Kun kerran en chat puolelta vastausta saanut, niin kokeilempas täältä. Eli onkos joku jo vieraillut Kampissa ravintola luxis ja paljo maksoit sisään ja oliko paikka vaivan arvonen? Mitä musaa? Iso paikka? Kalliit hinnat? Junttii porukkaa vai hyvä meno? Kerro! Olen kiitollinen!
LUX
5
10766
Vastaukset
- juu
olin juuri tulossa kysymään samaa
asiaa.. arvaan että sisäänpääsy
viikonloppuisin studio51:sen tasoa
7e plus 2 e narikka. voi olla
8 euroakin sisään, arvelisin, en siis
tiedä. jA ihmiset tyylikkäästi pukeutuneita. - Bilettäjä
Tulipahan sitten LUX testattua. Pääsymaksu oli 10 euroa henkilöltä mutta paikkaa ei olekaan suunnattu sellaisille jotka pyrkivät etsimään halpaa. Halutessaan voi myös tehdä pöytävarauksen (300e) jolla pääsee ilmeisesti pöydällinen ihmisiä (olisko nyt 8 henkilöä) sisään, saa pöydän aitiopaikalta, pullollisen kuohuviiniä ja erikoispalvelun koko illan ajaksi.
Paikka on minusta näkemisen arvoinen tyylikäs yökerho. Muistuttaa ehkä eniten teatteria ja 10th flooria. Yläkerrassa soi musiikki hiljaisemmalla kun taas alakerta oli hieman enemmän klubimainen.
Paikka oli kooltaan jonkin verran pienempi kuin Studio51. Juomahinnat huomattavasti kalliimpia kuin missään muussa yökerhossa. Esimerkiksi perusdrinkit (vaikkapa valkovenäläinen) maksoivat 8 euroa ja olut/siideri taisi olla 5.50e.
Porukka joka siellä oli aika pitkälti varakasta liikemiestä ja muutenkin aikuismaisempia ihmisiä. Minusta myös jossain määrin paremmin käyttäytyviä. Edellyttävät myös siistimpää pukeutumista joten esim. kauluspaita/pikkutakki kannattaa laittaa päälle.
Itse paikka ei minusta ole niinkään bilepaikaksi suunniteltu vaan mahdollisimman hienoksi premium-yökerhoksi niille jotka haluavat tyylikkääseen paikkaan jossa on fiksummin käyttäytyviä ihmisiä ja parempi palvelu hinnasta välittämättä.- siellä
viikolla vai viikonloppuna?
- LSO
LUX on tosiaan hienostolle suunnattu yökerho. Ikäraja tuntuu olevan pärstäkertoimen mukaan 22 ja 26 välillä, ohjeena kuitenkin 24. Siististi kannattaa pukeutua jos sisälle mielii, ja voi tulla hyvin äkkiä alipukeutunut olo jos yrittää ilman kauluspaitaa astella narikan ohi.
Kallista, kallista. Eikä ole varmaan kovin pian tulossa juomatarjouksia kuten studiolla nykyään, maksavia rikkaita asiakkaita vielä hetken aikaa tuonne luulis riittävän. Ja tietysti on yrityspomoille nämä looshit joita saa edellisen kirjoittajan perusteella 300€/ilta.
Tiedä sitten mitä tarkoittaa kun Privé avaimella kuulemma pääsisi LUX:iin, niin onko siellä vielä VIP-tilat ylhäällä.. Huhujen mukaan terassi olisi aukeamassa yläkertaan, joten olisiko se sitten Vippiläisille suunnattu? Pitää ottaa selvää, tai kertokaa joku avaimen jo hankkinut bilettäjä. (itse odotan seuraavaa palkkaa, avaimen hinta kun edelleen se 500e verot 22%)
Tykkäsin yleisilmeestä paikassa, vessoista tulee plussat, miesten pisuaari korvattu graniittiseinällä jota pitkin juoksee vesi. Saa kusta luvalla seinille ;) Asiakaskunta nenä pystyssä, ja suurin osa todennäköisesti esittää rikkaampaa ja kuuluisampaa kun todellisuudessa onkaan. Baarille se on tietysti hyvä jos asiakkaat haluavat leveillä rahoillaan ja ostaakin Sibeliuksen sijaan hieman kalliimpaa kuoharia, tai jopa shampanjaa.
Kaivon ollessa auki tuskin menen kovin montaa kertaa uudestaan. Syksyllä sitten ehkä!- THH
Vip-looshin hinta ei ole kyllä kallis jos on vain 300€ per ilta. Miettii kuitenkin, että kahdeksan henkilö mahtuu siihen joten sen jälkeen jaettavaksi jää enään 37,5€. Ja jos nämä pääsevät vielä ilmaiseksi sisään, niin maksettavaksi jää 27,5€ sisäänpääsymaksun ollessa 10€. Tämän jälkeenhän on vielä pöydässä vissii jokaiselle hieman skumppaa tarjolla ja oma henkilökohtainen tarjoilija... Kyllä kelpaa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35542
- 86517
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37455
- 70436