Kertokaa mulle kuinka onnistuisin pyörtymään. En voi sanoa että se olis kamalaa koska ei ole kokemusta. Mun mielestä se olis varmaan tosi kivaa.
Meinaan pyörtyä päivittäin kun nousen liian nopeesti, silmät sumenee, päässä suhisee ja pitää ottaa tukea. Mutta sitten mä aina tajuun sen tilanteen enkä koskaan onnistu. Ei onnistu edes vaikken söis mitään muutamaan päivään.
MIKSI
MIKSI HALUAT PYÖRTYÄ?vastaus
Koska haluan tietää millasta se on, uskoisin että hubaa.sanon että
se on tosi siistiä siinä ei tunne mitään ja näkee jtn unta siinä pitää olla 1-2 kaveria sinä otat ilmaa täyteen ja toinen kaveri työntää sua rinnasta ja vaikka toinen työntää se toisen takaa ja niitten pitää ottaa sut kiini ettet lyö päätä jos lyö pään niin voi vaikka kuollaOletko tullut
ajatelleeksi,että saatat pyörtyessäsi lyödä päänsä pahasti lattiaan tai johonkin muuhun..voit saada aivotärähdyksen tai kallonmurtuman..Vinkki:näyttele se jos huomiota kaipaat!
no tota
"Vinkki:näyttele se jos huomiota kaipaat!"Sul on rikas mielikuvitus.
Kyllä mä nyt jonku patjan alle laittaisin jos ja kun tekisin sen tahallani.
No mutta
silloin ei ainakaan satuta itseään jos näyttelee pyörtyjää..=)))ps.mulla on vilkas mielikuvitus
Ei ole
...kas kun et muista siitä itse mitään.Muistaakseni alakoulussa sanoivat, että pyörtyy, kun joku lyö oikein kovaa vatsaan. Ei löytynyt koekaniinia, joten vastaus jäi auki. Kerropa sitten, kun olet kokeillut...
hengitä läähättämällä niin kauan
sumenee, ja sitte pidätä hengitystä.se ei ole kivaa
Se ei ole kivaa, älä tahallaan leiki terveydellä. Ensin tulee kylmä ja kuuma hiki, kaikki voima valahtaa pois ei jaksa edes puhua tai pitää silmiä auki, happi ei riitä ja haukot sitä epätoivoisesti, sydän takoo kauhean kovaa. Näkö sumenee ja äänet menevät kaukaisiksi. Siinä iskee vielä paniikki että nyt kuolen. Pyörtyminen ei sitten enää tunnu miltään, kuin nukahtaisi. Ja kun herää olo on pöpperöinen ja aivan voimaton ja heikko ja surkea.Samanlaisen olon voisi ennemmin saada äärirajoille menevästä urheilusuorituksesta.
juuri...
...tuolta minusta tuntui kun pyörryin, ja sitten iskin pääni kivilattiaan. En todellakaan suosittele. Jos ensimmäistä kertaa pyörryt niin et todennäköisesti edes tajua että olet pyörtymässä, olo on vaan hirveä ja todellisuus häviää jonnekin verhon taakse ja yhtäkkiä heräät ja tajuat makaavasi maassa ja muut on hädissään ympärillä. Ei sillä ole mitään tekemistä tuon sun normaalin verensokerin heittelyn kanssa.Jos välttämättä haluat pyörtyä niin kokeile vanhaa kikkaa: vedä korsetti niin tiukalle vyötärön ympärille ettet saa hengitettyä. Takuupyörtyminen.
pomminvarma
konsti on: vedä alahuuli yläkautta niskaan ja nielaiset... KYLLÄ LÄHTEE....oon pyörtyny
Mun mielestä pyörtyminen ei ole kivaa. Kerran liikkatunnilla mun päätä alko särkeen, silmäluomet tuntu raskailta enkä nähny kunnolla. En kuullu mitään ja yhtäkkiä vain tummeni. Soli aika noloo kun vaan yhtäkkiä kaikki on mun ympärillä ja liikanope taputtelee poskeen.kaikin tavoin auttaa.
Ei ollu kyllä yhtään siistii. Enemmänki noloo ku siinä oli ympärillä muitaki ihmisiä näkemäs ku mulla oli silmät melki kokonaan kii ja suu auki ja mä olin varmaan muutenki kalpee ja vammasen näkönen. -.-
Minä olen melkein pyörtynyt.
Olin muiden luokkakavereiden kanssa seurakunnan aamuavauksessa.
Yht´äkkiä minulle tuli ihan hirveä hiki, silmissä pimeni vähän, heikotti.
Se helpotti, kun menin istumaan pulpetille ja otin päälypaidan pois.
Pyörtyminen ei ole yhtään kivaa!!!
Ps. jos haluat pyörtyä, niin jätä aamulla aamupala väliin( tai syö ihan vähän), mene aamuavaukseen, seiso pitkään suorassa saman jalan varassa, niin kyllä pyörryttää.
Kun on pyörtymässä tai alkaa heikottaa, niin tekee mieli alkaa itkemään(ainakin minulla).