AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Onkohan netissä hevospelejä?

Kysely Suomi24:n ominaisuuksista

Vaikuta Suomi24:n tulevaisuuteen kertomalla minkälaisia ominaisuuksia Suomi24:ssä voisi olla.
Vastaa kyselyyn »

Onkohan netissä hevospelejä?

384 Vastausta 215 154 Lukukertaa
Haluaisin tietoa että missä sivuilla on hevospelejä? Olen käynyt pelaamassa pelejä hevoset.comissa mutta ne alkaa olemaan jo tylsiä. Kaikki sivut vaan mitä tiedätte niin on tervetulleita!!! Kiitos jo etu käteen!

ainakin yksi!!!!

tai demo siitä on sivulla www.unelmahevonen.com

kiitos

Kiitos, taidampa käydä lataa pelin koneelle!
P.S kaikki pelit ovat vielä tervetulleita!!!!

On yks toinenkin

Sitten on myös ossassa www.polluxinfo.com

Mut sielon vaan semmonen kysymys peli...

Sit www.hevoset.com Siellä on myös joitain mutta niitä ei voi ladata...

erittäin

hyviä pelejä on!! kittos vaan sullekkin xD!!!

NO en tiiä

mun mielest ei oo mut mil sivul niit on???

Hei Mikä Se Sivu Nimi On??

Mikä Se Sivu Nimi On??

TÄÄLLÄ PALJON PELEJÄ!!!

http://www.freewebs.com/geetalli Pelien linkkei laitettu eri sivuilta!! =D Käykää ihmees.

Tääl on paljon Pelejä

Hyvä juttu Sitten Pelaamaan.Minä tiedän heppa
Peleistä!T.Jasmiina

Please, Kerro !

Please, Jasmiina kerro!!

hevospeli

Eihän tuota peliä saa edes auki se vai valittaa koko ajan että sivu on vaihtunut vaikka mää kirjotan sen sivun mikä siinä lukee että se on sinne vaihtunut ni se valittaa sitä samaa silti!!!

...

sen sote on:http://urli.net/

Kysymys

Onko jotain hevosen hoitopelejä, joita ei tarv. ladata???

-

moi!sellanen hoitopeli o miss hoidetaa vevost koiraa ja kissaa 1001 pelit sieltä eiläin pelit ja siin kuvas se heppa on harmaa

miiiiiiiii

mikä on osote??

Jaha? ei oo kyl mikää varsinainen peli peli!

tarkotan siis että tossa pelissä ei ratsasteta hevosella vaan siinä puetaan hepo, koira ja kissa. tartteeks bellasaraan rekata iitesä?

yksi jude vaa

siis se ossa on www.1001pelit.com ja sitten kirjottaa siihen "etsi pelejä"-kenttään mikä on ylälaidassa Horseland ja klikkaa semmosta peliä missä lukee "Horseland Dress Up".
BellaSaraan täytyy rekisteröityä..
Kannattaa pelata Howrsee siel pyytäkää sit kamuks Anni-Lisaa tai Kyra K sitä ei tarvi ladata tai mitä!! =)
Howrse on kyl paras pyytäkää kamuks ada 9v
en sit oo kyl yheksää
howrse ja starstable
ON! Howrse...oon siel ja mun nimi on Napsuli
HELPPII onks toi peli ilmanen ku siin on euron merkki ja sit sanotaan et yhets hoito kertomuksesta saa 1-10veuro

EmPä TiiJä ...

No, tota, en tiijä mäkään muuta ku polluxinfo.com:ssa ja hevoset.com:ssa...
itekki haluisin tietää hyvii pelei...
AUTTAKAA!

Jos tartteet oikeesti apuu ..

;D
Hitsi vie !!Tässä on 3 demoo ja kaksi pelii;
unelmahevonen.com
prettypony.com(siellä on ihan saikusti pelei ;Mut ne on ranskaksi
stardoll.com(ei oo mikään heppa peli )

Pelit ;DD
polluxinfo.com siellä on yxx Lisa & Bandik ;DEnkkani on et oon vetänyt läpii ;D
Sitten sain ladattua yhden horseracing 2 demon ,mailman paras !!Siin saa hoitaa,ratsastaa ja kaikkee mitä oikealla laukkatallillakin ;D <33 ja siin saa oman hoitsun .

;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
=)))))))))=:;S

Asiaa

Mistä pystyy ladata horseracing 2 demon? Oisi kiva jos kertoisit sillä se kuulostui mukavalta :)
Kiitos jo etukäteen! :)

Asiaa taas :)

Ei mitään sittekkää ku lyösinki sen ite :)
Kiitti kuitenki! :)

:-)

http://www.horse-games.org/index.php Olis paljo hevos pelejä:-)

horseracing

Mikä on sen osote??
maksaako toi horse racing 2?

horseracing 2 demo

no morroo aatteli vaa et mikä ton horseracing 2 demon osote on???P.S.Kiits jo etu käteen T:heppa fani.:DD
Kirjota vaan Horse Racing Manager 2 Demo mut tässä on tarkka osoite: http://www.fileplanet.com/170125/download/Horse-Racing-Manager-2-Demo

En olevarma toimiiko aika varmasti mut tossa
Miten ton pelin voi ladata?
Se vaikuttaa tosi kivalta niin haluisin ladata sen niin joikko kertoo miten sen voi ladata?

mä tiiän mut vaa aika vähän

mä tiedän muutaman; www.horse-games.org siel on iha himusti pelejä, sitten on www.polluxinfo.com siel on Peteponi, Lisa ja Bandit sekä Polluxin muistipeli. täällä on kans hepopelei ja yli 3500 muutaki pelii; www.1001pelit.com sieltä löytyy heppapelejä kun kirjotat "etsi peli"-kentään horse! sit on vielä levypelejä hyviä; unelmahevonen(demon saa www.unelmahevonen.com), tallitytöt 1 ja 2, starshine legacyt 1,2,3 ja 4, hevonen & poni 1,2 ja 3 sekä huiput Srpingdalet, yhteen springdale-sarjajudeen kuuluu vuorilta laaksoihin, niittyjen ja peltojen halki, metsämaastoissa ja rannoilla ratsastaen, ja sitten yksi "epävirallinen" springdale on hevostallin salaisuus.

nämä siis mä tiedän ja yhden demon www.wendyhorsegame.com. itselläni ei tota wendyhorsee ole mutta unelmahevonen on ollut levynä.

pollux

Polluxissa on nyt paremmat pelit!

Täällä ois yks peli

Ossas www.horseland.com on yks aika omaperänen peli

horseland?

Onko toi peli horseland ilmainen?
se horseland o ilmanen :D

Ilmainen?

onks se peli ilmainen niinkun. --> www.horseland.com

haluisin tietää ku englanti hakusessa, ja jos pystyisin ratkoo sen loput sitten itse??? :)))

Tein tunnuksen ; )

Tein äsken itse horselandiin oman tunnuksen, ei maksua (näkynyt ainakaan). Nimimerkki on Karod ;D, ja sitte, en ole varma jos osaan tuota käyttää, niin jos viittitte (jokuvaa) auttaa, lisätkää msn osote: kar.toi@hotmail.com, jos siis haluutte auttaa : D

en usko

en usko että se maksaa ;) mä olen kerran mennyt pelaa maksullista peliä, ja siihen tuli semmonen ikkuna missä luki jotain ihmeellistä! Jotain "password and e-mail address". eli jotain salasanaa ja sähköpostiossaa, kait :) sitten siinä oli joku "money" eli siis raha ja muut sanat oli tuntemattomii. en sit pelannu sitä, onneks se ei ollu toi Horseland! joku derbypeli vaan... ei se ollu tääl; www.hevoset.com. se oli joku horsesderby... siihen piti varmaan rekata iitesä ja maksaa jos ei rekannu, en tiädä oikein mutta se oli maksullinen;)

Bellasara

menkää www.Bellasara.com ihan kivoi pelejä.

on polluxissa muitaki pelejä!

on polluxissa muitakin pelejä! esi merkiksi siellä on semmonen kuin Lisa ja Bandit, jossa pitää hypätä esteitä.

LOL

LOL on polluxissa muitakin pelejä !!Meet vaan polluxii ;;;DD

Ossa o tos;;www.polluxinfo.com
( tai fi"FIINLAAANDD :DD=))

=(Siis nyt ymmärsitte että se on ;;TM .Ja että mulla on oma poni hevosetkotsissa;

On sen nimi

Hauskaa kesää !!

nii just

siellä polluxinfo.comissa on Lisa ja Bandit, missä pitää hypätä esteitä, enkkani on ku pääsin kolmostasolle. Sitten siellä on joku Peteponi-peli, missä pitää saada semmonen poni karkuun jockeylta. Enkkani Peteponissa; pääsin sen läpi. ja siellä on sitten polluxin muistipeli tosi hyvä ;). täällä on kans hevospelei; www.horse-games.org sinne ku meet nii ei tekeminen lopu kesken!

Halloota:)

Tietäiskö joku heppapelejä????

oikeesti kiitti tästä!

Oi kiitos ku annoit ton! menin tietysti lataamaan sen heti!

hevostietopeli

kirjottakaa googleen että pony games sieltä löytyy yks enkun kielinen hevos tietopeli

kiitos!

Kiitos siitä nimest elikkä pony games kiitos kiitos ja vielä kerran kiitos
!!!!!!!!!

Kiitti

Kiitti näistä kaikista en oo ees kattonu kaikkii mut suurimman osan,lataan just sitä hevospeliä mikä on www.unelmahevonen.com sivustolla.Mikä on muuten sen Jessy pelin osoite??Kiitos jos viitsitte vastata.

Jessy pelin osoite

Jessy pelin osoite on:http://www.pferdundpony-spiele.de/ Jos joku haluu...

HELPPIÄ JESSYYN ! >:(

Jos tiiät kerropas tosta jessy-pelistä ku ratsastetaan sinne ihme paikkaan jos on se ruskee hevonen niin sit ku Phoenix on laitettu kii niin siihen tulee 4 kuvaa ja sit ei pysty tekeen mitää..... P.S: vastaa aika nopeasti.

Ja ku mulla on demo, ei se oikee peli niin loppuuk se siihen vai? :O

Vastaus, sulle joka halusit helppiä Jessyyn!

Luulempa, että peli päättyy siihen. Minulla on sama ongelma.

Helppii jessyyn.:!!!!!!

Huomasin vasta nyt tämän keskustelun ja huomasin Jessyn! Menin siihen osoitteeseen mutta en tiiä mistä mun täytyy painaa.. AUTTAKAAA!!!

Helppiä Jessyyn!! :(

Mitä pitää tehä, kun sen Jessy pelin on alottanu, ja sitte on harjannu sen hepan vaa yheltä puolelta, ku mää en tiiä sit, että mitä pitää tehä! :( Auta!/Auttakaa!

Auttakaa minua! :(

Kun aloitin sen pelin ja menin tallille, ja harjasin sen hepan vaa yheltä puolelta, enkä tajua sitte, että mitä pitää tehä? Help!!!

anna

en oikeesti tykänny

Mistä o.o

Niin mistä et tyksiny : D

virtuaalitalli

menkää kattoo http://www.webbisivu.com/virtuaalitalli-silkkiturpa se on mun virtuaalitalli menkää sinne!!!!!!!

Kuvia ?

Etkä vissiin aijo laittaa mtn kuviakaan hevosilles d; ? En sano, että pitäis, mutta ois helpompi samastua tms hoitsuun ;)
moi et voinko saada liinun jooko?

virtuaalitalli

menkää kattoo http://www.webbisivu.com/virtuaalitalli-silkkiturpa siel saa oman hoitsun ja tälleee!! :))
Ja sit on vielä star stable mut se o enkus ite pelaan sitä oon Nikki Greennose ja mun ratsu o Goldstar kamu pyyntöi vaa tänne!!

Miniclip

Miniclipissä on ainakin yksi hevospeli. Show jumping.

se on niin vaikee

noku oon LEVEL2 ja en pääse siitä läpi siinä show jumpingissa se on siis nii vaikee peli

show jumpingista virus

tossa aikasemmin luki että: show jumping miniclipisssä on hyvä peli, mutta kuinkas ollakkaan sitä ei voi pelata.. ilman että tulee virus koneelle. !!!

Show Jumpingin ärsyttävä virus

Nii Se Toimii Vaan MUn Isoveljen Sivuilla Mut Aina
Aina Ku OOn Päässy 1Levelin Nii Kone SAmmuu

ei varmaa ole javaa!

jos ei niinku toimi nii uskosin et sulla ei ole java tukea! siis niinkusta meillä on mut ennenku oli nii ei toiminu ykkösleveliin asti ja sit siskot asensi sen. Totanoin siis ennä ei kyllä toimi show jumping meidän koneella eikä johdu koneesta koska siihen peliin ei vaan tule näyttöö edes tuhatykspeleillä.

