Tietääkö kukaan löytyykö netistä ilmaista kunto-ohjelmaa...
Vaihtoehtojahan myös on, mutta pers aukinen ei paljon saleilla käy tai kirjoja ostele...
Ilmainen kunto-ohjelma?
18
64402
Vastaukset
- ehdottelija..
kirjasto!
- .............
Kiitti! Ei tullu heti mieleen...
- mää
............. kirjoitti:
Kiitti! Ei tullu heti mieleen...
kannattaa siellä kirjastossa mennä lehtilukusaliin ja lukea Bodaus-lehteä. Teet jonkun huippuäijän ohjelman ja avot. Tai ainakin kannattaa katsoa treenipäivien jakoa ja ja jätät sen huippuäijän ohjelmasta yli puolet pois, siis niinku treenikerta.
- ehdottelija
mää kirjoitti:
kannattaa siellä kirjastossa mennä lehtilukusaliin ja lukea Bodaus-lehteä. Teet jonkun huippuäijän ohjelman ja avot. Tai ainakin kannattaa katsoa treenipäivien jakoa ja ja jätät sen huippuäijän ohjelmasta yli puolet pois, siis niinku treenikerta.
ei mitään nappi bodareiden ohjelma kopiointeja vaan lainaa kirjoja joissa on myös valmiita aloittelija ohjelmia... sitä paitsi nyt ei käsittääkseni ollut kysymys mistään kehonrakennuksen aloittajasta...?
- Li-D
millaista kunto ohjelmaa ajattelit löytää.. ja millainen asenne sinulla on lähtee muokkaamaan vartaloasi.. Olen kerännyt lehtileikkeistä itse itselleni kuntoilu ohjeita ja kuuluin myös niihin persauki-opiskelijoihin..
Hyötyliikuntaa AINA kun se on mahdollista! AINA!
-aktiivinen liikkumaan töissä kotona, rappuset ylös saat jo sillä tuntemaan paremman olon.. ja sillä voi vallan hyvin alottaa..
-> rapputesti..
1 vko.. katso kuinka hengästynyt olit ku et mennytkään hissillä ja sen sijaa ripeästi kuljit rappusia.( Rappu matka täytyy kyllä olla pidempi kuin toka kerros)
2 vko. millainen kuntosi on nyt?
3 vko.. tai nyt.. muistatko ensi reaktion rappusissa millainen se oli ja mitä se on nyt?
ect...
RAPPUTESTI pitää siis joka päivä tehdä.. varsinkin ihminen ketä tahtoo mahdollisimman nopeasti tuloksia.. Kannattaa kokeilla! oon hirvee huono kirjottamaan mitää ohjeita mut ota s-postiin yhteyttä niin voin antaa niitä ohjeita - eräs joka on p-a
Li-D kirjoitti:
millaista kunto ohjelmaa ajattelit löytää.. ja millainen asenne sinulla on lähtee muokkaamaan vartaloasi.. Olen kerännyt lehtileikkeistä itse itselleni kuntoilu ohjeita ja kuuluin myös niihin persauki-opiskelijoihin..
Hyötyliikuntaa AINA kun se on mahdollista! AINA!
-aktiivinen liikkumaan töissä kotona, rappuset ylös saat jo sillä tuntemaan paremman olon.. ja sillä voi vallan hyvin alottaa..
-> rapputesti..
1 vko.. katso kuinka hengästynyt olit ku et mennytkään hissillä ja sen sijaa ripeästi kuljit rappusia.( Rappu matka täytyy kyllä olla pidempi kuin toka kerros)
2 vko. millainen kuntosi on nyt?
3 vko.. tai nyt.. muistatko ensi reaktion rappusissa millainen se oli ja mitä se on nyt?
ect...
RAPPUTESTI pitää siis joka päivä tehdä.. varsinkin ihminen ketä tahtoo mahdollisimman nopeasti tuloksia.. Kannattaa kokeilla! oon hirvee huono kirjottamaan mitää ohjeita mut ota s-postiin yhteyttä niin voin antaa niitä ohjeitaToi oli mielestäni erittäin hieno ohje aloittavalle kuntotreenajalle
- .....
eräs joka on p-a kirjoitti:
Toi oli mielestäni erittäin hieno ohje aloittavalle kuntotreenajalle
kannattais käyä muutaman kerran ees jossaki salilla missä on ohjaaja että opit tekemään ne liikkeet oikein. Hajotat vaan paikat, ku meet ite tekeen liikkeet päin vittua.
- ???
MA: KÄDET
-rinnalleveto 4 x 4 (räjähtävästi)
-hauiskääntö tangolla 4 x 6-8
-vasarakääntö 2 x 8
-keskitetty hauiskääntö 2 x 8-10
-ranskalainen punnerrus 4 x 6-8
-kapea penkki 2 x 6-8
-käden ojennus tai ojentajat taljassa 2 x 8
-rannekääntö tangolla 3 x 10
TI: JALAT, VATSA
-kyykky 4 x 6-8 (räjähtävästi)
-jalan ojennus 3 x 8-10
-SJMV 4 x 6-8
-reidenkoukistaja 3 x 8
-pohkeet istuen 3 x 12
-pohkeet seisten 3 x 12
-vatsa rutistus 2 x 15
-jalkojen nosto 2 x 15
KE: LEPO
TO: RINTA, OLKAPÄÄT
-penkki 5 x 5
-vinopenkki 2 x 8
-pec deck tai vipunostot makuulla 2 x 8-10
-vipunostot sivuille 3 x 10
-pystypunnerrus kp. 3 x 6-8
-pystysoutu 2 x 8
-olankohautukset 3 x 8-10
PE: SELKÄ, VATSA
-maastaveto 4 x 6-8 (räjähtävästi)
tai kulmasoutu kp. 3 x 8
-alataljasoutua 3 x 8
-ylätalja eteen 3 x 8
(-selänojennus 2 x 12)
-vatsa rutistus 3 x 15
-vinot vatsat 2 x 12
LA: LEPO
SU: LEPO- juho255
YKSINKERTAINEN. pakkotoisto.com
- Kesakisu28
http://tinyurl.com/6gnft4r tuolla blogissa on muutama ilmainen ja muutama halvempi vaihtoehto
- tarvitseva laihduttaa
en ite tiiä kun ite etin kun olen läski
- tarvitseva laihduttaa
en ite tiiä kun ite etin kun olen läski
- Tässä ilmanen!
Tässä ilmainen kunto-ohjelma ruokavalio jos ei salille pääse. Kokeile useampi kuukausi ja hämmästy tuloksia!
http://www.terveysmyrsky.com/index.php/artikkelit/18-laihdu-aelae-valita
- hk
fghujiklöl.kmjhngbvfbnmjklö.km,nbv
- Apu453
Hei
Tuolta ainakin löytyy
http://www.kolumbus.fi/kuntosali_ja_ruokavalio/
ja on videot miten tehdä liikkeet, jos on tarvetta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482519Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742507Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612165Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321887Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1011731Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231185Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56906