Olen 13-vuotias siis seitsemännellä luokalla. Mulla oli keskiarvo 8.8. Onko se ihan huono vai ?
Keskiarvo
24
3370
Vastaukset
- ei ole..
No ei tosiaankaan 8.8 oo vielä huono.. mutta itselläni kyll' on aina ollu tähän saakka 9.1-2
- amatööri92
kyllä vielä nostaa keskiarvoa ja paljon.
- pyrkiä
amatööri92 kirjoitti:
kyllä vielä nostaa keskiarvoa ja paljon.
mutta lukiossa tulee sitten n. numeron tiputus. mun kamulla oli 5,6? onkohan se huono? mun mielestä 8--->on hyvä keskiarvo.
- Minä
Mielestäni se on hyvä keskiarvo, mutta kauhistuisin jos se olisi minun keskiarvoni, koska olen aina tällainen outo super-perfektionisti, joka haluaa aina voittaa ja olla paras :/ Mun keskiarvo oli joulutokarissa n.9.3, oon ysillä...
- minä
>Niinistöllä oli keskiarvo 6,5 ja nyt se pyrkii pressaksi.
- - - -
hyvä, jos se riittää sinulle.. Omaa elämääsihän siinä elät..
Itse olen sitä mieltä, että on se hyvä keskiarvo. Sillä pääsee varmasti lukioon, mutta et varmaan pääse mihinkään Ressuun tai muuhun sellaseen.. - jees
Tosiaan keskiarvolla ei oo niin väliä. ihan oikeesti, se on jotain opettajapaskaa. Kun meet duuniin nii sitä työnantajaa ei vitunpätkää kiinnosta sun keskiarvos. opiskelupaikan saantiin se vaikutaa mut okei, jos meet lukioon ni ei sillä o väliä oikeesti missä sä niitä kirjojas luet... iha sama joku vitun ressu ku muutki lukiot. yliarvostettua paskaa kaikki.
- kommentti?
Keskiarvo kertoo jonkin verran lahjakkuudesta ja enemmän ahkeruudesta ja ennustaa aika hyvin menestystä myöhemmissäkin opinnoissa. Poikkeuksia tietysti löytyy, mutta harvempi peruskoulunsa 6-7 pintaan pyristellyt kirjoittaa loistavin arvosanoin ylioppilaaksi. Hyvin opintonsa hoitaneet menestyvät usein myös työelämässä.
Tämä nyt ei sua kiinnosta, koska vittu työnantajat vittu odottaa siis vittu tosi innoissaan sua hokemaan vittujas työhaastatteluun. Vittu. Yliarvostettuja paskoja ne on työpaikatkin. - sauli
kommentti? kirjoitti:
Keskiarvo kertoo jonkin verran lahjakkuudesta ja enemmän ahkeruudesta ja ennustaa aika hyvin menestystä myöhemmissäkin opinnoissa. Poikkeuksia tietysti löytyy, mutta harvempi peruskoulunsa 6-7 pintaan pyristellyt kirjoittaa loistavin arvosanoin ylioppilaaksi. Hyvin opintonsa hoitaneet menestyvät usein myös työelämässä.
Tämä nyt ei sua kiinnosta, koska vittu työnantajat vittu odottaa siis vittu tosi innoissaan sua hokemaan vittujas työhaastatteluun. Vittu. Yliarvostettuja paskoja ne on työpaikatkin.niinistöllä oli koulussa keskiarvo 6 ja risat ja halosellakin vain 0,5-1 numero parempi, ja nyt ne molemmat pyrki pressaks
- örkki
Ite oon lukion tokalla ja keskiarvo on 9,8. Siihen nähden toi sun alakoulun keskiarvosi ei ole miestään kotoisin. Toisaalta eipä tuolla alakoulukeskiarvolla mitään väliä olekaan. Elä mielummin kuin analysoit keskiarvoassi. Susta tukee vielä pedantti perfektionist, joka ajattelee vaan keskiarvoasi, ja vittuunnut jos jaat jostakin kurssista vaan ysin.
- voi sua!
Miten sä niin vähän sait? 8,8 on ihan hirveen vähän!
No, vitsi, vitsi! 8,8 on tosi hyvä. - jokutyyppilä
No ei 8.8 oo todellakaan huono keskiarvo! 8:sta ylöspäin on mielestäni hyvä keskiarvo!
- vanhusvanhus
Keskiarvolla ei ole enää periaatteessa mitään väliä. Kunhan lukioon pääsee niin keskiarvolla ei ole mitään merkitystä. Nykyään lukion arvosanoilla eikä edes kirjoitusten arvosanoilla ole mitään väliä. Pääsykokeet ratkaisee! Pitäkää nulikat se mielessänne.
