Kanaali Koskinen

Oikeus ja kohtuus

Nimitti itseään myös "Kakolan kunkuksi".
70-luvun loppupuolella sai tuon lempinimen "kanaali"
jolloin pahoinpitelivät ja lopuksi potkaisivat kaverin jokeen joka oli tappo.
Muistaakseni samana iltana henkensä menetti myös vartija joka yllätti Koskisen murtopaikalta.
80-luvun alussa vanki nimeltä Mika Karvinen kuoli kun Koskinen hyökkäsi selliin ja puukotti Karvisen kuoliaaksi.Tämän jälkeen Koskinen tituleerasi itseään "Kakolan kunkkuna".
Erittäin väkivaltainen ja sairas mies jonka paikka ei ole koskaan ollutkaan vankila vaan vankimielisairaala.Näin kertovat Kakolan vartijat.
Paskanteli purkkeihin ja heitti niitä sitten vartijoiden päälle.
80-luvulla jossain vaiheessa(en muista tarkkaan) tuli vanki mimeltä Lauri Janhunen "taloon".Janhusella oli myös elinkautinen kakku eri rikoksista joita en tässä erikseen rupea erittelemään.Vartijat eivät ole koskaan pitäneet Janhusta kuin myös Koskistakaan lempi vankeinaan.
Janhusen tekosista voidaan mainita tapaus kun hän hammasharjalla yritti saada erään vangin hengiltä Kakolassa jokus v.78(muistaakseni).
Janhunen oli Koskiseen verrattuna nero.Opiskeli itse vähän kemiaa ja yritti räjäyttää yläpuolella asuvan Koskisen taivaan tuuliin mutta ei ihan onnistunut.Pommi räjähti kerrosten välissä ja homma meni pieleen.Ja Koskista vietiin sen jälkeen vauhdilla Riihimäelle.
Oli lähellä ettei yhteiskunta päässyt kerralla Koskisesta eroon.
Lopuksi:Koskinen on sairas päästään ja hänen sijoituspaikkansa ei missään tapauksessa ole siviili elämä.
Jotenkin näin tämän muistan.

21

15627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dan

      Koskinen on sairas ja hänen paikkansa ei tosiaan ole normaalissa siviilissä...toivottavasti oikeuslaitoskin sen viimeistään nyt käsittäisi.

    • ja vapaa

      Nyt seiskan toimittajat jotka aina jossain puskassa lymyävät, että saisi pari kuvaa
      jostain turhimuksesta, voisivat mennä ottamaan kuvan kys. herrasta. Niin suomen rehellinen
      kansa tietäisi mitä hulluja ja minkä näköisiä
      täällä liikkuu. Ei varmaan aikaakaan, kun tulee
      viides ruumis tilille. Mitä tollasella on väliä
      ns. rokotus suoneen.

    • laittas

      Tuommosia Koskisia puolen kymmentä pinoon ja kanaaliin alta aika yksikön. Se oiskin Mikkelin oma ritari ässä-katuhaukka-ihmemies-batman-remonttireiska, joka sillä silmällä laittas konnat kuriin.

    • Citizen Rane

      Runkkari vaan aidan vierelle ja lähietäisyydeltä haulikolla susihaulit silmille.Sen paskan henki ja aivomassa ei ole minkään arvoiset.Kuolema sille ja pikimmiten!!!!!!!

    • koskaan

      tappanut yhtään kunnon ihmistä.

      • naseem

        Mitä vikaa oli siinä vartijassa joka menetti henkensä sattuessaan murtopaikalle?


    • Mikkelin tyttö

      Jostain luin, että olis liikkunut Mikkelissä päin joskus. Jos on totta niin milloin? Muistu mieleen, kun joskus muutama kuukaus sitten tuli joku juopunut vanhempi mies juttelemaan ja kertoi juuri päässeensä Kakolasta. En muista nähneeni samaa miestä ennen Mikkelissä, kyllähän nuo torin juopot ainakin oppii tunnistamaan. En kai vaan ole saanut kunniaa jutella itse Koskisen kanssa?

      • Kakolassa muitakin

        ollut, monet spurgut ja luuserit


      • mikkelin poika

        Joo, ei se mikkelissä kai muuta ollu ku vähän aikaa putkassa, kun se heitettiin mikkelin kohalla junasta pihalle. Neljä poliisia sen kanssa oli paininu siinä mikkelin rautatie asemalla, mahtanu olla näköstä :D


      • blackmagictiger

        VIELÄKÖ HEPPU ON ELOSSA


      • jesperinen

        Kuulemma asustaa nykyään Joensuussa.
        Nähty muunmuassa ruokailemassa paikallisessa pikaruokalassa.


    • lynax

      eikö janhunen kirjoittanut kirjan oleessaan vankilassa??

      • kirjoitti

        kirjan nimi on "Sellaista vankia ei ole".

        Tarkoitti varmaan tolla nimellä ettei semmosta vankia olekaan joka pysyis terveenä tommosen tuomion kanssa.

        Janhusen sukuun kuuluu muuten muitakin linnan venkuloita. Pieksämäeltähän se oli lähtösin. Osa sen sukulaisista on vielä sekopäisempiä kun Lauri Juhani.


      • stikkik

        NS"normaaleilla ihmisillä on kammottava käsitys esim.vankilassa olevista ihmisistä.oli sitten he elin kautista istumassa vaikkapa murhasta?? oletteko koskaan ajatelleet että tämä niin sanottu murha/tappo voi olla tapahtunut niin että kyseinen ihminen on kerta kaikkiaan juonut liian paljon jolloin hänellä yksinkertaisesti on vain pimentynyt päässään??? tapasin erään ihanan ihmisen vankilassa ja hän istui juuri tuosta syystä. yksinkertaisesti hänellä ei ole ollut entuudestaan ainoatakaan rikosta saati rikosrekisteriä aikaisemmin kunnes hän huomasi yhtenä aamuna heräävänsä putkasta ja syytteenä oli tappo!!! voin kertoa teille sen verran kanaali-koskisesta että siviilissä hän käyttäytyy kuin kuka tahansa meikäläinen,osaa käytöstavat ja muummoassa avaa naiselle esim. oven mitä suomalaiset JUNTIT eivät yleensä edes harkitse tekevänsä. asuin sanotaanko samojen kattojen alla hänen kanssaan sekä useiden muiden ihmisten kanssa noin vajaa kolme kuukautta. Mikäli häiriötä oli niin takaan ja alle viivaan ettei se johtunut hänestä vaan useista muista.Hän käyttäytyi paremmin kuin hyvin eikä riehunut,tapellut,hajottanut paikkoja eikä muutenkaan koskaan aiheuttanut häiriötä. niinkuin useat muut silloin tällöin tekivät. hän on rangaistuksensa kärsinyt jo nyt. ja hänkin on vain ihminen niin kuin me kaikki muutkin. KEITÄ ME OLEMME TUOMITSEMAAN HÄNTÄ KUN EI JUMALAKAAN TUOMITSE!!!!!


    • vekku

      Sä lainaat tekstissäsi Lauri "Jesse" Janhusen kirjaa "Sellaista vankia ei ole", jonka Jesse kertoo kirjoittaneensa kahdentoista vuoden pyttytuomiota istuessaan, eli siis ollessaan Kakolassa täysin eristettynä muista vangeista. Itse luin tuon kirjan kahteenkin kertaan aikanaan Riihimäen keskusvankilassa ja ensialkuun nielin koko leperryksen, kunnes rupesin ajattelemaan asiaa hiukan tarkemmin. Janhunen väittää lusineensa kaksitoista vuotta täysin eristettynä, mutta kertoo silti kirjassaan muunmuassa sellivierailuistaan naapurissa, jolloin kävi siis sellinaapurin luona kahvilla. Miten tämä on mahdollista eristetylle vangille? Koska tuossa kohden näkyy olevan selvä valhe, niin oletan ja väitän, että koko kirja on vain omahyväisen ja vilkkaan mielikuvituksen tuotetta.

      • Asioista tietävä

        Lauri Juhani Janhunen joka myös nimellä Jesse tunnetaan, istui hyvinkin 12vuotta täysin eristettynä muista vangeista. Lauri Janhunen ei myöskään kuuluu tähän perus känni-tappo paskasakkiin, Janhunen on nero ja taistellu tätä yhteiskuntaa vastaan pidempään ja sinnikkäimmin kuin kukaan muu. Toisekseen juuri siksi että Jesse ei ole typerä, tuo murha minkä hän istui ei voi millään olla hänen tekemnsä. Minkä helvetin takia naiselta lyötäisiin pää puoliksi hajalle vasaralla jos kyseisen rouvan voi päästää siististi hengiltä ampumalla?
        Kyllä minun mielestäni osoittaa aika suurta alykkyytä rakenella itse pommi ja räjäyttää vankila olosuhteissa.
        "Sellaista Vankia Ei Ole"-on saanut nimensä juurikin siitä että yhteiskunnan mukaan ei pitäisi olla mahdollista että ihminen on niin sitkeä ja laittaa hanttiin eikä taivo VAHOn tahtoon, mutta kyllä, Sellainen Vanki Oli. Jesse ei ole koskaan suostunut olemaan yhteiskunnan pelle eikä kunnioittamaan viranomaista. Eikä ole mitään syytä miksi näin pitäisi toimia. Minä kunnioitan kyseistä ihmistä juurikin siitä kuinka paljon hän on taistellut!


      • marsipaanikäpykakku

        Kyllä Jesse kävi vierailulla naapurisellissä volvo-markkasen ja minun olimme myös eristyssellissä. Meillä oli hieman joustoa kun tulimme ulkoilusta sisään tai kun kävimme saunassa. Jesse lähetti mulle kirjansa tuoreeltaan sen jälkeen olin jo vapautunut -83 siviiliin.


    • Railroadi
    • marsipaanikäpykakku

      Kanaali Koskinen sai maksun selliin tappamastaan vangista. Janhusen Jesse tuli Kakolaan -70 luvulla

    • marsipanikäpykakku

      Kanaali Koskinen oli laitettu eristykseen Jessen yläpuolelle sen jälkeen kun minä vapauduin helmikuun alussa -83. Jossain näillä sivuilla mainittu että 1980 mutta tuo vuosi ei pidä paikkaansa koska minä olin eristyksessä Jessen vieressä -83 eli vapautumiseeni asti. Jessen tapasin viimeksi -90 luvun alussa Kalliossa jossa hän asui huoneistohotellissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe