SIINÄ ON MAHTAVAT VIPIT

TERSE VAAN

SEURAAVAT PIKALAINAAMOT:
HMNET.FI
PIKAPANKKI.FI
VIPPILAINA.COM
MOBILECREDIT.FI
MOBIILIVIPPI.FI
LAINA.FI
LAINAHAKEMUS.FI
SIT JOS NE VUONNA 2008 AVAUTUVAT NI OLKAA NOPEITA ET SAATTE LAINAN, SILLÄ LUULTAVASTI JOKIASESTA VAIN KYMMENEN ENSIMMÄISTÄ SAA VIPIN KU RAHAT JO LOPPU. MUUT SAAVAT LOHDUTUKSEKSI PINSSIT!
MULLE VOIS LAITTAA TULEE PARIKYTÄ PINSSIÄ TUOLTA VIPPILAINA.COMISTA KOSKA OLEN TURHAAN LÄHETTÄNY TILAUSHAKEMUKSIA. PUHELIN LASKUSSA PERITÄÄN NOIN 20E KOSKA PALVELEMISESTA ON TULLUT VIESTI ET HAKEMUKSESI ON VAST.OTTETTU.VAIKKA PALVELU EI OLE EDES TOIMINNASSA. KIEROA HOMMAA. KUKU MUU JOUTUNUT KUSETUKSEN UHRIKSI? NIIN NYT JOKU AUKOO TURPAA ET MITÄS ET KATTONU NETISTÄ ET ONKO AUKI VAI EI..NO KAIKILLA EI OLE MAHD. KÄYDÄ NETISSÄ JOKA PÄIVÄ , EI EDES JOKA VIIKKO.

4

2993

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästynyt

mulla itse asiassa riittää jopa ymmärrystä, että uusilla paikoilla on noita ongelmia.. Sitä vaan en sulata, että eivät vastaa mitään edes sähköpostilla. Ilmeisesti siis tosiaan aikovat periä ne viestitkin, vaikkei vastausta tullutkaan.

• samaa mieltä

Näinpä juuri! Asiakaspalvelu on ehdottomasti huonointa (eli olematona) verrattuna muihin vippifirmoihin. Onkohan edes laillista veloittaa niitä palvelumaksuja kun ei kerran palvelua saa. Taidanpa tehdä valituksen johonkin suuntaan

• Greibbi

Varmaan noiden lähetettyjen viestien perään voi ruinata esim. kuluttajavirastoon, jos ei kerran tuu mitään ilmoitusta esim. teknisestä viasta yms. Parhaimmassa tapauksessa voitte laittaa vaikka esitutkintaan huijaamisesta, jos ei tuu hommaan vipinää ja eivät palauta turhaan vedettyjä viestikuluja asiakkaille.

• spede
        Greibbi kirjoitti:

Varmaan noiden lähetettyjen viestien perään voi ruinata esim. kuluttajavirastoon, jos ei kerran tuu mitään ilmoitusta esim. teknisestä viasta yms. Parhaimmassa tapauksessa voitte laittaa vaikka esitutkintaan huijaamisesta, jos ei tuu hommaan vipinää ja eivät palauta turhaan vedettyjä viestikuluja asiakkaille.

esitutkintaan huijaamisesta. MIKA VITUN RIKOSNIMIKE SE ON?!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe