Isot rinnat - mistä liivit?

myös 75F

Hei!

Huomasin täällä aikaisempiakin keskusteluja suurten rintojen aiheuttamista ongelmista, mutta koska keskustelut olivat jo melko vanhoja, halusin aloittaa aivan uuden keskustelun.

Kysymykseni kuuluu: Mistä tämmöinen 75F-kokoinen nuori nainen voisi löytää kauniita liivejä? Olisi tietenkin aivan lottovoitto, jos liivit olisivat edulliset! Kävin Helsingin Funky Ladyssa Fredalla jokin aika sitten, mutta mikään rekeissä roikkuvista liiveistä ei saanut minua kiinnostumaan! Haluaisin, että liivit olisivat nuorekkaat ja söpöt. Ei siis pelkkää läpinäkyvää pitsiä tai puuterivärejä... Funky Ladyn valikoima tuntui aika "keski-ikäiseltä" ... =/

Kertokaa myös ihmeessä, jos olette löytäneet jostakin isojen kuppikokojen liivejä, joissa on vaihdettavat olkaimet! Haluaisin minäkin pitää joskus toppeja, joissa on vain ohkaiset naruolkaimet! Kaikki liivit vaan ovat niin karsean näköisiä, etten kehtaisi kulkea julkisilla paikoilla, jos liivit näkyisivät vähänkin topin alta. Nykymuoti kun suosii vain miniminimallisia toppeja. Ja olisihan se kiva mennä baariin jossain muussa kuin villapaidassa...

Lindexistä löytyi vielä aikaisemmin tänä vuonna yksi malli, josta kuppikoko ylti F:ään asti. Niitä liivejä minulla onkin jo neljät... Muista halvemmista liikkeistä on isojen kuppikokojen liivejä turha hakea, ja nyt Lindexkin on lopettanut kokonaan isot koot. Eikun, anteeksi, kyllähän siellä isoja kokoja on, mutta ne ovat sitten 90F ja siitä ylöspäin.

Kiitoksia jo etukäteen avustanne. Alan todellakin olla pulassa.

111

41445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      mene kauppaan jossa myydään pelkkiä naisten alusvaatteita... jos ei sielä ole niin käske niiden tilata..

      • Ruotsista.....

        Katsoppa www.tradera.se niin sieltä löydät halvalla rintaliivejä ja bikineitä . Joskus on 1 kruunulla myytävänä uusia rintaliivejä . Myyjät lähettää suomeenkin .


    • Sanna

      Suosittelen sinulle lämpimästi lähintä Stockmannia. Täällä Oulussa Stockan valikoimista löytyy kuppikokoja aina G:n asti.

      Itse kävin vasta ostamassa uudet liivit, luulin kokoni olevan 80C/D, mutta kuinka väärässä olikaan :) Minulla oli asiantunteva myyjä apunani, joka toi minulle liivejä ja kokoja sovitettaviksi. Sopivat liivit, joita sitten ostin, olivat kokoa 75F. En ole koskaan tajunnut olevani näin isopovinen, tähän asti kun tuo C tai D on riittänyt. Mutta tällainen tämä rinnakkaiskokojen ihmeellinen maailma on.

      Liivit joita minä ostin maksoivat 80e (kalliit!!!) mutta ne olivat laadukkaat, erittäin kauniit ja sopivat niin juhlaan kuin arkeen. Vastaavia liivejä näytti olevan noin kolmestakympistä ylöspäin ja mallivalikoima oli laaja. Löytyi kaikkea collegerintsikoista pitsirintsikoihin.

      • myös 75F

        Pitääpä mennä hätyyttämään stockan myyjiä. Kun yksikseni hyllyjen välissä pyörin, tuntuu ettei sieltä oikeita kokoja löydy millään. =/
        Ja jos helsingissä ei tärppää, lähden ouluun! :)
        Kiitos avustasi. :)


      • Minnu
        myös 75F kirjoitti:

        Pitääpä mennä hätyyttämään stockan myyjiä. Kun yksikseni hyllyjen välissä pyörin, tuntuu ettei sieltä oikeita kokoja löydy millään. =/
        Ja jos helsingissä ei tärppää, lähden ouluun! :)
        Kiitos avustasi. :)

        Lindexistä minäkin olen liivini
        ostanut! Kummallista kyllä, kaikki hienot gossardit ja muut ovat olleet paljon huonompia
        päällä kuin lindexin 12 euron liivit! mulla on myös tapana ostaa 2-3 paria samoja liivejä jos sieltä joku hyvä malli joskus löytyy!

        Stockmann on hyvä, mutta kyllä ihan tavallisissa alusvaateliikkeissäkin näyttää olevan ihan kivat valikoimat.
        Samoin kappahlilla!


      • myös 75F
        Minnu kirjoitti:

        Lindexistä minäkin olen liivini
        ostanut! Kummallista kyllä, kaikki hienot gossardit ja muut ovat olleet paljon huonompia
        päällä kuin lindexin 12 euron liivit! mulla on myös tapana ostaa 2-3 paria samoja liivejä jos sieltä joku hyvä malli joskus löytyy!

        Stockmann on hyvä, mutta kyllä ihan tavallisissa alusvaateliikkeissäkin näyttää olevan ihan kivat valikoimat.
        Samoin kappahlilla!

        Sori nyt vaan mutta IKINÄ en ole löytänyt f-kupin liivejä kappahlilta tai seppälästä esimerkiksi. lindexissä F-kupin liivejä on tosi harvoin, varsinkin pienemmillä ympäryksillä.


      • myös 75F

        ... ei kuulemma ole F-kuppia isompia liivejä. Pyysin myyjää tuomaan minulle kaikki 75F-liivit. näissä monissa oli aika löysän tuntuinen ympärys ja kun kysyin pienempää ympärystä ja suurempaa kuppikokoa, myyjä totesi ettei heillä ole. Pitää toivoa, että Oulussa on eri valikoimat. Käyn siellä kyllä jouluna, niin tuleepa tsekattua sekin. :)


      • 14
        Minnu kirjoitti:

        Lindexistä minäkin olen liivini
        ostanut! Kummallista kyllä, kaikki hienot gossardit ja muut ovat olleet paljon huonompia
        päällä kuin lindexin 12 euron liivit! mulla on myös tapana ostaa 2-3 paria samoja liivejä jos sieltä joku hyvä malli joskus löytyy!

        Stockmann on hyvä, mutta kyllä ihan tavallisissa alusvaateliikkeissäkin näyttää olevan ihan kivat valikoimat.
        Samoin kappahlilla!

        nyt puhutaan kupin F liiveistä. mene muualle noine halpahalleinesi, hyvä että niistä edes d:tä löytyy!


      • Luontoäitionilkeä

        Mistäs sitten kun rintojen koko on jopa yli G? G 85 kokoa itse käytän, kun en isompia ole löytänyt ja nämä ovat ihan tavalliset valkoiset liivit. Anttilasta muuten ostetut. H kuppikokoa en ole päässyt kokeilemaan, mutta olisi varmaankin sopivampi.


      • mummon mussu
        myös 75F kirjoitti:

        Pitääpä mennä hätyyttämään stockan myyjiä. Kun yksikseni hyllyjen välissä pyörin, tuntuu ettei sieltä oikeita kokoja löydy millään. =/
        Ja jos helsingissä ei tärppää, lähden ouluun! :)
        Kiitos avustasi. :)

        lennä Turkuun, täälläkin on stokka. Aina kannattaa ensin soittaa ja kysyä, mahdollisesti jopa varata. Myös Hämeenlinnassa on hyvä liivikauppa, lähellä toria.


    • FF80

      www.bravissimo.com

      • myös 75F

        Milläs sovitat netistä tilattavia liivejä? En ole ikänä ostanut liivejä niitä sovittamatta (ellei kotoa löydy toiset identtiset), enkä niin aio jatkossakaan tehdä. Monet liivit nimittäin joutuu hylkäämään huonon istuvuuden takia. Mistä siis voi tietää mikä liivi on hyvä päällä kun netistä plaraa? Entä jos liivit ovat huonot? Miten hoituu palautus? Ja jos tilaa 30 punnan liivit, niin paljonko hintaa tulee postituskulujen kanssa euroissa? (Aika paljon) ... Ja vielä vihoviimeiseksi kiusaksi: Minulla ei ole aavistustakaan mitä kokoa olen noissa kokotaulukoissa, joissa mitta rintojen alta ilmoitetaan tuumina(?).

        Harmillistahan tämä on, kun netistä kuitenkin saisi tilattua upeita liivejä. Mutta minulla ei kyllä ole varaa virheostoksiin.


      • Ruusu G
        myös 75F kirjoitti:

        Milläs sovitat netistä tilattavia liivejä? En ole ikänä ostanut liivejä niitä sovittamatta (ellei kotoa löydy toiset identtiset), enkä niin aio jatkossakaan tehdä. Monet liivit nimittäin joutuu hylkäämään huonon istuvuuden takia. Mistä siis voi tietää mikä liivi on hyvä päällä kun netistä plaraa? Entä jos liivit ovat huonot? Miten hoituu palautus? Ja jos tilaa 30 punnan liivit, niin paljonko hintaa tulee postituskulujen kanssa euroissa? (Aika paljon) ... Ja vielä vihoviimeiseksi kiusaksi: Minulla ei ole aavistustakaan mitä kokoa olen noissa kokotaulukoissa, joissa mitta rintojen alta ilmoitetaan tuumina(?).

        Harmillistahan tämä on, kun netistä kuitenkin saisi tilattua upeita liivejä. Mutta minulla ei kyllä ole varaa virheostoksiin.

        Tietyt liivivalmistajat ovat mallityypeiltään niin luotettavia, että kun kerran löydät oikean kokosi, se pätee myös saman valmistajan muihin liiveihin. Erittäin hyvä esimerkki ovat mm. PrimaDonna ja Fantasie.

        Netistä tilattavat liivit sovitat siis kotona. Itse olen tilannut netistä ( Bravissimo.com) jo pari vuotta ja joutunut palauttamaan vain alussa. Jos kokosi on 75F olet tuumakoossa 34E tai 34F, kokokuppisissa liiveissä ehkä jopa 34DD. Sääntö on, että mitä niukempi liivi ( push-up tai balconette) sitä varmemmin kannattaa ottaa isompi koko ettei tule ei-toivottua pursuamisilmiötä.

        Kun palautat Suomesta Enkkuihin, maksat palautuspaketin postimaksun, eli n. 4,50€. Jos tilaat tilalle jotain muuta tai vaihdat vain kokoa, et maksa uudesta lähetyksestä enää posti- ja käsittelymaksua ( 4-8 €). Jos liivit maksavat 30£, se on n. 45 € johon postituskulut ( mulla aina 6€ eli yhteissumma 51€. Saman verran maksan joka tapauksessa Fantasiesta tai Freyasta, joita pääasiassa Enkuista tilaan.

        Jos et ole tyytyväinen tilaamiisi liiveihin, ne saa palauttaa vaikka ne olisivat olleet oikeankokoisetkin. Kunhan liivit ovat ehjät, käyttämättömät ja laput paikoillaan, mitään ei kysytä ja rahat tulevat takaisin. Kokeiltu on.

        Kokotaulukoita löytyy erittäin hyvä Figleaves.com:in sivuilta, sieltä alapalkista "sizes"-kohdasta. Katsoin itse ekan kerran juuri sieltä. 70G on tuumissa 32FF, sulla siis 34E tai F.


      • myös 75F
        Ruusu G kirjoitti:

        Tietyt liivivalmistajat ovat mallityypeiltään niin luotettavia, että kun kerran löydät oikean kokosi, se pätee myös saman valmistajan muihin liiveihin. Erittäin hyvä esimerkki ovat mm. PrimaDonna ja Fantasie.

        Netistä tilattavat liivit sovitat siis kotona. Itse olen tilannut netistä ( Bravissimo.com) jo pari vuotta ja joutunut palauttamaan vain alussa. Jos kokosi on 75F olet tuumakoossa 34E tai 34F, kokokuppisissa liiveissä ehkä jopa 34DD. Sääntö on, että mitä niukempi liivi ( push-up tai balconette) sitä varmemmin kannattaa ottaa isompi koko ettei tule ei-toivottua pursuamisilmiötä.

        Kun palautat Suomesta Enkkuihin, maksat palautuspaketin postimaksun, eli n. 4,50€. Jos tilaat tilalle jotain muuta tai vaihdat vain kokoa, et maksa uudesta lähetyksestä enää posti- ja käsittelymaksua ( 4-8 €). Jos liivit maksavat 30£, se on n. 45 € johon postituskulut ( mulla aina 6€ eli yhteissumma 51€. Saman verran maksan joka tapauksessa Fantasiesta tai Freyasta, joita pääasiassa Enkuista tilaan.

        Jos et ole tyytyväinen tilaamiisi liiveihin, ne saa palauttaa vaikka ne olisivat olleet oikeankokoisetkin. Kunhan liivit ovat ehjät, käyttämättömät ja laput paikoillaan, mitään ei kysytä ja rahat tulevat takaisin. Kokeiltu on.

        Kokotaulukoita löytyy erittäin hyvä Figleaves.com:in sivuilta, sieltä alapalkista "sizes"-kohdasta. Katsoin itse ekan kerran juuri sieltä. 70G on tuumissa 32FF, sulla siis 34E tai F.

        Kiitos vastauksistasi!
        Pitää katsella jos uskaltautuisin jotakin tilaamaan. :)


      • Kiitollinen.
        Ruusu G kirjoitti:

        Tietyt liivivalmistajat ovat mallityypeiltään niin luotettavia, että kun kerran löydät oikean kokosi, se pätee myös saman valmistajan muihin liiveihin. Erittäin hyvä esimerkki ovat mm. PrimaDonna ja Fantasie.

        Netistä tilattavat liivit sovitat siis kotona. Itse olen tilannut netistä ( Bravissimo.com) jo pari vuotta ja joutunut palauttamaan vain alussa. Jos kokosi on 75F olet tuumakoossa 34E tai 34F, kokokuppisissa liiveissä ehkä jopa 34DD. Sääntö on, että mitä niukempi liivi ( push-up tai balconette) sitä varmemmin kannattaa ottaa isompi koko ettei tule ei-toivottua pursuamisilmiötä.

        Kun palautat Suomesta Enkkuihin, maksat palautuspaketin postimaksun, eli n. 4,50€. Jos tilaat tilalle jotain muuta tai vaihdat vain kokoa, et maksa uudesta lähetyksestä enää posti- ja käsittelymaksua ( 4-8 €). Jos liivit maksavat 30£, se on n. 45 € johon postituskulut ( mulla aina 6€ eli yhteissumma 51€. Saman verran maksan joka tapauksessa Fantasiesta tai Freyasta, joita pääasiassa Enkuista tilaan.

        Jos et ole tyytyväinen tilaamiisi liiveihin, ne saa palauttaa vaikka ne olisivat olleet oikeankokoisetkin. Kunhan liivit ovat ehjät, käyttämättömät ja laput paikoillaan, mitään ei kysytä ja rahat tulevat takaisin. Kokeiltu on.

        Kokotaulukoita löytyy erittäin hyvä Figleaves.com:in sivuilta, sieltä alapalkista "sizes"-kohdasta. Katsoin itse ekan kerran juuri sieltä. 70G on tuumissa 32FF, sulla siis 34E tai F.

        Olet ihana ihminen! Kiitos, kun olet kirjoittanut selkeän hyvän vastauksen, josta on iloa monelle!


    • löytyy

      Tilaan kaikki liivini www.figleaves.com tai www.brastop.com. Figleaves toimittaa ilmaiseksi. Ykkös suosikkini on Fantasien smoothin balconette.

      • jos uskallusta riittää

        Minä taas tykkään Gossardista. En ole ikinä sellaisia omistanut, mutta kokeilin Sokoksella 85C:tä jotka tuntuivat hyvältä, kuppi vain pursusi paljonkin yli.

        Ongelma on se, että kokoni on 85 D/E. Ja postimyynnissä on vain kokoon 80 asti. Kuppeja kyllä löytyisi pitkällekin... Eräs eriskoisalusvaateliike tarjoutui tilaamaan, mutta koska ne olisi sitten ollut pakko ostaa, ja hintakin oli opiskelijalle päätähuimaava, 60e, niin en uskaltanut tilata kun ei ollut mahdollisuutta sovittaa. Ei viitsi maksaa mahdollisesti liian pienistä/isoista liiveistä noin paljon.

        Nyt vituttaa kun istun tunnilla ja liian pienet rintsikat ahdistaa. Omistan tällä hetkellä ainoastaan yhdet täysin istuvat rintsikat, jotka ovat siinä kunnossa että olisi pitänyt heittää roskiin jo aikoja sitten. Mutta kun ei parempia ole tiedossa... :( Nyt päällä juuri ostetut lindexin 85D Balconetet ja ahdistaa helvetisti.


      • Lissu
        jos uskallusta riittää kirjoitti:

        Minä taas tykkään Gossardista. En ole ikinä sellaisia omistanut, mutta kokeilin Sokoksella 85C:tä jotka tuntuivat hyvältä, kuppi vain pursusi paljonkin yli.

        Ongelma on se, että kokoni on 85 D/E. Ja postimyynnissä on vain kokoon 80 asti. Kuppeja kyllä löytyisi pitkällekin... Eräs eriskoisalusvaateliike tarjoutui tilaamaan, mutta koska ne olisi sitten ollut pakko ostaa, ja hintakin oli opiskelijalle päätähuimaava, 60e, niin en uskaltanut tilata kun ei ollut mahdollisuutta sovittaa. Ei viitsi maksaa mahdollisesti liian pienistä/isoista liiveistä noin paljon.

        Nyt vituttaa kun istun tunnilla ja liian pienet rintsikat ahdistaa. Omistan tällä hetkellä ainoastaan yhdet täysin istuvat rintsikat, jotka ovat siinä kunnossa että olisi pitänyt heittää roskiin jo aikoja sitten. Mutta kun ei parempia ole tiedossa... :( Nyt päällä juuri ostetut lindexin 85D Balconetet ja ahdistaa helvetisti.

        Mulla on koko 85/Eenkä marketeista yms.saa minkäänlaisia liivejä. Olen käyttänyt Bravissimoa ja saanut hyviä liivejä, kalliita kieltämättä.
        Mene kyllä ainakin Stockalla on isojakin liivejä. Turha tuhlata rahojaan huonoihin, jotka kiristää ja ahdistaa.


      • Lissu
        jos uskallusta riittää kirjoitti:

        Minä taas tykkään Gossardista. En ole ikinä sellaisia omistanut, mutta kokeilin Sokoksella 85C:tä jotka tuntuivat hyvältä, kuppi vain pursusi paljonkin yli.

        Ongelma on se, että kokoni on 85 D/E. Ja postimyynnissä on vain kokoon 80 asti. Kuppeja kyllä löytyisi pitkällekin... Eräs eriskoisalusvaateliike tarjoutui tilaamaan, mutta koska ne olisi sitten ollut pakko ostaa, ja hintakin oli opiskelijalle päätähuimaava, 60e, niin en uskaltanut tilata kun ei ollut mahdollisuutta sovittaa. Ei viitsi maksaa mahdollisesti liian pienistä/isoista liiveistä noin paljon.

        Nyt vituttaa kun istun tunnilla ja liian pienet rintsikat ahdistaa. Omistan tällä hetkellä ainoastaan yhdet täysin istuvat rintsikat, jotka ovat siinä kunnossa että olisi pitänyt heittää roskiin jo aikoja sitten. Mutta kun ei parempia ole tiedossa... :( Nyt päällä juuri ostetut lindexin 85D Balconetet ja ahdistaa helvetisti.

        että mene palvelevaan liivikauppaan tarkistuttamaan kokosi! Voi olla, että 90/D olisi sinulle kuitenkin parempi.


      • jo liian iso
        Lissu kirjoitti:

        että mene palvelevaan liivikauppaan tarkistuttamaan kokosi! Voi olla, että 90/D olisi sinulle kuitenkin parempi.

        Älä naurata? 90D on ihan järkyn iso! Kävin liiviliikkeessä mittauttamassa itseni ja nainen totesi ettei ainakaan ikinä 90! Hänen mielestään olisin voinut ihan hyvin käyttää tuota 80E:tä, mutta itse tykkään hieman löysemmistä rintsikoista. Mutta 90 olisi jo sellainen että eihän se edes päällä pysyisi!


      • Lissu
        jo liian iso kirjoitti:

        Älä naurata? 90D on ihan järkyn iso! Kävin liiviliikkeessä mittauttamassa itseni ja nainen totesi ettei ainakaan ikinä 90! Hänen mielestään olisin voinut ihan hyvin käyttää tuota 80E:tä, mutta itse tykkään hieman löysemmistä rintsikoista. Mutta 90 olisi jo sellainen että eihän se edes päällä pysyisi!

        että monet käyttää liian pieniä liivejä, kun eivät tiedä oikeita kokoja! Ja liivimerkeissäkin on eroja. Minun normaalikokoni on 85E, mutta joskus on joku malli ollu sopiva koossa 90 D... En todellakaan tarkoittanut loukata sinua!


      • :) :) :)
        Lissu kirjoitti:

        että monet käyttää liian pieniä liivejä, kun eivät tiedä oikeita kokoja! Ja liivimerkeissäkin on eroja. Minun normaalikokoni on 85E, mutta joskus on joku malli ollu sopiva koossa 90 D... En todellakaan tarkoittanut loukata sinua!

        Heh. En loukkaantunut. Mulla toi koko tosiaan on siinä 80-85 välillä, ja kokeilin kerran huvikseni 90... Ois voinu pistää säkin päällensä saman tien :D Oli HIUKKA isot.


      • myös 75F

        Kivan näköisiä liivejä on kyllä noillakin saiteilla, mutta yhä ihmettelen samaa kuin 80ff:lle kirjoittaessani: sovitus? palautus? postimaksut? oikea koko? jne.


      • LadyFF
        Lissu kirjoitti:

        että monet käyttää liian pieniä liivejä, kun eivät tiedä oikeita kokoja! Ja liivimerkeissäkin on eroja. Minun normaalikokoni on 85E, mutta joskus on joku malli ollu sopiva koossa 90 D... En todellakaan tarkoittanut loukata sinua!

        ja se on kaikkista suurin virhe! aläkä koskään vaihta 85E 90D-ksi!
        Tässä vinkki:http://www.figleaves.com/uk/fitting_room.asp?cat=234


    • Liivimyyjä

      Siis rintojen päältä?

      • myös 75F

        99 cm


      • Myös 75 F
        myös 75F kirjoitti:

        99 cm

        mulla on rinnanympärys 110. Ja liivit ovat joko 75 F tai 80 E, johtuen siitä, että Marie Jolla on yksi liivi jossa mahtuu 80E. Muissa kuppi on pieni. Lantio on lähempänä tota mittaa ja sen takia vaatteita on vaikea saada, varsinkin jakkuja, joita tarvitsisin töissä ja paljon.


      • myös 75F
        Myös 75 F kirjoitti:

        mulla on rinnanympärys 110. Ja liivit ovat joko 75 F tai 80 E, johtuen siitä, että Marie Jolla on yksi liivi jossa mahtuu 80E. Muissa kuppi on pieni. Lantio on lähempänä tota mittaa ja sen takia vaatteita on vaikea saada, varsinkin jakkuja, joita tarvitsisin töissä ja paljon.

        Hankala kuvitella, että liivikokomme olisi sama, vaikka rinnanympäryksemme on niin eri. Toisaalta itse en voisi käyttää kokoa 80e, koska siinä on koko rintojen alta aivan liian suuri. joskus joudun valitsemaan liiveistä koon 70G. Ilmeisesti olemme sekä samankokoisia että erikokoisia :)


      • Rehevä

        Minulla on iso ongelma.ympärys mitta.Ei löydy ikinä sopivaa´,kuppikokoja on mut ei ympärys mittaa eli 120cm.Apua mistä löytyy


    • Hannele

      Minulla on myös ongelmia liivi ostoksilla.En millään meinaa löytää sopivia liivejä.Tuska hiki tulee ja rupee ärsyttää.Enkku pää on tosi huono,löytyykö suomenkielellä nettikauppoja?
      Kyllä mullakin on tuo periaate,että kokeilen ja päätän sitten vasta ostanko.Mulla ongelma on se,että liivit jotka sopii parin käyttöviikon jälkeen "löystyy" menettää jämäkkyyden ja rinta pursuvaa päältä yli.Mun koko ilmeisesti on 75/80 d/dd/f....Yhdet ainoat f liivit on ja liian pienet,rinnat pursuaa yli. Laihdutuksen olen aloittanut nyt viikonloppuna (jos siitä apua ois) Rintojenpienennysleikkaus maksaa ja on se riski,et leikkauksessa katkaee.... En nyt muista,mut kuiteskin ei voi tulevaisuudessa imettää ja sitä riskiä en halua ottaa.Voisiko joku nyt vielä kerrsta mulle sen,että miten tämä rintojen mittaus menee? Siis ympärysmitta,rintojen alta ja rintojen päältä... siis päältä vai nännien päältä..? Kiitos!

      • mittaaminen

        Rinnanympärys mitataan rintojen päältä, rintojen korkeimmalta kohdalta.

        Rinnanalusympärys mitataan juuri rintojen alta.

        Molemmat mitat otetaan tukevat (ei kuitenkaan topatut) rintaliivit päällä. Mittanauhan kuuluu mittaa ottaessa olla vaakasuorassa myös selän puolella.

        Rinnanalusympärys mitataan napakasti ja rinnanympärystä mitatessa ei saa kiristää mittaa vaan mitataan niin, ettei mitan ja rintojen väliin kuitenkaan jää tilaa.

        Rinnanalusympäryksen perusteella saa tietää rintaliivien numerokoon, esim. 75 (pyöristetään lähimpään viiteen senttiin).

        Rinnanympärys - rinnanalusympärys määrittää kuppikoon (netistä pitäisi löytyä suomenkielisiäkin taulukkoja kuppikoon määritykseen). Tosin kuppikoon määrittely ei läheskään kaikilla ole näin yksinkertaista, vaan kuppikoko saattaa olla ihan muukin kuin tämä mittaustapa antaa ymmärtää. Tällöin ainoa vaihtoehto saada oikea kuppikoko selville on sovittaa eri kokoisia liivejä.


    • sue

      käydessänne esim. stockalla käykää sovittamassa amerikkalainen MAIDENFORM. kyllä löytyy kokoja,jos ovat tilanneet.
      amerikkalaisethan ovat tunnetusti isorintaista kansaa. itselläni on maidenformit ja ihastuin ikihyvin.

      • myös 75F

        Mielestäni testasin tässä ihan vähän aikaa sitten sokoksella maidenformin (kai?) jotain oikein sileitä, miellyttävän tuntusia pienentäviä(?) liivejä. Tai jotain sinne päin. Niiden kuppi ei istunut minulle ollenkaan. Kuppi on aika voimakkaasti tehty tiettyyn muotoon ja kangas ei tuntunut ollenkaan liikkuvan esim. kaarituen ympärillä. Tämä johti siihen, että kuppien alareunaan jäi epämääräinen vekki, vaikka kuppi ei ollut liian suuri! ... Käsittämätöntä.

        Kävin juuri tänään stockalla (niin kuin joku ehdottikin) ja kun sieltä jatkoin matkaa, kihisin kiukusta. :P
        Sovitin kyllä monia liivejä, jotka myyjä mulle kiltisti kiikutti, mutta kaikki olivat
        A)huonoja (koko, istuvuus, muotoilu)
        b)rumia
        c)kalliita.
        Että se siitä taas. Hintahaarukka oli tyyliin 40-110e. satakymmeneneuroa. Huh. Opiskelija elää tolla rahalla kuukauden.

        Haluaisin liivit jotka olisivat
        a) hyviä. huonot liivit vetävät rinnat kauas toisistaan, tekevät rinnat kulmikkaiksi tai eivät nosta rintoja ollenkaan. Semmoiset ovat huonoja, ei kiitos niitä. Kulmikkuus ja rintojen vetäminen erilleen vain korostavat niiden kokoa. Kun rinnat kohoavat hiukan ja liivit pitävät ne yhdessä, rinnat näyttävät vähän pienemmiltä. Tällaisia liivejä olen tähnä asti onnistunut hankkimaan, eikä kukaan usko, että minulla on F-kupin rinnat! Ja ei, liivini eivät ole pushupliivejä. :)
        b) kauniita. En pidä sellaisista liiveistä, joissa kuppiosa on kokonaan tai suureksi osaksi kirjailtua pitsiä. En voi sietää sitä jos nännit näkyvät kupistä läpi. Kauniita liivejä näkee ainakin lindexillä ja h&m:llä. Molemmat myyvät kauniita liivejä. Joko yksinkertaisen kauniita, tai sitten koristeltuja, kauniita liivejä. Kyllä sinkkutytön pitää kehtaa ottaa paita pois valot päällä, mun mielestä.
        c) inhimillisen hintaisia liivejä. En todellakaan haluaisi maksaa (huonoista) liiveistä 109 euroa! Huhhuh. Inhimillinen hinta oli mielestäni vielä pari vuotta sitten 25 euroa. Nyt olen joutunut kohottamaan vähän kipukynnystäni :)

        Mutta ei. Kyllä tässä on todettava että helpommalla pääsisi kun laihduttaisi 10 kiloa ja toivoisi että osa rasvasta katoaisi myös rinnoista. Harmi vaan, että en ole ylipainoinen ja jos laihduttaisin niin paljon, että ero näkyisi myös rinnoissani, olisin lopulta suorastaan alipainoinen.
        Seuraavaksi menen vielä takaisin Funky Ladyyn ja sitten yritän tilata liivit netistä. Katsotaan mitä tästä tulee. :)


      • web
        myös 75F kirjoitti:

        Mielestäni testasin tässä ihan vähän aikaa sitten sokoksella maidenformin (kai?) jotain oikein sileitä, miellyttävän tuntusia pienentäviä(?) liivejä. Tai jotain sinne päin. Niiden kuppi ei istunut minulle ollenkaan. Kuppi on aika voimakkaasti tehty tiettyyn muotoon ja kangas ei tuntunut ollenkaan liikkuvan esim. kaarituen ympärillä. Tämä johti siihen, että kuppien alareunaan jäi epämääräinen vekki, vaikka kuppi ei ollut liian suuri! ... Käsittämätöntä.

        Kävin juuri tänään stockalla (niin kuin joku ehdottikin) ja kun sieltä jatkoin matkaa, kihisin kiukusta. :P
        Sovitin kyllä monia liivejä, jotka myyjä mulle kiltisti kiikutti, mutta kaikki olivat
        A)huonoja (koko, istuvuus, muotoilu)
        b)rumia
        c)kalliita.
        Että se siitä taas. Hintahaarukka oli tyyliin 40-110e. satakymmeneneuroa. Huh. Opiskelija elää tolla rahalla kuukauden.

        Haluaisin liivit jotka olisivat
        a) hyviä. huonot liivit vetävät rinnat kauas toisistaan, tekevät rinnat kulmikkaiksi tai eivät nosta rintoja ollenkaan. Semmoiset ovat huonoja, ei kiitos niitä. Kulmikkuus ja rintojen vetäminen erilleen vain korostavat niiden kokoa. Kun rinnat kohoavat hiukan ja liivit pitävät ne yhdessä, rinnat näyttävät vähän pienemmiltä. Tällaisia liivejä olen tähnä asti onnistunut hankkimaan, eikä kukaan usko, että minulla on F-kupin rinnat! Ja ei, liivini eivät ole pushupliivejä. :)
        b) kauniita. En pidä sellaisista liiveistä, joissa kuppiosa on kokonaan tai suureksi osaksi kirjailtua pitsiä. En voi sietää sitä jos nännit näkyvät kupistä läpi. Kauniita liivejä näkee ainakin lindexillä ja h&m:llä. Molemmat myyvät kauniita liivejä. Joko yksinkertaisen kauniita, tai sitten koristeltuja, kauniita liivejä. Kyllä sinkkutytön pitää kehtaa ottaa paita pois valot päällä, mun mielestä.
        c) inhimillisen hintaisia liivejä. En todellakaan haluaisi maksaa (huonoista) liiveistä 109 euroa! Huhhuh. Inhimillinen hinta oli mielestäni vielä pari vuotta sitten 25 euroa. Nyt olen joutunut kohottamaan vähän kipukynnystäni :)

        Mutta ei. Kyllä tässä on todettava että helpommalla pääsisi kun laihduttaisi 10 kiloa ja toivoisi että osa rasvasta katoaisi myös rinnoista. Harmi vaan, että en ole ylipainoinen ja jos laihduttaisin niin paljon, että ero näkyisi myös rinnoissani, olisin lopulta suorastaan alipainoinen.
        Seuraavaksi menen vielä takaisin Funky Ladyyn ja sitten yritän tilata liivit netistä. Katsotaan mitä tästä tulee. :)

        Niin..toki itse tunnet tilanteesi parhaiten, mutta jotenkin tuntuu että ympärysmitan ollessa 75 ei juuri tarvetta laihduttamiseen ole. Vaan näinhän itsekin totesit. Koita kestää :)


      • myös 75F
        web kirjoitti:

        Niin..toki itse tunnet tilanteesi parhaiten, mutta jotenkin tuntuu että ympärysmitan ollessa 75 ei juuri tarvetta laihduttamiseen ole. Vaan näinhän itsekin totesit. Koita kestää :)

        Joo, ei kyllä tarvis laihduttaa, olen ihan normaalipainoinen. Kyllähän mun kropassa rasvaa on, varsinkin tuossa etupuolen yläosassa, en tajua miksi se siihen on kertynyt! :P
        Mutta entä jos laihduttaisi, jäisikö sitten vain tyhjät nahkapussit rinnoiksi? :o Minulla ei oikein ole käsitystä siitä mihin tuo ihomäärä menisi jos rintojen sisältä lähtisi rasvaa pois. Hmm. ?


      • web
        myös 75F kirjoitti:

        Joo, ei kyllä tarvis laihduttaa, olen ihan normaalipainoinen. Kyllähän mun kropassa rasvaa on, varsinkin tuossa etupuolen yläosassa, en tajua miksi se siihen on kertynyt! :P
        Mutta entä jos laihduttaisi, jäisikö sitten vain tyhjät nahkapussit rinnoiksi? :o Minulla ei oikein ole käsitystä siitä mihin tuo ihomäärä menisi jos rintojen sisältä lähtisi rasvaa pois. Hmm. ?

        Riippuu kai aika paljon myös siitä minkä ikäinen olet. Nuoremmalla ihmisellä iho palautuu paremmin, eli ei jää samalla tavalla löysäksi. Vanhemmiten sit voi olla pahempi, tai ainakin palautuminen on hitaampaa.

        Kannustan sinua siihen että yrität löytää mieluisia rintaliivejä vaikka kiven alta ja hyväksyt ja nautiti rinnoistasi tuollaisina. Varmasti ne ovat kauniit, vaikka sitten normaalia suuremmat :)


      • myös 75F
        web kirjoitti:

        Riippuu kai aika paljon myös siitä minkä ikäinen olet. Nuoremmalla ihmisellä iho palautuu paremmin, eli ei jää samalla tavalla löysäksi. Vanhemmiten sit voi olla pahempi, tai ainakin palautuminen on hitaampaa.

        Kannustan sinua siihen että yrität löytää mieluisia rintaliivejä vaikka kiven alta ja hyväksyt ja nautiti rinnoistasi tuollaisina. Varmasti ne ovat kauniit, vaikka sitten normaalia suuremmat :)

        Kiitos, kauniisti sanottu :)
        Katsotaan miten juttu etenee, koitan kääntää nyt viimeisetkin kivet. :) Nuori kyllä olen vielä, että ehkä hätätilassa voisi yrittää karistaa pari kiloa. :)


      • Ruusu G
        myös 75F kirjoitti:

        Kiitos, kauniisti sanottu :)
        Katsotaan miten juttu etenee, koitan kääntää nyt viimeisetkin kivet. :) Nuori kyllä olen vielä, että ehkä hätätilassa voisi yrittää karistaa pari kiloa. :)

        Rinnan koko riippuu myös paljon rintarauhasen koosta ja sitä ei saa pienemmäksi kuin veitsellä. Tai sitten anoreksialla.

        minä en ainakaan ole uutteralla treenaamisella saanut alas edes yhtä vaivaista kuppikokoa, joten hiukka skeptinen olen tuon "jos vielä vähän laihduttaisin"- homman suhteen. Olemmme rinnakkaiskoot, enkä usko sinun todellakaan olevan silmämääräisesti kovin paljon muhkeamman näköinen kuin itse olen - ja minähän en ole iso, vaan kurvikas. :) Miksi tehdä mitään kun ei ole edes ongelmaa?


      • myös 75F
        Ruusu G kirjoitti:

        Rinnan koko riippuu myös paljon rintarauhasen koosta ja sitä ei saa pienemmäksi kuin veitsellä. Tai sitten anoreksialla.

        minä en ainakaan ole uutteralla treenaamisella saanut alas edes yhtä vaivaista kuppikokoa, joten hiukka skeptinen olen tuon "jos vielä vähän laihduttaisin"- homman suhteen. Olemmme rinnakkaiskoot, enkä usko sinun todellakaan olevan silmämääräisesti kovin paljon muhkeamman näköinen kuin itse olen - ja minähän en ole iso, vaan kurvikas. :) Miksi tehdä mitään kun ei ole edes ongelmaa?

        Voisikohan rintarauhasen koon mitata kotikonstein? :D nojoo, voin jättää väliin. :)
        Olen kyllä huomannut samaa kuin sinä. en ole missään vaiheessa pitänyt mitään laihdutuskuureja (miksi olisin, kun olen normaalipainoinen?), mutta jos esimerkiksi sairaana ollessa paino no tippunut muutaman kilon, ei muutos ole näkynyt rinnoissa mitenkään. Ikinä en ole rinnoissa havainnut merkkejä kutistumisesta! Nytkin olen muutaman kuukauden aikana tiputtanut 4kg ja tissit vain tursuavat ulos liiveistä. Varmasti kyllä pitäisi laihtua paljon nopeammin, jotta ero näkyisi selvästi myös rinnoissa. Kai. En tiedä. Vaikea testata.
        Ja muhkea en ole. Paitsi ehkä rinnoista. :)


      • Masala
        myös 75F kirjoitti:

        Voisikohan rintarauhasen koon mitata kotikonstein? :D nojoo, voin jättää väliin. :)
        Olen kyllä huomannut samaa kuin sinä. en ole missään vaiheessa pitänyt mitään laihdutuskuureja (miksi olisin, kun olen normaalipainoinen?), mutta jos esimerkiksi sairaana ollessa paino no tippunut muutaman kilon, ei muutos ole näkynyt rinnoissa mitenkään. Ikinä en ole rinnoissa havainnut merkkejä kutistumisesta! Nytkin olen muutaman kuukauden aikana tiputtanut 4kg ja tissit vain tursuavat ulos liiveistä. Varmasti kyllä pitäisi laihtua paljon nopeammin, jotta ero näkyisi selvästi myös rinnoissa. Kai. En tiedä. Vaikea testata.
        Ja muhkea en ole. Paitsi ehkä rinnoista. :)

        Suomesta et saa kauniita ja istuvia liivejä paitsi valkoisena tai beigenä... itse inhoan pastellivärejä, eikä liivikaupoissa ole muuta tarjolla 80E:lle.

        Laihduttamalla rinnat eivät mulla ole muuttuneet. Iloista on sekin, että toinen on selvästi isompi kuin toinen... mutta ei edes aleta pohtia sitä.

        Kiitos keskustelijoille nettisivu vinkeistä!!! Ajattelin itse ostaa jo tänään tuolta mainituilta weppisivuilta liivit. Ei huimannut päätä hinnat, kun ruosteenpunaiset liivit omaa kokoani olivat 9 puntaa tarjouksessa. Ne jos eivät sovi, niin ei kaadu maa...

        Itse olen ikäni kieltäynyt käyttämästä mammaliivejä ja omistan myös 9 paria niitä samoja, Lindexin liivejä...aina vaan kauden uusin väri kaappiin. Mutta eivät nämä mitkään mukavuusihmeet ole. Jos kumartuu, saa kerätä rintansa takaisin liiveihin. Stockman ja Sokos ovat minulle kirosana! Ne kaavoihin kangistuneet eivät ymmärrä persoonallisen naisen mausta MITÄÄN! Ja kun yhtälöön lisää sen, että minulla on rastat, en saa palvelua vaikka olen maksukykyinen, puhdas 30-vuotias. Rastahiuksinen ihminen on näissä putiikeissa automaattisesti arveluttava asiakas.

        Juu. Mutta oikein hyvää kevättä kaikille "liiviongelmaisille" ja koitetaan muistaa, ettei meissä mitään vikaa ole! Jumala on meidät luonut juuri täydelliseksi. Jos muotimaailman skandinaavinen pää ei sitä ymmärrä, se on heidän häpeänsä. Eivätpähän saa meidän rahojamme...


      • Masala
        Masala kirjoitti:

        Suomesta et saa kauniita ja istuvia liivejä paitsi valkoisena tai beigenä... itse inhoan pastellivärejä, eikä liivikaupoissa ole muuta tarjolla 80E:lle.

        Laihduttamalla rinnat eivät mulla ole muuttuneet. Iloista on sekin, että toinen on selvästi isompi kuin toinen... mutta ei edes aleta pohtia sitä.

        Kiitos keskustelijoille nettisivu vinkeistä!!! Ajattelin itse ostaa jo tänään tuolta mainituilta weppisivuilta liivit. Ei huimannut päätä hinnat, kun ruosteenpunaiset liivit omaa kokoani olivat 9 puntaa tarjouksessa. Ne jos eivät sovi, niin ei kaadu maa...

        Itse olen ikäni kieltäynyt käyttämästä mammaliivejä ja omistan myös 9 paria niitä samoja, Lindexin liivejä...aina vaan kauden uusin väri kaappiin. Mutta eivät nämä mitkään mukavuusihmeet ole. Jos kumartuu, saa kerätä rintansa takaisin liiveihin. Stockman ja Sokos ovat minulle kirosana! Ne kaavoihin kangistuneet eivät ymmärrä persoonallisen naisen mausta MITÄÄN! Ja kun yhtälöön lisää sen, että minulla on rastat, en saa palvelua vaikka olen maksukykyinen, puhdas 30-vuotias. Rastahiuksinen ihminen on näissä putiikeissa automaattisesti arveluttava asiakas.

        Juu. Mutta oikein hyvää kevättä kaikille "liiviongelmaisille" ja koitetaan muistaa, ettei meissä mitään vikaa ole! Jumala on meidät luonut juuri täydelliseksi. Jos muotimaailman skandinaavinen pää ei sitä ymmärrä, se on heidän häpeänsä. Eivätpähän saa meidän rahojamme...

        Onko vinkkejä urheiluun?

        Itse tanssin paljon lattareita (vedän tunteja) ja toistaiseksi paras keino on iskeä tavallisten liivien PÄÄLLE urheiluliivit. Pelkät urheiluliivit eivät tue tarpeeksi ja rinnan muoto urheiluliivissä on aina roikkuva. Eli muotoilen tavallisilla ja tuen urheiluliiveillä. Hengittää ei rakennelmassa kauan pysty, mutta tunti menee ilman noloa ja kivuliasta rintahyllyntää.


      • pikkuriikkinen
        Masala kirjoitti:

        Onko vinkkejä urheiluun?

        Itse tanssin paljon lattareita (vedän tunteja) ja toistaiseksi paras keino on iskeä tavallisten liivien PÄÄLLE urheiluliivit. Pelkät urheiluliivit eivät tue tarpeeksi ja rinnan muoto urheiluliivissä on aina roikkuva. Eli muotoilen tavallisilla ja tuen urheiluliiveillä. Hengittää ei rakennelmassa kauan pysty, mutta tunti menee ilman noloa ja kivuliasta rintahyllyntää.

        Näyttää tämä keskustelu olevan aikasta vanha mutta nyt vasta huomasin sen ja tokihan minulla on aiheeseen sanottavaa!(:
        Itse olen köyhä opiskelija mutta kyllä olen kaikki liivini oikeista liivikaupoista kalliilla ostanut. Tiedän saavani oikean kokoiset, kestävät ja kauniit liivit! Ovat varmasti hintansa arvoisia. Urheiluliiveistä maksoin noin sata euroa mutta en ole katunut! Ei hölsky eikä "pulpahtele" (;
        Kyllä ennemmin maksan kunnon liiveistä, ettei tarvitse kärsiä niskakipuja ja maksaa sitten vanhempana terveydellään tai rumilla rinnoilla(:
        Itse olen kokoa 70E.. Harvoin olen nähnyt edes tuon kokosia liivejä, usein alkavat 75/80E..


      • mariah
        Ruusu G kirjoitti:

        Rinnan koko riippuu myös paljon rintarauhasen koosta ja sitä ei saa pienemmäksi kuin veitsellä. Tai sitten anoreksialla.

        minä en ainakaan ole uutteralla treenaamisella saanut alas edes yhtä vaivaista kuppikokoa, joten hiukka skeptinen olen tuon "jos vielä vähän laihduttaisin"- homman suhteen. Olemmme rinnakkaiskoot, enkä usko sinun todellakaan olevan silmämääräisesti kovin paljon muhkeamman näköinen kuin itse olen - ja minähän en ole iso, vaan kurvikas. :) Miksi tehdä mitään kun ei ole edes ongelmaa?

        Anteeksi mutta siskoni tässä laihdutti 3 vuodessa 42 kiloa ja hänen rintaliivi kokonsakin muuttui siinä samalla.Ehkäpä ei muutu rintojen koko joiden ei tarvi laihtua kun 10-5 kiloa:-)Hänellä oli roikkurinnat kokoa 95 jotain nyt 80 jotain.


      • korsettimies
        Masala kirjoitti:

        Suomesta et saa kauniita ja istuvia liivejä paitsi valkoisena tai beigenä... itse inhoan pastellivärejä, eikä liivikaupoissa ole muuta tarjolla 80E:lle.

        Laihduttamalla rinnat eivät mulla ole muuttuneet. Iloista on sekin, että toinen on selvästi isompi kuin toinen... mutta ei edes aleta pohtia sitä.

        Kiitos keskustelijoille nettisivu vinkeistä!!! Ajattelin itse ostaa jo tänään tuolta mainituilta weppisivuilta liivit. Ei huimannut päätä hinnat, kun ruosteenpunaiset liivit omaa kokoani olivat 9 puntaa tarjouksessa. Ne jos eivät sovi, niin ei kaadu maa...

        Itse olen ikäni kieltäynyt käyttämästä mammaliivejä ja omistan myös 9 paria niitä samoja, Lindexin liivejä...aina vaan kauden uusin väri kaappiin. Mutta eivät nämä mitkään mukavuusihmeet ole. Jos kumartuu, saa kerätä rintansa takaisin liiveihin. Stockman ja Sokos ovat minulle kirosana! Ne kaavoihin kangistuneet eivät ymmärrä persoonallisen naisen mausta MITÄÄN! Ja kun yhtälöön lisää sen, että minulla on rastat, en saa palvelua vaikka olen maksukykyinen, puhdas 30-vuotias. Rastahiuksinen ihminen on näissä putiikeissa automaattisesti arveluttava asiakas.

        Juu. Mutta oikein hyvää kevättä kaikille "liiviongelmaisille" ja koitetaan muistaa, ettei meissä mitään vikaa ole! Jumala on meidät luonut juuri täydelliseksi. Jos muotimaailman skandinaavinen pää ei sitä ymmärrä, se on heidän häpeänsä. Eivätpähän saa meidän rahojamme...

        käytin vaimon rintaliivejä ja hän suuttui koska liivit venyivät nyt hän on ostanut minulle muutamat rinta ja housuliivit sekä pari korsettia sukkineen joita on kiva pitää päällä varsinkin rakastellessa olen itsekkin ostanut kirpputorilta muutamat liivit terveisin korsettimies 50.v


      • myös 75f (tai nykyään 70g)
        Masala kirjoitti:

        Onko vinkkejä urheiluun?

        Itse tanssin paljon lattareita (vedän tunteja) ja toistaiseksi paras keino on iskeä tavallisten liivien PÄÄLLE urheiluliivit. Pelkät urheiluliivit eivät tue tarpeeksi ja rinnan muoto urheiluliivissä on aina roikkuva. Eli muotoilen tavallisilla ja tuen urheiluliiveillä. Hengittää ei rakennelmassa kauan pysty, mutta tunti menee ilman noloa ja kivuliasta rintahyllyntää.

        Jooh, hommaa pienentävät liivit, jotkut minimizerit. Yleensä niiden pointti on se, että ne litistää rinnan kroppaa vasten, niin että se jakautuu mahdollisimman "laajalle alueelle". Kun se ei yritäkään kohota kohti taivaita, ei se hölskykään samaan malliin.
        Itse olen urheiluliivejä sovitellut kun olin vielä siinä koossa että jotkut niistä minulle päälle mahtuivat. Totesin että ei ole yhtään mun juttu. Sen sijaan pienentävät liivit sopivat monenlaiseen urheiluun, myös silloin kun tiedossa on paljon pomppimista. :)


      • laihtuminen...
        mariah kirjoitti:

        Anteeksi mutta siskoni tässä laihdutti 3 vuodessa 42 kiloa ja hänen rintaliivi kokonsakin muuttui siinä samalla.Ehkäpä ei muutu rintojen koko joiden ei tarvi laihtua kun 10-5 kiloa:-)Hänellä oli roikkurinnat kokoa 95 jotain nyt 80 jotain.

        ...muuttaa rintojen kokoa tai ainakin itse laihduin n. 5 kg ja rinnat pieneni 80E:stä 75D:hen...


      • pirjo.suurella.tunteella
        web kirjoitti:

        Niin..toki itse tunnet tilanteesi parhaiten, mutta jotenkin tuntuu että ympärysmitan ollessa 75 ei juuri tarvetta laihduttamiseen ole. Vaan näinhän itsekin totesit. Koita kestää :)

        jenkeissä on Fingerbang niminen merkki isorintaisille..mutta ei taida olla maahantuontia vielä...;/


      • andrastiina
        Masala kirjoitti:

        Onko vinkkejä urheiluun?

        Itse tanssin paljon lattareita (vedän tunteja) ja toistaiseksi paras keino on iskeä tavallisten liivien PÄÄLLE urheiluliivit. Pelkät urheiluliivit eivät tue tarpeeksi ja rinnan muoto urheiluliivissä on aina roikkuva. Eli muotoilen tavallisilla ja tuen urheiluliiveillä. Hengittää ei rakennelmassa kauan pysty, mutta tunti menee ilman noloa ja kivuliasta rintahyllyntää.

        Vastaan vanhaan viestiin, mutta jospa tästä olisi apua muille.

        Itse olen ostanut urheiluliivini Lumingeriesta. Se on suomalainen verkkokauppa, josta kyllä kokoja löytyy! On isolla ympäryksellä oikesti isoja kuppeja, mutta myös pienellä ympäryksellä olevia D-kuppikoosta ylöspäin olevia liivejä. Tässä osoite: http://www.lumingerie.fi/PublishedService?pageID=3&action=view&groupID=317&OpenGroups=317,424,341,312,null


    • leftonline

      http://www.left-online.com

      Tässä olemme erään hyvän (tyttöpuolisen) ystäväni kanssa miettineet alusasulinjan avaamista. Hänellä itsellään on suuret rinnat (DD -kuppi), ja hänkin on huomannut sen että on hankala löytää sopivia asusteita, puhumattakaan alusasuista, suurikokoisille naisille. Se on tosiasia että nykyvaatteet sovitetaan keskimääräistä laihemmille ja pidemmille ihmisille, ja etenkin naistenvaatteissa se näkyy.

      Olen perustanut marraskuussa eettisiä tavaroita myyvän kaupan. Tuon kaikki tavarat maahan itse. Siellä on kaikkea reilunkaupan teestä koruihin ja mattoihin. Kaikki on reilunkaupan sertifioitua tai muuten eettistä. Myös ne vaatteet.

      Nyt siellä on jo jotain vaatteita, ja lista päivittyy kevään mittaan. Yritämme saada mallistomme Stockmanniin ja muihin tavarataloihin jos he vain ovat kiinnostuneita.

      Alusvaatteet tulevat kai kesään mennessä. Suunnittelija piirtelee ekoja malleja tällä hetkellä, ja kai kuukauden kahden sisällä siirrytään koetuotantoon. Sitten kesään mennessä kai ovat ekat mallit myynnissä.

      http://www.left-online.com

      • Marjis

        Itse olen F tai G 95. Eli vaikea löytää muuta kuin muotoon ommeltuja ja joustamattomasta kankaasta jolloin tissit näyttää kulmikkailta. Olen yrittänyt etsiä perus arki liivejä juostavalla puuvilla sekoite kupeilla tai vaikka edes synteettiset joustavat kupit...ihan sama kunhan rinnoilla olis hyvä olla ja mahdollisimman luonnollisen näköiset ja hyvin tuetut


      • 70I

        on vastattava, että ruotsista löytää ja nykyisin jotain hyvin vähän changesta, mutta joo ruotsiin suuntaan parikertaa vuodessa törsäämään rahat.


      • isorintainen

        OIKEIN JOT MEILLE ISORINTAISILLE LÖYTYIS OIKEANKOKOISET RINTALIIVIT.


    • kalinkamarja

      Hei. Nivalasta löytyy Hämekosken Pukimosta Anitan toppiliiviä kokoa 75F ja irroitettavilla olkaimilla, joten voit aika pienen topin kanssa käyttää ja olla hyvän näköinen

    • näkyvät rintaliivit

      Minusta jos on oikee nainen ja käyttää rintaliivejä. Rintaliivit kuulukin jot ne jollain näkyy. Se korostaa naisen itsetuntoa. Ja miehet arvostavat sitä jos liiveillä saadaan hyvä ulkonäkö ja rinnat pystyyn. vaik ei naiset pukeudu miesten takia. Vaan muiden naisten tatia.

    • lähellä on change-

      nimistä alusvaatemyymälää suosittelen ehdottomasti. Löytyy ihan kivoja liiveja, pitseillä ja ilman sekä runsaasti kokoja. Myös värejä löytyy, tahtovat vain ainakin täällä kaupasta isommat koot mennä äkkiä.

      • anu G

      • tissikäs

        kun ovat niin pientä mitoitusta että kaikki joutuu ostamaan paljon isomman kupin kuin normaalisti, tyyliin Changen F-kuppi vastaa jotain D/E-kuppia muissa merkeissä. Kun joku oikeasti isotissinen tarvitsee vaikka _oikeata_ J-kuppia ei sieltä löydy mitään.


      • Äippä 38vee

        Changesta ei löydy isoja kuppikokoja ! Olen käynyt useammassakin kysymässä, lisäksi kun olen kokeillut heidän liivejään, niin istuvuus on aivan tolkuttoman huono !


    • ...

      Olin hiljattain Sokoksella, jossa he kertoivat nyt syksyllä tulevan heille uusi liivimerkki Freya. Isoja kuppeja löytyy, isoja/pieniä ympäryksiä löytyy. Sain kuvastonkin mukaan, näyttävät todella pirteiltä ja kivoilta liiveiltä :) Odotan tätä innolla koska itselläni myös sama ongelma, liiveistä riippuen kokoni on yleensä 80E mutta täydellisimmin istuvat Triumphin amourette-liivit, ne ovat jopa kokoa 75G.

    • -safiiri---

      Funky Lady Fredalla myy Primadonnaa, joka on ollut hieman vanhahtava eräiden keski-ikäistenkin mielestä ;-) Uudet mallistot alkaa näyttää jo paremmalta, ei esim. Broadway hot pantseja voi kovin tätimäisinä pitää...

      Fredalla on muistaakseni myös Freyaa, jota pidetään nuorekkaimpana merkkinä. Tosin brittityyli ei kaikkia miellytä (ainakaan mua), eikä laatu ole Primadonnan veroista.

      Olet varmaan aika nuori kun puhut vaan tyylistä ja hinnasta - noilla mitoilla ehdottomasti tärkein on liiven laatu, malli ja sen antama tuki. Jos nuorena käytät huonoja liivejä, se kostautuu ikävästi niskakipuina, rintakudoksen vaivoina, ihon venymisenä ja siitä on vain pieni askel riippareihin.

      Siksi kannattaa ostaa kunnon liivit, maksoi mitä maksoi. Tuossa koossa et halvalla saa melkein mitään, saati jos mielestä väriä ja mallia haluat. En tiedä tarkemmin mitä "söpöllä" tarkoitat... Mutta jos etsit ei-topattuja liivejä, joissa ei ole pitsiä, ei valikoimaa ole paljon. Paitsi siinä mummobeigessä, valkeassa ja silleen.

      Helsingissä liiviliikkeitä ei ole monta, mä tiedän Funky Ladyn lisäksi, seuraavat: Change, Lady's Laces, Wiipurin erikoiskorsettiliike, Le Slip, ja sitten on Sellossa eli Espoossa tuo La Senza, tyyli voisi olla sun mieleen, mutta en tiedä löytyykö Suomesta vielä isompia kokoja, muistaakseni DD tai E oli vähän aikaa sitten suurin.

      Isoissa koossa edullisimmat ovat englantilaiset merkit, katsele netistä esim. nettikaupat kuten Figleaves, Bravissimo tai Brastop. Jos haluat laadukkaampaa, satsaa ranskalaiseen, sellainen merkki kuin Antigel voisi olla sun mieleen.

      • Mistä ne laihat ISOT

        Oikean kokoisia rintaliivejä on tosi vaikea löytää. Kiitos täältä saamieni vinkkien, löysin netistä. Mulla mitta rintojen alapuolelta on 71 cm. Rintojen korkeimmalta kohdalta vähän yli metri. Eli oikea rintalivien koko on 70G tai joskus mallista riippuen 70H. 75 nousevat takaa ja ovat epämukavat. Englannista, kun olen tilannut, oikea koko on 32FF tai 32G. Kiitos neuvoistanne. ; ))


      • 70A-110F
        Mistä ne laihat ISOT kirjoitti:

        Oikean kokoisia rintaliivejä on tosi vaikea löytää. Kiitos täältä saamieni vinkkien, löysin netistä. Mulla mitta rintojen alapuolelta on 71 cm. Rintojen korkeimmalta kohdalta vähän yli metri. Eli oikea rintalivien koko on 70G tai joskus mallista riippuen 70H. 75 nousevat takaa ja ovat epämukavat. Englannista, kun olen tilannut, oikea koko on 32FF tai 32G. Kiitos neuvoistanne. ; ))

        http://www.feminelli.fi/epages/feminelli.sf


    • alusasufriikki

      "keski-ikäiseltä" neuvo. Postimyynti Halens lla on isoja kuppikokoja ja pieniä ympärysmittoja.
      Olisin itse ostanut tosi kauniit, mutta en saanut F 85, koska oli loppuneet.
      Olen aina pitänyt kauniista alusvaatteista. Ostin ensimmäiset sinivalkoiset kokoa 0.
      Myöhemmin minusta kasvoi isopovinen. Minulla on aarrekammio ihania rintaliivejä, joita en voi valitettavasti
      antaa perinnöksi tyttärilleni, sillä heille ei tullut minun äitini perintöä rintojen koon suhteen.
      Kaikki olen ostanut erikoisliikkeistä. (ei halpoja).
      Otto postimyynnistä tilasin aivan ihanat roosa-kerma F 85 (puolikuppiliivit, sillä kaikki ovat niitä) ja
      odotan kaksi viikkoa niitä innolla! (se koko 35.60 euroa).

      • hyvääpäiväätaas

        KUKA ANTAISI PERINNÖKSI ALUSVAATTEITA??? :o


      • teygsz
        hyvääpäiväätaas kirjoitti:

        KUKA ANTAISI PERINNÖKSI ALUSVAATTEITA??? :o

        no kyllä äidit antaa käyttämättömiä, liivejä tyttärilleen. Ei kyse ole perinnöstä. Tulisi aika kalliiksi heittää vähänkäytetyt kauniit 50 euron liivit roskiin, jos on nuori tai opiskelijatytär jolla ei aina ole rahaa ostaa. Kyllähän muitakin vaatteita joskus kierrätetään naissukulaisten parissa, ei tietenkään alusvaatteita/sukkahousuja/sukkia/housuja, enkä tarkoita KÄYTETTYJÄ liivejä tietenkään! Vaan vahingossa esim. liian pienet ostetut, tai pieniksi jääneet kerran käytetyt.


      • pirjo.suurella.tunteella
        teygsz kirjoitti:

        no kyllä äidit antaa käyttämättömiä, liivejä tyttärilleen. Ei kyse ole perinnöstä. Tulisi aika kalliiksi heittää vähänkäytetyt kauniit 50 euron liivit roskiin, jos on nuori tai opiskelijatytär jolla ei aina ole rahaa ostaa. Kyllähän muitakin vaatteita joskus kierrätetään naissukulaisten parissa, ei tietenkään alusvaatteita/sukkahousuja/sukkia/housuja, enkä tarkoita KÄYTETTYJÄ liivejä tietenkään! Vaan vahingossa esim. liian pienet ostetut, tai pieniksi jääneet kerran käytetyt.

        kylla minunkin testamentissa lukee etta 10 paria liiveja marjolle..mutta niissapa on timanttikorkisteet eli on jo sita arvoa itsessaan....thanks


      • höh...
        teygsz kirjoitti:

        no kyllä äidit antaa käyttämättömiä, liivejä tyttärilleen. Ei kyse ole perinnöstä. Tulisi aika kalliiksi heittää vähänkäytetyt kauniit 50 euron liivit roskiin, jos on nuori tai opiskelijatytär jolla ei aina ole rahaa ostaa. Kyllähän muitakin vaatteita joskus kierrätetään naissukulaisten parissa, ei tietenkään alusvaatteita/sukkahousuja/sukkia/housuja, enkä tarkoita KÄYTETTYJÄ liivejä tietenkään! Vaan vahingossa esim. liian pienet ostetut, tai pieniksi jääneet kerran käytetyt.

        Höh. Kyllä ainakin minä ja tyttäreni lainaamme toisiltamme sukkia tai sukkahousuja, jos on tarve. Nehän pestään joka käytön jälkeen. Alushousuja ei nyt sentään ja liivit ovat eri kokoiset.


    • jninbobjkbjkbbb

      Changella on ainakin kauniita liivejä ja niillä on liikkeitä useammalla paikkakunnalla. Itse olen kokoa J85 tai no nyt jo varmaan kokoa K80, kun olen laihtunut niin ympärysmitta pienee mutta kuppikoko ruusenee. Ja minä NIIN toivoin että ne rinnatkin pienenisi laihtuessa.