Täältä siis löytyy muutama hepopeli : www.1001pelit.com
TAI jos toi linkki ei toimi nii http://www.1001pelit.com

Eikä

Mulle ei ainakaa oo tullu mitään

show jumping vaikee ?!

oon päässy miljoona kertaa kaikki show jumpingin levelit läpi ja oon ollu listoillakin monta kertaa. se on tosi helppo mun mielestä eikä harjotteluunkaan mennyt kovin kauaa.
vinkkinä vain, että kannattaa päästää irti etunuolesta, kun heppa menee sopivaa vauhtia, koska muuten se kääntyy huonosti. ja muistakaa laittaa se hyppypainike tarpeeksi ajoissa alas! (:

kiitti!

kiitti muuten neuvosta oon nyt päässy sen 2 kertaa läpi!!!!!!!!!! kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos ja vielä kerran kiitos!!!! :)

miten pääsit

miten pääsit show jumpingin läpi anna mullekki ohje vähä 3 komas taso on vaikee en tajuu miten pääsit sen läpi

???Jessy???

Kun Jessyssä on päässyt toiselle tallille niin mitä pitää tehdä ja jos pitää mennä ukkelin luo niin kenen ja kertokaa myös näppäimet...

-KIITOS-

katseet tänne

haluaisin tietää minkä laiset sivut ovat jessy peliin päästään.p.s. olisi kiva kun vastaisitte

zori

zori ny vaan mut halusin vastauksen en kysymystä
eli voisko joku teistä auttaaaaaaaa???????????

jessy?

mikä on jessy onko se peli?

Hevosdemoja

Kirjoittakaa googlee kaikkee horse racing demos,tms. Lataan just jotain barbi hevospelii ei ole demo.

tere

Mistä ossasta löysit ton ''barbi'' pelin?

Kysyttävää

Ilmasta ladata pelejä tai demoja??

tässä teille jotka haluutte demoja!

no ensinnäki yks hyvä demo on täs; www.unelmahevonen.com se on ollu mulla levypelinä mut ei ole enää. Sitten on se yksi Jessy http://www.prefbundpony-spiele.de en tiedä toimiiko linkki!

Jessy

Jessy on peli. Sitä voi pelata oikeana pelinä(Mutta se pitää ostaa se oikea peli) tai sitten demona(Eli kokeilee) Mä en tajua, että mitä pitää tehdä sitten, kun on yhdesti harjannu sitä valkoista hevosta:( Auttakaa!

Mikä ossa?

Missä osoitteessa Jessy peli on? Liittyykö se peli siihen hevoslehteen? Vastatkaa pian!!!

Show Jumping vaikee ?!

hevos-fani23

"Oikeesti se ei oo tod vaikee !!On päässyt sen ainakin miljoona kertaa läpi ja olen ollut Top-10 ;13 kertaa .Et se ei ole vaikee .ainoo vinkki on minkä annan se on helppoo jos valitse mustan hevosen ,sillä me(enkkuu) aina mennään .

Ja muuten ;jatka samaan malliin !!Sillä siinä on 4-5 tasoo .LEVEL 3 on lol helppo .Ja oon päässyt sen läpi ainakin miljona kertaa !!
Hauskaa kesää !!

se riippuu

ite oon kans päässy showjumpingin monta kertaa läpi ja oon ollu kans listoilla mutta vain joillain tietokoneilla esim meijän kirjaston koneet on niin perseestä että niillä ei voi millään päästä ees ykkös levelii läpi.

Voi elämä sun kaa!!

Oon päässy sen läpi sit paitti himmee virus siitä hank elämä!

vaikeeko!

sori, oon päässy senki läpi, mutta siihen meneeki aikaa.. ja paljon. 3 taso onki haastavampi. ei hermoheikoille :)

oho oottepa te taitavii!

en oo päässy edes kolmatta tasoo läpi että silleen plääh ja kun se peen show jumping ei toimi enäääääääääää

WHAT

Etkö todellakaan pääse kakkostaa? Mä en pääse kommosta se ihan hitsin vaikee.

Hevospelejä en vaan muista

LOL

LOL! kolmonen on ihan sairaan helppooo XDDDDD

en mäkää...

en mäkää pääse sitä se on ihan mahdoton

HAHAA

SEKÖ MUKA VAIKEE! NO LOL!
Oon päässy sen läpi ja tässä todisteita:
- siinä on 4 levelii
- se ei ole vaikea
- se on helppo
- lässyn lässyn
- etkö osaa`?

Eikä oo

Ei so oo yhtää vaikee!!

hevoset on ihania

kuka haluu olla mun kamu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

......

MÄ HALUUN!!!!!!!!

tiiän yhen

http://barbie.everythinggirl.com/activities/friends/caligirl/HorseAdventure/ tää on aik lapsellinen mut silti...

Bosse???

Moi Bosse! Ratsastatko? Mä ratsastan. Hoepeantallilla... Ajattelin vaan, että mistä nimi Bosse? Nimittäin Hopeantallilla on yksi poni jonka nimi on Bosse.... Ei mulla muuta...
moi et tiiätkö ku oli laskiais rieha niin olitko siellä onko siellä yks heppa jonka nimi on kamu ja sit on tornado ja.. niin mikä sun nimi siel hopean tallilla oikee on tunnenko sut no mun nimi on fanny

Muutama

Siinä muutama, mitkä tiedän. En ole sitten varma onnistuiko linkitykset...

http://www.freeonlinegames.com/play/3205.html

http://www.artplant.no/jack/Krets_fi.htm

http://www.wendybladet.no/default.asp?ID=589

eiiii!

Miks mul toi krets2 ei toimi? Voisitko kertoo sen osotteen, mistä oot sinne menny, ja mistä sieltä oot
valinnu pelin, Kiitos!

Heiii!

Heips again!
Kun lähetit ton jack/krets linkin, ni mul se ei millonkaan oo toiminu, aattelin vaan, että jos se sulla on toiminu, ni voisitko kertoo mille sivulle menit ekana, ja minne sit menit ja minne sit taas. Voisin kokeilla sillä tavalla, jos se vaika sit toimis!
PS. Vastaa mahdollisimman pian!

Hevospelejä monia!

Tässä olisi pari hevospeliä: (Lisää saa kysymällä sähköpostitse)

Corral Club, hevosdemo: http://www.terragame.com/lets_ride_corral_club.html

http://abc.net.au/rollercoaster/saddle/interact/game/default.htm

Saksalainen hevospelidemo: http://www.downloads.de/download_dl.php?id=12415&tabelle=Computerspiele

www.horses4kids.com

Ja tiedän enemmänkin mutta listaa en nyt jaksaisi laittaa. =)

moi

Moi! Ois kiva tietää niist muistakin hevospeleistä mun sähköpostiin...Kiitos :) :)
T:Hevoshullu/ponihullu

kysyisin!

pelasin tätä peliä!:
http://abc.net.au/rollercoaster/saddle/interact/game/default.htm
mitä siinä pitää tehdä tiedät kai?voisitko vastata?

Etkö tiedä???

No ratsastaa!!

apua

etenet vaan niitten ohjeiden mukaan. etköhän osaa sen verran enkkua, että ymmärrät mitä ne sanovat. :D
jos et niin pyydä tulkkia.

mä tiiän

siin pitää laittaa nimimerkki(iha mikä otte haluut) jo sähköposti ja sit hoitaa hevosia

kymysys

mikä peli?

plöö

ei toimi linkki
mikä sun sähköposti osoite on?

hyvät pelit

kokeilin noita kaikkia linkkejä, ja tulin tulokseen että VAU, todella hyviä pelejä ja juuri minun mieleen. toivottavasti muutkin on tykänny. :)

varoitus

varoitus vaan että jos meette tänne; www.horse-games.org niin ei kannata pelata peliä Clemmy Beach Horse jos on Internet Explorer, se pätkii ja saattaa tehhä ei vastaa-jutun!

hevospelit ja demoja

hei.olisko joku ystävällinen ja ilmoittaisi mistä löydän hevospelejä demoja kiitos jo etukäteen

täälä on demo

unelmahevonen.com siellä on demo voit tehdä mitä oikeallakin tallilla.

unelmahevonen

se on aika tyhmä peli siin ei saa ees sillee ratsastaa eikä siin saa tehä mitää kivaa niiku demossa ei saakaa! ei kannata lataa sitä!!

jos joku haluaa tietää missä on demoja ja heppapelejä niin katse tänne

täällä on unelmahevonen.com. ja show jumping on miniclipissä.com. ja tallini.fi

tässä

unelmahevonen on.kirjota hakuun unelma hevonen

kiitti tosi paljon

hei kiitti noista demoista!! menin heti lataamaan ne! saa nähä onks ne hyviä

Osotteita lisää

Hei!
Voisitko laittaa noita osotteita vielä lisää? Oon testannu jo noi pelit ja ihan hyviä ne oli, mut niihin kerkis jo kyllästyy parin kuukauden sisällä... Heppapelejä kaipaan niin paljon, joten vastailehan mahdollisimman pian!

siis wau!

kiitti

kiitos!

kiitos! aivan mahtava demopeli siis kiitos vielä kerran!

Aha

tou meillä on ollu toi unelmahevonen mut ei oo enää enkä saa ladata sitä ;( se oli hyvä peli kun siinä sai tehä kaikkee. TOU

Lataan

Lataan just tota saksalaist

Hei

Moi!Tiedätkö semmoisia demoja?Haluaisin pelata niitä.Mutta mistä löydät demot?

Haluaisin Tietää Lisää

Ois kiva tietää niistä muistakin osoitteista.. Muuten se yks Saksalainen demo ei toiminut mulla. Saisiko siitäkin lisä tietoa? Voitko kirjoittaa mun sähköpostiin..? Kiitos jo etu käteen :)

pliis

voisitko sie kirjoittaa lisää hyviä heppa pelejä pliis oo kiltti.

voiko joku auttaa?

moi, mä etsin hevos pelejä netistä, ja jos tietdät mistä niitä löytyy, vastaa tähän viestiin, mun kaikki kaverit sanoo, et niitä löytyy täältä, mut ei niitä kyl täs ole. Eli voitko sä sinä ------> sanoo, missä niitä on, ja sanoisitko kans, mikä osoite...
moikka moi! t. sonkku

O_o

moni on pistäny tonne vaikka kuinka monta linkkiä, että sieltä sen kun kattelet

Moi heppafani1!!!!!!!!!

Moi heppafani1.tässä paikkoja jossa on taatusti kivoja heppapelejä: (googlesta voit ettii) Pollux ja horses 4 kids ja miniclipist show jumping mut siin pitää ladata joku ihme juttu. T:Hevoshullu/ponihullu
Ps: Toivottavasti apuni kelpaa :) :)

Plöö

oon pelannu tota stay the distancee se on iha sikamaise vaikee! vaikka ottasin aina sen yhden sikanopeen punarautiaan nii energyt loppuu heti ku alottaa! jtn helpompaa kiitos show jumping ei toimi

on hevospelejä

wendyhorsegame on hevospeli. miniclipissä on show jumpingn hevospeli. polluxinfossa on hevospeli

hepat

horseland on hevospeli haluaisin tietää hevospelejä

osote

Mikä on osote wendyhorsegameen?

mut missä sivul???

mut missä noi sun antamat pelit o???

osote..

Pollux, hevoset.com, googlesta voit etsiä.
Mutta tarvin itekin apua! Mikä osote on wendyhorsegameen? Toivottavasti oli apua =)

Vastausta...

Kiitti kaikille näistä ossista, mut hei "kaikki": Laittakaa googlee hakusanoiks esim. se wendy-juttu, niin sit löytyy!

hei

hei kiitti paljon mutta voiko wendyssä tehdä mitään muuta kuin vaihdella varusteita ja ratsastaa

Osotteet

minsupinsu, voitko kertoo mis ne pelit on????

täällä

www.polluxinfo.com sieltä vaa pelit ja hubat ja sitte pelit.

www.wendyhorsegame.com se on demo!

www.miniclip.com/show-jumping toi ei toimi enää

Peli

http://www.miniclip.com/games/show-jumping/en/

Tossa on yksi, en tiiä et onko toi jo sulla, mut silti!!

Pelit

http://www.horses4kids.com/arcade/ tuolla sivulla on vähän hevospelejä ja paljon muitakin pelejä!

hevsopelejä

no ainakin: www.horseland.com,www.polluxinfo.com,www.wendyhorsegames.1wenbslystem.com ja www.miniclip.com siellä on sen niminen kun shou jumming tai josku tollanen

kyllä on

on osotteessa miniclip.com xd

heppapelit

netissä on hevospelejä miniclippissä ainakin

vastaus (mutta huono sellainen)

tuol polluxin sivuil on yks aika kiva peli!!!!! mut mun ainaki pitää mennä tuolt googlen kautta...... et ei käy mitkää pollux.fi tai pollux.com jne. !!!!!!!!!!!!!!

Tosta osotteesta...

heips!

Ku sanoit että ei käy mikään tommonen pollux.fi tai pollux.com, ni oot kyl oikeessa... Se osote on nimittäin www.polluxinfo.com

Hahaa

ehinpäs ennen sua vastata!!! xDxDxDxDxDxDxDxD

sen polluxin kotisivujen osote on...

Polluxinfo.com

pollux osote

sehä on et www.polluxinfo.com

Pollux

se on polluxinfo.com !

höltti

se on www.polluxinfo.com siis pollux-sanaan lisäät infon hölttipää!

On netissä hevospelejä! :D

On netissä... ainakin jos googleen laittaa horsegames! <3 :D Kyllä sieltä löytyy! tai hevospelit/hevospelejä/heppapelejä. xD

Tiedän ainakin yhen heppa pelin...

Moi, tiedän missä on ainakin yksi hevos peli mene osoitteeseen: www.miniclip.com tai Show Jumping

tässä 6 demoo 3 pelii

tässä on tää osote =0)http://www.pferdundpony-spiele.de/

hei

kertoisitko tarkemmin että mistä sieltä löytyy

moikka!!

moi kun tuut sinne sivulle napsauta sitä spiele & Co siellä alhaalla on jessy lehdestä tuttu demo ja sillee (HUOM)KAIKKI ON SAKSALAISIA

Jessy pelin ossa

Mikä on Jessy pelin ossa???????????Kertokaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6 Demo peliä?

Niin mutta missä ne on?Löysin vaan yhen Demon ja se ei toimi!

miksi 6 demo??????

miksi laitoit otsikoksi 6 demopeliä

voisko joku kertoo jonkun demon

voiko joku kertoo mulle jonku kivan demo.p.s. oon jo käyny unelma hevosessa

tiedän monta heppa sivuu ja demoo

moi!tiedän monta pelii ja demoo:bellasara kivoja pelejä.www.jessy.fi.miniclip. horse4kids. pine hollow. anikids:issä on monta eläinlääkäri demoo. pony games

Mitä???+?

Miten howrse jutttu on ku en ymmärrä!!??

eikä..

Just!
Auta mua tos Jessy demos. Kun oon menny sinne toiselle tilalle, ni vein sen Phoenixin sinne laitumelle, minkä portti aukee. Ja sit en tiiä mitä teen. Pitääkö siltä riisua satula, koska siinä laitumen aidassa on semmonen paikka, ja jotta se toinen heppa rauhoittus? Jos pitää, niin mitä nappii
mun pitää painaa että sen saa pois?

missä se peli on?

mistä sen jessy pelin voi ladata? kuulostaa kivalta peliltä :D

missä se peli on?

mistä sen jessy pelin voi ladata? kuulostaa kivalta peliltä :D

tääääääääääh

miks lähetit kaks samaa viestii?

mitäää

mitwn tos edetää tos jessys tai mikä onkaa ku en saa edes harjattu hevost :o mitä pitä painaa et saa harjat tai aukast ove etjn :s

Täältä

Täältä sen Jessy demon saa: http://www.pferdundpony-spiele.de/
Ohjeet: Kun olet päässyt sivuille klikkaa vasemmasta
reunasta Spiele & Co ( Joku tollanen ) ja sieltä saat 6 demoa. Yksi niistä on Jessy demo.
Huom! Pelit eivät ole suomeksi.

Täällä

Täältä sen saa!
Voit ladata Jessy demon täältä: http://www.pferdundpony-spiele.de/
Ohjeita: Sivulla klikkaa vasemmasta reunasta Spiele & Co, kohtaa. Sieltä vaan sit lataamaan demoa. Toivottavasti toimii. =D
Huom! Pelit eivät ole suomenkielisiä!

TOST JESSY PELIST KYSYMYS

HEI TULEEKS TOST JESSY PELIST VIIRUUUS????

Ei ehket

Ei siitä pitäs tulla ainakaan musta..

on niitä paljon!

on polluxissa paljon, miniclipissä kun etsii "horsegames" ja ettii googlesta "hevospelejä"...

haluun pelata sitä!

Mikä se on? haluun pelata koska mun yks kaveri sano että se on joku demo: maiju

vähän

mulla ois pari ossaa, www.tallini.fi (se on virtuaali talli) www.hevoset.com www.polluxinfo.fi(en muista oliko se com,fi vai net) sit joissain osoitteis mis on sekapelejä nii niistäki voi löytää

hevospelit

http://www.hevoset.com/keskustelu/index.php?autocom=custom&page=pelit

tua o muutamia hyviä pelejä esim esteratsastus ravit ja joulupeli ja hepokotsi jossa ruokitaan käydään tunneilla ja kisataan sillo tällö hevosella.

mää tykään hevosista

moi kuka haluu olla mun kamu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kamuja kamuja

mä voin olla sun kamu

onko sulla mese?
ikäsi?
mis asut?
ratsastatko ? kui mont vuot oot ratsastanut?
onko omia hepoja tai hoitsuja?

vastaa mahdollisemman pian

demoja??

Kertokaa demo osotteita... Haluun pelata niitä :DD

He(i)ppa!

Niin tässä onn muutama vinkki. Wendyhorse on hevospeli netissä(demo)

www.hevoset.com (löytyy hyviä pelejä).

www.polluxinfo.com (siel on hyvii pelei).

www.unelmahevonen.com (voi ladata demon ja päiväkirjan)

Jos oli apua niin olen syvällisesti otettu!

arvasin

aaaarvasin et se wendyhorse on demo koska en päässy pelaamaa sitä! en uskaltanu ottaa mitää hitsin downloadia ku arvelutti ku en saa ladata meidän koneelle mitää :(

joo polluxissa on hyvii pelei mut vaan kolme ja niihi kyllästyy :( et pliide sellasii mihin ei tartte rekata, mitä ei tartte ladata, mitkä on ilmasii ja mitkä ei ole samoja ku esim. show jumping, Lisa ja Bandit, joku jessy demo tai joku unelmahevonen demo! että niin joo ja www.horsegames.org siel ei oo kovin hyvii pelei mut pärjää kyllä. ÄLKÄÄ PELATKO SITÄ YHTÄ BEACH HORSE SPEEDIÄ vai mikä se oli se pätkii!

peli

tässä ois sit sulle muutamia ku tiiätki nää muutamat mutta arvelen että tätä et tiedä
täs ois sit
tallini.fi pollux hevoset.com se data peli

demo

tässä on yksi demo http://spiele.download.t-online.de/dlfree/46898/d5b5729d46aa2a6a52ab8f816df928e9
ja paina siitä vasemman puoleisesta napista ja loput osaattekin varmaan itte

Ainakin tän tiiän

www.polluxinfo.com

mä tiedän!!!

niitä on miniclip:pissä kun laitat oikeen kulmaaan hiiren ja siinä on haku ja kirjota tämä siihen:horse sieltä tulee este peli ja kilpapeli!!!ole hyvä happa-fani1

TÄÄLTÄ LÖYTYY EDELLEEN

Täältä löytyy pelejä edelleen http://www.geetalli.urli.net

Sinne vaan ;)))

Itsekkin noita pelejä etin...

Tiiän joitakin pelejä, mutta uskon, että kaikki muutkin tietää nää: Miniclip, sieltä se show jumpping, sitten hevoset.com, siellä on monii pelejä, sitten horseland.

mä tiiän paljon heppapelejä

no mä tiiän hevoset.comin,horselandin,wendyhorsegamen,horses 4 kidsin,bellasaranja miniclipin hevos pelit.

kröhöm ja hmm hmm

täss oli tarkotus laittaa osoitteet

Mitä

Mitä pelejä on horselandissa?

Virtual Horse Ranch

löysin Googlen kautta Virtual Horse Ranch 2 -pelin. Sain sen ladattua, mutta se oli liian suuri näytölle, ja muutenki en meinannu tajuta siitä mitää n :D Mutta jos joku tajuaa, niin ladatkaa se.

mistä sen saa

mistä sen saa?

miten latasit sen

Miten sait ton pelin ladattua mulla se ei mitenkään lataa sitä

SINÄ JOKA KERROIT SIITÄ VIRTUAL RANCH PELISTÄ VAI MKÄ SE NYT OLIKAAN!!

millä aku sanalla löysit sen googlesta kun en meinaa löytää: ( voistikos vastata ; )

Voisitko...?

Voisitko kertoa jos vaikka jostain netistä löytäis tietoo, että mitkä värit pitää olla. Kun mulla se kuva heittelehtii, enkä saa sitä millään normaaliksi. Kannettavalla se toimi hyvin. Silloin en siitä ymmärtänyt paljoa mitään, mutta nyt saattaisin ymmärtää. Googlen kautta olen yrittänyt etsiä, mutta ei ole mitään löytynyt. Jos saat jonkun semmosen ossan, jossa kerrottais, mitä siihen vaaditaan koneelta, niin voisitko kertoo sen mulle. Se helpottaisi kummasti asiaa!

Kiitos jo etukäteen!

VHR2

Niin ja kun olen yrittänyt ladata sen uudelleen, siin pitää eka tehä joku ihme testi.. :/

Tässä ainakin yksi peli

Ainakin joku heppapeli löytyy www.bellasara.com :)

Täältä muutamia tulossa

Noniin eli annan pari osotetta www.pollyxinfo.com www.unelmahevonen.com www.bellasara.com www.hevoset.com lisää pelejä saat lähettämällä mulle sähköpostil pelei! muuten kaikki pelit oli hyvii ja se yhen 3 pelii ja 6 demoo on oikees sielt vaa pelit ja niiden pelejen alla on kuutioit 6kpl lataat ne ne on demoi! muuten hyvä palsta oon saanu monii vinkkei jo !KIITOS KAIKKILLE PELEJEN LÄHETTÄNEILLE MUN PUOLESTA:)

anteeksi polluxis väärä kirjain!

Noniin eli annan pari osotetta www.pollyxinfo.com www.unelmahevonen.com www.bellasara.com www.hevoset.com lisää pelejä saat lähettämällä mulle sähköpostil pelei! muuten kaikki pelit oli hyvii ja se yhen 3 pelii ja 6 demoo on oikees sielt vaa pelit ja niiden pelejen alla on kuutioit 6kpl lataat ne ne on demoi! muuten hyvä palsta oon saanu monii vinkkei jo !KIITOS KAIKKILLE PELEJEN LÄHETTÄNEILLE MUN PUOLESTA:)

miten pelataan?

voisko joku vähän selittää miten tuota peliä voi pelata, mitä siinä pitää tehdä, miten saa rahaa jne? mahdollisimman tarkasti ja yksityiskohtaisesti... yritin mutta en oikein osannut :s

tääläki yks...

Ei toi geetallijuttu toimi.

Tää on aika kiva..: Tallini.fi

Se on kyl aika tylsä mut >: DD

Yks demo ainakin!

UH:n Démo: www.unelmahevonen.com

Vastaan!

Www.miniclip.com , siellä on sellainen estehyppy peli.. Sen nimi on Show Jumping..
Sitten www.spele.nl on "Paar Rijden " osiosta Sport..
Hauskoja peli hetkiä! ;)

Kysymys Jessy-pelistä..

Pääsin siinä jessy pelissä siihen asti, et ratsastin sinne ihme tyypin luo ja "sidoin" hevosen sinne puomiin. Mut sit siihen ruutuun tulee neljä kuvaa ja tekstiä, enkä pääse enää liikkeelle. Mitä teen? =o

Jessy-peliin apua!!

Apua tarvitaan Jessy-peliin!! En tiedä mitä pitäisi tehdä siinä, kun tulee ne neljä kuvaa siellä toisella tilalla, mitä siinä pitäisi tehdä ja miten? Sitten jos lopetan sen ja pistän uudestaan sen saman pelin niin ne kuvat ovat lähteneet.. Apu on tarpeen.. :)

Se Jessy peli/demo

Se Jessy demo loppuu siihen. Siinä alla lukee jotain että kiinnostaisiko sinua ostaa koko versio? se on joku sirkushevos juttu. Mutta kuitenkin se loppuu siihen :D

Helppiä,kiitos!

Mä haluisin kysyy et mistä sen Jessy pelin demon löytää? Mikä osote siis?

Mikä on Jessy pelin osoite?

Mikä on Jessy pelin osoite??

APUA JESSYSSÄ

Mä oon harjannu sen valkosen hevosen ja sen yhen jossa on niitä valkosia läikkiä..Nii mitä sitte pitää tehä, vastaus ÄKKII. Kiitoa jos joku auttaa. :)

miten pääsee hevosien karsuun??

miten siinä jessy demossa pääsee karsuun kerro näppäimet

APUA JESSYSSÄ

Mä oon harjannu sen valkosen hevosen ja sen yhen jossa on niitä valkosia läikkiä..Nii mitä sitte pitää tehä, vastaus ÄKKII. Kiitoa jos joku auttaa. :)

mitä pitää tehdä? (jessy)

sitte ku mä oon menny sinne toiselle tilalle siellä riehuu yks hevonen. mitä pitää tehdä ja miten?

mikä on Jessy pelin osoite???

voisko joku ystävällisesti kertoo jessy pelin osoiteen koska mä en tiedä sitä :(

vastaus

no sillon sun pitää viiä ne harjat ja nämä pois

mimo55sa111177777 ! Kerro jessyn ossa!????pliz

HALUUN ET Joku kertoo nyt heti jessyn ossan!!! pliiis!!!!<33

AAAARGH!!!!

KATTOKAA NIIT AIKASEMPII VIESTEI! SIEL ON MONESTIKKI SEN JESSY PELIN OSSA!! Vai ettekö osaa lukee!?!?!?

jessy peliin apua

mä en pääse sieltä huoneesta pois !apua

APUA JESSYYYYN!!

hei mitä pitää tehdä kun on siellä toisella maatilalla missä on se toinen ruskee hevonen..
Ollaaan jo laitettu se meidän valkonen hevonen kiinni siihen juttuuun ja sit siihen tulee sen jälkeen ne 4 kuvaa ???
Eikä pysty tekeen mitää. Meillä on demo eli päättyyykö se siihe??

pollux.com

osoitteessa www.polluxinfo.com on hevospelejä.

hei

tiedättkö www.tallini.fi se on hevos peli

hevospelit

En oo löytäny muita hevospelejä ku hevoset.comin pelit ja neki on jo aivan plää...

unelmahevonen

Unelmahevonen.com
siellä saa pelata ilmaista heppa peliä ja tehdä kaikkee mitä oikeel ki tallil x)

minä tietän

www.hevoset.com

mitä pelejä?

mitä muita pelejä muka netis voi pelata ku hevoset.comii ja polluxin pelejä?

En tiiä..

Moi!
Kaikki varmaan tietää horselandin?
niin siin kun ostaa kaikee niin miten niitä voi käyttää?
mä oon osatnu ihan sikana kaikkee kamaa mut enb mä vaan tiiä miten sitä käytetään?
voisitko sinä joka tietää miten niitä käytetään niin vastata mun viestiin nopsaa!

mooj<3

juuh....no tuota miniclipissä on sellanen ku horse jumping ni se on kyllä aivan sikan huippu peli<333 kannattaa pelata... =)

vastaus sulle Heppafani1

noo.. mää tiiän vaa tallini.fi (siel tehää oma talli) , bellasara.fi (siel saa oman hepan (netis)) , howrse.com (sielki saa oman hepan ja tossa ei oo kirjotus virhettä se on www.howrse.com!!) mitäs niitä muita... nii sitte etin vaa googlest horse games ja hevospelei muttaku mäki haluisin vähä uutta maisemaa mut silti heppapelei!

Moi

mä tiiän kyllä et www.howrse.com on sanottu mut jos joku ei oikee tajuu siit pelist mitää nii kannattaa mennä googlee ja kirjottaa siihe finhowrse siel on vaikka mitä tietoo siitä pelistä ja kaikki suomeks (sielä saa kysyy sit vaikka mitä siitä pelistä niin ne jokkut sit vastaa)

netissä

netissä on kiva hevos hoito peli joka on kummiskin aika yksin kertainen sen osote on: http://www.hevoset.com/keskustelu/index.php?autocom=custom&page=ratsastus_hepokotsi
jos joku viittis kertoo siitä miten sitä unelma hevos peliä pelataan netissä niin olis kiva

Neuvoja hevoset.comin HEPOKOTSIin!

Paina nappia talliin. Vesilektkusta kun painaa, vesiämpäri täyttyy. Hangosta kun painaa, niin heinää tulee. Paina harjaa. Hevosta pitää harjata niin kauan kunnes mittari näyttää 150.
Paina takaisin hevosen luo. Alakulmassa näkyy aika seuraavaan tuntiin ja kisoihin. Jos siellä lukee esim seuraava tunti 14.00, niin sinun pitää olla valmiina 13.50. Kun hevonen loukkaantuu, ei saa olsallistua tunneille. Paraneminen kestää päivän. :) Peli on vielä kesken, kuten sielä lukee.

Terve?!

löytyykö netistä muita heppapelejä kun tosi tylsä ja viirusaiheuttava show jumping? kertokaa jos löydätte muita kun ton minkä mainitsin niin kertokkaa!

helloo!!

no täs yks:
www.bellasara.fi
sielä on sellanen ku pelit ja sielä on paljon hevospelejä...jotkut pelit ei toimi jos ei oo kirjautunu sinne

moi

moi! mä oon samaa mieltä kun sä heppafani1. en ole löytänyt mitään muita hevospelejä kuin täällä ja jos haluut käydä yhelllä tosi kivalla virtuaaalitallilla niin osoite on: tallini.fi ok?

Mikä se osote on???

Hei mikä on sen Jessy-pelin osote? Googlesta ei löydy!!!

Pelejä

http://www.gamershood.com/flashgames/4414 Jokcey peli

http://www.miniclip.com/games/show-jumping/en/ Esteratsastus peli, muistuttaa tallityttöä...

Hei!!

Niin, huomasin viestisi ja ajattelin kirjoittaa, että jos laitat että www.bellasara.com niin kyllä löytyy.Ole hyvä ja HEIPPA!!!!

JOO ON

joo löytyy ainakin jotain kun oon itsekkin etsinyt..pelejä löytyy esim: www.hevoset.fi tai .com..en muista..ne on ihan kivoja esim:tietovisa ja kaikkia hevosaiheisia seikkailupelejä.kannattaa katsoa.

tylsiä!!!!!!

Moi jo on tylsiä pelejä kaikki tiiän www.horseland.com tai net tai fi ja sitten sen jessyn ja hevoset.com miniclipissä tiiän kaikki ja howrsen! siis hei haloo keksikää jotain muuta !!

hä???

miten siihen howrse pelii pystyy rekistöröityyy
howrseen voi rekisteröityä ihan howrse.fi sivustolla. tai menemällä tähän linkkiin:
http://www.howrse.fi/?parrain=Sasuko

Peli!!

Mä tiedän yhden hyvän pelin! (en viitti laittaa show jumpingia yms. koska ne on ollut jo sata kertaa) www.pelikone.fi meette tonne ja kirjotatte hakuun Racehorse Tycoon. Se on hyvä peli ainakin mun mielestä! :)

Täällä on ihan sikana heppa pelejä!!!

täällää osotteessä on PALJON!!! heppa pelejä!! usko pois!!!http://www.girlgames.dk/horsegames.htm

RIDE PELI

eli tietääkö kukaan miltä sivulta saa sen ride pelin ladattua? en muista sitä nimee mutta aina kin siinä oli toi ride ja se alko jessica... siinä pelissä ainakin ratsastaja voi tippua ja hevonen kieltää esteillä... muuta en tiedä mutta toivottavasti joku tietää!!!<3

HYVÄT PELIT LÖYTYY TÄÄLTÄ!!

Mä tiiän myös mis on paljo pelejä!
http://www.heste123.com Kantsii käyä!

apua jessyyy"""

Ollaan siin kohassa ku siel toisella maatilalla o se ruskee hevonen ja ollaan laitettu se meidän oma hevonen jo kiinni siihen juttuu ja sit sen jälkeen tulee 4 kuvaa ja ei voi tehä mitää :O
Meillä on demo , niin loppuuko se siihe??

Olen kokeillut

Mä oon kokeillut, unelma hevosen, miniclip pelit, hevoset.com, Bella-sara, Tallini.fi, Pollux, Hevoshullu.com. Olisiko viel muita ?
Kiitos.
[ Lataan Jessyä ]

Mulla ei toimi jessy, mikä on ongelma? :(

Eli oon ladannu jessyn, ja just kun oon käynnistämässä sitä, kone näyttää virheilmotuksen. Neuvoja?

MISTÄ!..

MISTÄ LATASIT JESSYN???

Latasin

Latasin sen täält:http://www.pferdundpony-spiele.de

MÀHTAVA PELI!

http://www.terragame.com/downloadable/life/pony_luv/index.html
Lataus kestää n. 5min? Tosi hyvä peli

Tuosta äskeisestä pelistä vähä ois asiaa...

Toi on niin surkee peli!
Ja varmaan maksaa ja tulee viiruksia?
Ei kannata valehella toisia pelaamaan tollasii pelei joista tulee vaan ongelmia!

kiiti

juu, kiitti vikistä, mulla meni kylläkin lataamisessa tasan 3 SEKUNTIA!

Niin ....

Moi mistä osotteesta lataat jessyä? ku mäki haluaisin ladata sen

hevospelejä

http://horse-riding.1001pelit.com/

Tosta osoitteesta löytyy muutama hevospeli :)

Tiedän msitä löytyy yhen hevos pelin

kun kirjotat googleen miniclip.com kun oot siel sivulla niin meet ihan alaj ja sivun jomassa kumassa reunassa lukee josain girls ja siel on yks heppa peli. ja sit pollux sesta löytyy

PARAS TÄÄLLÄ!

Niin, nyt on tullu uus peli tänne: En jaksa linkittää mutta meette sellaseen paikkaan kun www.girlsgogames.com Sitten sieltä otatte vasemmasta kulmasta että animals, ja sieltä horse games tai jtn sinne päin, siinä on hevosen kuva kuitenkin, Ja siellä on erilaisia pelejä, mutta se uusin on paras en muista nimeä mutta siinä on koulu, este ja maasto ratsastusta yms. Löydätte kai!

PALJON HEVOSPELEJÄ

horse-game-paikas on tosi runsaasti hevospelejä!Käy vaikka kattomas!

Hyvä heppapeli vailla vertojaan

Käykää katsomassa www.bellasara.com
tai googlettakaa bellasara. Ainakin ite tykkään siit sairaasti :)

Niitä on vaikka kuinkaja paljon...

no esimerkiksi pollux sivuilla ja jos liityt niin voit saada sellasia Star Stable hevos pelejä niihin ei kyllästy koskaan

Tämä on paras! kannattaa pelata!

Tämä on paras peli ------> http://www.howrse.com kantsii pelata :)

En ikinä tajuu tota :(

Oon kyl rekisteröityny, mutku se vaan selittää, että et voi tehä sitä taikka tätä.

Mutta onko se......

Moi!Howrse on kiva peli varmaan mutta en uskalla pelata sitä jos se maksaa kun siinä lukee yhessä kohtaa:"rahoittajasi"???Voisko joku kertoo maksaakos se??
-Kiitos jo etu käteen:)

tietämätön

Howrse ei maksa mitään. se vaan tarkottaa sponsoria. siihen ei tarvi kirjoittaa mittää
Howrse on täysin ilmainen. Siellä voi ostaa oikealla rahalla passeja mutta sielä pärjää ilman niitäkin tosi hyvin:)
SIihen kohtaan voi laittaa jonkin pelajan nimen esim. Sasuko
Sasuko on eräs mukava pelaaja Howrsessa. :)

http://www.howrse.fi/?parrain=Sasuko

howrsesta kysyttävää

mä en tajuu et miten voin tehä sitä työtä ja ansaita rahaa tos howrses??? jelppii

Tässähän niitä olis eikä ihan vähänkään...

Tässä olis teille jotka hevospelejä kaipaatte: www.horse-games.org

www.ultimatehorsesite.com/fun/free_horse_games.html <-tuolki on muutama mut ne on vähän... joo.

Bellasara

www.Bellasara.com siä on kyllä hevospelei. Ilmasii.

.

www.horse-games.org siel on jotain hevospelejä.

löytyy yks sivu

löytyi! www.horse-games.org

onkohan netissä hevospelejä

lödät hevospelejä laita horse games.com

Jessy

Lataan Jessy pelii,, ni eihä siit tuu viiruksii koneell?

HEPPAPELI

Joo! Eräs hevospeli löytyy www.barbie.fi sivuilta.
Siinä saa itse pestä tamman ja tämän varsan ja koristella
jtn "juhlaa" varten.

tässä hieman vanhempien hevosimisten makuun

tässä olisi yksi erittäin toimiva hevospeli mitä itse olen pelannut jo reilun vuoden päivät
http://www.virtualhorseranch.com/
suosittelen kaikille joilla on hyvä englanti, koska peli on englanninkielinen.
Peli siis vaatii hyvää sanavarastoa koska mm. kommunikointi muiden pelaajien kanssa tapahtuu englanniksi. Nimittäin tuolla ei paljon suomalaisia ole.
Itse pelaan tuota peliä varmaan hamaan hautaan asti ^__^
Heppapelejä on ainakii viel osotteessa www.horse-games.org. Ja paljo!

Hei! WASTATKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Olis kiva jos vastaisitte, tiiättekö mist löytäis pelejä

noh...

... mitä pelejä siis heppa pelei vai?