Entäs jos saksa olis?

jos?...

Ja jos ja jos ja jos..

näitähän riittää!

Ehkä minä olen pikku "piilo" natsi, kun ihailen saksan menestystä II maailmansodassa ennen loppua. Minä tykkään kaikesta saksalaisesta kuten isäni 850 BMW saan melkein orgasmin tuosta autosta =)

Elokuvissa kun näen saksalaisen blondin, AAH! Mitä oliskaan saada tuommoista kunnon laatunaista =) joka on siististi pukeutunut pikkupeppuineen ja blondihiuksineen!

Kaikki jätkät jotka tuon kieltää, niiden täytyy olla homoja! VARMASTI!

16

832

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet sinä

"Kaikki jätkät jotka tuon kieltää, niiden täytyy olla homoja! VARMASTI!"

Te kaikki saksalaisten natsiuniformujen ihailijat olettekin tosi miehekkäitä! Nahkaa ja bemareita! Ach Ja, Otto, wunderbar!

• CMBurns

Sitä kutsutaan germanofiliaksi. Germanofiili minäkin olen! Saksassa vain on jotain hienoa. Ei nyt pelkät autot, vaikka nekin parhaita ovat, mutta koko maa ja kaikki siellä!

• erikoinen

tauti, oikein puistattaa jos semmoiseen sairastuis...

• Deutschland
        erikoinen kirjoitti:

tauti, oikein puistattaa jos semmoiseen sairastuis...

Rakastan myös Saksaa,kaikkea siihen liittyvää ja täytyy myöntää,että olen jopa itkenyt Saksan häviötä ensimmäisessä ja toisessa maailmansodassa.

Olen tutkinut Historiaa paljon ja olen tullut lopputulokseen,että Saksa on kaikilla mahdollisilla osa-alueilla paras maa ja muut ovat enemmän tai vähemmän surkeampia tavalla tai toisella,tosin nykyään Saksa harrastelee surkeaa politiikkaa.

• helena.eronen

Natsi upseerit... grrrr... ihania! Pitkiä, komeita ja vaaleita.

• tiedetään

• Onko putkinen

• ja keltaista

nestettä.

• Levistrauss

"Natsi upseerit... grrrr... ihania! Pitkiä, komeita ja vaaleita. "

..ja oikeanlaiset hihamerkit?

• tautipatukoita

Natsiupseerit saivat Suomessa helposti naisseuraa kaltaisistasi. Veneeriset taudit yleistyivät sota-aikana myös heidän välityksellään.

• peku...

Mulla on kanssa bemari, se vaatii aika paljon "TILAA" tuolla parkkipailla.

bmw 320

• parempikuinSuomella

Saksan armeijalla oli hyvin organisoitu seksipalvelu.

• korpraalin poika

Suomella ei kai sellaista virallista ollut järjestetty. Ainakaan faija ei kertonut sellaisista, eikä muutkaan tuntemani veteraanit.

.

• korpraalin poika

Millaisia naisia Saksasssa valittiin viihdytysjoukkoihin?. Oliko niihin tunkua vai pitikö pakolla määrätä blondeja ja pukea heidät siististi?

• göring humble

Saksalaiset tyhjensi pussinsa paikallisiin liikkuivatpa ne missä tahansa. Niin karvakädestä Etelässä kuin poromiehestä tundralla tuli hetkessä arjalaisempi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5070
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1249
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1189
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1123
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1017
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe