostaa..


    • myykö joku viel duelmaster kortteja

      • voisin ostaa jollai 20e jotain hyvii


      • pappu

    • DT

      Mulla on Billion degree dragon jonka voin myydä. Ja on monta muutakin hyvää mm. Aqua ranger, Dawn giant,Q-tronic Gargantua,smash Warrior stagrandu

      • mromro

        Onko sulla vielä billion degree Dragon oisin kiinnostunut ostaa..


    • DueLiHullU

      Billion vois kiinnostaa.
      Kävisikö vaihdossa?
      Vaihdossa olis Necrodragon Bryzenaga ja Super Necrodragon Abzo Dolba.
      Zagaan, Knight of Darkness sekä Gigargon.
      Vai haluatko että ostan?

    • DT

      En enää kerää Duelmasters kortteja ni mieluiten myyn

    • DueLiHullU

      Asia selvä, mitä kortista pyydät?

    • DT

      NO en oikee tiiä, on se aika harvinainen. jotain lähemmäs 10e-20e

    • DueLiHullU

      tarjoan10€, mutta tarkennan vielä onko se aito Billion degree dragon 15000?

    • DT

      Joo on...voin lähettää kuvan sähköpostiisi jos haluut

    • DueLiHullU
    • DueLiHullU

      Jos ketään kiinnostaa niin minulla on iso liuta kortteja (yli 1400) josta voin vaihtaa toisia kortteja vastaan. Paras on kait super necrodragon abzo dolba 11000 .

    • DT

      Joo, mutta maksatko postikulut?

    • DueLiHullU

      Kyllä, sopii. Jutellan asia loppuun sähköpostissani.

    • DT

      hitsi vaa ku mulla on hotmail

    • DT

      no hyvä jos voit maksaa postilaskun, vaikka ei se paljon olekkaa...mutta saat vielä kaupan päälle smash Warrior stagrandun

    • PVKa

      hei ostaisin paljon duel masters kortteja lähettäkää sähköpostia [email protected] ostan harvinaisii ja kaikkia etsin Headlon gianttii ja muita kiitos

    • 35535man

      Vaihdetaan kortteja, vaihdettavissa 22 rarea ja 5 kiiltävää. Jos kiinnostaa, ottakaa yhteyttä [email protected] .

    • FGJH

      MUN PARAS ON SEITKYTTONNINE SMÄGMÄLÄIKKÄ VOIN VAIHTAA SEN

    • duelmasterssssssssss

      Duelihullu siis myytsä korttis tolla 70e voin ostaa

    • lapsuus<3

      keräsin pienenä duel kortteja vaihoin, ostin jne. Nyt ku katoin noita kortteja nii huomasin et mulla on aika hyviä kortteja. esim. Super terradragon bailas gale, Factory shell Q, Photocide, Lord of the Wastes, Schuka Duke of Amnesia, Necrodragon Galbazeek, Phantasmal Horror Gigazabal, Überdragon Bajula, invincible cataclysm, mega detonator, Magmadragon Ogrist Vhal. Mulla on noin 200 korttia, niitä on kiva katella. muuten ensimmäinen kommentti oli 2005 vuonna?:D:D

      • hämeenlinnalainen

        missä kaupungissa asut?


      • mromro

        Missä kunnossa Super terradragon bailas gale, uberdragon Bajula ja magmadragon on ja mihin hintaan myisit??


    • pappu

      Mulla olis kokonaiset sarjat Duel Masterseista:
      DM-03 Kokonainen sarja (sisältää 5 SUPER RAREA & 5 VERY RAREA)
      DM-04 Kokonainen sarja (sisältää 5 SUPER RAREA & 5 VERY RAREA)
      DM-08 Kokonainen sarja (sisältää 5 SUPER RAREA & 5 VERY RAREA)
      DM-02 Sarjasta puuttuu 6 korttia, sisältää 3 SUPER RAREA & 5 VERY RAREA)

      Ottakaa yhteyttä [email protected] jos kiinnostaa ostaa kortit. Vaihdan kortteja myös vuosien 1999-2002 Pokemon -kortteihin.

      • artsykka

        paljo DM-04


      • artsykka
        artsykka kirjoitti:

        paljo DM-04

        Ps.eioo hotmailii on gmail
        [email protected]
        tarjoon 20-30 voidaan neuvotella


      • artsykka

    • $$$$$$$

      Mulla olis myynnissä n.200 korttia.Hyväkuntoisia, 20 rarea,3 very rarea ja 2 super rarea,6 kiiltokorttia.Korkein kortti 11500 miar comet elemental.Jos kiinnostaa kortit viestii tohon [email protected]

      • mromro

        Mitä very ja super rareja? Mis kunnos ja mihi hintaa?


    • Dm

      myykö joku vielä duel masterei,jos myy nii ei viittis pistää kuvii sähköpostiin ittelläni on jotain 300-400 korttii

      ps mieluiten yli 5000 kortteja

      [email protected]

    • luigi1

      jos jotai viel kiinnostaa nii löytys 10 arvokorttii joista 7 super raree ja 3 raree

      • mromro

        Mitä kortteja, missä kunnossa ja mihin hintaan?


    • mromromro

      mulla ois 105 tuli korttii ja niistä5 kiilto korttia ja sit ois vielä 60 valokorttia. ja sit viel 1 maa kortti joka ois 11000 dawn giant

    • Duel Masters

      Myynnissä: Super Terradragon Bailas Gale, King Aquakamui x2, Crystal Jouster, Miar Comet Elemental, Ladia Bale the Inspirational x2 .. 21kpl super rarea.

    • Duel Masters

      Myynnissä: Super Terradragon Bailas Gale, King Aquakamui x2, Crystal Jouster, Miar Comet Elemental, Ladia Bale the Inspirational x2 .. 21kpl very* rarea.

      • kinnostunut

        Mitä ne very raret ovat?


      • duelmasters

      • artsykka1

        Mitä very rareja ja paljo ?


      • hemmonaattori55

        Paljonko pyydät Super Terradragonista?


    • Myyjä

      Minulla taisi olla jotain yli 800 duel masters korttia jos oikein muistan, paras korttini on Billion-Degree Dragon,Fire, Armored Dragon ja power on 15000 ja siin on triple breaker. Sitten olis viellä Alcadeias, Lord of Spirits, Light, Angel command power on 12500 ja siinä on Evolution, Double breaker ja pelaajat ei voi castaa muitakun light taikoja. Sitten on Ballom, Master of Death 2x, Demon command ja siinä on Evolution, Ja kun sen laittaa taistelukentälle, se tuhoaa kaikki otukset paitsi dark creaturesit. Ja Double breaker. Vashuna, Sword Dancer x2 Double breaker ja ei hyökkää kilvettömien kimppuun. Alhaalla lukee preview ja power 7000, näitä saa ostaa jos haluaa, kunhan itse sanot sopican hinnan. [email protected]

    • duelmastersrocks

      Mulla löytyy kaukenlaisi. Paras oli 14 00, sit oli13 500 tai 13 000, niit oli pari ton tasosta, sit on 12 500, 12 000 ja ton tasosii löytyy muutama. Sit on kans niit jotka pystyy iskemään vaikka 20 000, jos on tarpeeks oikeita korttei. 7000-9000 on tosi paljo

    • artsykka
      • masaj1

        mis asut ja paljon haluut


      • masaj1

        haluun tietää ookko facebookissa ja mikä sun nimi on siel mun nimi on matti argillander


      • artsykka1
        masaj1 kirjoitti:

        haluun tietää ookko facebookissa ja mikä sun nimi on siel mun nimi on matti argillander

        kerron sähköpostissa paljo tarjoot


      • Pomberman1

    • Mulla ois 11000 ultracide worm

    • Mulla ois armored blaster valdios Bolshack Dragon ja Ultracide Worm

      • hemmonaattori55

        Bolshack Dragon!? Mitä haluat vaihdossa?


    • Jos kiinnostusta löytyy vielä Duel Mastersiin, käypä tsekkaamassa

      http://duelmastersglobal.forumprofi.de/index.php

      Yksi ainoista jäljellä olevista kansainvälisistä (tai muista) DM-foorumeista. Viimesin suomalaisfoorumikin kaatui puolisen vuotta sitten. Löydätte minut tuolta nimimerkillä E.L.T. Olen yksi sivuston moderaattoireista.

      Niin ja pystyn järkkäämään yksittäisiä kortteja, eritoten japaninkielisiä.

      Trade Cards Onlinesta löydätte minut nimimerkillä eltp.

    • balthazar

      mulla on 10500 kuukai finder of karma

    • einolla on

      ja vielä 11000 oerdragon jabaha

    • rahan tarpeeessssa

      junnuna joskus ostin duelmasters kortteja nyt niitä on viel jälellä. 40 kiiiltokorttia sielt viel löytys esim stratosphere giant ja miar, comet elemental. on tosi vaikka kuinka paljo harvinaisia kortteja mutta en jaksa nimiä luetella... jos sollai on kiinostusta pistä viestii. [email protected]

    • hemmonaattori55

      Olisiko jollain vaihtaa tulen tai luonnon Dragoneita?

    • hemmonaattori55

      Onko täällä yhtään Pohjois-Helsinkiläisiä valmiina vaihtamaan/myymään kortteja? Itellä ois Bolmeteus Steel Dragonia, Überdragon Jabahaa ja muutamia muita harvinaisia.

    • Vanha peluri

      Minulla olisi tommoinen Billion Degree Dragon, joka vain lojuu laatikossa. Eli 15 tonninen ja erittäin harvinainen kortti.

    • korttit

      150kpl tarpeettomia Dual master kortteja edullisesti kaikki pois.
      Turussa ota yhteyttä [email protected]

    • Terve,

      Olemme vastikään avanneet suomalaisen Duel Masters -foorumin nimellä Duel Masters Finland. Sivusto on ollut avoinna hieman yli viikon ja meitä on nyt siellä parisenkymmentä käyttäjää.

      Sivustollamme voit vaihtaa, ostaa sekä tietenkin myydä Duel Masters -kortteja.

      Lisäksi keskustelemme tällä hetkellä mm. Suomiturnauksesta kesälle 2015. Nettiturnauksiakin on luvassa.

      Rohkeasti vain mukaan: www.dmfinland.org

    • Jonne696969

      mulla on isoin kortti 11000 DAWN GIANT ja oisin myymäs kaikkia kortteja jos joku haluu ostaa......

    • koo.sofia

      Haluaako joku ostaa duel mastereita mulla on harvinaisia kortteja mm. Uberdragon bajula 13 000 hyväkuntoinen

    • masterduel

      Jos jollain kiinnostaa hyvä kuntoiset hyvät kortit mm ball8m madter of death ja daidalos general of fury ja stratosphere giant tai alcadeias lord of spirit ja monia muita nii yhtettö [email protected] saa sieltä puh num ja voi helpommi viestitellä

    • HUOMIO! OBS! HOX!
      Jos korttien myynti kiinnostaa, niin suunnatkaa osoitteeseen http://www.dmfinland.org/

      Sieltä löytyy takuuvarmasti kiinnostuneita harrastajia!

    • saa-risto

      Ladia Bale, the Inspirational
      Crystal Paladin
      Garkago Dragon

      muitakin löytyy mutta nämä kyseiset super rare kortteja

    • myynkö

      Itseltä löytyisi viitisen sataa noin kymmenen vuotta vanhoja kortteja. Mahtaako niillä olla mitään arvoa?

      • AaroNieminen

        [email protected]

        Voisin tarjota 15e on niillä jotain mut lähinnä nostalgia arvoa. Laita Sähköpostia jos kiinnostaa myydä.


    • Lejons

      Onko ketää

    • Lejons

      Onks kelää 5000 kortii

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      82
      3560
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      568
      3344
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3129
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2112
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1981
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1875
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1545
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1311
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1302
    Aihe