- vanhusten horinoista
Hetikään kaikkiin kouluihin pääsyä ei ratkaise pelkkä pääsykoe. Usein on niin että valinnat on kiintiöity esim. osa otetaan todistuksen pääsykokeen ja osa pelkän pääsykokeen perusteella.
Hyvä keskiarvo kertoo siitä, että on opiskeltu ja opittu asioita. Hyvät pohjatiedot ovat hyödylliset niin lukiossa kuin muissakin jatko-opinnoissa. Minä en ymmärrä mistä se viisaus niihin pääsykokeissa menestymiseen yht´äkkiä tulee, jos ei siihen asti ole viitsinyt opiskella? - saakeli
vanhusten horinoista kirjoitti:
Hetikään kaikkiin kouluihin pääsyä ei ratkaise pelkkä pääsykoe. Usein on niin että valinnat on kiintiöity esim. osa otetaan todistuksen pääsykokeen ja osa pelkän pääsykokeen perusteella.
Hyvä keskiarvo kertoo siitä, että on opiskeltu ja opittu asioita. Hyvät pohjatiedot ovat hyödylliset niin lukiossa kuin muissakin jatko-opinnoissa. Minä en ymmärrä mistä se viisaus niihin pääsykokeissa menestymiseen yht´äkkiä tulee, jos ei siihen asti ole viitsinyt opiskella?Mut jos jakasatte nii tietenki saatte olla ylpeitä itsestänne itelläni on laskanu keskiarvo koko ajan nyt voi tull vaa joku 6,5
- juukeli
saakeli kirjoitti:
Mut jos jakasatte nii tietenki saatte olla ylpeitä itsestänne itelläni on laskanu keskiarvo koko ajan nyt voi tull vaa joku 6,5
voi vaikuttaa se, ettet sä osaa kirjoittaa ymmärrettävästi.
- amatööri92
juukeli kirjoitti:
voi vaikuttaa se, ettet sä osaa kirjoittaa ymmärrettävästi.
on muuten yliopistoihin esim. TAIK:in pääsyvaatimukset? Oliko niin et siellä pitää olla tosi hyvä et pääsee sinne?
- ansku
amatööri92 kirjoitti:
on muuten yliopistoihin esim. TAIK:in pääsyvaatimukset? Oliko niin et siellä pitää olla tosi hyvä et pääsee sinne?
Tuskin sun vielä yliopistoista kantsii murehtia, kunhan nyt vaan ekaks keskityt hoitamaan ittes lukioon :). Lukiossa on kyllä ihan yllin kyllin aikaa miettiä minne haluaa, ja siellä voi keskiarvo muuttua vielä vaikka miten paljon, joten ei kannata ruveta miettimään yläasteella vielä, pääseekö sinne yliopistoon vai ei:). Ja 8.8 ON HYVÄ keskiarvo. Itellä oli seiskalla muistaakseni sama, ja olin kyllä luokan parhaitten joukossa. Mutta nosta pois jos jaksat ;)
- Amy
oisin onnellinen jos mul ois tommone keskiarvo. mul on vaa 8. pitäis nostaa väh. 8.4 jos haluun sinne tiettyyn lukioon.
- hiuojk
Mul oli seiskan keskiarvo 8.9 ja lukuaineet 9.2. Ei toi sun keskiarvo ole mitenkään huono.
- sdfg
ittellä on 8.3 ja en oikeen kouluun oo kekittyny.
- Anonyymi
Minun Keski arvo on 9,8 eli en tiedä
- Anonyymi
Oon poika seiskalla ja mun keskiarvo 9,5. Yleensä tollasista 9-10 keskiarvosainoista tulee mieleen joku hikke tiedepoika tai hieman keskivertoa paremmin koulussa menestyvä tyttö (ei mitenkään huono, jos on sellanen). Olen itse yksi vahvimmista koulumme seiskaluokkalaisista pojista ja pelaan ihan niin kuin kaikki muutkin. Ja 7-8 keskiarvo on hyvä ja aivan riittävä. Kunhan ei 5-6,0 mene niin sujuu hyvin. Kunhan isona sitten mielenkiintoa löytyy johonkin ammattiin.
- Anonyymi
Oon poika seiskalla ja mun keskiarvo 9,5. Ja 7-8 keskiarvo on hyvä ja aivan riittävä. Kunhan ei 4,5-6,0 mene niin sujuu hyvin. Kunhan isona sitten mielenkiintoa löytyy johonkin ammattiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k463623On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole352347Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802276Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä572181Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.251605Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma641532- 761437
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?55993Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69977Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi39859