Entäs jos saksa olis?

jos?...

Ja jos ja jos ja jos..

näitähän riittää!

Ehkä minä olen pikku "piilo" natsi, kun ihailen saksan menestystä II maailmansodassa ennen loppua. Minä tykkään kaikesta saksalaisesta kuten isäni 850 BMW saan melkein orgasmin tuosta autosta =)

Elokuvissa kun näen saksalaisen blondin, AAH! Mitä oliskaan saada tuommoista kunnon laatunaista =) joka on siististi pukeutunut pikkupeppuineen ja blondihiuksineen!

Kaikki jätkät jotka tuon kieltää, niiden täytyy olla homoja! VARMASTI!

16

836

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet sinä

"Kaikki jätkät jotka tuon kieltää, niiden täytyy olla homoja! VARMASTI!"

Te kaikki saksalaisten natsiuniformujen ihailijat olettekin tosi miehekkäitä! Nahkaa ja bemareita! Ach Ja, Otto, wunderbar!

• CMBurns

Sitä kutsutaan germanofiliaksi. Germanofiili minäkin olen! Saksassa vain on jotain hienoa. Ei nyt pelkät autot, vaikka nekin parhaita ovat, mutta koko maa ja kaikki siellä!

• erikoinen

tauti, oikein puistattaa jos semmoiseen sairastuis...

• Deutschland
        erikoinen kirjoitti:

tauti, oikein puistattaa jos semmoiseen sairastuis...

Rakastan myös Saksaa,kaikkea siihen liittyvää ja täytyy myöntää,että olen jopa itkenyt Saksan häviötä ensimmäisessä ja toisessa maailmansodassa.

Olen tutkinut Historiaa paljon ja olen tullut lopputulokseen,että Saksa on kaikilla mahdollisilla osa-alueilla paras maa ja muut ovat enemmän tai vähemmän surkeampia tavalla tai toisella,tosin nykyään Saksa harrastelee surkeaa politiikkaa.

• helena.eronen

Natsi upseerit... grrrr... ihania! Pitkiä, komeita ja vaaleita.

• tiedetään

• Onko putkinen

• ja keltaista

nestettä.

• Levistrauss

"Natsi upseerit... grrrr... ihania! Pitkiä, komeita ja vaaleita. "

..ja oikeanlaiset hihamerkit?

• tautipatukoita

Natsiupseerit saivat Suomessa helposti naisseuraa kaltaisistasi. Veneeriset taudit yleistyivät sota-aikana myös heidän välityksellään.

• peku...

Mulla on kanssa bemari, se vaatii aika paljon "TILAA" tuolla parkkipailla.

bmw 320

• parempikuinSuomella

Saksan armeijalla oli hyvin organisoitu seksipalvelu.

• korpraalin poika

Suomella ei kai sellaista virallista ollut järjestetty. Ainakaan faija ei kertonut sellaisista, eikä muutkaan tuntemani veteraanit.

.

• korpraalin poika

Millaisia naisia Saksasssa valittiin viihdytysjoukkoihin?. Oliko niihin tunkua vai pitikö pakolla määrätä blondeja ja pukea heidät siististi?

• göring humble

Saksalaiset tyhjensi pussinsa paikallisiin liikkuivatpa ne missä tahansa. Niin karvakädestä Etelässä kuin poromiehestä tundralla tuli hetkessä arjalaisempi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      312
      6088
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3596
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2780
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2151
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1718
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      66
      1160
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1045
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      142
      947
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      918
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      874
    Aihe