Bomber tyyliset kypärät

pommperi

Olen harkinnut tällaisen "bomber" tyylisen kypärän ostamista, eli sellainen musta jossa on kapea visiiri. Kertokaa kokeneemmat olisiko tämmönen kypärä hyvä.

http://www.bomber.fi/shop/products.php

20

22601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pompperi
      • net

        Ovatko nuo kaikki kypärät CE-tyyppihyväksyttyjä ?


      • pompperi
        net kirjoitti:

        Ovatko nuo kaikki kypärät CE-tyyppihyväksyttyjä ?

        en tiedä...siks just haluan tietoa että onko ne hyviä käyttää ja ovatko turvallisia.


      • kysyisit
        pompperi kirjoitti:

        en tiedä...siks just haluan tietoa että onko ne hyviä käyttää ja ovatko turvallisia.

        Myyjä tietänee tavaransa laadun ?


      • yhdellä
        net kirjoitti:

        Ovatko nuo kaikki kypärät CE-tyyppihyväksyttyjä ?

        Mallilla olla EU-tyypitys, muilla vain jenkkisellainen.


    • joo

      Onhan se bandit kypärä vähän kuin postiluukusta kurkkisi mutta mä ajankin hyvällä kelillä avopotalla ja kokemusta muista umpikypäristä ei juurikaan ole.Mustalla visiirillä ajo yöllä vesisateessa tuo mukavaa jännitystä elämään!Mun mielestä ihan ok,kevyt ja ennenkaikkea helvetin tyylikäs.Tyylihän on köyhän perusoikeus.

      • niistä

        CE-merkinnöistäkään ennen välittää, kun sattuu jotain ja vakuutusyhtiön mies sitä alkaa etsiä.
        Eikä löydä, toteaa vain, että ei me korvatakaan pääsi paikkausta, kun potta on hyväksymätön.
        Voisiko noin käydä tositilanteessa ? Onko vakuutusalan miehiä surffailemassa ?


    • pompperi

      Jos menen myyjältä kysymään että millanen se kypärä on niin totta kai se kehuu sen hyväksi. Haluaisin tältä palstalta kokemusperäisiä kommentteja tai muuten vain paremmin tietäviltä että olisiko se hyvä ostos vai kannattaako ostaa jonkun muun merkkinen/mallinen. On se kuitenkin 300 euron kypärä että ei ihan tietämättä kannata ostaa...

      • Dumbberi

        Ihan oikeessa ei tod viittis laittaa ainokaisiaan (siis rahuleita) pottaan joka on vain ja ainoostaan tyylikäs (joka on tosin järjetön plussa). Eli on kiva olla tyylikäs ja köyhä tai vähemmän tyylikäs, käytännöllinen niin ja silti köyhä. Perskules.


      • pompperi
        Dumbberi kirjoitti:

        Ihan oikeessa ei tod viittis laittaa ainokaisiaan (siis rahuleita) pottaan joka on vain ja ainoostaan tyylikäs (joka on tosin järjetön plussa). Eli on kiva olla tyylikäs ja köyhä tai vähemmän tyylikäs, käytännöllinen niin ja silti köyhä. Perskules.

        Eikö kukaan voisi vastata alkuperäiseen kysymykseen??!!


    • Tonde

      noista kyselet ja kinuat vastauksia(kun kerran kukaan ei tunnu tietävän..onnaiskohan Bomber foorumissa pikkasen paremmin?). Painelet kauppoihin kokeileen ja mallaan pottia kaaliin. Tähän aikaan vuodesta saattaa onnistua ja löytää "helmen" kaiken sen paskan joukosta millä köyhiä kuluttajia yritetään muiluttaa. Allekirjoittaneella kävi kohtalainen tuuri löytäessään vimosen kappaleen Arai merkkistä pottaa (on kuin päähän valettu) motoristeille tarkoitetusta liikkeestä hiton halvalla. 595 oli lähöt ja 180 velotti. Ei kirpase niin pahasti ku 295 bomber potta jos ei istukkaan kaalin päälle hyvin. En halua olla törkeä tekstini kautta joten älä loukkaannu vaan matkaa alan liikkeisiin sovitteleen ja peilaan.

    • jakez750
    • bandiitin omistaja

      Mulla on ollu nyt kohta 3 kesää käytössä banditin potta, ja olen ollut tyytyväinen. Matka-ajoa en paljoakaan tee, joten sen puolesta en voi kertoa kokemuksia, mutta ns. kaupunkipyöritykseen kyseinen potta sopii vallan mainiosti. Matka-ajoon varmaankin tulppien kanssa. Suhinoita tai vapinoita ei liiemmin ole esiintynyt kovemmassakaan vauhdeissa. Miinuksena sanoisin että kypärän alareunan tiiviste on ilkeän terävä laitettaessa kypärää päähän, tuntuu väliin että korva lähtee irti jos ei ole kypärämyssyä välissä. Tumma visiiri on mulle riittänyt, mutta illalla liian tumma kuten varmasti muidenkin merkkien tummat visoorit. Käy kokeilemassa jossain kyseistä kypärää, niin voit tehdä omat johtopäätökset. Mutta minun kohdalla ei ole ollut hukkaostos joten suosittelen =)

    • Jesseykkönen

      Linkkisi johdattaa enempi tekstiilipuolelle, kypärä on varmasti hyvä, ja pihalla olet jos bombers-sivuilta etsit kypärää ja kyselet sitten soomi24:llä...

    • benny hill
      • pompperi

        Katsokaa viesti jonka otsikko on "korjaus" sieltä löytyy oikea linkki.


    • pompperi

      Vielä yks kysymys. Huurtuuko visiiri miten helposti?

      • jepajepa

        ku en tierä


    • Mika__

      Eikö tämä kävisi:
      http://mi.oakley.com/site/media/cache/421fda1573920.jpg_0_0_0.jpg

    • Rampo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe