Gothic

Lolita

Heips. Mulla olisi pari kysymystä.
Olen ihan ihastunut ns. gothic lolitan tyyliin

33

15161

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nti jns

Hiukset: osta kuitupuntti mitä väriä sitten haluatkin, maksaa noin.11-20e paikasta riippuen, en tiedä teidän porin paikkoja:) mutta kampaamoista
      löydät varmasti.

Sitten vaan otat kaverin ja pyydät
      auttamaan vaikka letittämään sinne tänne lettejä. tai laitat hiukset ponnarille ja otat kuitusiivun mukaan ja kiinnität sen lenkusulla hiustesi joukkoon. Näin saat näppärästi kuidun pois ja voit käyttää uudelleen:)

Kaupathan ovat nyt täynnä romanttisia tyllihameita ja muuta tyyliin sopivaa!Kirppareita ei tietenkään sovi unohtaa:)

• Celes Chere

Gothic Lolita ei todellakaan ole sama asia kuin jotkut pääkaupunkiseuden teinitytöt sinisine hiuksineen. nämä tytöt tuskin edes tietävät mitä koko egl on. Kannattaisikohan sinun perehtyä kyseiseen tyyliin vaikka asiaan omistautuneilla nettisivuilla, jos todella haluat gosuroriksi. GL ei ole pelkkä pukeutumistyyli, vaan myös aate(esimerkiksi japanilaiset lolit eivät kiroile,juo,polta tai muutenkaan käyttäydy törkeästi, sillä koko lolitan ideanahan on olla "söpö") Gothic Lolitaaan kuuluu myös useita alatyylejä, kuten sweet lolita tai neo gothic, johon esim.hiuslisäkkeet olennaisesti kuuluvat. Onnea kuitenkin oman tyylin etsintään. itse löysin lolitan jo vuosia sitten.

• Nimetön
        Celes Chere kirjoitti:

Gothic Lolita ei todellakaan ole sama asia kuin jotkut pääkaupunkiseuden teinitytöt sinisine hiuksineen. nämä tytöt tuskin edes tietävät mitä koko egl on. Kannattaisikohan sinun perehtyä kyseiseen tyyliin vaikka asiaan omistautuneilla nettisivuilla, jos todella haluat gosuroriksi. GL ei ole pelkkä pukeutumistyyli, vaan myös aate(esimerkiksi japanilaiset lolit eivät kiroile,juo,polta tai muutenkaan käyttäydy törkeästi, sillä koko lolitan ideanahan on olla "söpö") Gothic Lolitaaan kuuluu myös useita alatyylejä, kuten sweet lolita tai neo gothic, johon esim.hiuslisäkkeet olennaisesti kuuluvat. Onnea kuitenkin oman tyylin etsintään. itse löysin lolitan jo vuosia sitten.

En ole oikestaan suoraansanoen muuten kiinnostunut tästä tyylistä paitsi pukeutumisen upean pukeutumisenne osalta. Ehkä se on tyylinne raiskaamista, jos minä alkaisin pukeutua niin mutta en käyttäydy kauhean söpösti Mutta mutta.

• huhhhuuh
        Nimetön kirjoitti:

En ole oikestaan suoraansanoen muuten kiinnostunut tästä tyylistä paitsi pukeutumisen upean pukeutumisenne osalta. Ehkä se on tyylinne raiskaamista, jos minä alkaisin pukeutua niin mutta en käyttäydy kauhean söpösti Mutta mutta.

Onko Japani oikeesti enää yhtään cool? Japaniteinit on jo varmaan jo ajat sitten hylännyt koko lolita homman...

• Nimetön
        huhhhuuh kirjoitti:

Onko Japani oikeesti enää yhtään cool? Japaniteinit on jo varmaan jo ajat sitten hylännyt koko lolita homman...

Mut kuka nyt alkasi muodin mukaa tai siis muodin takia pukeutuu gothic lolitaks? En ainakaan mä :o

• älkää väittäkö muuta
        Nimetön kirjoitti:

Mut kuka nyt alkasi muodin mukaa tai siis muodin takia pukeutuu gothic lolitaks? En ainakaan mä :o

NO KAIKKI. heheh, mikä se muka on jos ei muotijuttu? Miten muka niitä just nyt on alkanut vilisemään helsingin kaduille, noita lolitoja? esim. pari vuotta sitten ei näkynyt katukuvassa, mutta nyt ilmestyi uusin Fruits-valokuvakirja ja tuli joku lolita-buumi.

Näkee sen sokeakin.

• Celes Chere
        Nimetön kirjoitti:

Kyllä minuakin hieman ihmetyttää kun Suomeen on iskenyt joku ihmeen Japanibuumi yhtäkkiä. Itse olen kuunnellut jrockia koko ikäni ja hurahtanut animeen jo pikkupenskana.Nyt joka toinen ilmoittaa olevansa hirveä "japanifriikki" ja harmittaa kyllä ihan älyttömästi kun tästä gosurorista on tullut suomessakin tälläinen massamuoti-ilmiö. Japanissahan se sitä on ollut iät ja ajat, mutta lapsellisesti toivoin että edes suomi säästyisi.Toisin kävi:P Olisipa hauska tietää mitä nämä teini gothic lolitat ylipäätänsä tietävät koko asiasta..! No, onneksi tämä villitys menee pois muodista niinkuin kaikki muutkin. Poikkeanpahan sitten massamuodista jälleen:)

• SweetBlackLolita
        Celes Chere kirjoitti:

Kyllä minuakin hieman ihmetyttää kun Suomeen on iskenyt joku ihmeen Japanibuumi yhtäkkiä. Itse olen kuunnellut jrockia koko ikäni ja hurahtanut animeen jo pikkupenskana.Nyt joka toinen ilmoittaa olevansa hirveä "japanifriikki" ja harmittaa kyllä ihan älyttömästi kun tästä gosurorista on tullut suomessakin tälläinen massamuoti-ilmiö. Japanissahan se sitä on ollut iät ja ajat, mutta lapsellisesti toivoin että edes suomi säästyisi.Toisin kävi:P Olisipa hauska tietää mitä nämä teini gothic lolitat ylipäätänsä tietävät koko asiasta..! No, onneksi tämä villitys menee pois muodista niinkuin kaikki muutkin. Poikkeanpahan sitten massamuodista jälleen:)

Onpa kummaa.. Minäkin rakastan näiden gothic lolitojen sievää tyyliä ja kai sitten pukeudunkin tähän tapaan.
        Luulin joskus että jokainen saisi pukeutua miten haluaa, mutta käsitykseni muuttui kun nämä ihmeen puritaanit saapuivat kuvaan.
        Miten joku voi olla sanomassa että tuo ei ole "oikea" gothic lolita? Ja tämä "teini-lolita" juttukin? eikö teini-ikäinen voi pukeutua niin kuin haluaa?
        Mutta se ymmärrän että näitä lolita, jotka pukeutuvat ja käyttäytyvät tämän tyylin tavalla, siksi koska heidän kaverinsakin tekevät niin.
        Ja jos kerran "teini gothic lolitat" eivät tiedä asiasta mitään, niin kerro siitä ystävällisesti heille Celes Chere

• Celes Chere
        SweetBlackLolita kirjoitti:

Onpa kummaa.. Minäkin rakastan näiden gothic lolitojen sievää tyyliä ja kai sitten pukeudunkin tähän tapaan.
        Luulin joskus että jokainen saisi pukeutua miten haluaa, mutta käsitykseni muuttui kun nämä ihmeen puritaanit saapuivat kuvaan.
        Miten joku voi olla sanomassa että tuo ei ole "oikea" gothic lolita? Ja tämä "teini-lolita" juttukin? eikö teini-ikäinen voi pukeutua niin kuin haluaa?
        Mutta se ymmärrän että näitä lolita, jotka pukeutuvat ja käyttäytyvät tämän tyylin tavalla, siksi koska heidän kaverinsakin tekevät niin.
        Ja jos kerran "teini gothic lolitat" eivät tiedä asiasta mitään, niin kerro siitä ystävällisesti heille Celes Chere

Minun puolestani suomen teinit saavat kulkea vaikka perse paljaana ympäriinsä, jos mieli niin tekee, mutta on kai sitten niin kauhea asia jos toivoo ettei omasta tyylistä tule massamuotia?? Tuskinpa esim.cyber tyyliin pukeutuvatkaan toivovat että nuoriso rupeaa matkimaan heitä..?
        Ja jos ollaan sitten niin "puritaaneja"(mikä ihmeen puritaani...?Sehän on uskonnollinen suuntaus..)niin voidaan sanoa etteivät länsimaalaiset ole oikeita gothic lolitoja ja vain japanilaiset tytöt ovat gosuroreja. Ja kyllä, minä mielelläni menen valistamaan räkiviä ja tupakoivia tyttösiä lolitan tavoille.Mikään ei ole niin inhottavan näköistä kuin suloisesti pukeutunut loli räkimässä ympäriinsä ja kiroamassa täyttä kurkkua. Mutta mikäs siinä jos se sinun silmääsi miellyttää.

• Cara Mia
        Celes Chere kirjoitti:

Minun puolestani suomen teinit saavat kulkea vaikka perse paljaana ympäriinsä, jos mieli niin tekee, mutta on kai sitten niin kauhea asia jos toivoo ettei omasta tyylistä tule massamuotia?? Tuskinpa esim.cyber tyyliin pukeutuvatkaan toivovat että nuoriso rupeaa matkimaan heitä..?
        Ja jos ollaan sitten niin "puritaaneja"(mikä ihmeen puritaani...?Sehän on uskonnollinen suuntaus..)niin voidaan sanoa etteivät länsimaalaiset ole oikeita gothic lolitoja ja vain japanilaiset tytöt ovat gosuroreja. Ja kyllä, minä mielelläni menen valistamaan räkiviä ja tupakoivia tyttösiä lolitan tavoille.Mikään ei ole niin inhottavan näköistä kuin suloisesti pukeutunut loli räkimässä ympäriinsä ja kiroamassa täyttä kurkkua. Mutta mikäs siinä jos se sinun silmääsi miellyttää.

Krro meille, jos tiedät jotain. Kerro kaikki lolitasta

• Celes Chere
        Cara Mia kirjoitti:

Krro meille, jos tiedät jotain. Kerro kaikki lolitasta

Gosurorin määritelmä löytynee selkeimmin esim. sivulta www.morbidoutlook.com. Se on hyvin pelkistetty, mutta asiallinen selostus tyylistä. Paljon kuvia mm. gothic,punk ja sweet lolitasta löytyy avant gauchen sivuilta.

• Mie^
        Celes Chere kirjoitti:

Gosurorin määritelmä löytynee selkeimmin esim. sivulta www.morbidoutlook.com. Se on hyvin pelkistetty, mutta asiallinen selostus tyylistä. Paljon kuvia mm. gothic,punk ja sweet lolitasta löytyy avant gauchen sivuilta.

..mitä hiton järkeä tässä taas on? Kaikki tyylit on jossain vaiheessa "muodissa", se on väistämätöntä. Nämä "teinit" haluavat kokeilla uutta, mutta pian se on jo vanha juttu. Ei kukaan näitä tyylejä omista, eli antaa kaikkien pukeutua miten halua. Pitääkö kaikesta tehdä taas niin iso numero.. Huoh.

• Madame Tarantula
        Celes Chere kirjoitti:

Anteeksi. Olen nyt sellainen puritaani/puristi mikälie whateva.

- Ei sotketa EGLiä tähän. Se on Manan vaatemallisto.
        - Pliis, sano joko Gothic Lolita tai gosurori. Älä viskele niitä sattumanvaraisesti tekstiin.
        - Lolita EI OLE aate. Joillekin se on pukeutumistyyli ja joillekin elämäntyyli. (BTW, monet japanilaiset Lolitat kyllä polttavat, koska eivät vain osaa lopettaa.)
        - Sweet Lolita ja Neo Gothic eivät ole Gothic Lolitan alatyylejä. LOLITA on tässä tapauksessa se tyyli, johon nämä alatyylit kuuluvat (Sweet, Gothic, Classic, etc.)
        - Neo Gothic ei ole Lolitan alatyyli. Piste.

Anteeksi taas, olen kamalan pahoillani kun tuli viisasteltua. Lyö turpiin vaan, jos siltä tuntuu.

P.S. Helsingissä liikkuu kyllä ihan asiallistakin Lolita porukkaa. Esim. foorumi Enfant Terriblen väkeä.

• rydia
        Madame Tarantula kirjoitti:

Anteeksi. Olen nyt sellainen puritaani/puristi mikälie whateva.

- Ei sotketa EGLiä tähän. Se on Manan vaatemallisto.
        - Pliis, sano joko Gothic Lolita tai gosurori. Älä viskele niitä sattumanvaraisesti tekstiin.
        - Lolita EI OLE aate. Joillekin se on pukeutumistyyli ja joillekin elämäntyyli. (BTW, monet japanilaiset Lolitat kyllä polttavat, koska eivät vain osaa lopettaa.)
        - Sweet Lolita ja Neo Gothic eivät ole Gothic Lolitan alatyylejä. LOLITA on tässä tapauksessa se tyyli, johon nämä alatyylit kuuluvat (Sweet, Gothic, Classic, etc.)
        - Neo Gothic ei ole Lolitan alatyyli. Piste.