      • Change-it-better

        Itse kokoa 65-70F-G, Change-merkissä 70G-H tai 65H-I, enkä ole kokenut Change-liivejä hyviksi, niissä on liian kapeat ympärysnauhat ja olkaimet minun makuuni. Ja liikaa toppauksia, ihan liikaa niitä pirun toppauksia, ikään kuin tässä kokoluokassa enää sellaisia tarvittaisiin. Kevyt toppaus on ihan ok, mutta Change ei taida semmoisista mitään tietää. Tilaan liivini jatkossakin netistä, Panache on ollut paras merkki minulle.


      • yyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
        Change-it-better kirjoitti:

        Itse kokoa 65-70F-G, Change-merkissä 70G-H tai 65H-I, enkä ole kokenut Change-liivejä hyviksi, niissä on liian kapeat ympärysnauhat ja olkaimet minun makuuni. Ja liikaa toppauksia, ihan liikaa niitä pirun toppauksia, ikään kuin tässä kokoluokassa enää sellaisia tarvittaisiin. Kevyt toppaus on ihan ok, mutta Change ei taida semmoisista mitään tietää. Tilaan liivini jatkossakin netistä, Panache on ollut paras merkki minulle.

        ei suurenna rintaasi vaan parantaa liivin istuvuutta kun siinä on toppaus.Suosittelen primadonna liivejä. Change liivit litistävät rinnat ihan levälleen tuohon eteen...


      • Change-it-better
        yyyyyyyyyyyyyyyyyyyy kirjoitti:

        ei suurenna rintaasi vaan parantaa liivin istuvuutta kun siinä on toppaus.Suosittelen primadonna liivejä. Change liivit litistävät rinnat ihan levälleen tuohon eteen...

        Siis semmoinen 0,5-1cm luokkaa oleva toppauskerros ei mielestäsi isonna rintaa? Olen eri mieltä. Joissain Changen liiveissä on jopa ollut irroitettavat tyynyt kaiken muun toppingin lisäksi (turha varmaan sanoa että ne ovat minulta menneet suoraan roskikseen). Kevyet toppaukset eivät tietenkään juurikaan isonna rintoja.

        Mielestäni liivin istuvuuden salaisuus on hyvä leikkaus, joka sopii omille muodoille, eikä sillä ole sinänsä tekemistä toppauksien kanssa. Toppaus vaikuttaa mielestäni enemmänkin liivin antamaan muotoon ja siihen, että nännit pysyvät piilossa. Niin ja siihen kokoon, mikäli toppausta on paljon.

        Kevyt toppaus on edelleen ok, mutta omasta mielestäni Change-liiveissä on ollut liian raskaat toppaukset useimmissa malleissa ja olen kokenut ne epämiellyttäviksi. Näköjään kyse on makuasiasta. En näe järkeä ostaa Primadonnan liivejä, kun saan noin kolmasosan hinnalla tilattua liivit Englannista. Primadonnan liivimallit eivät muutenkaan ihmeemmin miellytä silmääni, mutta tämäkin makuasia.


    • halvatjahuonot

      Kyllä toi kauniit ja edulliset on aika utopiaa...tai no ainakin HYVÄT ja edulliset...

      • pirjo.suurella.tunteella

        oma suosikkini on kaksoisolkaimelliset Trafficstopperit 35DD tuplavahvistuksilla j a käännettävällä kaarituella, kuppi on myös muovattavissa 5 desin tarkkuudella eli ns desiydintekniikalla ja olkainpehmennyksillä sekä tarkkuussäädöllä (edestä ja sivuilta säädettävä malli)...hintaa tosin kertyi hulppeat 279,90euroa Miamin south beachilta


    • lorjlif

      urheiluliivit tuolta..shock absorberit tukitasolla 4. 23€ kotiin postitettuna ja visa electron käy maksamiseen ja kokoja löytyy isojakin

    • 75E

      Helsingin Stockmannilla on ainakin. Itse ostan sieltä aina liivit kun haluan oikean kokoiset ja hyvää palvelua. Esim Chantellen liivit maksoivat 59 e ja ovat laadukkaat. Change-liikkeiden laatu laskenut kuin lehmän häntä ja palvelu välillä aivan ala-arvoista.

    • 65FF

      Itse ostan www.annella-lingerie.com tai www.bravissimo.com. Hyvä palvelu ja edellämainitussa tarvittaessa myös suomeksi.

    • 75E

      Netissa on parhaat koot, Stoccalta ja Lindexilta ei saa kunnon kokoja. Oma ehdoton suosikkini on www. annella-lingerie.com, koska palvelua saa suomeksikin. Jos koko ei sovi, palauttaa voi aina, ja silloin uutta postimaksua ei veloiteta vaihdettaessa uuteen kokoon. Minua neuvottiin puhelimitse hienosti ja sain oikean koon. Nyt ostan vain Annellasta, alkkarit ja uikkaritkin, aina.

    • LadyFF

      Hi ladies,

      Hope english does not matter. I am thinking about opening a proper brafitting shop in Helsinki area with not only beautilful bras of all sizes (E or F is for normal - not BIG size breasts) but also where women could get a professional advice on how to measure and choose the right size bra which will support and show their breasts in the best way. Hope you would be my customers one day:)
      I can tell you that after living 11 years in Finland and travelling to quite few places abroad I came to conclusion that Finnish lingerie department is very very poorly supplied . Especially for curvy ladies like us. The biggest mistake almost all women make (I was one of them too) is to choose too loose bra with too small cups. When you buy from Anttila or Lindex (oh my GOD!) size 85E most probably you should be wearing 75G. What happenes then? The breasts are squeezed either uder the armpits or come out of the cups front. The result in case of big breasts is lost of the skin elasticity and breasts sagging. And the silouette looks terrible. The right supportive bra can easily keep even the big breasts in good shape for long time. Not too mention that any lady will look sexy, feminine and great in such bra.
      They are not cheap, true but owning two PROPER size bra is a good investment.
      Here is a good example that the big size bras don't have to be too expensive nor dull:http://www.lovebras.com/SearchPage.aspx?type=1&size=&brand=CURVY KATE&colour=§ionid=&text=&gclid=CJ_mhdHbhKgCFcZG3godXx5NYg

    • Saffy ---

      I can say from my own experience that compared to department stores in Paris and London, the Stockmann in Helsinki is quite well stocked with bras in different sizes and from a large selection of manufacturers.

      I find that the problem in Finland is that most bras with DD cups are either padded balconettes or conventional style bras suitable for women over 75 years of age.

      If you need a bra with the right size, cut and trendy style, you will not find many choices.

      Most women with DD cups do not wish to use padding which will further increase the cup size. And as far as moulded cups go, they are not a good fit for naturally large breasts.

      Balconette bras are often cut for breasts with silicone implants and sacrifice support for a open decollete. That is why they do not have well placed and wider shoulder straps, nor is the band always wide and supportive enough for natural breasts. Many women with narrow back and shoulders also find that the shoulder straps on balconette bras are placed too far towards the armpits and will keep slipping off the shoulders.

      The link you provided show mainly padded and balconette bras - of the bras shown, there is not a single bra with a suitable cut for me.

      • LadyFF

        I cannot agree, unforunately I have had serious problems finding the right bra for myself (and I am not THAT big:) in many stores in Finland. Right size means very tight (but not too tight) support and the right size cup. What I have been offered was usually too loose bra with too small cups. And if Stockman in Helsinki is the only one store where you can find the right size, nice looking and not killing your poscket bra for a busty figure then it is rather a search..in a capital city. UK is the mainland for good braas if you see how many models come from there.

        As for balconette bras - they will only look bad on breasts with very bad skin, loose consistence of breast is like a gelly then. Otherwise I can assure you - with the right support and cup size - they only show off the beauty of the bigger breats. I know it from own experience and never even contemplated silicone. But I buy my bras (beautiful, not too expensive and PERFECT fit and support) from abroad. Unfortunately.

        Pity that bra fitting is such an unknown service in Finland. I think many ladies here would want that to change at last.


      • LadyFF
        LadyFF kirjoitti:

        I cannot agree, unforunately I have had serious problems finding the right bra for myself (and I am not THAT big:) in many stores in Finland. Right size means very tight (but not too tight) support and the right size cup. What I have been offered was usually too loose bra with too small cups. And if Stockman in Helsinki is the only one store where you can find the right size, nice looking and not killing your poscket bra for a busty figure then it is rather a search..in a capital city. UK is the mainland for good braas if you see how many models come from there.

        As for balconette bras - they will only look bad on breasts with very bad skin, loose consistence of breast is like a gelly then. Otherwise I can assure you - with the right support and cup size - they only show off the beauty of the bigger breats. I know it from own experience and never even contemplated silicone. But I buy my bras (beautiful, not too expensive and PERFECT fit and support) from abroad. Unfortunately.

        Pity that bra fitting is such an unknown service in Finland. I think many ladies here would want that to change at last.

        Here is a choice of bras I wish I could see one day in Helsinki ..or any other city in Finland :
        http://www.brastop.com/new-bra-offers-d-to-k.aspx
        - please look at the prices too! Qute far from Stockman or even Change (btw. that chain is really bad).


    • nyt löyty

      Vaikka topicin aloitus onkin hirvittävän vanha jo, tuskin rintsikoiden tarve ikinä loppuu! Netistä oon itse tilannut omat 65E rintaliivini jo jonkin aikaa: www.mimosette.fi, ja hinnat ovat tosi edulliset, kun vertaa moneen moneen muuhun paikkaan! Edes postikulujen kanssa hinta ei ole mitään verrattuna useimpiin rintaliivikauppoihin. And the web store is also in english.

    • Tinde84

      Hei,

      Oma kokoni on 80G, ja ostan lähes kaikki liivit netistä. Etenkin brittiläisistä nettikaupoista bravissimo on huippu. Tässä blogipostauksessani linkit ja lisää tietoa niin nettikaupoista kuin liivien ostamisestakin:

      http://tiinaneuvoo.blogspot.com/2011/03/kuinka-ostan-sopivat-liivit.html

      Viimeksi lontoon reissulla etsin olkaimettomia liivejä häihini kesällä ja rigby&peller liikkeestä sain mieletöntä palvelua ja lähdin kaksien sopivien liivien kanssa kotiin! (linkki heidänkin nettikauppaansa löytyy yltä). Tässä mielestäni essential -liivivalikoima jokaiselle:

      http://tiinaneuvoo.blogspot.com/2011/03/suuri-rintaliivipostaus.html

      Suosittelen ennen nettiostostelua sovittautumista ammattitaitoisessa erityisliikkeessä. Menkää sinne rohkeasti! Ammattitaitoinen myyjä on aivan lyömätön! Hyvätkään liivit eivät auta mitään jos ovat väärän kokoiset :)

      Ja älkää missään nimessä menkö ostamaan isompia liivejä lindexiltä, kappahlista jne!!! Laatuliivit tulevat avaamaan aivan uuden maailman!

    • penniajatuksista

      WAU! Sain tänään postissa ekat Figleaves.com:sta tilaamani rintaliivit, toiset UK mitoituksella 46E ja toiset US mitoituksella 46DDD ja ei voi muuta kuin kehua! Itse olen tähän saakka "pelannut" Triumphin liiveillä kokoa 110DD (kun sopivia kokoja ei ole löytynyt) ja kyllä on eroa kuin yöllä ja päivällä..... Enää en IKINÄ palaa takaisin marketliiveihin.... Olen kuvitellut esimerkiksi että minun kokoisella povella ei voi löytyä enää olkaimettomia liivejä (varsinkin kun tissit alkaneet vetää kohti napaa uhkaavasti xD) mutta niin istuvat kuin hansikas liivit päällä vaikka otin irto-olkaimetkin pois ... :D

      Jaa millaiset liivit sitten tilasin :)
      Nämä:
      http://www.figleaves.com/uk/product.asp?product_id=ELO-EL1230

      http://www.figleaves.com/uk/product.asp?product=Goddess-Marilyn-Underwired-Strapless-Bra&product_id=GOD-GD6120&size=&colour=Black


      Ja varsinkin nuo Marilynit antoi valtavan hyvän tuen, niitä ryhdyn pitämään aina ja tilaan parit vielä lisää :)

      molemmista otin ihonväriset, käy niin tummille kuin vaaleille vaatteille, nyt pitää mennä tilaamaan mustat :D

    • Suosittelen

      Itse olen löytänyt tuolta liivejä: www.lumingerie.fi. Käytin ennen kokoa 70 C-D, joka oli kyllä kieltämättä epämukava. Löysin sitten tuon suomalaisen verkkokaupan, olikohan se Kotivinkin linkkivinkeistä. Liivilaskuri anto kooksi 65 E ja tilasin sitten tuota kokoa. Liivit istu kuin unelmat! (ja kaikki vanhat sai lentää roskiin) Joistakin malleista olen tilannut myös 65 DD ja 65 F.

      Tuolta näyttäisi löytyvän TOSI isoilla kupeilla olevia liivejä myös TOSI pienellä ympärysmitalla esim. 65 M. Eikä ole todellakaan mitään mummoliivejä.

    • Anonyymi

      Change-liikkeissä on erittäin hvyä valikoima, ja kokoja riittää.

      • meows

        Mutta mallit on ihan kökköjä :/ Hiertäviä, kovia, sisäsaumallisia.. En ikinä enää astu sinne, pettynyt liian monesti


    • Kreeti

      Katsastapas www.lumingerie.fi., kokoja löytyy 60-115 D-K. Olen itse siirtynyt kyseisen liikkeen vakioasiakkaaksi, kun en itse löydä sopivia mistään kivijalkakaupasta (tätä nykyä 90 G UK-mitoituksella). Liivit voi sovittaa ja vaihto sekä palautus toimivat moitteettomasti.

    • 75G/34F on kokoni ja tilasin juuri 200e rintaliivejä http://www.figleaves.com/uk/home.asp
      kun ei suomesta tunnu löytyvän. Ihan syvältä olla normaalivartaloinen mutta iso tissinen kaikkialla on kyllä 100F ja 95G yms kokoja mut -60-75 koot on kyllä kiven alla. I feel you sis.

      • sailahoo

        mareh, tilaa tuolta: http://www.lumingerie.fi/PublishedService?frontpage=true Aivan ihanaa, että tällainen Lumingerie löytyy Suomesta! Iso valikoima kauniita liivejä. D-K kupit, 60-115 ympäryksellä.
        Plussaa, että ei ole postikuluja eikä tuotteet ole kalliita (n. 40 euroo), joten on vaivatonta tilata ja sovittaa kotona. Vaihto onnistuu helposti, kannattaa aina etukäteen ilmoittaa sähköpostilla, mihin haluaa vaihtaa, niin siellä tuote varataan valmiiksi.

        Toimitus ERITTÄIN nopea ollut aina. Asiakaspalvelijat ovat ammattitaitoisia ja auttavat mielellään. Facebookissa on monesti alennuskoodeja, joten tuonne kannattaa liittyä: https://www.facebook.com/Lumingerie


    • suosittelen

      Minä olen kokoa HH75 (UK)/ L75 (EU) ja olen löytänyt hyviä ja jopa LIIAN ISOJA liiveja Lumingeria-verkkokaupasta. Voin suositella liikettä, palvelu hyvää, nopea toimitus ja vaihdot ja palautukset toimii.

      www.lumingerie.fi

    • meows

      Sokos Emotionia suosittelisin. Liike on periaatteessa kosmetiikkaliike, mutta siellä myydään myös alusvaatteita. Kokovalikoima on huikea ottaen huomioon, kuinka vähän liiketilaa niille on varattu. Itse löysin Espritin todella nätit liivit kokoa 70E sieltä. Ensimmäiset SÖPÖT ja oikean kokoiset liivini ikinä! Ja niitä oikean kokoisia nättejä oli niin paljon etten meinannut osata valita. Eikä hintakaan ollut päätähuimaava. Palvelu pelaa myös. :)


      Myös KappAhlista löytyy F-kuppia, malleista en sitten sanokkaan mitään..

    • MillaB

      Funky Lady, Sokos, tai www.annella.fi. Kauneimmat liivit ja monipuolisin kokovalikoima!

    • rintava***

      Tuolla Paasikiviaukiolta ostin Viipurin liiviliikkeestä sopivat rintsikat. Helsingissä Pää postia vastapäätä ( taitaa olla entinen posti)

    • itse ostin joku aikaa sitte cellbesiltä 115F kokoiset edestä avattavat liivit ja ihan nuorekkaat todella mukavan tuntuiset päälläkin, yllätyin oikein että noin hyvät löytyi edes!

    • rosme

      www.rosme.fi, uusi naisten alusvaateverkkokauppa

    • Plus Size Bras

      Hirveän vanha ketju, mutta pakko kommentoida. Löysin itse eBaysta australialaisen liivikaupan Plus Size Bras, joka myy isoja kokoja (itse 85E) erittäin edullisesti, noin 10 euroa postikuluineen. Minun makuuni mallit olivat nuorekkaita ja erilaisia. Kokomitoitus toimii brittiläisen taulukon mukaan ja jos et tiedä kokoasi, voit tarkastaa UK-mitoituksen täältä http://www.85b.org/bra_conv.php

      Plus Size Bras hyväksyy useimmat luottokortit sekä PayPalin. Suosittelen tekemään eBay tunnuksen sekä PayPalin, jos mielii halpoja ja kivoja ison koon liivejä!

      http://stores.ebay.com/Plus-Size-Bras

    • funkyfani

      Kävin eilen Funky Ladyssa Itiksessä sen jälkeen kun olin menettänyt hermoni muissa kaupoissa etsiessä ja penkoessa epätoivoisena. Seuraavan kerran en enää pelleile ja menetä hermojani vaan Funky Ladyssa löytyy heti oikea koko siis 75F. ja vielä isompiakin. Moni oli liian hienoja ja koristeltuja mutta löytyi ihan perus sileäpintaisia t-paidan alle. 72 ege ei ole paha hinta kun laatu on hyvä ja että löytyy helposti myyjän avustuksella. Mistään muusta en osta enää ikinä.

    • vitun urpo imekullia

    • pimu3

      laitapa essu päälle.

    • pirkko75I

      Onko tietoa mistä löytyisi 75 I tai J kokoiset liivit?

    • Piukkuvaan

      Itsellä koko 70I ja tilaan liivit Brastopista.

    • Mademoiselle_DD

      Suomessa varmaan yksi parhaita nettikauppoja on Lumingerie.
      Englannissa edullisin on Brastop, muita hyviä on Bravissimo ja Figleaves.

    • BEAUTIFULL

      Tänään Funky Lady: rintaliivit Primadonna 89.50e (90F) ja uimapuku Miss Mary 79e (44E).

      Loistavaa palvelua. En olisi itse pystynyt sovittamaan, tietämään oikeaa malliani ja kokoani enkä etsimään itselleni sopivia tuotteita. Täysin mahdotonta.

      OLEN KYMPIN TYYTYVÄINEN.

    • beautifull

      Ruotsista.....
      16.6.2012 18:26
      Katsoppa www.tradera.se niin sieltä löydät halvalla rintaliivejä ja bikineitä . Joskus on 1 kruunulla myytävänä uusia rintaliivejä . Myyjät lähettää suomeenkin .

      ......................................

      en ymmärrä.
      juu varmaan lähettää.
      tulkoon vaikka marsista.

    • getabras

      Plus Size Bras
      25.1.2013 19:50
      Hirveän vanha ketju, mutta pakko kommentoida. Löysin itse eBaysta australialaisen liivikaupan Plus Size Bras, joka myy isoja kokoja (itse 85E) erittäin edullisesti, noin 10 euroa postikuluineen. Minun makuuni mallit olivat nuorekkaita ja erilaisia. Kokomitoitus toimii brittiläisen taulukon mukaan ja jos et tiedä kokoasi, voit tarkastaa UK-mitoituksen täältä http://www.85b.org/bra_conv.php

      Plus Size Bras hyväksyy useimmat luottokortit sekä PayPalin. Suosittelen tekemään eBay tunnuksen sekä PayPalin, jos mielii halpoja ja kivoja ison koon liivejä!

      http://stores.ebay.com/Plus-Size-Bras

      .........


      oliko nämä niitä halpoja ja kivoja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! buuaaaahhh

    • halootissi

      Melkein joka kaupungissa on rintaliivien erikosikauppa, ei mikään halpahalli tai tavaratalon osasto. Ihan oikea liivikauppa, erikoisliike, jossa osaava myyjä palvelemassa.

    • kysynvaann

      65FF
      1.4.2011 13:37
      Itse ostan www.annella-lingerie.com tai www.bravissimo.com. Hyvä palvelu ja edellämainitussa tarvittaessa myös suomeksi.

      ............

      miten sovitat ne ?

    • Peepee1000

      Viipurin liiviliike Helsingissä. T. Fysioterapeutti

      • Anonyymi

        Netti myyntipalstoilla on pilvin pimein myytävänä ihan yksityisten myymiä liivejä,yleensä uusia ovat jaismopia kokoja koska niitä kysytään aina.
        Jos siis tiedät kokosi ja mieltymyksesi niin siitä vaan ottamaan yhteyttä


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe