Hain lainaa:
Osuuspankista - ei tippunut
Ge Money - haa, ei chansii
Nordea - no ei
Extra - kesti ja kesti enkä saanut rahoja.
Aktia - melkein onnistui mutta kun ei ollut takaajaa niin ei.
Citibank - voi hakea puolen vuoden jälkeen uudelleen.
NOOA PANKKI - kyllä! 6000 e ilman takaajaa. Todella ystävällistä palvelua. Rahat jo tilillä.
Nooa Pankista saa lainaa ja palvelu pelaa
2
1047
Vastaukset
- M.Tapola
Mihin tarkoituksen lainaa hait? ja millä korolla sen sait? Mä oon vähän mietiskellyt, jos ottaisin 10 000 e:n lainan ja maksaisin Kelalle vanhat opintolainani kerralla pois, kun niissä on niin tolkuton korko.
Mulla on luottotiedot kunnossa ja oon ollut melkein 5 v nykyisessä työpaikassani. Ehkäpä minäkin saisin lainaa?- kävelemään
sen pankin kntoon, josta olet ottanut opintolainan.
Kelalle et korkoa maksa vaan pankille.
Muuttavat korkoasi kunhan kysyt vaan.
Pankille opintolaina on "riskitönn" koska siinä on 100%:n valtiontakaus. painota tuota takausjutskaa.
Pankkiin mars!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911052
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46475- 31469
- 34447
- 38434
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14431