Ilmainen kunto-ohjelma?

.............

Tietääkö kukaan löytyykö netistä ilmaista kunto-ohjelmaa...
Vaihtoehtojahan myös on, mutta pers aukinen ei paljon saleilla käy tai kirjoja ostele...

18

64402

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdottelija..

kirjasto!

• .............

Kiitti! Ei tullu heti mieleen...

• mää
        ............. kirjoitti:

Kiitti! Ei tullu heti mieleen...

kannattaa siellä kirjastossa mennä lehtilukusaliin ja lukea Bodaus-lehteä. Teet jonkun huippuäijän ohjelman ja avot. Tai ainakin kannattaa katsoa treenipäivien jakoa ja ja jätät sen huippuäijän ohjelmasta yli puolet pois, siis niinku treenikerta.

• ehdottelija
        mää kirjoitti:

kannattaa siellä kirjastossa mennä lehtilukusaliin ja lukea Bodaus-lehteä. Teet jonkun huippuäijän ohjelman ja avot. Tai ainakin kannattaa katsoa treenipäivien jakoa ja ja jätät sen huippuäijän ohjelmasta yli puolet pois, siis niinku treenikerta.

ei mitään nappi bodareiden ohjelma kopiointeja vaan lainaa kirjoja joissa on myös valmiita aloittelija ohjelmia... sitä paitsi nyt ei käsittääkseni ollut kysymys mistään kehonrakennuksen aloittajasta...?

• MJay

• Li-D

millaista kunto ohjelmaa ajattelit löytää.. ja millainen asenne sinulla on lähtee muokkaamaan vartaloasi.. Olen kerännyt lehtileikkeistä itse itselleni kuntoilu ohjeita ja kuuluin myös niihin persauki-opiskelijoihin..

Hyötyliikuntaa AINA kun se on mahdollista! AINA!
        -aktiivinen liikkumaan töissä kotona, rappuset ylös saat jo sillä tuntemaan paremman olon.. ja sillä voi vallan hyvin alottaa..

-> rapputesti..
        1 vko.. katso kuinka hengästynyt olit ku et mennytkään hissillä ja sen sijaa ripeästi kuljit rappusia.( Rappu matka täytyy kyllä olla pidempi kuin toka kerros)
        2 vko. millainen kuntosi on nyt?
        3 vko.. tai nyt.. muistatko ensi reaktion rappusissa millainen se oli ja mitä se on nyt?
        ect...

RAPPUTESTI pitää siis joka päivä tehdä.. varsinkin ihminen ketä tahtoo mahdollisimman nopeasti tuloksia.. Kannattaa kokeilla! oon hirvee huono kirjottamaan mitää ohjeita mut ota s-postiin yhteyttä niin voin antaa niitä ohjeita

• eräs joka on p-a
        Li-D kirjoitti:

millaista kunto ohjelmaa ajattelit löytää.. ja millainen asenne sinulla on lähtee muokkaamaan vartaloasi.. Olen kerännyt lehtileikkeistä itse itselleni kuntoilu ohjeita ja kuuluin myös niihin persauki-opiskelijoihin..

Hyötyliikuntaa AINA kun se on mahdollista! AINA!
        -aktiivinen liikkumaan töissä kotona, rappuset ylös saat jo sillä tuntemaan paremman olon.. ja sillä voi vallan hyvin alottaa..

-> rapputesti..
        1 vko.. katso kuinka hengästynyt olit ku et mennytkään hissillä ja sen sijaa ripeästi kuljit rappusia.( Rappu matka täytyy kyllä olla pidempi kuin toka kerros)
        2 vko. millainen kuntosi on nyt?
        3 vko.. tai nyt.. muistatko ensi reaktion rappusissa millainen se oli ja mitä se on nyt?
        ect...

RAPPUTESTI pitää siis joka päivä tehdä.. varsinkin ihminen ketä tahtoo mahdollisimman nopeasti tuloksia.. Kannattaa kokeilla! oon hirvee huono kirjottamaan mitää ohjeita mut ota s-postiin yhteyttä niin voin antaa niitä ohjeita

Toi oli mielestäni erittäin hieno ohje aloittavalle kuntotreenajalle

• .....
        eräs joka on p-a kirjoitti:

Toi oli mielestäni erittäin hieno ohje aloittavalle kuntotreenajalle

kannattais käyä muutaman kerran ees jossaki salilla missä on ohjaaja että opit tekemään ne liikkeet oikein. Hajotat vaan paikat, ku meet ite tekeen liikkeet päin vittua.

• ???

MA: KÄDET
      -rinnalleveto 4 x 4 (räjähtävästi)
      -hauiskääntö tangolla 4 x 6-8
      -vasarakääntö 2 x 8
      -keskitetty hauiskääntö 2 x 8-10
      -ranskalainen punnerrus 4 x 6-8
      -kapea penkki 2 x 6-8
      -käden ojennus tai ojentajat taljassa 2 x 8
      -rannekääntö tangolla 3 x 10

TI: JALAT, VATSA
      -kyykky 4 x 6-8 (räjähtävästi)
      -jalan ojennus 3 x 8-10
      -SJMV 4 x 6-8
      -reidenkoukistaja 3 x 8
      -pohkeet istuen 3 x 12
      -pohkeet seisten 3 x 12
      -vatsa rutistus 2 x 15
      -jalkojen nosto 2 x 15

KE: LEPO

TO: RINTA, OLKAPÄÄT
      -penkki 5 x 5
      -vinopenkki 2 x 8
      -pec deck tai vipunostot makuulla 2 x 8-10
      -vipunostot sivuille 3 x 10
      -pystypunnerrus kp. 3 x 6-8
      -pystysoutu 2 x 8
      -olankohautukset 3 x 8-10

PE: SELKÄ, VATSA
      -maastaveto 4 x 6-8 (räjähtävästi)
      tai kulmasoutu kp. 3 x 8
      -alataljasoutua 3 x 8
      -ylätalja eteen 3 x 8
      (-selänojennus 2 x 12)
      -vatsa rutistus 3 x 15
      -vinot vatsat 2 x 12

LA: LEPO

SU: LEPO

• juho255

YKSINKERTAINEN. pakkotoisto.com

• www.mave.foorumi.eu

• Kesakisu28
    • tarvitseva laihduttaa

en ite tiiä kun ite etin kun olen läski

• tarvitseva laihduttaa

en ite tiiä kun ite etin kun olen läski

• Tässä ilmanen!

• hk

fghujiklöl.kmjhngbvfbnmjklö.km,nbv

• Apu453

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      48
      2519
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2507
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2382
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      61
      2165
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1887
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      101
      1731
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1185
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1034
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1015
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      906
    Aihe