Anteeksi taas, olen kamalan pahoillani kun tuli viisasteltua. Lyö turpiin vaan, jos siltä tuntuu.

P.S. Helsingissä liikkuu kyllä ihan asiallistakin Lolita porukkaa. Esim. foorumi Enfant Terriblen väkeä.

..ihmiset rauhoittua:) Liekkö tuolla nyt niin väliä miksi sitä tyyliä kutsuu.Gosuloli,gosurori,gootti lolita,gothic lolita, roriita, egl..ynm. Jokainen kutsuu siksi miksi haluaa. Ei ruveta liian tarkaksi tälläisten asioiden suhteen.
        Hmm...minun mielestäni tätä egl nimikettä taidetaan käyttää ihan yleisestikkin nykyään..? Siis, Mana-sama sen lanseerasi Moi-Meme-Moitiellaan, mutta nykyisin esim. Putumayo,Victorian Maiden,Metamorphose Temps de Fillekin sitä käyttävät.Ainakin nettisivujensa perusteella.

Heyyy..liikkuu sitä enfant terriblen väkeä muuallakin kuin helsingissä;)*krhm*

• Madame Tarantula
        rydia kirjoitti:

..ihmiset rauhoittua:) Liekkö tuolla nyt niin väliä miksi sitä tyyliä kutsuu.Gosuloli,gosurori,gootti lolita,gothic lolita, roriita, egl..ynm. Jokainen kutsuu siksi miksi haluaa. Ei ruveta liian tarkaksi tälläisten asioiden suhteen.
        Hmm...minun mielestäni tätä egl nimikettä taidetaan käyttää ihan yleisestikkin nykyään..? Siis, Mana-sama sen lanseerasi Moi-Meme-Moitiellaan, mutta nykyisin esim. Putumayo,Victorian Maiden,Metamorphose Temps de Fillekin sitä käyttävät.Ainakin nettisivujensa perusteella.

Heyyy..liikkuu sitä enfant terriblen väkeä muuallakin kuin helsingissä;)*krhm*

Menin sortamaan terriblen ei-pääkaupunkiseutulaista väkeä. Tyhmä minä. *läppäsee otsaansa* Kyllä niitä asiallisia Lolitoja liikkuu muuallakin.

Ja kyllähän ne ovat alkaneet sitä EGL-sanaa käyttämään niin kuin sanoit, mutta mielestäni on kuitenkin harmittavaa kun EGL ja Gothic Lolita sekoitetaan keskenään. Tai, että niitä käytetään synonyymeinä, koska ne eivät ole. Eiväteiväteivät. *intän*
        Ja niistä nimityksistä: nuo kaikki kyllä kelpaavat tätä gootimpaa lolitaa kuvaamaan, sitä vain yritin sanoa, että pysyisi yhdessä nimessä eikä selittäisi, että: "Gotsuloli söi pokkia gothic lolita tyylisessä mekossaan roriita ystäviensä kanssa, joilla oli myös gosurori mekot." Ihan vain selvyyden vuoksi. Tyhmemmät ihmiset(esim. minä) saattaa mennä ymmälleen.

• hyviä kuvia
        Nimetön kirjoitti:

http://www.hel-looks.com/

• Lollypop

Haluaisin neuvoa miten voisi löytää suomesta Sweet Lolita tyyliä minulla on nääs jo Backsteeristä tilattu Gothic lolia mutta haluaisin olla mieluummin Sweet lolita joten tietääkö joku mistä löytäisi Sweet Lolita tyyliä vinkkejä otetaan vastaan

• amagasa
        Lollypop kirjoitti:

Haluaisin neuvoa miten voisi löytää suomesta Sweet Lolita tyyliä minulla on nääs jo Backsteeristä tilattu Gothic lolia mutta haluaisin olla mieluummin Sweet lolita joten tietääkö joku mistä löytäisi Sweet Lolita tyyliä vinkkejä otetaan vastaan

pakko mainostaa kun näin viestisi :D
        minulla on pieni sweet/gothic lolita nettikauppa, tällä hetkellä melko pieni valikoima mutta yritän lisäillä aina kun kerkeän n__n;;

www.sweet-sweet-shop.com

• TEINI_LOLITA
        Celes Chere kirjoitti:

Olen 14-vuotias ja niin sanotusti "teini lolita". Pukeutun enimmäkseni EGL:ään enkä kiroile, juo, polta ja yritän käyttäytyä mahdollisimman hyvin. Kuuntelen jrockia jne. Ihmisten ei aina pidä ajatella kaikista teineistä
        "teini lolita", jotkut eivät pukeudu vain muodin mukaan ja on paljonkin "ei-teinejä lolitoja" jotka pukeutuvat muodin mukaan..

• TEINI_LOLITA
        TEINI_LOLITA kirjoitti:

Olen 14-vuotias ja niin sanotusti "teini lolita". Pukeutun enimmäkseni EGL:ään enkä kiroile, juo, polta ja yritän käyttäytyä mahdollisimman hyvin. Kuuntelen jrockia jne. Ihmisten ei aina pidä ajatella kaikista teineistä
        "teini lolita", jotkut eivät pukeudu vain muodin mukaan ja on paljonkin "ei-teinejä lolitoja" jotka pukeutuvat muodin mukaan..

Japanissa lolita tyyliin pukeutuvat "teinit".

• Sweet-sweet<3
        Lollypop kirjoitti:

Oletko jo vilkaissut sivua www.sweet-sweet-shop.com ?? : 3
        Sieltä löytyy mm. Gothic/sweet loli vaatteitaa melkoisen halpaan hintaan ja on luotettava myyjä, tiedän kun sieltä olen tilannut ;)

• ompelia
        Lollypop kirjoitti:

mulla on huuto.netissä tekemiäni vaatteta myynnissä. käväse kattomas jos kiinnostaa =)

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?sellstyle=K&classification=0&status=N&stype=A&tits=&seller=011083&bidder=&location=&odir=A&cat=%&start=0&num=50

• Nekolin

Hei!
      Olen itsekin porista ja rakastan Gothoc lolita vaatteita! ne vaan ovat niin kalliita ettei äiti anna mun hankkia sellasii! =( mutta joskus kyllä =) missä päin poria asustelet..?
      lähetä ihmeessä sähklöpostia tai mesessä voidaan keskustella...=) olenkin ystävä tarpeessa jos susta vaikka sais sellase... =) [email protected]

• Henirock

Hyvä halpa vinkki olisi tälläinen, että osta sukka nauha xD se on aivan kuin gtl lolitoilla. ja ne menevät kaulaan ja ne ovat yli söpjä ja pitsisiä. eikä maksa kuin 8-10e

• Toraboruta

En tiedä onko tästä enää kauheasti apua, mutta itse ainakin katselen huutonetistä ja kaikenlaisista kirpputoreista yms. mekkoja, siellä voisi olla halpoja. Ystäväni tilaavat suoraa japanista mekkonsa , joka on todella kallista.

tv: Gothic lolita

• mortabellassa

Törmäsin yhteen nettikauppaan, jossa on jotain lolita-asuja. Itse en sellaisista tykkää, mutta jollakin muulla ne on ihan okei. Mortabella oli kaupan nimi muistaakseni.

• huuto.netissä

• Minä vain

En nyt miksikään lolitaksi ainakaan lähiaikoina ala ryhtymään, mutta muutama asia kiinnostaisi kovasti :)

Pukeudutteko te lolitat kouluunkin lolitoiksi?

Pukeudutteko se myös silleen "tavallisesti"?

Kiitos jos vastaatte! :D

• tuleva loli

Hmm, toivottavasti tämäkin vastaus kelpaa, vaikka vasta kesällä ryhdyn lolitaksi, kun on paremmat ilmat. Enkä muuten ryhdy lolitaksi koska se on nyt muka "in", vaan koska oikeasti rakastan tyyliä ja olen kiinnostunut Japanista. Jopa opettelen kieltä netistä ja kirjoista.

1. Kouluunkin aion kyllä lolitaksi pukeutua, riippumatta siitä mitä muut sanovat.

2."Tavallisesti" aion pukeutua kun hameeni ovat pesussa, sillä en ole niin rikas, että ostaisin montaa hametta. Myöskin silloin tulee pukeuduttua "tavallisesti" kun on liian kylmä hameisiin ja mekkoihin.

• Mangaaaaa
        tuleva loli kirjoitti:

Hmm, toivottavasti tämäkin vastaus kelpaa, vaikka vasta kesällä ryhdyn lolitaksi, kun on paremmat ilmat. Enkä muuten ryhdy lolitaksi koska se on nyt muka "in", vaan koska oikeasti rakastan tyyliä ja olen kiinnostunut Japanista. Jopa opettelen kieltä netistä ja kirjoista.

1. Kouluunkin aion kyllä lolitaksi pukeutua, riippumatta siitä mitä muut sanovat.

2."Tavallisesti" aion pukeutua kun hameeni ovat pesussa, sillä en ole niin rikas, että ostaisin montaa hametta. Myöskin silloin tulee pukeuduttua "tavallisesti" kun on liian kylmä hameisiin ja mekkoihin.

Skirts , http://www.taikanuttu.fi/index.php?cPath=47_51

• mieke

Itse en pukeudu kouluun loleihin ainakaan erityisen usein, sillä en pidä lolitaa erityisen käytännöllisenä koulutyylinä. Mutta samahan pätee myös tyylin synnyinmaassa Japanissa, jossa arkipukeutumista rajoittavat koulupuvut. Itselläni loleilu on siis samanlaista kuin Japanissa, eli lähinnä sunnuntaihuveja. Pukeudun arkisin kouluun siis tavisvaatteisiin, mutta tavistyylistänikin löytyy söpöilyä. Tavistyylini on hieman otome- ja vintagehenkinen. Käytän paljon paitapuseroita, neuleita, koruja, hiuskoristeita yms.

• akachan

Jos haluaa japanilaisia matkia, heiltähän tämä lolitajuttu on suomeenkin rantautunut, niin he pukeutuvat muuten NORMAALISTI mutta kerran viikossa (about) irroittelevat sitten pukeutuen lolitoiksi tai kukin miksikin ikinä. Ei japanilaiset lolitatkaan koulussa pyöri lolitavaatteissa :OO Miksi sitten suomalaiset llolitat kun kuitenkin matkivat "aitoja japanilaisia?" :DD Meidän luokalla ainakin oli japanissa yksi lolita ja hän oli hyvinkin normaali kaikin puolin. Ja siitä kiroilujutusta, tupakanpoltosta ym. Niin eivät japanilaiset naiset muutenkaa "saisi" tehdä sellaista, se on "pahisten" puuhaa siellä. Naisten pitää olla pieniä kilttejä sieviä ja turpa kiinni jos ei oo mieheltään lupaa, sen opin ja sitä kammoksuin.

'Kannattaa vierailla japanissa että ymmärtää vähän paremmin ;)

Ja vielä asiasta kuudenteen, huutonetissä myynnissäniitä "oikeita lolitamerkkejä" vaikka mitäs sen on väliä vaikka joku tavaransa hankkisikin esim backstreetiltä.... Onko sitten lolitat jotka hankkivat koruja,henkseleitä tms henkkamaukasta niin YÄÄÄk puoli henkkamaukka-loleja? :DDD Naurettavaa :P

• kuroinu
        akachan kirjoitti:

Jos haluaa japanilaisia matkia, heiltähän tämä lolitajuttu on suomeenkin rantautunut, niin he pukeutuvat muuten NORMAALISTI mutta kerran viikossa (about) irroittelevat sitten pukeutuen lolitoiksi tai kukin miksikin ikinä. Ei japanilaiset lolitatkaan koulussa pyöri lolitavaatteissa :OO Miksi sitten suomalaiset llolitat kun kuitenkin matkivat "aitoja japanilaisia?" :DD Meidän luokalla ainakin oli japanissa yksi lolita ja hän oli hyvinkin normaali kaikin puolin. Ja siitä kiroilujutusta, tupakanpoltosta ym. Niin eivät japanilaiset naiset muutenkaa "saisi" tehdä sellaista, se on "pahisten" puuhaa siellä. Naisten pitää olla pieniä kilttejä sieviä ja turpa kiinni jos ei oo mieheltään lupaa, sen opin ja sitä kammoksuin.

'Kannattaa vierailla japanissa että ymmärtää vähän paremmin ;)

Ja vielä asiasta kuudenteen, huutonetissä myynnissäniitä "oikeita lolitamerkkejä" vaikka mitäs sen on väliä vaikka joku tavaransa hankkisikin esim backstreetiltä.... Onko sitten lolitat jotka hankkivat koruja,henkseleitä tms henkkamaukasta niin YÄÄÄk puoli henkkamaukka-loleja? :DDD Naurettavaa :P

myynnssä huutonetissä lolivaatteita:

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?sellstyle=K&classification=0&status=N&stype=A&tits=&seller=kermanekku&bidder=&location=&odir=A&cat=%&start=0&num=50

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      46
      3623
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      35
      2347
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      80
      2276
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      57
      2181
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      25
      1605
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      64
      1532
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1437
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      55
      993
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      977
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      859
    Aihe