Vilkuilu ?

hetero.

Väkisinkin katselen ravintoloiden vessojen kusiränneillä ja uimahallien suihkuissa toisten miesten elimiä. Jotenkin katse menee niihin. Tulee kiusallinen olo. Jotkut "kohteet" kääntyvät pois huomatessaan, toiset eivät näytä välittävän...
Onko minussa homotaipumus ?

12

3165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuh73

      Ei tuo tee kenestäkään homoa..

    • se on

      Iät ajat heteromiehet ovat verranneet kalleuksiensa kokoja ja ihailleet toistensa vartaloita kuntosalin suihkussa. Siinä ei välttämättä ole mitään eroottista, kunhan vertailevat vain. Ilmeisesti lisää miehistä itsekunnoitusta kun huomaa olevansa jossain suhteessa muita edistyneempi tai vähintäänkin samalla tasolla.

    • Dr. Jekyll

      Mene altavistan kuvahakuun, poista perhesuodatin ja hae kuvia vaikka haulla "gay". Miltä näyttää ja tuntuu? Astetta rankempi testi kuin kusirännillä, vaikka on sitä varmaan sielläkin kuvia otettu. Kerro kokemuksesi. Minua ukkomiehenä nämä homokuvat kiihottavat kovasti.

      • tipu

        Tolla testillä meistä ainakin kolme neljäsosaa meistä olisi homoja! Kyllä oma sukupuolikin voi kiihottaa ja omasta sukupuolesta voi fantasioida eikä se nyt mitään tarkoita. Kyllä minua on aina toisten naiset komeat tissit viehättäneet, eikä se minusta vielä lesboa tee!


      • Dr. Jekyll
        tipu kirjoitti:

        Tolla testillä meistä ainakin kolme neljäsosaa meistä olisi homoja! Kyllä oma sukupuolikin voi kiihottaa ja omasta sukupuolesta voi fantasioida eikä se nyt mitään tarkoita. Kyllä minua on aina toisten naiset komeat tissit viehättäneet, eikä se minusta vielä lesboa tee!

        Siitähän tässä juuri on kysymys, mikä tekee ihmisen homoksi, lesboksi tai biiksi. Seksuaaliset fantasiat, niiden toteuttaminen vai tunnesuhteet tai joku niiden yhdistelmä. Onko "normaalia" heteromiehen kiihottua toisten miesten haarovälistä tai homopornosta? Jos siitä kiihottuu, eikö sitä toimintaa voisi käytännössäkin haluta? Mikä sinusta tekisi sitten lesbon tai biin? Kerro, kun näytät tietävän.


      • tipu
        Dr. Jekyll kirjoitti:

        Siitähän tässä juuri on kysymys, mikä tekee ihmisen homoksi, lesboksi tai biiksi. Seksuaaliset fantasiat, niiden toteuttaminen vai tunnesuhteet tai joku niiden yhdistelmä. Onko "normaalia" heteromiehen kiihottua toisten miesten haarovälistä tai homopornosta? Jos siitä kiihottuu, eikö sitä toimintaa voisi käytännössäkin haluta? Mikä sinusta tekisi sitten lesbon tai biin? Kerro, kun näytät tietävän.

        En voi tietenkään vastata kuin omasta puolestani. Mutta mielestäni ihminen voi fantasioida vaikka minkälaisista asioista. Se mikä ratkaisee, on se miten toimii käytännössä. Voin fantasioida jopa seksistä naisen kanssa, mutta oikeassa elämässä en usko että pystyisin siihen kuitenkaan. Samalla periaatteella homopornosta kiihottuminen ei mielestäni ole merkki homoudesta. Mutta jos sitä huomaa ihastuneensa esim. samaa sukupuolta olevaan työkaveriinsa (=oikeaan ihmiseen), silloin alkaa olla kysymys todellisista tunteista ja taipumuksista.


      • -totuudentorvi-
        tipu kirjoitti:

        En voi tietenkään vastata kuin omasta puolestani. Mutta mielestäni ihminen voi fantasioida vaikka minkälaisista asioista. Se mikä ratkaisee, on se miten toimii käytännössä. Voin fantasioida jopa seksistä naisen kanssa, mutta oikeassa elämässä en usko että pystyisin siihen kuitenkaan. Samalla periaatteella homopornosta kiihottuminen ei mielestäni ole merkki homoudesta. Mutta jos sitä huomaa ihastuneensa esim. samaa sukupuolta olevaan työkaveriinsa (=oikeaan ihmiseen), silloin alkaa olla kysymys todellisista tunteista ja taipumuksista.

        Olet vähintäänkin biseksuaali, mutta ei hätää, se on nykyisin OK, jos ei peräti toivottava luonteenpiirre naisilla. Riittää kun seuraa naisten keskinäistä "kiehnäämistä" heterobaarien tanssilattioilla ja lopputulosta, mikä sillä saavutetaan (miesten jakamaton huomio).

        Mutta oikeasti, et voi tietää todellista seksuaalista suuntautumistasi, jos et ole uskaltanut tehdä tuolle fantasioimisellesi mitään. Vähän sama kuin neitsyt, joka väittää tietävänsä seksistä kaiken, mutta ei edes tunne omaa kehoaan ja seksuaalisuuttaan. Taidat olla aika nuori vai mitä?


      • tipu
        -totuudentorvi- kirjoitti:

        Olet vähintäänkin biseksuaali, mutta ei hätää, se on nykyisin OK, jos ei peräti toivottava luonteenpiirre naisilla. Riittää kun seuraa naisten keskinäistä "kiehnäämistä" heterobaarien tanssilattioilla ja lopputulosta, mikä sillä saavutetaan (miesten jakamaton huomio).

        Mutta oikeasti, et voi tietää todellista seksuaalista suuntautumistasi, jos et ole uskaltanut tehdä tuolle fantasioimisellesi mitään. Vähän sama kuin neitsyt, joka väittää tietävänsä seksistä kaiken, mutta ei edes tunne omaa kehoaan ja seksuaalisuuttaan. Taidat olla aika nuori vai mitä?

        En ole enää nuori, jos en ikäloppukaan. Mutta pitkästä aikaa sinkkuna...
        Ei minua kiinnosta kokeilla seksiä naisten kanssa oikeasti, sillä niiltähän puuttuvat värkit. Olen edelleenkin sitä mieltä, että fantasioilla ja todellisuudella on eroa. Sillä voinhan minä fantasioida vaikka valtuutensa ylittävästä gynekologista, mutta oikeassa tilanteessa vetelisin korville ja haastaisin oikeuteen...


      • 16 äijä
        Dr. Jekyll kirjoitti:

        Siitähän tässä juuri on kysymys, mikä tekee ihmisen homoksi, lesboksi tai biiksi. Seksuaaliset fantasiat, niiden toteuttaminen vai tunnesuhteet tai joku niiden yhdistelmä. Onko "normaalia" heteromiehen kiihottua toisten miesten haarovälistä tai homopornosta? Jos siitä kiihottuu, eikö sitä toimintaa voisi käytännössäkin haluta? Mikä sinusta tekisi sitten lesbon tai biin? Kerro, kun näytät tietävän.

        ihmisestä ei tehä homoa ihminen syntyy siksi mitä on ja seksuaalisuus kulkee siinä mukana ja kehittyy koko ajan. nuorisoiässä hormoonit jyllää siihen malliin että voi vaikka kiihottua katutolpastakin. enkä itse tykkää luetella ihmisiä joihinkin kategoriaan tai kastiin se on ihmisen oma asia mitä on ja sille alueelle ei kannata astua eikä sille asialle mahda ihminen mitään. seksuaalisuutta ei voi ihminen itse päättää. itse olen tykännyt tytöistä ja seksuaalinen kiinnostus on lähinnä tyttöjä kohti mutta silti minulla joskus on sellainen epävarmuus ja pelko että olenko minä sittenkin bi? itse välillä kiihotun miehistä mutta sittenkun ajattelen asiaa uudestaan ilman että pelkään ja rauhoitan itseni niin huomaan että kiihottumista ei ole lainkaan.
        olen nuori ja olen identiteetti kriisin keskellä johon liittyy vielä paniikki ja ahdistus plus pakko oireinen häiriö. ajattelin että täältä löytyisi vastausta


    • miksi käyn

      aina veskissä enkä yleisessä paikassa.. Mua ei tartte tuijottaa, vedän lättyyn!

    • parantua...

      Eikös se jo kerro kaiken, että kysyt asiaa homopalstalla. Tervetuloa joukkoon! ;D

    • Delfiriini

      Pelkkä halu nähdä ei tee kenestäkään homoa. Jos kiihotut, tilanne on eri.On tuo veitikka kuten hauikset. Jos sinulla on komea, miksi sitä häpeillä.

      Muista kuitenkin, ettei edes homous tarkoita sitä, että sinun täytyisi tehdä yhtään mitään. Jos tunnet, että nautit ja tyydyt vain hienovaraiseen jännitteeseen, nauti siitä. Pääasia on, ettet pilaa elämääsi angstaamalla täysin turhaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe